Packardbell 7800 RW voor spotprijs?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 501 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27 pc's en daar zijn er maar 17 van verkocht ?

Beetje weinig lijkt me, zeker tegen die prijs.

[zelfkennismode] Ik weet het, ik ben kritisch :) [/zelfkennismode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb ladifferance om een rectaie op www.gameparty.net gevraagd.

Dit was het mailtje:

Hoi ik ben www.gameparty.net vandaag ontvingen wij uw mail met uw KVK nummer.
Om misverstanden uit de wereld te helpen, verzoek ik u een verklaring te geven voor onze leden inzake de pc aanbieding. Zoals u weet is er een verklaring van PB op onze site geplaats. Aan u de bal om u te verweren en met een aanemelijke verklaring te komen voor deze lage inkoop.
Dit vinden wij wel zo eerlijk. U kunt ons ook vast een referentie van een bedrijf geven die een aantal van uw pcs geleverd heeft gekregen MET tft scherm. Wij zullen uw reactie uiteraard openlijk op onze site plaatsen als tegenwoord van PB. niet alleen op onze site zijn er vele vragen maar het rommelt op meerder sites. Met een goeie verklaring en refferenties kunt u eventuele misverstanden uit de wereld helpen.

Helaas is hier geen reactie op gekomen. Wij sluiten het nu af want er is genoeg over gelult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze mogen mij de configuratie leveren ZONDER TFT scherm (TIP). Hier wordt veel te veel de nadruk opgelegd. Indien ik het TFT scherm NIET zou krijgen is er voor mij nog niets aan de hand. Ik weet wel er staat met 17" TFT scherm, maar ook zonder dit scherm een dijk van een prijs. Dus, leveren maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09-2024

psychotic

Nixs

..Ik had dus die gasten van ladifference groupe gemaild dit weekend...Nog steeds geen reactie teruggehad..

Snuffie: 27 systemen en nog 10 over...Ik wil er één !! :(

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst met 17" TFT voor 2799,- en dan ineens voor DEZELFDE prijs met 17" CRT...welke sukkel gelooft dat nou...
en aangezien snuffie zoveel weet..zou ie voor ladifferance werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk niet bij LDG, ik zit heel ergens anders.

En die 27 systemen... er komen er veel meer binnen dan dat, alleen ik had het over de door mij gereserveerde systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 19:55
Snuffie, waarom werkt je e-mail adres niet?
Ik mailde je omdat ik er eentje bij je wil bestellen.
Maar dat gaat zo niet dus op deze manier.
Ik wil ook wel zo'n systeem bij je afhalen als je er eentje binnenhebt.
Geef je anders even je mailadres door?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Laatst online: 14-09 22:11
hmm,noiz wilde ook net bij snuffie zo'n systeem ophalen. natuurlijk wel eerst ff draaien bij je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dat niet mijn adres is :)
Dat is al weer zo oud als de weg naar rome.

snuffel@hotbot.com is wel werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 11:58
Jongs, ik ga de lucht ophelderen ofzoiets. Let op wat ik gedaan heb. ik heb een mailtje naar die jongens gestuurd en ook nog een antwoord gekregen. Na het lezen van het antwoord zijn alle problemen de werled uit. Weddden? :) Oke er zit een beetje gesleim in de mail, maar ik wilde een antwoord :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geachte heer / mevrouw,

Via diverse kanalen komt mij ter gehoren dat de systemen die u verkoopt
geheel niet te leveren zijn vanwege die zeer goedkope prijs. Daardoor komen
er diverse "roddels" in de wereld. Mensen geloven het niet dat zoiets
mogelijk is en gaan er daarom ook maar van uit dat het hier om een
"oplichtingszaak" gaat.

Zelf trek ik geen conclusies, voordat ik de feiten allemaal heb. Het is
namelijk zo, dat systemen goedkoop samen te stellen zijn. Als we kijken naar
de grote ketens, dan leveren ze goede systemen tegen een relatief lage
prijs. En ik heb het vermoeden dat het nog lager kan. Daarom ben ik de
laatste die uw praktijken in twijfel zal trekken.

Daarom zou ik ook graag van u willen vernemen hoe het mogelijk is dat deze
systemen zo goedkoop zijn. Natuurlijk vraag ik u niet om leveranciers ed te
vernoemen, maar een tip van de sluier lichten, kan misschien voor
verduidelijking zorgen. Een serienummer van een systeem zou ook voor
opheldering kunnen zorgen.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groet,[/quote]En als reactie krijg ik dan:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>We kopen inderdaad in grote partijen in

MVG[/quote]ZO!!! Nu gaan we ook geen ruzie meer maken. Het is duidelijk. Groot inkopen en dan ben je zo binnen :)

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22

Opa

Nu Multifocaal!

LOL !

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

:D 17" TFT? Geen 15.1" of 18.1" maar 17" TFT? Laat me niet lachen!

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Totdat je een keer PB belt, het serienummer doorgeeft, en de politie 'm bij je op komt halen, en jij erbij voor heling..

Het is gestolen of fake. Dat er PB opstaat zegt natuurlijk niks, niet alles waar "rolex" opstaat komt uit de rolex fabrieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 19:17

teuni

shit happends.... every day.

als de packerd bell computers zo goedkoop zijn (ze zijn vaak toch al veel te duur) waarom zijn de clones dan gelijk van prijs of zelfs duurder. Ik zelf zou nooit een packerd bell willen hebben want ze zijn gewoon kut.
maar wel een heel vaag verhaal.

