"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Mee eens, als je dan geen dubbele cd-speler wilt, ga dan eens bij Pioneer kijken voor de CDJ-100 of (duurder) de CDJ-500Op dinsdag 21 mei 2002 13:23 schreef Giblet het volgende:
NIET DOEN!!!!! DIT IS BAGGER!!! Het ziet er allemaal leuk uit en het is niet duur, maar dan hoef je absoluut geen kwaliteit te verwachten. ik denk dat je beter kan beginnen met een dubbele cd-speler van Denon (frontloader) en een (goedkoop) mengpaneeltje. Dan ben je iets duurder uit, maar dan is je cd-speler kwalitatief gewoon ontzettend goed
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Leuke foto's.Op dinsdag 21 mei 2002 14:27 schreef Triple-D het volgende:
ok, eindelijk wat fotos van mijn shit.
Ik ben bijna uit mijn huisje dus heb maar ff 1 setje laten staan.
http://members.home.nl/koosmp3/mixmp3/kamer/
* LangTall zit hier naar een 950 te staren..
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
het is een 700 iftOp dinsdag 21 mei 2002 16:25 schreef LangTall het volgende:
[..]
Leuke foto's.Alleen jammer dat die element-foto z'n focus verkeerd heeft, het element is wazig, en de achtergrond scherp. Die Samsung moni ken ik, is dat een 950 of een 750?
* LangTall zit hier naar een 950 te staren..
erg tevreden mee
wat een onzin, gemini is best redelijk OM MEE TE BEGINNEN. mocht je 't nou echt bevallen kan je altijd later over gaan naar zo'n dure denon oid. wel eens een loopwerkje voor denon besteld/laten vervangen ? valt je zwaar tegen. kan je beter voor numark gaan, goedkoper in onderhoud.Op dinsdag 21 mei 2002 13:23 schreef Giblet het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!! DIT IS BAGGER!!! Het ziet er allemaal leuk uit en het is niet duur, maar dan hoef je absoluut geen kwaliteit te verwachten. ik denk dat je beter kan beginnen met een dubbele cd-speler van Denon (frontloader) en een (goedkoop) mengpaneeltje. Dan ben je iets duurder uit, maar dan is je cd-speler kwalitatief gewoon ontzettend goed
en ik weet zeker dat jij nog nooit een cdj 20 aangeraakt hebt. de 10 en 15 van gemini zijn beroerd, maar de cdj 20 mag er wel wezen, eveneens als dat mixertje.
Ik heb wel met een cdj 20 gespeeld, maar ik denk dat als je wil beginnen je beter nog ff door kunt sparen zodat je gelijk een goede aan kan schaffen en daarna de eerste 5 jaar geen nieuwe nodig heb...Op dinsdag 21 mei 2002 16:44 schreef wibblemoo het volgende:
[..]
wat een onzin, gemini is best redelijk OM MEE TE BEGINNEN. mocht je 't nou echt bevallen kan je altijd later over gaan naar zo'n dure denon oid. wel eens een loopwerkje voor denon besteld/laten vervangen ? valt je zwaar tegen. kan je beter voor numark gaan, goedkoper in onderhoud.
en ik weet zeker dat jij nog nooit een cdj 20 aangeraakt hebt. de 10 en 15 van gemini zijn beroerd, maar de cdj 20 mag er wel wezen, eveneens als dat mixertje.
-edit- Over dat mixertje kan ik niet oordelen... ben zelf ook ooit eens met een jb-systems begonnen
Verwijderd
Nu zal ik er eventjes bijvermelden dat ik slechts 18 wordende ben, nog steeds naar school ga, en dus geen vast inkomen heb. Ik kan dus niet zomaar eventjes 200€ of meer ophoesten om Pioneer ofzow te kopen want dan deed ik dat wel (dat ken ik er nu nog net wel van)
M'n budget is +- 1000€, hier moet ik 2 toploads of 1 dubbele cd-speler van hebben, een mixertje (minstens 3 kanaals), een bijhorende flightcase (moet niet absoluut, haddek wel graag gehad) en eventueel ook een Headphone. Kom nu niet af met Pioneer CMX3000, CDJ500, da Denon 9000-ding enz... Maar een goede starterset, die kwalitatief ook nog iets te bieden heeft.
En m'n budget is 1000 €, niet 1200 (als je begrijpt wat ik bedoel)
Alvast bedankt voor de gegeven reacties!
of post je vraag op het forum van *spammurt mode* www.djforum.nl *spammurt mode* daar komt ie ook dagelijks.
