Packardbell 7800 RW voor spotprijs?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 499 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens even op deze site voor de aanbieding.
http://www.ladifferencegroep.nl/html/automatisering.html
Wat is dit, is dit mogelijk?
De site is wat traag, dus even geduld.
Iemand ervaring met deze aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijgt mijn broer hem deze week binnen. Hij heeft hem via pc-prive project besteld, 30 stuks in totaal. Daardoor ging er nog eens fl 300,- af!!
Alleen krijgt hij een gewone 17" totdat de tft schermen er zijn en dan wordt de monitor omgeruild. Als de pc binnen is laat ik wel iets meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werkt je broer bij de landmacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kwartier gewacht tot de specificaties en prijs op mijn scherm zouden verschijnen maar helaas dit gebeurde niet. :(

Als je hier nou de specs en prijs neerzet, dan kunnen we kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer werkt bij Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Platinum 7800 RW

Processor: Intel® Pentium® III 800 / 133MHz

Intern geheugen: 128 MB

Vaste schijf: 30 GB ATA66 / 7200 RPM

Monitor: S515
C910
A720

CDROM/DVD: 10x DVD / 8x4x32 CDRW

Diskdrive: 3,5" 1.44 Mb

Fax/Modem: 56kbps V.90

Muis: Scroll

Toetsenbord: 7 internettoetsen

Geluidskaart: A3D+Dolby© Digital Out

Grafische kaart: TNT2 Pro AGP 32 MB + TV-Out

Moederbord/chipset: Saturn (VIA apollo Pro 133A)

Wordt geleverd met 17" TFT scherm + HP 5300C scanner en HP 970 CXi.

Dit alles voor de prijs van Fl 2799,= incl.

Ja, het staat er echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een bestandje d/l waar alle specs en voorwaarden in staan. Hier:
www.ladifferencegroep.nl/7800.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specs:
De Computer:
Intel Pentium III 800/133 256kb
128MB SDRAM 133mhz
Via Apollo Pro 133a
TNT2 Pro 4xAGP +TV-out 32MB
A3D + SPDI dolby digital out
30GB ATA66 7200rpm
10x DVD
8x4x32x CD-RW
3.5" Disk Drive
56K V90 Modem

Randapparatuur:
17" TFT (nageleverd)
Internet Toetsenbord
Diverse SOS toetsen
Scrollmouse
Diamnond Subwoofer
Microfoon
Scanner HP 5300C
Printer HP 970Cxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik geloof er geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik geloofde er ook geen reet van, nog steeds niet trouwens. Alleen loopt mijn broer geen risico want er wordt eerst geleverd en daarna gaat de rekening naar de Philips. Ik hoop aan het eind van de week dat het toch waar is. Wel klote want dan heeft mijn broer een snellere proc dan ik.
Maar niet voor lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar staat die prijs enzo ik kan echt helemaal nix vinden en site ziet er belachelijk raar uit ik vertrouw ut nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even het bestandje binnenhalen, staat alle info in. Ik heb telefonisch contact gehad vandaag. Ze kregen deze week 1000 !!! systemen binnen voor de landmacht (vandaar).Ik heb hem meteen vandaag besteld. Maar ik vind het ook een sterk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd

Zie ik er achterlijk uit ofzo ik heb dat bestandje al binnen hoe denk je dat ik aan die specs kom, uit me aars getrokken ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste dat weet ik niet maar de prijs staat op het BESTELFORMULIER!

Verwijderd

Topicstarter
Systeem kost bij Dixons (excl. scanner en printer) Fl 6998,=

Verwijderd

Geloof het of niet, maar het is toch echt waar!

Deze systemen komen niet uit de fabrieken van Frankrijk, waar ze normaal worden gemaakt, maar worden verscheept uit Amerika.
De reden dat deze zo goedkoop is: groot inkopen, oud model.

Enne, nee, ik heb niets met deze onderneming te maken, behalve dan dat ze mij al leuke 7800RW's hebben geleverd!

Verwijderd

Zeg ConZ, als je iets harder had getrokken dan was ook de prijs meegekomen. Kijk nog maar een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Dat "oude" model, dat valt nogal mee. Er is ook een versie met Gforce, maar tnt2-ultra (4x agp) is ook niet gek. Snap het nog steeds niet van die prijs. En hoe zit dat dan met die hoge dollar?

