Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Inkoop]Gfx LCD's 240*128(T6963c) *

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.446 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 16:05 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Ik vraag me nog altijd af hoe dit gaat gebeuren. Een USB-poort aansturen onder Windows??
Onder de vorm van drivers dacht ik. Je schrijft drivers die nodig zijn voor het aansturen van de print met de USB-chip en dan zou je die drivers moeten aansturen vanuit de software.

klink nog redelijk te doen, denkt dat de praktijk nog een maandje werk vraag, ontelbare reboots, bugs endan uiteindelijk fun ...

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:39 schreef Zotty het volgende:
[...]
Maargoed, we raken zo wel ver offtopic :P
Nee man, dit begint juist interresant te worden :) als het lukt die LCD via usb aan te sturen gaat er een wereld aan nieuwe mogelijkheden open..

Met USB kun je theoretisch toch tot 128 lcd's aansluiten (of andere dingen als knoppenarrays enz enz)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 16:54 schreef mmmuttley het volgende:
Nee man, dit begint juist interresant te worden :) als het lukt die LCD via usb aan te sturen gaat er een wereld aan nieuwe mogelijkheden open..

Met USB kun je theoretisch toch tot 128 lcd's aansluiten (of andere dingen als knoppenarrays enz enz)
Dat het nu interresant begint te worden, ben ik volledig met je eens, maar dit topic gaat over een inkoopactie :P

*hint* ander topic *hint* ;)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:21
Op dinsdag 14 mei 2002 16:53 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Onder de vorm van drivers dacht ik. Je schrijft drivers die nodig zijn voor het aansturen van de print met de USB-chip en dan zou je die drivers moeten aansturen vanuit de software.

klink nog redelijk te doen, denkt dat de praktijk nog een maandje werk vraag, ontelbare reboots, bugs endan uiteindelijk fun ...
Drivers schrijven? Misschien kan het wel gemakkelijker opgelost worden want een echte driver schrijven is echt niet gemakkelijk hoor!

Maar inderdaad, we gaan hier wel "een beetje" offtopic :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik ben te laat :( ik wou er ook een?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• D-Three
Op dinsdag 14 mei 2002 18:19 schreef jeuuron het volgende:
ik ben te laat :( ik wou er ook een?
Tja... Wat zou ik zeggen om het leed te verzachten?
INKOOPACTIE GRAFISCHE LCD's 240*128 (T6963c)
Deze inkoopactie is gesloten... Nu kan je enkel nog watertanden! ;)
Sorry, ik kon het ff niet laten ;)

[weeral offtopic]
Zotty, die LCD waar ik het eerder over had, die heeft dus ook nog een touchscreen-controller die apart aangestuurd moet worden. Er zit een interrupt op of je kan het ook oplossen door te "pollen". Ik ken iemand die het LCD en het touchscreen aansturen via een JAVA-processor. De broncode (Java dus) kan ik wel krijgen. Daaruit kan de werking van de touchscreen wel afgeleid worden. Maar jammergenoeg zal dit alles niet voor onmiddellijk zijn, momenteel zit ik in een heel drukke periode, eindwerk en zo... Wanneer het examens zijn, heb ik terug meer tijd :)
Ik zal meer info trachten te verkrijgen en zal jouw dan wel eens mailen, dan moet ik de anderen niet verder storen (vergeef mij).
[/weeral offtopic]

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik heb (nog steeds) hier een kabeltje van USB naar printer (dus eigenlijk verkeerd om) waarop je *uche-uche* bijna elke 'normale' LPT printer met een USB poortje kan aansturen.
Daarbij kreeg ik zo'n diskette met.... DRIVERS.
Misschien iets voor de heren ontwikkelaars?
De kabel zelf is van Safeway.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Kan ik nog.... hehe.

Nee ik wacht af kijk of dit een sucses wordt, en zoja dan zal ik heus wel meer horen, toch ;) .

Ik wacht gespannen af... of watertanden hoe je het ook wilt noemen :P .

w00t

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 17:29 schreef Zotty het volgende:

[..]

Dat het nu interresant begint te worden, ben ik volledig met je eens, maar dit topic gaat over een inkoopactie :P

*hint* ander topic *hint* ;)
[topic=495295] :)

• FireStarter
Op dinsdag 14 mei 2002 12:58 schreef equinoxe het volgende:
* FireStarter The EquinoXe heeft ook wel interresse in die USB chip's
Ook voor mij geldt, heb je er nog over, mail me dan!

Yep, 5v kan uit de USB poort getrokken worden..

Gisteren 10 blauwe SMD (0603 case) led's binnen gekregen uit Korea :)

Effe getest, 8-) heftig fel!!
Vanavond ga ik kijken hoeveel led's in de backlite van de 240*128 zitten, en of de rastermaat klopt.
Als ik alles aan het werken krijg, ben ik een happy tweaker!
Waar kan ik extra informatie dan vinden over de werking van backlight?

Betekend dit dat jij dan een blauwe backgroundlight kunt maken?

w00t

• D-Three
Op woensdag 15 mei 2002 08:29 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Waar kan ik extra informatie dan vinden over de werking van backlight?

Betekend dit dat jij dan een blauwe backgroundlight kunt maken?
De achtergrondverlichting bestaat uit verschillende LED's. Als je die LED's nu vervangt door blauwe, heb je een blauwe backgroundlight! Simpel hé :P Het zou natuurlijk wel kunnen zijn dat er nog een kleine aanpassing moet gebeuren omdat de drempelspanning van een blauwe LED hoger ligt, maar kom, daar spreek ik nu niet over ;)

• equinoxe
  • Laatst online: 07-05-2024
Info over de Backlight staat op hier eerder in het topic, in de datasheet.

