To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
klm9901Op donderdag 11 april 2002 16:15 schreef nealzie het volgende:
geef ff op onder welk flight number je gat, dan weet ik een beetje wie wat kan...
En ik host ook wel FS2002
213.84.188.26
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
oowkOp donderdag 11 april 2002 16:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
klm9901
das nog te doen, maar sommige nummers zijn egt niet te onthouden
ps. als je geen n00b wil lijken, dus dan geen MS700N of wat dat standaard nummer ook was...
is die al gehost?, want ik zie niksOp donderdag 11 april 2002 16:18 schreef McFlipp het volgende:
SA007
En ik host ook wel FS2002
213.84.188.26
(No Voice)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Is goed, doen we dan ook met RW? Lijkt me wel zo leuk. Ik bied me aan om eventueel FS te hosten...Op donderdag 11 april 2002 16:25 schreef Bolk het volgende:
Er willen meerdere mensen meedoen die op dit moment niet kunnen. Is er misschien een mogelijkheid om vanavond te vliegen?
bolk, mag ik me ook aanmelden bij je anti-airbus front
TuurlijkOp donderdag 11 april 2002 16:32 schreef bennierex het volgende:
[..]
Is goed, doen we dan ook met RW? Lijkt me wel zo leuk. Ik bied me aan om eventueel FS te hosten...
edit:
bolk, mag ik me ook aanmelden bij je anti-airbus front
Alleen jammer dat niemand reageert, iedereen denkt maar aan vliegen en anderen worden genegeerd

Hoe moet je toestemming vragen dan? Je moet toch eerst connecten??Op donderdag 11 april 2002 16:03 schreef nealzie het volgende:
ok, iedereen die mee wil doen opletten!
• je vraagt om toestemming vóór dat je op fly now! drukt, ik wil voorkomen dat mensen in elkaar gaan staan, of zomaar ineens op de rwy beginnen.
• je gaat niet zomaar op de baan staan zonder toestemming, ook niet zomaar gaan taxien, je VRAAGT om toestemming, ik ga niet alles lope aanbieden
• neem een flight number als naam
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Als d'r iemand uit kan leggen hoe ik tower zou kunnen 'spelen' dan wil ik ook dat wel doen...Op donderdag 11 april 2002 16:45 schreef Bolk het volgende:
[..]
Tuurlijkgraag zelfs
Alleen jammer dat niemand reageert, iedereen denkt maar aan vliegen en anderen worden genegeerd
Ja wil ik ook graag weten. fsnav heeft iemand hier geroepen maar kan iemand de exacte url geven??Op donderdag 11 april 2002 16:50 schreef bennierex het volgende:
[..]
Als d'r iemand uit kan leggen hoe ik tower zou kunnen 'spelen' dan wil ik ook dat wel doen...
tampert, kriminalpolizei
met landing gecrashed, tja gaat ook moeilijk met 1kapot wiel
ND, waar kan ik dit vinden?Op woensdag 10 april 2002 17:29 schreef ND het volgende:
[..]
Dat kan als iemand Server is, met het progje FSD, check die link van me, daar staat een link naar FSD
owk, ik kan weer om 9 uur, en dan weer maar een uurtje
maargoed als mensen dat leuk vinden...
een uurtje toweren is ook wel genoeg trouwens, er gebeurt zoveel dat dit egt 3 uur lijken!!!
naja, het was erg leuk, er werdt goed geluisterd, vooral voice was leuk!!
als iedereen nou volgende keer wel met roger wilco connect, ook zonder mic, dan kan iedereen mij horen, en dan het antwoord of vragen gewoon tiepen...
het gaat hier echt lekker mee, alles airways enzo kan je zien, en de meer ervaren vliegers kan je gewoon naar een waypoint sturen en dan die airway laten volgen, dan gaat alles echt heel relax!
Hoelaat?
Hoeveel man?
RW?
VATSIM?
