Is dit een goede deal?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op www.europc.nl de volgende aanbieding gezien:

Compaq Presario 7950 + Acer 18,1" LCD monitor samen voor 2799 piek. Dit zijn de specs:

Compaq Presario 7950
* 650 MHz AMD Athlon
* 512KB Integrated L2 Cache
* 128MB 100MHz SyncDRAM
* 16MB Voodoo 3 3500TV
* 20GB Ultra DMA 7200t
* 8x DVD/40x Max CD-rom
* PCI 56Kbps itu V.90 modem
* COMPAQ Easy Access Keyboard

Acer FP855 LCD monitor
* Formaat: 18.1"
* Resolutie: 1280 x 1024
* Pixel pitch: 0.2805mm

Ik sta op het punt om nieuwe hardware te kopen en het lijkt mij wel wat. Volgens mij is het namelijk erg goedkoop. Graag snel een reactie wat de voorraad is beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is samengesteld uit onderdelen die nu al qua technologie verouderd zijn. Ik zou er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarbij .. het is een Kokhals .. ownee, een Compaq! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 03:33 schreef HlpDsK het volgende:
Het is samengesteld uit onderdelen die nu al qua technologie verouderd zijn. Ik zou er niet aan beginnen.[/quote]Okee, maar mijn huidige pc-tje is dat helemaal. En als je alles up to date wil kopen/houden kost het handen vol geld. En dat heb ik (nog) niet.

Ik heb ook eens rond gekeken, maar volgens mij is het niet meer dan een 1/2-jaartje oud. Valt dus wel mee (toch?).

Ik heb 1 keer een nieuwe pc gekocht. Was toen 5.000 piek. 3 jaar later is het ding al geen kloot meer waard, maar ik werk er nog steeds op. Voor hetzelfde geld koop je dus elk 1,5 jaar een ietsje verouderd model. Vind ik wel wat voor te zeggen en is minder frustrerend dan de eerste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
geez, maar het is voor die prijs wel incl 18" TFT monitor ?!?! Die dingen zijn nog zwaar duur. Da's best wel een goede deal. Eventueel een ander videokaartje erin en een cd-brander en dan ben je klaar. Athlon 650 is nog snel genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

18" LCD ?? MET een systeem erbij? Voor 2750,-?? :?
Ofwel is dit de deal of the century, danwwel heeft iemand z'n prijzen totaal in de war. |:(

Blijkt het trouwens wel te kloppen, bestel er gelijk 5 voor mij >:)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich een leuk systeem, maar let wel op dat het zoals HlpDsk al zei een Compaq is..

Dus kopen dat kreng.. monitor houden en de rest verkopen.. je hebt al een leuk systeempje voor 1600 piek ..EN.. upgraden van zo'n systeem is goedkoper dan Compaq..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:18

Flexx

This side up

Ik zou het ook niet doen.

BTW DrDre User Icon van een banner gejat ?
Ik heb hem al eerder gezien

Compaq Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 05:43 schreef Flexx het volgende:
BTW DrDre User Icon van een banner gejat ?
Ik heb hem al eerder gezien

Compaq Monitor[/quote]Inderdaad. Gewoon gejat. Maar niet van een banner. Is gewoon een gifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 05:26 schreef dion_b het volgende:
18" LCD ?? MET een systeem erbij? Voor 2750,-?? :?
Ofwel is dit de deal of the century, danwwel heeft iemand z'n prijzen totaal in de war. |:(

Blijkt het trouwens wel te kloppen, bestel er gelijk 5 voor mij >:)[/quote]Ik ga er vandaag 1 bestellen. Wat voor risico loop ik? Of ze leveren niet of ze leveren wel. Het eerste is niet erg: kost niets. Het tweede is perfect. Toch een leuk systeempje dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Even voor DrDre, heb jij er al iets van weer gehoord???.
Ik heb ook zo'n ding besteld tis volgens mij net de loterij, maar goed even over dat rembours.
Mijn buurman is postbode en volgens hem mag je voor dat er betaald is niet in de dozen kijken wat erin zit. Je mag pas kijken als er betaald is. Heb je betaald en je bent genaaid dan kun je het gebakje weer teugsturen en je geld terug eisen. Dat gaat dus niet gebeuren als je toch al een keer genaaid bent.
Er staat alleen een postbus nr bij waar je geen f*ck aan hebt als je genaaid bent, want de good old ptt moet aan zijn klantjes denken en privacy gevoelige gegevens mogen niet verstrekt worden. Wat je dus nog wel zou kunnen doen is de postbus opzoeken en wachten tot er iemand langskomt dan kun je net zo goed een slaapzak meenemen, want de kans dat je iemand tegenkomt is wel heel erg klein.

