Packardbell 7800 RW voor spotprijs?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik wacht het allemaal wel af. Ik zie geen problemen.

En zoals eerder gezegd: als je het niet aandurft moet je het gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09-2024

psychotic

Nixs

JA, ach, Ladifferance heb ik al benaderd maar die geven geen sjoege. En op die Compaq zit ik niet echt te wachten. Maar die Acer lijkt me wel wat..

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Same here:

Geachte heer Wolf,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij EuroPc. Wij zullen uw opdracht met de
grootst mogelijke zorg afhandelen. De gemiddelde levertijd bedraagt 7
werkdagen. Wanneer deze leveringstermijn overschreden dreigt te worden,
zullen wij u daarvan zonder uitstel via de e-mail in kennis stellen en u de
mogelijkheid bieden uw bestelling kosteloos te annuleren.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EuroPc

P.S. Wij verzoeken u bij correspondentie over deze bestelling gebruik te
maken van onderstaand orderbevestigingsnummer.

----------------------------------------------------------------------------
----
Orderbevestigingsnummer: 001526
----
----
Verzendwijze: Onder rembours, geen verzendkosten
Betalingswijze: Onder rembours
----
1 x AANB0040 - Compaq Presario 7950 + Acer 18,1
----
Tussenbedrag: 2799,00
+ Verzendkosten: 0,00
+ Onder rembours: 0,00
----
Totaalbedrag incl. BTW: 2799,00
in euro: 1270,13
BTW-bedrag: Nederland hoog 416,87
BTW-totaalbedrag: 416,87
----
Opmerkingen:
geen
----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi dugeonkeeper wat is het serial ik ben van www.gameparty.net en dit was bij ons op de site een hot item. Eerlijkdshalve moet ik zeggen als jij een sys hebt ik dit ook zal vermelden. Eis en wederhoor Want zelfs met een 15inch is de prijs nog ongelooflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Iemand al iets van zijn bestelde pc bij EuroPC gehoord ?? ;)

Het blijft toch wel vaag: een postbus in Bunschoten, geen telefoon, geen adres...

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He magisch figuur. Stop maar met vragen die serials krijg je volgens mij toch nooit. Ik bedoel als snuffie ze had zou ie ze wel posten. Offeh..zitten d'r geen serials op ofzow??

btw dit neem ik uiteraard terug als hier op wonderbaarlijke wijze toch een serial komt te staan >:)

Mzzls

Gerlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 20:27 schreef psychotic het volgende:
Iemand al iets van zijn bestelde pc bij EuroPC gehoord ?? ;)

Het blijft toch wel vaag: een postbus in Bunschoten, geen telefoon, geen adres...[/quote]Wacht het nou ff af. Ik heb een bevestiging gehad dat ze gemiddeld binnen 7 werkdagen leveren. Dus dat is ergens volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat jullie je markt niet kennen jongens.

EuroPC, dat is wel een bedrijf, maar er zit een andere organisatie achter: Ik zal de naam niet noemen, maar ze zitten in de straat Broers Wetering in Bunschoten.
Willen jullie het telefoonnummer?

033-2996690, vragen naar Dominique, hij geeft de garanties af omtrent levetringen e.d.

Status van de ongelooflijk mooie Compaq's:
Vandaag (13-10, jawel vrijdag de 13e) zouden ze de eerste shipment verwachten, echter.... er is niet geleverd.
Men verwacht de eerste zending volgende week binnen te krijgen, in ieder geval genoeg om het eerste backlog in te vullen, en vervolgens houdt men er genoeg over om te verkopen.

Veel plezeir jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je al een serienummer van zo'n PB kunnen vinden Snuffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

EEuuhhmm, Snuffie,

Jij schijnt verstand van zaken te hebben..

Wat ik me afvraag is hoe beide "bedrijven" zoŽn systeem kunnen leveren voor een prijs waarvoor enkel de monitor nog niet te leveren is ?? geef mij is aan hoe dit op één of andere legale manier mogelijk is..

Ik heb Europc gemaild met de vraag of ik zoŽn systeem na bestelling zou kunnen ophalen.. Dit kon dus "nog" niet, er werd wel aan gewerkt...

