Lees dat stukje wat je van me heb zitten quoten nog een keertje aandachtig zou ik zeggenOp vrijdag 10 mei 2002 10:02 schreef TReBLA het volgende:
De bedoeling dat je "acid" klare cdroms moet aanschaffen is bullshit. Je kan gewoon je eigen wav files of mp3's files gebruiken om een mix te maken.
mja de meeste fouten trek je niet zomaar recht met een filtertje volgens mij hoor... en al zou 't wel kunnen: ik vind platenkeus 100x belangrijker dan techniek, zolang 't maar niet zo erg fout gaat dat je je er aan gaat ergerenOp vrijdag 10 mei 2002 14:08 schreef Giblet het volgende:
Hallo allemaal...
ik vind dat door al die nieuwe speeltjes het steeds gemakkelijker wordt om jezelf dj te noemen... als een mix niet helemaal lekker loopt: geen punt, ff een vaag filtertje erover en niemand merkt t... F*ck op met die dingen! T is toch veel knapper als je gewoon een zwaar relaxte mix maakt waarbij je de 2 platen enkele minuten naast elkaar laat lopen... Dat zijn hoogstandjes!!! Al moet ik wel zeggen wat Dave Clark met die DJM-600 doet is wel
Ikzelf draai nu al bijna 6 jaar (dat gaat hard) en nog nooit maffe effecten ofzo ergens op gehad. K draai zowel met cd's als met draaitafels (m'n ouders zijn goede sponsors) en ik heb die foefjes nog nooit nodig gehad. Tis nie erg om fouten te maken... als je er maar van leert (vind ik)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
nou lekker belangrijkOp vrijdag 10 mei 2002 12:42 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
hhmmmmzzzzzzzz da's een eind(z-flevoland)
jij valt dus af kennelijk
anyone?
Platenkeus/techniek 65/35%Op vrijdag 10 mei 2002 14:11 schreef Flat© het volgende:
[..]
mja de meeste fouten trek je niet zomaar recht met een filtertje volgens mij hoor... en al zou 't wel kunnen: ik vind platenkeus 100x belangrijker dan techniek, zolang 't maar niet zo erg fout gaat dat je je er aan gaat ergeren
Platenkeus/techniek 95/5%Op vrijdag 10 mei 2002 14:15 schreef Giblet het volgende:
Platenkeus/techniek 65/35%
En voor turntablists: 5/95%
Verwijderd
wat een onzinOp vrijdag 10 mei 2002 15:12 schreef Funk het volgende:
[..]
Platenkeus/techniek 95/5%
En voor turntablists: 5/95%
of nee
eerst vragen
motivatie?
Mja, Funk heeft ergens wel gelijk: Platenkeuze IS belangrijker dan techniek, turntablism uitgezonderd. Maar euhh, of dat nou 55/45 is, of 60/40, of 99/1, dat is iets waar ik me in ieder geval niet over uitlaat.Op vrijdag 10 mei 2002 15:22 schreef DGO het volgende:
[..]
wat een onzin
of nee
eerst vragen
motivatie?
In mijn ogen is het echt nutteloos om er een percentage aan te hangen. Dat hangt tenslotte ook van de stijl af, waar er gedraait wordt, wie er luistert, enz. enz.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Neem die percentages niet te nauw, ik probeer alleen duidelijk te maken dat techniek heel duidelijk ondergeschikt is aan platenkeuze...Op vrijdag 10 mei 2002 15:22 schreef DGO het volgende:
[..]
wat een onzin
of nee
eerst vragen
motivatie?
Verwijderd
[ook reactie op JS zn reply)Op vrijdag 10 mei 2002 15:58 schreef Funk het volgende:
[..]
Neem die percentages niet te nauw, ik probeer alleen duidelijk te maken dat techniek heel duidelijk ondergeschikt is aan platenkeuze...
mmm
in het geval van bepaald publiek heb je gelijk
maar
je kan mij dus niet wijsmaken dat een "educated" audience niet helemaal afknapt op iemand die alleen maar leuke plaatjes kiest
dat kan dus echt iedereen die een beetje weet wat de floor fillers zijn....
ik stoor me (en velen met mij) dus echt MATELOOS aan die sukkels die ECHT niet kunnen draaien maar toevallig een vriendje hebben en dus echt voor kromme tenen zorgen
Hier zit er nog eenOp vrijdag 10 mei 2002 16:11 schreef DGO het volgende:
[..]
[ook reactie op JS zn reply)
mmm
in het geval van bepaald publiek heb je gelijk
maar
je kan mij dus niet wijsmaken dat een "educated" audience niet helemaal afknapt op iemand die alleen maar leuke plaatjes kiest
dat kan dus echt iedereen die een beetje weet wat de floor fillers zijn....
ik stoor me (en velen met mij) dus echt MATELOOS aan die sukkels die ECHT niet kunnen draaien maar toevallig een vriendje hebben en dus echt voor kromme tenen zorgen
Een huisgenoot moest (jaren geleden) op een feest draaien waarbij 1 van de draaitafels kapot gegaan was. Tsja, dan moet je met 1 tafel verder. Kan je dan nog mixen ? Nou, neuh.Op vrijdag 10 mei 2002 16:11 schreef DGO het volgende:
[..]
Maar hij had wèl hele goeie platen bij zich, en kon ook prima inschatten welke platen uit z'n collectie z'n publiek het liefste wilde horen. Zonder mix-werk gingen de mensen toch uit hun dak, ondanks de onderbrekingen.
Aan de andere kant van het extreem: als iemand helemaal perfect naadloos Lasgo, Milk Inc., Gigi D'agostino, Brooklyn Bounce, Venga boys en dergelijke aan elkaar mixed, dan mag het nog zo strak zijn, dan ren ik gillend weg!.
De stelling, dat techniek ondergeschikt is aan platenkeuze, blijft nog steeds overeind. Maar dit sluit niet uit dat de ondergeschikte factor alsnog wèl de doorslag kan geven.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
[quote]Op vrijdag 10 mei 2002 16:31 schreef JumpStart het volgende:
[..]
De stelling, dat techniek ondergeschikt is aan platenkeuze, blijft nog steeds overeind. Maar dit sluit niet uit dat de ondergeschikte factor alsnog wèl de doorslag kan geven.
/quote]
Bedankt voor je reactie..... ik ben 't in principe wel met
je eens
heb je ook nog een inhoudelijke reactie op m'n oproep
(de rest ook of gaat 'ie in de categorie "negeren is makkelijker dan REageren")
[..]
/quote]
Bedankt voor je reactie..... ik ben 't in principe wel met
je eens
Leuk dat ie goed met een mengpaneel om kan gaan, maar wat heeft dat met cd-spelers/draaitafels/effecten te maken?Op vrijdag 10 mei 2002 14:08 schreef Giblet oa het volgende:
Al moet ik wel zeggen wat Dave Clark met die DJM-600 doet is wel
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
[quote]
Op vrijdag 10 mei 2002 16:56 schreef DGO het volgende:
Op vrijdag 10 mei 2002 16:56 schreef DGO het volgende:
Oh, sorry, ik zat met "only serious replies please" in m'n achterhoofd: alleen reageren als je geinteresseerd bent. Maar nee dus, ik moet eerst eens dringend aan afstuderen denken, dan kijken we wel verder naar andere activiteiten.Op vrijdag 10 mei 2002 16:31 schreef JumpStart het volgende:
[..]
T ging me meer om de foefjes die ie ermee uithaalt en dan maakt het even niet uit of dat het op het menpaneel of cd-speler zit of dat het een effectenbakkie is... t gaat om t principeOp vrijdag 10 mei 2002 17:01 schreef LangTall het volgende:
[..]
Leuk dat ie goed met een mengpaneel om kan gaan, maar wat heeft dat met cd-spelers/draaitafels/effecten te maken?Of doel je op de sampler die er in zit?
edit:
typo
typo
Ik denk dat het ook voor een groot deel afhangt van de situatie en het publiek: als het een mix-album is, dan is techniek veel belangrijker als op een feest. Echter vind ik dat er in discotheken/clubs ook strak gedraaid moet worden, maar dat is vaak nie het geval. Tuurlijk kan je eens een klote avond hebben of af en toe een fout op een avond, maar als je meer dingen fout doet dan goed... Blijf dan maar weg ook al draai je dan nog zulke goeie platenOp vrijdag 10 mei 2002 16:31 schreef JumpStart o.a. het volgende:
Bekijk het eens als volgt:Op vrijdag 10 mei 2002 19:32 schreef Giblet het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook voor een groot deel afhangt van de situatie en het publiek
[..]
ALS je zou moeten kiezen tussen 2 kwaden... (En denk dan, voor de goede orde, even de extremen weg he ?)
Of goed mix-werk, maar baggerplaten, waar jij echt niet lekker op los kan gaan.
Of hier en daar een treinongeluk (of maar erg korte en weinig interessante overgangen) en wèl goeie/lekkere platen ?
* JumpStart zou kiezen voor de 2e optie.
