Verwijderd
Systeeminfo
Winampinfo
Configuratiescherm 1
Configuratiescherm 2
Lijkt me duidelijk
als je die van mij maar niet canceledOp donderdag 25 april 2002 10:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hier het zelfde .... wil er wel heel graag 1 maar zit nu al in 2 inkoop acties voor gewone lcd's (dus geen grafische) zie -> [topic=465097].
Ik volg de actie ook al van het begin en zit enorm te twijfelen....
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Neeeeeeee... als ik ergens aan begin stop ik er niet meeOp donderdag 25 april 2002 12:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
als je die van mij maar niet canceled
* Gutteguttegut heeft trouwens nog geen 2e mail gehad...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik wil best wel voor je solderen, geen punt. Maar hoe wou je het gaan regelen met verzending ed? Mail me anders even (adres staat in mijn profiel)Op donderdag 25 april 2002 12:50 schreef donicpiranja het volgende:
als niemand dus het soldeer werk doet voor mij hoef ik hem niet!! dus
€75 zei u???Op donderdag 25 april 2002 12:03 schreef mmmuttley het volgende:
Ok voor de mensen die nog twijfelen hier wat geile plaatjes van wat er op dit moment allemaal mogelijk is met de GfxLCD:
Systeeminfo
Winampinfo
Configuratiescherm 1
Configuratiescherm 2
Lijkt me duidelijk
BTW, die pics zijn met een kleuren-LCD? De LCD van de inkoopactie hier is een andere? Gewoon monochroom?
Verwijderd
volgens mij is die ene ook gewoon monochroom...Op donderdag 25 april 2002 14:09 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
€75 zei u???Ik ben hier zwaaaaaaar aan het twijfelen...
BTW, die pics zijn met een kleuren-LCD? De LCD van de inkoopactie hier is een andere? Gewoon monochroom?
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
1 The Resetter
1 Mr10
1 Pietje Puk
1 Nemrah
2 Fire69
1 CyGoR
1 Bart P.
1 bad pinguin
1 Wiebbe
2 Juggernaut
1 Zwahiel
1 SP
1 Nova_SuicideCrew
2 bankrupcy
1 The EquinoXe
Totaal 19!
Nog nodig: 6 mensen !
zie 2 post eerder (heb je erbij ge-edit
Verwijderd
I knowOp donderdag 25 april 2002 15:37 schreef Derranged het volgende:
Vet nummer!!!!!
damn die lcd ziet er geil uit
hoop dat je nog 6 mensen kan vinden die een LCD willen, moet wel lukken dacht ik. (en das natuurlijk meer belangstelling voor PowerLCD
Ik wou eigenlijk eerst een LCD kopen die perfect in een 5,25" past.
Wat zijn de precieze afmetingen van deze? Van de LCD en de print?
En moet er op voorhand betaald worden?
Zoek svp de spec die eerder in dit topic stond..
Ja er moet vooraf betaald worden.
Ik ben nl niet zo kapitaalkrachtig dat ik 25*72=1800 euro kan voorschieten.
Daarnaast wil ik niet het risico lopen om lui achterna te moeten gaan zitten om het geld te krijgen.
Verwijderd
maar ik probeer iemand te vinden die het geld kan storten voor mij, die in nederland een nummer heeft
ik laat wel iets weten, ik ben nog steeds in dus!!
(ps :ik woon in belgië..)
Verwijderd
Hmmm, misschien hoeft dat niet... Ik heb gehoord dat er iets gaat veranderen met europees betaalverkeer:Op donderdag 25 april 2002 17:43 schreef badpinguin het volgende:
ik val misschien af omwille van de betaling, ik moet namelijk 21%btw betalen op het bedrag dat ik naar jou stort en dan nog een euro of 10 voor 'diensten' van de bank
maar ik probeer iemand te vinden die het geld kan storten voor mij, die in nederland een nummer heeft
Ik zou het zowieso nog even navragen bij de bank, dit bericht kreeg ik via telebankieren bij de Rabobank.Als gevolg van de harmonisatie van het betalingsverkeer in
de Eurolanden, is op 1 mei geen giraal betalingsverkeer
mogelijk. Opdrachten, tijdig aangeleverd op 30 april, worden
2 mei verwerkt. Spoedopdrachten kunt u voor verwerking op 30
april gewoon tot 16:30u aanleveren.