Zet ff je planes die je gebruikt, dan kan iedereen die d/l zodat je geen cessna's ziet
Lijkt me leuk maar waar kan je dat programmatje dan dowloaden?Op donderdag 11 april 2002 17:41 schreef nealzie het volgende:
damn dit was leuk!
owk, ik kan weer om 9 uur, en dan weer maar een uurtje
maargoed als mensen dat leuk vinden...
een uurtje toweren is ook wel genoeg trouwens, er gebeurt zoveel dat dit egt 3 uur lijken!!!
naja, het was erg leuk, er werdt goed geluisterd, vooral voice was leuk!!
als iedereen nou volgende keer wel met roger wilco connect, ook zonder mic, dan kan iedereen mij horen, en dan het antwoord of vragen gewoon tiepen...
ik gebruik de airtours posky a330Op donderdag 11 april 2002 17:42 schreef Bolk het volgende:
Aangezien er niemand reageert:
Hoelaat?
Hoeveel man?
RW?
VATSIM?
Zet ff je planes die je gebruikt, dan kan iedereen die d/l zodat je geen cessna's ziet
en jij?
tijd: onder feyenoord-inter ?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Hoelaat Na 20:30 ben ik er de heletijd andere tijd schakel ik wel later in.Op donderdag 11 april 2002 17:42 schreef Bolk het volgende:
Aangezien er niemand reageert:
Hoelaat?
Hoeveel man?
RW?
VATSIM?
Hoeveel man In iedergeval 1
RW Wil wel maar ik weet niet hoe ik eraan kom en ik kan zelf niet spreken
VATSIM We doen het toch net zoals tonet en gister
PLANE Ik vlieg in een b737-700 van AFG Transavia
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
EnterOp donderdag 11 april 2002 17:51 schreef weststar het volgende:
nog ff snel een klein vraagje.. is er ook een sneltoets voor de chatwindow in fs2002?
dank u... eehmm.. bij deze geef ik me ook op voor vanavondOp donderdag 11 april 2002 17:59 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Enter
de An-71
Zo dit was het dan wel weer ..
Ik ga nu eerst ff eten.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[topic=377386/1/25]Op donderdag 11 april 2002 17:27 schreef bennierex het volgende:
[..]
ND, waar kan ik dit vinden?
Hier staat een topic erover, je moet helemaal naar de laatste 10 replys gaan, daar staat meer info
Hier kan je FSD Downloaden : http://www.xs4all.nl/~ldw/sander/fsdatc.zip
Hier te downloaden.
Vanavond kan ik niet, dus ik doe niet mee en kan ook nix (RW of FS2002) hosten.
Wat is FSD als ik vragen magOp donderdag 11 april 2002 18:03 schreef ND het volgende:
[..]
[topic=377386/1/25]
Hier staat een topic erover, je moet helemaal naar de laatste 10 replys gaan, daar staat meer info
Hier kan je FSD Downloaden : http://www.xs4all.nl/~ldw/sander/fsdatc.zip
Ik zal er zijn met de DreamFleet 737.
ND> onwijs bedankt voor de link. Ik ga eens kijken of het wil werken, dan kunnen we misschien de volgende keer met SquawkBox, ProController en RW op een private server proberen.
tampert, kriminalpolizei
eerste poging tot landen

Okeej dan nu nog maar een keertje proberen

Hmmzzz lekkere banden sporen

Hmmzzz die was ERUG close
tampert, kriminalpolizei
Bij mij welOp donderdag 11 april 2002 18:17 schreef Evilernie het volgende:
swissair is niet meer![]()
Je kent toch wel het verhaal van op VATSIM vliegen? Dan moet je op hun server inloggen, maar dan ben je meteen geconnect met het hele netwerk van hun. met FSD kan je zelf server draaien, zodat je ATC (net als op VATSIM) kan doen maar je wilt het bijvoorbeeld alleen voor GoT multiplayer sessiesOp donderdag 11 april 2002 18:08 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wat is FSD als ik vragen mag
heddoe da ok in linux formaat?Op donderdag 11 april 2002 18:21 schreef ND het volgende:
[..]
Je kent toch wel het verhaal van op VATSIM vliegen? Dan moet je op hun server inloggen, maar dan ben je meteen geconnect met het hele netwerk van hun. met FSD kan je zelf server draaien, zodat je ATC (net als op VATSIM) kan doen maar je wilt het bijvoorbeeld alleen voor GoT multiplayer sessies
Verwijderd
Misschien kom ik ook, maar dan wel als vlieger en niet faketower.Op donderdag 11 april 2002 18:12 schreef bennierex het volgende:
bolk, als we nou om 20:30 de server aanzetten, dan kan iedereen vanaf dan inloggen. Nealzie kan pas vanaf 9 uur volgens mij, maar ik weet nie hoe ik zo ff voor tower moet spelen om het gat op te vullen.
