We kunnen strax ff testen, dan kan ik zien hoeveel bandbreedte het wegsnoept. (me upload is 256kbit)Op vrijdag 12 april 2002 16:50 schreef Bolk het volgende:
Ik zit meer in over de bandbreedte dan over de server. Weet iemand wat de datatransfer is van FSD?
Anoniem: 31124
* Anoniem: 31124 was vandaag in Delft voor de voorlichtingsdagen van de universiteit Lucht- en Ruimtevaart techniek, toevallig nog meer mensen daar geweest??
Anoniem: 50304
via gamespy join een game met fs2002 prof.
= crash.
verder dan het mooie opstartscherm geraakt hij niet!
zit met athlon xp2000 512mb atiR85000
dus aan pc zou het niet mogen liggen.
hoe speel ik best online!?
iemand nog dit probleem
= crash.
verder dan het mooie opstartscherm geraakt hij niet!
zit met athlon xp2000 512mb atiR85000
dus aan pc zou het niet mogen liggen.
hoe speel ik best online!?
iemand nog dit probleem
mijn wiskunde niveau is lager dan dat van een ivbo leerling, dus die studie is niet geschikt voor mij..Op vrijdag 12 april 2002 16:56 schreef Aerodynamic het volgende:
* Anoniem: 31124 was vandaag in Delft voor de voorlichtingsdagen van de universiteit Lucht- en Ruimtevaart techniek, toevallig nog meer mensen daar geweest??
Maar heb je een uitnodiging gehad voor de paraboolvlucht met de fokker 100
tampert, kriminalpolizei
Nope, maar wel een video ervan gezien, en er is me precies uitgelegd hoe het werktOp vrijdag 12 april 2002 16:57 schreef Evilernie het volgende:
[..]
mijn wiskunde niveau is lager dan dat van een ivbo leerling, dus die studie is niet geschikt voor mij..
[wijsneus-mode]Op vrijdag 12 april 2002 16:57 schreef Evilernie het volgende:
[..]
mijn wiskunde niveau is lager dan dat van een ivbo leerling, dus die studie is niet geschikt voor mij..
da's een Cessna Citation
[/wijsneus-mode]
IK!Op vrijdag 12 april 2002 16:56 schreef Aerodynamic het volgende:
9 jaar geleden
Op vrijdag 12 april 2002 16:59 schreef Rateltje het volgende:
[..]
IK!
9 jaar geleden
Waar heb jij die vandaan ?Op vrijdag 12 april 2002 15:45 schreef Evilernie het volgende:
weer eens een screenie van mij in mijn nieuwe beech bonanza
[afbeelding]
hopelijk wel FREEWARE
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
betûh lezûh gozâhOp vrijdag 12 april 2002 17:00 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waar heb jij die vandaan ?
hopelijk wel FREEWARE
Aerodynamic heb jij een nieuwe icoon? Ziet er mooi uit
grin NEE eerst lezen dan pas schreeuwenOp vrijdag 12 april 2002 17:01 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
betûh lezûh gozâh
IK had nog niet verder gelezen
SORRY
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Nee, die hebbik al een poosje hoor, maar ik ben hier nog al lang niet meer geweest, misschien is dat het?Op vrijdag 12 april 2002 17:01 schreef The_FrankO het volgende:
Aerodynamic heb jij een nieuwe icoon? Ziet er mooi uit
Anoniem: 43679
En?? Ga je die studie doen?Op vrijdag 12 april 2002 16:56 schreef Aerodynamic het volgende:
check dit
http://www.silentflight.com/movies/UKsmokinhispeed.wmv
* KIMBLE wil nu echt gaan zweefvliege
Die gasten zijn echt gek ..Op vrijdag 12 april 2002 17:21 schreef KIMBLE het volgende:
check dit
Maar ik snap 1 ding niet wat hun doen is haast niet mogelijk met een zweeftuig ...
Omdat je in het filmpje ziet dat die dngen heel lang recht door vliegen en dan weer stijl om hoog gaan ..
Dat is volgens mij echt onmogelijk zonder hulpmotor of zo iets ...
Reken maar dat het wel kanOp vrijdag 12 april 2002 17:37 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Maar als je het filmpje bekijkt lijken het net straaljagersOp vrijdag 12 april 2002 17:43 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Reken maar dat het wel kan
Gaat wel erg hard ..
Maar het wel een mooie filmpje ..
zeker dat laaste stukje met die wervelwind
Anoniem: 46189
Okay, ik ben er weer. Het was best leuk hoor met VATSIm net, alleen ik werd gedisconnect. Kunnen we het na het eten nog een keer proberen?
Beetje aerobatics-certified zwever haalt met gemak zo'n 200 - 250 km/h... en dat IS hardOp vrijdag 12 april 2002 17:48 schreef Blackhole het volgende:
[..]
DAt zeker aan gezien een kleine prop vliegtuig maar net an die snelheden komtOp vrijdag 12 april 2002 17:50 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Beetje aerobatics-certified zwever haalt met gemak zo'n 200 - 250 km/h... en dat IS hard
dan mag je wel aan nemen dat dit heel hard gaat ..
Ik is weer present, I like itOp vrijdag 12 april 2002 17:49 schreef pilotincommand het volgende:
Okay, ik ben er weer. Het was best leuk hoor met VATSIm net, alleen ik werd gedisconnect. Kunnen we het na het eten nog een keer proberen?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Anoniem: 43578
ik wil vatsim ook proberen, ik heb al een id en squakbox heb ik ook(zal ik wel fout schrijven, maar je weet wat ik bedoel.
Op welk ip zitten jullie nu dan?
