Je domste spelactie ooit

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
ISS Pro Evolution Soccer, per ongeluk over mijn Masterteampje met 22 supervoetbalhelden heen gesaved...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

>>Quicksave
En een halve seconde later in een hinderlaag rennen. Probeer je daar maar eens uit te redden. Ik had net een gigantisch deel van de level doorlopen |:( .

Is in meerdere spellen gebeurt ;)

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-01 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Na een 4,5 uur durende T2 Clanwar ff lekker relaxed gaan UT'en in CTF Face en halverwege de toren onderweg naar de grond je weer herinneren dat je in UT geen jetpacks hebt...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Mijn domste actie:

Quake ]I[ Arena compo :)

Halve finale stond ik 1e, dus ging ik het lekkr rustig aan doen. maar in finale ging het nogal fout, want toen stond ik opeens niet meer eerste en moest ik nog pissen ook, waardoor je je toch minder op het spel concentreert

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 11:57 schreef Hans.Solo het volgende:
Na een 4,5 uur durende T2 Clanwar ff lekker relaxed gaan UT'en in CTF Face en halverwege de toren onderweg naar de grond je weer herinneren dat je in UT geen jetpacks hebt...
LoL

maarre, wtf :? !!! een clanwar van 4,5 uur? ik zou helemaal gek worden :S

Verwijderd

I-war 2: Edge of chaos. Net een kut missie gehaald, LDS ik door een van mijn eigen cargo pods heen...

• Hans.Solo
  • Laatst online: 14-01 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Op maandag 06 mei 2002 12:03 schreef Phruster het volgende:

[..]

LoL

maarre, wtf :? !!! een clanwar van 4,5 uur? ik zou helemaal gek worden :S
Juist niet man! Beide teams waren gewoon vet goed als het op d-fense aankwam dus we bleven maar gelijk opgaan...
Dan heb je geen tijd om gek te worden, want je bent keihard bezig jezelf aan gort te meppen op de enemy d-fense
Is tot op heden nog steeds de enige match geweest in de TWL ladder die tot quad-overtime moest worden doorgespeeld, en toen was het nog steeds tied :P , toen hebben we allemaal maar gewoon besloten om de victory points 50/50 te delen.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Bij Black & White. Op een bepaalt moment moet je alles in een gat gooien en er zelf achteraan springen. Ik sprong er zelf als eerste in. Waardoor ik al mijn eigendommen kwijt was

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

hmmm ff denken

aja was vorig weekend met Jedi Knight II.

Ik was goed bezig, in dat level met die barman - maar dan een heel stuk verder, en het ging best aardig :) dus niet saven tussendoor en toen moest ik op een soort hooverboard :? springen --- naja dat ging in één keer goed 8-) maar toen moest ik eraf springen, ook geen probleem dacht ik zo :) naja ik donderde dus naar beneden, ook geen probleem :) dus ik druk op F6 maarja laat nu net onder F6 de funktie quicksave zitten |:(.

weer helemaal opnieuw :(

Verwijderd

GVD een uur 8er elkaar half-life spelen..... het gaat lekker en alles. ineens zie ik een brug waar ik voor moet springen. Dus ik denk ff slim te zijn en ik wil een quicksave maken, maar ik met mijn lompe kop druk per ongeluk op quickload. alles weg :( :( :( |:(

Verwijderd

Toen ik nog doom speelde (en die andere 2d games) echt letterlijk in het hoekje van mijn beeldscherm zat te kijken voor die vijanden. Erg kneuzig en toen ik er ook op werd aangesproken heb ik dit nooit inde gaten gehad. :o

Verwijderd

Ja hier ook nog wel een leuke...

Half life, gewoon het origineel, toen ie net uit was...

Ik was in die Xen (of was het nou Zen) wereld, en ik had enorm veel moeite met 1 sprong naar een bepaald platform. Samen met een kameraad echt 2 uur geprobeerd ofzo. Haal ik die sprong, druk ik perongeluk op Quickload in plaats van QuickSafe... AAARRRGGGHhhhh, dat was kut.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 15:11
OK.. UT Teamdeathmatch internet...

Alles ging lekker, 'k stond eerste... krijg ik in 1 keer de admin op mijn dak.. Als ik mijn skin wel ff wou changen... (speelde met een doodgewone Nali Skin.. (dat ze die niet kenne))

Ok.. ik dus naar player setup en kies een commando uit..
Ik denk klaar... Maar hij bleef maar door zijken.. en ik wist gewoon niet waar het aan lag. (ach. het was 2 uur s'nachts. en het Grolsch had al rijkelijk gevloeid..)

En ik dus maar mooi terug lullen dat het gewoon aan hun server lag dat ik niet van skin kon changen..

Kreeg ik gelijk een BAN opgelegd.. Ik vloeken schelden en tieren.. kom ik er later nog eens achter dat ik dan gewoon reconnect to server moest doen... DOM |:( |:(

(maar... er zat nog wel 1 nadeel aan... je bent wel al je frags kwijt.. en dat is wel minder...)