Ik zal er zijn met de DreamFleet 737.
ND> onwijs bedankt voor de link. Ik ga eens kijken of het wil werken, dan kunnen we misschien de volgende keer met SquawkBox, ProController en RW op een private server proberen.
En daar hebben we een kleine 250 posts over gehad in dat topic. Best gezelligOp donderdag 11 april 2002 18:21 schreef ND het volgende:
[..]
Je kent toch wel het verhaal van op VATSIM vliegen? Dan moet je op hun server inloggen, maar dan ben je meteen geconnect met het hele netwerk van hun. met FSD kan je zelf server draaien, zodat je ATC (net als op VATSIM) kan doen maar je wilt het bijvoorbeeld alleen voor GoT multiplayer sessies
Waarschijnlijk ga ik vanavond ook nog even meevliegen. Heb net een tour Heathrow - Johannesburg erop zitten met de PIC. Machtig toestel..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
dus ook geen go around
Volgens mij wel, maar ik ben die link kwijt, tis ook heeeeeeeeeeeeel lang geleden, had hem ergens van een forum gehaald. Ga ik ook zo ff op zoek, maar dan heb ik hulp nodig (ik denk dat ik weet waar ik hem kan vinden)Op donderdag 11 april 2002 18:24 schreef Bolk het volgende:
[..]
heddoe da ok in linux formaat?
Wat was het adres van die ene link? Die met "startkabel" ofsowiets)
Dus ik heb dit ook nodig als ik vanavond mee wil doen?Op donderdag 11 april 2002 18:21 schreef ND het volgende:
[..]
We vliegen buiten Vatsim om en maken ook niet gebruik van Vatsim. 't is gewoon dat 1 iemand de vlucht moet hosten en dat kan vanuit FS2002. FSD is alleen nodig als je een Vatsimachtig netwerk wilt maken.Op donderdag 11 april 2002 18:31 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dus ik heb dit ook nodig als ik vanavond mee wil doen?
Pcies!Op donderdag 11 april 2002 18:34 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
We vliegen buiten Vatsim om en maken ook niet gebruik van Vatsim. 't is gewoon dat 1 iemand de vlucht moet hosten en dat kan vanuit FS2002. FSD is alleen nodig als je een Vatsimachtig netwerk wilt maken.
wat wil je ervoor betalen danOp donderdag 11 april 2002 18:52 schreef DroogKloot het volgende:
Mijn voornaamste wens voor FS2004: een geintegreerde versie van SquawkBox / Roger Wilco / JeppView / Pro Controller / e.d., zodat er niet meer met allerlei programma's gehusseld hoeft te worden
Al zal het 500 gulden zijn... maar dan heb je ook echt wat.Op donderdag 11 april 2002 18:53 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat wil je ervoor betalen dan
NIETS ofcourse!Op donderdag 11 april 2002 18:53 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat wil je ervoor betalen dan
Wat dat SB betreft.. ik had ergens gelezen dat voor SB een nieuwe programmeur was aangenomen die al veel programmeer ervaring had. Een van de doelen voor SB 3 is betere integratie met FS. Prima doelstelling aangezien SB een lange gebruiksaanwijzing heeft.Op donderdag 11 april 2002 18:52 schreef DroogKloot het volgende:
Mijn voornaamste wens voor FS2004: een geintegreerde versie van SquawkBox / Roger Wilco / JeppView / Pro Controller / e.d., zodat er niet meer met allerlei programma's gehusseld hoeft te worden
Verwijderd
Op geld uit geven draait onze ecomomie nou eenmaal. Die mensne die geprogrammeerd hebben hebben dubbel en dears dat geld verdiend!Op donderdag 11 april 2002 18:57 schreef ND het volgende:
[..]