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 13:06 schreef p500mmx het volgende:
Dat "oude" model, dat valt nogal mee. Er is ook een versie met Gforce, maar tnt2-ultra (4x agp) is ook niet gek. Snap het nog steeds niet van die prijs. En hoe zit dat dan met die hoge dollar?[/quote]* Zpottr vertrouwt het niks. Die lui weten niet waar ze het over hebben. Voorbeeldje: op de vraag wat voor merk HDD er in zit, wordt geantwoord "Generic IDE (Type 47)"... duh.

Bovendien is de flatpanel die met dit systeem geleverd kan worden (althans bij alle andere winkels die 'em verkopen) 15 inch, geen 17 inch!

Ik stop er mijn centen niet in. Bovendien moet je het geval in Hengelo of zo gaan ophalen... en dat twee keer want je moet je monitor omruilen. Smells fishy, if ye'ask me.

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Voor dat geld rij ik wel 2 keer op en neer.
Je betaald pas bij levering wordt er gezegd, dus wat is het risico? Beukie, als je broer zijn PC heeft ontvangen, laat het dan even weten. Ben trouwens zelf ook in dienst bij Philips (wil het geen werken noemen). Binnenkort bij ons ook een PC privé project. Kun (en wil) je me zeggen bij welke vestiging je broer werkt zodat ik info op kan vragen?

Verwijderd

Ik zal het laten weten. Heb op dit moment nog geen nieuws hierover, behalve dat mijn broer bij Philips Nijmegen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-03 17:28

sko

hmm.. ik ben gewaarschuwd dat het oplichterij was van deze gasten..mijn broer kreeg dezelfde aanbieding.. maar dan voor 1750 (!) gulden.. pure oplichting imho!!!

deze fax kreeg hij.. (tis maar 25 kB hoor :))(hij zit bij de luchtmacht) Afbeeldingslocatie: http://www.sko-web.f2s.com/pub/packard-hell.tif
<edit> even wat info weggehaald <edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw het ook niet echt, zeker niet na die fax. Maar ja, betaling als je het geleverd krijgt dat is ook wel aardig. Eerst maar ff wachten op nadere informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ikke vertrouwen het ook niet..
Met zo'n site en de spefs in een .exe bestand..

Die Fax kan ik niet lezen want die doet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:05

Muggie

8 pm

Die website is niet echt door profesionals gemaakt, meer een kinderlijke website, staat niet echt representatief laat staan dat het vertrouwen opwekt.

Volgens mij hebben ze gewoon een schip gekaapt vol met pc's wat voor deze rpijs kan het NOOIT. Dat TFT scherm is al duurder als de hele configuratie bij elkaar.

Waar is trouwens het Kamer van Koophandelnummer bij de fax ? Dat hoort erop te staan.

Ik geloof er geen ene FUCK van.

edit:

Ze hbben een KvK nummer, echter zijn er van de 6 ingeschreven deelbedrijven er al 2 opgeheven.

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 21:56 schreef p500mmx het volgende:
Voor dat geld rij ik wel 2 keer op en neer.
Je betaald pas bij levering wordt er gezegd, dus wat is het risico?[/quote]Je betaalt bij aflevering, maar dan krijg je je TFT (die volgens PackardBell-site overigens een LCD is) nog niet mee. Als ze je daarmee weten op te lichten is het plotseling een stuk minder voordelig. Zou toch vervelend zijn als dit werkmaatschappijtje 'toevallig' in de levertijd van de 'TFT's' falliet gaat, net als tot nu toe twee andere zusjes... Liefde maakt blind, p500mmx, maar pas op je tellen...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
* RubZie weet er ook wat van:

Als die TFT's niet geleverd worden is het nog steeds een werelddeal. Ik ben langs geweest in Hengelo, en die gasten weten geen reet van PC's (tenminste de ene niet, de andere wel maar die heb ik niet gesproken). Het is een boekhouder die naar eigen zeggen gewoon al zn centjes hierin stopt en binnen wil lopen. Het leger heeft hier een PCprive project van gemaakt, en veel winkels hebben interesse. Er is nog en goedkoper systeem (de club 3600) maar die moet je minimaal per 250 bestellen en dat redt ik net niet met mijn salaris :). Vobis duitsland zou er al 10000 hebben besteld, en ze zijn ook niet de enige (ze zouden wel gek zijn).
De reden dat er al bedrijven zijn opgeheven (last time ik checkte was de ophef van "automatisering" in aanvraag). Als reden hiervoor werd de omzetting naar een BV gegeven, wat op zich een plausibel verhaal is ivm dikke investeringen en winsten.
Verder komt de gast met wie ik veel contact heb gehad wel betrouwbaar over, en zie ik voor hem geen reden mij een geintje te flikken, temeer daar hij geen geld vangt zonder levering.
Het enige dat er dan mis zou kunnen gaan is dat de garantie (1 jaar pick up en return) niet word nagekomen maar ook daar kan ik mee leven.
De dixons levert deze systemen inmiddels al lang niet meer, vanwege een nieuw model. Ook op de sites van PB zijn al weken geen PC's meer te koop, wat mij deed denken dat ze vlak voor een faillissement alles hebben gedumpt en dat onze Hengelose vriend daarvan heeft geprofiteerd (anderen durfden niet zei hij). Hij verwachtte ondermeer dat dit wel een behoorlijke klap voor de NL pc markt zou zijn, gezien de aantallen waar het hier over ging.
De levering laat nog steeds op zich wachten, er zouden probs met de douane zijn, met de containers waar die bakken in zitten. Das het laatste dat ik hoorde. Verder heb ik ook verhalen gehoord dat het een scam was, maar hoe ben je van plan iemand op te lichten als ie niks heeft betaald? Dan verdien je niet zoveel geld denk ik, en zo dom kwam hij niet over.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey P500MMX, laat ons AUB weten als je systeempje binnen is gekomen. Ben echt benieuwd of het echt de deal van 2000 is (misschien wel van deze eeuw!). Alleen al voor de 17" TFT is dit de moeite waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Packard Bells verkocht..als dealer kregen wel al bijna nooit TFT-schermen binnen omdat die er gewoon bijna nooit waren. En Packard Bell levert echt niet graag aan niet-dealers. Mediamarkt koopt wel eens in het groot PB in maar verder...geloof hier echt geen reet van..de produktiekosten van een TFT-scherm zijn nog hoger dan de prijs bijna. Verscheping vanuit Amerika? kost ook aardig wat..
mwah..ik wacht af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

Betaling bij levering, er staat in de voorwaarden ook nog zoiets als een deelbetaling die gevraagd kan worden voordat de levering plaats vind, reden genoeg om het niet te doen want als je ergens problemen mee hebt, als je alle apparatuur al krijgt, heb je geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 07:30 schreef Timpie2000 het volgende:
Die Fax kan ik niet lezen want die doet het niet..[/quote]Wedden dat je die fax wel kan lezen? Het is nl gewoon een tiff bestandje, gewoon even rechtermuisknop, save as en in ieder willekeurig grafisch proggel is hij te lezen.
Daar gaan je haren trouwens wel steil van achterover staan als dat de zelfde lui zijn zou ik er niets van geloven...

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de fax staat dat er vooruit betaald moet worden, dat is nu (nog) niet het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even voor alle duidelijkheid, ga echt niet vooruit betalen, dacht het nie.

PS. Op de website van Dixons wordt deze conf. nog steeds aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
p500mmx: in de winkel hebben ze hem niet hoor, ga daar maar vanuit (tenminste niet in a'veen en a'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 01-09 22:18
EXE file niet openen, er zit een trojan in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HUH trojan kheb hem 3 keer gescanned blaat nix uit ? kheb hem wel geopend :( maar ik heb nog nix gevonden, zal nog ff een scan er overheen gooien. Hele sys wel te verstaan

Verwijderd

Ik heb nog niets op het nieuws gehoord dat er een stelletje oplichters opgepakt zijn.

• HermeS
  • Laatst online: 05-09 13:06
wel, ik denk inderdaad dat er dus wat aan de hand is met die exe file, bedoel dat is toch wel heel vaag, hoe ziet die exe file eruit, is dat een presentatie ofzo. of gewoon heel simpel?,
en mensen dit is dus echt nep. ik bedoel, als z'n computer dus echt 6000 piek kost bij dixon's (ik weet het die zijn duur), maar zoduur ook niet, zelfs als je ze p/duizend inkoopt, zouden ze ze echt p/duizend inkopen dan heb je dus echt niet z'n site.