Gisteren het het display gedemonteerd om het backlight te kunnen bekijken.
Zal helaas nu een geheel nieuwe printplaat moeten maken zou ik het blauwe willen laten werken. Het origineel is ingegoten, en er zitten geen vaste onderdelen in, maar de kristallen zijn direct op de plaat geseald.
Tevens heb ik gezien dat ik aan 10 leds weinig heb. Zaten er veeel meer achter :(

• D-Three
Op dinsdag 14 mei 2002 13:55 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Alle software die momenteel bestaat(nog niet zoveel dus) kan enkel via LPT gebruikt worden.

Aanpassingen van LPTproggies naar USB support zou te optimistisch zijn en daarom begin je gewoon beter opnieuw met je prog te schrijven.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet echt logisch. Ik heb ooit eens een proggie geschreven om een I²C-chip aan te sturen via mijn parallelle poort, dit gebeurde met een C/C++-programma. Daar heb ik dan een DLL-file van gemaakt en de grafische interface heb ik in VB gemaakt. Dus enkel de DLL-file vervangen moet dan toch de oplossing zijn?
Ik geef natuurlijk toe dat je de boel dan nog eens volledig kan herwerken om het optimaal te laten functioneren, maar die modulaire opbouw zorgt er toch voor dat het eenvoudiger wordt om een programma te herwerken.

edit:
[quote]
Op woensdag 15 mei 2002 08:49 schreef equinoxe het volgende:
de kristallen zijn direct op de plaat geseald
[/quote]

Ik begrijp het niet goed??

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 18:37 schreef Laagvliegerke het volgende:
[weeral offtopic]
Zotty, die LCD waar ik het eerder over had, die heeft dus ook nog een touchscreen-controller die apart aangestuurd moet worden. Er zit een interrupt op of je kan het ook oplossen door te "pollen". Ik ken iemand die het LCD en het touchscreen aansturen via een JAVA-processor. De broncode (Java dus) kan ik wel krijgen. Daaruit kan de werking van de touchscreen wel afgeleid worden. Maar jammergenoeg zal dit alles niet voor onmiddellijk zijn, momenteel zit ik in een heel drukke periode, eindwerk en zo... Wanneer het examens zijn, heb ik terug meer tijd :)
Ik zal meer info trachten te verkrijgen en zal jouw dan wel eens mailen, dan moet ik de anderen niet verder storen (vergeef mij).
[/weeral offtopic]
Dat zou wel gaaf zijn! Lijkt me heel interresant om eens te zien hoe ze het in java doen :) Hoe een touchscreen theoretisch werkt weet ik wel, maar in de praktijk is het vaak net iets anders.
Wat trouwens wel een groot nadeel van touchscreen is, is dat je er echt een aparte processor voor nodig hebt om het rekenwerk uit te voeren. Maar waar een wil is, is een weg >:)

• FireStarter
Dus zover ik begrijp is het nog niet mogelijk er een blauwe backlight van te maken?

* FireStarter snapt er niets van dat hij zich hier niet eerder in verdiept had.

En stel dit word een sucses, is er dan een kans dat er weer een actie gestart word?

w00t

• D-Three
Op woensdag 15 mei 2002 12:17 schreef Zotty het volgende:

[..]

Dat zou wel gaaf zijn! Lijkt me heel interresant om eens te zien hoe ze het in java doen :) Hoe een touchscreen theoretisch werkt weet ik wel, maar in de praktijk is het vaak net iets anders.
Wat trouwens wel een groot nadeel van touchscreen is, is dat je er echt een aparte processor voor nodig hebt om het rekenwerk uit te voeren. Maar waar een wil is, is een weg >:)
Opgelet, het is geschreven in java voor een java-processor. De LCD en het toucscreen zijn gekoppeld aan die processor en in de java-broncode wordt dus geschreven naar uitgangen van die processor.
Wat bedoel je met die aparte processor? Er zit een controller op voor de LCD (SED1335) en een controller voor het touchscreen (MK715). Het "enige" wat je dus moet doen is beide controllers aansturen en/of uitlezen. Het wordt natuurlijk moeilijk om het aantal lijnen die je nodig hebt te beperken. Het absolute minimum is 16. Dan kan je wel de interrupt-lijn van het touchscreen niet meer gebruiken (deze lijn geeft een signaal als er op het touchscreen gedrukt wordt). Je bent dan verplicht om te "pollen", m.a.w. heel de tijd "vragen" aan de controller of er op het touchscreen gedrukt is; dit kost dus CPU-tijd. Het valt misschien wel nog anders op te lossen.
Maar zoals eerder gezegd, dit is voor later en nu zwijg ik er over! :P Terug naar Gfx LCD's 240*128(T6963c)!!

• D-Three
Op woensdag 15 mei 2002 12:54 schreef Robbie007 het volgende:
Dus zover ik begrijp is het nog niet mogelijk er een blauwe backlight van te maken?
Dat weet ik niet. Het zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn hoor maar momenteel begrijp ik equinoxe zijn beschrijving nog niet goed :) Persoonlijk zou ik eigenlijk een witte display willen, ik denk dat dit ook nog wel leuk is!
Op woensdag 15 mei 2002 12:54 schreef Robbie007 het volgende:
En stel dit word een sucses, is er dan een kans dat er weer een actie gestart word?
Tja... Moeilijke vraag. Het was nogal moeilijk om geïnteresseerden te vinden, misschien dat dit wel een tweede actie in de weg staat.

