TJa, de titel zegt al genoeg, ik heb zelf behoefte aan normale 4*20 lcd schermpie. Zijn er nog meeer mensen die dit willen, dan kennen we samen ergens bestellen.
* Atmoz Is ook wel in voor een GFX-display inkoop-actie...
gfx-display != 4x20 oid...Op zondag 14 april 2002 19:14 schreef atmoz het volgende:
gfx == grafisch, 4x20 is een aanduiding voor vier lijnen van ieder twintig karakters...
strikt gezien niet grafisch.
edit: de layout meteen wat aangepast
edit 2: ik zie nu dat je het ook kunt bedoelen alsof jij een inkoopactie voor gfx'en wil starten... sorrij, niet gezien...
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
waarom beginnen jullie er niet zelf 1 
/me heeft trouwens GEEN intresse, ditmaal alleen een ideeschepper
/me heeft trouwens GEEN intresse, ditmaal alleen een ideeschepper
Ik heb hier nog een complete 4x40 liggen (met kabel), ik wil hem kwijd ik doe er nooit iets mee. Voor 30 euro (excl. verz. kosten) mag je hem helemaal hebben.Op zondag 14 april 2002 18:49 schreef MauriX het volgende:
TJa, de titel zegt al genoeg, ik heb zelf behoefte aan normale 4*20 lcd schermpie. Zijn er nog meeer mensen die dit willen, dan kennen we samen ergens bestellen.
Verwijderd
lijkt mij meer eigenlijk dat hij bedoelde dat diegene voor de topicstarter te koop wasOp zondag 14 april 2002 19:30 schreef Hendr-X-n het volgende:
Verkocht!
€ 31,-
31,01
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Verwijderd
als hij werkt: 32Op zondag 14 april 2002 21:07 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Ok hij staat nu dus op € 31,-wie bied hoger??
zit er backlight op?
ben je blij dat ze gaan biedenOp zondag 14 april 2002 21:07 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Ok hij staat nu dus op € 31,-wie bied hoger??
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Hehe, dat ie werkt daar ga ik wel vanuit 
€ 35,-
€ 35,-
34
Verwijderd
kan je ff je mail geven plz?Op zondag 14 april 2002 21:00 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Ik doe het zo, wie het hoogste bied...die krijgt hem..
37
ff actief meedoen 
€ 40,-
€ 40,-
Hè hè, dat ik nou nog eens zou mogen zeggen, stay ontopic! Geef elkaar je mail adres of iets dergelijks en regel het buiten het topic om ok?
Maar ik zou idd ook wel interesse hebben in een inkoopactie, ik was voor al de andere inkoopactie telkens net te laat of te krap bij kas (en nu niet meer dus...). Ik zelf heb totaal geen ervaring met hoe ik inkoopacties ed moet organiseren, dus dat laat ik lekker aan iemand anders over.
Maar ik zou idd ook wel interesse hebben in een inkoopactie, ik was voor al de andere inkoopactie telkens net te laat of te krap bij kas (en nu niet meer dus...). Ik zelf heb totaal geen ervaring met hoe ik inkoopacties ed moet organiseren, dus dat laat ik lekker aan iemand anders over.
42,143843227363567347894533673467367888324365257881008943322739432515249504537263278955i37226894331763
en meer staat er op dit moment niet op mijn rekening
Verwijderd
Ik ben op zich ook wel voor een inkoopactie.
Ik ben op zoek naar een 4x20 LCDtje met backlight. Liefst serieel, maar parallel is niet erg.
Ik ben op zoek naar een 4x20 LCDtje met backlight. Liefst serieel, maar parallel is niet erg.
Verwijderd
waar staat die voor in je bedrag?Op zondag 14 april 2002 21:40 schreef Jobah het volgende:
42,143843227363567347894533673467367888324365257881008943322739432515249504537263278955i37226894331763
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dit geen normaal nederlands of ben ik toch dronken en moet ik naar bedOp zondag 14 april 2002 21:44 schreef Emphelator het volgende:
[..]
waar staat die voor in je bedrag?![]()
![]()
ik wil wel een GOEIEKOOP LCDtje 
(tja beurs van een 14 jarige scholier is niet zo breed..
)
(tja beurs van een 14 jarige scholier is niet zo breed..
Als er zo'n actie komt dan doe ik ook wel mee.