Beatmatchen hoort bij de basistechnieken, dus hoor je die als DJ voor 95% of meer (om eventjes ook in procenten te denken) te beheersen, pas daarna praten we verder. Je moet ook eerst je rijbewijs/licentie halen voor dat je gaat racen op een circuit.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Hier valt ook geen speld tussen te krijgenOp vrijdag 10 mei 2002 20:07 schreef universal creations het volgende:
Beatmatchen hoort bij de basistechnieken, dus hoor je die als DJ voor 95% of meer (om eventjes ook in procenten te denken) te beheersen, pas daarna praten we verder. Je moet ook eerst je rijbewijs/licentie halen voor dat je gaat racen op een circuit.
Aan de andere kant... tussen 'goed genoeg' en 'ultiem' zit natuurlijk een groot verschil. Het zal mijn avond niet verpesten als iemand overgangetjes maakt van maar 20 seconden, als de set goed opgebouwd is / de platen lekker zijn. Ok, zo naadloos/lang dat je moeite moet doen om de overgangen te horen is wel beter, maar dat is voor mij bonus. Ik heb toch vooral de muziek nodig om lekker los te gaan. Niet de overgangen.
Het omgekeerde werkt (voor mij dus) niet. Op suffe, of te harde, of veels te verschillende, of dissonante platen loop ik niet warm. Vooral 2 'bijtende' tracks zijn voor mij heel erg tenenkrommend. Dat mag dan strak om-stront-jaloers-op-te-worden gemixed zijn, dan vermaak ik me stukken minder.
Magoed, volgens mij is dit weer een gebed zonder eind, ieder z'n eigen mening dan maar weer ??
Ik heb meer waardering voor een DJ die strak mixt maar slechte platen draait, dan andersom. Waarom? Iemand die strakke mixen maakt laat zien dat hij er moeite voor heeft gedaan en er voor doet. Iemand die vette platen draait, maar niet kan mixen is maar een willekeurige stamgast die ze uit het publiek hebben getrokken en dan lekker popie-jopie kan gaan doen met floorfillers.
dan moet je ook wel publiek hebben met dezelfde instelling, vaak is het omgekeerdOp vrijdag 10 mei 2002 20:42 schreef universal creations het volgende:
Ik heb meer waardering voor een DJ die strak mixt maar slechte platen draait, dan andersom. Waarom? Iemand die strakke mixen maakt laat zien dat hij er moeite voor heeft gedaan en er voor doet. Iemand die vette platen draait, maar niet kan mixen is maar een willekeurige stamgast die ze uit het publiek hebben getrokken en dan lekker popie-jopie kan gaan doen met floorfillers.
meestal boeit het het publiek geen ruk hoe strak de overgangen zijn of de moeite die ervoor gedaan is om een lopende set neer te zetten, dat snappen ze niet, ze willen gewoon simpelweg stampen of platen a la Gigi
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
mkay...
als ik in een discotheek sta bij iemand die lekkere platen draait waar je op uit je dak kan gaan, dan iemand die rete ze best doet maar geen sfeer creert. En als ik uit me dak sta te gaan op de dansvloer dan valt een mix 'matige' en 'naadloze' mix me echt niet op (geen extreme dingen als "er komt een trein langsdenderen").
alle respect voor die 'naadloze-overgang-dj'
een combinatie van goeiemuziek/goeiemixtechniek (geen perfect maar gewoon lekker doorlopend) is natuurlijk wel een beetje vereiste he...
ik heb ook aanbiedingen gekregen van 'kom hier en hier is ff draaien' maar ik ga niet in een club/dicotheek staan omdat ik mezelf ondergeschikt vind...
een schoolfeest/drive-in is een ander verhaal en zou ik wel durfen!
en DGO:
Ik vind het heel erg jammer, maar ik heb geen rijbewijs etc. en ik heb ff gekeken wat een treinkaartje kost en dat is gewoon niet rendabel, en op het moment ff geen werk. Dus vandaar dat ik moet afhaken... maar als hulp voor af en toe houd ik me zeker aanbevolen (Als dat mogelijk is he
)
als ik in een discotheek sta bij iemand die lekkere platen draait waar je op uit je dak kan gaan, dan iemand die rete ze best doet maar geen sfeer creert. En als ik uit me dak sta te gaan op de dansvloer dan valt een mix 'matige' en 'naadloze' mix me echt niet op (geen extreme dingen als "er komt een trein langsdenderen").
alle respect voor die 'naadloze-overgang-dj'
een combinatie van goeiemuziek/goeiemixtechniek (geen perfect maar gewoon lekker doorlopend) is natuurlijk wel een beetje vereiste he...
ik heb ook aanbiedingen gekregen van 'kom hier en hier is ff draaien' maar ik ga niet in een club/dicotheek staan omdat ik mezelf ondergeschikt vind...
een schoolfeest/drive-in is een ander verhaal en zou ik wel durfen!
en DGO:
Ik vind het heel erg jammer, maar ik heb geen rijbewijs etc. en ik heb ff gekeken wat een treinkaartje kost en dat is gewoon niet rendabel, en op het moment ff geen werk. Dus vandaar dat ik moet afhaken... maar als hulp voor af en toe houd ik me zeker aanbevolen (Als dat mogelijk is he
tja ik denk dat dat het verschil is tussen een goeie en een slechte dj, je moet bovenal sfeer kunnen creeeren en het publiek aanvoelen, naast het naadloos kunnen mixen.. sfeer creeer je door een goeie platenkeus, en interactie met je publiek, mits je dus publiek hebt die dat ook maar enigszins snapt ipv in de hoek blijven zitten met een bek van 'ik wil r&b of gigi'Op vrijdag 10 mei 2002 21:15 schreef DJ-Jumbo het volgende:
mkay...
als ik in een discotheek sta bij iemand die lekkere platen draait waar je op uit je dak kan gaan, dan iemand die rete ze best doet maar geen sfeer creert.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, maar zou je je daar goed bij voelen??? ik nietOp vrijdag 10 mei 2002 19:45 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Bekijk het eens als volgt:
ALS je zou moeten kiezen tussen 2 kwaden... (En denk dan, voor de goede orde, even de extremen weg he ?)
Of goed mix-werk, maar baggerplaten, waar jij echt niet lekker op los kan gaan.
Of hier en daar een treinongeluk (of maar erg korte en weinig interessante overgangen) en wèl goeie/lekkere platen ?
* JumpStart zou kiezen voor de 2e optie.
en dat is het verschil tussen mensen die wel en niet serieus met muziek bezig zijnOp vrijdag 10 mei 2002 21:27 schreef Giblet het volgende:
[..]
Ja, maar zou je je daar goed bij voelen??? ik niet
je zult je aan moeten kunnen passen aan je publiek en dus niet continu een soort muziek draaien omdat jij dat mooi vind of het beste kunt mixen.Op vrijdag 10 mei 2002 21:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
tja ik denk dat dat het verschil is tussen een goeie en een slechte dj, je moet bovenal sfeer kunnen creeeren en het publiek aanvoelen, naast het naadloos kunnen mixen.. sfeer creeer je door een goeie platenkeus, en interactie met je publiek, mits je dus publiek hebt die dat ook maar enigszins snapt ipv in de hoek blijven zitten met een bek van 'ik wil r&b of gigi'
als je publiek een avond anders wil dan moet dat kunnen zo creer je een soort van band. diegen die alleen hun soort muziek kunnen draaien draaien op grote feesten en verdiene veel geld.
* juanp draaid morgenavond weer in vaste toko
HAHAHA, jongen je kent me niet eens!!!Op vrijdag 10 mei 2002 21:31 schreef Ener-G het volgende:
[..]
en dat is het verschil tussen mensen die wel en niet serieus met muziek bezig zijn
je bent 23 (das 7 jaar ouder als ik) k had toch wel gedacht dat mensen van jouw leeftijd volwassener zouden zijn. Ik interesseer me al voor house/dance toen ik 8 was. Muziek is mijn leven!!! Dus kom jij nou niet aan met zo'n dom zinnetje dat IK niet serieus met muziek bezig ben, want dat ben ik wel! en als jij zonodig wil beweren dat je de beste bent, waarom staat je naam dan nog nergens op een flyer??? Precies, omdat je NIET GOED GENOEG bent... ik ook nie, maar ik loop tenminste geen domme uitspraken te doen tegen mensen die ik niet ken...
sjongejonge niet zo in de ijzers springenOp vrijdag 10 mei 2002 21:39 schreef Giblet het volgende:
[..]
HAHAHA, jongen je kent me niet eens!!!
je bent 23 (das 7 jaar ouder als ik) k had toch wel gedacht dat mensen van jouw leeftijd volwassener zouden zijn. Ik interesseer me al voor house/dance toen ik 8 was. Muziek is mijn leven!!! Dus kom jij nou niet aan met zo'n dom zinnetje dat IK niet serieus met muziek bezig ben, want dat ben ik wel! en als jij zonodig wil beweren dat je de beste bent, waarom staat je naam dan nog nergens op een flyer??? Precies, omdat je NIET GOED GENOEG bent... ik ook nie, maar ik loop tenminste geen domme uitspraken te doen tegen mensen die ik niet ken...

het was niet eens persoonlijk bedoeld
wat ik bedoelde was dat als je zelf geen goed gevoel hebt als je tegen je zin in hitjes staat te draaien omdat de muziek verder nergens over gaat (top40 e.d.)