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze gebeld , maar als je voor de 7800 belt zijn ze daarvoor niet bereikbaar(lijnen bezet). Dan moet je ze bellen op een 06 nummer(vreemd)
Als je wel voor die 7800 belt moet je een fax naar ze sturen. Ikvind het allemaal maar raar. Maar wie ben ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 18:19

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:55 schreef Jasper Janssen het volgende:
Totdat je een keer PB belt, het serienummer doorgeeft, en de politie 'm bij je op komt halen, en jij erbij voor heling..

Het is gestolen of fake. Dat er PB opstaat zegt natuurlijk niks, niet alles waar "rolex" opstaat komt uit de rolex fabrieken.[/quote]Hehehe...

Maar met een fake-rolex ben je genaaid.

Met een fake Packard Bell ben je waarschijnlijk beter af dan met een echte... >:)

Maar de kans dat het van-de-vrachtwagen-gevallen spul is lijkt mij ook behoorlijk groot ja.... Ook al is het een PB, de prijs is alsnog belachelijk.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, even een update.
Mijn broer heeft vanavond gebeld nav berichten dat Dixons de levering zou tegenhouden. Dixons schijnt het contact met PB te willen opzeggen omdat La Diff ze een stuk goedkoper zou kunnen leveren. Waarom dit de levering tegenhoudt werd me na het gesprek met mijn broer ook niet duidelijk. Verder schijnt het dat de fiscus over de vloer is geweest wat ook de nodige vertraging op zou leveren. Nu wacht mijn broer al 6,5 week dus wil hij een datum van levering. Als hij volgende week niks gehoord heeft moet hij opnieuw bellen, maar dan besteld mijn broer ergens anders een pc. Verder zouden de tft schermen er al bij zijn. Ook nemen ze geen nieuwe orders meer aan, maar worden alle uitstaande orders nog wel uitgeleverd. De volgende aktie zal een pc zijn zonder randapparatuur en waarschijnlijk een Pentium 4 systeem. Zo, nu weten jullie evenveel als ik, wat eigenlijk nog steeds niet veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De volgende aktie zal een pc zijn zonder randapparatuur en waarschijnlijk een Pentium 4 systeem[/quote]Denk eerder de AMD 1GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wanneer wordt die dan geleverd ? Tegen de jaarwisseling van 2002 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Hmm, ja, vorige week had ik dus die gasten gemaild...Tot op de dag van vandaag niets gehoord... :(Ik geloof het verder wel..
Het kunnen niet anders dan beunhazen zijn als ze niet eens op een mailtje reageren ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4 aktie ja dat is al heel oud news. Ik snap niet dat deze discussie nog doorloopt, zoals eerder gemeld op www.gameparty.net is het een hoax, geen recatie van hun kant gehad en we zijn nu een week verder. Nu krijgen we dit weer met die p4 actie, denk allen goed na, er is niemand die een PB heeft gehad, mensen die zeggen van wel kunnen dit niet aantonen, maar moeten wij maar geloven. Kom op denk na er zijn geen PCs het is allemaal nep niet meer niet minder. Ik heb alle reacties nog eens nagelezen, maar niemand kan MET bewijs zeggen dat ze PC hebben gehad. Dus aan alle pro ladifferance mensen de volgende oproep, laa je PB zien met pics en nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Laatst online: 12-09 13:58
Ok, heb verschillende bedrijven deze aanbieding zien doen hier in de buurt. Bij sommige moet je vooruit betalen, bij anderen niet. Nu hebben wij goede contacten met luchtmachtbasis in Enschede. hier hebben we pc privé enz. voor gedaan. Nu horen we dus van ons contact persoon daar dat ze daar dus 3000 (ja geen tikfout 3000!) van die systemen hadden besteld toen ze deze aanbieding kregen. voor verschillende lokaties in NL en Duitsland geloof ik ook. Ook zij moesten vooruit betalen. Hij beweert dat ze tot nu toe nog maar 100 van deze systemen hebben gekregen. Vreemd dus. en van iedereen hoor je dat de 17' TFT nageleverd wordt. Het gekke is dat een vriend van me op het werk bij hem (automatisreingsbedrijf) deze aan bieding kregen MET TFT! voor 1750,- Ongeacht hoeveel stuks ze kochten. Sorry, maar met de huidige dollarkoers maak je mij niet wijs dat je zo'n systeem voor zo'n bedrag kunt aanbieden en nog winst maken ook.
iig een vreemd iets dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Die is wel mooi... geld vangen voor 3000 systemen, gauw bij dixons oid 100 van die dingen kopen (met 15") en uitleveren.. op die manier denkt je klant dat er wel geleverd gaat worden (er zijn er immers al geleverd) en zal minder snel moeilijk gaan doen

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, genoeg heen en weer beschuldigingen geuit hoop ik? Doe mij zo'n serienummer, dan zal ik het natrekken en kijken of de systemen als gestolen geregistreerd staan. Dus Snuffie, kijk eens achter op zo'n kast, daar zit een rechthoekig stickertje. Onderaan staat S/N, dan een letter en dan 9 cijfers. Doe mij die ff dan weet iedereen waar hij/zij/het aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
hey roffel in welke cubbicle zit jij ?

ts_nl here :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondag op www.europc.nl de volgende aanbieding gekocht voor fl. 2799,- (inculsief BTW en verzendkosten). Betaling bij aflevering:

Compaq Presario 7950 + Acer 18,1" LCD monitor

Compaq Presario 7950
* 650 MHz AMD Athlon
* 512KB Integrated L2 Cache
* 128MB 100MHz SyncDRAM
* 16MB Voodoo 3 3500TV
* 20GB Ultra DMA 7200t
* 8x DVD/40x Max CD-rom
* PCI 56Kbps itu V.90 modem
* COMPAQ Easy Access Keyboard

Acer FP855 LCD monitor
* Formaat: 18.1"
* Resolutie: 1280 x 1024
* Pixel pitch: 0.2805mm

Ik kreeg vandaag een mailtje waarin ze de bestelling bevestigen. Levertijd bedraagt 7 werkdagen. Dit ziet er wat mij betreft wel betrouwbaar uit. En zo niet... ach ik loop tenminste geen risico.

Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb zondag op www.europc.nl de volgende aanbieding gekocht voor fl. 2799,- (inculsief BTW en verzendkosten). Betaling bij aflevering:
(...)
Dit ziet er wat mij betreft wel betrouwbaar uit. En zo niet... ach ik loop tenminste geen risico.[/quote]Is dat zo? Ik neem aan dat je onder rembours laat afleveren. Je mag dan niet in het pakket kijken voor je betaalt! Dat zijn dus dure bakstenen als je met oplichters van doen hebt.

Maar ik geef toe, dit is weer een hele mooie aanbieding en het ziet er wat minder vaag uit dan LaDifference.

Toch is dit ook weer onwaarschijnlijk goedkoop: ik heb even in de CNET pricewatch gekeken, en die monitor (alleen de monitor!) had daar een minimale prijs van US$2481,- oftewel zesduuzend gulden met de huidige dollarkoers...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik houd jullie op de hoogte.[/quote]Graag! Succes.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool...de volgende scam om over te discussieren

aangezien we nooit meer wat van snuffie en zijn serienummers vernemen.. :)

Compaq wordt door de officiele kanalen altijd geleverd met een Compaq monitor ..zelfde als packard bell...bedrijf krijgt een setje van monitor en computer binnen en zullen niet graag er een ander merk beeldscherm bij verkopen (aangezien ze dan weer met een voorraadverschil zitten en een monitor over) dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou toch eens op over die serienummers, alsof iemand daar hier ook maar iets wijzer van wordt.

Degene die mij een mailtje hebben gestuurd omtrent aankoop van een PB krijgen eind deze week, begin volgende week bericht van mij over daadwerkelijke kosten en aflevertijdstip.

Voor alle anderen: nee, laat maar, ik ga er geen woorden aan vuil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom staat er geen info bij alle overige componenten op de site van http://www.europc.nl/ ?
Ik zou maar eens flink met de dozen rammelen als ze de pc af komen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha...

me 2 ts_nl
Cubicle 107 als dr plek is ;-)

ennuh snufkut, aan die serie#'s hebben we wel degelijk wat. Dus post ze nou maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Laatst online: 12-04 23:07
die monitoren worden per 1 oktober met crt monitor 17" geleverd maar de bestellingen voor 1 oktober die zouden gewoon een 17" lcd monitor krijgen

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Laatst online: 12-04 23:07
heeft er al een keer iemand daar naartoe gebeld en een afspraak gemaakt?
zo ja, hoe was dat??

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

He, die Acer vond ik ook op Ibazar: http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKF466163KJ414792

voor 2000,- (nieuwprijs 6000,-).Dat zou betekenen dat je het systeem voor 799,- erbij `krijgtŽ. Hmm is dit weer een wazig verhaal ? De specs van de monitor zien er overigens goed uit ! ;)

Voor de rest weer een wazige site http://www.europc.nl/ zonder verdere info over de andere produkten die ze zouden verkopen...Mischien is Ladifferance opnieuw begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 22:16 schreef p500mmx het volgende:
Waarom staat er geen info bij alle overige componenten op de site van http://www.europc.nl/ ?
Ik zou maar eens flink met de dozen rammelen als ze de pc af komen leveren.[/quote]Omdat [quote mode] "Momenteel zijn we druk bezig met het inrichten van onze webwinkel, maar we willen u alvast kennis laten maken met EuroPc door middel van een fantastische aanbieding." [/quote mode]

Je moet het niet erger maken dan het is hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een Zeikers die beweren dat die packard bell niet word geleverd.
Ik heb namelijk gisteren een op mogen halen.
Daar uitgeprobeerd !! het enige waarmee ze je bij de poot hebben is dat de 17 inch TFT niet aanwezig was,das mooi !@#$%^&*() afijn wel een 15 inch TFT naja het was niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..eh..IK mag dan wel een newbie zijn hier op het forum....maar eh...als je bij je 1ste post meteen mensen gaat lopen afzeiken...DungeonKeeper.. :(
Maargoed, je hebt d'r nog steeds hetzelfde bedrag voor betaalt nu je die 15" tft heb??

Een collega van m'n vader heeft ook zo'n ding besteld..maar tot nu toe nog nix gehad volgens mij...

Snuffie, waarom is het nou zo ongelooflijk moeilijk om een serialnumber te plaatsten? Je zit dan wel te zeggen dat we je maar op je woord moeten geloven, maar op deze manier wordt je verhaal steeds ongeloofwaardiger! Ff serie nummertje en je komt ineens heel veel geloofwaardiger over...

Mzzls

Gerlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dungunkeeper, wanneer heb je dit systeem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dungunmasters signature is wel heel toepasselijk hier >:)

duh natuurlijk hadden ze die 17" TFT niet..weet je hoe f*** duur die krengen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Laatst online: 17:12

uibeltje

Idiotheque

Snuffie snuffie, deze zaak stinkt steeds meer, ruiken jullie het ook?