Heb nog 'n 4*20 lcd nodig voor m'n standalone mp3 player
Heb nog 'n 4*20 lcd nodig voor m'n standalone mp3 player
Verwijderd
Ik wil al een eindje een inkoopactie doen voor LCD's.
grafische of gewone, maar woon dus in Belgïe vraag me dus af of het qua kosten haalbaar is om
• geld over te schrijven van een nederlandse naar belgische rekening (B. naar Ned. is onbetaalbaar)
• of jullie het zien zitten om viia de post te betalen
• de verzendingskosten van 2,5 € per paketje te betalen als ik alles verzend
• waar ik het goedkoopste die dingen kan halen
grafische of gewone, maar woon dus in Belgïe vraag me dus af of het qua kosten haalbaar is om
• geld over te schrijven van een nederlandse naar belgische rekening (B. naar Ned. is onbetaalbaar)
Verwijderd
Als er een inkoopactie komt voor een 4x20 LCD HD44780 Controller doe ik ook zeker mee.
dus laat het me weten.
dus laat het me weten.
Verwijderd
wat zijn we weer opbouwend bezig op deze zondag avondOp zondag 14 april 2002 21:58 schreef arnoman het volgende:
ik wil ook zoveel.
Verwijderd
Mja ik voel ook wel wat voor een inkoop actie... 4x40 ofzo...
... of natuurlijk een grafische... damn.. dilema
Grafische lcd's zijn super duur (100 euro) en er zijn nog niet van die geafenceerde proggies voor zoals lcdsmartie ed. Volgens mij was mr Chrono bezig samen met nog een paar gasten om daar proggies voor te schrijven, correct me if i'm wrong.
Een 4x40 lcd hoeveel ruimte gaat dat innemen (l*b). Past dat in 1 5.25" slot?
Verwijderd
geen probleemOp zondag 14 april 2002 21:57 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ik wil al een eindje een inkoopactie doen voor LCD's.
Verwijderd
een 4x40 LCD kost je ook 76,67€ (+ verzendingskosten).Op zondag 14 april 2002 22:07 schreef arnoman het volgende:
Grafische lcd's zijn super duur (100 euro) en er zijn nog niet van die geafenceerde proggies voor zoals lcdsmartie ed. Volgens mij was mr Chrono bezig samen met nog een paar gasten om daar proggies voor te schrijven, correct me if i'm wrong.
Als je voor 100€ een 240x128 LCD hebt, waarom zou iemand dan nog een karakter LCD kopen van dat formaat ???
(dat is natuurlijk jullie eigen mening
en een programma met de mogelijkheden die smartie nu geeft voor grafische LCD's komt er dus binnen een weekje of 2 denk ik(volgende week hopelijk een publieke beta)
Verwijderd
ik wil 2 van die Seiko L2014 4X20 with HD44780 LCD's bestellen (of look a likes, perhaps door mod op LCD module uit te voeren.. doel is dat hij donkere achtergrond heeft met geel/groene letters). Inkoop actie? Zou mooi zijn :-) En bij welke site, EIO is geloof ik gestopt.. ik kan al weken nietmeer op hun site komen.
Verwijderd
over GFX-display gesproken, ik weet er nog 2 te liggen, van die actie van laatst, 20€ ofzo? met backlight...Op zondag 14 april 2002 19:14 schreef atmoz het volgende:
Verwijderd
Waar schrijf ik me inOp zondag 14 april 2002 22:41 schreef Hermanator het volgende:
over GFX-display gesproken, ik weet er nog 2 te liggen, van die actie van laatst, 20€ ofzo? met backlight...
Verwijderd
als je begint welke kan ik dan allemaal krijgen?Op zondag 14 april 2002 22:20 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
een 4x40 LCD kost je ook 76,67€ (+ verzendingskosten).
Als je voor 100€ een 240x128 LCD hebt, waarom zou iemand dan nog een karakter LCD kopen van dat formaat ???
(dat is natuurlijk jullie eigen mening)
en een programma met de mogelijkheden die smartie nu geeft voor grafische LCD's komt er dus binnen een weekje of 2 denk ik(volgende week hopelijk een publieke beta)
Verwijderd
34 €Op zondag 14 april 2002 22:57 schreef Maverickje het volgende:
Ja en hij werkt perfect, hij staat dus nu op 32
Vanaf nu alleen met 2 euro te gelijk bieden!
Eenmaal andermaal verkocht
Verwijderd
Als er iemand kan afkomen met een goed voorstel waar er volgens jullie een inkoopactie moet komen dan kan dat beken worden.Op zondag 14 april 2002 23:29 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
als je begint welke kan ik dan allemaal krijgen?
een inkoopactie doen bij conrad kan voor karakter LCD goedkoper uitkomen, maar zal nie zoveel schelen als er bijvoorbeeld maar 10 verkocht worden.