't is het verschil tussen of muziek draaien omdat je daar zelf achter staat en gewoon iets moois ten gehore wil brengen of de mensen 't kennen of niet, of muziek draaien alleen maar omdat het publiek die hitjes leuk vindt maar waar je zelf dus geen goed gevoel bij hebt en dan ben je dus gewoon niet serieus bezig, ik bedoel ik heb meer respect voor een dj die z'n publiek ook eens wat anders laat horen dan de geijkte floorfillers en zijn zaal ook mee weet te krijgen dan iemand die in een skihut achterelkaar lekker makkelijk alleen maar hitjes loopt te draaien week in week uit ook al beleef je daar zoveel plezier aan
tja dat is dus maar net wat voor feest je staat, op een technofeest hoeven ze echt niet naar me toe te komen en om hiphop oid. gaan zeiken, denk dat dat ook het verschil is tussen een club en een discotheekje, mensen gaan naar een club vanwege bepaalde muziek of artiesten en in de discotheek maakt het niet zoveel uit wat er gedraaid wordt zolang de mensen het maar naar hun zin hebbenOp vrijdag 10 mei 2002 21:34 schreef juanp het volgende:
[..]
je zult je aan moeten kunnen passen aan je publiek en dus niet continu een soort muziek draaien omdat jij dat mooi vind of het beste kunt mixen.
als je publiek een avond anders wil dan moet dat kunnen zo creer je een soort van band. diegen die alleen hun soort muziek kunnen draaien draaien op grote feesten en verdiene veel geld.
* juanp draaid morgenavond weer in vaste toko
K dacht toch echt dat t ging over een avond vullen met gelikte mixen of niet met dance/houseOp vrijdag 10 mei 2002 21:55 schreef Ener-G het volgende:
[..]
sjongejonge niet zo in de ijzers springen
het was niet eens persoonlijk bedoeld
wat ik bedoelde was dat als je zelf geen goed gevoel hebt als je tegen je zin in hitjes staat te draaien omdat de muziek verder nergens over gaat (top40 e.d.)
't is het verschil tussen of muziek draaien omdat je daar zelf achter staat en gewoon iets moois ten gehore wil brengen of de mensen 't kennen of niet, of muziek draaien alleen maar omdat het publiek die hitjes leuk vindt maar waar je zelf dus geen goed gevoel bij hebt en dan ben je dus gewoon niet serieus bezig, ik bedoel ik heb meer respect voor een dj die z'n publiek ook eens wat anders laat horen dan de geijkte floorfillers en zijn zaal ook mee weet te krijgen dan iemand die in een skihut achterelkaar lekker makkelijk alleen maar hitjes loopt te draaien week in week uit ook al beleef je daar zoveel plezier aan
PS: k ben een beetje opgefokt... net een flinke ruzie gehad
Als je 8 jaar in de muziek zit, dan zou je moeten weten dat dat niet altijd (bijna nooit zelfs) zo is. In dat wereldje gaat het voornamelijk om connecties, er zijn veel 'DJ's' die gewoon slecht draaien maar wel in leuke tent staan, maar aan de andere kant zijn er veel slaapkamer-dj's die eigenlijk beter zijn dan die eerste groep die ik noemde, maar gewoon niet aan de bak komen.waarom staat je naam dan nog nergens op een flyer??? Precies, omdat je NIET GOED GENOEG bent...
Hey, k moest toch iets zeggenOp vrijdag 10 mei 2002 22:06 schreef universal creations het volgende:
[..]
Als je 8 jaar in de muziek zit, dan zou je moeten weten dat dat niet altijd (bijna nooit zelfs) zo is. In dat wereldje gaat het voornamelijk om connecties, er zijn veel 'DJ's' die gewoon slecht draaien maar wel in leuke tent staan, maar aan de andere kant zijn er veel slaapkamer-dj's die eigenlijk beter zijn dan die eerste groep die ik noemde, maar gewoon niet aan de bak komen.
Maar k weet wat je bedoeld. Veel "top-dj's" zeggen t ook. Je moet gewoon geluk hebben
Ik probeerde net een mixje te uppen op de GoT dj-ftp, maar dat wil niet erg 
1 File failed to transfer
Oh ja, de tracklist... geen trance, dance of top40 tracks iig 
De techno liefhebbers hier op GoT zullen wel een aantal tracks herkennen
01 Vegas Soul - Junk Funk
02 Trevor Rockcliffe - The Vibe EP (Da Vibe Mix)
03 Samuel L Session - Put Me On
04 Trevor Rockcliffe - Take a Chance
05 Jamie Anderson - Can't Stop
06 Samuel L Session - Into The Groove
07 Oxia vs The Hacker - Last Test (Part 1)
08 Ben Sims - Magnetic
09 Stay - Where My Guerillas At
10 Jerome - G Birth 2000
11 Secret Cinema - Volt!
12 Ignacio - Virton (Chris Liebing Remix)
13 Plus 8 - Electric Deluxe
14 Joel Mull - The Mole (Ben Sims Remix)
15 Insense - Gennelex
16 Bryan Zentz - Yes We Have The Right
17 Technasia - Sound of K 'Silvery Sounds' (Technasia Hard Mix)
18 Angel Alanis - Tube
19 Andrew Mclauchlan - Love Story (Devilfish Remix)
20 Marco Bailey - Sygno Power
21 Mauro Picotto - Baguette
De techno liefhebbers hier op GoT zullen wel een aantal tracks herkennen
01 Vegas Soul - Junk Funk
02 Trevor Rockcliffe - The Vibe EP (Da Vibe Mix)
03 Samuel L Session - Put Me On
04 Trevor Rockcliffe - Take a Chance
05 Jamie Anderson - Can't Stop
06 Samuel L Session - Into The Groove
07 Oxia vs The Hacker - Last Test (Part 1)
08 Ben Sims - Magnetic
09 Stay - Where My Guerillas At
10 Jerome - G Birth 2000
11 Secret Cinema - Volt!
12 Ignacio - Virton (Chris Liebing Remix)
13 Plus 8 - Electric Deluxe
14 Joel Mull - The Mole (Ben Sims Remix)
15 Insense - Gennelex
16 Bryan Zentz - Yes We Have The Right
17 Technasia - Sound of K 'Silvery Sounds' (Technasia Hard Mix)
18 Angel Alanis - Tube
19 Andrew Mclauchlan - Love Story (Devilfish Remix)
20 Marco Bailey - Sygno Power
21 Mauro Picotto - Baguette
Hoo, wacht even!Op vrijdag 10 mei 2002 20:42 schreef universal creations het volgende:
Wat ik onder 'een goede platenkeus' versta is absoluut niet 'alle toppers kennen en draaien' Het is veel meer dan alleen weten wat aanslaat en wat niet. Sorry als ik dat onbedoeld suggereerde.
Daarnaast, ik weet het heus wel te waarderen als iemand heel erg z'n best doet, maar het nog niet goed kan, of hij/zij nou een stijl heeft die ik kan waarderen of niet. Maar dat slaat op zijn/haar poging/inspanning, niet op de mix die er neergezet wordt.
Iedereen kan inderdaad wel even de floorfillers van het moment draaien, of teruggrijpen op klassiekers. Dat geeft je nog niet het vermogen om aan te voelen wat een publiek trekt/accepteert/voor open staat/graag wil horen.
Als ik nu ter plekke de eerste 15 'knallers' uit mijn collectie grijp en er een mooi opgebouwde samenhangende mix van probeer te maken, dan zal ik nog verdomd mijn best moeten doen. Het hangt sterk van de platen af of dat te doen is of niet...
Eigenlijk dus wat Ener-G zegt:
Goed, en dan doen er er meteen nog een reply achteraanOp vrijdag 10 mei 2002 21:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
tja ik denk dat dat het verschil is tussen een goeie en een slechte dj, je moet bovenal sfeer kunnen creeeren en het publiek aanvoelen, naast het naadloos kunnen mixen.. sfeer creeer je door een goeie platenkeus, en interactie met je publiek, mits je dus publiek hebt die dat ook maar enigszins snapt ipv in de hoek blijven zitten met een bek van 'ik wil r&b of gigi'
Tsja, dat voorbeeld ging over "Als ik zou moeten kiezen tussen 2 kwaden." In die situatie zou ik optie 2 zou ik het minst erg vinden dus. Ik zou er alsnog niet echt blij mee zijn.Op vrijdag 10 mei 2002 21:27 schreef Giblet het volgende:
[..]
Ja, maar zou je je daar goed bij voelen??? ik niet
tja ik ga er eigenlijk al blind vanuit dat als je dat plaatsje op de line-up hebt je gewoon in staat bent om de hele set naadloos aanelkaar te mixen, enkele foutjes daargelatenOp vrijdag 10 mei 2002 22:00 schreef Giblet het volgende:
[..]
K dacht toch echt dat t ging over een avond vullen met gelikte mixen of niet met dance/house
PS: k ben een beetje opgefokt... net een flinke ruzie gehad
het mixen zelf moet je gewoon geen moeite meer kosten, net zoals autorijden dat is, schakelen en gassen en remmen enzo is ook geen probleem als je eenmaal je rijbewijs hebt, het is alleen maar de manier waarop je door het verkeer stuurt (en je platenkoffer, om nog maar even op de metaforische wijs door te gaan
en afreageren van een ruzie doe ik nooit door dat in een forum te dumpen, maar gewoon lekker achter m'n tafeltjes een uurtje te staan mixen, muziekstijl is daarbij ook voornamelijk afhankelijk van m'n stemming
Heel goed punt...Op vrijdag 10 mei 2002 23:43 schreef JumpStart het volgende:
Wat ik onder 'een goede platenkeus' versta is absoluut niet 'alle toppers kennen en draaien' Het is veel meer dan alleen weten wat aanslaat en wat niet. Sorry als ik dat onbedoeld suggereerde.
