Verzending voor Belgie is geen probleem.
Onze postbodes zijn dan wel niet al te slim, maar ze weten Belgie wel te vinden!
Ge-intereseerden: Mail effe naar
the_equinoxe@hotmail.com
lees dit eerst eens!
per opbod verkopen op dit forum mag niet.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Gebeurt dat hier dan?? Voor zover ik weet koop ik vet goedkoop een GFX displayOp donderdag 18 april 2002 21:54 schreef Oxigun het volgende:
[topic=464756/1/25]
lees dit eerst eens!
Je moet natuurlijk verder bij de tijd blijven...
Zet mij maar als optioneel neer...
voor die € 67,- kan ik niet echt dood gaan hé!
Als je me wel schema's en zo erbij geeft en 't lieftste natuurlijk softewaren (genoeg te vinden bij de search) wil ik waarschijnlijk wel eentje hebben!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Op donderdag 18 april 2002 21:54 schreef Oxigun het volgende:
[topic=464756/1/25]
lees dit eerst eens!
Per opbod??
Dit zou een groot inkoop festijn moeten worden voor tweakers!
Ik heb alleen 24 man nodig voordat ik voor deze prijs kan bestellen!
Dat waren 44780 gebasserde toch?Op donderdag 18 april 2002 23:43 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel heeft zelf een inkoop actie voor LCD's lopen, maar ja...
Anders kunnen we misschien samenpakken.
Kijk als we een grote bestelling samen plaatsen, dan kan die prijs misschien weer omlaag!
/me EquinoXe ziet alle blije tweakertjes al voor zich
Neem effe contact met me op! : the_equinoxe at hotmail dot com
OK, hoor ik graag!Op vrijdag 19 april 2002 10:00 schreef Juggernaut het volgende:
* equinoxe heeft intresse
Stuur je me ook een mailtje?
Verwijderd
Heb je ook een link naar specs van dit display?
En ik wil wel graag weten of dit rechtstreeks op de ATX voeging aangesloten kan worden.
Verwijderd
LOL, moet je met google eens zoeken op 'PC240128'Op donderdag 18 april 2002 09:30 schreef equinoxe het volgende:
....
PC240128LRU-ATA-H-P8
- LED- Backlight
- T6963C- Controller
- Voltage Generator, Temp. Compensation on board
....
Verwijderd
En welke kleur is die Backlight eigenlijk? Vind het niet direct terug in de datasheets.
Dit is gewoon een PG240128-a module.
Ik hoop dat het eerste exemplaar vandaag in mijn brievenbus ligt, kan ik um op mijn scanner leggen, en aan jullie laten zien.
Kleur backlights: standaard groen.
hebben jullie weer wat te modden
Is er nergens een inkoopactie van blauwe SMD(!) leds ?
Mooier, maar duurder
Vandaar de led's.
Ik vraag dus iedereen die interresse heeft te MAILEN.
Verwijderd
Anders moet je de mensen die in dit draadje hebben aangegeven ook mee te willen doen ff een mailtje sturen om te vragen of ze hun bestelling willen bevestigen.. (zou nl zonde zijn als deze actie niet doorgaatOp vrijdag 19 april 2002 15:15 schreef equinoxe het volgende:
Tot nu toe 4 mails gekregen.
Ik vraag dus iedereen die interresse heeft te MAILEN.
typo
Dit begint erop te lijken!!
Dat waren hd44780 gebaseerde ja, inclusief paralelle adapters en zoOp vrijdag 19 april 2002 09:50 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Dat waren 44780 gebasserde toch?
Anders kunnen we misschien samenpakken.
Kijk als we een grote bestelling samen plaatsen, dan kan die prijs misschien weer omlaag!
/me EquinoXe ziet alle blije tweakertjes al voor zich
Neem effe contact met me op! : the_equinoxe at hotmail dot com
Daar zijn nu 32 of 33 mensen die besteld hebben...
btw: You've got mail!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Werd vanochtend goed ingepakt en begeleid door datasheet afgeleverd!

ik heb de folie maar ff op het schermpie gelaten (anti kras-polici)

de achterkant (mijn hand erbij om de maat te benadrukken)
Op zaterdag 20 april 2002 11:46 schreef equinoxe het volgende:
Het monster is binnen
Werd vanochtend goed ingepakt en begeleid door datasheet afgeleverd!