Dus nu de grote vraag hoe denk jij het te gaan aanpakken met de postbode?????.
Heb al vaker op het postkantoor gestaan en eeuwige discussies staan voeren maar de meesten houden hun poot stijf en jij hebt geen poot om op te staan.
En dan nog bestel ik ook zo'n ding ik lijk wel gek!!!.

Hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08
Mijn mening, NIET DOEN! heb vandaag weer een mobo vervangen in een Compaq met Athlon, er zit een hele serie tussen met een Gefucked MOBO. We krijgen dan een nieuw bord, met modificatie. Het fucked'up bord crashed heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Er van uitgaande dat er al een moederbord in zit en dat wij die krijgen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
En ik doe het in feite alleen al voor de monitor. De rest is meegenomen als dat ook nog wordt geleverd.
Wie niet waagt wie niet .....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So what... fucked up mobo Duh!

Weet je wat zo'n Acer 18" LCD doet los?

Dit is een WERELDAANBIEDING, had ik 't geld vrij gehad op het moment had ik 'm gekocht.
Een tijdje geleden is er op m'n werk (Luchtmacht) ook zo'n aanbieding geweest met zo'n LCD erbij... Daar is een Marechaussee onderzoek naar gestart, omdat deze prijs absoluut niet kon. :o

Weet je zeker dat het niet in Euro's is, het bedrijf heet EuroPC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 21:05
Ja het is een zeer goede deal en het is ook zeker een gigantische hoax. Mijn groothandel (de IMPORTEUR van Acer) wil welgeteld zo'n 6000 gulden exclusief BTW voor dit TFT schermpje hebben.

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 20:47 schreef Edgar wolf het volgende:
Even voor DrDre, heb jij er al iets van weer gehoord???....

....Dus nu de grote vraag hoe denk jij het te gaan aanpakken met de postbode?????.[/quote]Ik heb inderdaad al wat van ze gehoord. Ik heb een bevestiging per mail gekregen:

"Hartelijk dank voor uw bestelling bij EuroPc. Wij zullen uw opdracht met de grootst mogelijke zorg afhandelen. De gemiddelde levertijd bedraagt 7 werkdagen. Wanneer deze leveringstermijn overschreden dreigt te worden, zullen wij u daarvan zonder uitstel via de e-mail in kennis stellen en u de mogelijkheid bieden uw bestelling kosteloos te annuleren."

Dit wekt bij mij toch wel een beetje vertrouwen.

Verder staat er in hun voorwaarden:

"Niet goed - geld terug
Wij betalen u het volledige aankoopbedrag terug als binnen 30 dagen na levering blijkt dat het geleverde artikel niet goed is of anders is dan het door u bestelde artikel. U kunt ons vanzelfsprekend ook verzoeken om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende.

Retourbetaling vindt zo snel mogelijk plaats en in ieder geval binnen 14 dagen nadat u uw klacht kenbaar heeft gemaakt.

U bent gehouden binnen een redelijke termijn na constatering van het gebrek, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel, daarvan via de e-mail melding te doen bij onze klantenservice (klantenservice@europc.nl). Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw melding.

U dient het ontvangen artikel direct na onze bevestiging terug te zenden in de orginele verpakking. De kosten hiervoor zijn voor onze rekening."

Nog ff over de prijs. Een vriend van mij werkt bij een groothandel en die zegt dat het wel vaker gebeurt dat er systemen belachelijk goedkoop verkocht worden. Vaak komen dat soort spullen uit een faillisement. Als je daar toevalling op tijd bij bent kan je hele leuke partijtjes kopen voor een paar stuivers.

Conclussie: ik heb er veel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 22:19 schreef chaos666 het volgende:
Weet je zeker dat het niet in Euro's is, het bedrijf heet EuroPC. :+[/quote]Erg leuk ja. Toch nog maar ff nagekeken. Het is in guldens. De prijs in Euro's staat er apart bij.