Beste giblet > in jou geval kan ik alleen zeggen, jammer dat je ener-g niet kent, ik zelf sta namelijk iedere keer weer verbaast van zijn mixkunsten, maakt niet uit welke muziekstijl, hij mixt het allemaal aan mekaar....Op vrijdag 10 mei 2002 21:39 schreef Giblet het volgende:
[..]
HAHAHA, jongen je kent me niet eens!!!
soms vraag ik me af waarom hij in vredesnaam nog geen contracten bij discotheken of wat dan ook heeft...
voorderest, toen jij 8 was draaide ik me eerste klassefeestjes, en voor die koters hoefde je niet met house aan te komen, moest voor allemaal smurfenhouse etc zijn als je al house wilde, dus sorry, ik kan een kleine glimlach over jou verhaal niet onderdrukken
Okay..ff back to basics!
Allereerst: Draaien doe je niet voor jezelf! Ja thuis op je zoldertje...
Uiteindelijk sta je voor een publiek en daar wordt je direct afgerekend op je platenkeus, mixen is bijna niet van belang. Iedereen kan leren om twee platen gelijk te laten lopen, een beetje geduld en discipline en dat lukt wel. Een extra zintuig dat waarneemt wat je publiek wil horen is een heel ander verhaal, dat ontwikkelt zich naarmate je meer ervaring hebt. Ik wil hier niet gaan zeggen dat DJ's zonder ervaring per definitie 'slecht' zijn...zeker niet!
Veel 'beginners' staren zich helaas blind op hun idool die op zaterdagavond prime-time in een club staat te draaien voor een publiek dat helemaal uit z'n dak gaat. Ja DAT kan bijna iedere idioot die ook maar een beetje kan mixen en weet wat de hitjes van het moment zijn! Daarentegen is het vol krijgen en houden van een dansvloer op een wat rustigere avond HET MOEILIJKSTE dat er op DJ gebied is. Dan gaat je platenkeus héél zwaar meetellen namelijk en het mixen is dan totaal niet belangrijk. Op zo een moment kun je dus wel lekker eigenwijs je eigen stijltje gaan/blijven draaien, maar daar maak je niemand (inclusief jezelf) blij mee. Als je dan toch maar wat R&B of desnoods GiGi draait, heb je misschien wel mensen op 'jouw' vloer! Publiek blij en jij blij...want believe me: Er is niets ergers voor een DJ dan een lege dansvloer, zelfs GiGi kan daar niet tegenop.
/edit
Ja..ik leef 's nachts!
Als je met GiGi en R&B je vloertje vol hebt kun je uiteindelijk misschien nog wel je eigen stijltje gaan draaien omdat die mensen er toch al staan.
Allereerst: Draaien doe je niet voor jezelf! Ja thuis op je zoldertje...
Uiteindelijk sta je voor een publiek en daar wordt je direct afgerekend op je platenkeus, mixen is bijna niet van belang. Iedereen kan leren om twee platen gelijk te laten lopen, een beetje geduld en discipline en dat lukt wel. Een extra zintuig dat waarneemt wat je publiek wil horen is een heel ander verhaal, dat ontwikkelt zich naarmate je meer ervaring hebt. Ik wil hier niet gaan zeggen dat DJ's zonder ervaring per definitie 'slecht' zijn...zeker niet!
Veel 'beginners' staren zich helaas blind op hun idool die op zaterdagavond prime-time in een club staat te draaien voor een publiek dat helemaal uit z'n dak gaat. Ja DAT kan bijna iedere idioot die ook maar een beetje kan mixen en weet wat de hitjes van het moment zijn! Daarentegen is het vol krijgen en houden van een dansvloer op een wat rustigere avond HET MOEILIJKSTE dat er op DJ gebied is. Dan gaat je platenkeus héél zwaar meetellen namelijk en het mixen is dan totaal niet belangrijk. Op zo een moment kun je dus wel lekker eigenwijs je eigen stijltje gaan/blijven draaien, maar daar maak je niemand (inclusief jezelf) blij mee. Als je dan toch maar wat R&B of desnoods GiGi draait, heb je misschien wel mensen op 'jouw' vloer! Publiek blij en jij blij...want believe me: Er is niets ergers voor een DJ dan een lege dansvloer, zelfs GiGi kan daar niet tegenop.
/edit
Ja..ik leef 's nachts!
Als je met GiGi en R&B je vloertje vol hebt kun je uiteindelijk misschien nog wel je eigen stijltje gaan draaien omdat die mensen er toch al staan.
Meedoen aan de «O» Trophy! Check het forum op http://www.eau.nlOp zaterdag 11 mei 2002 01:21 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
Beste giblet > in jou geval kan ik alleen zeggen, jammer dat je ener-g niet kent, ik zelf sta namelijk iedere keer weer verbaast van zijn mixkunsten, maakt niet uit welke muziekstijl, hij mixt het allemaal aan mekaar....
soms vraag ik me af waarom hij in vredesnaam nog geen contracten bij discotheken of wat dan ook heeft...
Worked 4 me!
Zo, 'eventjes' de FTP leeg geleeched: 2,5 GB aan Mixen. (met mijn @Home verbinding deed ik er ongeveer 3,5 uur over, ik was ook nog op Kazaa aan het downloaden).
Dat heeft natuurlijk een doel: ik ga ze allemaal (zo objectief mogelijk) beoordelen.
Overigens ben ik er achter gekomen, dat ik best wel productief ben qua mixen, of durven julie niet te uploaden.
Dat heeft natuurlijk een doel: ik ga ze allemaal (zo objectief mogelijk) beoordelen.
Overigens ben ik er achter gekomen, dat ik best wel productief ben qua mixen, of durven julie niet te uploaden.
* flat is tot nu toe al 2x vergeten op 't record-knoppie te duwenOp zaterdag 11 mei 2002 04:16 schreef universal creations het volgende:
Zo, 'eventjes' de FTP leeg geleeched: 2,5 GB aan Mixen. (met mijn @Home verbinding deed ik er ongeveer 3,5 uur over, ik was ook nog op Kazaa aan het downloaden).

--Roy Goodman
moet eerlijk bekennen dat ik er totaal geen tijd meer voor heb gehad de afgelopen tijd, druk met werk/school en m'n waterkoelingOp zaterdag 11 mei 2002 04:16 schreef universal creations het volgende:
hmm ga ik eens proberenOp zaterdag 11 mei 2002 03:59 schreef DJT het volgende:
[..]
Meedoen aan de «O» Trophy! Check het forum op http://www.eau.nl
Worked 4 me!
Ik wil wel.. maar ik mag niet uploadenOp zaterdag 11 mei 2002 04:16 schreef universal creations het volgende:
Het is goede mix qua opbouw (opgebouwd van heel relaxte techhouse naar keiharde schranz-techno), met hele lange (maar ook een paar korte, aparte) overgangen.
Ik weet niet waar jij draait cq wilt gaan draaien, maar...Op zaterdag 11 mei 2002 03:52 schreef DJT het volgende:
Dan gaat je platenkeus héél zwaar meetellen namelijk en het mixen is dan totaal niet belangrijk. Op zo een moment kun je dus wel lekker eigenwijs je eigen stijltje gaan/blijven draaien, maar daar maak je niemand (inclusief jezelf) blij mee. Als je dan toch maar wat R&B of desnoods GiGi draait, heb je misschien wel mensen op 'jouw' vloer! Publiek blij en jij blij...want believe me: Er is niets ergers voor een DJ dan een lege dansvloer, zelfs GiGi kan daar niet tegenop.
/edit
Ja..ik leef 's nachts!
Platenkeuze hangt ook heel sterk af van de club cq feest waar je draait. R&B en GiGI zijn ms leuk voor lokale disco's en skihut-toko's, maar de tenten waar ik heenga hoef je echt niet met R&B en GiGi aan te komen (tenzij je gevierendeelt wilt worden
achja R&B mixen is ook een kunst..Op zaterdag 11 mei 2002 12:08 schreef warp het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij draait cq wilt gaan draaien, maar...
Platenkeuze hangt ook heel sterk af van de club cq feest waar je draait. R&B en GiGI zijn ms leuk voor lokale disco's en skihut-toko's, maar de tenten waar ik heenga hoef je echt niet met R&B en GiGi aan te komen (tenzij je gevierendeelt wilt worden).
(kan me ook uitstekend vermaken met een stapel r&b/hiphop verzamelcd's en een dubbele cd speler als in een melige bui ben
Als je goed kan draaien kun je alles mixen, ook R&BOp zaterdag 11 mei 2002 12:14 schreef Ener-G het volgende:
achja R&B mixen is ook een kunst..
Maar dat was niet mijn punt, platenkeuze hangt gewoon helemaal af van waar je draait.
dan moet je mries even melen denk ik, heb je niet meegedaan met de hd-koop actie?Op zaterdag 11 mei 2002 12:22 schreef warp het volgende:
Maar hoe krijg ik mijn mix nu op de ftp?