Ik wacht nog op een mail van Conrad over kortingen op grafische LCD's
Verwijderd
Doe mij maar een Grafisch LCD'tje van gnetcanada.com 
Tenminste iets van dat idee. Zo'n LCD schermpje wat je ook bij navigatie systemen hebt. Zulke zou ik graag wel willen. (En dan een beetje goedkoop als dat kan
)
Tenminste iets van dat idee. Zo'n LCD schermpje wat je ook bij navigatie systemen hebt. Zulke zou ik graag wel willen. (En dan een beetje goedkoop als dat kan
Kostda? Dat ziet er gelikt uit!Op zondag 14 april 2002 22:13 schreef Hendr-X-n het volgende:
Lijkt er wel op:
Jammer genoeg is deze nie van mij
Mooi!
* zwahiel wil ook een karakter LCD, met die Ziemens LCD's wil het niet zo lukken
Nummer 5 is gisteravond naar de hemel gegaan...
Nou ja, oude telefoons genoeg, maar om de een of andere reden willen ze allemaal niet werken
Juiste schema's alles, maar de software... * zwahiel weet het niet...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Okee, okee mensen! Er is dus zeer veel animo voor een inkoopactie. Het is alleen....
WIE VOELT ZICH GEROEPEN VOOR EEN INKOOPACTIE??
plz, reageer niet als je je niet geroepen voelt
Ben wel in voor een gfx-LCD 240x128
Had zelf ook al contact gezocht met diverse Aziatische bedrijven, maar tot nu toe geen antwoord
Blijkbaar is het voor hen niet de moeite waard om 25 stuks naar nederland te zenden..
Had zelf ook al contact gezocht met diverse Aziatische bedrijven, maar tot nu toe geen antwoord
Blijkbaar is het voor hen niet de moeite waard om 25 stuks naar nederland te zenden..
UPDATE:
Heb vandaag nog bij 4 firma's een offerte aangevraagd voor 25 stuks 240*128 (t6963c).
Ben hard bezig met wachten op een antwoord
Heb vandaag nog bij 4 firma's een offerte aangevraagd voor 25 stuks 240*128 (t6963c).
Ben hard bezig met wachten op een antwoord
edit:
Eerste antwoord: wordt doorgestuurd naar een wazig bedrijf..
geen zin om mijn geld te verspelen..
nog maar effe wachten dan. en meneer Google om meer leveranciers vragen.
Q. Waar kwamen die 20 euro displays oorspronkelijk vandaan?
(ik bedoel niet de gast die ze verkocht, maar het bedrijf die ze maakt)
Eerste antwoord: wordt doorgestuurd naar een wazig bedrijf..
geen zin om mijn geld te verspelen..
nog maar effe wachten dan. en meneer Google om meer leveranciers vragen.
Q. Waar kwamen die 20 euro displays oorspronkelijk vandaan?
(ik bedoel niet de gast die ze verkocht, maar het bedrijf die ze maakt)
Ik heb hier ook nog een Seiko L4034 4x40 display liggen die een beetje ligt te verstoffen omdat ie niet fatsoenlijk in mn HX-08 past en ik er gewoon te weinig tijd voor heb. Wil hem evt. wel verpatsen, of met een kleine bijbetaling ruilen voor een Seiko L2014 4x20.
HAns, mail me ff op mauricevandooren@hotmail.com ik heb misschien wel intresse.Op maandag 15 april 2002 13:33 schreef Hans het volgende:
Ik heb hier ook nog een Seiko L4034 4x40 display liggen die een beetje ligt te verstoffen omdat ie niet fatsoenlijk in mn HX-08 past en ik er gewoon te weinig tijd voor heb. Wil hem evt. wel verpatsen, of met een kleine bijbetaling ruilen voor een Seiko L2014 4x20.
OK Beste tweakertjes,
Ik heb de intersse kunnen wekken bij een leverancier.
(Ik wist niet dat het zo moeilijk was om iets te kopen).
Gelukkig kan ik hier via mijn werk bellen / faxen en mailen.
de offerte krijg ik binnenkort toegestuurd.
Hier is een voorbeeld datasheet (dit is niet de leverancier, maar het prudukt is hetzelfde)
http://www.gaw.ru/doc/Powertip/PG/PG240128LRS-ATA-H.PDF
Het is een standaart type display, gelukkig zijn er overal op het net datasheets van te vinden:
Type: PG-240128-a led backlighted
Fabrikant: Powertip Taiwan
Tevens zou de leverancier mij een monster sturen (wat goed Nederlands is voor het heel erg blij maken van een tweakertje met een gratis display
)
Dat het ook een prima uitgangspunt is om met dat ding te experimenteren voordat er mensen zware leningen gaan afsluiten spreekt voor zich.
Jullie horen wanneer ik de offerte binnen heb.
Ik heb de intersse kunnen wekken bij een leverancier.
(Ik wist niet dat het zo moeilijk was om iets te kopen).