-technoland
Afgezien van de goede nummers en redelijke overgangen (behalve in het begin) blijft het een mengelmoes. Het verhaal is zoek, teveel subgenres door elkaar (ik ben dan wel geen kenner, maar ik hoor toch verschillen).
Stijl: 5
Techniek: 7
-Warp - Something for your Mind Vol. 1
Zoals al eerder opgemerkt: erg strakke mix, met soms lange overgangen dan weer vrij korte. Een goede opbouw maakt het geheel compleet. Ik wacht op meer van dit lekkers.
Stijl: 9
Techniek: 8 1/2
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Zal m een x voor je overmakenOp dinsdag 21 mei 2002 22:01 schreef universal creations het volgende:
Zo, en dan nu de laatste 2 reviews van de mixen aan 1 stuk (de gebroken mixen moeten maar aan elkaar geplakt worden):
-technoland
Afgezien van de goede nummers en redelijke overgangen (behalve in het begin) blijft het een mengelmoes. Het verhaal is zoek, teveel subgenres door elkaar (ik ben dan wel geen kenner, maar ik hoor toch verschillen).
Stijl: 5
Techniek: 7
-Warp - Something for your Mind Vol. 1
Zoals al eerder opgemerkt: erg strakke mix, met soms lange overgangen dan weer vrij korte. Een goede opbouw maakt het geheel compleet. Ik wacht op meer van dit lekkers.
Ik wacht nog steeds op een echte review van mijn eigen mixen
Voor dat geld tenminste -> Ik heb hier nu een CDJ1000 staan en die vind ik een stuk minder voor het bedrag van wat zo'n ding moet kosten.
Zo'n CDJ20/CDJ30 is een prima apparaatje om mee te beginnen -> Ik denk dat ik zelf ook een CDJ20 gahalen -> staat wel mooi tussen de PDXén en de Xone62
Verwijderd
Verwijderd
Als ik em uiteindelijk heb post ik wel hoe ie me bevalt!
bedankt allemaal
ik heb voor de gein ook maar es m'n drum 'n bass uitstapje uit het stof gehaald en op de ftp gekeild ter beoordelingOp maandag 20 mei 2002 23:01 schreef universal creations het volgende:
-Artist - MaNdRaX-Personal VibeZ 2
Hele lekkere DnB-mix, perfecte overgangen en vol energy. Niets dan lof over deze mix. Een echte aanrader dus voor zowel de liefhebber als de ontdekker van deze style.
Stijl: 9 1/2
Techniek: 9 1/2
ben nu mandrax aan het downen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
* flat zal er binnenkort eentje doen, maar niet voor vrijdag. zit nl midden in m'n eindexamens nu...Op dinsdag 21 mei 2002 22:17 schreef universal creations het volgende:
--Roy Goodman
ThanksOp dinsdag 21 mei 2002 22:01 schreef universal creations het volgende:
- Warp - Something for your Mind Vol. 1[/b]
Zoals al eerder opgemerkt: erg strakke mix, met soms lange overgangen dan weer vrij korte. Een goede opbouw maakt het geheel compleet.
Gezien de positieve reacties hier... er komen er zeker meerIk wacht op meer van dit lekkers.
Kan iemand me ff het juiste ip doorgeven (130.89.227.45 toch?) en welke poort (21?)
ThX!
Verwijderd
Ik ben op dit moment universal_creations_-_ultimate_trance_classics_mix.mp3 aan het downloaden. Zal straks even luisteren en een review geven.Op dinsdag 21 mei 2002 22:17 schreef universal creations het volgende:
Nu kan ik weer eens normaal Winamp aanzetten zonder dat ik enigzins geconcentreerd moet gaan luisteren naar allerlei creaties van jullie.
By the way, hoe zit dat nu met die ftp ? Kun je alleen uploaden als je hebt betaald voor die HD !?
Schiet mij maar lek, maar het lukt me voor geen kanten. Welke username moet ik nou gebruiken. En wat moet ik met die pass die ik heb gekregen.Op woensdag 22 mei 2002 17:54 schreef Mries! het volgende:
hah het is wel te zien dat je lang weg bent geweest
IP= 130.89.163.64
password= Xone:62
't is allemaal veelste ingewikkeld voor een eenvoudig figuur als ik hoor...
Verwijderd
Ik vind je mix echt zwaar irritant om te luisteren: slechte overgangen met het ene kanaal links en het andere rechts, versnellingen en vertragingen. Het niet in-sync zijn en het abrupt beeindigen van een nummer. Hierdoor verlies je als luisteraar het verhaal uit het oog.