[afbeelding]
ik heb de folie maar ff op het schermpie gelaten (anti kras-polici)
[afbeelding]
de achterkant (mijn hand erbij om de maat te benadrukken)
ah, mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen bestellen....!
* zwahiel wil er zeker eentje!
Laat eens wat pics zien als je 'm aangesloten hebt, en hij werkt!
Die LCD =
Verwijderd
Hij is alleen wel een beetje groot. En de maat maakt mij niet veel uit, maar ik hoop dat hij wel een redelijke resolutie heeft..
Ziet er iig erug cool uit!!
Backlight doe ik later, is niet zo belangrijk in deze fase..
Verwijderd
Wat een ontzettend handig schema heOp zaterdag 20 april 2002 19:00 schreef equinoxe het volgende:
Heb de kabels al gesoldeerd (zotty bedankt voor het schema!!) Moet nu nog enkele dingen na-meten, de software instaleren, maar dan kan ik gaan testen..
Succes met testen !!
edit:
'k zal een dezer dagen dit model display ook ff in het schema zetten voor de duidelijkheid.
Werkt prima
R & C op reset eruit moeten laten anders krijg je een hete GM76C88AL chip
Maar dit is het resultaat:

font select ken ikOp zondag 21 april 2002 01:20 schreef equinoxe het volgende:
Ik heb hem aangesloten,
Werkt prima
[afbeelding]
columns select
pic's pic's pic's!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op zondag 21 april 2002 01:20 schreef equinoxe het volgende:
Ik heb hem aangesloten,
Werkt prima
[afbeelding]
btw hoeveel kopers zijn er al
Colunms select laat je schakelen tussen:Op zondag 21 april 2002 07:33 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
font select ken ik
columns select
32 columns (5V)
en 40 columns(gnd)
3 jaarhehe ik heb dan wel 3 jaar electro gedaan maar sommige symbooltjes weet ik niet meer mischien kan je die er bij zetten ??
D'r zit maar een potmeter op, 2 schakelaars en een drukknop. Die moet je toch nog wel herkennen!
NB. ik heb geen schakelaars gebruikt, staat fixed op 6x8 fonts (pin 19 naar 5v) en 40 columns (pin 18 naar GND).
Pic's:pic's pic's pic's!!!!!!!!!!!!!!!!!!
btw hoeveel kopers zijn er al
Ik heb geen digicam
En de scanner gebruiken als ik de paralelle poort aanstuur voor de LCD werkt ook niet.
Ik zal binnenkort een 2e paralelle poort aansluiten!
bij de weg: ze zien hetzelfde uit als bij ChronoM, met Lama en al..
Kopers:
Ik heb nu 10 kopers.
Dat zijn nog niet genoeg!
Ik ga maandag bij de pee tee tee kijken hoeveel het verzenden kost (Binnen Nederland, en naar Belgie!).
61.30 Euro (ex BTW en verzendkosten)Wat is op dit moment de prijs eigenlijk?
Verwijderd
Ik kan wel ff een digicam regelen binnenkort, zal je nog ff bellen erover. Als ik langskom kan ik gelijk beslissen of ik er ook een wilOp zondag 21 april 2002 12:22 schreef equinoxe het volgende:
Pic's:
Ik heb geen digicam![]()
En de scanner gebruiken als ik de paralelle poort aanstuur voor de LCD werkt ook niet.
Verwijderd
Ik zal 's kijken of ik nog meer mensen kan vinden die 1 willen. Iemand nog een goede tip voor een verkooppraatje?
C ya dinsdagOp zondag 21 april 2002 13:27 schreef Mixology het volgende:
[..]
Ik kan wel ff een digicam regelen binnenkort, zal je nog ff bellen erover. Als ik langskom kan ik gelijk beslissen of ik er ook een wil
Je bent niet verplicht om mee te doen, is jouw eigen keus.Ik doe niet mee. Vind 60 euro te veel voor een hebbedingetje
Voor mensen die dit hebbedingetje wel willen hebben check de conrad-site, en vergelijk de prijzen.
Dinsdag-avond zullen er photo's gemaakt worden van ut werkende scherm..
Zal ik ze posten.
Update tests:
Voor het backlight heb ik op het monster op de achterkant Jumper 8* gesloten (gnd) en voor R11* en R12* moet ik nog 2 smd weerstanden vinden van ca. 12 of 18 ohm (niet critisch).