Begrijp me niet verkeerd, als ik zoŽn "Eurosysteem" kan krijgen voor 2799,- doe ik het gelijk. Maar ik heb geen zin om 2799,- te betalen voor een eventuele doos met bakstenen ;)

Helaas kan ik zoŽn systeem dus pas aanschaffen wanneer ik hem zelf fysiek kan ophalen :(

Hoewel, ik zal ze volgende week eens bellen nu ik het telefoonnummer en de straat weet...
Als ik dan bestel en ze leveren bakstenen kan ik natuurlijk altijd met wat hulp op hen "terugvallen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eejh jongens ik wil niet zeuren ofzo, maar die Snuffie alias DrDre (ja dat is dezelfde) zit volgens mij de hele boel te verkloten hier! Hij heeft ook een andere topic opgestart over een ander systeem voor weinig geld met een lcd/tft monitor met de titel 'is dit een goede deel' hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52816

Dit is in mijn ogen toch wel een beetje verdacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 21:30 schreef tineau het volgende:
Eejh jongens ik wil niet zeuren ofzo, maar die Snuffie alias DrDre (ja dat is dezelfde) zit volgens mij de hele boel te verkloten hier! Hij heeft ook een andere topic opgestart over een ander systeem voor weinig geld met een lcd/tft monitor met de titel 'is dit een goede deel' hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52816

Dit is in mijn ogen toch wel een beetje verdacht![/quote]HO, WACHT, STOP!!! Ik ben niet Snuffie. En snuffie is mij niet. Moet je mij maar eens vertellen hoe je 2 profiles op 1 pc kan maken. Dus hoe je daar nou weer bij komt...

Het klopt dat ik een andere topic hebt gemaakt. Maar als je de boel een beetje gevolgd heb dan weet je ook dat deze topic in eerste instantie ging over PB. Die andere gaat over EP (EuroPc). Ik heb hier alleen melding gemaakt dat ik een soortgelijke deal bij EP. That's it.

Je moet de boel niet gekker maken dan het is natuurlijk.

Maar ik snap het wel. Ik heb een keer gereageerd op een bericht dat voor Snuffie bedoeld was. Ik had toen nog niet in de gaten dat Snuffie een Tweaker is. Ik dacht dat dat net zoiets was als 'sukkel'. Mijn fout, maar ik ben beslist Snuffie niet. DUIDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 11 oktober 2000 16:28 schreef uibeltje het volgende:
Snuffie snuffie, deze zaak stinkt steeds meer, ruiken jullie het ook?
En ja snuffie, natuurlijk willen wij wel bewijzen zien. Je zei ergens dat je een bestelling zwart op wit hebt dus hup, gooi dat ding onder de scanner en post het hier. Als je nooit met bewijzen komt gaan we steeds meer denken dat je wel degelijk iets met deze zaak te maken hebt en dat er nooit iets geleverd wordt.

--------------------------------------------------------------------------------

Je denkt toch niet dat ik voor jouw schijterigheid mijn privé gegevens hier gaat zetten. Bovendien valt er niets te scannen want ik henegluk reageeeb bericht per e-mail.[/quote]En waarom zouden wij nu in hemelsnaam denken dat jij een en dezelfde persoon bent he ???
omdat je mischien stom toevallig per ongeluk reageert onder de verkeerde naam maar wel in je reactie antwoordt geeft op een vraag die specifiek voor snuffie bedoeld was ???????

NO WAY DAT DIT KLOPT !!!!!
en als het wel zo is bewijs het maar eens met GOEDE ARGUMENTEN en een scan of foto van desbetreffende systeem met daarbij de rekening !!!!
anders geloof ik het niet !!! klaar uit !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 22:51 schreef harley het volgende:
En waarom zouden wij nu in hemelsnaam denken dat jij een en dezelfde persoon bent he ???
omdat je mischien stom toevallig per ongeluk reageert onder de verkeerde naam maar wel in je reactie antwoordt geeft op een vraag die specifiek voor snuffie bedoeld was ???????