• FireStarter
Op woensdag 15 mei 2002 14:01 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Het zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn hoor maar momenteel begrijp ik equinoxe zijn beschrijving nog niet goed :) Persoonlijk zou ik eigenlijk een witte display willen, ik denk dat dit ook nog wel leuk is!
[..]

Tja... Moeilijke vraag. Het was nogal moeilijk om geïnteresseerden te vinden, misschien dat dit wel een tweede actie in de weg staat.
Is te merken..., heb nu al 3 personen gezien er erachter kwamen dat ze eerder moesten zijn waaronder ik val ;( .

Shit happends.

w00t

• equinoxe
Ik bedoel het volgende:

Het backlight bestaat uit een printplaat me daarop de printbaantjes.
Op die printbaantjes liggen de Kristallen.
Daaroverheen is een doorzichtige laag overheen gegooit, en daarop zit een "melkglaasje".
Je kunt dus niet de ledjes eruithalen en vervangen.
Ik zou een printje moeten maken met dezelfde afmeting, en daar de SMD-ledjes op moeten solderen.
Daarnaast zou ik de rest van de andere backlicht moeten gebruiken (rand en melkglaasje), om het effect compleet te maken.

Ik zeg dus niet dat het niet gaat, ik zal echter een nieuw printje moeten maken, en extra SMD's uit moeten halen.
Moet dus nog eens een monster ontvangen voor ik dit kan bouwen.

Wat een nieuwe actie betreft:
Ik wacht eerst af wat de kosten zijn die nog op mij af gaan komen, had nl. een foutje gemaakt (in jullie voordeel).
De schermen worden nl FOB (Free on board) verstuurt, en ik zag deze incoterm aan voor CIF (Carriage Insurance Freight).
Bij FOB behoor je de zooi zelf af te halen, of je betaald zelf de kosten voor vervoer.
Bij CIF wordt het vervoer (inclusief verzekering) voor je geregeld, zonder extra kosten.
Die extra kosten van het versturen van leverancier aan mij heb ik dus ook niet doorberekend aan jullie.
ZAL IK DUS OOK NIET GAAN DOEN!
D'r is niets zo lullig als een prijsverhoging achteraf.

Ik heb zelf een beetje liggen te rekenen wat dat bedrag zou moeten zijn, opsturen en verzekeren van NL naar GER is zo'n 25 euro, andersom zal het geen groot verschil zijn.
Nu hoop ik dat ik niet nog meer kosten over het hoofd heb gezien...
Dus die 25.- is nog te doen, omdat ik ook niet vergeet dat ik al een scherm als gratis monster heb gekregen.

Verwijderd

Dank Dank Equinoxe.
Daar drink ik vanavond een biertje op *D

• equinoxe
Als je eens in Limburg bent, laat het effe weten.
Kan je een rondje geven :+

offtopic:
Vreemd eigenlijk, als je hier in nederland om een pint(je) vraagt krijg je maar half-a-pint.. ;(
* equinoxe The EquinoXe vind dat er meer halve liters geschonken moeten worden

• D-Three
Op woensdag 15 mei 2002 15:40 schreef equinoxe het volgende:
Ik bedoel het volgende:

Het backlight bestaat uit een printplaat me daarop de printbaantjes.
Op die printbaantjes liggen de Kristallen.
Daaroverheen is een doorzichtige laag overheen gegooit, en daarop zit een "melkglaasje".
Je kunt dus niet de ledjes eruithalen en vervangen.
Ik begrijp het eerlijk gezegd nog niet zo goed... Kristallen "liggen" toch niet, die zitten toch tussen 2 glaasjes? En waar zitten die LED's precies in? In die doorzichtige laag?
Oh ja, ik zal het uiteindelijk toch wel zien :P
Die extra kosten van het versturen van leverancier aan mij heb ik dus ook niet doorberekend aan jullie.
ZAL IK DUS OOK NIET GAAN DOEN!
D'r is niets zo lullig als een prijsverhoging achteraf.
Dank u equinoxe! :)
Ik heb zelf een beetje liggen te rekenen wat dat bedrag zou moeten zijn, opsturen en verzekeren van NL naar GER is zo'n 25 euro, andersom zal het geen groot verschil zijn.
Nu hoop ik dat ik niet nog meer kosten over het hoofd heb gezien...
Dus die 25.- is nog te doen, omdat ik ook niet vergeet dat ik al een scherm als gratis monster heb gekregen.
Ik wil gerust wel €1 storten hoor, maar die transactiekosten hé :)
Op woensdag 15 mei 2002 16:02 schreef equinoxe het volgende:
offtopic:
Vreemd eigenlijk, als je hier in nederland om een pint(je) vraagt krijg je maar half-a-pint.. ;(
* D-Three The EquinoXe vind dat er meer halve liters geschonken moeten worden
Half-a-pint is hoeveel?? Als wij hier een pintje vragen, dan krijgen wij 25 cl. Wat dus in een "normaal" flesje Jupiler zit :9~ Als we een groter formaat willen, vragen we een "drieëndertiger" (33 cl) of een halve liter. Eénvoudig toch?

• FireStarter

offtopic:
* FireStarter The EquinoXe vind dat er meer halve liters geschonken moeten worden
Waar ergens woon je dan.

* FireStarter ergerd zich altijd dat heel veel mensen zijn profiel niet helemaal invullen.

w00t

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 18:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

offtopic:
* zwahiel The EquinoXe vind dat er meer halve liters geschonken moeten worden
Venlo / Tegelen 's avonds en Venray (vincent van Gogh) overdag en op vrijdag in Maastricht?

Limburgs genoeg :?

Zeg 't maar ;)

Thanx for the actie tot nu toe en je prijzen :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• FireStarter
Op woensdag 15 mei 2002 20:05 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Venlo / Tegelen 's avonds en Venray (vincent van Gogh) overdag en op vrijdag in Maastricht?