Als ik het goed heb heb je dit nodig:
stuk flatcable
LPT aansluiting, 25 pins, male
1K en 10KOhm potmeters
druk schakelaar
12, 18, 10kOhm weerstanden
100nF condensator
20 pins header (aansluiting op achterkant LCD)
print plaat
de 1 kohm potmeter voor het backlight kan je beter vervangen door een 100ohms pot (linear).
Je mag geeeeen (* !!! R en C op de reset zetten (*, dan frituur je de 76C88 chip !! dus heb je ook geen condensator en 10 K ohm weerstand nodig.
(* zie mijn schema, enkele pagina's terug.
UPDATE:
1 The EquinoXe
1 Joost(Hendr-X-n)
1 The Resetter
1 Mr10
1 Pietje Puk
1 Nemrah
2 Fire69
1 CyGoR
1 Bart P.
1 bad pinguin
1 Wiebbe
2 Juggernaut
1 Zwahiel
1 SP
1 Nova_SuicideCrew
2 bankrupcy
1 CyberGeniuS
1 Abstruse
Dit zijn al 21 man !!
Nog 4 man en het feest kan beginnen.
Deze n00b kan straks weer lekker frutten.
+ 1Op donderdag 25 april 2002 20:52 schreef equinoxe het volgende:
die 20 pins header (niet noodzakelijk, maar ziet wel mooier uit) moet een 2.56 rastermaat hebben.
de 1 kohm potmeter voor het backlight kan je beter vervangen door een 100ohms pot (linear).
Je mag geeeeen (* !!! R en C op de reset zetten (*, dan frituur je de 76C88 chip !! dus heb je ook geen condensator en 10 K ohm weerstand nodig.![]()
(* zie mijn schema, enkele pagina's terug.
UPDATE:
1 The EquinoXe
1 Joost(Hendr-X-n)
1 The Resetter
1 Mr10
1 Pietje Puk
1 Nemrah
2 Fire69
1 CyGoR
1 Bart P.
1 bad pinguin
1 Wiebbe
2 Juggernaut
1 Zwahiel
1 SP
1 Nova_SuicideCrew
2 bankrupcy
1 CyberGeniuS
1 Abstruse
Dit zijn al 21 man !!
Nog 4 man en het feest kan beginnen.
Ik woon ook in België. Ik ga het ff deze namiddag navragen bij de bank...Op donderdag 25 april 2002 17:43 schreef badpinguin het volgende:
ik val misschien af omwille van de betaling, ik moet namelijk 21%btw betalen op het bedrag dat ik naar jou stort en dan nog een euro of 10 voor 'diensten' van de bank
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Wist ik wel hoor, er stond een smiley achter mijn vraag!Op donderdag 25 april 2002 17:05 schreef equinoxe het volgende:
Ja er moet vooraf betaald worden.
Ik ben nl niet zo kapitaalkrachtig dat ik 25*72=1800 euro kan voorschieten.
Daarnaast wil ik niet het risico lopen om lui achterna te moeten gaan zitten om het geld te krijgen.
Verdorie, kga mij moeten haasten. Maar ik kan niet voor 15h naar de bank! Anders zult ge misschien 26 LCD's moeten bestellen!Op vrijdag 26 april 2002 08:10 schreef Juggernaut het volgende:
woei... nog 3 mensen
Verwijderd
meer is geen probleem dacht ik... minder welOp vrijdag 26 april 2002 09:43 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor, er stond een smiley achter mijn vraag!
[..]
Verdorie, kga mij moeten haasten. Maar ik kan niet voor 15h naar de bank! Anders zult ge misschien 26 LCD's moeten bestellen!
Ok, ik laat jouw dit weekend nog weten of ik er één wil of niet. Heb jij een giro-rekening of een spaarrekening?? Omdat ik vanuit de bank niet kan storten op een Nederlandse giro-rekening, daarvoor moet ik naar de post. Ik weet wel niet wat het goedkoopst is, dat zal ik maar ff vragen vandaag.Op vrijdag 26 april 2002 09:51 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
meer is geen probleem dacht ik... minder wel
[edit]
Mag ik trouwens jouw bankrekeningnummer? Kan ik misschien dit weekend nog het geld overmaken.
[afbeelding]
[edit]
kon niet wachten tot straks
Op hoeveel dudes zitten we nu?