Verwijderd

ook een leuke actie:
met halflife een clanwar hebben en jezelf plotseling tegen een muur draaien en jezelf dood spammen met een 9mmAR bommetje :? ik kon wel merken wie mij zat te spectaten :+

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 10:33
Op dinsdag 07 mei 2002 02:22 schreef Coroner het volgende:
Toen ik nog doom speelde (en die andere 2d games) echt letterlijk in het hoekje van mijn beeldscherm zat te kijken voor die vijanden. Erg kneuzig en toen ik er ook op werd aangesproken heb ik dit nooit inde gaten gehad. :o
oh dat heb ik ook zovaak gehad.. dan wil je egens naar beneden kijken en dan sta je dus van schuin boven op je monitor te kijken.. eerst had ik zoiets van "wat doe ik nu weer?" nog geen minutt later doe ik t weer |:(

Bier, Whiskey en Metal!!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Bij Deltaforce Landwarrior in in een cqb je gun reloaden. Gun gereload en nog niet dood. Ik denk, haha loser, nou maak ik je af......en ik reload nog een keer....|:(

• Shadowtje
  • Laatst online: 20:49

Shadowtje

Shadow

RTCW: ik was luit en er waren 5 man die voor me stonden om ammo te ontvangen.
Ik kon er niets aan doen dat ik op het verkeerde knopje drukte en een airstrike op ze los liet :)
Heb toen maar besloten om het voortaan gewoon bij Delta Force Land Warrior te houden :P

Airborn Ranger: Heel oud spel (speelde ik op me 386)
Moeilijk level waar ik niet verder kwam dan de eerste bunkers. Lukte het me eindelijk verder te komen, riep ik de heli op om me op te halen op het extraction (goed geschreven?) point. Dat ding komt met iets van 10 seconde ofzo. Ik was net halverwege de map :(. En je kan em helaas maar 1x oproepen >:)

dit is geen link

Verwijderd

stond in INF 5-5 1vs1 en dan zie hem staan op de berg en dan wil je een perfecte knifekill maken. Hij draait zich om, wil je er overheen springen en van achter knifen spring je gewoon naar beneden........DOOD........enemy wins match with 6-5

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik speel veel op een MUD, en uiteraard wel een paar domme acties gedaan :)

Een van de grappigste (achteraf):
Met een groepje van 6 man ongeveer, ik was de cleric (healer). Pis ik een HOOGLEVEL monster in zijn gezicht... normaal kan dat geen kwaad maar die viel me schreeuwend aan :b binnen 2 seconden 2 groepsleden dood, ik kon nog op tijd vluchten - SORRY MENSEN! :)

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 21:25 schreef ICBM het volgende:
Ow wacht hier is nog een...

Een nade spammer in Infiltration trekt de pin uit een granaat net op het moment dat de level eindigd.....dus wij starten weer op onze spawnpoint en hij heeft die tikkende granaat nog steeds in z'n handen!....KAAABOOOMMMMM....
3/4 van het team weggeblazen + hemself...uit pure frustratie hebben de 2 overlevenden hun magazijnen geleegd in het lijk van die gast...
wat is jouw naam in infiltration?? en wie was die dombo?? heb je toch wel een screenie van gemaakt?

Verwijderd

hehe met max payne had ik net gesaved vlak voor ik een fatale kogel in me kop kreeg (echt een mili sec ervoor ofzo)... moest het hele level overnieuw spelen :P

Verwijderd

NetHack:

Trias Killed by kicking a wall.

Verwijderd

Bij THPS2 moet je goals halen, je haalt een goal, je probeert nog wat, dit mislukt, en zonder er bij na te denken doe je retry, weg wel gehaalde levelgoal...

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 12:47 ]

• Solid Seal
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Op dinsdag 07 mei 2002 19:22 schreef HS het volgende:
hehe met max payne had ik net gesaved vlak voor ik een fatale kogel in me kop kreeg (echt een mili sec ervoor ofzo)... moest het hele level overnieuw spelen :P
|:( lekker voor je :P en.... wel in bullet-time he :)

ach ik heb het ook wel eens |:(

ander spel geen idee meer welke :?
Ik save ook wel eens op liften maarja je heb ook liften die wel omhoog gaan.....maar nooit meer naar beneden en dat terwijl je beneden toch een switch over had moeten halen |:(
Op zondag 05 mei 2002 23:20 schreef erikvs het volgende:
>>Quicksave
En een halve seconde later in een hinderlaag rennen. Probeer je daar maar eens uit te redden. Ik had net een gigantisch deel van de level doorlopen |:( .

Is in meerdere spellen gebeurt ;)
Bijvoorbeeld in Serious Sam deel 1 dat je autosave heb aanstaan en dan in de laatste level ben,met die meteoren die neervallen, en dat ie 'm dan autosaved als je nog maar 4 levenspunten over hebt |:( :(

Verwijderd

In MOHAA van die n00b's die gaan TK als FF aanstaat....

Heb zelf een keertje verkeerde toets gehad, wilde reloaden, (had toen nog muis zonder scroll, nu reload ik met scroll)midden in een gevecht, en flikkerde toen m'n wapen neer, drop wapen dus, gelukkig vatte m'n tegenstander het leuk op, flikkerde z'n gun ook weg, en gingen we elkaar proberen neer te meppen met ons pistol, maar superstom was het wel....

Of in the bridge in de kerk uit het raam willen gaan en ff te ver springen, een Herman Brood effect dus...... :(

Verwijderd

Quicksave bij commandos ipv quickload, en dan als je echt ver bent.