Limburgs genoeg :?

Zeg 't maar ;)

Thanx for the actie tot nu toe en je prijzen :)
Hehe, hoeveel kost het eigenlijk om helemaal in je 1tje zo'n lcdtje te kopen?

w00t

• equinoxe
Plaats: Sittard (zie bestel-mailtje ;) )

pint= engelse maat= 0.5 Liter, echter in nederland = 0.25l
Is dat niet misleiding? :+
(is meer iets voor de HK )

Terug naar de backlight:

Een led is normaal opgebouwd uit een groudplate met daarop een kristal waarop de anode bevestigd is, en dat allemaal in een mooi huisje. (8>

In dit geval is de printplaat de groundplane, daarop liggen de kristallen, en daar zit weer een dun draadje aan die weer naar de printplaat loopt.
Het hele zootje is dichtgegooid met doorzichtige kunstof heeft iets weg van rubber, is flexibel).
Met andere woorden: het werkt als een led, maar er zijn geen losse ledjes.

• FireStarter
Op woensdag 15 mei 2002 21:10 schreef equinoxe het volgende:

Terug naar de backlight:

Een led is normaal opgebouwd uit een groudplate met daarop een kristal waarop de anode bevestigd is, en dat allemaal in een mooi huisje. (8>

In dit geval is de printplaat de groundplane, daarop liggen de kristallen, en daar zit weer een dun draadje aan die weer naar de printplaat loopt.
Het hele zootje is dichtgegooid met doorzichtige kunstof heeft iets weg van rubber, is flexibel).
Met andere woorden: het werkt als een led, maar er zijn geen losse ledjes.
:'( , sorry hoor maaruh ik was te laat remember :'( .

w00t

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes:

1 - Wat kost zo'n lcd'tje nou (als ik heb dus zelf koop)?
2 - Zijn die LPT kabels erg moeilijk te maken (niet zoveel soldeer ervaring)?
3 - Welke software bestaat er op dit moment al?

Dit onder andere nav http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13592812#13592812.

• D-Three

Ik kan het toch even niet laten om hier op te reageren :)
Dat van die engelse maten wist ik, maar ook wij hier in België bestellen "pinten" (uitspreken zoals het geschreven is, niet op zijn engels). Dit is dus ook gewoon 25cl. Daar ben ik niet rouwig om, want als ik in Engeland 10 x 50cl drink, dan is het enige resultaat dat ik naar het toilet moet. Dan kan ik even goed water drinken! De Engelsen lachen dan wel met onze 25cl Jupiler en Maes (2 biermerken) en drinken dan "stoer" halve liters als ze naar Belgïe komen maar bij hen is het resultaat dat ze mega-zat zijn! :) En vooral agressief, denk maar aan het EK.
BTW, toen ik in Mallorca op reis was, bestelde ik in een "Hollands" café een biertje en kreeg ik maar een "raar" klein glaasje? :? Heel iets anders dan dat ik gewend was in Belgie?
[...] Een led is normaal opgebouwd uit een groudplate met daarop een kristal waarop de anode bevestigd is, en dat allemaal in een mooi huisje. (8>[...]
Nu snap ik het!
Die constructie zal dan ook voor een betere lichtverdeling zorgen, denk ik.
Op woensdag 15 mei 2002 21:35 schreef NextGeneration het volgende:
Ik heb een paar vraagjes:

1 - Wat kost zo'n lcd'tje nou (als ik heb dus zelf koop)?
2 - Zijn die LPT kabels erg moeilijk te maken (niet zoveel soldeer ervaring)?
3 - Welke software bestaat er op dit moment al?

Dit onder andere nav http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13592812#13592812.
1 - Geen flauw idee! :)
2 - Die kabels moet je dan ook niet zelf maken :) Je koopt gewoon zo een kabel (of misschien heb je wel één liggen die je niet gebruikt) en knipt er langs één kant de connector af en soldeert die op de LCD.
3 - http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/476314/4?limit=25

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Kan iemand trouwens ff een duidelijk schema maken hoe ik dat ding aan moet sluiten e.d.

Net als een onderdelen lijst van onderdelen die er nog bij gehaald moeten worden :?

* zwahiel is eigenlijk semi soldeer nono... kan 't wel, maar niet goed :'(

(of is er iemand in Nederland die me dat ding kan solderen :? )

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• equinoxe
Afbeeldingslocatie: http://liquid2k.com/equinoxe/lcd/lcd-schemamini.jpg
Onderdelen:
1x scherm
1x paralelle kabel
1x potmeter van 10K
1x molex

Afbeeldingslocatie: http://liquid2k.com/equinoxe/lcd/lcd-schema.jpg
Onderdelen:
1x scherm
1x paralelle kabel
1x potmeter van 10K
1x molex
2x schakelaar
1x drukknop

Voor het backlight:
Afbeeldingslocatie: http://liquid2k.com/equinoxe/lcd/backsch.jpg
Onderdelen:
Regelbaar
1x weerstand 12 Ohm
1x weerstand 12 Ohm
1x potmeter van 100 Ohm
of
Fixed
1x weerstand 12 Ohm
1x weerstand 18 Ohm

Verwijderd

Oke, mischien een zonnesteek opgelopen.. maar wat is een WoL switch ???

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 16 mei 2002 14:50 schreef Seven_NL het volgende:
Oke, mischien een zonnesteek opgelopen.. maar wat is een WoL switch ???
WoL = Wake on Lan

Ik volg daar ook niet helemaal de bedoeling van maar goed...

btw waarom moeten die schakelaars erop (colum en die andere) :?