NIETS ofcourse!Microsoft heeft al met FS2002 geneog inkomsten gehad! Naar mijn mening zelfs teveel, waarom moeten we nou nog steeds extra dokken voor scenery/planes? Blijkt toch dat Microsoft wat meer mag inspannen in zijn productie
Voor die 150 piek wat je betaalt mag je toch ook wel onderhand iets "echts" verwachten? In FS2002 is er niet 1 airport die extra;s heeft, nee ze zijna allemaal standaard, taxiways zijn overal op de wereld ook vierkantig? niet dus) , gates??? (nee niet BillOp donderdag 11 april 2002 19:06 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Op geld uit geven draait onze ecomomie nou eenmaal. Die mensne die geprogrammeerd hebben hebben dubbel en dears dat geld verdiend!
FS98 : 129 piek
FS2000 standaard/pro : 140/160 piek
FS2002 standaard/pro : 150/180 piek!
FS2004 standaard/pro : 170/199 piek!!!!! (denk ik
(maar eigenlijk ben ik wel blij met de aankoop van FS2002, het landen gaat nu meer reallistisch
Nog een vraagje :
Je kent toch wel die lijnen op de landingsbaan, en die nummertjes, en die "zebra oversteek pad" (
Welke setting moet ik omhoog gooien om deze al vanaf een afstandje te kunnen zien?
ik heb ze bijna allemaalOp donderdag 11 april 2002 19:14 schreef ND het volgende:
[..]
Voor die 150 piek wat je betaalt mag je toch ook wel onderhand iets "echts" verwachten? In FS2002 is er niet 1 airport die extra;s heeft, nee ze zijna allemaal standaard, taxiways zijn overal op de wereld ook vierkantig? niet dus) , gates??? (nee niet Bill), de flightmodel van je plane??? etc. En ik zie de prijs van FS maar stijgen :
FS2004 standaard/pro : 170/199 piek!!!!! (denk ik)
(maar eigenlijk ben ik wel blij met de aankoop van FS2002, het landen gaat nu meer reallistisch
Nog een vraagje :
Je kent toch wel die lijnen op de landingsbaan, en die nummertjes, en die "zebra oversteek pad" () ???? Die zie ik pas als ik heeel dichtbij ben, (als ik net 5 meter voor de baan kom, dan pas zie ik ze)
Welke setting moet ik omhoog gooien om deze al vanaf een afstandje te kunnen zien?
Behalve die 2004 dan ..
Als alles mee zit
Dus dan heb ik hier liggen ;
FS 5
FS 98
FS 2000 pro
FS 2002
FS 2002 PRO
En ik kijk nu al uit naar meer van de FS reeks
Ook de nieuwe Combat sm van MS lijkt me erg koel ..
Want ook MS CS 1 en 2 heb ik hier
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Moet ik nog serveren?Op donderdag 11 april 2002 19:33 schreef Bolk het volgende:
Ik ga nu mijn PC configgen voor vanavond. Post aub ff een linkje met je planes. Ik vlieg in een 757 van Dutchbird, ik zet hem zo online. Ook moet ik ff RW en de hele meuk configgen. Ik ben om 9 uur zeker klaar.
Verwijderd
Maar je moet wel rekening houden met inflatie natuurlijkOp donderdag 11 april 2002 19:14 schreef ND het volgende:
[..]
Voor die 150 piek wat je betaalt mag je toch ook wel onderhand iets "echts" verwachten? In FS2002 is er niet 1 airport die extra;s heeft, nee ze zijna allemaal standaard, taxiways zijn overal op de wereld ook vierkantig? niet dus) , gates??? (nee niet Bill), de flightmodel van je plane??? etc. En ik zie de prijs van FS maar stijgen :
FS2004 standaard/pro : 170/199 piek!!!!! (denk ik)
Nog een vraagje :
Je kent toch wel die lijnen op de landingsbaan, en die nummertjes, en die "zebra oversteek pad" () ???? Die zie ik pas als ik heeel dichtbij ben, (als ik net 5 meter voor de baan kom, dan pas zie ik ze)
Ik weet niet wat de plannen zijnOp donderdag 11 april 2002 19:34 schreef bennierex het volgende:
[..]
Moet ik nog serveren?
WOEI! Ik heb nieuwe drivers voor mijn Viper2!!!Op donderdag 11 april 2002 19:33 schreef Bolk het volgende:
Ik ga nu mijn PC configgen voor vanavond. Post aub ff een linkje met je planes. Ik vlieg in een 757 van Dutchbird, ik zet hem zo online. Ook moet ik ff RW en de hele meuk configgen. Ik ben om 9 uur zeker klaar.