Met het djsets account mag ik alleen leechen niet uploaden
Ah, ok. Ik heb idd niet meegedaan aan de inkoop actie (ben dan ook geen DJ, maar een producerOp zaterdag 11 mei 2002 12:25 schreef Ener-G het volgende:
dan moet je mries even melen denk ik, heb je niet meegedaan met de hd-koop actie?
Ik kan hem anders ook wel met AG sharen (als er interesse is tenminste).
Wie is er nog meer voor om de eindeloze discussie maar te laten wat ie is, want dit schiet niet echt op. Iedereen heeft zelf een idee wat het beste is om te doen. Laat je vooral niet stoppen door iemand, maar ondervind zelf of die keuze de juiste is...
Het hangt van een aantal factoren af of een avond geslaagd is, waarvan "publiek" toch wel een hele grote is.
Iedereen dus zijn eigen methode en misschien zien we elkaar nog eens backstage bij een of ander feest
Het hangt van een aantal factoren af of een avond geslaagd is, waarvan "publiek" toch wel een hele grote is.
Iedereen dus zijn eigen methode en misschien zien we elkaar nog eens backstage bij een of ander feest
*steekt hand op*Op zaterdag 11 mei 2002 12:55 schreef Giblet het volgende:
Wie is er nog meer voor om de eindeloze discussie maar te laten wat ie is, want dit schiet niet echt op. Iedereen heeft zelf een idee wat het beste is om te doen. Laat je vooral niet stoppen door iemand, maar ondervind zelf of die keuze de juiste is...
--Roy Goodman
Op dit forum ga ik uit van beginnende DJ's en die draaien voor zover ik weet niet in clubs, maar in lokale disco's en schoolfeesten e.d.. Zelf draai ik zowel in een disco als in clubs en natuurlijk pas ik mijn muziek aan!Op zaterdag 11 mei 2002 12:08 schreef warp het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij draait cq wilt gaan draaien, maar...
Platenkeuze hangt ook heel sterk af van de club cq feest waar je draait. R&B en GiGI zijn ms leuk voor lokale disco's en skihut-toko's, maar de tenten waar ik heenga hoef je echt niet met R&B en GiGi aan te komen (tenzij je gevierendeelt wilt worden).
ga er maar vanuit dat er hier dj's komen die net beginnen maar ook resident dj'sOp zaterdag 11 mei 2002 13:10 schreef DJT het volgende:
[..]
Op dit forum ga ik uit van beginnende DJ's en die draaien voor zover ik weet niet in clubs, maar in lokale disco's en schoolfeesten e.d.. Zelf draai ik zowel in een disco als in clubs en natuurlijk pas ik mijn muziek aan!
Ja, maar dan nog. Je houdt je bezig met muziek uit liefde voor de muziek. Als je het alleen maar doet uit commercieel oogpunt (dus echt alleen maar plaatjes draaien die 'het publiek' wil horen) doe je toch echt iets verkeerd IMHO.Op zaterdag 11 mei 2002 13:10 schreef DJT het volgende:
Op dit forum ga ik uit van beginnende DJ's en die draaien voor zover ik weet niet in clubs, maar in lokale disco's en schoolfeesten e.d..
En, wat moet een beginnende DJ die b.v. hip-hop, progressive, techno of deephouse draait met R&B en/of GiGi in zijn/haar collectie
Er zijn n.l. heel veel beginnende DJ's die zich richten op maar één stijl/stroming en er zijn ook meer dan genoeg beginnende DJ's die helemaal geen ambities hebben om in disco's en op schoolfeesten e.d. te gaan draaien.
Die groep heeft dus helemaal niets aan dit soort 'tips'.
Het ontwikkelen van een eigen stijl cq sound als DJ is immers net zo belangrijk, zo niet belangrijker om een echt goede DJ te worden.
En FYI, er zijn wel degelijk feesten, radioshows en clubs waar ook beginnende cq onbekende DJ's een kans krijgen
Verwijderd
w03i 
Ik draai voorlopig nog lekker waar ik zin in heb.
Want ik was voorlopig nog niet van plan me draaitafels van de zolder af te halen. En ja, Draaien doe je voor jezelf. Maar als jij je dansvloer niet volkrijgt omdat je lekker eigenwijs je eigen muziekje/stijl blijft draaien en het publiek niet 'klaar laat komen' (Dat is het doel dat jij achter je draaitafels/cd-spelers staat, want als mensen dansen gaan ze zweten. En als mensen gaan zweten gaan ze drinken, en op drinken maken ze winst). IMHO: als je lekker eigenwijs je eigen stijl draait ben je een flut dj (als het publiek dus niet op jou stijl ingaat als ze dat wel doen, TOPPIE!).
Ohw en over connecties, die moet je zelf durfen op te bouwen. Die krijg je echt niet in je schoot geworpen!
Elke DJ contest meedoen, als er een bekende DJ draait proberen met hem in gesprek te komen (Hey hoe heet dat en dat plaatje? ik draai daar en daar namelijk en wil uhm ook graag kopen.) als je mazzel hebt gaat hij daar op in en vrag je hem hoe hij is begonnen blablabla, Dit zal 99/100 nergens op uitdraaien maar je moet wachten op die 1ne keer.
Ik heb trouwens ook het idee dat je tegenwoordig ook moet produceren, om een beetje bekend te worden.
Ohw en dit is mijn visie, je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor
Ik draai voorlopig nog lekker waar ik zin in heb.
Want ik was voorlopig nog niet van plan me draaitafels van de zolder af te halen. En ja, Draaien doe je voor jezelf. Maar als jij je dansvloer niet volkrijgt omdat je lekker eigenwijs je eigen muziekje/stijl blijft draaien en het publiek niet 'klaar laat komen' (Dat is het doel dat jij achter je draaitafels/cd-spelers staat, want als mensen dansen gaan ze zweten. En als mensen gaan zweten gaan ze drinken, en op drinken maken ze winst). IMHO: als je lekker eigenwijs je eigen stijl draait ben je een flut dj (als het publiek dus niet op jou stijl ingaat als ze dat wel doen, TOPPIE!).
Ohw en over connecties, die moet je zelf durfen op te bouwen. Die krijg je echt niet in je schoot geworpen!
Elke DJ contest meedoen, als er een bekende DJ draait proberen met hem in gesprek te komen (Hey hoe heet dat en dat plaatje? ik draai daar en daar namelijk en wil uhm ook graag kopen.) als je mazzel hebt gaat hij daar op in en vrag je hem hoe hij is begonnen blablabla, Dit zal 99/100 nergens op uitdraaien maar je moet wachten op die 1ne keer.
Ik heb trouwens ook het idee dat je tegenwoordig ook moet produceren, om een beetje bekend te worden.
Ohw en dit is mijn visie, je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor
Verwijderd
Ik zou ook wel mijn bijdrage willen leveren d.m.v luisteren, maar wat is de login nu.
Ik zag dit op pagina 6 staan.
nee hoor kan gewoon
ip : 130.89.163.64
Pass : Xone:62
wat is de login? xone? password 62?
maar dat werkt dus niet echt bij mij.
nee hoor kan gewoon
username is hetzelfde gebleven (weet 't al niet eens meer... gotdjs ofzoiets volgens mij)Op zaterdag 11 mei 2002 14:18 schreef Evil_E het volgende:
Ik zou ook wel mijn bijdrage willen leveren d.m.v luisteren, maar wat is de login nu.
nee hoor kan gewoon
pass is Xone:62, met die dubbele punt dus
--Roy Goodman
mja Monumental boekt bijvoorbeeld alleen maar dj's die ook iets geproduceerd hebbenOp zaterdag 11 mei 2002 14:16 schreef DJ-Jumbo het volgende:
er zijn nou eenmaal veelteveel dj's, en met simpelweg 2 plaatjes inelkaar overmixen kom je er tegenwoordig gewoon niet tenzij je supergoeie connecties hebt (bijv. het wonderkind *proest* Johnny de Mol)
Als je echt serieus wil doorbreken dan moet je eruit kunnen springen, door bijvoorbeeld met 3 decks te draaien (begint ook al gemeengoed te worden trouwens 3 decks) of meer, turntablist-achtige dingen te kunnen, een stukje drumcomputer of andere apparatuur naast je tt's gebruiken en vaak daarnaast ook nog gewoon produceren
het passwoord = djsetsOp zaterdag 11 mei 2002 14:19 schreef Flat© het volgende:
[..]
username is hetzelfde gebleven (weet 't al niet eens meer... gotdjs ofzoiets volgens mij)
pass is Xone:62, met die dubbele punt dus
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Op zaterdag 11 mei 2002 14:18 schreef Evil_E het volgende:
nee hoor kan gewoon
Op vrijdag 19 april 2002 15:16 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
ergens in het verhaal stond een Quote van mries
en die heb ik in een txt file op me buroblad staan
code:
1 2 3 IP 130.89.163.64 Login djsets PAsswd Xone:62
De kans dat je op die manier aan de bak zult komen is erg klein hoor in mijn ogen. Of dacht je misschien dat de huidige top-DJ's zoals Tiësto en Marco V. ooit met hun huidige sound zijn begonnen??Op zaterdag 11 mei 2002 13:56 schreef warp het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Je houdt je bezig met muziek uit liefde voor de muziek. Als je het alleen maar doet uit commercieel oogpunt (dus echt alleen maar plaatjes draaien die 'het publiek' wil horen) doe je toch echt iets verkeerd IMHO.