Stijl: 4
Techniek: 4
[/quote]
Ik vond het tot op heden erg leuk al je "messcherpe" reviews UC
maarre gelukkig lopen de meningen sterk uiteen wat het irritant zijn en zijn er wat die kanalen betreft: dat is geen vergissing
maarre wat de overgangsfouten betreft: klopt 't is een van m'n eerste wat langere mixen
maar verder bedankt voor je opbouwende kritiek.. triggert me in ieder geval wel jouw spullen eens te dl'en
Verwijderd
I see ! Zal na volgende week eens wat uploaden (ben momenteel erg druk met het voorbereiden van een feestOp woensdag 22 mei 2002 20:42 schreef Mries! het volgende:
nee iedereen kan uploaden. username is djsets nog steeds.
Verwijderd
UC, ik heb zojuist classics_mix.mp3 en experimental_energy.mp3 geluisterd.Op dinsdag 21 mei 2002 22:17 schreef universal creations het volgende:
ultimate_trance_classics_mix.mp3
Eerste helft van set : wisselvallige opbouw, naar mijn inzien verkeerde platenkeus, zoekend, matige overgangen.
Laatste helft : stevige trancers, strakkere overgangen, platen passen beter bij elkaar.
Algemene indruk :
probeer de tracks nog wat beter bij elkaar te zoeken. Aan het eind v/d mix passen de tracks nml. beter bij elkaar dan aan het begin v/d mix. Verder vond ik dat de overgangen beter en subtieler konden (maar da's mijn smaak
universal_creations_-_experimental_energy.mp3
platenkeus is stukken beter, blijvend stampend zeg maar
Sommige overgangen lopen niet echt vloeiend over, tevens mix je af en toe op rare momenten over. Beetje storend, maar je platenkeus maakt het dan wel weer goed
Ik ga nog geen cijfers geven omdat ik geen maatstaf heb.
Ik moet je helemaal gelijk geven en daar heb ik een goede reden voor:Op woensdag 22 mei 2002 23:38 schreef speedphreak het volgende:
[..]
UC, ik heb zojuist classics_mix.mp3 en experimental_energy.mp3 geluisterd.
ultimate_trance_classics_mix.mp3
Eerste helft van set : wisselvallige opbouw, naar mijn inzien verkeerde platenkeus, zoekend, matige overgangen.
Laatste helft : stevige trancers, strakkere overgangen, platen passen beter bij elkaar.
Algemene indruk :
probeer de tracks nog wat beter bij elkaar te zoeken. Aan het eind v/d mix passen de tracks nml. beter bij elkaar dan aan het begin v/d mix. Verder vond ik dat de overgangen beter en subtieler konden (maar da's mijn smaak
universal_creations_-_experimental_energy.mp3
platenkeus is stukken beter, blijvend stampend zeg maar
Sommige overgangen lopen niet echt vloeiend over, tevens mix je af en toe op rare momenten over. Beetje storend, maar je platenkeus maakt het dan wel weer goed
Ik ga nog geen cijfers geven omdat ik geen maatstaf heb.
Ultimate Trance Classics is zo gemixt, omdat ik gewoon mijn beste trance-platen in een mix wou stoppen. Ik heb toendertijd ook aangegeven dat opbouwtechnisch niet mogelijk is, omdat het te veel varieert in subgenres (ik gebruik zelf ook altijd dit argument tijdens het reviewen).
Experimental Energy is zoals de naam al zegt een soort experiment. Gewoon de platen erin knallen, of ze nou al wel of niet in-sync zijn interesseerde me niet, de muziek moest als een trein doorstampen.
Tis een schurftdingOp woensdag 22 mei 2002 00:01 schreef Mries! het volgende:
ik ben blij dat je je xone weer hebtik vind de cdj1000 een beetje plasticky aandoen voor die heleboel euros dat ie kost

Doe mij maar een CDN88 want daar kan ik tenminste fatsoenlijk mee werken. en de kleur is veel cooler -> rood
wisdom is rarely common
Verwijderd
zuiden des lands weet ik niet, maar in Amsterdam is DE place to be Killa CutzOp donderdag 23 mei 2002 10:40 schreef robildo2000 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik in Nederland het beste drum 'n bass plaatjes kan kopen? Het liefst in het zuiden van het land.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Tegenwoordig niet meerOp donderdag 23 mei 2002 00:52 schreef Reind het volgende:
[..]