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:08 schreef zwahiel het volgende:

[..]

WoL = Wake on Lan

Ik volg daar ook niet helemaal de bedoeling van maar goed...

btw waarom moeten die schakelaars erop (colum en die andere) :?
Wol is iets van "Winamp O... L..." een prog die iemand in het software topic aan het schrijven is, waarmee je dus winamp kan bedienen ! daarvoor zijn de knopjes

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 16 mei 2002 15:12 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Wol is iets van "Winamp O... L..." een prog die iemand in het software topic aan het schrijven is, waarmee je dus winamp kan bedienen ! daarvoor zijn de knopjes
explain u nader, had ff niet opgelet... |:(

• FireStarter
Wanneer horen de LCD schermpje binnen te komen?

w00t

• D-Three
Ik denk dat ik maar een klein printje ga maken met connectoren op en enkele flip-flops voor dendervrije schakelaars...

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:59 schreef zwahiel het volgende:

[..]

explain u nader, had ff niet opgelet... |:(
Veel meer weet ik er ook niet van ...

Er word dus een prog gemaakt die op een standalone bak moet draaien. Het prog speelt mp3s en is bestuurbaar door extrene knopjes(play,pauze ...)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 16 mei 2002 17:06 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Veel meer weet ik er ook niet van ...

Er word dus een prog gemaakt die op een standalone bak moet draaien. Het prog speelt mp3s en is bestuurbaar door extrene knopjes(play,pauze ...)
ooo, dus dat geld niet echt voor ons, wij moeten dus het onderste schema hebben :?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

aarrggg NEeEEeeEEE te laat :/ (1 week)
iemand die em niet hoeft? :'( O-)

Verwijderd

nog even voor de duidelijkheid.

SCHEMA 1:
Dit werkt, voor jullie en voor iedereen als je gewoon die rode bolletjes weg denkt, die knopjes kan je beschouwen als een OPTIE en zijn dus overbodig.

Als je WEL knoppen wil dan doeje die er gewoon aan zoals uitgelegt op de afbeelding.

schema 1 is het eenvoudigste schema om te maken en zou volledig moeten werken (heb ik hier ook ergens getest op Datavision LCD)

SCHEMA 2:
dit schema gebruikt de mogelijkheden van het LCD volledig. je hebt extra knopjes voor het kiezen van instellingen. Eerslijk gezegt vind ik een reset, column select, font select compleet nutteloos op deze LCD's omdat de software die dingen toch NIET ondersteund. wil je zelf software gaan schrijven en tegen de regels in gaan, dan moet je dit schema nemen of als je gewoon alles wil solderen voor de fun (altijd leuk ;) )

SCHEMA 3:
Dit schema is extra en bied de mogelijkheid om de backlight aan te sluiten en zelfs te DIMMEN. dat dimmen vind ik persoonlijk een aanrader, maar als je het gewoon juist aansluit ben je weer makkelijk af.

samenvatting :
Wil je een werkend LCD die alle nuttige dingen kan (aan te raden dus) : gebruikt schema 1 zonder de extra knopjes (rode bollen) en gebruik schema 3 en het deel om te dimmen.

Wie andere dingen wil maakt heeft meestal al kennis genoeg van wat hij doet, dus moet ik niet zitten zwanzen *D

veel geluk en verder vragen post je maar zou ik zeggen, als je je LCD ontvangd dan zullen jullie wel zien dat het niet zo moeilijk is.(alleen soms kleine puntjes om te solderen)

nog een laatste tip : soldeer geen DRAADJES rechtstreeks op je LCD.
gebruik een Flatcable aansluiting en een flatcable (bij electroboer op maat te krijgen). Dan is de boel niet verkloot als je iets mis doet, gewoon loskoppelen en nieuwe schakeling eraan.

• FireStarter
Op donderdag 16 mei 2002 20:19 schreef ThaHandy het volgende:
aarrggg NEeEEeeEEE te laat :/ (1 week)
iemand die em niet hoeft? :'( O-)
Whehe, heb geduld... ik wacht ff af, kijken of het wat word... ik wil eigenlijk graag weten of er iemand achter is gekomen, of voor elkaar krijgt om een blauwe backlight erin te maken. Ja en verder... software is heel erg goed als ik die pics zie.

* FireStarter denkt dat binnen nu en een maand er een nieuwe actie aan de gang is.

Hopen ... Hopen ... Hopen :P

w00t

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

nog een laatste tip : soldeer geen DRAADJES rechtstreeks op je LCD.
gebruik een Flatcable aansluiting en een flatcable (bij electroboer op maat te krijgen). Dan is de boel niet verkloot als je iets mis doet, gewoon loskoppelen en nieuwe schakeling eraan.
kun je ook gewoon pinnen erop soldern... :?
ik neem aan dat daar van die gaatjes voor zijn?

btw heeft de postbode je misschien al onverwachts snel blij gemaakt? :9

• equinoxe
Kan binnen half uurtje naar huis.
Weet ik meteen of postbode langs is geweest...

Ik hoop toch dat de zooi binnenkomt VOOR ik volgende week weg ben.
/me EquinoXe gaat donderdag effe een paar dagen naar zijn vrouw toe

Verwijderd

Ja Hallo!

Maar dat kan niet!
Blijf! voor de brievenbus kamperen. ;)

• equinoxe
ENORM BAALMOMENT.

Vandaag is NOG STEEDS niets binnengekomen.
Bij de leverancier staat alleen de voicemail aan.

Dinsdag kan ik er pas achter komen waarom er niets gestuurd is. Maandag is het nl. pinksteren.