• scorpie
  • Laatst online: 18-01 18:51

scorpie

Supra Addict

jaren geleden kwam ik thuis van school, mijn broer had de hele dag zelda op de snes gespeeld en de gewoonte was om altijd die adapter uit het stopcontact te trekken als je klaar was met spelen. dus ik kom thuis en zie iedereen idlen (eten en tv kijken).
dus ik loop naar die adapter toe, ruk em eruit en zeg: dat ding moet er wel uit als je niet speelt hoor...

bleek dus dat m'n broer moeilijk ver was in het spel, moest ie alles overdoen... :(

broer is overleden en emoties komen weer omhoog :'(:'(:'(
life sucks and then ya die :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Vele jaren geleden, ik had samen met een vriendje Metal Gear gekocht voor de MSX2. Wij de hele dag spelen en de hele nacht ook doorgegaan. Hij bediende een deel van het toetsenbord en ik ook (ik deed F1 en F2 onder meer). Zijn we een heel eind (voorbij de bulldozer), druk ik met mijn stomme kop op de RESET toets links van de F1. We hebben beide (nog) ff niks in de gaten, beeld wordt zwart, MSX logo rolt tevoorschijn. We kijken mekaar aan en we kijken gelijkertijd naar het keyboard, waar mijn vinger nog vertwijfeld tussen de reset en de F1 zweeft....omg we konden wel janken :'(

Verwijderd

2 jaartjes terug. De game is Final Fantasy 7, een mooie rpg.

Ik heb altij de neiging om in rpg ook alle subquests te doen, dus ook die keer. Ik flink aant gamen, en na ongeveer een 60 a 70 uur ben ik tegen het eind aan. Echter was windows weer eens zo langzaam geworden, dat een reinstall de enige optie was. een format c horot daarbij, en uiteraard maakt /me geen backup |:( .

Na flink balen toch maar weer besloten om opnieuw te beginnen. Deze keer heb ik precies hetzelfde gedaan na ongeveer een 40 uur |:(|:(

Sindsdien heb ik die game verbannen naar de zolder. Kzou er toch maar weer eens aan moeten beginnen, wellicht dat ik wat verstandiger ben gewordne door de jaren heen :+

Kzag trouwens iemand anders die precies hetzelfde had bij dezelfde game......heerst er een vloek over die game?

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Op woensdag 08 mei 2002 01:59 schreef smeets_marc het volgende:

Kzag trouwens iemand anders die precies hetzelfde had bij dezelfde game......heerst er een vloek over die game?
Ja, ik was met ff7 ook een keer super ver en vergeten backup te maken van de saves. Maar ik ging het spel geen 2de keer spelen, die lange teksten zijn de eerste keer wel spannend, 2 keer zit je er echt bij te gapen :r .

Verwijderd

Vergeten te Saven als je bij een moeilijke game ver bent. Bij Max Payne een x gebeurd, en toen was ik dood, had geen save, ik kon mezelf wel slaan!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Mijn domste spelactie ooit is dat ik cs 1.4 gespeeld heb, wat een kut zooi. Helemaal verneukt :( :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16

Vuvuzela

My spire is forming

OP de gba Mario kart 1e rijden voor de eerste keer met koptelefoon op vlak voor de finish zegt iemand iets tegen mij en ik wou mn geluid uitzetten :) doe ik mn Gba uit |:( kheb het nog steeds niet gehaald :+ was 3 dagen geleden ofzo. KEwl topic trouwens 8-)

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Uberhaubt na 6 uur vergeten te saven(lufia op de SNES).
Dan voel je je genaaid...

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:27 schreef bAdmuTs het volgende:
Mijn domste spelactie ooit is dat ik cs 1.4 gespeeld heb, wat een kut zooi. Helemaal verneukt :( :(
hahah das een goeie! Ah ja ze hebben het springen verneukt en te veel headshots.. een n00b kan je nu zelfs killen! |:(

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:33 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

hahah das een goeie! Ah ja ze hebben het springen verneukt en te veel headshots.. een n00b kan je nu zelfs killen! |:(
Ja ik ben helemaal niet goed in CS (iedereen begint als n00b), maar ik maak een stuk meer kills met 1.4 >:)

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Ik ben eruit;
Mijn domste spelactie ooit is dat ik ooit ben begonnen met CS. Het werd gewoon een obsessie en ik merkte dat ik erg agressief werd.
Ik ben nu serieus gestopt. Ik zag gewoon steeds weer die strategische spelsituatie's voor me.
Zelfs voetbal kan ik ergens wel met CS vergelijken, de strategie. In bep. situaties vergelijk ik de situatie met CS en wat ik dan zou doen.
Klinkt dom maar zo was het.

Het is dus slecht voor je als je het elke dag uren speelt. Het is gewoon echt slecht.
* likkepot is gestopt en dat is serieus best lastig :/

nikszolekkeralss.exe

• Trancentral
  • Niet online
likkepot schreef op 05 september 2002 @ 17:12:
Ik ben eruit;
Mijn domste spelactie ooit is dat ik ooit ben begonnen met CS. Het werd gewoon een obsessie en ik merkte dat ik erg agressief werd.
Ik ben nu serieus gestopt. Ik zag gewoon steeds weer die strategische spelsituatie's voor me.
Zelfs voetbal kan ik ergens wel met CS vergelijken, de strategie. In bep. situaties vergelijk ik de situatie met CS en wat ik dan zou doen.
Klinkt dom maar zo was het.