Verwijderd

Is dat ding daar niet gewoon in de winkel te koop.
Halen betalen wegwezen.
Cash betalen uiteraard zodat ze geen gevens van je hebben.

Of moet dat allemaal besteld worden e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
No horse, no cow, no pig, just info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf dat exe-bestand niet eens te downloaden en te executen.
Maar als het waar is dan is het wel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die exe nou echt door alle strotten van virusscanners gepropt en er zit (volgens de scanners dan) nix in. Maar toch vertrouw ik het nogsteeds niet.

Daarom is ie nu ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vage zooi allemaal...

Eerst zo'n vaag exe-bestandje moeten downloaden van een verschrikkelijk lelijke amateuristische website.

Nee, als dit echt een boekhouder is die nu goed wil binnenlopen en daarom maar 1000den pc's inkoopt, dan had hij waarschijnlijk ook wel geld gehad om een iets professionelere site op te zetten en er iets meer promotie voor te maken, ipv dit vage gedoe...

Als dat ding bij mij zou worden afgeleverd, zou ik eerst die afleversjaak ff een grote bak koffie met taaie cake geven zodat ik ondertussen dat ding 'ns ff openschroef en nakijk... Anders zit je straks met een hele mooie doos met bakstenen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu echt of niet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Madboy that's the question !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Laatst online: 05-09 13:06
zarrox LOL :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Kan nooit een tft scherm voor dat geld zelfs zonder al die andere hardware allen het scherm kan al niet voor die prijs als het echt een 17" tft is en dus niet een 15"wat voor onze ogen net zo veel is als een 17"crt

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt dus allemaal wel.
Mijn collega heeft een broer bij de Marine.En die heeft ook zo'n PC prive project.
De 7800 RW kostte hem 1750,-
Dat is ongeloofelijk want alleen een TFT kost al meer dan dit hele systeem.

lang leve de overheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

er staat in die fax dat je kan bestellen tot vrijdag 28 juli 2000????

Da's een tijdje geleden

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:57

hatross

Waar rook is, loopt stroom.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 11:42 schreef Magnex het volgende:
Dit klopt dus allemaal wel.
Mijn collega heeft een broer bij de Marine.En die heeft ook zo'n PC prive project.
De 7800 RW kostte hem 1750,-
/cut[/quote]hee mister Magnex, waarom is er eigenlijk
niemand van die Jantjes die dan even verteld hoe fantastisch zijn nieuwe systeem werkt. Dit hele gebeuren hangt van de geruchten aan elkaar en van degenen die besteld hebben hoor je nou nooit eens van: "goh, wat een wereld pc, zo'n packard bell". De broer van Beukie uit Nijmegen (@philips, werkt -ie toevallig in AN-ploeg E?) zou er ook een krijgen, "van de week" nog wel, maar daarna
hoor je er niks meer over. Zou het misschien kunnen dat je niet mee het internet op kunt?

Packard Bell gebruikers, laat wat van jullie horen !!!

---------------------------------------------
als treinen stoppen op het treinstation, wat moet je dan met een werkstation ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To good to be true,het kan gewoon niet voor deze prijs tenzij Sinterklaas nog een restpartijtje over had,alleen al de TFT monitor(15 inch komt overeen met een gewone 17 inch monitor)met de printer en scanner is een koopje voor 2799.
Heeft iemand deze gasten wel eens gebeld en gevraagd hoe het zit?(074-2552353)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross

hatross

...en toen was het stil...

----------
...nothing but a flat lie
(voivod, experiment-dimension hatross 1989)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie gaat het gokken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik heb nog geen nieuws. Niks van mijn broer gehoord nog.
>hatross: geen idee welke ploeg hij werkt, zal eens vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

<FONT COLOR="RED">
<H5>
<H3>HET IS EEN HOAX!</H3>

Bron: Gameparty Crew

Gisteren hebben wij een newsitem geplaats inzake spectaculaire aanbieding PC. Bij nader inzien vertrouwden wij de zaak niet. En hebben Packard Bell om uitleg gevraagd. Dit was hun uitleg