En ja snuffie, natuurlijk willen wij wel bewijzen zien. Je zei ergens dat je een bestelling zwart op wit hebt dus hup, gooi dat ding onder de scanner en post het hier. Als je nooit met bewijzen komt gaan we steeds meer denken dat je wel degelijk iets met deze zaak te maken hebt en dat er nooit iets geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 16:28 schreef uibeltje het volgende:

En ja snuffie, natuurlijk willen wij wel bewijzen zien. Je zei ergens dat je een bestelling zwart op wit hebt dus hup, gooi dat ding onder de scanner en post het hier. Als je nooit met bewijzen komt gaan we steeds meer denken dat je wel degelijk iets met deze zaak te maken hebt en dat er nooit iets geleverd wordt.[/quote]Je denkt toch niet dat ik voor jouw schijterigheid mijn privé gegevens hier gaat zetten. Bovendien valt er niets te scannen want ik heb bericht per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrDRE = snuffie???

..Als dat zo is...e-mail noem ik niet zwart op wit eigenlijk. Maargoed, dan kun je die toch ook plaatsen?? Danwel zonder persoonlijke gegevens ( d'r zit zo'n wildcard tekentje op je toetsenbord weetjenog...)

Dit zaakje ruikt een uur in de wind als je et mij vraagt.

Mzzls

Gerlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 18:48 schreef G3R10 het volgende:
DrDRE = snuffie???

..Als dat zo is...e-mail noem ik niet zwart op wit eigenlijk. Maargoed, dan kun je die toch ook plaatsen?? Danwel zonder persoonlijke gegevens ( d'r zit zo'n wildcard tekentje op je toetsenbord weetjenog...)

Dit zaakje ruikt een uur in de wind als je et mij vraagt.

Mzzls

Gerlo[/quote]Als je er blij mee kan maken:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Klantenservice EuroPc [mailto:klantenservice@europc.nl]
Verzonden: maandag 9 oktober 2000 14:23
Aan: ***@***
Onderwerp: Orderbevestiging (001521)

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij EuroPc. Wij zullen uw opdracht met de grootst mogelijke zorg afhandelen. De gemiddelde levertijd bedraagt 7 werkdagen. Wanneer deze leveringstermijn overschreden dreigt te worden, zullen wij u daarvan zonder uitstel via de e-mail in kennis stellen en u de mogelijkheid bieden uw bestelling kosteloos te annuleren.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EuroPc

P.S. Wij verzoeken u bij correspondentie over deze bestelling gebruik te maken van onderstaand orderbevestigingsnummer.

--------------------------------------------------------------------------------

Orderbevestigingsnummer: 001521

--------------------------------------------------------------------------------

De Heer ***

Nederland

***@***

Verzendwijze: Onder rembours, geen verzendkosten

Betalingswijze: Onder rembours

1 x AANB0040 - Compaq Presario 7950 + Acer 18,1

Tussenbedrag: 2799,00

+ Verzendkosten: 0,00

+ Onder rembours: 0,00

Totaalbedrag incl. BTW: 2799,00

in euro: 1270,13

BTW-bedrag: Nederland hoog 416,87

BTW-totaalbedrag: 416,87

Opmerkingen:

geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

"...DrDRE = snuffie???.."

Als dat zo is, is Ladifferance dan toch opnieuw begonnen als Europc ?? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik wacht het allemaal wel af. Ik zie geen problemen.

En zoals eerder gezegd: als je het niet aandurft moet je het gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

JA, ach, Ladifferance heb ik al benaderd maar die geven geen sjoege. En op die Compaq zit ik niet echt te wachten. Maar die Acer lijkt me wel wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
  • Laatst online: 18-09-2020
Same here:

Geachte heer Wolf,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij EuroPc. Wij zullen uw opdracht met de
grootst mogelijke zorg afhandelen. De gemiddelde levertijd bedraagt 7
werkdagen. Wanneer deze leveringstermijn overschreden dreigt te worden,
zullen wij u daarvan zonder uitstel via de e-mail in kennis stellen en u de
mogelijkheid bieden uw bestelling kosteloos te annuleren.

Klantenservice EuroPc

P.S. Wij verzoeken u bij correspondentie over deze bestelling gebruik te
maken van onderstaand orderbevestigingsnummer.

----------------------------------------------------------------------------
----
Orderbevestigingsnummer: 001526
----
----
Verzendwijze: Onder rembours, geen verzendkosten
Betalingswijze: Onder rembours
----
1 x AANB0040 - Compaq Presario 7950 + Acer 18,1
----
Tussenbedrag: 2799,00
+ Verzendkosten: 0,00
+ Onder rembours: 0,00
----
Totaalbedrag incl. BTW: 2799,00
in euro: 1270,13
BTW-bedrag: Nederland hoog 416,87
BTW-totaalbedrag: 416,87
----
Opmerkingen:
geen
----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi dugeonkeeper wat is het serial ik ben van www.gameparty.net en dit was bij ons op de site een hot item. Eerlijkdshalve moet ik zeggen als jij een sys hebt ik dit ook zal vermelden. Eis en wederhoor Want zelfs met een 15inch is de prijs nog ongelooflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Iemand al iets van zijn bestelde pc bij EuroPC gehoord ?? ;)

Het blijft toch wel vaag: een postbus in Bunschoten, geen telefoon, geen adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He magisch figuur. Stop maar met vragen die serials krijg je volgens mij toch nooit. Ik bedoel als snuffie ze had zou ie ze wel posten. Offeh..zitten d'r geen serials op ofzow??

btw dit neem ik uiteraard terug als hier op wonderbaarlijke wijze toch een serial komt te staan >:)

Mzzls

Gerlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 20:27 schreef psychotic het volgende:
Iemand al iets van zijn bestelde pc bij EuroPC gehoord ?? ;)

Het blijft toch wel vaag: een postbus in Bunschoten, geen telefoon, geen adres...[/quote]Wacht het nou ff af. Ik heb een bevestiging gehad dat ze gemiddeld binnen 7 werkdagen leveren. Dus dat is ergens volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat jullie je markt niet kennen jongens.