Gelukkig kan ik hier via mijn werk bellen / faxen en mailen.
de offerte krijg ik binnenkort toegestuurd.
Hier is een voorbeeld datasheet (dit is niet de leverancier, maar het prudukt is hetzelfde)
http://www.gaw.ru/doc/Powertip/PG/PG240128LRS-ATA-H.PDF
Het is een standaart type display, gelukkig zijn er overal op het net datasheets van te vinden:
Type: PG-240128-a led backlighted
Fabrikant: Powertip Taiwan
Tevens zou de leverancier mij een monster sturen (wat goed Nederlands is voor het heel erg blij maken van een tweakertje met een gratis display
Dat het ook een prima uitgangspunt is om met dat ding te experimenteren voordat er mensen zware leningen gaan afsluiten spreekt voor zich.
Jullie horen wanneer ik de offerte binnen heb.
SUPER, but we want pics?! Hebbie die ook?!
Pic staat op de datasheet 
EDIT
Niet dus
link:
http://www.actron.de/PTC/pg240128a.pdf
op deze datasheet wel
die ik ben
/EDIT
EDIT
Niet dus
link:
http://www.actron.de/PTC/pg240128a.pdf
op deze datasheet wel
/EDIT
TJa, maar daar wordt ik als electronoob echt niet wijzer uit. Is het nu gewone matrix module of grafisch?!
grafisch display,
Ik moet alleen kijken in hoever ik bestaande schema's moet aanpassen..
Verwijderd
count me OUTOp maandag 15 april 2002 18:56 schreef equinoxe het volgende:
grafisch display,
ik was opzoek naar een matrix module
alhoewel.. houvel kost zo'n ding?
OHHHHHHHHHHHHHHHHH!
wat lees ik nouw? een gratis monster!
grmbrgrml kwijl kwijl
Verwijderd
Zit op mijn werk, kan helaas geen PDF bekijken.. is het een kleurenunit?Op maandag 15 april 2002 18:54 schreef Yarvieh het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Velleman.be voor ALLES wat Powertip is voor foto's dan, die dingen kosten in er 5600fr (delen door 40 voor €)
conrad geeft geen kortting als je dat wil proberen
Verwijderd
equinoxe... dat lijkt me een ideaal lcdtjuh... gwoon een t6963c controller erop.... zou dus gwoon met de standardschemas moeten werken is het niet???... heb je trouwens al wat over de prijs????
Ik weet dus niet hoeveel het gaat kosten maar ik heb zeker wel interesse
Ik ga binnenkort bij conrad een 20x4 lcd-tje bestellen met background licht.
Deze kost:
prijzen in Euro's
Ik weet ut, conrad is wat duurder, maar dit is wel een displaytje wat ik zelf ooit gezien heb, en wat ik ken.
Hier istie te vinden:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201001581018897819&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=92828&TK_PAR[MEDIUM]=
Artikel nr. 187275-89
Datasheet staat hier: http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[TBLATTLISTE]=&TK_PAR[BESTNR]=187275
Nu wil ik best een inkoop aktie voor dit dingetje houden, zodat we boven de 10 of 25 stuks komen, als daar vraag naar is. Kweet alleen niet of het incl. verzendkosten nog steeds goedkoper is.
Deze kost:
code:
1
2
3
| per stuk : 35,76 per 10: 30,65 en per 25: 27,07 |
prijzen in Euro's
Ik weet ut, conrad is wat duurder, maar dit is wel een displaytje wat ik zelf ooit gezien heb, en wat ik ken.
Hier istie te vinden:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201001581018897819&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=92828&TK_PAR[MEDIUM]=
Artikel nr. 187275-89
Datasheet staat hier: http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[TBLATTLISTE]=&TK_PAR[BESTNR]=187275
Nu wil ik best een inkoop aktie voor dit dingetje houden, zodat we boven de 10 of 25 stuks komen, als daar vraag naar is. Kweet alleen niet of het incl. verzendkosten nog steeds goedkoper is.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
Hmmz, voor zover ik het snel ff bekijk zal het aanpassen van de bestaande schema's niet zo moeilijk zijn, ik denk dat deze goed op een parallele poort zal passen.Op maandag 15 april 2002 18:56 schreef equinoxe het volgende:
grafisch display,
Ik kon alleen niet zo goed vinden hoe je Font Selectie (FS2) en Colum selectie (MD2) aan moet sturen. Maar afhankelijk van de functies die je uiteindelijk wilt, gaat dat wel lukken denk ik.
Ik vrees er alleen voor dat LCD-Smartie niet voor dit ding geschreven is.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
Verwijderd
schema's aanpasen voor dit LCD kan idd niet echt moeilijk zijn, als je vertrekt van het Datavision schema van Zotty denk ik dat je maar enkele nummers van pinnen op het LCd zelf zal moeten aanpassenOp maandag 15 april 2002 21:36 schreef EWS99 het volgende:
[..]