Echter is de kleinste SMD die ik in huis heb is 180 ohm.
Als ze zijn aangesloten gaat het licht aan zo gauw er spanning op het scherm komt te staan, en hoef je de backlight niet apart aan te sturen (geen extra kabels!).
Is al uitgetest met standaard weerstanden!
* zie foto op vorige pagina (dat zijn de glimmende stukjes aan de linker kant bij de Kathode en de Anode)
R11 en R12 zijn parallel aangesloten.
Tevens ben ik uit aan het zoeken hoe de T6963c aangestuurd moet worden om een negatief beeld weer te geven op het scherm.
Ik moet ook nog een lading blauwe SMD ledjes zien te krijgen. dan kan ik het backlight een mooiere kleur maken
Maar dat is iets voor later..
Verwijderd
Font en column select kan, maar is niet echt 'verstandig'. Welke font grootte je uiteindelijk krijgt is een samenspel van beide signalen en dat kan alleen maar voor verwarring zorgen. Daarnaast werkt alle tot nu toe beschikbare software met het 6x8 font.Op zondag 21 april 2002 01:20 tekende equinoxe een schema:
Om bovenstaande redenen heb ik FS en MD gewoon vast aan GND en Vdd gelegd. Diegenen die een ander font nodig hebben maken vrij waarschijnlijk hun eigen schema en zo voorkom je potentiele problemen.
Buiten dat, post eens een foto van het werkende display
gfx zijn stoerrrr,
equinox je hebt meeel
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Je kan die weerstanden wel bij mij bestellen.Op maandag 22 april 2002 09:53 schreef equinoxe het volgende:
[..]
C ya dinsdag
[..]
Je bent niet verplicht om mee te doen, is jouw eigen keus.
Voor mensen die dit hebbedingetje wel willen hebben check de conrad-site, en vergelijk de prijzen.
Dinsdag-avond zullen er photo's gemaakt worden van ut werkende scherm..
Zal ik ze posten.
Update tests:
Voor het backlight heb ik op het monster op de achterkant Jumper 8* gesloten (gnd) en voor R11* en R12* moet ik nog 2 smd weerstanden vinden van ca. 12 of 18 ohm (niet critisch).
Echter is de kleinste SMD die ik in huis heb is 180 ohm.
Als ze zijn aangesloten gaat het licht aan zo gauw er spanning op het scherm komt te staan, en hoef je de backlight niet apart aan te sturen (geen extra kabels!).
Is al uitgetest met standaard weerstanden!
* zie foto op vorige pagina (dat zijn de glimmende stukjes aan de linker kant bij de Kathode en de Anode)
R11 en R12 zijn parallel aangesloten.
Tevens ben ik uit aan het zoeken hoe de T6963c aangestuurd moet worden om een negatief beeld weer te geven op het scherm.
Ik moet ook nog een lading blauwe SMD ledjes zien te krijgen. dan kan ik het backlight een mooiere kleur maken
Maar dat is iets voor later..
Moet ik alleen even weten of de weerstanden op de onderstaande pagina goed zijn.
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201053781019465228&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=75216&TK_PAR[MEDIUM]=
Ik ben namelijk bezig met een inkoopactie bij conrad.
Ik bestel zo'n beetje alles wat je maar wilt.
Er worden nu al dingen besteld zoals blauwe ledjes, Molex contra connectoren, spiraalslangen enz.
De topic van deze actie vind staat hier.
Mail me even als ik die weerstandjes voor je moet bestellen.
Deze actie loopt vrijdag af.
Vandaar dat ik dit schreef:[quote]Op maandag 22 april 2002 10:12 schreef Zotty het volgende:
[..]
Font en column select kan, maar is niet echt 'verstandig'. Welke font grootte je uiteindelijk krijgt is een samenspel van beide signalen en dat kan alleen maar voor verwarring zorgen. Daarnaast werkt alle tot nu toe beschikbare software met het 6x8 font.
Om bovenstaande redenen heb ik FS en MD gewoon vast aan GND en Vdd gelegd. Diegenen die een ander font nodig hebben maken vrij waarschijnlijk hun eigen schema en zo voorkom je potentiele problemen.
Buiten dat, post eens een foto van het werkende display
NB. ik heb geen schakelaars gebruikt, staat fixed op 6x8 fonts (pin 19 naar 5v) en 40 columns (pin 18 naar GND).