WAARSCHUWING Door diverse aanbieders, waaronder LaDifferance Automatisering, worden Packard Bell computers aangeboden voor prijzen gelegen tussen Hfl.1.750 en Hfl.3.000,-. De computers worden veelal aangeboden met een Hewlett Packard scanner, een Hewlett Packard printer, een niet-standaard 17" TFT-scherm en/of computermeubel. Bij bestelling wordt een aanbetaling verlangd. Het scherm zou worden nageleverd. Dit aanbod is NIET afkomstig Packard Bell, een van de merken van NEC Computers International B.V., noch van één van haar dochterondernemingen. Wij aanvaarden dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor welke schade dan ook die terzake geleden zou kunnen worden. De normale winkelprijs van deze goederen (inclusief accessories) ligt tussen de 8.000 en 10.000 gulden. Gelet op het grote prijsverschil tussen het aanbod en de normale winkelprijs en het feit dat kopers ruim voorafgaand aan de levering de koopsom contant moeten voldoen, hebben wij een vermoeden van strafbare feiten, dan wel voorbereidingshandelingen daartoe. De politie heeft de zaak inmiddels in onderzoek, maar kan van wege het op dit moment ontbreken van directe strafbare feiten niet ingrijpen. Het politieonderzoek wordt geleid door de Politie Midden Twente. Het is ons bekend dat een groot aantal instanties met flyers zijn benaderd, welke (door personeelsleden) op (electronische) prikborden e.d. worden opgehangen. Ook wordt de aanbieding tot onze spijt herhaald op enkele websites. Teneinde eventuele teleurstellingen (en erger) bij uw medewerkers of bezoekers te voorkomen, stel ik u van het bovenstaande op de hoogte. NEC Computers International B.V. mede namens Packard Bell NEC Nederland B.V.
</H5>

</FONT>

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net vroeg iemand me op ICQ of ik een pc wou kopen.
Voor 3100 piek.

Precies deze onderdelen.
Jah, dat kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer. Nou ja we zien het wel bij Peter R. de Vries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, dat bericht is dus al redelijk en oud, en absoluut niet op waarheid berust.

LaDifference schijnt al een proces te hebben aangespannen tegen dit bericht, wat de afloop daarvan is.... ik weet het niet.

Gelukkig kan ik uit eigen ervaring zeggen dat deze handel volkomen legaal is, en dat er wel degelijk wordt uitgeleverd!

Dus i.p.v. allerlei speculaties te maken: hou je mond als je niet weet waar je het over hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

En als je het wel zegt te weten geef ons dan eens wat specificaties en kom niet aan met dat gezeik van 'uit eigen ervaring'.

Dat zijn van die ongelooflijk loze opmerkingen, schrijf die ervaringen dan maar eens op (of tik ze in in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well: ik heb hem samen met 2 makkers van me voor een week of 10 geleden besteld.. Gewoon bij 1 van de verkopers thuis. We hebben een demo gekregen van de pc en vervolgens dat ding besteld. Deze week zou ie geleverd worden.. Ik ben zwaar benieuwd en zal jullie laten weten hoe dit afloopt. Het TFT-schermpie krijg je er niet meteen bij die wordt in eerste instantie door een 17'scherm vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft je broer die PC nu al??
Ben wel geinterresseerd, maar vertrouw het idd voor geen meter! Zelfs niet een millimeter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de thread gelezen hebt, dan had je gelezen dat ik al een aantal systemen heb afgenomen bij dit bedrijf.
Het enige wat 'negatief' is, zijn de levertijden: deze kunnen nogal hoog oplopen, maar goed, met zoveel voordeel t.o.v. winkels wil ik best wel wachten.

Het monitorenverhaal is heel makkelijk: je krijgt (ongeacht wat je hebt besteld) de 17" beeldbuis erbij, de overigen komen op nabestelling te staan. Of ze worden uitgeleverd: dat weet ik niet, ik heb ze niet verkocht, dat zal je aan anderen kunnen vragen.

Dat PB en NEC NEDERLAND zich hiervan distantieren is ook erg simpel uit te leggen: de machines en monitoren komen uit de States. Nogal wiedes dat PB en NEC hier niet blij mee zijn: hun markt wordt redelijk verpest met dit soort aanbiedingen, echter kunnen ze er geen bal aan doen. Het is en blijft gewone legale handel.
Het enige wat ze kunnen doen is het transport bij de Nederlandse douane tegenhouden (door een onderzoek in te laten stellen). Ze bereiken er echter zeerw einig mee, behalve dat de afnemers een x-aantal dagen langer op de systemen moet wachten, maar goed, daar is overheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid.. er zijn wel degelijk al systemen uitgeleverd.. ik ken daar een aantal voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BESCHRIJF dat dan..Hoe is het gegaan? Wat heb je precies gekregen? Enz Enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschrijven hoe dat is gegaan??????