Tis een schurftding
Doe mij maar een CDN88 want daar kan ik tenminste fatsoenlijk mee werken. en de kleur is veel cooler -> rood
Verwijderd
wil graag de huiskamer in of niet ?Op donderdag 23 mei 2002 00:55 schreef Alphafox het volgende:
wanneer komen er pics van lekkere party babes???![]()
![]()
AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X
Zijn daar dan babes te vinden?Op donderdag 23 mei 2002 19:55 schreef Mries! het volgende:
[..]
wil graag de huiskamer in of niet ?
Nee hoor; ik heb net een nieuwe mix af, die ga ik nu editen (knippen voor losse tracks) zodat er snel weer wat is om over te discussieren!Op donderdag 23 mei 2002 19:58 schreef jeffreystegeman het volgende:
volgens mij gaan we allemaal helemaal off-topic.
Hey, ik heb jou en Mandrax' Drum&Bass mixen beiden gedownload en beluisterd en vond ze beiden heel goed gelukt, ik kon zeker geen mix-foutjes ontdekken ofzo en de opbouw is ook wel goed.Op woensdag 22 mei 2002 00:27 schreef Ener-G het volgende:
ik heb voor de gein ook maar es m'n drum 'n bass uitstapje uit het stof gehaald en op de ftp gekeild ter beoordeling
Heb je de tracklisting nog van je mix, want ik zou ook graag eens drum 'n bass proberen mixen, maar ken nog maar weinig platen/artiesten in het genre.
MisterDon: om op de computer af te spelen is het het gemakkelijkste als je de mix in 1 stuk op de ftp kan zetten.
heb je al een tracklisting?
--Roy Goodman
*oef* tracklisting wordt nog een lastige, ben slecht in tracknamen onthouden, en 12"es onthoud ik meestal niet bij tracknaam maar gewoon hoe de hoes eruit zietOp donderdag 23 mei 2002 20:15 schreef Adion het volgende:
[..]
Hey, ik heb jou en Mandrax' Drum&Bass mixen beiden gedownload en beluisterd en vond ze beiden heel goed gelukt, ik kon zeker geen mix-foutjes ontdekken ofzo en de opbouw is ook wel goed.
Heb je de tracklisting nog van je mix, want ik zou ook graag eens drum 'n bass proberen mixen, maar ken nog maar weinig platen/artiesten in het genre.
MisterDon: om op de computer af te spelen is het het gemakkelijkste als je de mix in 1 stuk op de ftp kan zetten.
maar ik zal eens een poging wagen binnenkort als ik die platen weer hier thuis heb (mix is gemaakt met de verzameling platen van de gozer waar ik samen mee draaide en om en om de tt's uitwissel)
Verwijderd
verder zal ik mandrax mixje soon eens downloaden!
Bij deze:Op donderdag 23 mei 2002 21:18 schreef Flat© het volgende:
aaah lekker, nieuwe muziekjes van MisterDon!
heb je al een tracklisting?
01) Limos - The night goes on
02) Harry "Choo Choo"Romero - Night @ the black
03) Mojolators feat. Camilla - Drifting
04) Simpson tune - Bring it down
05) Tim DeLuxe - We all love sax
06) G-Club presents Banda Sonara - Guitarra G
07) Urban Dwellers feat. Sarah Weller - Lover man
08) Dr. Kucho & Wally Lopez - La Luna
09) Puretone - Addicted to bass
10) Roger Sanchez feat. Armand van Helden & N'dea Davenport - You can't change me
11) Superchumbo - The revolution
12) George McCrae - Look at you
En de mix heet MisterDon - Drifting (hoe creatief.)
Ik zal vannacht de mix uploaden. Ben nu nog ff met polderbits (geef die lui trouwens een standbeeld!) een trackindexje aan het maken.
Ik zal de complete mix op de FTP zetten. En als er mensen zijn die em graag in stukjes willen hebben, dan zeggen die het maar. doe ik die ook wel een keer.
ik ken 8 van de 12 tracks, en die zijn inderdaad erg lekkerrrrrOp donderdag 23 mei 2002 22:10 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Bij deze:
[code]
01) Limos - The night goes on
02) Harry "Choo Choo"Romero - Night @ the black
03) Mojolators feat. Camilla - Drifting
04) Simpson tune - Bring it down
05) Tim DeLuxe - We all love sax
06) G-Club presents Banda Sonara - Guitarra G
07) Urban Dwellers feat. Sarah Weller - Lover man
08) Dr. Kucho & Wally Lopez - La Luna
09) Puretone - Addicted to bass
10) Roger Sanchez feat. Armand van Helden & N'dea Davenport - You can't change me
11) Superchumbo - The revolution
12) George McCrae - Look at you
en die base ibiza cd blijft leuk hè
--Roy Goodman
Het is een compilatie van allerlei HedKandi CD's geworden. Een lekker zomers mixje.Op donderdag 23 mei 2002 22:12 schreef Flat© het volgende:
[..]