Hmmz, voor zover ik het snel ff bekijk zal het aanpassen van de bestaande schema's niet zo moeilijk zijn, ik denk dat deze goed op een parallele poort zal passen.
Ik kon alleen niet zo goed vinden hoe je Font Selectie (FS2) en Colum selectie (MD2) aan moet sturen. Maar afhankelijk van de functies die je uiteindelijk wilt, gaat dat wel lukken denk ik.
Ik vrees er alleen voor dat LCD-Smartie niet voor dit ding geschreven is.
de LCD's hebben zelf normaal een DC/DC converter, dus dat zal geen probleem zijn
Weet je eigenlijk al de prijs ? denk dat ze in België 140€ moeten kosten(zal er geen 10€ naast zitten ook) en dat is een prijs per stuk.
(software ala smartie is in de maak voor gfx lcd's)
Die lcds van velleman, worden die ondersteunt door smartie 5.0? (k bedoel de 4x40 uitvoering) en passen die in een cdrom bay? zo ja, ik dacht dat er schemas te krijgen waren voor een kabeltje te maken die naar de printer poort gingen toch? (ben nieuw hiermee..k weet ut..hoop vragen..hehe)Op maandag 15 april 2002 19:42 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Velleman.be voor ALLES wat Powertip is voor foto's dan, die dingen kosten in er 5600fr (delen door 40 voor €)
Verwijderd
Volgens mij worden ALLE karakter LCD's met HD47780 controller ondersteund door smartie (ook nog andere dingen, maar hier niet belangrijk) mijn Powertip 16x2 deed het dus goed met smartie, denk niet dat dat enig probleem kan opleveren en de aansluitschema's zijn ook gelijk aan die voor de KARAKTER LCD's van conradOp maandag 15 april 2002 22:14 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
[..]
Die lcds van velleman, worden die ondersteunt door smartie 5.0? (k bedoel de 4x40 uitvoering) en passen die in een cdrom bay? zo ja, ik dacht dat er schemas te krijgen waren voor een kabeltje te maken die naar de printer poort gingen toch? (ben nieuw hiermee..k weet ut..hoop vragen..hehe)
Grafische LCD's van Velleman hebben dus wel een ander schema nodig !
kom net binnen van een avondje stappen..
ok ik zie dat er weer wat reacties zijn
Effe in een notendop:
*
Prijzen heb ik nog niet binnen.
Morgen ben ik niet op het werk, en kan ik de mail (en mijn faxen) niet lezen.
Ik zal tot woensdag ochtend moeten wachten tot ik iets nieuws weet.
*
Inderdaad kan je dit display niet met Smartie aansturen, dit programma is gebaseerd op 44780 controller die character-displays aanstuurt.
Ik gebruik smartie op dit moment wel, nl. met een oude 16*2 display die ik uit een oude fax-modem gesloopt heb
Dat is wel geinig, maar een grafisch display ziet gewoon een stuk mooier uit.. (en geeft ruimte voor veel inspiratie)
Gelukkig wordt hier aan een op T6963c controller gebaseerde programma('s) gewerkt (zie topic elders in dit forum).
*
Tja, dat gratis monster
Ik had het met die gast erover dat ik zeker zo'n 25 stuks nodig had om de prijs te drukken.
Hij vertelde dat dat geen probleem was, maar dat hij alleen nog led-backlighted op vooraad had en dat hij voor ccfl's op 12 volt een speciale inverter moest bestellen.
Ik dus dus een beetje aan het tegen aan het sputteren, en vroeg hem of ik dan een monster kon krijgen, eigenlijk een logische vraag.
Allemaal geen probleem, moest effe het adres geven en het zou opgestuurd worden.
ondertussen zou hij mij de offerte mailen/faxen.
Heb um dus vriendelijk bedankt, en wacht nu geduldig bij de brievenbus
Dit exemplaar wordt in ieder geval gebruikt om te testen, zodat, als de prijs OK is, En er genoeg gegadigden zijn,
iedereen die mee gaat doen gewoon weet dat het model werkt, en geschikt is voor onze doeleinden.
Leuk detail,
de t6963c heeft een pin voor normaal en voor inverted beeld, als ik de specs van die controller goed begrijp
kan je met een simpele switch het beeld inverteren
ook dat zal op het monster worden uitgestest.
Nou ja notendop, ik lul nogal veel als ik gezopen heb, sh*t 4 uur geweest, ik ga eens maffen..
Ik laat het jullie weten, als ik nieuws heb..
ok ik zie dat er weer wat reacties zijn
Effe in een notendop:
*
Prijzen heb ik nog niet binnen.