Ehh, zeker nooit een systeem gekocht ofzo.

Je rijdt naar die gasten toe, betaalt geld, neemt een doos in ontvangst, stopt hem in je achterbak, wegwezen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

Ik (we) wil(len) graag weten WAT je hebt gekregen (qua hardware, je weet wel, heb je precies gekregen wat ze beloven?), HOE het is gegaan qua service/betaling enzovoorts....En hoe zit het met die monitor?

groeten ELANAZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffie, je zegt dat je niks met het bedrijf te maken hebt, maar als je de thread doorleest lijkt dat er anders wel een beetje op.

Verder zijn hier een hoop geruchten en andere wilde verhalen, maar niemand die het precies weet. Volgens de ene komen de PC's uit Frankrijk en staan ze vast in de blokkades terwijl iemand anders zegt dat ze vanuit Taiwan naar Amerika en dan via Polen ons land binnen gaan komen (hoezo omweg ?).

En 1000 pc's (1e levering) , dat is een flinke berg onderdelen. Die sla je ook niet zomaar even op in je tuinhuisje om nog maar niet te praten over het bedrag (bijna 2.8 miljoen piekies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10us
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-12-2020

10us

Quila

SKO !!!!!!!!!!

Je link naar die fax is weggevallen. Kun je hem repareren.
thanx

Will work for food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross

hatross

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 11:05 schreef Snuffie het volgende:
Beschrijven hoe dat is gegaan??????

Ehh, zeker nooit een systeem gekocht ofzo.

Je rijdt naar die gasten toe, betaalt geld, neemt een doos in ontvangst, stopt hem in je achterbak, wegwezen weer.[/quote]ik heb nog 12 bananendozen, voor 5 meier kun je ze komen ophalen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, ik heb werkelijk niets met deze zaak te maken, ik werk bij 2source4 [reclame]www.2source4.com[/reclame], dat is hele andere handel.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HOE het is gegaan qua service/betaling enzovoorts....En hoe zit het met die monitor?[/quote]De geleverde service komt gewoon van de PB helpdesk, is een of ander 06 of 0800 nummer. Heb er geen gebruik van hoeven te maken, het systeem is niet kaduuk o.i.d.
De monitor die ik erbij heb gekregen is gewoon een 17" beeldbuis. Geen TFT of 19" (had ik ook niet besteld).
Betaling was simpel: contant.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Verder zijn hier een hoop geruchten en andere wilde verhalen, maar niemand die het precies weet. Volgens de ene komen de PC's uit Frankrijk en staan ze vast in de blokkades terwijl iemand anders zegt dat ze vanuit Taiwan naar Amerika en dan via Polen ons land binnen gaan komen (hoezo omweg ?).[/quote]Voor zover ik van hun heb begrepen komen ze uit de States, niet via omwegen. Gewoon ingekocht bij PB in de States, verzonden per schip (om de transport kosten te drukken), en daardoor is de levertijd ook zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

Volgens mij staat Snuffie op de loonlijst bij deze 'boekhouder'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 14:29 schreef Snuffie het volgende:
De geleverde service komt gewoon van de PB helpdesk, is een of ander 06 of 0800 nummer. Heb er geen gebruik van hoeven te maken, het systeem is niet kaduuk o.i.d.[/quote]Ik kwoot uit een e-m@il van PB ZELF!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dit aanbod is NIET afkomstig Packard Bell, een van de merken van NEC Computers International B.V., noch van één van haar dochterondernemingen. Wij aanvaarden dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor welke schade dan ook die terzake geleden zou kunnen worden. [/quote]Dan krijg je dus GEEN help of garantie van PB.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou PB systemen die hier ruim Fl 7000,- kosten in de States voor minder dan Fl 1750,- (of Fl 2799,-) verkopen (moet zelfs veel minder zijn als je de kosten nog meerekend die het verschepen kost). Zeker met de huidige doller is dat een wel onvoordelige handel lijkt me.