ik ken 8 van de 12 tracks, en die zijn inderdaad erg lekkerrrrr![]()
en die base ibiza cd blijft leuk hè
Krijg je wel toegang tot de root-directory? Dan kun je daar even je mix neerzetten en verplaatst MRies hem wel even.Op donderdag 23 mei 2002 22:39 schreef MisterDon het volgende:
Ik wil met Cute FTP in mijn directory de mix gaan zetten, maar ik krijg geen toegang. Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
He UC, ik ben nu Relaxation van je aan het luisteren. Zit technisch veel beter in elkaar dan die andere twee die ik geluisterd heb. Platenkeus is past goed in elkaar (niet echt mijn smaak, maar daar gaat het nu ff niet omOp donderdag 23 mei 2002 00:46 schreef universal creations het volgende:
[..]
Ik moet je helemaal gelijk geven en daar heb ik een goede reden voor:
Ultimate Trance Classics is zo gemixt, omdat ik gewoon mijn beste trance-platen in een mix wou stoppen. Ik heb
Mijn complimenten !
Verwijderd
Ik zou zeggen, luister er eens na en reviews zijn zeer welkom
/Sten/19-01-2002_trancemix_192kbps.mp3
Maar ik blijf het gewoon proberen.
Verwijderd
Dit is dus mijn eerste echte boeking! Ik voel me ongeveer 5 jaar oud met een lolly zo blij als ik ben!
Leuk voor je joh. Lekker gevoel he. Voor hoeveel man sta je dan te draaien?
Verwijderd
Ik heb al een keer voor meer mensen gestaan, maar ik ben nog nooit geboekt. Aangezien ik de laatste tijd echt heel veel beter ben geworden komt dit echt op het goede moment
Edit: Die prijs.. niet goed? Is moeilijk om dat te bepalen vind ik..
cool! doe je beter dan mijOp vrijdag 24 mei 2002 13:06 schreef Fewture het volgende:
Woei! Ik ben geboekt voor een feest in België! 2x 2uur voor 150 euro! Het is een clubfeest op de topdag tijdens de Gentse feesten (in Gent, blaat)
Dit is dus mijn eerste echte boeking! Ik voel me ongeveer 5 jaar oud met een lolly zo blij als ik ben!De stijl is club btw. Lekker swingen dus
Het is een gala-feest, en heb verder compleet totaal geen idee wat voor muziek er gevraagd word (vriend die me 'boekte' wist het zelf ook niet
Verwijderd
Ik ga dus echt club draaien. In het begin wat meer hitjes en daarna wat dieper. Zeg maar van licht naar donkerOp vrijdag 24 mei 2002 16:12 schreef Ener-G het volgende:
[..]
cool! doe je beter dan mij, ik ben gevraagd om volgende week vrijdag op een eindexamenfeest een uurtje te draaien voor een geeltje (het geld boeit me eigenlijk totaal geen zak, de organisatie zijn vrienden van me)
Het is een gala-feest, en heb verder compleet totaal geen idee wat voor muziek er gevraagd word (vriend die me 'boekte' wist het zelf ook niet) dus begin ik lekker met m'n eigen ding te doen (techhouse) en mocht het niet aanslaan heb ik nog een stapel top40 en een denon/numark dubbele cd speler als back up
Ik sta samen met een redelijk bekende DJ en ik heb lekker de betere uurtjes! Welke precies is nog niet duidelijk, maar ik sta iig niet van 8 tot 10 maar eerder van 12 tot 2 en van 4 tot 6
enneh misterdon: George McCrae - Look at you is echt een lekker nummer zeg, ongelofelijk!
--Roy Goodman
ahh nee ahhnee AHNEE AHNEEARGHHHHH!!!!

* JumpStart heeft net de nieuwe Madonna-House-of-God-kloon van Madhouse gehoord/gezien op MTV.
Ander sampletje uit dezelfde houseklassieker, dezelfde zangeres, zelfs hetzelfde soort clip, maar nu dansende mensen op een motorjacht, en nu dus 'Holiday' van Madonna.
En tot mijn grote schaamte moet ik erkennen dat het nog wel aardig klinkt ook. Wéér een 'hitformule' die uitgemolken wordt...
Lees dit maar als een Column, je mag er best anders over denken
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verders >>> Elvis vs Junkie XL donderdag gekocht...wereld-plaatje!
Verwijderd
ik moet plaatjes bestellen (hardhouse)
heb iemand nog wat goeie title's voor me?