Jah!!!!!!! Zekerz wel!!!Op vrijdag 12 april 2002 17:13 schreef Loodeweickje het volgende:
[..]
En?? Ga je die studie doen?
Je kan gewoon inloggen op 212.19.195.26Op vrijdag 12 april 2002 17:57 schreef J-063 het volgende:
ik wil vatsim ook proberen, ik heb al een id en squakbox heb ik ook(zal ik wel fout schrijven, maar je weet wat ik bedoel.
Ik ben tncm_v_app
Nu op niets, pilotincommand (prof ATC
) gaat nu eten en daarna gaan we nog een keer. Voor degenen die mee willen doen kunnen strax gewoon joinen, voor degenen die squawkbox nog niet helemaal onder de knie hebben verwijs ik door naar http://www.dutchvacc.com
Nee, ik niet, maar dat is toch op Universiteit niveau? (mjah ik doe Havo4, en ik wil naar het NLC--> Nederlandse Luchtvaart College en ga opleiding doen voor vliegtuigonderhoudsmonteur (niveau 4) Iemand die daar op zit?Op vrijdag 12 april 2002 16:56 schreef Aerodynamic het volgende:
(Damn! die scholen zijn best ver weg als je in 's-Hertogenbosch wont
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wie woont er dan ook in 's HertogenboschOp vrijdag 12 april 2002 18:00 schreef ND het volgende:
[..]
Nee, ik niet, maar dat is toch op Universiteit niveau? (mjah ik doe Havo4, en ik wil naar het NLC--> Nederlandse Luchtvaart College en ga opleiding doen voor vliegtuigonderhoudsmonteur (niveau 4) Iemand die daar op zit?ga denk ik volgende week naar Hoge School Haarlem opendag, maar dat zit volgens mij niet zo dichtbij als het NLC
)
(Damn! die scholen zijn best ver weg als je in 's-Hertogenbosch wont)
Anoniem: 43578
tnxOp vrijdag 12 april 2002 17:59 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Je kan gewoon inloggen op 212.19.195.26
Ik ben tncm_v_app
maar eeuhe, ik zie je nergens staan in het lijstje van atc directory
sta je op tncm dan?Op vrijdag 12 april 2002 18:03 schreef J-063 het volgende:
[..]
tnx
maar eeuhe, ik zie je nergens staan in het lijstje van atc directory
oke ik heb net mijn HD's geformat en PC backup teruuuug gezet
Maar ik had wat vragen over de install voor best performance,
Hoe kan ik FS2002 het best installeren?
zo :
Bovenstaande zit dus FS2002 Install HD en FS2002 DataCD op dezelfde IDE channel
of op deze manier :
Welke is beter als je kijkt naar performance in FS2002?
Hoe kan ik FS2002 het best installeren?
zo :
code:
1
2
| [secondaire master] <---- Op deze 1,6GB schijf FS2002 MET World Scenery. [secondaire slave] <---- op deze CDROM speler de FS2002 CD |
Bovenstaande zit dus FS2002 Install HD en FS2002 DataCD op dezelfde IDE channel
of op deze manier :
code:
1
2
| [primaire slave] <--- Op deze 1GB schijf FS2002, ZONDER World Scenery (past er niet op) [secondaire slave] <--- CDROM van FS2002 op deze CDROM speler |
Welke is beter als je kijkt naar performance in FS2002?
De ZHVC zal niet zo blij zijn als je dit soort dingen met hun kisten uithaaltOp vrijdag 12 april 2002 17:21 schreef KIMBLE het volgende:
check dit
echt wel coolOp vrijdag 12 april 2002 18:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
De ZHVC zal niet zo blij zijn als je dit soort dingen met hun kisten uithaalt, ennuh, die gasten zijn écht gestoord.......
Dat zei ik ook al ..Op vrijdag 12 april 2002 18:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
De ZHVC zal niet zo blij zijn als je dit soort dingen met hun kisten uithaalt, ennuh, die gasten zijn écht gestoord.......
zekerOp vrijdag 12 april 2002 18:14 schreef Bolk het volgende:
[..]
echt wel cool
euh, kan iemand ff antwoord geven op de vraag over de install, ik wil namelijk nog vanavond multiplayeren
ff voor iedereen die de fdc nog krijgt
brand hem niet want met branden werkt die niet
goed, heb een Vatsim id.. en SB installed (snap er alleen geen flikker van) maareh.. ben ik nu klaar voor mp vanaaf?
btw, fdc.... ik heb nog geen mail teruggekregen.....
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ik zou het niet weten, sorryOp vrijdag 12 april 2002 18:22 schreef ND het volgende:
euh, kan iemand ff antwoord geven op de vraag over de install, ik wil namelijk nog vanavond multiplayeren
Koop een nieuwe hdOp vrijdag 12 april 2002 18:22 schreef ND het volgende:
contact me ff op r71luca@msn.comOp vrijdag 12 april 2002 18:32 schreef weststar het volgende:
goed, heb een Vatsim id.. en SB installed (snap er alleen geen flikker van) maareh.. ben ik nu klaar voor mp vanaaf?
Anoniem: 50304
voor die multiplayer eh
kan helemaal niet via gamespy joinen (crash fs2002pro)
en gewoon via ip invoer kan ik niet op join drukken
(eerst op search drukken) en die join button blijft disabled!
!?
!?
Heb je de firewall uit staan? En welk ip heb je geprobeerd, die hier vanmiddag stond was niet om in fs zelf intevoeren.Op vrijdag 12 april 2002 18:40 schreef Lifshitz het volgende:
voor die multiplayer eh
!?
En daar kom je nu mee, ik heb hem net gedelete van HD en op cd gebrandOp vrijdag 12 april 2002 18:22 schreef KIMBLE het volgende:
ff voor iedereen die de fdc nog krijgt