NO WAY DAT DIT KLOPT !!!!!
en als het wel zo is bewijs het maar eens met GOEDE ARGUMENTEN en een scan of foto van desbetreffende systeem met daarbij de rekening !!!!
anders geloof ik het niet !!! klaar uit ![/quote]Of je mij gelooft of niet zal mij zo een zorg zijn.

Ik heb al gezegd dat ik dacht dat Snuffie zoiets als 'sukkel' betekende. Kijk, ik ben natuurlijk niet dom. Als jouw bewering klopt waarom heb ik de tekst dan niet bewerkt... duh! Dat was dan toch veel slimmer geweest dan het te laten staan.

Je opmerking ligt erg voor de hand, dat ben ik wel met je eens, maar toch is het niet zo. Meer kan ik er niet van maken.

By the way: zodra ik een serienummer heb zal ik hem hier plaatsen. Nog ff geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 17:47 schreef Snuffie het volgende:
Status van de ongelooflijk mooie Compaq's:
Vandaag (13-10, jawel vrijdag de 13e) zouden ze de eerste shipment verwachten, echter.... er is niet geleverd.
Men verwacht de eerste zending volgende week binnen te krijgen, in ieder geval genoeg om het eerste backlog in te vullen, en vervolgens houdt men er genoeg over om te verkopen.

Veel plezeir jongens![/quote]Dan weet jij meer dan ik. Als alles gaat zoals ze in de orderbevestiging zeggen zou ik volgende week vrijdag (de 20e dus) mijn spullen moeten hebben. Ik wacht 't wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HO, WACHT, STOP!!! Ik ben niet Snuffie. En snuffie is mij niet. Moet je mij maar eens vertellen hoe je 2 profiles op 1 pc kan maken. Dus hoe je daar nou weer bij komt...[/quote]Jongens, DrDre en ik zijn niet dezelfde persoon, ik moet jullie helaas teleurstellen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jij schijnt verstand van zaken te hebben..[/quote]Ik denk dat dat komt omdat ik inkoper van beroep ben, en weet waar Abraham de mosterd haalt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat ik me afvraag is hoe beide "bedrijven" zoŽn systeem kunnen leveren voor een prijs waarvoor enkel de monitor nog niet te leveren is ?? geef mij is aan hoe dit op één of andere legale manier mogelijk is..[/quote]Het Compaqsysteem komt al sinds juni niet meer in de prijslijsten van Compaq voor. Compaq heeft (zeker met betrekking tot de Presario modellen) een x-aantal modellen geproduceerd die gewoon absoluut niet verkoopbaar zijn. Wat gebeurt er in zo'n geval: ze worden tegen dump-prijzen op de markt gebracht. Hetzelfde geldt voor de Packard Bell systemen van LaDifferance.
Iedere slimme handelaar koopt zo'n hele batch op tegen schijtprijzen en gaat vervolgens de markt lopen 'verzieken' met spectaculaire aanbiedingen. Is helemaal niets illegaals aan, maar gewoon een slimme handelaar.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dan weet jij meer dan ik. [/quote]Klopt, gewoon even bellen met de betreffende zaak, en vragen wat de status is, en je weet meteen van de hoed en de rand. Zo moeilijk is alles niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Heb je al een serienummer van zo'n PB kunnen vinden Snuffie?[/quote]Zoals ik al vanaf het begin heb aangegeven: ik ben niets meer en niets minder dan iemand die in prive-sfeer (niet zakelijk dus) een aantal mensen zo'n systeem heb geleverd. Thuis heb ik dus zeer zeker geen PB staan.
Natuurlijk kan ik bij een van deze mensen langs gaan om het serienummer te noteren en het hier te posten, echter zie ik daar absoluut het nut niet van in, en ben ook zeker niet van plan deze mensen met zoiets onbenulligs lastig te vallen.