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Verwijderd
dan moet je toch echt bij equinoxe zijnOp vrijdag 26 april 2002 09:57 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Ok, ik laat jouw dit weekend nog weten of ik er één wil of niet. Heb jij een giro-rekening of een spaarrekening?? Omdat ik vanuit de bank niet kan storten op een Nederlandse giro-rekening, daarvoor moet ik naar de post. Ik weet wel niet wat het goedkoopst is, dat zal ik maar ff vragen vandaag.
[edit]
Mag ik trouwens jouw bankrekeningnummer? Kan ik misschien dit weekend nog het geld overmaken.
[afbeelding]
[edit]
1 Abstruse
1 bad pinguin
2bankrupcy
1 Bart P.
1 CyberGeniuS
1 CyGoR
2 Fire69
1 Joost(Hendr-X-n)
2 Juggernaut
1 Menno P.
1 Mr10
1 Nemrah
1 Nova_SuicideCrew
1 Pietje Puk
1 SP
1 The Resetter
1 Wiebbe
1 Zwahiel
1 f.u.b.a.r
Dit zijn pas 23 mensen Nog 2 stuks !!
Alle anderen die niet hierboven staan, maar zich in deze topic gemeld hebben, mail me effe..
Kan ik vandaag nog mijn rekening openstellen!
Je staat nog niet op de lijst, mail me SVP om de bestelling te plaatsen.
1 The EquinoXe
1 Abstruse
1 bad pinguin
2bankrupcy
1 Bart P.
1 CyberGeniuS
1 CyGoR
2 Fire69
1 Joost(Hendr-X-n)
2 Juggernaut
1 Menno P.
1 Mr10
1 Nemrah
1 Nova_SuicideCrew
1 Zwahiel
1 f.u.b.a.r
1 mmmuttley *
* stond er al in onder pietje puk: dubbelpost is nu gewist
Dit zijn in totaal al 23 man
Laagvliegerke als jij die laatste 2 nog besteld, dan kan het feest beginnen...
1 bestelling was onder 2 nicks besteld, dubbelpost heb ik verwijdert
Laagvliegerke heeft ook al besteld.
* zwahiel moet nog ff w88 op zijn loon! Verdomde rot school is weer te laat met betalen! Bah!
Een of ander dom nieuw systeem, ze kunnen beter bij een Acces databaseje blijven!
Nou ja, komt goed
Ik zag de nieuwe software voor de LCD's
die mannen doen echt goed werk!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
* equinoxe The EquinoXe sluit zich helemaal aan bij deze meningOp vrijdag 26 april 2002 15:44 schreef zwahiel het volgende:
Ik zag de nieuwe software voor de LCD's
die mannen doen echt goed werk!
Verwijderd
In mijn oneindige goedheid. Alleen ik ben een supern00b met electronica dus iemand zal me moeten helpen.
Mzl!
Verwijderd
Op vrijdag 26 april 2002 16:12 schreef FuTaL het volgende:
Ik doe wel mee
In mijn oneindige goedheid. Alleen ik ben een supern00b met electronica dus iemand zal me moeten helpen.
Mzl!
Wie is zo aardig en helpt FuTaL (aka. sn@ke) met het soldeerwerk?
FuTaL zou je me kunnen Mailen?
Dan kan ik mijn bankrekening opengooien !!
Verwijderd
Ik soldeer m wel voor je (doe die van Abstruse ook alOp vrijdag 26 april 2002 16:12 schreef FuTaL het volgende:
Ik doe wel mee
Mzl!
Op vrijdag 26 april 2002 15:27 schreef equinoxe het volgende:
Laagvliegerke heeft ook al besteld.
Ik vraag mij nog altijd af hoe ik die display in m'n case ga krijgen. Ik heb maar drie 5.25" bays en twee ervan zijn "bezet"!
1. Wat bedoel je met die 21% BTW eigenlijk?? Het display kost ongeveer 62 EUR, met 21% BTW er bij komt dit op ongeveer 75 EUR. Is het dat wat je bedoelt? Iedereen moet toch 75 EUR betalen of ben ik verkeerd??Op donderdag 25 april 2002 17:43 schreef badpinguin het volgende:
2. Ik ben net naar de bank in Meulebeke geweest om een storting te doen op een Nederlandse rekening. Mijn bank rekende daarvoor 7,50 EUR aan. Een filiaal in Oostende wou daar echter 10 EUR voor aanrekenen
You have GoT mail !!