EuroPC, dat is wel een bedrijf, maar er zit een andere organisatie achter: Ik zal de naam niet noemen, maar ze zitten in de straat Broers Wetering in Bunschoten.
Willen jullie het telefoonnummer?

033-2996690, vragen naar Dominique, hij geeft de garanties af omtrent levetringen e.d.

Status van de ongelooflijk mooie Compaq's:
Vandaag (13-10, jawel vrijdag de 13e) zouden ze de eerste shipment verwachten, echter.... er is niet geleverd.
Men verwacht de eerste zending volgende week binnen te krijgen, in ieder geval genoeg om het eerste backlog in te vullen, en vervolgens houdt men er genoeg over om te verkopen.

Veel plezeir jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je al een serienummer van zo'n PB kunnen vinden Snuffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

EEuuhhmm, Snuffie,

Jij schijnt verstand van zaken te hebben..

Wat ik me afvraag is hoe beide "bedrijven" zoŽn systeem kunnen leveren voor een prijs waarvoor enkel de monitor nog niet te leveren is ?? geef mij is aan hoe dit op één of andere legale manier mogelijk is..

Ik heb Europc gemaild met de vraag of ik zoŽn systeem na bestelling zou kunnen ophalen.. Dit kon dus "nog" niet, er werd wel aan gewerkt...

Begrijp me niet verkeerd, als ik zoŽn "Eurosysteem" kan krijgen voor 2799,- doe ik het gelijk. Maar ik heb geen zin om 2799,- te betalen voor een eventuele doos met bakstenen ;)

Helaas kan ik zoŽn systeem dus pas aanschaffen wanneer ik hem zelf fysiek kan ophalen :(

Hoewel, ik zal ze volgende week eens bellen nu ik het telefoonnummer en de straat weet...
Als ik dan bestel en ze leveren bakstenen kan ik natuurlijk altijd met wat hulp op hen "terugvallen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eejh jongens ik wil niet zeuren ofzo, maar die Snuffie alias DrDre (ja dat is dezelfde) zit volgens mij de hele boel te verkloten hier! Hij heeft ook een andere topic opgestart over een ander systeem voor weinig geld met een lcd/tft monitor met de titel 'is dit een goede deel' hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52816

Dit is in mijn ogen toch wel een beetje verdacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 21:30 schreef tineau het volgende:
Eejh jongens ik wil niet zeuren ofzo, maar die Snuffie alias DrDre (ja dat is dezelfde) zit volgens mij de hele boel te verkloten hier! Hij heeft ook een andere topic opgestart over een ander systeem voor weinig geld met een lcd/tft monitor met de titel 'is dit een goede deel' hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52816

Dit is in mijn ogen toch wel een beetje verdacht![/quote]HO, WACHT, STOP!!! Ik ben niet Snuffie. En snuffie is mij niet. Moet je mij maar eens vertellen hoe je 2 profiles op 1 pc kan maken. Dus hoe je daar nou weer bij komt...

Het klopt dat ik een andere topic hebt gemaakt. Maar als je de boel een beetje gevolgd heb dan weet je ook dat deze topic in eerste instantie ging over PB. Die andere gaat over EP (EuroPc). Ik heb hier alleen melding gemaakt dat ik een soortgelijke deal bij EP. That's it.

Je moet de boel niet gekker maken dan het is natuurlijk.

Maar ik snap het wel. Ik heb een keer gereageerd op een bericht dat voor Snuffie bedoeld was. Ik had toen nog niet in de gaten dat Snuffie een Tweaker is. Ik dacht dat dat net zoiets was als 'sukkel'. Mijn fout, maar ik ben beslist Snuffie niet. DUIDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>quote:
Op 11 oktober 2000 16:28 schreef uibeltje het volgende:
En ja snuffie, natuurlijk willen wij wel bewijzen zien. Je zei ergens dat je een bestelling zwart op wit hebt dus hup, gooi dat ding onder de scanner en post het hier. Als je nooit met bewijzen komt gaan we steeds meer denken dat je wel degelijk iets met deze zaak te maken hebt en dat er nooit iets geleverd wordt.

Je denkt toch niet dat ik voor jouw schijterigheid mijn privé gegevens hier gaat zetten. Bovendien valt er niets te scannen want ik henegluk reageeeb bericht per e-mail.[/quote]En waarom zouden wij nu in hemelsnaam denken dat jij een en dezelfde persoon bent he ???
omdat je mischien stom toevallig per ongeluk reageert onder de verkeerde naam maar wel in je reactie antwoordt geeft op een vraag die specifiek voor snuffie bedoeld was ???????