[/qoute]
en dit:
Daredevil, ik zal kijken wat ik en een maat van mij nog meer nodig hebben. Als dit het enige is zal ik het bij je bestellen.Dinsdag-avond zullen er photo's gemaakt worden van ut werkende scherm..
Zal ik ze posten.
1 Joost(Hendr-X-n)
1 The Resetter
1 Mr10
1 Pietje Puk
1 Nemrah
2 Fire69
1 CyGoR
1 Bart P.
1 bad pinguin
1 Wiebbe
1 Juggernaut
Totaal : 11 man
Wie wilt nog meer zo'n
Thnx, You have mail...Op maandag 22 april 2002 10:57 schreef daredevil__2000 het volgende:
[..]
Je kan die weerstanden wel bij mij bestellen.
Moet ik alleen even weten of de weerstanden op de onderstaande pagina goed zijn.
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201053781019465228&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=75216&TK_PAR[MEDIUM]=
You also got mail.Op maandag 22 april 2002 14:27 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Thnx, You have mail...
Verwijderd
Woops, overheen gelezenOp maandag 22 april 2002 13:22 schreef equinoxe het volgende:
Vandaar dat ik dit schreef:
[..]
Heb daar ook vaker last van (monday =
Verwijderd
11 man, maar al wel 12 schermjes.. je zit al op de helftOp maandag 22 april 2002 14:22 schreef equinoxe het volgende:
De belangstellende zijn tot nu toe:
1 Joost(Hendr-X-n)
1 The Resetter
1 Mr10
1 Pietje Puk
1 Nemrah
2 Fire69
1 CyGoR
1 Bart P.
1 bad pinguin
1 Wiebbe
1 Juggernaut
Totaal : 11 man
Wie wilt nog meer zo'nschermpie ??
Verwijderd
wat is er lollig aan dan?Op maandag 22 april 2002 23:41 schreef Got het volgende:
lol@juggernaut
/me slaapt er nog een nachtje over..
ik wil er 1 voor mij en 1 voor iemand anders
simpeler kan het niet
Neej gelijk doen !!!Op maandag 22 april 2002 23:28 schreef Juggernaut het volgende:
* theezeefje wil er nu graag 2
ik mail je morgen wel
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
grmblOp maandag 22 april 2002 23:45 schreef theezeefje het volgende:
[..]
Neej gelijk doen !!!
equinoxe, ge hebt meel
Op maandag 22 april 2002 23:46 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
grmbl
equinoxe, ge hebt meel
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Op maandag 22 april 2002 23:47 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
en weer terug naar het topic
Verwijderd
uiteraard helemaal niks mis mee hoor
Verwijderd
ik bedenk me nogal vaakOp maandag 22 april 2002 23:56 schreef Got het volgende:
ik las net het topic door en eerst wou je er geen, toen een en nu twee...
uiteraard helemaal niks mis mee hoor
wie weet wil ik er morgen wel drie
Et Tu Zwahiel ?Op maandag 22 april 2002 21:41 schreef zwahiel het volgende:
en ikke dan?![]()
Serieus, ik heb wel een ahh-mail (
Maar kan ik uit bovenstaande quote uitmaken dat ook gij ge-interreseerd zijt ?
Voor de rest: Wij zijn over de helft heen!
1 Joost(Hendr-X-n)
1 The Resetter
1 Mr10
1 Pietje Puk
1 Nemrah
2 Fire69
1 CyGoR
1 Bart P.
1 bad pinguin
1 Wiebbe
2 Juggernaut
1 Zwahiel ?
1 The EquinoXe (mezelf ook maar op de lijst gezet!
15 Totaal!!
Nog meer interessanten?
/me EquinoXe Kan bijna niet wachten tot PowerLCD af is
Verwijderd
De prijs wordt dan minimaal zo'n 10 euro hoger (Op dinsdag 23 april 2002 10:32 schreef Juggernaut het volgende:
w00t , we gaan lekker.. maarre.. wat gebeurt er als we de 25 niet halen? gaat het dan helemaal niet door of wordt de prijs hoger?
Ik heb een hele (!) goede prijs gekregen omdat ik 25 stuks wou hebben (en omdat ik de Sales (en Purchase) voor een groot bedrijf doe
Onder de 25 stuks denk ik dat ik een lastige onderhandelingspositie heb.
Zeker omdat ik geen vervolgorders kan garanderen.