Ik ga naar het NLC in 2003Op vrijdag 12 april 2002 18:00 schreef ND het volgende:
[..]
Nee, ik niet, maar dat is toch op Universiteit niveau? (mjah ik doe Havo4, en ik wil naar het NLC--> Nederlandse Luchtvaart College en ga opleiding doen voor vliegtuigonderhoudsmonteur (niveau 4) Iemand die daar op zit?ga denk ik volgende week naar Hoge School Haarlem opendag, maar dat zit volgens mij niet zo dichtbij als het NLC
)
(Damn! die scholen zijn best ver weg als je in 's-Hertogenbosch wont)
oh en nu ff een screenshot

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
voor die mee willen doen vanavond en wat moeite hebben met connecten:
We vliegen via VATSIM dus je hebt een VATSIM ID nodig. Als niet op VATSIM bekend bent ga dan alleen direct naar TNCM en niet naar een ander vliegveld. VATSIM is serious stuff!!
Vanuit FS2002 start je Squawkbox en dan kom je in dit scherm

je gaat zoeken naar je eigen sessie dus zorg ervoor dat FS2002 al de host voor een multiplay is. Je typt niets en en zoekt je eigen sessie. Lukt dat niet, vul je eigen IP en zoek je eigen FS2002 sessie en join

Dan krijg je het startscherm van Squawkbox

eenmaal in Squawkbox zit onder de rechtermuis het menu en kan je connecten

Squawkbox geeft de servers die online zijn en je kan er een kiezen

in ServInfo kan je de connectie met de verschilende servers testen
We vliegen via VATSIM dus je hebt een VATSIM ID nodig. Als niet op VATSIM bekend bent ga dan alleen direct naar TNCM en niet naar een ander vliegveld. VATSIM is serious stuff!!
Vanuit FS2002 start je Squawkbox en dan kom je in dit scherm
je gaat zoeken naar je eigen sessie dus zorg ervoor dat FS2002 al de host voor een multiplay is. Je typt niets en en zoekt je eigen sessie. Lukt dat niet, vul je eigen IP en zoek je eigen FS2002 sessie en join
Dan krijg je het startscherm van Squawkbox
eenmaal in Squawkbox zit onder de rechtermuis het menu en kan je connecten
Squawkbox geeft de servers die online zijn en je kan er een kiezen
in ServInfo kan je de connectie met de verschilende servers testen
Strax, Frank is er nu niet, ik doe het woord wel ff voor hemOp vrijdag 12 april 2002 19:17 schreef -Sander_ het volgende:
Frank,
Al een idee wanneer TNCM weer bemand is?
Kan niet wachten
Anders ZEKER om half 11 vanavond, voor degenen die late night willen touch and go-en
22:30 moet ik weg, dus hoop dat het nog wel van te voren gaat lukken. We zullen zienOp vrijdag 12 april 2002 19:28 schreef Bolk het volgende:
[..]
Strax, Frank is er nu niet, ik doe het woord wel ff voor hem
Anders ZEKER om half 11 vanavond, voor degenen die late night willen touch and go-en
Hmm... was trouwens foutje dat ik Frank geroepen heb. Mixed it up.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Goh wat leuk, hoe laat was je er? Ik kom net van het hockey veld er naast vandaanOp vrijdag 12 april 2002 16:56 schreef Aerodynamic het volgende:
Een vriend van me (15 jaar, zit nu in de zesde) gaat er ook studeren en mag mee met die vlucht!!!!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Zo, net een volledige vlucht verkloot door een slechte approach. Althans, ik zat er goed voor, alleen de plane vond van niet 
Uhhm, om half 11 staat pilotincommand klaar om te controllen op een airport. ST Maarten is leuk, alleen met toetsenbord zwaar klote om te vliegen. Wat gaan we doen vanavond? Wie doen er mee en waar