De kloterij is dat ik donderdag voor 4 dagen bij mijn vrouw ben.
Dus de kans is niet gering dat ik de levering niet op tijd binnen heb als de hufter pas op dinsdag aanstalten maakt om de zooi op te sturen ipv zoals hij mij vorige week vertelde dat hij het op maandag zou hebben gedaan.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 18 mei 2002 13:34 schreef equinoxe het volgende:
ENORM BAALMOMENT.

Vandaag is NOG STEEDS niets binnengekomen.
Bij de leverancier staat alleen de voicemail aan.

Dinsdag kan ik er pas achter komen waarom er niets gestuurd is. Maandag is het nl. pinksteren.

De kloterij is dat ik donderdag voor 4 dagen bij mijn vrouw ben.
Dus de kans is niet gering dat ik de levering niet op tijd binnen heb als de hufter pas op dinsdag aanstalten maakt om de zooi op te sturen ipv zoals hij mij vorige week vertelde dat hij het op maandag zou hebben gedaan.
nja, we w88 wel hoor ;)

Hopen dat ie het op tijd verstuurd heeft...

Moeten ze nu uit Taiwan komen of een of andere kroepoek land of zo :? Of moeten ze gewoon uit Nederland komen :?

Nja we zien wel, ik w8 met smacht :) :) :7

• equinoxe
Het moet uit duitsland komen.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmmm nou geeft niks hoor.
Heb wel vaker "vertraging" opgelopen met inkoopacties.

Dusssssssssss......... >:)

We w88ten wel af, en we zien wel verder.
In ieder geval veel plezier bij/met je vrouw :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• equinoxe
Op zaterdag 18 mei 2002 14:55 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Hmmmm nou geeft niks hoor.
Heb wel vaker "vertraging" opgelopen met inkoopacties.

Dusssssssssss......... >:)

We w88ten wel af, en we zien wel verder.
In ieder geval veel plezier bij/met je vrouw :)
Ze is voor 2 maanden naar engeland, ik heb dus nu de ballen in de zelfde verhouding als die hommel in jouw Icoon :+

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 18 mei 2002 14:58 schreef equinoxe het volgende:

[..]

Ze is voor 2 maanden naar engeland, ik heb dus nu de ballen in de zelfde verhouding als die hommel in jouw Icoon :+
:+ zozo... sja da's lastig hé! :+

hopen dat ze snel komen! :)

btw wat kostte het jouw om geld over te maken naar Duitsland dan :?

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

[..]

Lol, sorry heb net mijn icon aangepast :P
Maar dan kan ik het me goed voorstellen dat je ze net zo groot hebt als Kloothommel(C) :P

Verwijderd

[..]

Zo, zo...Ik leer je nog beter kennen op GoT >:) :P

• equinoxe
Op zaterdag 18 mei 2002 15:42 schreef zwahiel het volgende:

[..]

:+ zozo... sja da's lastig hé! :+

hopen dat ze snel komen! :)

btw wat kostte het jouw om geld over te maken naar Duitsland dan :?
Heb de rekening vandaag wel al gekregen, maar het pakket nog niet.
Heb dus nog niets overgemaakt, weet ook niet wat dat kost..

offtopic:
Mixology, als je weer eens aan die digicam kan komen, mijn case (Alu-Stealth)is bijna af.. 'T wordt een juweeltje !!(volgens P. mooier dan B&O 8-) ), kunnen we effe een paar Pic's maken voor hier op GoT..

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 02:03 schreef equinoxe het volgende:

[..]
offtopic:
Mixology, als je weer eens aan die digicam kan komen, mijn case (Alu-Stealth)is bijna af.. 'T wordt een juweeltje !!(volgens P. mooier dan B&O 8-) ), kunnen we effe een paar Pic's maken voor hier op GoT..
Toevallig ligt ie net hier dit weekend :)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

en...

Ach sh*t de post werkt niet op feestdagen |:( :'(

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 13:59 schreef zwahiel het volgende:
en...

Ach sh*t de post werkt niet op feestdagen |:( :'(
Met z'n allen dan maar naar Engeland verhuizen, daar werken ze vandaag wel.

/me zit zich te vervelen op z'n werk vanwege die Engelsen :(

• Wiebbe
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

werk jij soms op de beurs? ;)

zag die op tv nogal niks doen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op maandag 20 mei 2002 21:38 schreef Wiebbe het volgende:
werk jij soms op de beurs? ;)

zag die op tv nogal niks doen ;)
[offtopic]
Wie ikke :?

* zwahiel werkt in 't echte gekkenhuis (Vincent van Gogh Instituut (voor geestelijke gezondheid) in Venray :D *D

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Wel de 4 dagen zijn om, je hebt je zak weer geleegd :P, kortom, zijn de LCD-tjes al binnen?

Ik hoop dat je wel een beetje genoten hebt die 4 dagen :)

• D-Three
Op dinsdag 21 mei 2002 14:58 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Wel de 4 dagen zijn om, je hebt je zak weer geleegd :P, kortom, zijn de LCD-tjes al binnen?

Ik hoop dat je wel een beetje genoten hebt die 4 dagen :)
Ik dacht dat hij nog moest vertrekken (donderdag pas)?? Nu ja, ik wacht toch niet dringend op de LCD's :P Ik heb nog werk genoeg!
En daarbij, laat die jongen genieten! ;) Liever 4 dagen "quality time" dan zitten wachten op die LCD's!
Eerst O+ en dan :7

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op dinsdag 21 mei 2002 21:00 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij nog moest vertrekken (donderdag pas)?? Nu ja, ik wacht toch niet dringend op de LCD's :P Ik heb nog werk genoeg!
En daarbij, laat die jongen genieten! ;) Liever 4 dagen "quality time" dan zitten wachten op die LCD's!
Eerst O+ en dan :7
In die laatste zit iets in, maar ik hoop toch stiekem dat ie ze morgenvroeg op z'n deurmat vind en nog tijd heeft om ze dezelfde dag (of donderdag nog ;) ) op de bus te doen :9~

• equinoxe
Tuurlijk hoop ik ook dat de zooi vandaag (woensdag) nog geleverd wordt.
Ik heb de hele dag vrijgenomen voor het geval dat..
(en ik moet de rotzooi hier opruimen, mijn schoonmoeder komt langs..)
Gelukkig ben ik dinsdag weer terug!