En, wat moet een beginnende DJ die b.v. hip-hop, progressive, techno of deephouse draait met R&B en/of GiGi in zijn/haar collectie
Er zijn n.l. heel veel beginnende DJ's die zich richten op maar één stijl/stroming en er zijn ook meer dan genoeg beginnende DJ's die helemaal geen ambities hebben om in disco's en op schoolfeesten e.d. te gaan draaien.
Die groep heeft dus helemaal niets aan dit soort 'tips'.
Het ontwikkelen van een eigen stijl cq sound als DJ is immers net zo belangrijk, zo niet belangrijker om een echt goede DJ te worden.
En FYI, er zijn wel degelijk feesten, radioshows en clubs waar ook beginnende cq onbekende DJ's een kans krijgen

/Edit
DJ JEAN is ooit met HipHop begonnen!
Ga maar eens luisteren naar de "ow-zo geliefde" Tiësto (Op zaterdag 11 mei 2002 19:00 schreef DJT het volgende:
[..]
De kans dat je op die manier aan de bak zult komen is erg klein hoor in mijn ogen. Of dacht je misschien dat de huidige top-DJ's zoals Tiësto en Marco V. ooit met hun huidige sound zijn begonnen??No way, Marco draaide gezellig allerlei hitjes in de Danssalon en Tiësto stond in één of andere buurtcentrum op feestjes zijn kunsten te vertonen. Wat ik wil zeggen is dat een goede DJ een brede basis moet hebben, het is dus zonde van je tijd om je te concentreren op één sound als je die basis niet hebt. Want stel je legt je nu helemaal toe op trance. Over twee jaar is trance helemaal voorbij misschien! Where does that leave you? Precies... Thuis op je zoldertje!

*meer progressive en harder
*meer groovy en funky house
hoe kan je trance opdelen zodat 't groovy house wordt?Op zaterdag 11 mei 2002 19:04 schreef Giblet het volgende:
Ik denk dat trance nu in 2 stromingen (ongeveer) word opgedeeld:
*meer progressive en harder
*meer groovy en funky house
iig die tweedeling is al een hele tijd aan de gang, en wordt idd steeds extremer ja
--Roy Goodman
Verwijderd
Ik zit nu wat te proberen met BPM Studio 4, maar wie heeft er tips om beter de beats goed te krijgen?
Hoe wordt je daar beter in en hoe zorg je er nu voor dat precies op het goede moment je 2e nummer start?
Hoe wordt je daar beter in en hoe zorg je er nu voor dat precies op het goede moment je 2e nummer start?
veeeel proberen
en je kan met de pitch-bend knopjes bijsturen hè
en je kan met de pitch-bend knopjes bijsturen hè
--Roy Goodman
Ok, opdelen is misschien niet echt een geniaal woord ervoor, maar deze 2 stromingen komen wel steeds meer. Kijk alleen maar eens naar de populariteit van roog hoe die aan het groeien is...Op zaterdag 11 mei 2002 19:06 schreef Flat© het volgende:
[..]
hoe kan je trance opdelen zodat 't groovy house wordt?
iig die tweedeling is al een hele tijd aan de gang, en wordt idd steeds extremer ja
Gewoon meetellen (1,2,3,4 de hele tijd) en op 1 starten... heel simpel gezegd danOp zaterdag 11 mei 2002 19:06 schreef Evil_E het volgende:
Ik zit nu wat te proberen met BPM Studio 4, maar wie heeft er tips om beter de beats goed te krijgen?
Erhmm *kuch* Eerst eens uitzoeken hoe house tracks nou eigenlijk zijn opgebouwd... En al heb je er weinig aan, je wordt vooral beter door veel te oefenen, oefenen en oefenen. Zei ik al dat je veel moet oefenen ??Op zaterdag 11 mei 2002 19:06 schreef Evil_E het volgende:
*spam* AVH - Basics en AVH - Mixing <-- hier worden basisbeginselen over trackstruktuur en mixen uit de doeken gedaan.
oeps ja dat bedoelde ik jaOp zaterdag 11 mei 2002 14:45 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
lol iemand van de wal in de sloot helpen
bedoelje je niet "account" = djsets
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Zo, ik ben vanavond begonnen met het luisteren naar jullie mix-kunsten. Ik volg gewoon mijn Winamp-playlist, dus verzoeken zijn niet mogelijk
De eerste 4 mixen zijn al aan luistertest onderworpen en ik zal hier maar even de resultaten plaatsen:
-Mixed by Reind - Uk Garage & 2Step
Heerlijke mix voor de liefhebber, maar ook voor mensen zoals ik.
De mix zit heel goed in elkaar, gewoon heel relaxed en tijdloos (zo voelt het aan).
De overgangen zijn strak, maar kort, dat komt door het genre wat gewoon weinig ruimte
over laat voor opbouw.
Stijl: 9
Techniek: 9
-aap noot mries - progressive 5
Strakke mix, met hier en daar een klein beetje een dubbele bass, maar gaandeweg de mix
worden je overgangen steeds vloeiender. Soms vrij korte overgangen af en toe wat langere,
dat hadden er wat mij betreft wel meer mogen zijn. Lekkere nummers alleen laat je niet het
achterste van je tong zien: je bouwt wel op, maar de climax begint en eindigt bij het 1 na laatste nummer en dat vind ik jammer.
Stijl: 7,5
Techniek: 8
-aap noot mries - progressive 7
W00t!! It's getting funky! Wat kan ik er van zeggen, zeer strak gewoon, een goede opbouw, alleen jammer dat je het record-niveau niet altijd in de gaten hebt gehouden.
-Gwen Roelants - Chase The Sun
Je platenkeus is behoorlijk commercieel, maakt verders niet uit, zijn opzich wel lekkere nummers.
Je mixt of met de PC of met CD's want je hoort nauwelijks correcties. Je overgangen
zijn aan het begin aardig in sync, maar dan lopen ze er nogal snel uit. Dat kan natuurlijk
gebeuren (mij ook wel eens), maar je corrigeert het bijna niet en dat is jammer.
Je overgangspunten zijn niet altijd even gelukkig gekozen, neem gewoon wat meer tijd voor het mixen, je staat tenslotte niet in de Ski-Hut ofzo. De opbouw is te veel "van de hak op de tak springen".
Stijl: 5
Techniek: 4
De eerste 4 mixen zijn al aan luistertest onderworpen en ik zal hier maar even de resultaten plaatsen:
-Mixed by Reind - Uk Garage & 2Step
Heerlijke mix voor de liefhebber, maar ook voor mensen zoals ik.
De mix zit heel goed in elkaar, gewoon heel relaxed en tijdloos (zo voelt het aan).
De overgangen zijn strak, maar kort, dat komt door het genre wat gewoon weinig ruimte
over laat voor opbouw.
-aap noot mries - progressive 5
Strakke mix, met hier en daar een klein beetje een dubbele bass, maar gaandeweg de mix
worden je overgangen steeds vloeiender. Soms vrij korte overgangen af en toe wat langere,
dat hadden er wat mij betreft wel meer mogen zijn. Lekkere nummers alleen laat je niet het
achterste van je tong zien: je bouwt wel op, maar de climax begint en eindigt bij het 1 na laatste nummer en dat vind ik jammer.
Stijl: 7,5
-aap noot mries - progressive 7
W00t!! It's getting funky! Wat kan ik er van zeggen, zeer strak gewoon, een goede opbouw, alleen jammer dat je het record-niveau niet altijd in de gaten hebt gehouden.
Je platenkeus is behoorlijk commercieel, maakt verders niet uit, zijn opzich wel lekkere nummers.
Je mixt of met de PC of met CD's want je hoort nauwelijks correcties. Je overgangen
zijn aan het begin aardig in sync, maar dan lopen ze er nogal snel uit. Dat kan natuurlijk
gebeuren (mij ook wel eens), maar je corrigeert het bijna niet en dat is jammer.
Je overgangspunten zijn niet altijd even gelukkig gekozen, neem gewoon wat meer tijd voor het mixen, je staat tenslotte niet in de Ski-Hut ofzo. De opbouw is te veel "van de hak op de tak springen".
Verwijderd
er kan weer geupload worden..op een of andere wazige manier veranderen de permissies van de directories af en toe 
bedankt voor de mooie woorden uc
klopt die nummer 5 had ik niet door dat de MD alweer op z'n einde was..maar weer snel afbouwen hehe
bedankt voor de mooie woorden uc
Ach ja, af en toe slijmen bij de FTP-beheerder kan geen kwaad hèOp zondag 12 mei 2002 00:00 schreef Mries! het volgende:
bedankt voor de mooie woorden ucklopt die nummer 5 had ik niet door dat de MD alweer op z'n einde was..maar weer snel afbouwen hehe
De volgende 2:
-Allstyle 17-04t
De eerste helft is zeer chaotisch, zonder samenhang en flinke sync-fouten. De tweede helft bevat meer samenhang, met minder fouten, maar toch nog best chaotisch. Je experimenteerd veel met loops ed. en dat bevalt mij wel, maar je moet het experimenteren niet laten overheersen. Dat gaat ten koste van je verhaal. De laatste 15 minuten zijn wel erg strak, BTW hoe heet dat nummer met die sample uit "Purple Hills"
Techniek: 5 1/2
-Baptism of Fire
Yum, Yum, gime some!!! Heerlijke onvervalste club-mix. Strakke korte mixen, met een lekker opbouw hier en daar. Je houdt de spanning er goed in moet ik zeggen. Vooral doorgaan (op z'n Berry Stevens).