Uhhm, om half 11 staat pilotincommand klaar om te controllen op een airport. ST Maarten is leuk, alleen met toetsenbord zwaar klote om te vliegen. Wat gaan we doen vanavond? Wie doen er mee en waar
he jij disconnect steeds ofzo
what happend
maare ik heb ook gedisconnect , het was erg leuk
Wow... mooie cockpit pic... is eens wat anders dan van "buiten"
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
"whoop, whoop, pull up, pull up "
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Op vrijdag 12 april 2002 21:26 schreef KIMBLE het volgende:
nieuw background heb ik
[afbeelding]
erg mooie vind ik zelf
Anoniem: 52196
Geinig, I know that place very well. Bij de spottersplek naast de Kaagbaan. Die kist gaat overstekenOp vrijdag 12 april 2002 21:26 schreef KIMBLE het volgende:
nieuw background heb ik
[afbeelding]
erg mooie vind ik zelf
En hoe kom je daar?Op vrijdag 12 april 2002 21:30 schreef Doink het volgende:
[..]
Geinig, I know that place very well. Bij de spottersplek naast de Kaagbaan. Die kist gaat oversteken
Op vrijdag 12 april 2002 14:31 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ow en no hard feelings, ik vind het knap wat je gister deed met al die disconnects
Met de auto b.v.Op vrijdag 12 april 2002 21:30 schreef McFlipp het volgende:
[..]
En hoe kom je daar?
ff een vraagje van een fs2002 newbie 
wat is er nou toch zo leuk aan deze simulatie, om er echt een paar uur over te doen om ergens te komen?
heb t nog nooit gedaan, maar ik snap niet wat er zo geweldig aan is, nofi uiteraard.
wat is er nou toch zo leuk aan deze simulatie, om er echt een paar uur over te doen om ergens te komen?
heb t nog nooit gedaan, maar ik snap niet wat er zo geweldig aan is, nofi uiteraard.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ja duhuh, maar ff plattegrondje ofzo met een rode lijn hoe je dan moet rijdenOp vrijdag 12 april 2002 21:32 schreef Doink het volgende:
[..]
Met de auto b.v.
als jij ff een kaartje heb dan kleur ik het wel inOp vrijdag 12 april 2002 21:33 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja duhuh, maar ff plattegrondje ofzo met een rode lijn hoe je dan moet rijden
* KIMBLE is daar zo vaak geweest
Op vrijdag 12 april 2002 21:33 schreef Glorificationer het volgende:
je moet er van houdenOp vrijdag 12 april 2002 21:33 schreef Glorificationer het volgende:
maar het is gewoon leuk om echte procedures na te doen (vinde ik dan heh)
en het geeft gewoon een kick als je volgens de officiele airways enzo een mooie vlucht doet en netjes land enzo
Wow ik heb status hieerOp vrijdag 12 april 2002 19:17 schreef -Sander_ het volgende:
Frank,
Al een idee wanneer TNCM weer bemand is?
Kan niet wachten
Ik ga nu ff de rest doorlezen
Tot zo
pilot in command heet ook frank hoorOp vrijdag 12 april 2002 21:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wow ik heb status hieer
Tot zo
Dan mag ik je bij deze teleurstellen.Op vrijdag 12 april 2002 21:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wow ik heb status hieer
Tot zo
Met Frank bedoelde ik pilotincommand.
Sorry
Mooie bg trouwens Kimble!!