Analog system - Strange morning in december (Headliner)
Solo Plastic - No request (Headliner)
Jam X & De Leon - Can you dig it (ID&T)
Kweenie of 't hard genoeg voor je is, het zijn in ieder geval plaatjes die het 'goed doen'.
Verwijderd
zeg weet iemand of die fucking recordsjop 'Dance life records' maandag open is?
of een recordshop in harderwijk ofzo?
thnx alvast!
Verwijderd
ik zak ook 1200 mk3`s maar weet niet of die nou veel beter zijn ?
owhja met stanton trackmaster2 banaantjes
m`n oude set gaat dan weer weg
rp2000 pro mkII x2
gemini bpm 500 met wat oppervlakkige beschadiging
eerst es kijken of ik die shit kwijt kan raken en dan die andere spullen bestellen
owhja ik heb nu een Dateq XTC sinds februari
gewone trackmasters dusOp maandag 27 mei 2002 06:43 schreef locutus of borg het volgende:
Banaantjes-kleur rulezzz!Op maandag 27 mei 2002 10:32 schreef wibblemoo het volgende:
[..]
gewone trackmasters dus(banaantjes zijn van concorde)
In Zwolle bedoel je toch? Nee, die is op maandag niet open.Op zondag 26 mei 2002 20:07 schreef DJ-Jumbo het volgende:
thnx DJ T
zeg weet iemand of die fucking recordsjop 'Dance life records' maandag open is?
of een recordshop in harderwijk ofzo?
thnx alvast!
Maar als je een goeie hardhouse tip nodig hebt: Shock! Project - Sweep. Niet echt nieuw, maar een wereldplaat, dat wil je niet weten.
/edit
trouwens, ik zou het Italiaanse Sigma label goed in de gaten houden
het verschil tussen mkII en mk3 zit 'm in de pitchcontrol, bij de mkII is dat gewoon 1 enkele fader, met een 'klik' in het midden voor het nulpunt.. en dat is tevens het enigste minpunt aan een sl1200/1210 dat ze bij de mk3 hebben opgelost, want de mk3 heeft geen klik meer, maar een knop waar je hem mee op 0% kan zettenOp maandag 27 mei 2002 06:43 schreef locutus of borg het volgende:
ik ga vandeweek eindelijk m`n sl1210s bestellen
ik zak ook 1200 mk3`s maar weet niet of die nou veel beter zijn ?
m`n oude set gaat dan weer weg
rp2000 pro mkII x2
gemini bpm 500 met wat oppervlakkige beschadiging
eerst es kijken of ik die shit kwijt kan raken en dan die andere spullen bestellen
owhja ik heb nu een Dateq XTC sinds februari
het irritante van zo'n klikpunt is namelijk dat de pitchschuif de neiging heeft om in z'n 0% te 'klikken' als je er errug dichtbij zit waardoor je nooit een exacte pitch in kan stellen (soms scheelt het echt fracties van millimeters)
dus persoonlijk vind ik de mk3 wel beter ja
enneh ik weet niet of je geld teveel hebt, maar als ik mocht kiezen tussen trackmasters en banana's doe mij maar de banana's, die kosten de helft ofzo van die trackmasters en kwalitatief zitten die er niet zo heel ver onder.. kan je mooi weer een stapel platen van kopen met het geld wat je uitspaart
Verwijderd
ik bestel ze in duitsland,Op maandag 27 mei 2002 11:01 schreef Ener-G het volgende:
in kan stellen (soms scheelt het echt fracties van millimeters)
enneh ik weet niet of je geld teveel hebt, maar als ik mocht kiezen tussen trackmasters en banana's doe mij maar de banana's, die kosten de helft ofzo van die trackmasters en kwalitatief zitten die er niet zo heel ver onder.. kan je mooi weer een stapel platen van kopen met het geld wat je uitspaart
die tonars zijn gloof ik net zo duur als die trekmeestersn:P
Verwijderd
Vaak maken dj's ook hun eigen muziek en ik vroeg me af of er ook mensen op dit forum waren die muziek maken.
Misschien dat we dan eens naar de muziek die we zelf maken kunnen luisteren of moet ik dan in een ander forum zijn?
Its niet DHS?Op zondag 26 mei 2002 06:28 schreef DJT het volgende:
Die nieuwe madhouse is op de muziek van Modjo - Lady gebaseerd. DNS zit er een héél klein beetje (vooral begin) doorheen geloof ik.
Verders >>> Elvis vs Junkie XL donderdag gekocht...wereld-plaatje!