Dat is een wel erg groot verschil zelfs als ze hier een ruimere winst zouden willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[dubbelpost] :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
Kunnen alle mensen die hier niks vanaf weten en zeker wten dat het nep is gewoon hun poten van hun toetsenbord afhalen en stoppen met poep typen en zeiken? Lees eerst bijvoorbeeld mijn post, en die van snuffie. OK?
Ik ga niet nog een keer herhalen waar alles vandaan komt en hoe dit nou kan, ik heb het allemaal net gezegd. In die lange post ja, die jij net hebt overgeslagen te lezen omdat ie je iets te lang leek. Eikel!
En dat van die 1700 piek is onzin, 2799 is de prijs, en 200 piek eraf als je dr 10 neemt en nog eens als je dr 25 doet ofzo.
Ik weet ook niet of die dingen nog gaan komen, maar ik vertrouw die gast in Hengelo gewoon maar.
Bovendien dan toch nog maar voor alle duidelijkheid:
JE HOEFT GEEN AANBETALING TE DOEN!
Anders had ik dit natuurlijk nooit gedaan.

We zien wel, ik heb er gewoon zoveel mogelijk besteld en als het lukt dan is het mooi en zo niet dan niet. Dat geld komt wel op hoor.

ps: NEC en PB voelen zich gewoon gescrewed, maar dat is toch echt de schuld van PB in Amerika. Die hebben vette schijt aan wie ze hun spul slijten, als ze maar zoveel mogelijk zo snel mogelijk kunnen omzetten. Zo werkt men in de VS en niet anders, kan iemand dat even beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
Jezus wat een bericht ook dit zeg, lees het eens door. Elke zin 5 tiepvouden en rare grammatica van 15 jarige gozertjes.

[quote]Op 24 september 2000 22:33 schreef -=!ME!=- het volgende:

Gisteren hebben wij een newsitem geplaats inzake spectaculaire aanbieding PC. Bij nader inzien vertrouwden wij de zaak niet. En hebben Packard Bell om uitleg gevraagd. Dit was hun uitleg

>>>Dit aanbod is NIET afkomstig Packard Bell,
Neenee, wel grappig dat er toch echt PB op die bakken stond die ik al heb gezien. Tuurlijk wel maar niet van PB nl, omdat die weer van een europese importeur kopen (normale winstmarge van PC groothandelaren is 60%, geen gelul)

>>>hebben wij een vermoeden van strafbare feiten
Ah well, daar is nog niemand voor veroordeeld volgens mij. Die gast gaat echt niet zijn leven in de waagschaal stellen voor dit geintje. Het strafbare feit zit hem erin dat zowel de europese als de NL importeur hier grandioos de boot missen omdat ze normaal gesproken slechts hun eigen zakken vullen.

En mocht het dus waar zijn, dan is t mooi en anders niet. Who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross

hatross

luister eens, we willen alleen maar weten of er al mensen hun systeem al binnen hebben en of ze gekregen hebben wat hen is beloofd.

zolang deze berichten niet komen zeg ik en velen met mij dat dit zaakje stinkt!
-----------
poehee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zeg dit dan geen 100X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 01-09 22:18
Die 17" TFT schermen zijn niet zo duur als je denkt hoor! Ik heb er laatst nog 1 zien staan voor f900 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb jij een 17" TFT gezien voor ƒ 900 ?
Dan wil ik er graag twee hebben en misschien wel vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Hmm op http://www.gameparty.net/main.php3?show=newsitem&item=969382425 staat nog meer info, oa. een link naar een KvK uitreksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk nou eens ff na allemaal. Hebben jullie die website van ladifference wel goed bekeken??? zo slecht zie je ze zelden! En die 60% marge is gewoon onzin pure onzin. En ALS er al mensen zijn die een machine hebben gehad is dit gedaan om nog meer mensen te laten bestellen je krijgt dan een soort pyramide effect. Volgens mij werken de positievelingen over dit aanbod zelf daaro. En dat KVK op gameparty zegt toch alles of niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laten we nou even rustig afwachten, van oplichting is (nog) geen sprake. Je kunt gewoon bestellen en afwachten. Zolang je niets vooruit hoeft te betalen is er toch niets aan de hand. Laten we in ieder geval stoppen met dit welles/niet(d)us gedoe. En ook zonder TFT scherm (indien dit niet nageleverd wordt) is het nog een geweldige aanbieding. Zolang het spul niet gejat is vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk iemand die iets zinnigs zegt :)

Oh ja, en over die loonlijst: was het maar waar!