NO WAY DAT DIT KLOPT !!!!!
en als het wel zo is bewijs het maar eens met GOEDE ARGUMENTEN en een scan of foto van desbetreffende systeem met daarbij de rekening !!!!
anders geloof ik het niet !!! klaar uit !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 22:51 schreef harley het volgende:
En waarom zouden wij nu in hemelsnaam denken dat jij een en dezelfde persoon bent he ???
omdat je mischien stom toevallig per ongeluk reageert onder de verkeerde naam maar wel in je reactie antwoordt geeft op een vraag die specifiek voor snuffie bedoeld was ???????

NO WAY DAT DIT KLOPT !!!!!
en als het wel zo is bewijs het maar eens met GOEDE ARGUMENTEN en een scan of foto van desbetreffende systeem met daarbij de rekening !!!!
anders geloof ik het niet !!! klaar uit ![/quote]Of je mij gelooft of niet zal mij zo een zorg zijn.

Ik heb al gezegd dat ik dacht dat Snuffie zoiets als 'sukkel' betekende. Kijk, ik ben natuurlijk niet dom. Als jouw bewering klopt waarom heb ik de tekst dan niet bewerkt... duh! Dat was dan toch veel slimmer geweest dan het te laten staan.

Je opmerking ligt erg voor de hand, dat ben ik wel met je eens, maar toch is het niet zo. Meer kan ik er niet van maken.

By the way: zodra ik een serienummer heb zal ik hem hier plaatsen. Nog ff geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 17:47 schreef Snuffie het volgende:
Status van de ongelooflijk mooie Compaq's:
Vandaag (13-10, jawel vrijdag de 13e) zouden ze de eerste shipment verwachten, echter.... er is niet geleverd.
Men verwacht de eerste zending volgende week binnen te krijgen, in ieder geval genoeg om het eerste backlog in te vullen, en vervolgens houdt men er genoeg over om te verkopen.

Veel plezeir jongens![/quote]Dan weet jij meer dan ik. Als alles gaat zoals ze in de orderbevestiging zeggen zou ik volgende week vrijdag (de 20e dus) mijn spullen moeten hebben. Ik wacht 't wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HO, WACHT, STOP!!! Ik ben niet Snuffie. En snuffie is mij niet. Moet je mij maar eens vertellen hoe je 2 profiles op 1 pc kan maken. Dus hoe je daar nou weer bij komt...[/quote]Jongens, DrDre en ik zijn niet dezelfde persoon, ik moet jullie helaas teleurstellen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jij schijnt verstand van zaken te hebben..[/quote]Ik denk dat dat komt omdat ik inkoper van beroep ben, en weet waar Abraham de mosterd haalt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat ik me afvraag is hoe beide "bedrijven" zoŽn systeem kunnen leveren voor een prijs waarvoor enkel de monitor nog niet te leveren is ?? geef mij is aan hoe dit op één of andere legale manier mogelijk is..[/quote]Het Compaqsysteem komt al sinds juni niet meer in de prijslijsten van Compaq voor. Compaq heeft (zeker met betrekking tot de Presario modellen) een x-aantal modellen geproduceerd die gewoon absoluut niet verkoopbaar zijn. Wat gebeurt er in zo'n geval: ze worden tegen dump-prijzen op de markt gebracht. Hetzelfde geldt voor de Packard Bell systemen van LaDifferance.
Iedere slimme handelaar koopt zo'n hele batch op tegen schijtprijzen en gaat vervolgens de markt lopen 'verzieken' met spectaculaire aanbiedingen. Is helemaal niets illegaals aan, maar gewoon een slimme handelaar.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dan weet jij meer dan ik. [/quote]Klopt, gewoon even bellen met de betreffende zaak, en vragen wat de status is, en je weet meteen van de hoed en de rand. Zo moeilijk is alles niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Heb je al een serienummer van zo'n PB kunnen vinden Snuffie?[/quote]Zoals ik al vanaf het begin heb aangegeven: ik ben niets meer en niets minder dan iemand die in prive-sfeer (niet zakelijk dus) een aantal mensen zo'n systeem heb geleverd. Thuis heb ik dus zeer zeker geen PB staan.
Natuurlijk kan ik bij een van deze mensen langs gaan om het serienummer te noteren en het hier te posten, echter zie ik daar absoluut het nut niet van in, en ben ook zeker niet van plan deze mensen met zoiets onbenulligs lastig te vallen.

Hoe je het ook went of keert, allebei de aanbiedingen zijn legaal, legitiem, en 100% waar. Wat ik absoluut niet begrijp is de hele hetze die hier gemaakt wordt omtrent dit soort aanbiedingen. Een beetje simpele ziel weet dat hij gewoon moet profiteren van dit soort stunt-acties en zich niet moet afvragen hoe het allemaal kan, en of het allemaal echt is.
Mijn advies is gewoon: bestel zo'n ding daar waar je het het goedkoopst kan krijgen, en hou voor de rest je mond dicht.
Krijg je hem daadwerkelijk uitgeleverd, dan heb je een 'prachtsysteem' voor een schijtprijs.
Krijg je hem niet, dan is er nog geen man overboord, en ga je gewoon verder zoeken naar een andere aanbieding.

Dus hou in godsnaam op met beschuldigingen over en weer te maken, niemand is hierbij gebaat, en geen van jullie wordt er ook maar iets wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Snuffie:
.."Krijg je hem daadwerkelijk uitgeleverd, dan heb je een 'prachtsysteem' voor een schijtprijs.
Krijg je hem niet, dan is er nog geen man overboord, en ga je gewoon verder zoeken naar een andere aanbieding."...

Ja, was het maar zo simpel. In het laatste geval ben je dan wel 2799,- armer met de manier van uitleveren (rembours) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, natuurlijk niet, dan laat je hem toch op rekening bezorgen?