Het is dus slecht voor je als je het elke dag uren speelt. Het is gewoon echt slecht.
* Trancentral is gestopt en dat is serieus best lastig :/
...Zo en dan nu een bavaria :D

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Misschien kent iemand nog de game voor de Nes: Battle of Olympus Afbeeldingslocatie: http://www.gawd.mb.ca/babybear/videogames/nes/battle_of_olympus_NES.jpg
Ik was daar al dagen mee bezig zonder de NES uit te zetten want het ging met zo'n 8elijke lettercode password van 50 letters en cijfers. Op een gegeven moment werd de NES zo heet dat ie echt uit moest. Dus ik die 50 letters enzo op schrijven...de volgende dag, ik kwam met me rugzakkie van school. Ik die code invoeren...49 letters en cijfers......de laatste letter of cijfer vergeten....De hele middag en avond gezocht...was het de kleine letter u :D ik was zielsgelukkig toen...heerlijk die tijden.

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Verwijderd

Broderbund... hmm is dat niet van MYST? :P

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

Haha ik ken mijnes nog wel herinneren want toen mijn broer(Golbezeromus) een copy box had een wild card 32 meg ofzo enne,ik was bezig met een japans spel dat heette first queen en ik wist effe niet hoe ik verder moest dus ik ging effe een beetje stom mn andere mannetjes afmaken maar het laden en saven leek met die letters allemaal opelkaar dus nou ja raad maar ik save het spel en de volgende keer dat ik het spel weer ging laden,kreeg ik een krakkemikkig leger.

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Tosti schreef op 05 september 2002 @ 17:38:
Misschien kent iemand nog de game voor de Nes: Battle of Olympus [afbeelding]
Ik was daar al dagen mee bezig zonder de NES uit te zetten want het ging met zo'n 8elijke lettercode password van 50 letters en cijfers. Op een gegeven moment werd de NES zo heet dat ie echt uit moest. Dus ik die 50 letters enzo op schrijven...de volgende dag, ik kwam met me rugzakkie van school. Ik die code invoeren...49 letters en cijfers......de laatste letter of cijfer vergeten....De hele middag en avond gezocht...was het de kleine letter u :D ik was zielsgelukkig toen...heerlijk die tijden.
Ik weet PRECIES waar je het over hebt! Ik en andere vrienden zaten ook altijd te kutten met dat password systeem. Zo leek de nul verdacht veel op de "O", de 9 op de "G" en meer van dat soort dingen.

Toen was ik een keer met Ed aan het battlen of olympussen en op een gegeven moment heel ver waren. We zaten op dat zwarte kasteel aan de rechterkant van de map en hadden net de moon parel gehaald of zo. Het was al laat en moesten een password notering maken. Dus toen hebben we een A4-tje gepakt en die helemaal gebruikt voor dat ene password.

De volgende dag gingen we heel secuur dat pw weer invoeren en toen "klikte" we op "end". [tromgeroffel] Bevestigingsmelding dat het goed was [/tromgeroffel]

Toen gingen we ook helemaal uit onze plaat. YYaaahoooo. Yes!!! Daarna uiteraard even een vreugdedansje gemaakt in onze onderbroeken. :P

Voor de rest was dit niet echt een blunder of zo, maar jouw verhaal kwam mij zo bekend voor dat ik het even kwijt moest.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 17:41:
Broderbund... hmm is dat niet van MYST? :P
Broderbund betekent voor mij Loderunner :P

Verwijderd

GTA3: Granaat gooien, maar dan niet vooruit maar achterruit lopen
GTA3: Stond op hekje bij Metro, ik schiet met rocket launcher, ik schiet tegen hekje.
Ik dood :(

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Niet echt een blunder maar eerder flauw:
Ik was als laatste Terrorist over bij CS en een andere gast als laatste Counter-Terrorist.
We spraken af voor knife only. Dus wij bij de CT spawnpoint elkaar proberen te knifen.
Het duurde heel lang, te lang. Ik trok me deagle en maakte in 1 shot een HS. :o
Werd niet gewaardeerd :)

nikszolekkeralss.exe

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

In me eigen boobytrap lopen :P

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mijn domste spelactie ooit: Cheats gebruiken ...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Bij mij is het vaak, ipv van op quicksave op quickload drukken (of omgekeerd, dus bv als je bij een bepaald spel in een ravein stort op quicksave drukken |:().

Heb er van geleerd, F6 = quicksave, F9 = quickload voor now and ever! :).

Zal vast ook wel dommere acties hebben gehad, maar die weet ik ff niet meer :).

Als ik er weer 1 weet zal ik em posten. Weet wel dat ik nooit echt handig ben met granaten gooien enzo (3 teamkills met 1 granaat, die natuurlijk weer scheef gegooid was :P).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 21:30 . Reden: toevoeging ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Mijn domste actie is iets dat me al vaak is overkomen.
Quicksaven 1 seconde voor je doodgaat, en geen andere savegame hebben.
Hmm, zie ook de reply boven mij :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
In Angelic Layer op de GBA emu (ja tis int Japans) move forward ipv Rolling Thunder als aanval selecteren ....