Pfoei....toch nog ff geschrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 22:11 schreef Edgar wolf het volgende:
Wie niet waagt wie niet .....?[/quote]Precies.

En als het allemaal wel lukt en het geen hoax is, wie wil 'm dan van mij kopen voor 3.799 piek? :-))))))

Desnoods bestel ik er meteen 10. Verdien ik snel ff 10.000 pietermannen.

Dus als je niet durft, bestel je 'm bij mij. Ik neem het risico wel. Kom ik 'm zelfs voor bij je thuisbrengen (tering dat is slim van mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 18:35
Ik heb ook even op de site gekeken en ik heb toch nog een vraagje. Stel dat je genaaid word; waar ga je dan verhaal halen?? Op de hele site is geen adres/telefoonnummer te vinden .....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 15:36 schreef Chemist het volgende:
Ik heb ook even op de site gekeken en ik heb toch nog een vraagje. Stel dat je genaaid word; waar ga je dan verhaal halen?? Op de hele site is geen adres/telefoonnummer te vinden .....[/quote]Het lijkt mij een nogal omslachtige manier om de boel op te lichten. Ik denk dat er manieren zijn die veel sneller en simpeler, maar dat is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Er staat wel een faxnummer bij, kun je dat niet tracen naar een adres via de politie of zo? Als het een bedrijf is zal het adres niet geheim zijn denk ik???

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn et een stelletje oplichters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Domainname:
europc.nl(first domain)

Status
active

Organisation
Parox Computers & Telecommunicatie
Broerswetering 2 A
3752 AM BUNSCHOTEN SPAKENBURG

Administrative contact:
D. Aalders
Phone: +31 332996690
E-mail: postmaster@europc.nl

Technical contact:
S. Scheffer
Phone: +31 650233915
E-mail: postmaster@ashosting.nl

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 04:31 schreef Toewan het volgende:
geez, maar het is voor die prijs wel incl 18" TFT monitor ?!?! Die dingen zijn nog zwaar duur. Da's best wel een goede deal. Eventueel een ander videokaartje erin en een cd-brander en dan ben je klaar. Athlon 650 is nog snel genoeg..[/quote]Tering eh lees ff goed, een LCD monitor, das wel effe HEEL wat anders dan een TFT scherm, weliswaar beide plat maar met hele andere technologie, LCD is veel minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik hem ook wel zou bestellen als ik nog geen goede computer had en geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 03:25 schreef DrDre het volgende:
Ik heb op www.europc.nl de volgende aanbieding gezien:

Compaq Presario 7950 + Acer 18,1" LCD monitor samen voor 2799 piek. Dit zijn de specs:

Compaq Presario 7950
* 650 MHz AMD Athlon
* 512KB Integrated L2 Cache
* 128MB 100MHz SyncDRAM
* 16MB Voodoo 3 3500TV
* 20GB Ultra DMA 7200t
* 8x DVD/40x Max CD-rom
* PCI 56Kbps itu V.90 modem
* COMPAQ Easy Access Keyboard

Acer FP855 LCD monitor
* Formaat: 18.1"
* Resolutie: 1280 x 1024
* Pixel pitch: 0.2805mm

Ik sta op het punt om nieuwe hardware te kopen en het lijkt mij wel wat. Volgens mij is het namelijk erg goedkoop. Graag snel een reactie wat de voorraad is beperkt.[/quote]Maar weet wel dat het een LCD Scherm is en geen TFT scherm, zoals je die nu overal ziet! Groot verschil in kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ditis wel degelijk een TFT monitor. Zoek maar na in Yahoo of Google op "Acer FP855 LCD "

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 16:16 schreef minus0ne het volgende:
Tering eh lees ff goed, een LCD monitor, das wel effe HEEL wat anders dan een TFT scherm, weliswaar beide plat maar met hele andere technologie, LCD is veel minder goed.[/quote]Denk ff goed na voor je gelijk gaat blazen..
Een TFT scherm is ook een LCD scherm.
LCD schermen zijn er in diverse types, nl. TFT, STN en DSTN (misschien ook wel meer)
Het enige platte scherm wat bij mijn weten afwijkt van LCD-techniek is het Plasma scherm

Verder wil ik iedereen ook ff op <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/45858/8">deze draad</a> wijzen..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Niet online

blimmel

http://www.acerperipherals.nl/products/monitors/fp855.html

het lijkt me trouwens vreemd dat je met zo'n goeie URL het zaakje gaat belazeren...