HET FEEST IS BEGONNEN
Inschrijven kan nog tot 3 mei!
Iedereen betaald 75.45 euro Behalve de Belgische Tweakers, die moeten 76.50 betalen ivm de extra portokosten.Op vrijdag 26 april 2002 16:48 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
1. Wat bedoel je met die 21% BTW eigenlijk?? Het display kost ongeveer 62 EUR, met 21% BTW er bij komt dit op ongeveer 75 EUR. Is het dat wat je bedoelt? Iedereen moet toch 75 EUR betalen of ben ik verkeerd??
2. Ik ben net naar de bank in Meulebeke geweest om een storting te doen op een Nederlandse rekening. Mijn bank rekende daarvoor 7,50 EUR aan. Een filiaal in Oostende wou daar echter 10 EUR voor aanrekenenNu ja, misschien kunnen we samen storten. Jij stort bijvoorbeeld op mijn rekening en dan stort ik op die van equinoxe. Dan moeten we elk maar 3,75 EUR transactiekosten betalen. Misschien zijn er nog Belgen die een LCD besteld hebben?
Geld hebbie volgende week woensdag, ik mail je nog voor die tijd (as requested).
Drie maal hoera voor equinoxe
Verwijderd
Dus als jullie samen gaan overschrijven wil ook best wel meedoen. Komt toch een stukje goedkoper uit dan.
Blijkbaar kost het bij de KBC bij ons maar €6.
Verwijderd
kheb da al gearrangeerd met cybergenius.. moet ik nix extra betalen..Op vrijdag 26 april 2002 16:48 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
edit:
Ik vraag mij nog altijd af hoe ik die display in m'n case ga krijgen. Ik heb maar drie 5.25" bays en twee ervan zijn "bezet"!Ik denk dat ik er m'n cd-rom speler er uit ga gooien, dat ding is toch niks waard (philips). En daarbij, de komende maanden heb ik geen tijd: eindwerk en examens (alhoewel, in de examens heb ik altijd tijd zat!!) En ik denk dat ik toch een nieuwe case ga kopen... Full tower, eerst modden en dan een Hammer er in
[..]
1. Wat bedoel je met die 21% BTW eigenlijk?? Het display kost ongeveer 62 EUR, met 21% BTW er bij komt dit op ongeveer 75 EUR. Is het dat wat je bedoelt? Iedereen moet toch 75 EUR betalen of ben ik verkeerd??
2. Ik ben net naar de bank in Meulebeke geweest om een storting te doen op een Nederlandse rekening. Mijn bank rekende daarvoor 7,50 EUR aan. Een filiaal in Oostende wou daar echter 10 EUR voor aanrekenenNu ja, misschien kunnen we samen storten. Jij stort bijvoorbeeld op mijn rekening en dan stort ik op die van equinoxe. Dan moeten we elk maar 3,75 EUR transactiekosten betalen. Misschien zijn er nog Belgen die een LCD besteld hebben?
Verwijderd
Ik heb nog geen mailtje van je ontvangen........Op vrijdag 26 april 2002 17:14 schreef equinoxe het volgende:
Medetweakers:
You have GoT mail !!
HET FEEST IS BEGONNEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog een Belg...Op vrijdag 26 april 2002 20:20 schreef badpinguin het volgende:
[..]
kheb da al gearrangeerd met cybergenius.. moet ik nix extra betalen..
Hoe heb je dat geregeld?
Zal jou meteen mailen..Op vrijdag 26 april 2002 23:15 schreef CyberGeniuS het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje van je ontvangen........
Standaard daaronder, en hoppa een stylisch case voor je LCD!
Zou ik ook wel willen wetenOp zaterdag 27 april 2002 08:06 schreef Fire69 het volgende:
[..]
Hier nog een Belg...
Hoe heb je dat geregeld?
OK, hoe regelen we het nu? KBC is blijkbaar het goedkoopst. De BACOB hier vroeg 7,5 EUR. Laten de Belgen ff afspreken, wil jij het regelen Nemrah? Anders doe ik het wel... Willen de Belgen die willen meedoen het even laten weten? Stuur anders ff een mailtje naar dietrich.braekevelt@kh.khbo.be dat is misschien gemakkelijker dan hier het forum volzetten met banknonsensOp vrijdag 26 april 2002 19:40 schreef Nemrah het volgende:
* D-Three woont ook in België.
