revert: NOLLIE button bij het landen op QP
invert the hi wirez:
pardon? te hoog?
nee hoor
veel spannender voor mij: ik krijg het stat[point in japan in het rode vangnet achtige gebakkie oder de blimp niet te pakken. die moet ik nog, dan heb ik alle points alle goals en alle decks. krijg t klereding niet te pakken though
oh, een simpele trick die veel punten oplevert:
beetje je special meter vullen, lange special grinds maken met een paar impossibles tussen de transfers. als je heel veel gegrind hbt en instabiel wordt, een plat stukje werled bevolken en truckstand doen. dan met flip + <- de truckflip. grindknop en pijltjes switch je naar casper, anticasper, railgrind. die kun je ook weer flippen met flip + pijltje. met grab + pijtles doe je handstand, die kun je ook flippen met flip + pijltjes. als je elke stand een seconde doet en dan in die stand een paar flips, dan heb je zo een half miljoen punten met zo'n combotje. niet extreem maar zat om alle maps de scores te halen.
benodigd:
truckstand
minstens één special grind (liefst meer) perfecte manual, rail balance, en switch stats. ollie hoog is ook fijn, dan flikker je niet op je bakkes bij het transferren.