[edit]
Pakketjes versturen (die door de brievenbus passen) kosten 2.25 Euro binnen nederland, en 3.00 Euro binnen Europa.
(dit geld tot 250 gram !)
De prijs voor de bubbeltjesbrieven: nog onbekend!!
[edit]
Verwijderd
kheb het topic in mijn sig gezet
Verwijderd
en wel zo'n dikke pc?Op zondag 14 april 2002 21:49 schreef hoebenp het volgende:
ik wil wel een GOEIEKOOP LCDtje
(tja beurs van een 14 jarige scholier is niet zo breed..)
Verwijderd
Geen slecht id, heb t ook meteen ff gedaanOp dinsdag 23 april 2002 15:30 schreef Fire69 het volgende:
Heb ook effe een vriendelijke verwijzing naar dit topic in men sig gezet!!
Mensen, wijzig uw sig
Verwijderd
Maar als we al op 15 zitten gaat het wel lekker.. Ik heb wel redelijk geduld, dus mag nog wel ff duren

Qualiteit van de pic is niet optimaal, maar aan jullie verzoek is voldaan.
Zijn deze ook via paralelle poort aan te sluiten? (ben lcd noob) ennuh.... De software voor deze lcd's? waar is dat te vinden?
bvd
Verwijderd
je hangt hem aan je printerpoort en software is te vinden in een ander topic hier.Op woensdag 24 april 2002 05:58 schreef trictrac het volgende:
Dus de kosten voor dat lcdtje zijn 71,95 (incl btw) en daar komen nog verzendkosten bij?
Zijn deze ook via paralelle poort aan te sluiten? (ben lcd noob) ennuh.... De software voor deze lcd's? waar is dat te vinden?
bvd
en nu bestellen!
Ok voor de duidelijkheid:Op woensdag 24 april 2002 05:58 schreef trictrac het volgende:
Dus de kosten voor dat lcdtje zijn 71,95 (incl btw) en daar komen nog verzendkosten bij?
bvd
Kosten:
LCD : 71.95 incl.
Porto: 3.50
Totaal: 75.45 Euro
is idd parallel
software is in de maak: [topic=476314/1/25]
Op woensdag 24 april 2002 01:42 schreef equinoxe het volgende:
Zoals beloofd een pic van het werkende LCD-scherm !
[afbeelding]
Qualiteit van de pic is niet optimaal, maar aan jullie verzoek is voldaan.
Verwijderd
Hoe is het met de backlight verlichting? Ziet er een beetje donker uit.. Maar dan hebben we wel weer iets te modden
In een ander topic las ik over een vierkante CCFL, misschien past die er wel omheen.. Denk dat dat wel goed lijkt.
Het contrast en backlight zijn via POT-meters in te stellen?
Verder mooi werk!!
Dat donkere komt vanwege qualiteit van de pic.Op woensdag 24 april 2002 09:54 schreef CyGoR het volgende:
Ziet er goed uit!
Hoe is het met de backlight verlichting? Ziet er een beetje donker uit.. Maar dan hebben we wel weer iets te modden
In een ander topic las ik over een vierkante CCFL, misschien past die er wel omheen.. Denk dat dat wel goed lijkt.
Het contrast en backlight zijn via POT-meters in te stellen?
Verder mooi werk!!
Is met het backlight-schema van Zotty te doen.
Ik zou dan alleen een potmeter van 100 ohm ipv 1K gebruiken.
Verwijderd
Gewoon probleren welke weerstandwaarde bij dit model display het beste resultaat heeft. Elke backlight is net iets anders, dus als Equinoxe zegt dat 100 ohm goed werkt, gewoon 100 ohm gebruikenOp woensdag 24 april 2002 10:18 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Dat donkere komt vanwege qualiteit van de pic.
Is met het backlight-schema van Zotty te doen.
Ik zou dan alleen een potmeter van 100 ohm ipv 1K gebruiken.
Verwijderd
Precies, als hij zegt dat het werkt doen we dat gewoon
Maar we zitten nog steeds op 15 stuks?
Waar kunnen we nog 10 van deze dingetjes kwijt.. Moet toch niet zo moeilijk zijn dacht ik zo..
Wat voor software heb je voor deze demo gebruikt? Of heb je zelf iets geprogrammeerd..
Staat hier ergens in een topic over software.
/me EquinoXe is zo'n knippen en plakken progger, dus niet serieus te nemen als echte proggers zoals Zotty en ChronoM (Respect!)