Verwijderd
Ik voel een 'how to become a producer'-thread aankomenOp maandag 27 mei 2002 14:28 schreef stackasound het volgende:
Misschien een beetje off topic maar zijn er hier ook nog mensen die muziek maken.
Vaak maken dj's ook hun eigen muziek en ik vroeg me af of er ook mensen op dit forum waren die muziek maken.
Misschien dat we dan eens naar de muziek die we zelf maken kunnen luisteren of moet ik dan in een ander forum zijn?
ja, ik zat ook al te kijkenOp maandag 27 mei 2002 16:57 schreef Triple-D het volgende:
[..]
Its niet DHS?
* flat is nu bijna klaar met z'n eindexamens, dus ik ga morgen weer eens een lekker mixje in elkaar draaien met lekkere groovy nummers
oh en natuurlijk een mix van UC reviewen, dat heeft 'ie zeker wel verdiend
--Roy Goodman
Verwijderd
Ja, ik ben zelf wel bezig met het maken van muziek. Afgelopen maanden heb ik daar niets aan gedaan, maar binnenkort ga ik mijn studiootje weer opnieuw opbouwen.Op maandag 27 mei 2002 14:28 schreef stackasound het volgende:
Misschien een beetje off topic maar zijn er hier ook nog mensen die muziek maken.
Ben momenteel namelijk druk bezig met de voorbereidingen van een club/dance feest
Heb nog nooit echt een nummer afgemaakt of opgestuurd, daarvoor ben ik nog niet zo serieus bezig. Wil daar wel veranderingen in brengen.
Mijn studiootje bestaat uit externe apparatuur en software.
In het "Hoe ziet jouw semi-professionele thuisstudio eruit" topic is wel het een en ander te vinden over studioos en het produceren van muziek.
Ik weet niet wie van jullie allemaal platen bij Only-dj's besteld maar ze hebben er echt een zooitje van gemaakt.
Het is waarschijnlijk een probleem met cookies oid want het kan je dus nu gebeuren dat iemand op jou account opeens is ingelogd zonder daarvoor iets gedaan te hebben. Ik heb al gemerkt dat dit vooral bij mensen gebeurt die ook op het ID-T forum geregistreerd zijn.
Ik zeg het maar even
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik kan niet eens een muzieknoot lezenOp maandag 27 mei 2002 14:28 schreef stackasound het volgende:
Laat staan muziek maken -> nee ik ben niet voor jan l*l dj geworden
Yep en vorige maand liep ik haar tegen het lijf bij Black Cat records in Londen -> Ze is ook nog is erg aardig en ze wist zelfs nog wel wat goede nummers voor me uit een bak te graaien.Op dinsdag 28 mei 2002 01:55 schreef pokeran het volgende:
femme fatale = idd erg![]()
ze was ook op innercity @ spdfrx
Ze vond het wel cool dat ik als NL dj in Londen platen kwam halen terwijl ik toch niet echt bekend ben en ze schijnt nogal gek te zijn op nederland.
Voor de leifhebbers ff een plaatje ->

En ik krijg zo een minuut of 28 ineens kippevel + rillingen over m'n ruggegraat !
DAMN, wat is dat een ultiem trance nummer... Maar hoe heet dat nummer ook alweer ?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
C.M. - Dream UniverseOp dinsdag 28 mei 2002 19:44 schreef JumpStart het volgende:
* JumpStart is op dit late tijdstip nog aan het werk, en zit te luisteren naar "Relaxation" van Universal Creations...
En ik krijg zo een minuut of 28 ineens kippevel + rillingen over m'n ruggegraat !
DAMN, wat is dat een ultiem trance nummer... Maar hoe heet dat nummer ook alweer ?

jawel, MR_WAZOO AKA DJ Chris B heeft een lieve vriendin
ze heet Chaira en is 15 jaar
de mensies die daar een probleem mee hebben aangezien ik 22 ben die mogen fijn hun smoelwerk stijf gesloten houden want
ik ben echt stapelgek op haar en sleep haar overal mee naartoe
jongens, ik ga de komende tijd dus met opgeheven voorhoofd en bergen energy tegemoet...
Verwijderd
maarum mries heeft gister ook sinds heel lang weer gedraait..ging eerst erg lekker, d8 laat ik eens wat opnemen.op het moment dat het MD'tje in de gleuf verdween ging het mooi bagger om een of andere reden
Dat heb ik dus ook altijdOp woensdag 29 mei 2002 08:56 schreef Mries! het volgende:
gefeli ermeeik maak er geen problemen van, maar sommigen vinden het compleet uit den boze..ik heb zoiets van, als het klikt, dan klikt het of niet
maarum mries heeft gister ook sinds heel lang weer gedraait..ging eerst erg lekker, d8 laat ik eens wat opnemen.op het moment dat het MD'tje in de gleuf verdween ging het mooi bagger om een of andere redenIk draai live nog beter, erg raar.