Morgen ben ik niet op het werk, en kan ik de mail (en mijn faxen) niet lezen.
Ik zal tot woensdag ochtend moeten wachten tot ik iets nieuws weet.
*
Inderdaad kan je dit display niet met Smartie aansturen, dit programma is gebaseerd op 44780 controller die character-displays aanstuurt.
Ik gebruik smartie op dit moment wel, nl. met een oude 16*2 display die ik uit een oude fax-modem gesloopt heb
Dat is wel geinig, maar een grafisch display ziet gewoon een stuk mooier uit.. (en geeft ruimte voor veel inspiratie)
Gelukkig wordt hier aan een op T6963c controller gebaseerde programma('s) gewerkt (zie topic elders in dit forum).
*
Tja, dat gratis monster
Ik had het met die gast erover dat ik zeker zo'n 25 stuks nodig had om de prijs te drukken.
Hij vertelde dat dat geen probleem was, maar dat hij alleen nog led-backlighted op vooraad had en dat hij voor ccfl's op 12 volt een speciale inverter moest bestellen.
Ik dus dus een beetje aan het tegen aan het sputteren, en vroeg hem of ik dan een monster kon krijgen, eigenlijk een logische vraag.
Allemaal geen probleem, moest effe het adres geven en het zou opgestuurd worden.
ondertussen zou hij mij de offerte mailen/faxen.
Heb um dus vriendelijk bedankt, en wacht nu geduldig bij de brievenbus
Dit exemplaar wordt in ieder geval gebruikt om te testen, zodat, als de prijs OK is, En er genoeg gegadigden zijn,
iedereen die mee gaat doen gewoon weet dat het model werkt, en geschikt is voor onze doeleinden.
Leuk detail,
de t6963c heeft een pin voor normaal en voor inverted beeld, als ik de specs van die controller goed begrijp
kan je met een simpele switch het beeld inverteren
ook dat zal op het monster worden uitgestest.
Nou ja notendop, ik lul nogal veel als ik gezopen heb, sh*t 4 uur geweest, ik ga eens maffen..
Ik laat het jullie weten, als ik nieuws heb..
jullie hebben daar vet grote noten... isk wil ook lcd!!! gfx of 4x20 maakt mij niet uit, als ik maar niet achter loop bij de rest van jullie
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ben ook hard bezig voor de zoektocht naar een GFX display....ik hou jullie wel op de hoogte
* The Specialist zit te wachten op een inkoopactie van LCD's van EIO.com
Alleen klote dat je bij EIO.com alleen kunt betalen via creditcard. Dat is echt minder. Bijna niemand heeft zo'n ding en ik ook niet, anders had ik die van EIO.com wel willen organizen
Alleen klote dat je bij EIO.com alleen kunt betalen via creditcard. Dat is echt minder. Bijna niemand heeft zo'n ding en ik ook niet, anders had ik die van EIO.com wel willen organizen
edit:
Heb liever iemand met ervaring die de inkoopactie verzorgt
Heb liever iemand met ervaring die de inkoopactie verzorgt
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
ik heb dus wel een mastercard, alleen... ik wilde ook al bestellen maar ik merk dat het via paypal moet? vind dat een beetje risico, wat ik in de policy rules en agreeterms lees is niet echt eeh gemakkelijk te begrijpen enzo :-)
als ik gewoon met plain credit card kon betalen had ik't allang besteld
als iemand ervaring met paypal heeft, enzo kom het dan ff melden aub, want die displays bij eio.com zijn echt
als iemand ervaring met paypal heeft, enzo kom het dan ff melden aub, want die displays bij eio.com zijn echt
Verwijderd
PayPal is volgens mij wel te vertrouwen.. Ze zijn op dit moment een van de grootste in hun marktsegement. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat op het spel zetten door van een paar arme tweakertjes geld af te troggelenOp dinsdag 16 april 2002 14:01 schreef axkman het volgende:
ik heb dus wel een mastercard, alleen... ik wilde ook al bestellen maar ik merk dat het via paypal moet? vind dat een beetje risico, wat ik in de policy rules en agreeterms lees is niet echt eeh gemakkelijk te begrijpen enzo :-)
EIO.com LCD pageOp dinsdag 16 april 2002 14:01 schreef axkman het volgende:
Hier verkopen ze idd
Mocht er een inkoopactie ontstaan.
* The Specialist wil een Seiko L2014 - 4*20 LCD met backlight
Ik kan daar geen Seiko L2014 4*20 vinden hoor, jij wel?Op dinsdag 16 april 2002 20:07 schreef Warezhelp het volgende:
mischien is tweak-lcd wat voor je...