Overigens zou ik al helemaal niet doen aan rembours zendingen, want dan vraag je erom om genaaid te worden.

Mijn advies: loop even langs bij de betreffende zaak zodra ze de systemen op voorraad hebben, en neem er een mee vanuit de winkel. Kan je ook nooit bedonderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Snuffie:
..."dan laat je hem toch op rekening bezorgen"...

Wat bedoel je daarmee ?

Ze leveren onder rembours of bij vooruit betaling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Heey mag ik toevallig ff weten waar die lui nou precies in Hengelo zitten?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het Compaqsysteem komt al sinds juni niet meer in de prijslijsten van Compaq voor. Compaq heeft (zeker met betrekking tot de Presario modellen) een x-aantal modellen geproduceerd die gewoon absoluut niet verkoopbaar zijn. [/quote]We hebben het nog steeds over dit systeem toch..?

Platinum 7800 RW
-Processor: Intel® Pentium® III 800 / 133MHz
-Intern geheugen: 128 MB
-Vaste schijf: 30 GB ATA66 / 7200 RPM
-Monitor: S515
C910
A720
-CDROM/DVD: 10x DVD / 8x4x32 CDRW
-Diskdrive: 3,5" 1.44 Mb
-Fax/Modem: 56kbps V.90
-Muis: Scroll
-Toetsenbord: 7 internettoetsen
-Geluidskaart: A3D+Dolby© Digital Out
-Grafische kaart: TNT2 Pro AGP 32 MB + TV-Out
-Moederbord/chipset: Saturn (VIA apollo Pro 133A)
Wordt geleverd met 17" TFT scherm + HP 5300C scanner en HP 970 CXi.
Dit alles voor de prijs van Fl 2799,= incl.

[sarcasm-mode]
Inderdaad, ONVERKOOPBAAR, hier kun je niet meer mee aankomen als dealer... Hoe zouden ze durven!!
[/sarcasm-mode]

Hee Snuif, maak dat je lieve moedertje maar wijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 15:02 schreef Snuffie het volgende:
Was ik maar zo ziek ja ;)[/quote]Je bent zo ziek, gore kutflikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 16:23 schreef GreenGolf3 het volgende:
Maare, alles ff samenvattend:

Zijn er al systemen ui0tgeleverd en zo ja, zijn er serials? Wat is nu de concrete status van dit verhaal? Ik hoor verhalen dat er geleverd wordt, en ik hoor verhalen dat het hier om een mega oplichtershandel gaat. met andere woorden, /me snapt er niets meer van.[/quote]EVEN KORT SAMENGEVAT:

SNUFFIE IS EEN GORE KUTFLIKKER EN EEN VIEZE LEUGENAAR.. kutsloeber
ER WORDT NIKS GELEVERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 17:36 schreef Snuffie het volgende:
Even een update voor de geinteresseerden:

Volgende week komen er 27 stuks binnen (jawel, dat is gegarandeerd op papier).

Dit houdt in dat er (natuurlijk) een aantal van verkocht zijn, en dat er een stuk of 10 beschikbaar zijn.
Ze worden in eerste instantie geleverd me 17" beeldbuis, TFT staat in nabestelling.
Dus voor de geinteresseerden.....

Zakelijk gezien mogen ze van mij die dingen houden, claims volgen vanzelf wel >:)

Maar goed, keep you informed![/quote]ASJEBLIEFT, keep you informed?
DUS JE GAAT DOOR MET JE GORE VUILE LEUGENS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik denk? Dat snuffie merkte dat hij het fout had gedaan met die TFT 17" en lage prijs en dat hij opnieuw is begonnen..

Weet je wat ik denk? Dat snuffie automatiseringservaringen opdoet bij Brocom en in zijn vrije tijd lekker met zijn eigen bedrijfjes bezig is.

Weet je wat ik denk? Dat EuroPC evenals die van de Packard Bell van Snuffie is.

Bovendien is Brocom ook een onbetrouwbaar kutbedrijf, ze hebben ons met een PC Privé project genaaid door bij een pc-lease via wat juridische omwegen ons 25% meer te laten betalen dan de PC waard was en 33% meer dan wat we volgens het contract betaalden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 05-09 19:55
He stil ff Jedi.
En hou toch eens op met het gezeur. Dan geloof je het toch niet.
Ken mij niks schelen ken Snuffie niks schelen.
Ik hoop dadelijk een prachtsysteem te hebben voor geen geld. (naja gaat me eigenlijk meer om enkele losse spullen)
Als ik een systeem binnen heb, dan zal ik wel een foto maken.

Je mag best argwanent zijn hoor, ben ik ook in zekere mate, ik geloof het pas als ik het zelf gekocht heb. Maar dat heb ik ook bij super aanbiedingen in de winkel.

He Snuffie ik hoor nog van je.. :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>He Snuffie ik hoor nog van je.. [/quote]Klopt helemaal!

Enne, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Laatst online: 06-01 00:49
Hmm, zou het uit zijn met zijn vriend(in) of zal hij (ze) hem niet willen pijpen? >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 21:24 schreef Config het volgende:
Hmm, zou het uit zijn met zijn vriend(in) of zal hij (ze) hem niet willen pijpen? >:).[/quote]hmmm projectie??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Jedi_Tom: consider yourself banned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Wat is dit in godsnaam, een meest lange topic contest?