Dus als jullie samen gaan overschrijven wil ook best wel meedoen. Komt toch een stukje goedkoper uit dan.
Blijkbaar kost het bij de KBC bij ons maar €6.
Verwijderd
Hij heeft geld op mijn Belgische rekening gestort, en ik betaal met mijn Nederlandse rekening.Op zaterdag 27 april 2002 08:06 schreef Fire69 het volgende:
[..]
Hier nog een Belg...
Hoe heb je dat geregeld?
Voor verzenden betaal ik niks extra's, omdat ik zelf in België werk, en de LCD dus ff bij [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/29491]bad pinguin[/url] kan langsbrengen, tesamen met het geld voor de GoT Zippo's
Kunnen wij ook zo niets regelen? Zou wel handig zijn eigenlijk!Op zaterdag 27 april 2002 19:27 schreef CyberGeniuS het volgende:
[..]
Hij heeft geld op mijn Belgische rekening gestort, en ik betaal met mijn Nederlandse rekening.
Voor verzenden betaal ik niks extra's, omdat ik zelf in België werk, en de LCD dus ff bij [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/29491]bad pinguin[/url] kan langsbrengen, tesamen met het geld voor de GoT Zippo's
Verwijderd
Mwoh, is mogelijk, alleen heb ik geen zin om door heel België te gaan karrenOp zaterdag 27 april 2002 19:33 schreef Fire69 het volgende:
[..]
Kunnen wij ook zo niets regelen? Zou wel handig zijn eigenlijk!
Aalst, waar is da
Verwijderd
Dat is geheel correctOp zaterdag 27 april 2002 21:24 schreef atmoz het volgende:
Dus 75.45 euro voor dat Grafische LCD (240x128) MET BackLight? Incl. BTW en verzendkosten... toch?
Check anders effe je mail...Op zaterdag 27 april 2002 19:36 schreef CyberGeniuS het volgende:
[..]
Mwoh, is mogelijk, alleen heb ik geen zin om door heel België te gaan karren
edit:
Aalst, waar is da
Je bedoeld zo iets :Op zaterdag 27 april 2002 14:33 schreef zwahiel het volgende:
Je kunt ook voor als je die display niet in je case wilt hebben een plexiglas plaatje maken en daar de LCD op schroeven...
Standaard daaronder, en hoppa een stylisch case voor je LCD!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Niet nodig toch? Er moet maar enkel geld gestort worden?Op zaterdag 27 april 2002 19:36 schreef CyberGeniuS het volgende:
Mwoh, is mogelijk, alleen heb ik geen zin om door heel België te gaan karren
foutjuh!
Verwijderd
Ik wil graag meedoen met de inkoop actie voor de Gfx LCD's 240*128(T6963c)....
Ik wil er graag 2 bestellen
vertel maar hoe en wat....
alvast bedankt,
Seven
Mail naar the_equinoxe*at*hotmail*dot*com
krijg je vanzelf een mailtje met bestelform teruggestuurd
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Check da mail.
Ik hoop wel dat er personen zijn die het soldeerwerk kunnen/willen doen.
In solderen ben ik dus niet goed.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ach ja wordt nog gezellig dit toppic, met al die lui!
Ik ga m'n mail ff checken!!
Hmmmmmmm krijg net een melding terug van Hotmail.Op maandag 29 april 2002 14:42 schreef equinoxe het volgende:
LOL,
Ach ja wordt nog gezellig dit toppic, met al die lui!
Ik ga m'n mail ff checken!!
Er is iets fout gegaan met het versturen van de mail.
Heb het mailtje nog maar een keer gepost.
Mocht ie niet aankomen, kun je mij dan een mailtje sturen??
bashli@hotmail.com
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Duurt normaal toch 2 dagen hoor... Banken willen interest hé!Op maandag 29 april 2002 16:38 schreef Derranged het volgende:
kheb het vrijdag overgemaakt met internet bankieren, dus als het goed is, staat het op je rekening
Verwijderd
Kan er mij iemand vertellen wat de juiste datum is ?
en of er iemand een idee heeft hoelang het zou duren voor de LCD's ook werkelijk verstuurd zullen kunnen worden ?
ben namelijk toe aan een 3de LCD'tje
... eet je die dingen of zoOp maandag 29 april 2002 20:31 schreef Mr.ChronoM het volgende:
...
ben namelijk toe aan een 3de LCD'tje
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
't is net drugs als je eenmaal aan de lcd's bent raak je er niet meer vanafOp maandag 29 april 2002 20:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
... eet je die dingen of zolijkt me
![]()
Op maandag 29 april 2002 20:31 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ik zie hier in het topic dat de datum van de inkoopactie loopt tot 1 mei en soms ook tot 3 mei.