Zodra je denkt van het gaat lekker ik ga ff opnemen -> Tsja dan gaat het gruwelijk k*t
Verwijderd
Tsja dat hebben er wel meer hoor ... als het moet dan wil het gewoon net niet lukken.Op woensdag 29 mei 2002 09:35 schreef Reind het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd
Zodra je denkt van het gaat lekker ik ga ff opnemen -> Tsja dan gaat het gruwelijk k*t
Maargoed .. ik zal trouwens binnenkort weer een nieuwe groovy funky mix van me uploaden
tja da's het moment van de waarheid heOp woensdag 29 mei 2002 08:56 schreef Mries! het volgende:
gefeli ermeeik maak er geen problemen van, maar sommigen vinden het compleet uit den boze..ik heb zoiets van, als het klikt, dan klikt het of niet
maarum mries heeft gister ook sinds heel lang weer gedraait..ging eerst erg lekker, d8 laat ik eens wat opnemen.op het moment dat het MD'tje in de gleuf verdween ging het mooi bagger om een of andere redenIk draai live nog beter, erg raar.
scheelt een hoop in de zenuwen
Yep, dat werkt bij mij ook altijdOp woensdag 29 mei 2002 11:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
tja da's het moment van de waarheid heik laat meestal die md gewoon altijd lopen als ik aan het mixen ben, maak me er niet meer druk om
scheelt een hoop in de zenuwen
Nee ikzelf niet, maar een vriend van mij wel...Misschien een beetje off topic maar zijn er hier ook nog mensen die muziek maken.
Does the name "Rex Mundi" mean anything to you
Verwijderd
Tot die tijd gewoon lekker gebruik maken van Reason !Op woensdag 29 mei 2002 13:06 schreef Ener-G het volgende:
mmm producen.. zou ik ook wel willen, alleen ik heb er momenteel totaaaaal geen tijd voor jammer genoeg
Dan weet je ook of het produceren je echt ligt en kun je altijd een keer wat gear kopen
Verwijderd
jaaaaa die groovy shit kickte dikke ass...ik ga ook wat groovier draaien, vind het toch wel erg kicken muziek. Niet TE zoetsappig, maar die heerlijke bassen schwingen de pan uit!Op woensdag 29 mei 2002 09:44 schreef TReBLA het volgende:
[..]
Tsja dat hebben er wel meer hoor ... als het moet dan wil het gewoon net niet lukken.
Maargoed .. ik zal trouwens binnenkort weer een nieuwe groovy funky mix van me uploaden
over het opnemen...ik denk niet dat het zenuwen zijn, waarom zou je zenuwachtig van een MD worden
maar nog iets: tijdens 't draaien hoor je zelf elk miniscuul foutje, maar als je je set daarna nog een keer luistert, valt 't allemaal veel minder erg op...
ben trouwens eindelijk klaar met m'n eindexamens, heb 't voor 99% zeker gehaald
helaas (
--Roy Goodman
Verwijderd
hier het lijstjuh:
1
2
3
4
5
| Acid station - hertz (SIGMA records) Uberdruck - now or neber (Uberdruck?) Colin B - Dance / Bust it (Hotwax traxx) Tuneboy - housensation (dance pollution) Meteor seven - universal music (Bulletproof - proof 16 one) |
jahhh lekker beuken!
helaas werk ik me de laatste tijd de pleuris in, dus komt er van draaien niet veel terecht
euuhhhh ja dat was dus precies wat ik wou doen... evt. met een tascam of een bitstream controller erbij.. daar kan je samen met reason leuke dingen mee doenOp woensdag 29 mei 2002 13:16 schreef speedphreak het volgende:
[..]
Tot die tijd gewoon lekker gebruik maken van Reason !
Dan weet je ook of het produceren je echt ligt en kun je altijd een keer wat gear kopen
ik heb vandaag even gedraaid met de leen-cd speler, wat vinden we van een pioneer cmx3000 dubbeldeck? ik vond het in ieder geval een godsgruwelijk relaxed ding vergeleken met het 4,5 jaar oude afgeragde en inmiddels defecte gemini/jbl slaapkamerdubbeldeck
door een format ben ik heel dom het w8woord kwijtgeraakt van mijn ftp-account..
Kan je mij die ff mailen???
Dit topic is gesloten.