Packardbell 7800 RW voor spotprijs?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 500 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:57

hatross

Waar rook is, loopt stroom.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>geef mij eens een serienummer.. dan trek ik hem wel na..[/quote]wedden dat -ie er niet eens een heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ja, lekker kinderachtig, laten we wedden dat hij er geen heeft :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 21:05
Snuffie, hetgeen jij constant blijft beweren is klinkklare onzin. 2800 Gulden voor een systeem als dit, is gewoon niet mogelijk. Het énige bewijs dat er is, ben jij die claimt al enkelen van deze systemen gekocht te hebben.

"Ja, ze komen rechtstreeks uit de States!". Jij hebt dus nooit hardware in Amerika gekocht.

Zelfs m'n zusje van 10 kan nog begrijpen dat dit een hoax is, pure oplichterij - niets meer niets minder. Als je dit soort onzin gelooft ben je simpelweg naïef.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Snuffie, ik geloof je!

Weet je wat we doen?

ji besteld zo'n systeem voor me, en als je hem helemaal compleet (met TFT scherm dus) hebt kom je hem brengen (of ik kom hem halen), krijg je er 3500 cash voor.

Deal? Mail me dan even.

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 09:23 schreef Snuffie het volgende:
Geloof het of niet, maar het is toch echt waar!

Deze systemen komen niet uit de fabrieken van Frankrijk, waar ze normaal worden gemaakt, maar worden verscheept uit Amerika.
De reden dat deze zo goedkoop is: groot inkopen, oud model.

Enne, nee, ik heb niets met deze onderneming te maken, behalve dan dat ze mij al leuke 7800RW's hebben geleverd![/quote]Ik geloof je niet..

In America worden die PB computers niet meer gemaakt.. de productie van PB computers ligt daar al 2 jaar stil.. in Angers (bij Parijs, in frankrijk dus) worden ze nog wel gemaakt..

het is waarschijnlijk een grote oplicht-actie, of het is een of andere stunt van Packard Bell's sales afdeling... ('k denk zelf 't eerste dus eigenlijk :))

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Elenaz: deal!

Cappie: lees wat er staat: verscheept uit Amerika wil niet zeggen dat ze er ook gemaakt worden wel?
In Frankrijk worden ze naar mijn weten niet gemaakt, dat is de I-Extreme geworden.

Aan alle andere: geloof me of niet, ik heb ze zelf in mijn handen gehad, inclusief beeldbuis (geen TFT maar 17" gewoon, die TFT's heb ik nooit besteld).

Knakker: ik loop helaas al wat langer mee in deze wereld, en heb wel degelijk ingekocht in de States, ik doe dat beroepsmatig zelfs dagelijks. Dus je kan lopen schelden, verwijten maken e.d. je schiet er geen zak mee op, je hebt gewoon geen gelijk.

Het lijkt wel of een ieder die hier gereageerd is op de een of andere manier niet wil geloven dat deze systemen zo goedkoop worden aangeboden, of gewoonweg zwaar gefrustreerd zijn dat ze er zelf niet eerder zijn achter gekomen.
Feit blijft dat deze PB systemen voor deze prijs worden aangeboden, ze gewoon geleverd worden (al hebben ze een levertijd) en dat er geen oplichterij te bespeuren is.

En als je nou echt meer info wilt hebben, dan bel je toch gewoon met de jongens van ladifferance groep? Hoor je gewoon het hele verhaal uit eerste hand. Ik ben niets meer en niets minder dan iemand die dankbaar gebruik heeft gemaakt van dit kanaal, en zo een paar mensen enorm gelukkig heeft gemaakt met een goed werkend systeem, die nog aantrekkelijk geprijsd is ook.

Verwijderd

Voor de aanbieding van de PB 7800 RW wordt bij defensie reeds voor gewaarschuwd
daar zij niet van PB zelf zijn.
Betaling van de zeer lage prijs tussen de 1700,- en 2750,- dient vooraf te
geschieden en wordt in verband gebracht met mogelijke strafbare feiten.
Uitkijken dus.

Verwijderd

Snuffie, mail je me als je hem hebt?

OK dan! Maar alles natuurlijk onder de voorwaarde dat als er iets mis is, of anders dan beloofd ik hem niet hoef te kopen!

Thx!

Verwijderd

hoe kunnen die dingen uit amerika verscheept worden als ze daar niet gemaakt zijn..
worden eerst in frankrijk gemaakt (tot een jaar geleden) en dan naar amerika verscheept en dan in nederland aangeboden..voor een spotprijs..dat lukt echt niet..ten tweede NEC had altijd te weinig TFT-schermen..als wij een klant er voor hadden duurde dat echt onwijs lang voordat die er was. maarja...

heb je geen webcam..post eens een mooie foto van je 7800rw

• paulvdmee
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nog even over dat TFT scherm. Ik ben zelf verkoper in een electro winkel waar ook PB wordt verkocht.
Volgens mij pb helemaal geen 17" lcd scherm. Ze hebben wel een tft scherm waarvan de diagonaal gelijk is aan het effectieve beeld van een gewone 17" monitor. (is ongeveer 15").

• hatross

hatross

T.a.v. Snuffie,

Stel dat ik mijn systeem compleet en wel geleverd heb gekregen van la
difference voor de wel bekende vriendenprijs, en dat ik daarna door
bijna iedere deelnemer van dit forum ten onrechte voor leugenaar wordt
uitgemaakt en dat er beweerd wordt dat ik banden heb met la difference
zou hebben, dan zou ik in jouw plaats niet meer naar dit forum
omkijken, in plaats van te pogen aan te tonen wat een fijne jongens
dat zijn, daar in Hengelo.