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nou wie weet.
;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik de topic eigenlijk niet om begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch is het een kutflikker, you know why? omdat hij jullie naait.. mag ik dat niet zeggen? Daniel Kegel zelf dan toch..? Als iemand wat over Turken zegt (zie lieve adjes) mag dat? Als iemand jullie naait waar je zelf bijstaat niet? Zie het in mensen, hij NAAIT je waar je bij staat.. En ga me asjeblieft niet IP bannen want ik ben niet thuis...

mwuhahahahahhahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unico
  • Laatst online: 30-07 15:11
ik hoop dat ik de laatste ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

nee dus,

Dit topic is nu bijna een maand aan de gang en ik heb nog niemand gezien die er echt één geleverd heeft gekregen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ging toch over Packard bells en oplichtingen/scams ed...niet over turken...wtf hebben turken hiermee te maken
(behalve dan dat we heel makkelijk kunnen zeggen dat zij dat gedaan hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ging dus hierom:
=============================================
Kijk eens even op deze site voor de aanbieding.
http://www.ladifferencegroep.nl/html/automatisering.html
Wat is dit, is dit mogelijk?
De site is wat traag, dus even geduld.
Iemand ervaring met deze aanbieding?
=============================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Tjark

DON'T PANIC

nog geen nieuws?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is reactie 240, maar nog lang niet de laatste denk ik..............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Nee inderdaad het was ook te mooi om waar te zijn.
Deze mail kreeg ik vandaag:

Geachte heer Wolf,

De leverancier van de door u bestelde Compaq Presario 7950 + Acer 18,1” LCD monitor heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar is. Uw bestelling komt derhalve te vervallen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Wij danken u nogmaals voor uw bestelling en voor uw vertrouwen in EuroPc en zien u binnenkort graag terug in onze shop.

Klantenservice EuroPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

En toen was Meneer Wolf héél boos denk ik. (Nix vooraf betaald hoop ik)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Nee het was rembours en van een gokje hou ik wel. Dit was echt wie niet waagt wie niet wint en als je niet wint kost het je ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar is[/quote]Hij heeft ze nooit gehad, dus hoe kan het niet meer leverbaar zijn?

Maar goed, weer een door de mand gevallen dus...

NEXT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
EJ luister ongelovigen, het is allemaal ook te mooi om waar te zijn maar jullie moeten:
1: Niet die 2 systemen door elkaar aheln (PB en KromPrak), die hebben voorlopig niets met elkaar te maken.
2: Niet zo agressief doen want dat helpt niet
3: Een je oor te luister lggen bij de kassa van een importeur, nog een groothandel, en minstens nog een leverancier, want zoveel stappen zitten er tussen fabriek en jouw bureau. En denk je dat al die mensen hun werk voor de kat haar kut doen? Ga maar na wat voor winstmarges er in de PC branche zijn dan piep je wel anders.

Lekker afwachten dus.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
Kep wat heen en weer gemaild met die euro
PC dudes, dit was het laatste:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beste Ruben,

Wederom bedankt voor je mailtje. De aanbieding was inderdaad erg mooi en
achteraf wellicht zelfs te mooi om waar te zijn: wij hebben geen enkel
systeem geleverd gekregen en derhalve onze klanten ook niet. Wij betreuren
deze hele gang van zaken zeer en zullen in het vervolg trachten dit soort
'missers' te voorkomen.

We zien je binnenkort graag terug in onze shop.

EuroPc

André de Bruin
Klantenservice[/quote]

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

EEEEeeeuuuhhhmm, ja....

Goeie start voor Europc, goeie mond op mond reclame ook :P

Niet de eerste keer dat iemand beweert van alles te kunnen leveren, als je dan ingaat op zoŽn bod, wordt het opeens weer ingewikkeld...
---------------------------------------------Dit mailtje kreeg ik terug van het betreffende systeem:

Het gaat niet door.
----- Original Message -----

> Op Ibazar biedt je het onderstaande systeem voor 2300,-
> Graag wil ik zoŽn systeem bij je bestellen. Mijn telefoonnummer is
> ******
>
> Met vriendelijke groet,
>
> ******
>
> 25 stuks!! > COMPAQ Presario 7950 > > 650 MHz AMD Athlon > 512KB
Integrated
> L2 Cache > 128MB 100MHz SyncDRAM > 16MB Voodoo 3 3500TV > 20GB Ultra DMA
> 7200t > 8x DVD/40x Max CD-rom > PCI 56Kbps itu V.90 modem > COMPAQ Easy
> Access Keyboard > > Acer FP855 Monitor > Met 1 jaar garantie! > Mail me je
> telefoonnummer en ik bel > je voor een afspraak: > ssjakie@hotmail.com
>
>

--------------------------------------------
Beunhazen, allemaal !

Ok, one down, en hoe zit het nu met Packhard Bell ?? Any news hier, Snuffie mischien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Nou, ik ben heel benieuwd!

Houdt er even rekening mee dat een draad max. 255 replies mag hebben!;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Is dat echt zo? (Shit, dan heb ik er nu weer 1 verpest!)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

255 draadjes? Als ik dit gezeur hierboven allemaal zo lees had het van mij bij 1 reply mogen ophouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 17:56
Ja, maar dan vind ik toch dat we nu net zo goed nog ff vier replies kunnen toevoegen he? ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

[voetbalsupporter-mode]
Wááááááát, iiiiiiissss, dieeeee SNÚFFIE stil, wat is die snuffie stil, wat is die snuffie stil, wat is die snuffie stil....

Wááááááát....
[/voetbalsupporter-mode]

(vul de rest zelf maar in :)

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 17:56
Oke, aan wie de eer voor de laatste? ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik het doen!
:)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.