Nice Pics!Op donderdag 11 april 2002 19:36 schreef rdluca het volgende:
en verder naar Innsbruck
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kent toch wel die lijnen op de landingsbaan, en die nummertjes, en die "zebra oversteek pad" (
Een ietwat minder antieke grafische kaart zou kunnen helpenOp donderdag 11 april 2002 19:39 schreef ND het volgende:
Ik zat zo aan een Trident SVGA met 1024kb aan geheugen?Op donderdag 11 april 2002 19:42 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Een ietwat minder antieke grafische kaart zou kunnen helpen
Qua leeftijd zit je er in ieder geval niet ver naastOp donderdag 11 april 2002 19:43 schreef ND het volgende:
[..]
Overigens mooie pics daarboven!
das zielig, mag je mijn TsengLabs4000 wel hebben.Op donderdag 11 april 2002 19:43 schreef ND het volgende:
[..]
Ik zat zo aan een Trident SVGA met 1024kb aan geheugen?
Nice work!Op donderdag 11 april 2002 19:36 schreef rdluca het volgende:
en verder naar Innsbruck
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja had ik ook. Kwam bij mij door verkeerd installeren. Ik had eerst versie 1.0 vanaf de CD geinstalleerd. Toen v1.1, maar die bleek voor 2000 te zijn, maar dat stond op die site waar ik die patch vandaan had niet.Op donderdag 11 april 2002 19:47 schreef Bolk het volgende:
Ik krijg na het installeren van de PIC + patch allemaal *.gau terrors. Ik heb het er met Ratel over gehad maar daar kwamen we er niet uit. Iemand een idee?
v1.2 moet dus direct na v1.0 geinstalleerd worden. Installeer je v1.1 dan is je PIC installatie onbruikbaar verklaard, en dan is het uninstallen en van voorafaan weer beginnen.
Denk dat je de verkeerde patch hebt genomen (zijn er twee, 1 voor FS2K en 1 voor FS2K2).Op donderdag 11 april 2002 19:47 schreef Bolk het volgende:
Ik krijg na het installeren van de PIC + patch allemaal *.gau terrors. Ik heb het er met Ratel over gehad maar daar kwamen we er niet uit. Iemand een idee?
Ik stel voor om weer op TNCM wat touch-and-go's te doen. Iets anders vind ik ook best.Op donderdag 11 april 2002 19:37 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de plannen zijn
Ik zal om kwart voor negen de server starten en IP posten...
Wederom in de A330 van US Air
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
wieOp donderdag 11 april 2002 20:21 schreef mania het volgende:
PH-BUI is er dan weer bij
Waar kan ik die vinden?Op donderdag 11 april 2002 20:23 schreef Major Carnage het volgende:
En UA542 ook
Wederom in de A330 van US Air

Adem in...................... adem uit...................Op donderdag 11 april 2002 20:25 schreef Bolk het volgende:
VERDOMME, kan die plane dan helemaal nix? WEER gestalled. Ik word er schijtziek van. Geen elevators, jeemig. Ik wil met die 757 zometeen gaan touch and go-en. Gaat lekker
tampert, kriminalpolizei
www.avsim.com/poskyOp donderdag 11 april 2002 20:24 schreef bennierex het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?
http://www.avsim.com/posky/download_pgs/a333namerica.shtmlOp donderdag 11 april 2002 20:24 schreef bennierex het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?
Volgens mij ging bolk dat verzorgenOp donderdag 11 april 2002 20:32 schreef -Sander_ het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook meevliegen met de PIC 767
Kwam er nog voice?
Ik doe ook mee!!! In een plane die je nergens kunt downloaden... sorryOp donderdag 11 april 2002 20:32 schreef -Sander_ het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook meevliegen met de PIC 767
Kwam er nog voice?
http://www.avsim.com/posky/download_pgs/a332europe.shtml
daar kan je em vinden
.. Als die qoute op mij gericht was.. dan pak ik toch lekker de default 737..Op donderdag 11 april 2002 20:35 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!!! In een plane die je nergens kunt downloaden... sorry
En mijne naampie is.......... ND737 (of 747, en dan met een Boeing 747 op St Maarten
20:47Op donderdag 11 april 2002 20:46 schreef weststar het volgende:
goed..het is 20.45 uur
1-0!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dit topic is gesloten.