• Freek
  • Laatst online: 09-01 19:20
Met Cs wisselen van colt naar mes (om sneller te lopen) dan een gast met een sig tegenkomen en ipv de colt te pakken proberen je mes te reloaden :P

Verwijderd

Ik had een keer met CS, ik zat dus heel stealth te doen, dus ik hoor lui lopen. Radar doet ut niet :( Ik hoor ze dichterbij komen om een hoekje, ik ga klaar zitten om te springen. Ze zijn vlakbij, en ik spring B00M 4 teamkills! :X

Verwijderd

hehe.. een deur opendoen terwijl de tegenstander aan de andere em op tzelfde moment op doet. ook erg leuk. schrok me wel rot toen :P

Verwijderd

Een spel constant op een savegameslot saven, en er tegen het einde van het spel achter komen dat ik wat vergeten was te pakken in het begin van het spel.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:01

NoTimeRemains

I know

ik heb schijbaar al eens een mega goed wapen verruilt bij d2 wist ik veel :D

en de descent/tombraider/uhm wat nog voor spel per ongeluk weggoiie (saves waren van me PA :D)

This is the Way.

• Tosti
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik heb er nog wel 1. Bij D2 de verkeerde mensen vertrouwen en er8er komen dat je na het overzetten toch wel wat mist enzo,...

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12

Sherlock

No Shit

Bij Championship Manager 01/02 Ronaldinho verkopen aan Bayern Munchen. Die gozer werd vervolgens drie keer achter elkaar topscorer van Europa en Bayern heeft hem tenslotte voor het dubbele bedrag aan Barcelona verkocht...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Cool Topic

Was helbreath aan het spelen had 10.000 gold op zak op zich best wel wat geld wil het in The Warehouse opbergen. Klikte ik net naast het gasie die het geld in ontvangst neemt waardoor het geld op de grond viel.
En dat had ik niet door. |:(
en liep weg, dus pakte iemand anders het op :'(

Verwijderd

Een vriend is bij mij NHL aan het spelen (op PSX nog). Zeg mijn broer ineens tegen hem "Hey, jij speelt met Dallas Stars, die hebben een supergoede goalie. Hij heet "pull" zet hem er maar in".
Easy goal for me >:)

Verwijderd

Met Gp4 reed ik een 20 laps race op Canada, Ik reed 15 rondes aan kop. En in de laatste ronde in de laatste chicane spin ik. En ik spin recht de muur in. (Auto aan gort)
Al die moeite voor niks denk ik dan. (dan kun je je eigen echt voor de kop rammen)

• Maxow
  • Laatst online: 21:54

Maxow

Hidden Sound System

In red faction, ik liep daarzo, ik zie geen vijanden, ik denk hmmm, tijd voor een quicksave, ik ram op f6 ofzo, gaat die vent tegelijk dat ik op f6 ramde, dood. Dus ik denk, ff laden, wat denk je? gaatie gelijk dood :'( en ik had al een heeele poos niet meer gesaved, alleen quicksave over dezelfde, en toen moest ik weer bijna opnieuw beginnen terwijl ik al redelijk dicht bij het einde was. heb ik trauma aan overgehouden :P , ook wel eens gehad dat ik met een spel heel ver was, en dan per ongeluk in plaats van de save, de load knop inrammen |:( dan baal je ook best

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06-2025
ehm op de 386 van me ouders. een leuke desktop die op zijn kant op de grond stond :)

ik lekker poc spelen, en ondertussen met mijn voeten lekker aan het bewegen. toen voelde ik inene een leuke "bult" dus ik druk erop met me grote teen.

*klik* zoem weg. het was de aan/uit knop :'( naja almetal had ik er maar 3 uur voor niks achter gezeten 8)7

Verwijderd

Lol..ik had een Uber domme acite met Infiltration:

Ik loop met m'n overgebleven team8 door Kosovo en nog 3 gastjes van het andere team waren over....wij lopen elkaar te dekken maar plots verdwijnt hij om een hoek en duikt ineens weer op! Ik was zo opgefokt dat ik in paniek de trekker van mijn M203 overhaalde en een 5 Kilo wegende 40.mm granaat in mijn team8 voorhoofd plante...de granaat ging niet af door de korte afstand maar bleef zowat in zijn voorhoofd steken...hij overleefde het niet door zijn lage health...yooow lekker |:( 8)7 :? :X }:O :O :o :+

Verwijderd

Domste actie... hmm misschien teleport gebruiken in q3 en dan loop knop ingedrukt houwe, en dan zo een gat inlopen..... en dat nog wel in een war, waar je als laatste speler over bent :? :o :o

Verwijderd

Weer INF, we doen teamgame in een kantoorgebouw en ik (alleen) sluip van kamer naar kamer met m'n trouwe M16...ik hoor om me heen kleine vuurgevechten en raak lichtelijk opgefokt...ik wil een (houten) deur open doen en plots klapt de deur weer dicht! ow shit, ik leeg m'n hele magazijn op die deur....leuk maar dat waren 3 teammates die daarachter stonden...zij pissed en ik minder aan de kofie..
}:O }:O }:O

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 10:24
zeg ICBM, jij raakt wel snel opgefokt he :+

schitterende verhalen :+

• Meelobee
  • Laatst online: 00:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mezelf fraggen met een combo in UT |:(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Glorificationer426
  • Laatst online: 18-01 08:07

Glorificationer426

come we hero rush yes?