-Allstyle 17-04t
De eerste helft is zeer chaotisch, zonder samenhang en flinke sync-fouten. De tweede helft bevat meer samenhang, met minder fouten, maar toch nog best chaotisch. Je experimenteerd veel met loops ed. en dat bevalt mij wel, maar je moet het experimenteren niet laten overheersen. Dat gaat ten koste van je verhaal. De laatste 15 minuten zijn wel erg strak, BTW hoe heet dat nummer met die sample uit "Purple Hills"
Techniek: 5 1/2
-Baptism of Fire
Yum, Yum, gime some!!! Heerlijke onvervalste club-mix. Strakke korte mixen, met een lekker opbouw hier en daar. Je houdt de spanning er goed in moet ik zeggen. Vooral doorgaan (op z'n Berry Stevens).
Verwijderd
als je dacht dat je sl12xx'en duur waren:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1350726485
Op zondag 12 mei 2002 00:57 schreef Mries! het volgende:
als je dacht dat je sl12xx'en duur waren:
Er zijn duurdere platenspelers, maar die komen uit een heel ander marktsegment. Voor de liefhebber is dit een uniek exemplaar die je gewoon in je verzameling moet hebben.
In de discotheek hoef je niet bang te zijn dat de naald trillingen opvangt van Boxen (die op de draaitafels vallen evt)
leg voor mij toch maar een leisteen onder de draaitafels hoor, komt er idd geen trilling meer door...Op zondag 12 mei 2002 01:18 schreef universal creations het volgende:
[..]
Er zijn duurdere platenspelers, maar die komen uit een heel ander marktsegment. Voor de liefhebber is dit een uniek exemplaar die je gewoon in je verzameling moet hebben.
In de discotheek hoef je niet bang te zijn dat de naald trillingen opvangt van Boxen (die op de draaitafels vallen evt)
Verwijderd
OK dan thanksOp vrijdag 10 mei 2002 21:15 schreef DJ-Jumbo het volgende:
en DGO:
Ik vind het heel erg jammer, maar ik heb geen rijbewijs etc. en ik heb ff gekeken wat een treinkaartje kost en dat is gewoon niet rendabel, en op het moment ff geen werk. Dus vandaar dat ik moet afhaken... maar als hulp voor af en toe houd ik me zeker aanbevolen (Als dat mogelijk is he)
keep that in mind
Ok, next!
-HAKKUH KUT
Eerlijk gezegd, ik had er een hard hoofd in om deze mix te gaan luisteren: Universal Creations houdt namelijk niet zo van Hardcore. Maar goed, ik heb me er door heen geslagen en ik moet zeggen: ik luister liever hierna dan daar 1 of andere top40 mix. Je houdt er goed de druk op en maakt weinig mixfouten. Verder kan ik je mix niet zo goed beoordelen, omdat ik niet zo in dit wereldje zit.
Stijl: 7 1/2;
-DJ Mindert - live set 2001
Beetje last van een Aardlus? Wel strak gemixed, maar het blijft standaard commercieel mixwerk. De opbouw zit goed in elkaar, maar ik mis een beetje persoonlijkheid in mix. Doe eens iets gek, experimenteer eens wat en hou het niet al te voorzichtig.
Stijl: 6
Techniek: 8 1/2
-HAKKUH KUT
Eerlijk gezegd, ik had er een hard hoofd in om deze mix te gaan luisteren: Universal Creations houdt namelijk niet zo van Hardcore. Maar goed, ik heb me er door heen geslagen en ik moet zeggen: ik luister liever hierna dan daar 1 of andere top40 mix. Je houdt er goed de druk op en maakt weinig mixfouten. Verder kan ik je mix niet zo goed beoordelen, omdat ik niet zo in dit wereldje zit.
Stijl: 7 1/2;
-DJ Mindert - live set 2001
Beetje last van een Aardlus? Wel strak gemixed, maar het blijft standaard commercieel mixwerk. De opbouw zit goed in elkaar, maar ik mis een beetje persoonlijkheid in mix. Doe eens iets gek, experimenteer eens wat en hou het niet al te voorzichtig.
Techniek: 8 1/2
Verwijderd
HO HO!! Wacht eens even! IK ben de beste en niemand anders!Op vrijdag 10 mei 2002 21:39 schreef Giblet het volgende:
[..]
----KNIP!----
bent, waarom staat je naam dan nog nergens op een flyer??? Precies, omdat je NIET GOED GENOEG bent... ik ook nie, maar ik loop tenminste geen domme uitspraken te doen tegen mensen die ik niet ken...
/me moest even als die pagina's weer doorwerken
Tijdje niks gelezen/gepost in deze thread.
Verwijderd
Ik luister hem wel ff. Niet dat ik nou zo'n expert ben (post hierboven was een grapje voor de mensen die dat niet door hebben), maaaaar ik weet veel van hardcore. Heb ik lang gedraaid namelijk.Op zondag 12 mei 2002 01:38 schreef universal creations het volgende:
Ok, next!
-HAKKUH KUT
[b]Stijl: 7 1/2;
pssst, die ftp server is snel! 820kB/s haal ik daar.. woei!
Edit: Die mix staat niet op die ftp of wel?
bij SHaRP_EyE74Op zondag 12 mei 2002 01:45 schreef Fewture het volgende:
Edit: Die mix staat niet op die ftp of wel?
-dj blighty - power mix 2001
Uhm, is dit een serieuze mix? De eerste helft is nog wel gemixed (niet echt geweldig, maar toch), maar de tweede helft is gewoon de Winamp-crossfade uitgevoerd op de Mauro Picotto cd. Dus over de Mix heb ik niet veel te melden.
-dj blighty - power mix 2 - summer edition
Dit is weer een Winamp-Crossfade-Mix, dus geen commentaar
-Blighty - BPM's If you like it hard,...
Dit is volgens mij wel een eigen mix. Zit niet echt een verhaal in en de mixen zijn erg kort, ook al laten ze langer toe. De synchronisatie mag wel een stuk beter, maar dat had je zelf denk ik al wel gehoord. Op een gegeven moment word het weer teveel een Winamp-Crossfade-Mix
Stijl: 4
Uhm, is dit een serieuze mix? De eerste helft is nog wel gemixed (niet echt geweldig, maar toch), maar de tweede helft is gewoon de Winamp-crossfade uitgevoerd op de Mauro Picotto cd. Dus over de Mix heb ik niet veel te melden.
-dj blighty - power mix 2 - summer edition
Dit is weer een Winamp-Crossfade-Mix, dus geen commentaar
-Blighty - BPM's If you like it hard,...
Dit is volgens mij wel een eigen mix. Zit niet echt een verhaal in en de mixen zijn erg kort, ook al laten ze langer toe. De synchronisatie mag wel een stuk beter, maar dat had je zelf denk ik al wel gehoord. Op een gegeven moment word het weer teveel een Winamp-Crossfade-Mix
Stijl: 4
hmmm tof dat je al die reviews doet UC!
* flat zal er vandaag ook 'n paar voor z'n rekening nemen
* flat zal er vandaag ook 'n paar voor z'n rekening nemen
--Roy Goodman
Hmmm, dan moet ik 14x Lieb maar weer eens opnieuw uploaden dan ! (Die ging op stap ofzo, was iig weg na de overgang op de nieuwe HD...)
Ach ja, iemand moet het doen hè.
Als je eenmaal bezig bent, valt het wel mee, op een gegeven moment kon ik bijna niet stoppen, ik wilde namelijk om 3.00 uur nog even een dvd'tje kijken.
Als je eenmaal bezig bent, valt het wel mee, op een gegeven moment kon ik bijna niet stoppen, ik wilde namelijk om 3.00 uur nog even een dvd'tje kijken.