Nou als je op de A4 rijdt bij afslag 3Hoofdorp eraf. Niet richting Hoofdorp maar Aalsmeer, over de Kruisweg. Dan 1e of 2e links Rozenburg in en dan helemaal aan het eind staan de MartinAir kisten geparkeerd. (TIP: ga niet op de daarvoor bestemde spottersplek staan waar de frietkar staat maar op het grasveld ernaast-->better view!!)Op vrijdag 12 april 2002 21:33 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja duhuh, maar ff plattegrondje ofzo met een rode lijn hoe je dan moet rijden
Op vrijdag 12 april 2002 21:39 schreef nealzie het volgende:
[..]
pilot in command heet ook frank hoor
Maar hoe gaat het vliegen nou via een VATSIM server? dan heb je toch Squawkbox nodig? Die staat denk ik wel op avsim, toch?
Word er vanavond nog gevlogen? (weer touch and go's?
) ik ga eerst FS2002 installeren en dan ff die kaarten goed bekijken printen
)
Had ik ook in de DFOp vrijdag 12 april 2002 21:23 schreef weststar het volgende:
[..]
"whoop, whoop, pull up, pull up "
ff een vraagje:
Heeft er iemand een stuur van CH products zoja is het het geld waard en wat zijn de voor en nadelen t.o.v. een joystick?
Heeft er iemand een stuur van CH products zoja is het het geld waard en wat zijn de voor en nadelen t.o.v. een joystick?
gewoon www.vatsim.netOp vrijdag 12 april 2002 21:43 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
en het was ook nog een misverstand
Maar hoe gaat het vliegen nou via een VATSIM server? dan heb je toch Squawkbox nodig? Die staat denk ik wel op avsim, toch?
euhm ikke nie snap helemaalOp vrijdag 12 april 2002 21:41 schreef Doink het volgende:
[..]
Nou als je op de A4 rijdt bij afslag 3Hoofdorp eraf. Niet richting Hoofdorp maar Aalsmeer, over de Kruisweg. Dan 1e of 2e links Rozenburg in en dan helemaal aan het eind staan de MartinAir kisten geparkeerd. (TIP: ga niet op de daarvoor bestemde spottersplek staan waar te frietkar staat maar op het grasveld ernaast-->better view!!)
Dus op de A4, das toch als je volgens jouw richting, kom je in Den Haag?
Jah de baan zou ook een andere naam kunnen hebben want ik haal altijd de namen door elkaar maar het is in ieder geval rwy 06/24Op vrijdag 12 april 2002 21:47 schreef ND het volgende:
[..]
euhm ikke nie snap helemaal
Dus op de A4, das toch als je volgens jouw richting, kom je in Den Haag?Afslag 3 Hoofddorp, (zo ga je toch naar het NLC?) Das die afslag waar je 180 graden draait? toch? En dan moet je rechts? Onder de snelweg door? Na de brug zie je aan de linkerkant toch baan 06? (is dat de kaagbaan?
)
Als alles lukt kan ik misschien morgen een FSD server hebben, dan kunnen de mensen zonder VATSIM ID ook meedoen, of is dat nix
22:30 is FrankOp vrijdag 12 april 2002 21:44 schreef ND het volgende:
Word er vanavond nog gevlogen? (weer touch and go's?) ik ga eerst FS2002 installeren en dan ff die kaarten goed bekijken printen
)
[qoute]
Als alles lukt kan ik misschien morgen een FSD server hebben, dan kunnen de mensen zonder VATSIM ID ook meedoen, of is dat nix
[/qoute]
Geen slecht idee toch? Vatsim ID heb je ook zo, maar als een eigen FSD server hebt, kunnen de n00b's onder ons op Vatsim (like me) ook nog oefenen op die FSD server.
hadden jullie het gezien? Er is weer een airbus A310 in gmax in ontwikkeling
Leuk voor ai