Kan er mij iemand vertellen wat de juiste datum is ?
en of er iemand een idee heeft hoelang het zou duren voor de LCD's ook werkelijk verstuurd zullen kunnen worden ?
The EquinoXe is tha master! Als hij zegt 3 mei, dan is het zo! His will is our command!Op vrijdag 26 april 2002 17:14 schreef equinoxe het volgende:
Nu ff serieus: uiterlijk 3 mei moet je aangemeld zijn (mailtje sturen naar The EquinoXe) EN moet jouw geld gestort zijn. Hou er wel rekening mee dat een transactie ongeveer 2 dagen duurt! Misschien vandaar de datum 1 mei??
Nog ff een quote uit de mail van The EquinoXe en daarmee is jouw andere vraag beantwoord:
Nadat de order is geplaatst heb ik de schermen binnen 5 dagen in huis.
Dan zullen ze binnen 2 dagen op plaats van bestemming zijn.
Verwijderd
Of is't ondertussen weeral veranderd ?
The EquinoXe is tha master! Als hij zegt 15 mei, dan is het zo! His will is our command!Op maandag 29 april 2002 23:33 schreef Nemrah het volgende:
In de mail die ik gekregen heb, staat toch echt dat je mag betalen tot 15 mei. Die 1 (of 3) mei wordt wel krap anders.
Of is't ondertussen weeral veranderd ?
Verwijderd
NB: Het geld moet VOOR(!) 14 mei op mijn rekening staan, anders wordt je geschrapt van de lijst.
/quote
14 mei was het dus.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
LOL!Op dinsdag 30 april 2002 01:43 schreef C.44 het volgende:
Solderen van die dingen is mega easy, zolang als je weet wat voor en achter is aan je soldeerboet kun je het ding aan de praat krijgen. En geloof me je bent er snel genoeg achter wat voor en achter is aan een soldeerbout
Verwijderd
Ik wil er 1 bestellen en kan vandaag nog de storting doen. Iemand enig idee of het nog wel kan enzow ?
Ik stuur hem nog meer een mailtje
Verwijderd
Ga er maar vanuit dat alles goed komtOp dinsdag 30 april 2002 09:59 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik heb gisteren een mail gestuurd naar equinoxe, maar krijg nix terug.
Ik wil er 1 bestellen en kan vandaag nog de storting doen. Iemand enig idee of het nog wel kan enzow ?
Verwijderd
T leek me een goed id dat equinoxe de bende gelijk naar jou toezend.
/me EquinoXe is nu zijn mail aan het checkenOp dinsdag 30 april 2002 09:59 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik heb gisteren een mail gestuurd naar equinoxe, maar krijg nix terug.
Ik heb gisteravond niet mijn mail gecheckt..
Vandaag wel weer!
De reeds ontvangen betalingen:
1x eLeCtRaBeLg
1x Mr10
Effe ter verduideling:
Mijn timetable:
Inschrijven kan tot de 3e mei!
Betalingen moeten op de 14e mei binnen zijn zodat ik woensdag 15 mei de bestelling kan plaatsen!
Betalingen die later binnenkomen worden genegeerd (en teruggestort) omdat ik er gewoonweg het aantal bestel dat tot de 14e betaald is!
Ik wil begin week 21 alle bestellingen de deur uit hebben.
1x eLeCtRaBeLg
1x Mr10
1x ProjextX
2x Bankrupcy
1x Derranged
Heb je hier trouwens nog een foto van met een werkende LCD? Liefst in het donker! Kan ik in afwachting nog ff daar naar kijken.Op zaterdag 27 april 2002 23:22 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Je bedoeld zo iets :
Nog ff iets vergeten:
The EquinoXe is tha master! Als hij zegt 14 mei, dan is het zo! His will is our command!
Ik heb vrijdagnamiddag geld gestort op een nederlandse rekening, de betaling is vandaag toegekomen. Dus iedereen best storten vóór 12 mei! Of anders: bye bye LCD
Dit topic is gesloten.
![]()