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

er heerst een beetje een kerst-gevoel hiero :)
In spanning afwachten, op de mat kijken. Nix, dan nog maar ff dit draadje checken for updates. Morgen maar s beginnen met de "voorbereiding" (ik presteer het beste onder druk) >:)

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 22 mei 2002 00:37 schreef equinoxe het volgende:
Tuurlijk hoop ik ook dat de zooi vandaag (woensdag) nog geleverd wordt.
Ik heb de hele dag vrijgenomen voor het geval dat..
(en ik moet de rotzooi hier opruimen, mijn schoonmoeder komt langs..)
Gelukkig ben ik dinsdag weer terug!
Schoonmoeders :X :X :X :X ... ;)

• equinoxe
ZE ZIJN BINNEN :) :) :) :)
Sinterklaas en kerstmis is vandaag op een dag gevallen !!!

Heb de hele ochtend al zitten te plakken en knippen, ze worden VANDAAG nog verstuurd !!

Verwijderd

Alsof het niks is

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:42 schreef equinoxe het volgende:
COOL :)
nu wachten we nog meer gespannen af op de komst van onze LCD's, nogmaals bedankt voor het werkt dat je er voor doet !!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:42 schreef equinoxe het volgende:
Sinterklaas en kerstmis is vandaag op een dag gevallen !!!

Heb de hele ochtend al zitten te plakken en knippen, ze worden VANDAAG nog verstuurd !!
Ik wil bij deze equinoxe nomineren als GoT-held van de dag :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Hail to the Equinoxe!

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/worshippy.gif © (nie van mij hé!)

[edit] Ziet iedereen de smiley eigenlijk, is mijn eerste keer vanop men servertje? [/edit]

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 22 mei 2002 13:17 schreef Fire69 het volgende:
Hail to the Equinoxe!

[afbeelding]

[edit] Ziet iedereen de smiley eigenlijk, is mijn eerste keer vanop men servertje? [/edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/worshippy.gif

SUPERRRRRRRRRRRR! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 8-)

• equinoxe
alles is al ingepakt, ben nu bezig met de postzegels....
loop dadelijk naar de postbank en geef daar de zooi af.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/worshippy.gif OWNAGE!!!! Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/worshippy.gif

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/worshippy.gif Erg erg kewl Equinoxe!!! Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/worshippy.gif

Nu zorg je dat verdeeld over Nederland en Belgie ook de feestdagen vroeg voorbij komen.

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

OK dan! da's geweldig!
* Semper Fight kan niet wachten tot morgen :P

edit:
hoe zit het eigenlijk met garantie?

• equinoxe
Ze zijn verstuurd. :) :)
* equinoxe The EquinoXe is blij dat hij vandaag verlof genomen had, anders hadden de mensen hier nog een week langer moeten wachten
Binnen 1 a 2 dagen hebben jullie ze binnen..

Garantie: ze zijn op de testbak getest, ze deden het allemaal.
Schade door de PTT zou je natuurlijk op de PTT moeten verhalen, daar kan mijn verzekering niets mee (heb ik net even gechecked).
Schade door verkeerd aansluiten, moet je verhalen op diegene die je 's ochtends in de spiegel ziet ;)

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Op woensdag 22 mei 2002 14:49 schreef equinoxe het volgende:
Ze zijn verstuurd. :) :)
* Semper Fight The EquinoXe is blij dat hij vandaag verlof genomen had, anders hadden de mensen hier nog een week langer moeten wachten
Binnen 1 a 2 dagen hebben jullie ze binnen..

Garantie: ze zijn op de testbak getest, ze deden het allemaal.
Schade door de PTT zou je natuurlijk op de PTT moeten verhalen, daar kan mijn verzekering niets mee (heb ik net even gechecked).
Schade door verkeerd aansluiten, moet je verhalen op diegene die je 's ochtends in de spiegel ziet ;)
Tsja bij die 2e optie hoop ik maar dat het goed gaat.
De 3e :D ik kijk gelukig s'ochtends nooit in de spiegel.

Maar wel gaaf dat ze onderweg zijn! :)

• Fire69
En nu maar hopen dat de Belgische en Nederlandse post dezelfde taal spreken of de belgen kunnen nog een week wachten! :(

Verwijderd

wicked :D

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 14:51 schreef Fire69 het volgende:
En nu maar hopen dat de Belgische en Nederlandse post dezelfde taal spreken of de belgen kunnen nog een week wachten! :(
Kga hem vanavond ophalen :)

• D-Three
Op woensdag 22 mei 2002 14:51 schreef Fire69 het volgende:
Zal redelijk snel gaan hoor...
Jammergenoeg heb ik nu echt geen tijd om met die LCD bezig te zijn. Maar ik ben er zeker van dat jullie hier zeker de resultaten zullen posten!! :P En pics of course...

Verwijderd

ik maak er natuurlijk wel tijd voor :)

en zal ook wat fototjes posten.

• Fire69
Ik hoop gewoon dat ik hem aan de praat krijg, ik heb namelijk nog nooit een soldeerbout vastgehad!