In UT vergeten dat je al de zesde raket geladen hebt en n beetje op de grond richt met lopen |:( :P
Of dat je niet doorhebt dat je de vlag hebt, en vrolijk bij die basis mannetjes blijven neerknallen en de vlag zoeken :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09-2025
Had vaak met UT dat ik de raketen aan het laden was, en dan hoor je iemand achter je.... dus je draait om (langs de muur) bang *auw*
Of dat je je staafbommetjes ergens heen schiet en weer vrolijk terug ziet komen :(
Of dat je met de Ripper schiet, en die bladen ketsen weer terug tegen je eigen hoofd...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vroeger he, op een oude 486, wilde ik is meer spelletjes.
Een vriend van me had Duke Nukem 3D, net uit. Maar ik had geen cd-speler. Dat jochie had dus het hele spel ge-PKZIPPED en dat was dus 26 diskettes....als je weet hoe lang het duurt om uberhaupt 1 diskette te pkunzippen : niet leuk...
Anyway, ik begon er aan, wastie bij diskette 25 (echt waar) : CRC FOUT, kon OVERNIEUW beginnen........... ARGHHHHHHHHHH

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52
het spel tristan (flipperen)
Speelde het een tijd tegen m`n pa,
toen had ik zo een hoge score dat ik hem in zou maken,
druk ik op escape, en toen was het spel gelijk afgesloten zonder game te saven :( :( :'(

Verwijderd

net Q3 Rocket Arena
daar heb je een brug over een pit heen, waar je dus ook op kan komen dmv 2 jumppads (dus eerst op de ene die je onder de brug door naar de andere jumppad pushed en die pushed je dan netjes omhoog en dan val je op de brug)

ik maak daar altijd een rocketjump op de eerste jumppad zodat ik tegen de brug aanknal en er op kom, het is sneller en men verwacht het niet, dan tijdens een war te vroeg rocketjumpen, net over de jumppad heen zodat je in de void pleurt |:( god wat was ik pissed op mezelf

Verwijderd

bij diablo2 ff 10 sojs droppen in een game ergens verstopt, wil ik ze op gaan hale met andere char, game full, ik steeds proberen, opeens bestaat die game nie meer :?

Net gebeurd trouwens :)

Verwijderd

deze topic stinkt naar aarbei...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2002 @ 23:38:
Toen ik gefragt werd in UT.
LOL, dan is de mijne RTCW :D

• Markuzi
  • Laatst online: 25-02-2025
Monkey Island 4 save games vergeten te backuppen...:'( Ik was bij het Monkey Combat gedeelte, tot op de dag van vandaag heb ik hem nog niet uitgespeelt.

Verwijderd

In Tribes 1 in een van mijn de clan battles een mid-air disc uitgevoerd op een van mijn teammates die de flag had. Was het beslissende punt.
Toen schaamde ik me toch wel even :D

{OsT} Corpus, jammer dat mijn clan uit elkaar ging toen Tribes 2 kwam... Tribes 1 was toch veel leuker

Verwijderd

vage schreef op 06 september 2002 @ 13:32:
ehm op de 386 van me ouders. een leuke desktop die op zijn kant op de grond stond :)

ik lekker poc spelen, en ondertussen met mijn voeten lekker aan het bewegen. toen voelde ik inene een leuke "bult" dus ik druk erop met me grote teen.

*klik* zoem weg. het was de aan/uit knop :'( naja almetal had ik er maar 3 uur voor niks achter gezeten 8)7
been there done that :'( (alleen was dat met huidige pc)

Verwijderd

Originele topic

Met Final fantasy 7 toen ik sephiroth ahd verslagen op einde voor 2 de keer je moet dan nog 1 keer tegen hem zodat je limit automatisch bijvult hoeft 1 klap tegeven en hij is dood ik wilde zienw at er gebeurd eals ik niks deed je raat het al @%@%@%

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Al de hele dag lufia zitten spelen bij een vriend, ik speelde hij keek de hele tijd.
Kwamen we bij een stukje dat je gras weg moet schieten in een bepaald volgorde, maar dat groeit ook de hele tijd weer aan. Je moest dus zorgen naar de andere kant te komen voordat het weer was aangegroeid. :(
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
ingang

x  x  x

x  x  x

x  x  x

uitgang

Het lukte dus totaal voor geen meter dus wij zo'n nintendo hulp lijn gebeld en gevraagd hoe het moest. Die man aan de lijn legt het uit en ik probeer het ondertussen en hang weer op, vergeet ik hoe het ook alweer verder moest. 8)7 Dus wij weer die nintendo hulplijn bellen, krijg ik weer die zelfde vent aan de lijn |:(
Hij gelijk geirriteerd van schrijf het ff op ofzo...wat zeurt die trouwens, het was dezelfde vraag, lijkt me dat je zo je geld makkelijk verdient. :X

Verwijderd

Een coole infiltration actie: ik loop door een paar nauwe straatjes en opeens kwamen ik een een wild west vuurgevecht met een aantal gastjes...ik lig zwaar onder vuur achter een afalbak en pakte mijn handgranaten...ik ruk de pin eruit en sta op (Dom!) om te gaan gooien als ik plots neergemaaid word...2 enemy gastjes komen even naar mijn lijk kijken als plots de die handgranaat afgaat VOL in hun gezichten..wehehheh..doodgaan met stijl noem ik dat. :z