Toch ben ik geinterresseerd in sources ed. van alle progjes etc waarmee je de T6963c kan aansturen. Heeft iemand nog iets: meel me dan SVP
Gedaan... Je hebt een deel van m'n class die de lcd aanstuurd. Moet je zelf natuurlijk nog wel wat mee doen, maar moet een goede start zijn..Op woensdag 24 april 2002 11:38 schreef equinoxe het volgende:
Toch ben ik geinterresseerd in sources ed. van alle progjes etc waarmee je de T6963c kan aansturen. Heeft iemand nog iets: meel me dan SVP
Meer software in het andere topic of kijk op de lcd site (zie m'n sig)
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Dit LCD scherm vereist dan dus geen soldeerwerk, of zie ik het verkeerd?Op woensdag 24 april 2002 09:29 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Ok voor de duidelijkheid:
Kosten:
LCD : 71.95 incl.
Porto: 3.50
Totaal: 75.45 Euro
is idd parallel
software is in de maak: [topic=476314/1/25]
(sorry, stiekem niet het hele topic gelezen alvast
Verwijderd
jawel, je moet wat solderen, maar da's te doenOp woensdag 24 april 2002 20:14 schreef SEFje het volgende:
[..]
Dit LCD scherm vereist dan dus geen soldeerwerk, of zie ik het verkeerd?
(sorry, stiekem niet het hele topic gelezen alvast)
* D-Three zou er ook wel 1 willen.Op woensdag 24 april 2002 13:13 schreef The_Resetter het volgende:
he wat vaag ik d8 dat er wel meer mensen een grafisch lcd wilden ?
* D-Three is echter nog student. Zodoende vind hij dit nog ietwat te duur.
Ik haat GoT
Straks ga ik ook nog een grafisch LCD scherm kopen...
WEG UIT MIJN OGEN!!!! SLECHT SLECHT, BEELDSCHERM UIT ARGHH!!!! SLOT OP PORTEMONNEE, ARGGHHH
(voor de mensen die even wilden weten wat er nu in mijn hoofd omgaat precies, vond ik het nuttig om dit te posten
Jij ook al?Op woensdag 24 april 2002 20:44 schreef SEFje het volgende:
Grom...
Ik haat GoT
WEG UIT MIJN OGEN!!!! SLECHT SLECHT, BEELDSCHERM UIT ARGHH!!!! SLOT OP PORTEMONNEE, ARGGHHH
(voor de mensen die even wilden weten wat er nu in mijn hoofd omgaat precies, vond ik het nuttig om dit te posten)
Verwijderd
wie weet hoe lang het duurt voordat zo'n actie weer komt. en goedkoper dan dit krijg je ze niet
Ik zou echt nog 10 schermpies moeten verkopen!
Verwijderd
wel er wel 1 hebben maar alleen als iemand voor mij gaat solderen want dat kan ik dus echt niet???????
en kan je je winamp en bende er ook op krijgen enzow ??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
ong 75 euro.Op donderdag 25 april 2002 10:17 schreef Firecow het volgende:
ik ben zeker geintereseerd maar wat is de prijs
en kan je je winamp en bende er ook op krijgen enzow ??
ja.
Hier het zelfde .... wil er wel heel graag 1 maar zit nu al in 2 inkoop acties voor gewone lcd's (dus geen grafische) zie -> [topic=465097].Op woensdag 24 april 2002 20:44 schreef SEFje het volgende:
Grom...
Ik haat GoT
(voor de mensen die even wilden weten wat er nu in mijn hoofd omgaat precies, vond ik het nuttig om dit te posten)
Ik volg de actie ook al van het begin en zit enorm te twijfelen....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Als je um later toch wilt hebben moet je wachten tot er een nieuwe actie is gestart. Je kunt dan de pech hebben dat je dan veel meer geld kwijt bent.
Ik heb wel makkelijk praten, ik heb het geld dat ik apart had gelegd om een case te bouwen nog grotendeels over: een maat kon mij gratis* Aluminium leveren
[off-topic]
* dit zijn dunne aluminium platen van de drukkerij waar hij werkt. Deze kunnen zij 1 keer gebruiken om te drukken, en dan wordt het weggegooid. De drukkerij is blij als mensen de zooi komt afhalen, hoeven zij minder afvalkosten te betalen!
[/off-topic]
Dit topic is gesloten.
![]()