Hoe je het ook went of keert, allebei de aanbiedingen zijn legaal, legitiem, en 100% waar. Wat ik absoluut niet begrijp is de hele hetze die hier gemaakt wordt omtrent dit soort aanbiedingen. Een beetje simpele ziel weet dat hij gewoon moet profiteren van dit soort stunt-acties en zich niet moet afvragen hoe het allemaal kan, en of het allemaal echt is.
Mijn advies is gewoon: bestel zo'n ding daar waar je het het goedkoopst kan krijgen, en hou voor de rest je mond dicht.
Krijg je hem daadwerkelijk uitgeleverd, dan heb je een 'prachtsysteem' voor een schijtprijs.
Krijg je hem niet, dan is er nog geen man overboord, en ga je gewoon verder zoeken naar een andere aanbieding.

Dus hou in godsnaam op met beschuldigingen over en weer te maken, niemand is hierbij gebaat, en geen van jullie wordt er ook maar iets wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Snuffie:
.."Krijg je hem daadwerkelijk uitgeleverd, dan heb je een 'prachtsysteem' voor een schijtprijs.
Krijg je hem niet, dan is er nog geen man overboord, en ga je gewoon verder zoeken naar een andere aanbieding."...

Ja, was het maar zo simpel. In het laatste geval ben je dan wel 2799,- armer met de manier van uitleveren (rembours) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, natuurlijk niet, dan laat je hem toch op rekening bezorgen?

Overigens zou ik al helemaal niet doen aan rembours zendingen, want dan vraag je erom om genaaid te worden.

Mijn advies: loop even langs bij de betreffende zaak zodra ze de systemen op voorraad hebben, en neem er een mee vanuit de winkel. Kan je ook nooit bedonderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Snuffie:
..."dan laat je hem toch op rekening bezorgen"...

Wat bedoel je daarmee ?

Ze leveren onder rembours of bij vooruit betaling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Heey mag ik toevallig ff weten waar die lui nou precies in Hengelo zitten?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het Compaqsysteem komt al sinds juni niet meer in de prijslijsten van Compaq voor. Compaq heeft (zeker met betrekking tot de Presario modellen) een x-aantal modellen geproduceerd die gewoon absoluut niet verkoopbaar zijn. [/quote]We hebben het nog steeds over dit systeem toch..?

Platinum 7800 RW
-Processor: Intel® Pentium® III 800 / 133MHz
-Intern geheugen: 128 MB
-Vaste schijf: 30 GB ATA66 / 7200 RPM
-Monitor: S515
C910
A720
-CDROM/DVD: 10x DVD / 8x4x32 CDRW
-Diskdrive: 3,5" 1.44 Mb
-Fax/Modem: 56kbps V.90
-Muis: Scroll
-Toetsenbord: 7 internettoetsen
-Geluidskaart: A3D+Dolby© Digital Out
-Grafische kaart: TNT2 Pro AGP 32 MB + TV-Out
-Moederbord/chipset: Saturn (VIA apollo Pro 133A)
Wordt geleverd met 17" TFT scherm + HP 5300C scanner en HP 970 CXi.
Dit alles voor de prijs van Fl 2799,= incl.

[sarcasm-mode]
Inderdaad, ONVERKOOPBAAR, hier kun je niet meer mee aankomen als dealer... Hoe zouden ze durven!!
[/sarcasm-mode]

Hee Snuif, maak dat je lieve moedertje maar wijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 15:02 schreef Snuffie het volgende:
Was ik maar zo ziek ja ;)[/quote]Je bent zo ziek, gore kutflikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 16:23 schreef GreenGolf3 het volgende:
Maare, alles ff samenvattend:

Zijn er al systemen ui0tgeleverd en zo ja, zijn er serials? Wat is nu de concrete status van dit verhaal? Ik hoor verhalen dat er geleverd wordt, en ik hoor verhalen dat het hier om een mega oplichtershandel gaat. met andere woorden, /me snapt er niets meer van.[/quote]EVEN KORT SAMENGEVAT:

SNUFFIE IS EEN GORE KUTFLIKKER EN EEN VIEZE LEUGENAAR.. kutsloeber
ER WORDT NIKS GELEVERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 17:36 schreef Snuffie het volgende:
Even een update voor de geinteresseerden:

Volgende week komen er 27 stuks binnen (jawel, dat is gegarandeerd op papier).