• Maxow
  • Laatst online: 21:54

Maxow

Hidden Sound System

met UT Instagib over tel.lijn, schieten, doorlopen, en dan door jezelf gefragt worden |:(

Verwijderd

MaxOW schreef op 08 september 2002 @ 10:45:
met UT Instagib over tel.lijn, schieten, doorlopen, en dan door jezelf gefragt worden |:(
de sweetness van rocket arena, kan je op die manier in een paar maps zulke mooie jumps maken :z

Verwijderd

Ah translocator terror...(UT) ik heb 5 raketten in m'n rocket laucnher en duik een teleporter in...leuk maar je komt altijd met de face naar de muur weer tevoorschijn...BLAM...mezelf weer opgeblazen }:O

• Sv3n
  • Laatst online: 21:57
3 keer achter elkaar van et dak afgeduwt door een teammaat in assault :( Toen was ik dood :( ronde daarna afgeknald

Last.fm
Films!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

sventhemen schreef op 08 september 2002 @ 16:32:
3 keer achter elkaar van et dak afgeduwt door een teammaat in assault :( Toen was ik dood :( ronde daarna afgeknald
Je kan elkaar toch niet duwen in cs :?

Ik heb me trouwens ook schuldig gemaakt aan de eeuwen oude fout van quick save/load

Ik, geheel anders

• Hahn
  • Laatst online: 03:08
MaxOW schreef op 08 september 2002 @ 10:45:
Whahaha lol :P
Moet je maar niet zo sloom schieten :+

The devil is in the details.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:25

spaceboy

Op grote hoogte

Het overschrijven van mijn savegame in Baldur's Gate 2. Ik was helemaal aan het einde, en vanwege een domme actie was ik van Paladin "verstoten" naar Fallen Paladin. Maakt verder weinig uit, maar ik kon dit niet verkroppen en ben helemaal opnieuw begonnen. Heeft me een week of 3 gekost. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Sv3n
  • Laatst online: 21:57
Furknell schreef op 08 september 2002 @ 17:03:
[...]

Je kan elkaar toch niet duwen in cs :?

Ik heb me trouwens ook schuldig gemaakt aan de eeuwen oude fout van quick save/load
Nee maar als je dar in et hoekje zit en er gaat iemand achter je staan kun je niet meer weg, als je dan opstaat val je er bijna direct af en die vent ging g*d 3 keer achter me staan :(

Last.fm
Films!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:15
het ergste moment ever was:

tijdens een clanwar van Tactical Ops 2.2 ging we rushen en ik had een HE nade.
Ik wil over de muur heengooien maar je kon helemaal niet over die muur heen gooien. De nade stuiterde zo terug en kill ik heel me team :o
Toen kon ik me zelf echt uit het raamgooien.
De ronde er naar had bij de start weer een HE nade in me handen. Me linker muisknopjes was vies dus ik maak het schoon met die nade in me handen. b00m heel het team voor de helft HP ofzo :o
Ben toen maar snel gedisconnect net doen of die 2de fout door de lag kwam ofzo :+
Sindsdien koop ik met wars nooit meer he nades

• Yonni
  • Laatst online: 18-12-2025
in Motorhead , Atlantica track..laatste ronde...lig aan leiding..maar was op oude pc...p200 16mb ram...640x480 ofzo..zeer brakjes maarjah, fps maakt je wegligging bij dat spel...neej neem ik een bochtje te kort...bam, tegen muur..heel mn kampioenschap weg...gedegradeerd!! ..aaah..klote pc ...want lade dik een minuut voor ik kon racen uberhaupt :'( niet leuk iig...verder..euhm..tsja..cs maak je zovaak "foutjes" >:)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Yonni schreef op 08 september 2002 @ 19:28:
in Motorhead , Atlantica track..laatste ronde...lig aan leiding..maar was op oude pc...p200 16mb ram...640x480 ofzo..zeer brakjes maarjah, fps maakt je wegligging bij dat spel...neej neem ik een bochtje te kort...bam, tegen muur..heel mn kampioenschap weg...gedegradeerd!! ..aaah..klote pc ...want lade dik een minuut voor ik kon racen uberhaupt :'( niet leuk iig...verder..euhm..tsja..cs maak je zovaak "foutjes" >:)
Motorhead? heilig! _/-\o_ _/-\o_ master game is dat...ik speel hem nog steeds.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2002 @ 18:41:
Mijn domste spelactie was irl, ik en ares lopen door de gangen op school, ik wist niet waar we naar toe moesten, dus ik vraag aan hem:
"Naar welk LEVEL moeten we???" |:(
hahahhaa, dat het ik met Initial D.
ik loop naar me kat na een ep te hebben gezien zeg ik: he Keisuke, wil je eten?

|:(

(Keisuke is een streetracer uit Initial D, de broer van de #1, Ryousuke Takahashi.

verder heb ik een keer een safegame overschreven. was bij spear of desteny. mijn vader en ik waren bij Floor 11 en hadden ALLES van de vorige floors. alle schatten enzo.

overschrijf ik hem na een potje te hebben gespeeld.