Ik wil persé de Seiko, dies vetjes en duidelijk
Verwijderd
ah Seiko tja,
wel duurder.
Maakt voor rest niet echt heel veel uit
er zijn ook b.v. 20x4 lcd met grote duidelijkere tekengroote
wel duurder.
Maakt voor rest niet echt heel veel uit
er zijn ook b.v. 20x4 lcd met grote duidelijkere tekengroote
Seiko? Duurder? ik vind $15 niet echt duur voor een
Seiko L2014 met backlight en HD44780 chip (4*20 LCD)
Seiko L2014 met backlight en HD44780 chip (4*20 LCD)
paypal is absoluut te verouwens! meestgebruikte cc systeem op inet!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Idd.. axkman waar blijft die actie van jeOp dinsdag 16 april 2002 22:34 schreef BaRF het volgende:
paypal is absoluut te verouwens! meestgebruikte cc systeem op inet!
^^ KICK ^^
Het hoge woord is er uit:
Vanochtend met de leverancier gesproken:
25 stuks:
240 x 128 scherm LED Backlighted T6963c Controller:
61.30 euro
(excl BTW en verzendkosten).
Ik zal uitrekenen hoeveel het per poststuk gaat kosten
Monster is onderweg..
Ik zou graag willen weten WIE zo'n scherm wilt hebben.
Graag mailtje naar The_EquinoXe@hotmail.com
Als ik het proefexemplaar aan het lopen heb gekregen, en er genoeg inschrijvers zijn: minimaal 25 man!
Geef ik aan hen mijn naam, toenaam en banknummer, en pas als ik het geld van alle 24 (1 is voor mijzelf) binnenheb plaats ik de bestelling pas.
Ik heb nl. geen zin om zo'n 1500 euro (= 3400 in Oud Geld) te gaan voorschieten.
Het hoge woord is er uit:
Vanochtend met de leverancier gesproken:
25 stuks:
240 x 128 scherm LED Backlighted T6963c Controller:
61.30 euro
Ik zal uitrekenen hoeveel het per poststuk gaat kosten
Monster is onderweg..
Ik zou graag willen weten WIE zo'n scherm wilt hebben.
Graag mailtje naar The_EquinoXe@hotmail.com
Als ik het proefexemplaar aan het lopen heb gekregen, en er genoeg inschrijvers zijn: minimaal 25 man!
Geef ik aan hen mijn naam, toenaam en banknummer, en pas als ik het geld van alle 24 (1 is voor mijzelf) binnenheb plaats ik de bestelling pas.
Ik heb nl. geen zin om zo'n 1500 euro (= 3400 in Oud Geld) te gaan voorschieten.
Verwijderd
Conrad is best duur met LCD'sOp woensdag 17 april 2002 12:01 schreef MagicMagicM het volgende:
[topic=463883]
Hier worden ook LCD's besteld..
Ff topic doorlezen.
Topic doorgelezen,
Wordt vanalles besteld..
Ik probeer alleen 1 formaat/type gfx LCD te bestellen.
Dit in een zo groot mogelijk hoveelheid tegen een zo laag mogelijk prijs.
Tov de prijzen die ik tot nu toe heb gezien (behalve de gelukkigen die 20,- schermpies hebben gevonden) is dit vrij laag.
Wordt vanalles besteld..
Ik probeer alleen 1 formaat/type gfx LCD te bestellen.
Dit in een zo groot mogelijk hoveelheid tegen een zo laag mogelijk prijs.
Tov de prijzen die ik tot nu toe heb gezien (behalve de gelukkigen die 20,- schermpies hebben gevonden) is dit vrij laag.
Verwijderd
[verkoper praatjes ventje's mode]
^^^^^^^^^^^^^^^KICK KICK^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Allemaal ff zoon foqqin mooi lcdtjuh bestellen... om de prijs naar beneden te helpen
63 euro is echt niet veel voor zoon vette lcd....
[/verkoper praatjes ventje's mode]
^^^^^^^^^^^^^^^KICK KICK^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Allemaal ff zoon foqqin mooi lcdtjuh bestellen... om de prijs naar beneden te helpen
63 euro is echt niet veel voor zoon vette lcd....
[/verkoper praatjes ventje's mode]
Verwijderd
equinoxe : welke leverancier worden de schermen besteld?
/me heeft mischien ook interesse in een exemplaar.
Verwijderd
bij een veel goedkoper dan die van jouOp woensdag 17 april 2002 23:08 schreef Warezhelp het volgende:
Ik vind het echt schitterend dat je aan deze prijs komt! Als ze van PowerTip komen (zoals eerder ergens werd genoemd) zijn het echt goede schermpjes en zeker makkelijk aan te sluiten, bijna gelijk aan de DataVision LCD's (van 20€ ff terug).