Dit houdt in dat er (natuurlijk) een aantal van verkocht zijn, en dat er een stuk of 10 beschikbaar zijn.
Ze worden in eerste instantie geleverd me 17" beeldbuis, TFT staat in nabestelling.
Dus voor de geinteresseerden.....

Zakelijk gezien mogen ze van mij die dingen houden, claims volgen vanzelf wel >:)

Maar goed, keep you informed![/quote]ASJEBLIEFT, keep you informed?
DUS JE GAAT DOOR MET JE GORE VUILE LEUGENS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik denk? Dat snuffie merkte dat hij het fout had gedaan met die TFT 17" en lage prijs en dat hij opnieuw is begonnen..

Weet je wat ik denk? Dat snuffie automatiseringservaringen opdoet bij Brocom en in zijn vrije tijd lekker met zijn eigen bedrijfjes bezig is.

Weet je wat ik denk? Dat EuroPC evenals die van de Packard Bell van Snuffie is.

Bovendien is Brocom ook een onbetrouwbaar kutbedrijf, ze hebben ons met een PC Privé project genaaid door bij een pc-lease via wat juridische omwegen ons 25% meer te laten betalen dan de PC waard was en 33% meer dan wat we volgens het contract betaalden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 05-09 19:55
He stil ff Jedi.
En hou toch eens op met het gezeur. Dan geloof je het toch niet.
Ken mij niks schelen ken Snuffie niks schelen.
Ik hoop dadelijk een prachtsysteem te hebben voor geen geld. (naja gaat me eigenlijk meer om enkele losse spullen)
Als ik een systeem binnen heb, dan zal ik wel een foto maken.

Je mag best argwanent zijn hoor, ben ik ook in zekere mate, ik geloof het pas als ik het zelf gekocht heb. Maar dat heb ik ook bij super aanbiedingen in de winkel.

He Snuffie ik hoor nog van je.. :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>He Snuffie ik hoor nog van je.. [/quote]Klopt helemaal!

Enne, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Laatst online: 06-01 00:49
Hmm, zou het uit zijn met zijn vriend(in) of zal hij (ze) hem niet willen pijpen? >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 21:24 schreef Config het volgende:
Hmm, zou het uit zijn met zijn vriend(in) of zal hij (ze) hem niet willen pijpen? >:).[/quote]hmmm projectie??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
Jedi_Tom: consider yourself banned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Wat is dit in godsnaam, een meest lange topic contest?

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nou wie weet.
;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik de topic eigenlijk niet om begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch is het een kutflikker, you know why? omdat hij jullie naait.. mag ik dat niet zeggen? Daniel Kegel zelf dan toch..? Als iemand wat over Turken zegt (zie lieve adjes) mag dat? Als iemand jullie naait waar je zelf bijstaat niet? Zie het in mensen, hij NAAIT je waar je bij staat.. En ga me asjeblieft niet IP bannen want ik ben niet thuis...

mwuhahahahahhahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unico
  • Laatst online: 30-07 15:11
ik hoop dat ik de laatste ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

nee dus,

Dit topic is nu bijna een maand aan de gang en ik heb nog niemand gezien die er echt één geleverd heeft gekregen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ging toch over Packard bells en oplichtingen/scams ed...niet over turken...wtf hebben turken hiermee te maken
(behalve dan dat we heel makkelijk kunnen zeggen dat zij dat gedaan hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ging dus hierom:
=============================================
Kijk eens even op deze site voor de aanbieding.
http://www.ladifferencegroep.nl/html/automatisering.html
Wat is dit, is dit mogelijk?
De site is wat traag, dus even geduld.
Iemand ervaring met deze aanbieding?
=============================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

nog geen nieuws?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is reactie 240, maar nog lang niet de laatste denk ik..............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Nee inderdaad het was ook te mooi om waar te zijn.
Deze mail kreeg ik vandaag:

Geachte heer Wolf,

De leverancier van de door u bestelde Compaq Presario 7950 + Acer 18,1” LCD monitor heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar is. Uw bestelling komt derhalve te vervallen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Wij danken u nogmaals voor uw bestelling en voor uw vertrouwen in EuroPc en zien u binnenkort graag terug in onze shop.

Klantenservice EuroPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

En toen was Meneer Wolf héél boos denk ik. (Nix vooraf betaald hoop ik)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Nee het was rembours en van een gokje hou ik wel. Dit was echt wie niet waagt wie niet wint en als je niet wint kost het je ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar is[/quote]Hij heeft ze nooit gehad, dus hoe kan het niet meer leverbaar zijn?

Maar goed, weer een door de mand gevallen dus...

NEXT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
EJ luister ongelovigen, het is allemaal ook te mooi om waar te zijn maar jullie moeten:
1: Niet die 2 systemen door elkaar aheln (PB en KromPrak), die hebben voorlopig niets met elkaar te maken.
2: Niet zo agressief doen want dat helpt niet
3: Een je oor te luister lggen bij de kassa van een importeur, nog een groothandel, en minstens nog een leverancier, want zoveel stappen zitten er tussen fabriek en jouw bureau. En denk je dat al die mensen hun werk voor de kat haar kut doen? Ga maar na wat voor winstmarges er in de PC branche zijn dan piep je wel anders.

Lekker afwachten dus.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
Kep wat heen en weer gemaild met die euro
PC dudes, dit was het laatste:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beste Ruben,

Wederom bedankt voor je mailtje. De aanbieding was inderdaad erg mooi en
achteraf wellicht zelfs te mooi om waar te zijn: wij hebben geen enkel
systeem geleverd gekregen en derhalve onze klanten ook niet. Wij betreuren
deze hele gang van zaken zeer en zullen in het vervolg trachten dit soort
'missers' te voorkomen.

We zien je binnenkort graag terug in onze shop.

EuroPc

André de Bruin
Klantenservice[/quote]

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

EEEEeeeuuuhhhmm, ja....

Goeie start voor Europc, goeie mond op mond reclame ook :P

Niet de eerste keer dat iemand beweert van alles te kunnen leveren, als je dan ingaat op zoŽn bod, wordt het opeens weer ingewikkeld...
---------------------------------------------Dit mailtje kreeg ik terug van het betreffende systeem:

Het gaat niet door.
----- Original Message -----

> Op Ibazar biedt je het onderstaande systeem voor 2300,-
> Graag wil ik zoŽn systeem bij je bestellen. Mijn telefoonnummer is
> ******
>
> Met vriendelijke groet,
>
> ******
>
> 25 stuks!! > COMPAQ Presario 7950 > > 650 MHz AMD Athlon > 512KB
Integrated
> L2 Cache > 128MB 100MHz SyncDRAM > 16MB Voodoo 3 3500TV > 20GB Ultra DMA
> 7200t > 8x DVD/40x Max CD-rom > PCI 56Kbps itu V.90 modem > COMPAQ Easy
> Access Keyboard > > Acer FP855 Monitor > Met 1 jaar garantie! > Mail me je
> telefoonnummer en ik bel > je voor een afspraak: > ssjakie@hotmail.com
>
>

--------------------------------------------
Beunhazen, allemaal !

Ok, one down, en hoe zit het nu met Packhard Bell ?? Any news hier, Snuffie mischien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Nou, ik ben heel benieuwd!

Houdt er even rekening mee dat een draad max. 255 replies mag hebben!;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Is dat echt zo? (Shit, dan heb ik er nu weer 1 verpest!)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

255 draadjes? Als ik dit gezeur hierboven allemaal zo lees had het van mij bij 1 reply mogen ophouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 10:03
Ja, maar dan vind ik toch dat we nu net zo goed nog ff vier replies kunnen toevoegen he? ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

[voetbalsupporter-mode]
Wááááááát, iiiiiiissss, dieeeee SNÚFFIE stil, wat is die snuffie stil, wat is die snuffie stil, wat is die snuffie stil....

Wááááááát....
[/voetbalsupporter-mode]

(vul de rest zelf maar in :)

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 10:03
Oke, aan wie de eer voor de laatste? ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik het doen!
:)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.