Systeempie kopen jongens? Ik heb wel een leuke aanbieding :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
Die 17" TFT schermen zijn niet zo duur als je denkt hoor! Ik heb er laatst nog 1 zien staan voor f900 ofzo
------------------____________________________

Mastermind

if you have two i will buy four from you at this moment...and sell it in the internet for ......... making money...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de U S is de computer ook niet veel kopen
dan in europe op deze moment (dollar veel te duur ,,,
kijk eens op the internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

La Différence Groep

H.C. Pootstraat 7

7552 WZ Hengelo

tel : 074 - 255 2353

fax: 074 - 255 2350

ONLY THIS.. in the wedsite ..
..
i do think so ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RubZie:
Wij hebben de pb voor 1750.- besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

1 - Er is er dus wel degelijk eentje die voor 1750 gulden die pc heeft gekocht (in het eerste deel van deze thread geloof ik) dus zeg niet dat dat niet zo is.

2 - En over je geen aanbetaling doen, er staat toch DUIDELIJK in de voorwaarden dat er een betaling gevraagd kan worden, dus dat klopt ook al niet.

3 - Pyramide-effect inderdaad, een paar mensen blij en deze mensen geen aanbetaling vragen, vervolgens gooien die mensen het nieuws op internet, meer mensen bestellen, aanbetalingen worden vervolgens wel gevraagd, berijf wordt opgedoekt en weg is je poen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Ik geloof er ook geen zak van, als dit zo zou wezen zouden zeker de grote ketens scheepsladingen laten over komen. Kijk naar de Makro e.d. die hebben heel vaak aanbiedingen met uitloopmodellen.

Dat piramide geintje zou wel een kunnen kloppen, weer zo'n louche administratiekantoortje met een hoop beveetjes.

Snuffie, jij bent wel zeker van je zaak, geld verdienen ?? Lever mij er dan 2 compleet wel dan, mag je der van mij fl. 500,-- opzetten. Wel stoer zo'n 17" TFT, verkoop ik de rest in onderdelen, hou ik nog geld over :).

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het best :)

Als je die 17"TFT erbij wilt hebben, moet je wel even wachten, want de levertijd hiervan schijnt wat langer te zijn, maar wat mij betreft heb je een deal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, voor dat geld ben ik ook wel geinteresseerd in die 17" TFT. Als dit hele gedoe geen hoax of oplichterij is koop ik gewoon dat hele systeem en verkoop ik de onderdelen die ik niet kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kunnen die dingen eigenlijk uit Amerika komen als PB ze daar niet maakt. Ten eerste heeft PB geen vestiging in Amerika, NEC wel maar die maken daar geen PB's, ten tweede alle PB's in Amerika zijn andere types. de 7800rw bestaat daar niet eens. lijkt me sterk dat ze dan uit amerika komen (zouden ze eerst uit frankrijk gekomen moeten zijn)
btw..PB gebruikt NEC-TFT schermen en die zijn echt niet cheapo..meerprijs bij een PB dealer is 2500,- en daar zit echt geen marge op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wat in elkaar steekt boeit me gewoon absoluut niet.
Je kan wel lopen gissen, raden en weet ik veel wat meer, maar ik heb ze geleverd gekregen, werkend en wel, gewoon het model wat er wordt aangeboden, zonder fouten e.d.

Van mijn part komen ze van de maan, interesseert me geen donder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

compleet had ik geloof ik neergezet. Zet ik twee TFT's links en rechts van men 19" :)

Krijg net een MegaSellers krantje op men bureau PB 7800i RW fl. 4.249,-- ex met norm 17". Ik he dus zo mijn twijfels.....

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Van mijn part komen ze van de maan, interesseert me geen donder![/quote]Tot je een keer garantie nodig hebt, PB belt, het serienummer doorgeeft... en te horen krijgt dat daar geen garantie op gegeven wordt.
bdw.. doe mij eens een serienummer.. dan trek ik hem wel na..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOOOOOOO, wat een lange post....
Nu ff wat anders...

WIE WIL ER IN GODSNAAM EEN PACKERDBELL?
;);););););););););););););););););););)

Grtzzzz ACE

ps. voor die prijs zou ik er ook wel een willen hebben hoor, deze post is dus pure onzin... :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.