Uhhm, we kennen ook een ander airport zoeken evt, die iets groter is en met ILS. ILS is geen noodzaak, maar wel handigOp vrijdag 12 april 2002 21:50 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
22:30 is Frank(>>> pilotincommand <<<) weer terug. Dan kun je weer volop T&G's uitvoeren op TNCM.
[..]
Geen slecht idee toch? Vatsim ID heb je ook zo, maar als een eigen FSD server hebt, kunnen de n00b's onder ons op Vatsim (like me) ook nog oefenen op die FSD server.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Kan niet eens manual landenOp vrijdag 12 april 2002 21:53 schreef Bolk het volgende:
[..]
Uhhm, we kennen ook een ander airport zoeken EVT, die iets groter is en met ILS. ILS is geen noodzaak, maar wel handig
Barst maar los.. Doen we dat dan op de Vatsim server?Op vrijdag 12 april 2002 21:53 schreef Bolk het volgende:
[..]
Uhhm, we kennen ook een ander airport zoeken evt, die iets groter is en met ILS. ILS is geen noodzaak, maar wel handig
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
The_FrankO, jij had 1000ste post. Wil je nieuw deel openen of hem afstaan aan iemand anders?
n00bOp vrijdag 12 april 2002 21:54 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Kan niet eens manual landendit kan echt niet hoor, ga oefenen

nofi
Op een rustige plek jaOp vrijdag 12 april 2002 21:55 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Barst maar los.. Doen we dat dan op de Vatsim server?
dan moet je in azie gaan, daar vliegt nooit iemandOp vrijdag 12 april 2002 21:56 schreef Bolk het volgende:
[..]
Op een rustige plek ja
jaaaaaaaaaaaa, dat zinkende eilandOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dan moet je in azie gaan, daar vliegt nooit iemand
Ik wil wel een nieuwe openen welke links moeten erbij?Op vrijdag 12 april 2002 21:56 schreef Bolk het volgende:
The_FrankO, jij had 1000ste post. Wil je nieuw deel openen of hem afstaan aan iemand anders?
Ik bedoel dat bolk niet manual kan landenOp vrijdag 12 april 2002 21:56 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
n00b
nofi
kai takOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef Bolk het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, dat zinkende eiland
heb je ook de sector files dan?Op vrijdag 12 april 2002 21:50 schreef bennierex het volgende:
Als alles lukt kan ik misschien morgen een FSD server hebben, dan kunnen de mensen zonder VATSIM ID ook meedoen, of is dat nix
contact moiOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe openen welke links moeten erbij?
[..]
Ik bedoel dat bolk niet manual kan landen
ene het was voor bolk bedoeld dan

Huh? ik kan wel manual landen hoor. Alleen toenet kwam er opeens een pull up, toen was het opeens stressen en ging het een beetje fout, toen gewoon missed approach gemeld en overnieuw gaanOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe openen welke links moeten erbij?
[..]
Ik bedoel dat bolk niet manual kan landen
Daar is vast wel aan te komen. Dan kunnen we bijvoorbeeld op EHAM oefenen met 2 banen o.i.d.Op vrijdag 12 april 2002 21:58 schreef nealzie het volgende:
[..]
heb je ook de sector files dan?
Maar eerst ff kijken of het lukt met connecten enzo
Dit topic is gesloten.