Ik hoop dat het plaatje werkt hier is de link

Ik hoop dat het plaatje werkt hier is de link
Uhhm, we kennen ook een ander airport zoeken evt, die iets groter is en met ILS. ILS is geen noodzaak, maar wel handigOp vrijdag 12 april 2002 21:50 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
22:30 is Frank(>>> pilotincommand <<<) weer terug. Dan kun je weer volop T&G's uitvoeren op TNCM.
[..]
Geen slecht idee toch? Vatsim ID heb je ook zo, maar als een eigen FSD server hebt, kunnen de n00b's onder ons op Vatsim (like me) ook nog oefenen op die FSD server.
Kan niet eens manual landenOp vrijdag 12 april 2002 21:53 schreef Bolk het volgende:
[..]
Uhhm, we kennen ook een ander airport zoeken EVT, die iets groter is en met ILS. ILS is geen noodzaak, maar wel handig
Barst maar los.. Doen we dat dan op de Vatsim server?Op vrijdag 12 april 2002 21:53 schreef Bolk het volgende:
[..]
Uhhm, we kennen ook een ander airport zoeken evt, die iets groter is en met ILS. ILS is geen noodzaak, maar wel handig
The_FrankO, jij had 1000ste post. Wil je nieuw deel openen of hem afstaan aan iemand anders?
n00bOp vrijdag 12 april 2002 21:54 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Kan niet eens manual landendit kan echt niet hoor, ga oefenen

nofi
Op een rustige plek jaOp vrijdag 12 april 2002 21:55 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Barst maar los.. Doen we dat dan op de Vatsim server?
dan moet je in azie gaan, daar vliegt nooit iemandOp vrijdag 12 april 2002 21:56 schreef Bolk het volgende:
[..]
Op een rustige plek ja
jaaaaaaaaaaaa, dat zinkende eilandOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dan moet je in azie gaan, daar vliegt nooit iemand
Ik wil wel een nieuwe openen welke links moeten erbij?Op vrijdag 12 april 2002 21:56 schreef Bolk het volgende:
The_FrankO, jij had 1000ste post. Wil je nieuw deel openen of hem afstaan aan iemand anders?
Ik bedoel dat bolk niet manual kan landenOp vrijdag 12 april 2002 21:56 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
n00b
nofi
kai takOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef Bolk het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, dat zinkende eiland
heb je ook de sector files dan?Op vrijdag 12 april 2002 21:50 schreef bennierex het volgende:
contact moiOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe openen welke links moeten erbij?
[..]
Ik bedoel dat bolk niet manual kan landen
ene het was voor bolk bedoeld dan

Huh? ik kan wel manual landen hoor. Alleen toenet kwam er opeens een pull up, toen was het opeens stressen en ging het een beetje fout, toen gewoon missed approach gemeld en overnieuw gaanOp vrijdag 12 april 2002 21:57 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe openen welke links moeten erbij?
[..]
Ik bedoel dat bolk niet manual kan landen
Daar is vast wel aan te komen. Dan kunnen we bijvoorbeeld op EHAM oefenen met 2 banen o.i.d.Op vrijdag 12 april 2002 21:58 schreef nealzie het volgende:
[..]
heb je ook de sector files dan?
Maar eerst ff kijken of het lukt met connecten enzo
Dit topic is gesloten.