Zeker een aanrader dus !
BTW, heb je datasheet en/of pics ?
op velleman.be staat wel een pic van het LCD, maar datasheet zal op www.powertip.com.tw zijn denk ik
Zolang je niet zelf probeert te onderhandelen met die gasten, dit zou de hele deal kapotmaken!Op woensdag 17 april 2002 23:08 schreef Warezhelp het volgende:
Ik heb onderhandeld in naam van een groot internationaal Bedrijf (waar ik zelf de Sales voor doe!)
Maw: Goedkoper krijg je het dus toch niet !! (niet zonder jaarcontract).
Data sheets heb ik, pic staat op dat sheet.
Zal zodra ik tijd heb zal ik een oploaden
Zoals ik eerder zei:
Dit zijn Powertip schermpies standaard model PG240128-A
Deze keus heb ik gemaakt vanwege rondzwervende programma's en schema's.
Echte pic's (door mezelf genomen) heb ik pas als ik het monster binnen heb.
Tot nu toe: 4 aanmeldingen, kom er nog 20 te kort
Ik hoop dat men zich aanmeld als er resultaten zijn!
Offerte die ik gisteren binnenkreeg:
Dear Mr.
edit:
EquinoXe
,EquinoXe
comming back to telephone discussion today, sorry for late reply concerning the
offer but really forgot it.
Firstly w have sent out sample today.
The modules we can offer as follows.
PC240128LRU-ATA-H-P8
- LED- Backlight
- T6963C- Controller
- Voltage Generator, Temp. Compensation on board
Demand: 25 pcs. EUR 61,30/pc.
Delivery : net, FOB Munich
Payment Terms : 30 days net
Delivery time : ex stock
So hope this offer will be interesting for you we remain with thanks and
Best Regards
Stefan Glaser
Display Devices Elektronik GmbH
Bussardstr. 4
D-82166 Gräfelfing
Verwijderd
Wat kun je daar op bekijken dn zijn dat ook van die schermpies voor dvd's ensow. (Sorry heb er nie heel veel verstand van)
Allerlei gegevens van mobo mail gamestats temp speed etc..Op donderdag 18 april 2002 09:35 schreef Mr_Hiney het volgende:
Wat kun je daar op bekijken dn zijn dat ook van die schermpies voor dvd's ensow. (Sorry heb er nie heel veel verstand van)
Zie vorige topics; zoek maar eens op lcd en t6963c
Sodeju,
Kreeg net nog een offer van autronic - MELCHERS
LCD Handels GmbH (Gemeinsaft mit beschissener Hose)
Preis/ Stck.:88,45 Euro + 10,45 Euro (inverter)
Lieferzeit :ca. 16 Wochen
Dat is effe 38 euro per stuk duurder, maakt 950 Euro in totaal!!
En dan moet je ook nog eens 16 weken wachten, kan je de ski's weer onderbinden!!
Ik heb ze dus (netjes) gezegt dat ze ze in een donker plekje mogen schuiven
Kreeg net nog een offer van autronic - MELCHERS
LCD Handels GmbH (Gemeinsaft mit beschissener Hose)
Preis/ Stck.:88,45 Euro + 10,45 Euro (inverter)
Lieferzeit :ca. 16 Wochen
Dat is effe 38 euro per stuk duurder, maakt 950 Euro in totaal!!
En dan moet je ook nog eens 16 weken wachten, kan je de ski's weer onderbinden!!
Ik heb ze dus (netjes) gezegt dat ze ze in een donker plekje mogen schuiven
^^KICK^^
Nog iemand interesse in 240*128 gfx LCD's??
(spec's zie rest van Topic)
61.30 euro (ex. BTW & verzending ; = 11.65 euro BTW (19%)&
?? euro voor Verzending.. Ken het gewicht niet, en weet nog niet of ik dit via het werk kan doen..
Ik probeer natuurlijk nog om onder de BTW uit te komen, maar weet niet of dit gaat lukken.
Status: 4 aanmeldingen (excl. mezelf)
Nog nodig (min): 20 man !!
Wie is geinteresseert??
Nog iemand interesse in 240*128 gfx LCD's??
(spec's zie rest van Topic)
61.30 euro (ex. BTW & verzending ; = 11.65 euro BTW (19%)&
?? euro voor Verzending.. Ken het gewicht niet, en weet nog niet of ik dit via het werk kan doen..
Ik probeer natuurlijk nog om onder de BTW uit te komen, maar weet niet of dit gaat lukken.
Status: 4 aanmeldingen (excl. mezelf)
Nog nodig (min): 20 man !!
Wie is geinteresseert??
Dit topic is gesloten.
![]()