Hmmm, van sommige wel, van andere niet. Maar als je zegt welke je moet weten, dan kan ik die wel even in elkaar brouwen.Op zondag 12 mei 2002 13:23 schreef Evil_E het volgende:
Univeral Creatoins,
Heb je misshcien de tracklists van je sets?
ultimate Trance-classics
1. York - Reachers Of Civilization
2. Afrika Bambaataa - Agartha
3. Energy 52 - Café del Mar
4. Musix - Do Ya See the Light
5. Nico Parisi - Time Flies
6. Meo Lorenzo - Dreams Road
7. Thomas Heckmann - Amphetamine
8. Emanuel Top - Acid Phase
9. Hand's Burn - Good Shot
10. Cherrymoon Trax - House Of House
11. DJ Scot - U (FVV-Mix)
12. The Age of Love - The Age of Love
13. Humate - Love Stimulation
14. State Of House - Pacific Dance (Enigma Remix)
De Enigma Remix van het laatste nummer is een eigen brouwsel.
new trance records
1.Van Bellen - Shades
2.Nic Vegter - Artificial Intelligence
3.Legend B - Lost In Love '97
4.Infected Mushroom - S Is Here
5.Manticore - Slaves
6.Push - Legacy
7.Austin Leeds - The Divine
8.Hypetraxx - Paranoid
9.Nüw Idol - Defiant
10.Nûgen - Intima
11.Extended Mirror - K'Nowhere To Hide
12.Cass - The Trader
13.Nova - Terma
14.Marscruiser - Insanity Rains
15.Circulation - Turquoise
16.Saints & Sinners - Peace
clubby mix
1.Deep Zone - It's Gonna Be Allright
2.Natural Born Grooves - Universal Love
3.DJ Kalpa - Party Groove
4.Grooveyard - Mary Go Wild
5.Club Royale - Loosing Sleep
6.Tori Amos - Professional Widow
7.Jaydee - Plastic Dreams
8.Serious Danger - Do U Dream
9.Serious Danger - Deeper
10.CRW - I Feel Love
11.CJ Bolland - Sugar Sweeter
12.Csilla - Man In The Moon
13.Carpe Diem VIII - Hypnotic
14.Pancake- Don't Turn Your Back
15.The Foot Club - Driftwood
16.Lil' Mo' Yin Yang - Reach
17.Eddie Amador - House Music
18.Rui Da Silva - Touch Me
19.Jakatta- American Dream
Oftewel: alle clubclassics op een rij (althans, degene die ik op 12" heb)
1. York - Reachers Of Civilization
2. Afrika Bambaataa - Agartha
3. Energy 52 - Café del Mar
4. Musix - Do Ya See the Light
5. Nico Parisi - Time Flies
6. Meo Lorenzo - Dreams Road
7. Thomas Heckmann - Amphetamine
8. Emanuel Top - Acid Phase
9. Hand's Burn - Good Shot
10. Cherrymoon Trax - House Of House
11. DJ Scot - U (FVV-Mix)
12. The Age of Love - The Age of Love
13. Humate - Love Stimulation
14. State Of House - Pacific Dance (Enigma Remix)
De Enigma Remix van het laatste nummer is een eigen brouwsel.
new trance records
1.Van Bellen - Shades
2.Nic Vegter - Artificial Intelligence
3.Legend B - Lost In Love '97
4.Infected Mushroom - S Is Here
5.Manticore - Slaves
6.Push - Legacy
7.Austin Leeds - The Divine
8.Hypetraxx - Paranoid
9.Nüw Idol - Defiant
10.Nûgen - Intima
11.Extended Mirror - K'Nowhere To Hide
12.Cass - The Trader
13.Nova - Terma
14.Marscruiser - Insanity Rains
15.Circulation - Turquoise
16.Saints & Sinners - Peace
clubby mix
1.Deep Zone - It's Gonna Be Allright
2.Natural Born Grooves - Universal Love
3.DJ Kalpa - Party Groove
4.Grooveyard - Mary Go Wild
5.Club Royale - Loosing Sleep
6.Tori Amos - Professional Widow
7.Jaydee - Plastic Dreams
8.Serious Danger - Do U Dream
9.Serious Danger - Deeper
10.CRW - I Feel Love
11.CJ Bolland - Sugar Sweeter
12.Csilla - Man In The Moon
13.Carpe Diem VIII - Hypnotic
14.Pancake- Don't Turn Your Back
15.The Foot Club - Driftwood
16.Lil' Mo' Yin Yang - Reach
17.Eddie Amador - House Music
18.Rui Da Silva - Touch Me
19.Jakatta- American Dream
Oftewel: alle clubclassics op een rij (althans, degene die ik op 12" heb)
Ondertussen zitten we niet stil (eigenlijk wel, maar het gaat om het principe):
-DJ CHRIS B - 130701
Aardige mix, hoe lang mix je al? Je overgangen zijn nog niet helemaal top, maar je bent nog aan het leren, neem ik aan. Je houdt het tempo er goed in, maar toch mis ik een "higher state of counsciousness". Er zit wel samenhang in, maar een verhaal is er niet echt. Het DJ-gevoel zit er in ieder geval al wel in. Blijven oefenen zou ik zeggen.
Stijl: 7
Techniek: 6 1/2
-DJ McXim Funky House mix
Wat kan ik zeggen. Gewoon een geweldige mix, ik vraag me af hoe je hem gemaakt hebt. Geen echte fouten kunnen ontdekken (behalve dan van die hele kleine). De sfeer zit er goed in. Ik mistte eigenlijk wat spanning, maar om mee te chillen is ie perfect.
-DJ CHRIS B - 130701
Aardige mix, hoe lang mix je al? Je overgangen zijn nog niet helemaal top, maar je bent nog aan het leren, neem ik aan. Je houdt het tempo er goed in, maar toch mis ik een "higher state of counsciousness". Er zit wel samenhang in, maar een verhaal is er niet echt. Het DJ-gevoel zit er in ieder geval al wel in. Blijven oefenen zou ik zeggen.
Techniek: 6 1/2
Wat kan ik zeggen. Gewoon een geweldige mix, ik vraag me af hoe je hem gemaakt hebt. Geen echte fouten kunnen ontdekken (behalve dan van die hele kleine). De sfeer zit er goed in. Ik mistte eigenlijk wat spanning, maar om mee te chillen is ie perfect.
ooh die ga ik ff checken danOp zondag 12 mei 2002 14:51 schreef universal creations het volgende:
-DJ McXim Funky House mix[/b]
wanneer is mijn (inmiddels al bijna 1 jaar oude) mix aan de beurt?
--Roy Goodman
Nog een stuk of 7 mixen luisteren en dan zijn de jouwe aan de beurt. En nee, slijmen over mijn mixen helpt nietOp zondag 12 mei 2002 14:52 schreef Flat© het volgende:
[..]
ooh die ga ik ff checken dan
wanneer is mijn (inmiddels al bijna 1 jaar oude) mix aan de beurt?
Bedankt om eens te luisteren. Persoonlijk vind ik dat de slechtste mix die ik op de ftp heb gezet tot nu toe.Op zaterdag 11 mei 2002 22:37 schreef universal creations het volgende:
Als je ooit nog eens tijd hebt na de andere mixen kan je misshien Sonar Power eens proberen, het is mijn recentste mix en ik vind hem persoonlijk een stuk beter gelukt.
Ik mix inderdaad op pc met mijn zelfgemaakt mix-programmaatje.
Ik denk dat ik jou mixen allemaal al geluisterd hebt en ik vond ze wel goed. Verder kan ik er niet veel meer van zeggen omdat het al iets te lang geleden is.
Verwijderd
ik vind hem wel ok, maar sommige overgangen vind ik een beetje rommelig omdat er zeg maar 2 drukke stukken doorelkaar draaien.Op zondag 12 mei 2002 14:51 schreef universal creations het volgende:
Ik had die andere 2 al in het lijstje staan, maar die komen binnenkort aan de beurtOp zondag 12 mei 2002 15:17 schreef Adion het volgende:
[..]
Bedankt om eens te luisteren. Persoonlijk vind ik dat de slechtste mix die ik op de ftp heb gezet tot nu toe.
Als je ooit nog eens tijd hebt na de andere mixen kan je misshien Sonar Power eens proberen, het is mijn recentste mix en ik vind hem persoonlijk een stuk beter gelukt.
Ik mix inderdaad op pc met mijn zelfgemaakt mix-programmaatje.
Ik denk dat ik jou mixen allemaal al geluisterd hebt en ik vond ze wel goed. Verder kan ik er niet veel meer van zeggen omdat het al iets te lang geleden is.
Mja, heb je wel een beetje gelijk in, de timing kan hier en daar wel wat beter. Hij heeft ook geen 10 gekregen, dus vandaar.Op zondag 12 mei 2002 15:48 schreef Mries! het volgende:
[..]
ik vind hem wel ok, maar sommige overgangen vind ik een beetje rommelig omdat er zeg maar 2 drukke stukken doorelkaar draaien.
-dj spooky pooky - club-trance-hardhouse
Heb je die Technocat vs Jack realtime gemixed of is het een bestaande (danwel zelfgemaakte)? Jammer, jammer, jammer, dat je 3 stijlen in zo'n mix hebt willen stoppen. De stukken onderling zitten best goed in elkaar, met hier en daar slordigheden. Maak eens een aantal mixen met 1 enkele stijl en geen 3.
Techniek: 7 1/2
-dj triple m - 30 minutes of fame
Technisch zit je mix goed in elkaar, maar de opbouw snap ik niet helemaal: Nummer 2 en 3 (nr 3 is dat Mr Spring - Voyager 1.56.mp3) zou ik ergens achterin hebben geplaatst, of helemaal weglaten. Nu spring je iets teveel over van het ene subgenre naar het andere.
Heb je die Technocat vs Jack realtime gemixed of is het een bestaande (danwel zelfgemaakte)? Jammer, jammer, jammer, dat je 3 stijlen in zo'n mix hebt willen stoppen. De stukken onderling zitten best goed in elkaar, met hier en daar slordigheden. Maak eens een aantal mixen met 1 enkele stijl en geen 3.
Techniek: 7 1/2
-dj triple m - 30 minutes of fame
Technisch zit je mix goed in elkaar, maar de opbouw snap ik niet helemaal: Nummer 2 en 3 (nr 3 is dat Mr Spring - Voyager 1.56.mp3) zou ik ergens achterin hebben geplaatst, of helemaal weglaten. Nu spring je iets teveel over van het ene subgenre naar het andere.
Dit topic is gesloten.