Ik zou in jouw plaats fijn gaan genieten van mijn nieuwe goedkope
systeem en andere sites op internet gaan bezoeken,
vooropgesteld dat je dus inderdaad niets met la difference te maken
hebt. De enige reden dat je hier nog postings plaatst kan alleen maar
te maken hebben met het feit dat je bij dit handeltje in zit.
-------------
Voivod lives !!!

Verwijderd

Waarom zou ik niet meer naar dit forum omkijken? Ik volg je redenatie niet.

Als iemand mij voor leugenaar wil uitmaken, moet hij/zij dat zelf weten, ik heb daar de minste problemen mee. Jij kennelijk wel.

En zoals eerder aangegeven: ik heb er zelf geen thuis staan, omdat ik mijn eigen PC's bouw, maar dat terzijde.

Verwijderd

Zal ik jullie allemaal even uit de droom helpen. Deze meneer is een oplichter. Hoe weet ik dat ??? Wij hebben hiero ook zo'n papiertje gehad, maar hebben toevallig ook contacten met Packard Bell.

Deze man zijn ze al langer op het spoor, maar ze krijgen hem niet te pakken. Wat doet deze man dan. Nou hij komt met de aanbieding en levert eerst 1 'demo' pc voor de prijs. Daarna kunnen de mensen ze bestellen, maar moeten wel een deel vooruit betalen. Daarna worden er echter geen pc's gelevert. Ga maar na, een 17" TFT kost alleen al meer dan dat geld.

Verwijderd

Lat die Pik mij dan ook mooi ff een demo leveren dan heb ik die alvast voor weinig
hahahahahah

Verwijderd

XciseR: dat is nou een typoisch geval van iemand onterrecht beschuldigen!! oetlul! deze mensen doen dit al meerdere jaren en ja ze hebben er ook al veel gezeik mee gehad.. vooral met de belastingen (omdat ze een maasje hebben gevonden om invoerrechten etc etc te ontvluchten) maar ze zijn nog NOOIT in staat van beschulgiging gesteld simpelweg omdat ze niets illegaals doen!(althans: niet aantoonbaar) .. jeeeez .. denk es na voor je wat zegt man..

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:45
[qout]Voor zover ik van hun heb begrepen komen ze uit de States, niet via omwegen. Gewoon ingekocht bij PB in de States, verzonden per schip (om de transport kosten te drukken), en daardoor is de levertijd ook zo lang.[/qoute]
hmmzm dat lijkt me nogal onnozel, aangezien ik het eerste bedrijf nog moet tegenkomen dat hightech appratuur vanuit Amerika hiernaar toe laat komen per BOOT varen, en nogmaals dixons en andere tussenhandeleren pakken ook een hoop weg, maar dus echt niet zoveel!!!
* HermeS vind wel dat er een hoop mensen zijn die zomaar zonder bewijs beschuldiginen uiten

Verwijderd

Verwijderd

in de states worden geen PB's gemaakt (ten minste niet dit type)...
en pb heeft idd geen 17" TFT-schermen...

Verwijderd

Ik ben van www.gameparty.net en ladifference groep heeft ons zojuist een mailtje gestuurd dat we op onze site hebben geplaats. Wij hebben dit item uitgezocht zie de new secties en zijn ook zo eerlijk om het mailtje van de andere kant op onze site te zetten. Ook dit mailtje van ladifferance zullen we tot op de bodem gaan uitzoeken.
m.v.g. themagic gameparty crew.
p.s. ik roep iedereen op die zon syteem heeft GEKREGEN om dit hier of bij ons te posten. Alhoewel ik betwijfel of er mensen zullen zijn.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Ik vind het ook bijna niet te geloven voor welke prijs het systeem aangeboden wordt, maar mijn huisgenoot is van plan er een te bestellen omdat de vriendin van zijn zus hem al gekregen heeft. Compleet met toebehoren.

BTW ik ken snuffie niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een tweaker met 680 posts zijn medetweakers naait.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de zoveelste keer. Zolang je niet vooruit betaald (indien dit gevraagd wordt) wordt je ook niet genaaid. Laten we gewoon even wachten tot iemand kan bevestigen (ik hoop dat ik dat ben!) dat hij de PC met toebehoren ontvangen heeft. Tot die tijd wapenstilte A.U.B.

Verwijderd

kan best dat die pc's wel komen maar ze komen in ieder geval niet direct uit Amerika omdat ze daar niet gemaakt worden...en PB heeft geen 17" monitor dus daar klopt ook iets niet..

(btw het in het bezit hebben van gestolen goederen is stafbaar dus de PB-helpdesk gebruiken lijkt me niet zo handig)

Verwijderd

Ik zat me wel af te vragen, als ze niet kunnen leveren waarom dan de site aanpassen want dat hebben ze deze week gedaan. (hij ziet er nog niet uit btw) mmm mischien willen ze veel hits of naamsbekendheid, remember negatieve reclame is ook reclame, iedereen kent ze over een tijdje. Nou ja ik wacht hun mailtje wel af en zie wel. Maar het valt me op dat niemand maar dan ook niemand echt kan zeggen IK heb er een. Alleen maar vage via via verhalen. Nou de site is toch al een paar maanden bekend nu , dus er moeten sys gelevert zijn inmiddels, en dan die bestellingen dat moeten er tienduizenden zijn , want je hoort hun naam overal, waar zijn dan die clienten die hem hebben?????

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:05
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>PB heeft geen 17" monitor dus daar klopt ook iets niet..[/quote] PB heeft wel degelijk 17" monitoren in crt en ook wel in tft als het moet PB en NEC werken nl zeer nauw samen !
oe weet ik dit ik heb voor de PB monitoren divisie gewerkt en die tft dingen zijn duurder dan dit systeem

en die gast die een tft scherm kan kopen voor 900 piek heeft denk ik niet in de gaten waar ie het over heeft
900 piek kan wel voor een 17"maar dan wel een slechte crt !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• enrico670
  • Laatst online: 03-09 19:08
3 weken geleden kwam m`n vader met een briefie bij mij, daar stond in dat er computers werden aangeboden voor een super lage prijs.
Er werd dus in gewaarschuwd dat je niet op dit voorstel moest ingaan want er werd niet geleverd.
Hij had dit dus van iemand die bij de landmacht/Marechausee werkt.

raar, moest er ineens aandenken >:)
Oftewel HOAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol..ik heb pb's verkocht...bij de 7800rw kon je echt geen 17" tft krijgen ..15" wel ...(en dat is een NEC monitor)
de 7800rw was leverbaar met 17" CRT, 19" CRT en 15" TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Okee, er zijn sytemen geleverd zonder tft, dus we horen wel of die er nog achteraan komen.

Of het een piramide geval is, ook dat horen we nog wel.

Maar ik wil alleen 1 ding toevoegen over de prijs. Een vriendin van mij heeft laatst ook pc-prive gedaan (werkt bij een gemeente)
De deal was dat ze een aantal (13 of 15) vakantie cq snipperdagen inleverden en in ruil daarvoor konden ze voor 4100,- een configuratie uitzoeken.
Zij heeft dus een PIII 700 op 133Mhz plankje met 256 Mb geheugen, 30 Gb HDD, Plextor cd en cd-fikker, 19" etc etc met een totale prijs van 5500,-. Oftewel, ze moest dus nog 1400,- bijbetalen.

Dus als er staat dat iemand voor 1750,- een pc-prive pc heeft gekocht, kan dat ook z'n eigen bijdrage zijn en dat de rest via de baas geregeld is.

Nou ja, we zien de foto's wel van diegene die de spullen_naar tevredenheid_gekregen hebben.

Blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er even dit over zeggen:

Waarschijnlijk is het inderdaad een hoax. Naar mijn weten moet er ook VOORAF betaald worden en niet achteraf zoals hier steeds wordt beweerd. De hoax werkt vrij simpel: Lever 1 pc af voor dit lage bedrag. Laat dan door de mond op mond reclame via vrienden en kennissen die het ding komen bekijken een aantal bestellen. Door de lange levertijd krijg je veel bestellingen en een evengroot aantal betalingen. Buit binnen? Afnokken en ergens anders opnieuw beginnen. De gozer aan de top is onbekend en dus niet te pakken. In lokale kranten verschijnt nog wel eens een bericht met bovenstaande manier van oplichten. En niet alleen computers passeren dan de revue.

U bent allen gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch sterk dat ik er al 6 geleverd heb gekregen niet?

Als je er niets vanaf weet, hou je dan rustig ipv domme speculaties maken.
Ik walg een beetje van dit soort gasten die denken alles beter te weten dan een ander :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
ik woon in hengelo dus ik wil wel gaan kijken een keer (moet op afspraak). maar ik kan die voorwaarden niet lezen, kan iemand ze ff mailen/posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snuffie..ik post hier mijn mening en dingen die ik weet over PB uit ervaring (verkoop, kennisen bij PB) (oa dat de 7800rw niet in Amerika gemaakt wordt en dat er geen 17"TFT meegeleverd kan worden)
het enige wat jij doet is zeggen dat je er zes hebt....das dan leuk voor je..post maar eens een serial-nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh snuffie, levering kon mij zelfs bij betaling niet worden gegarandeerd. Leg dat dan maar eens uit. En ook ik ben benieuwd naar een serienummer. Ook is in de Twensche Courant/Tubantia (ja ik woon in de buurt) al een artikel verschenen waarin e.e.a. als oplichterij werd omschreven. De snelle jongen aan de top blijkt overigens spoorloos verdwenen...
Veel plezier verder met je 6 machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die advertentie van Dixons in de krant,een PB 7800 met gewone monitor en zonder printer en scanner voor 4998,-.

STAAN WE NU WEER MET BEIDE BENEN OP DE GROND?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross

hatross

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 17:39 schreef einstein het volgende:
Euh snuffie, levering kon mij zelfs bij betaling niet worden gegarandeerd. Leg dat dan maar eens uit. En ook ik ben benieuwd naar een serienummer. Ook is in de Twensche Courant/Tubantia (ja ik woon in de buurt) al een artikel verschenen waarin e.e.a. als oplichterij werd omschreven. De snelle jongen aan de top blijkt overigens spoorloos verdwenen...
Veel plezier verder met je 6 machines.[/quote]snuffie stinkt!

mij heeft -ie al eens geantwoord dat -ie er geen heeft, nu beweert -ie dat -ie er al 6 geleverd heeft gekregen. waarschijnlijk voor vrienden van kennissen van familie. en daar de buren van...

------
E=mc2! right einstein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>snuffie stinkt![/quote]Ben ik blij dat wij elkaar ongelooflijk goed kennen zeg, anders zou je zoiets niet kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou snuffie dan de man aan de top zijn? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Zeg snuffie,

ik moet zeggen dat jij gedurende de hele discussie al een grote mond hebt, maar niet simpelweg een paar serienummers kunt opnoemen. Daarmee heb je bij mij een geloofwaardigheid van nul komma nul.

Trouwens, een collega van mij heeft ook zo'n PC besteld. Hij heeft de volle mep vooruit betaald fl 1260,- piekies. Kennissen van vrienden van hem zouden al wel zo'n PC ontvangen hebben, echter met 15" scherm, en zonder printer en scanner. De bestelling heeft hij nu al vier maanden geleden geplaatst, maar nog altijd niets ontvangen. Ik had er zelf ook bijna aan mee gedaan, maar ben nu heel erg blij dat ik dat niet heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09-2024

psychotic

Nixs

...Eeeuuhhmm, ja, ik heb die gasten dit weekend maar is een serieus mailtje gestuurd over de levertijden en 17" TFT..Vandaag nog niets gehoord..
Ik denk maar zo, ik wil er best één bestellen voor die prijs ;) Als ze hem hebben wil ik hem werkend zien, betalen en wegwezen. Vooruitbetalen komt natuurlijk Nicht im frage :P
Dus ik ben benieuwd, hou jullie op de hoogte..

He Snuffie, kan jij mij zoŽnsysteem leveren ??

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatross

hatross

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 20:55 schreef psychotic het volgende:
He Snuffie, kan jij mij zoŽnsysteem leveren ??[/quote]zeker weten dat -ie dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker weten...zo..ipv van beweringen te doen zouden jullie ook eens bewijzen kunnen aandragen

zo moeilijk is het toch niet om een serienummertje te lezen of wel?
of mogen we langskomen om die 7800rw met 17" TFT te komen bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik moet zeggen dat jij gedurende de hele discussie al een grote mond hebt, maar niet simpelweg een paar serienummers kunt opnoemen. Daarmee heb je bij mij een geloofwaardigheid van nul komma nul. [/quote]Snuffie,
Alleen het feit dat mnsen dit posten zegt al iets.
Het valt me op dat je probeert je geloofwaardigheid te houden, maar dat je zegt dat je dat niet doet. Ik wil verder geen beschuldigingen aankomen, maar wil je je geloofwaardigheid krijgen, moet je toch met bewijzen komen. Zet een foto online van je packard bell, post serienummers... Anders kun je het helemaal wel gedag zeggen...

Als je me kan overtuign, mag jij voor mij voor 3000 piekjes zo'n syteem regelen.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:03

GaMeOvEr

Is een hork.

Snuffie is eng stil.... >:)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

Met 17"TFT wordt gewoon bedoeld een 15"TFT en die is qua beleving zo groot als een 17"CRT.
Bij mijn weten bestaan 17" TFT's helemaal niet. Ja, 18" TFT's wel, maar die beginnen bij 6 mille.
Oh, wacht. Belinea 17"TFT voor 4687 (monitor alleen dus) in de pricewatch.

Overigens stinkt deze zaak aan alle kanten.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatross-Snuffie

Schizofreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat de TFT monitoren op zijn. Van de website<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Let op : Met ingang van 1 oktober 2000 worden alle systemen uitgeleverd met een standaard 17" monitor.

Bestellingen gedaan voor 1 oktober 2000 worden met de TFT monitor geleverd.[/quote]Opvallend is wel dat de prijs gelijk blijft.

Geinig, een 17" TFT even duur als een 17" "normale" monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Ja, dat slaat echt nergens op, 17" monitor voor dezelfde prijs als een 17" TFT. Maar laat diegene die de comp hebben ontvangen eens een foto'tje posten, of iets waarvan we zien dat ie er echt is (bijvoorbeeld met Gathering of Tweakers op het scherm (anders kan je elk plaatje posten..))

Dus post maar een foto'tje, dan geloof ik het pas.. (Jij ook Snuffie, je loopt wel te roepen dat je er 6 hebt. Laat maar es zien dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eng stil?

Welnee, ik kijk met genoegen naar dit soort reactie svan jullie.
Echt onder het mom van: laat jullie maar lullen, ik verkoop er niets minder om.

En je mag me geloven of niet, boeit me echt geen ene zier wat jullie ervan denken. En dat zielige gedoe over 'kom nu eens met bewijzen', daar ga ik al helemaal niet op in. Je gelooft iemand op zijn woord, of je gelooft het niet, dat is helemaal jullie zaak, niet de mijne. Ik lig niet wakker van degene die mij voor leugenaar uitmaken. Da zegt iets van jullie, niet van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 12-09 13:05

Muggie

8 pm

Geloof jij iemand die je nog nooit gezien hebt op zijn woord ?

Voor hetzelfde geld ben je wel een vrouw die zich voor man uitgeeft ?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Voor hetzelfde geld ben je wel een vrouw die zich voor man uitgeeft [/quote]Was ik maar zo ziek ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffie, je verpraat (of meer vertypt ;)) jezelf nu volgens mij een beetje:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>laat jullie maar lullen, ik verkoop er niets minder om.[/quote]En dan toch eerder beweren dat je er niks mee te maken hebt.

Dus snuffie, wanneer kunnen de mensen die een PC besteld hebben deze komen ophalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 12-09 13:05

Muggie

8 pm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 15:02 schreef Snuffie het volgende:
Was ik maar zo ziek ja ;)[/quote]Ik heb me stiekum ook weleens Anita genoemd in een chatbox dusssssssssss .....

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb me stiekum ook weleens Anita genoemd in een chatbox dusssssssssss .....[/quote]Oh, was jij dat??

Waar je ze kan bestellen? Wat dacht je van ladifferance?

Als je ze bij mij wilt bestellen, dan moet je me op mijn werk bellen, draai ik je meteen een poot uit mbt de prijs >:) >:)

Dusseh: bel maar, er staat ergens al waar ik werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Laatst online: 11-04 11:58
Maare, alles ff samenvattend:

Zijn er al systemen ui0tgeleverd en zo ja, zijn er serials? Wat is nu de concrete status van dit verhaal? Ik hoor verhalen dat er geleverd wordt, en ik hoor verhalen dat het hier om een mega oplichtershandel gaat. met andere woorden, * GreenGolf3 snapt er niets meer van.

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update voor de geinteresseerden:

Volgende week komen er 27 stuks binnen (jawel, dat is gegarandeerd op papier).

Dit houdt in dat er (natuurlijk) een aantal van verkocht zijn, en dat er een stuk of 10 beschikbaar zijn.
Ze worden in eerste instantie geleverd me 17" beeldbuis, TFT staat in nabestelling.
Dus voor de geinteresseerden.....

Zakelijk gezien mogen ze van mij die dingen houden, claims volgen vanzelf wel >:)

Maar goed, keep you informed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de TFT's waren toch op?? >:)
en 27 stuks? das best veel...vraag me af waar die dan vandaan moeten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mensen WAKKER WORDEN!! er komen geen tft's; vandaag niet, morgen niet, NOOIT niet!!! Dat er zoveel mensen over twijfelen zeg, dat had ik echt niet verwacht en zeker niet op GoT. Het is gewoon te mooi om waar te zijn. Dat de pc's komen met 17" CRT's dat geloof ik wel, maar tft's in bestelling? yeah right....... Okee. stel ze de tft's komen, dan zullen het wel een partij mislukte tft's zijn met 20 dooie pixels ofzo...

ikke has spoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27 pc's en daar zijn er maar 17 van verkocht ?

Beetje weinig lijkt me, zeker tegen die prijs.

[zelfkennismode] Ik weet het, ik ben kritisch :) [/zelfkennismode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb ladifferance om een rectaie op www.gameparty.net gevraagd.

Dit was het mailtje:

Hoi ik ben www.gameparty.net vandaag ontvingen wij uw mail met uw KVK nummer.
Om misverstanden uit de wereld te helpen, verzoek ik u een verklaring te geven voor onze leden inzake de pc aanbieding. Zoals u weet is er een verklaring van PB op onze site geplaats. Aan u de bal om u te verweren en met een aanemelijke verklaring te komen voor deze lage inkoop.
Dit vinden wij wel zo eerlijk. U kunt ons ook vast een referentie van een bedrijf geven die een aantal van uw pcs geleverd heeft gekregen MET tft scherm. Wij zullen uw reactie uiteraard openlijk op onze site plaatsen als tegenwoord van PB. niet alleen op onze site zijn er vele vragen maar het rommelt op meerder sites. Met een goeie verklaring en refferenties kunt u eventuele misverstanden uit de wereld helpen.

Helaas is hier geen reactie op gekomen. Wij sluiten het nu af want er is genoeg over gelult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze mogen mij de configuratie leveren ZONDER TFT scherm (TIP). Hier wordt veel te veel de nadruk opgelegd. Indien ik het TFT scherm NIET zou krijgen is er voor mij nog niets aan de hand. Ik weet wel er staat met 17" TFT scherm, maar ook zonder dit scherm een dijk van een prijs. Dus, leveren maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

..Ik had dus die gasten van ladifference groupe gemaild dit weekend...Nog steeds geen reactie teruggehad..

Snuffie: 27 systemen en nog 10 over...Ik wil er één !! :(

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst met 17" TFT voor 2799,- en dan ineens voor DEZELFDE prijs met 17" CRT...welke sukkel gelooft dat nou...
en aangezien snuffie zoveel weet..zou ie voor ladifferance werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk niet bij LDG, ik zit heel ergens anders.

En die 27 systemen... er komen er veel meer binnen dan dat, alleen ik had het over de door mij gereserveerde systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 05-09 19:55
Snuffie, waarom werkt je e-mail adres niet?
Ik mailde je omdat ik er eentje bij je wil bestellen.
Maar dat gaat zo niet dus op deze manier.
Ik wil ook wel zo'n systeem bij je afhalen als je er eentje binnenhebt.
Geef je anders even je mailadres door?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Laatst online: 22:12
hmm,noiz wilde ook net bij snuffie zo'n systeem ophalen. natuurlijk wel eerst ff draaien bij je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dat niet mijn adres is :)
Dat is al weer zo oud als de weg naar rome.

snuffel@hotbot.com is wel werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Laatst online: 11-04 11:58
Jongs, ik ga de lucht ophelderen ofzoiets. Let op wat ik gedaan heb. ik heb een mailtje naar die jongens gestuurd en ook nog een antwoord gekregen. Na het lezen van het antwoord zijn alle problemen de werled uit. Weddden? :) Oke er zit een beetje gesleim in de mail, maar ik wilde een antwoord :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geachte heer / mevrouw,

Via diverse kanalen komt mij ter gehoren dat de systemen die u verkoopt
geheel niet te leveren zijn vanwege die zeer goedkope prijs. Daardoor komen
er diverse "roddels" in de wereld. Mensen geloven het niet dat zoiets
mogelijk is en gaan er daarom ook maar van uit dat het hier om een
"oplichtingszaak" gaat.

Zelf trek ik geen conclusies, voordat ik de feiten allemaal heb. Het is
namelijk zo, dat systemen goedkoop samen te stellen zijn. Als we kijken naar
de grote ketens, dan leveren ze goede systemen tegen een relatief lage
prijs. En ik heb het vermoeden dat het nog lager kan. Daarom ben ik de
laatste die uw praktijken in twijfel zal trekken.

Daarom zou ik ook graag van u willen vernemen hoe het mogelijk is dat deze
systemen zo goedkoop zijn. Natuurlijk vraag ik u niet om leveranciers ed te
vernoemen, maar een tip van de sluier lichten, kan misschien voor
verduidelijking zorgen. Een serienummer van een systeem zou ook voor
opheldering kunnen zorgen.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groet,[/quote]En als reactie krijg ik dan:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>We kopen inderdaad in grote partijen in

MVG[/quote]ZO!!! Nu gaan we ook geen ruzie meer maken. Het is duidelijk. Groot inkopen en dan ben je zo binnen :)

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

LOL !

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Laatst online: 23:19

tweakerbee

dus..?

:D 17" TFT? Geen 15.1" of 18.1" maar 17" TFT? Laat me niet lachen!

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Totdat je een keer PB belt, het serienummer doorgeeft, en de politie 'm bij je op komt halen, en jij erbij voor heling..

Het is gestolen of fake. Dat er PB opstaat zegt natuurlijk niks, niet alles waar "rolex" opstaat komt uit de rolex fabrieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 19:17

teuni

shit happends.... every day.

als de packerd bell computers zo goedkoop zijn (ze zijn vaak toch al veel te duur) waarom zijn de clones dan gelijk van prijs of zelfs duurder. Ik zelf zou nooit een packerd bell willen hebben want ze zijn gewoon kut.
maar wel een heel vaag verhaal.

ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze gebeld , maar als je voor de 7800 belt zijn ze daarvoor niet bereikbaar(lijnen bezet). Dan moet je ze bellen op een 06 nummer(vreemd)
Als je wel voor die 7800 belt moet je een fax naar ze sturen. Ikvind het allemaal maar raar. Maar wie ben ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 01:03

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:55 schreef Jasper Janssen het volgende:
Totdat je een keer PB belt, het serienummer doorgeeft, en de politie 'm bij je op komt halen, en jij erbij voor heling..

Het is gestolen of fake. Dat er PB opstaat zegt natuurlijk niks, niet alles waar "rolex" opstaat komt uit de rolex fabrieken.[/quote]Hehehe...

Maar met een fake-rolex ben je genaaid.

Met een fake Packard Bell ben je waarschijnlijk beter af dan met een echte... >:)

Maar de kans dat het van-de-vrachtwagen-gevallen spul is lijkt mij ook behoorlijk groot ja.... Ook al is het een PB, de prijs is alsnog belachelijk.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, even een update.
Mijn broer heeft vanavond gebeld nav berichten dat Dixons de levering zou tegenhouden. Dixons schijnt het contact met PB te willen opzeggen omdat La Diff ze een stuk goedkoper zou kunnen leveren. Waarom dit de levering tegenhoudt werd me na het gesprek met mijn broer ook niet duidelijk. Verder schijnt het dat de fiscus over de vloer is geweest wat ook de nodige vertraging op zou leveren. Nu wacht mijn broer al 6,5 week dus wil hij een datum van levering. Als hij volgende week niks gehoord heeft moet hij opnieuw bellen, maar dan besteld mijn broer ergens anders een pc. Verder zouden de tft schermen er al bij zijn. Ook nemen ze geen nieuwe orders meer aan, maar worden alle uitstaande orders nog wel uitgeleverd. De volgende aktie zal een pc zijn zonder randapparatuur en waarschijnlijk een Pentium 4 systeem. Zo, nu weten jullie evenveel als ik, wat eigenlijk nog steeds niet veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De volgende aktie zal een pc zijn zonder randapparatuur en waarschijnlijk een Pentium 4 systeem[/quote]Denk eerder de AMD 1GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wanneer wordt die dan geleverd ? Tegen de jaarwisseling van 2002 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

Hmm, ja, vorige week had ik dus die gasten gemaild...Tot op de dag van vandaag niets gehoord... :(Ik geloof het verder wel..
Het kunnen niet anders dan beunhazen zijn als ze niet eens op een mailtje reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4 aktie ja dat is al heel oud news. Ik snap niet dat deze discussie nog doorloopt, zoals eerder gemeld op www.gameparty.net is het een hoax, geen recatie van hun kant gehad en we zijn nu een week verder. Nu krijgen we dit weer met die p4 actie, denk allen goed na, er is niemand die een PB heeft gehad, mensen die zeggen van wel kunnen dit niet aantonen, maar moeten wij maar geloven. Kom op denk na er zijn geen PCs het is allemaal nep niet meer niet minder. Ik heb alle reacties nog eens nagelezen, maar niemand kan MET bewijs zeggen dat ze PC hebben gehad. Dus aan alle pro ladifferance mensen de volgende oproep, laa je PB zien met pics en nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Laatst online: 12-09 13:58
Ok, heb verschillende bedrijven deze aanbieding zien doen hier in de buurt. Bij sommige moet je vooruit betalen, bij anderen niet. Nu hebben wij goede contacten met luchtmachtbasis in Enschede. hier hebben we pc privé enz. voor gedaan. Nu horen we dus van ons contact persoon daar dat ze daar dus 3000 (ja geen tikfout 3000!) van die systemen hadden besteld toen ze deze aanbieding kregen. voor verschillende lokaties in NL en Duitsland geloof ik ook. Ook zij moesten vooruit betalen. Hij beweert dat ze tot nu toe nog maar 100 van deze systemen hebben gekregen. Vreemd dus. en van iedereen hoor je dat de 17' TFT nageleverd wordt. Het gekke is dat een vriend van me op het werk bij hem (automatisreingsbedrijf) deze aan bieding kregen MET TFT! voor 1750,- Ongeacht hoeveel stuks ze kochten. Sorry, maar met de huidige dollarkoers maak je mij niet wijs dat je zo'n systeem voor zo'n bedrag kunt aanbieden en nog winst maken ook.
iig een vreemd iets dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Die is wel mooi... geld vangen voor 3000 systemen, gauw bij dixons oid 100 van die dingen kopen (met 15") en uitleveren.. op die manier denkt je klant dat er wel geleverd gaat worden (er zijn er immers al geleverd) en zal minder snel moeilijk gaan doen

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, genoeg heen en weer beschuldigingen geuit hoop ik? Doe mij zo'n serienummer, dan zal ik het natrekken en kijken of de systemen als gestolen geregistreerd staan. Dus Snuffie, kijk eens achter op zo'n kast, daar zit een rechthoekig stickertje. Onderaan staat S/N, dan een letter en dan 9 cijfers. Doe mij die ff dan weet iedereen waar hij/zij/het aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
hey roffel in welke cubbicle zit jij ?

ts_nl here :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondag op www.europc.nl de volgende aanbieding gekocht voor fl. 2799,- (inculsief BTW en verzendkosten). Betaling bij aflevering:

Compaq Presario 7950 + Acer 18,1" LCD monitor

Compaq Presario 7950
* 650 MHz AMD Athlon
* 512KB Integrated L2 Cache
* 128MB 100MHz SyncDRAM
* 16MB Voodoo 3 3500TV
* 20GB Ultra DMA 7200t
* 8x DVD/40x Max CD-rom
* PCI 56Kbps itu V.90 modem
* COMPAQ Easy Access Keyboard

Acer FP855 LCD monitor
* Formaat: 18.1"
* Resolutie: 1280 x 1024
* Pixel pitch: 0.2805mm

Ik kreeg vandaag een mailtje waarin ze de bestelling bevestigen. Levertijd bedraagt 7 werkdagen. Dit ziet er wat mij betreft wel betrouwbaar uit. En zo niet... ach ik loop tenminste geen risico.

Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb zondag op www.europc.nl de volgende aanbieding gekocht voor fl. 2799,- (inculsief BTW en verzendkosten). Betaling bij aflevering:
(...)
Dit ziet er wat mij betreft wel betrouwbaar uit. En zo niet... ach ik loop tenminste geen risico.[/quote]Is dat zo? Ik neem aan dat je onder rembours laat afleveren. Je mag dan niet in het pakket kijken voor je betaalt! Dat zijn dus dure bakstenen als je met oplichters van doen hebt.

Maar ik geef toe, dit is weer een hele mooie aanbieding en het ziet er wat minder vaag uit dan LaDifference.

Toch is dit ook weer onwaarschijnlijk goedkoop: ik heb even in de CNET pricewatch gekeken, en die monitor (alleen de monitor!) had daar een minimale prijs van US$2481,- oftewel zesduuzend gulden met de huidige dollarkoers...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik houd jullie op de hoogte.[/quote]Graag! Succes.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool...de volgende scam om over te discussieren

aangezien we nooit meer wat van snuffie en zijn serienummers vernemen.. :)

Compaq wordt door de officiele kanalen altijd geleverd met een Compaq monitor ..zelfde als packard bell...bedrijf krijgt een setje van monitor en computer binnen en zullen niet graag er een ander merk beeldscherm bij verkopen (aangezien ze dan weer met een voorraadverschil zitten en een monitor over) dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou toch eens op over die serienummers, alsof iemand daar hier ook maar iets wijzer van wordt.

Degene die mij een mailtje hebben gestuurd omtrent aankoop van een PB krijgen eind deze week, begin volgende week bericht van mij over daadwerkelijke kosten en aflevertijdstip.

Voor alle anderen: nee, laat maar, ik ga er geen woorden aan vuil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom staat er geen info bij alle overige componenten op de site van http://www.europc.nl/ ?
Ik zou maar eens flink met de dozen rammelen als ze de pc af komen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha...

me 2 ts_nl
Cubicle 107 als dr plek is ;-)

ennuh snufkut, aan die serie#'s hebben we wel degelijk wat. Dus post ze nou maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Laatst online: 12-04 23:07
die monitoren worden per 1 oktober met crt monitor 17" geleverd maar de bestellingen voor 1 oktober die zouden gewoon een 17" lcd monitor krijgen

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Laatst online: 12-04 23:07
heeft er al een keer iemand daar naartoe gebeld en een afspraak gemaakt?
zo ja, hoe was dat??

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

He, die Acer vond ik ook op Ibazar: http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKF466163KJ414792

voor 2000,- (nieuwprijs 6000,-).Dat zou betekenen dat je het systeem voor 799,- erbij `krijgtŽ. Hmm is dit weer een wazig verhaal ? De specs van de monitor zien er overigens goed uit ! ;)

Voor de rest weer een wazige site http://www.europc.nl/ zonder verdere info over de andere produkten die ze zouden verkopen...Mischien is Ladifferance opnieuw begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 22:16 schreef p500mmx het volgende:
Waarom staat er geen info bij alle overige componenten op de site van http://www.europc.nl/ ?
Ik zou maar eens flink met de dozen rammelen als ze de pc af komen leveren.[/quote]Omdat [quote mode] "Momenteel zijn we druk bezig met het inrichten van onze webwinkel, maar we willen u alvast kennis laten maken met EuroPc door middel van een fantastische aanbieding." [/quote mode]

Je moet het niet erger maken dan het is hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een Zeikers die beweren dat die packard bell niet word geleverd.
Ik heb namelijk gisteren een op mogen halen.
Daar uitgeprobeerd !! het enige waarmee ze je bij de poot hebben is dat de 17 inch TFT niet aanwezig was,das mooi !@#$%^&*() afijn wel een 15 inch TFT naja het was niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..eh..IK mag dan wel een newbie zijn hier op het forum....maar eh...als je bij je 1ste post meteen mensen gaat lopen afzeiken...DungeonKeeper.. :(
Maargoed, je hebt d'r nog steeds hetzelfde bedrag voor betaalt nu je die 15" tft heb??

Een collega van m'n vader heeft ook zo'n ding besteld..maar tot nu toe nog nix gehad volgens mij...

Snuffie, waarom is het nou zo ongelooflijk moeilijk om een serialnumber te plaatsten? Je zit dan wel te zeggen dat we je maar op je woord moeten geloven, maar op deze manier wordt je verhaal steeds ongeloofwaardiger! Ff serie nummertje en je komt ineens heel veel geloofwaardiger over...

Mzzls

Gerlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dungunkeeper, wanneer heb je dit systeem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dungunmasters signature is wel heel toepasselijk hier >:)

duh natuurlijk hadden ze die 17" TFT niet..weet je hoe f*** duur die krengen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Laatst online: 11-09 22:59

uibeltje

Idiotheque

Snuffie snuffie, deze zaak stinkt steeds meer, ruiken jullie het ook?

En ja snuffie, natuurlijk willen wij wel bewijzen zien. Je zei ergens dat je een bestelling zwart op wit hebt dus hup, gooi dat ding onder de scanner en post het hier. Als je nooit met bewijzen komt gaan we steeds meer denken dat je wel degelijk iets met deze zaak te maken hebt en dat er nooit iets geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 16:28 schreef uibeltje het volgende:
Snuffie snuffie, deze zaak stinkt steeds meer, ruiken jullie het ook?

En ja snuffie, natuurlijk willen wij wel bewijzen zien. Je zei ergens dat je een bestelling zwart op wit hebt dus hup, gooi dat ding onder de scanner en post het hier. Als je nooit met bewijzen komt gaan we steeds meer denken dat je wel degelijk iets met deze zaak te maken hebt en dat er nooit iets geleverd wordt.[/quote]Je denkt toch niet dat ik voor jouw schijterigheid mijn privé gegevens hier gaat zetten. Bovendien valt er niets te scannen want ik heb bericht per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrDRE = snuffie???

..Als dat zo is...e-mail noem ik niet zwart op wit eigenlijk. Maargoed, dan kun je die toch ook plaatsen?? Danwel zonder persoonlijke gegevens ( d'r zit zo'n wildcard tekentje op je toetsenbord weetjenog...)

Dit zaakje ruikt een uur in de wind als je et mij vraagt.

Mzzls

Gerlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 18:48 schreef G3R10 het volgende:
DrDRE = snuffie???

..Als dat zo is...e-mail noem ik niet zwart op wit eigenlijk. Maargoed, dan kun je die toch ook plaatsen?? Danwel zonder persoonlijke gegevens ( d'r zit zo'n wildcard tekentje op je toetsenbord weetjenog...)

Dit zaakje ruikt een uur in de wind als je et mij vraagt.

Mzzls

Gerlo[/quote]Als je er blij mee kan maken:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Klantenservice EuroPc [mailto:klantenservice@europc.nl]
Verzonden: maandag 9 oktober 2000 14:23
Aan: ***@***
Onderwerp: Orderbevestiging (001521)

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij EuroPc. Wij zullen uw opdracht met de grootst mogelijke zorg afhandelen. De gemiddelde levertijd bedraagt 7 werkdagen. Wanneer deze leveringstermijn overschreden dreigt te worden, zullen wij u daarvan zonder uitstel via de e-mail in kennis stellen en u de mogelijkheid bieden uw bestelling kosteloos te annuleren.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EuroPc

P.S. Wij verzoeken u bij correspondentie over deze bestelling gebruik te maken van onderstaand orderbevestigingsnummer.

--------------------------------------------------------------------------------

Orderbevestigingsnummer: 001521

--------------------------------------------------------------------------------

De Heer ***

Nederland

***@***

Verzendwijze: Onder rembours, geen verzendkosten

Betalingswijze: Onder rembours

1 x AANB0040 - Compaq Presario 7950 + Acer 18,1

Tussenbedrag: 2799,00

+ Verzendkosten: 0,00

+ Onder rembours: 0,00

Totaalbedrag incl. BTW: 2799,00

in euro: 1270,13

BTW-bedrag: Nederland hoog 416,87

BTW-totaalbedrag: 416,87

Opmerkingen:

geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic

psychotic

Nixs

"...DrDRE = snuffie???.."

Als dat zo is, is Ladifferance dan toch opnieuw begonnen als Europc ?? ;) ;)

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.