• FireStarter
Dus als het goed is moet vandaag en morgen de pakketjes aankomen.

* FireStarter is nieuwsgerig wat er gebeurt als sommige mensen die LCD schermen niet kunnen aansluiten. Staan er goede guides online of valt dat mee :? .

Ben benieuwd.

w00t

Verwijderd

Schema's staan er volop...
[topic=468007/18/25]

/me gaat het wel redden met dat solderen...

Nu nog een snelle postbode en dan ....:9~

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hoop dat ie door de brievenbus gaat, anders moet ik nog 1 dag wachten :X

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

Wat denk je, HIJ IS ER!!! :0 :) :) :) :)
Ik ben nu dus echt de trotse eigenaar van 1x LCD 240*128, Wow.
Equinox maakt Fubar erg blij.
Laat ik nou vandaag net vrij zijn, wat is t leven soms mooi
*D

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 13:46 schreef -FuBaR- het volgende:
Wat denk je, HIJ IS ER!!! :0 :) :) :) :)
Ik ben nu dus echt de trotse eigenaar van 1x LCD 240*128, Wow.
Equinox maakt Fubar erg blij.
Laat ik nou vandaag net vrij zijn, wat is t leven soms mooi
*D
héhé en nu niet meer posten voor je een pic hebt van een werkt LCD :P
(of gewoon van het LCD die nog niet aangesloten is, zou ook graag eens zien hoe mijn volgende slachtoffer eruit ziet ;) )

• Wiebbe
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

Woooot :P
ik post lekker toch
heb hem ook net binnen, in perfecte staat al zeg ik het zelf, was ook goed ingepakt vind ik!

Thx :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Ik zou wel willen, maar heb niet genoeg geld ;(

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 23 mei 2002 17:22 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik zou wel willen, maar heb niet genoeg geld ;(
shit, shit, ik zit op mne werk :'(

Thuis neemt niemand op :'( :(

edit:

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EquinoXe je bent een held je bent een held!

Hij is aangekomen! :) :) :) :9~

Leve de ouders met een GSM in de Albert Hein :)

Verwijderd

DAMNN wat is dat ding groot! Vond er vanochtend 3 in mijn brievenbus equinoxe, dus ze zijn allemaal aangekomen. :) :)

Voor de mensen die het soldeerwerk aan mij uitbesteed hebben: ik ga vanavond alle componenten halen. Wordt waarschijnlijk wel na het weekeinde voor ie klaar is aangezien ik niet thuis ben.

Derranged en Futal, mail me even volgens welk schema jullie hem aangesloten willen hebben, en hoe jullie em willen aansluiten (stroom via molex = intern of via gameport = extern) liefst voor 7 uur vanavond, want dan ga ik naar de winkel

De schema's staan hier.

Verwijderd

... }:O ...

Verwijderd

Mijne is er ook ;)

Verwijderd

/me wil ook vandaag zijn LCD (euh ... TheLegend zijn LCD)

• Fire69
Op donderdag 23 mei 2002 17:53 schreef mmmuttley het volgende:

Derranged en Futal, mail me even volgens welk schema jullie hem aangesloten willen hebben, en hoe jullie em willen aansluiten (stroom via molex = intern of via gameport = extern) liefst voor 7 uur vanavond, want dan ga ik naar de winkel

...
Kan je hier misschien een woordje uitleg over geven? Via de gameport? :?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 18:42 schreef Fire69 het volgende:

[..]

Kan je hier misschien een woordje uitleg over geven? Via de gameport? :?
De unit heeft 5 volt nodig om te draaien, en die kun je ook uit de gameport (van je geluidskaart) halen. Vind ik wat netter dan een kabel door een gat naar buiten trekken :)

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Die van mij is ook aangekomen.
Equinoxe, bedankt voor de geweldige service

Na een inspectie kwam ik er wel achter dat er een "lelijk" plekje op de printplaat zit.

Ik heb even een foto gemaakt om het te laten zien.
De printplaat is heel iets ingegroevd (schrijf ik dat goed :? )

Gelukkig lijken de banen niet onderbroken.
Ik ga hem morgen testen en zal er dan direct ff fotootjes van maken

btw wel een groot ding hoor :P

Afbeeldingslocatie: http://www.feijth.com/Foto/printplaat.JPG

Door op de thumbnail te klikken krijg je de grote versie.
Printplaat.jpg

Verwijderd

De print lijkt niet echt een probleem te zijn hoor, gewoon een vuil plekje, maar zal normaal geen problemen geven

Woon jij in België, of is je nick gewoon misleidend ?

en kan kan je nog een pic nemen van de voorkant en overzicht van de achterkant, ajb? (ik word beetje ongeduldig)

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Op donderdag 23 mei 2002 19:15 schreef Mr.ChronoM het volgende:
De print lijkt niet echt een probleem te zijn hoor, gewoon een vuil plekje, maar zal normaal geen problemen geven

Woon jij in België, of is je nick gewoon misleidend ?

en kan kan je nog een pic nemen van de voorkant en overzicht van de achterkant, ajb? (ik word beetje ongeduldig)
De print is wel ingegroevd.
Het lijkt wel ov er langs de geleidende banen met een scherp voorwerp is gesneden.

Echter zijn, voor zover ik kan zien, de banen niet door.

Mijn nick is een beetje misleiden, kijk maar in mijn profile >:)

Ik zal nog ff een paar foto's maken, moment, ik up ze zo wel ff.

Ik ben nu ff bezig metPowerLcd, alleen je OCX bestanden worden met 2kb per sec binnengehaald :(

Chronom, heb je MSN of ICQ?

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.