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad een goeie naam is het! dus moet wel betrouwbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, ik heb besteld en een bevestiging gekregen. Ik wacht het gewoon af, maar heb er alle vertrouwen in. En als je dat niet hebt moet je het gewoon niet doen. Simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Same here...
Geachte heer Wolf,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij EuroPc. Wij zullen uw opdracht met de
grootst mogelijke zorg afhandelen. De gemiddelde levertijd bedraagt 7
werkdagen. Wanneer deze leveringstermijn overschreden dreigt te worden,
zullen wij u daarvan zonder uitstel via de e-mail in kennis stellen en u de
mogelijkheid bieden uw bestelling kosteloos te annuleren.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EuroPc

P.S. Wij verzoeken u bij correspondentie over deze bestelling gebruik te
maken van onderstaand orderbevestigingsnummer.

----------------------------------------------------------------------------
----
Orderbevestigingsnummer: 001526
----
----
Verzendwijze: Onder rembours, geen verzendkosten
Betalingswijze: Onder rembours
----
1 x AANB0040 - Compaq Presario 7950 + Acer 18,1
----
Tussenbedrag: 2799,00
+ Verzendkosten: 0,00
+ Onder rembours: 0,00
----
Totaalbedrag incl. BTW: 2799,00
in euro: 1270,13
BTW-bedrag: Nederland hoog 416,87
BTW-totaalbedrag: 416,87
----
Opmerkingen:
geen
----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Niet online

blimmel

heeft iemand al iets gekregen? (ik weet het.. het is nog wat vroeg...)

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb er net een besteld.
We zien wel, t maakt toch niet uit want ook voor een LCD scherm is t een zieke aanbieding. Als er een doos bijzit waar meer dan een LCD scherm in past zeg later de spater postbode neem maar weer mee ouwe. Lijkt trouwens qua prijzen en config een beetje op het la diffeence verhaal :)
Onder het kopje bedrijfsinfo kun je trouwens ook hun adres vinden hoor...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een soortgelijke topic als de PB systemen tegen eenzelfde belachelijke prijs.

Mocht je meer info willen hebben: in die ellenlange PB topic staat het telefoonnummer van de zaak die de Compaq's verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Geachte Ybema,

De leverancier van de door u bestelde Compaq Presario 7950 + Acer 18,1” LCD monitor heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar is. Uw bestelling komt derhalve te vervallen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Wij danken u nogmaals voor uw bestelling en voor uw vertrouwen in EuroPc en zien u binnenkort graag terug in onze shop.

Klantenservice EuroPC

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
Leuk mailtje in mn meelbox van die neppers:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geachte heer Timmerman,

De leverancier van de door u bestelde Compaq Presario 7950 + Acer 18,1" LCD
monitor heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar
is. Uw bestelling komt derhalve te vervallen, waarvoor onze welgemeende
excuses.

Wij danken u nogmaals voor uw bestelling en voor uw vertrouwen in EuroPc en
zien u binnenkort graag terug in onze shop.

Klantenservice EuroPC[/quote]Trouwens dit heeft helemaal niks met de PB computers te maken, voor degenen die dat denken...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar wolf
Bij mij ook snik snik

Geachte heer Wolf,

De leverancier van de door u bestelde Compaq Presario 7950 + Acer 18,1” LCD monitor heeft ons laten weten dat de aanbieding helaas niet meer leverbaar is. Uw bestelling komt derhalve te vervallen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Wij danken u nogmaals voor uw bestelling en voor uw vertrouwen in EuroPc en zien u binnenkort graag terug in onze shop.

Klantenservice EuroPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 08:13

tweakerbee

dus..?

SLIM SLIM SLIM EuroPC, want wat heb je nu gekregen?

NAAMSBEKENDHEID, RECLAME!!!

Wat heeft het je gekost? NIKS, NOPPES, NADA. Gewoon een hele slimme marketing truuk!

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1