verder eh, effe deken. ik dacht dat het was met Grokster. had een film bijna binnen, druk ik op cancel Download ipv find more sources.
dat was dan wel geen game maar ja.
fil mwas trouwens 3rd stage. ook van Initial D.
als ik ze kan kopen in NL dan koop ik als eerste de Boxset. alle stages.
wel op DVD natuurlijk.

enne van de games denk ik dat het HL was.
lopen was rechter en schieten was linker.
zoom in op een andere speler (LAN op werk) en druk op rechter. |:(
andere speler was al weer weg.
een vande goede is wel toen een gast op me schoot met een RL dat ik de raket kapotschoot. wet niet meer welk spel.
speler dood.
was geloof ik Unreal. of ne, was een bal uit de AMP ofzo.
rechter was bal en linker was straal. hij schiet bal en ik schiet vlak daarna de straal. tegnstander weg,.
of de redeamer raket beschieten als hij ver van je weg is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2002 @ 19:49:
Granaatje gooien en zelf vangen?? :P
offe..............
met GTA3 auto ragt naar beneden (richting de oceaan) en dan snel proberen uit te stappen en dan perongelijk weer instappen >:)
hgad ik met een hoertje., health zat op 5 ofzo en ik had eindelijk een hoertje. was net 12 uur.
ik nar strand want ergens anders wilde ze niet.
ik rag naar beneden. denk dathet wt te snal gaat en druk op de handrem. auto stopt en hoertje stapt uit.
ik weer omhoog.
red ed auto het net niet en glijd om. in gli over een stukje rots en duikel naar beneden. water in.
wat ook leuk is: bij een rally game met 170 tegen het paaltje van de finish klappen en dan 2e worden.
daarom liggen er nu zoveel auto's op hun kop als ik er langs ben >:)

Verwijderd

[TLT]Lynx schreef op 22 april 2002 @ 13:01:
[...]

Das de de eerste die enigszins bekend klinkt >:)
ik had dat omgekeerd.
was met een vriend de auto's van screamer aan het bekijken en punten geven. rij ik met een chevrolet op een vbaan en het was de bedoeling te verliezen zodat we de volgende auto konden checke, slip ik voor de finish, slip ik er OVER heen.
win ik toch. |:(

Verwijderd

Marv schreef op 22 april 2002 @ 14:38:
Enige wat ik me kan herinneren is dat ik een missie bij GTA3 aan het doen was en ik haalde 'm maar niet :{

Missie: een ambulance naar de tering rammen terwijl de politie achter je aan scheurt en dan de vent die uit de ambulance valt dood maken... die vent flikkert uit de ambulance en ik stap uit... schiet hele magazijnen leeg op die kerel en hij gaat maar niet dood :? (hij zat compleet in het gips)
Nog een keer opnieuw... vent eruit geramd... ik vlieg te ver door en draai m'n auto... geef vol gas en vlieg zo over die kerel heen! Mission passed .. :? Yeaaaaaah *D
(in totaal 3 a 4 keer gedaan die missie :P)
heb ik ook vaak gehad. nu ben ik dus, nu ik hem aan het overspelen ben ZODNER cheats, op weg naar potland om een vrachtwagen te jatten voor de ambu. steel ik hem is het een gang ding.
toen later weer. ik terug naar staunrtin, ram ambu kapot en rag die vent bijna dood dood.
ik rij weg en ram per ongeluk een gang car en die gast staopt uit en begintte shcieten.auto in de fik, ik iutstappen. ik schiten was ng een gast. 5 kogels over, gast ging niet dood ik dood, bam. mission failed/.

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-01 13:28

Elroy

Zelda!!!

Ik heb het ook gehad met diablo2 (geen LOD, diablo2 was net uit). Was ik online aan het spelen met anderen kwam ik opeens allemaal moeilijke monsters tegen.
We waren volgens mij met z'n 3e en gingen allemaal dood. Meteen achter je lichaam aan en hop weer dood en alle wapens/voorwerpen die ik had op de grond ;( (weet niet meer hoe dat kwam die drop maare was te lang geleden)
Uiteindelijk kon niemand die beesten killen dus moest ik er weer uit en alles wat ik had was weg :(

Specs Computer

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Met red faction multiplayer (waar ik overigens godlike in ben, als je weleens een bobo/tube hebt zien spelen ben ik dat dus *D)

Een granaat op iemand gooien met rechts klik (dan ontploft ie meteen als ie neerkomt) rare muisbeweging maken, gooi ik tegen het plafon aan wat al bijna weggeknald is, wordt ik bedolven onder die brokstukken |:(

Voor de duidelijkheid: bij red faction kun je stukken van muren e.d. wegblazen >:)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2002 @ 14:11:
broertjes en games/console/pc gaat niet samen

wat die van mij ook graag doen is lekker over die draden van controllers en headsets raggen met de wieltjes van een burostoel

ter informatie ben nu al aan de 9de headset |:( heb ook al verschillende controllers moeten vervangen
op een of andere manier krijgen ze altijd stof in die gleuven waar je de cassete of cd-rom/dvd in moet doen

en ja als ze samen ruzie krijgen rukken ze af en toe ook nog die controller uit de poort van de console
komt dat ff mooi uit dat er zo'n veiligheids geval vastzit aan je controller van de xbox *D
al ijn snoeren zijn weggewerkt hoor. maar ik heb dan ook een PC en geen console. ik kan me het wel voorstellen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste