weet iemand of die patch voor "het grijze beeld met voodoo-kaart probleem" al uit is?? zeeeer belangrijk voor mij en misschien anderen
staat namelijk nog niet op de th3 site
ik heb ook dat gezeur dat ie alleen in 640*480 werkt, best irritant aangezien mijn systeem hem nog in 1280*1024 vloeiend moet draaien...
en 640*480 op een 21"ziet er niet uit..., zelfs niet met 4x fsaa
en 640*480 op een 21"ziet er niet uit..., zelfs niet met 4x fsaa
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Weet iemand waarom ik geen games kan joinen?
er staat de hele tijd Conecting, en er gebeurt niks
Zo dat komen door mijn router? ik kan verder wel online spelen..
er staat de hele tijd Conecting, en er gebeurt niks
Zo dat komen door mijn router? ik kan verder wel online spelen..
hier begint ie ook dat ie een ongeldige bewerking heeft 
ook als ik 640x480 doe
PIII 500
TNT II 16mb
384 mb-ram
Win2k
Detonator 2770
ook als ik 640x480 doe
PIII 500
TNT II 16mb
384 mb-ram
Win2k
Detonator 2770
Verwijderd
Iemand die nog iets weet voor dit.Op woensdag 03 april 2002 18:59 schreef FunkyMonk het volgende:
Hmmm, als ik THPS3 opstart alleen maar zwart beeld wel tering herrie van muziek![]()
![]()
maar geen beeld.
Hmmm mijn monitor gaat dus op standby als ik tony opstart.
Verwijderd
precies dit moet ik ook wetenOp vrijdag 05 april 2002 18:43 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Iemand die nog iets weet voor dit.
en als ik hem op 640x480 start dan krijg ik trillingen op me beeldscherm alsof die op 100herz loopt ofzo
damnz...ikke wil ook spelen
Verwijderd
Bij jouw start hij nog op op 640X480.Op zaterdag 06 april 2002 05:28 schreef KingSky het volgende:
[..]
precies dit moet ik ook weten
en als ik hem op 640x480 start dan krijg ik trillingen op me beeldscherm alsof die op 100herz loopt ofzo
damnz...ikke wil ook spelen
Verwijderd
toch ff omhoog kuppenOp zaterdag 06 april 2002 12:21 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Bij jouw start hij nog op op 640X480.Dat doet hij niet eens bij mij.
Weet iemand waar het deck zich bevind in Rio?
Heb alles, behalve dat deck
Heb alles, behalve dat deck
in the secret area..
als je op straat rondskate dan zie je een gangetje (inham) met allemaal houte planken. daar kan je doorhene skaten en dan kom je bij een pool.. daar heb je ook het deck
als je op straat rondskate dan zie je een gangetje (inham) met allemaal houte planken. daar kan je doorhene skaten en dan kom je bij een pool.. daar heb je ook het deck
-
Hmm kay ff kijkenOp zaterdag 06 april 2002 13:56 schreef xonide het volgende:
in the secret area..
Edit: Gelukt, thanks.
Dan nog iets:

Deze krijg ik maar niet.. argh!
Daar kom ik niet verder dan een Bronze medal.
Verder nog iets: Specials lukken mij ook niet..
Lijkt me dat je je monitor ingesteld hebt als Default Monitor. Had ik ook en toen pakte hij te hoge refreshrates. Na het installeren van mijn Iiyama monitor drivers liep alles goed..Op zaterdag 06 april 2002 13:47 schreef KingSky het volgende:
[..]
toch ff omhoog kuppen
Dus je moet ff monitor instellen.
Verwijderd
OK, weer wat wijzer. Heb toevallig van de week naar drivers voor mijn "Highscreen MS 1770PII" 17 inch monitor gezocht, maar niet kunnen vinden.Op zaterdag 06 april 2002 15:21 schreef Phreak het volgende:
[..]
Lijkt me dat je je monitor ingesteld hebt als Default Monitor. Had ik ook en toen pakte hij te hoge refreshrates. Na het installeren van mijn Iiyama monitor drivers liep alles goed..
Edit: Nou vindt ik wel in 1 keer alles over highscreen.
Verwijderd
Weet iemand of er al een goede voodoo fix voor th3 is????
Er was wel eentje gepost ergens, maar die werkt niet
Voodoo Fix
Voodoo Fix
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem, ik heb sinds een paar dagen ook Tonny Hawk Pro skater 3 gekocht. Het werkt allemaal prima en ik moet zeggen dat het echt een goed spel is.
Alleen zodra ik een level heb gehaald krijg je een scherm met de totals en daar staat onder press "o" om verder te gaan, en dan druk ik dus op o maar dan gaat hij niet verder en blijft op dat scherm staan, de pc slaat verder niet vast, en ik draai overigens Windows XP Pro.
Bekend probleem?
Alleen zodra ik een level heb gehaald krijg je een scherm met de totals en daar staat onder press "o" om verder te gaan, en dan druk ik dus op o maar dan gaat hij niet verder en blijft op dat scherm staan, de pc slaat verder niet vast, en ik draai overigens Windows XP Pro.
Bekend probleem?
Verwijderd
Als je nou gekeken had in het andere tony hawk topic. Dan had je daarover kunnen lezen daar.
Het kan nog steeds.
Verwijderd
?Op dinsdag 02 april 2002 22:50 schreef G3R10 het volgende:
Zie sig voor config. Ik heb nogal last van artifacts.. textures die dr gewoon NIET zijn of aan het clippen zijn.. .zwaar irritant. Heb wel wat gehoord over de refreshrate fix van ATI, maar hoe meot je die dan configgen om het WEL werkend te krijgen?
Kater -> Die o is de ollie key, dus gewoon op de key rammen die jij voor ollie gebruikt.
There is no magic.
Mja ik had em dus gedownload, ik denk wel meerdere van jullie hier hehehe...
Die met 47 x 15mb ik weet neit of er meerdere versies zijn. Maarre ik krijg em niet goed gefikt, hoe hebben jullie dat gedaan ? welke proggies ? Als ik emt nero doe dan geeft ie aan dat die iso 85 minuten is
. Met fireburner kan ik em wel fikken, maar die cd kan ik niet lezen.
Die met 47 x 15mb ik weet neit of er meerdere versies zijn. Maarre ik krijg em niet goed gefikt, hoe hebben jullie dat gedaan ? welke proggies ? Als ik emt nero doe dan geeft ie aan dat die iso 85 minuten is
Verwijderd
Als het 47 X 15 MB is lijkt me niet goed file 47 is 6,25 MB.
Maar met nero zou het zoals al eerder gezegd moeten lukken! Maar ik denk niet dat we dit mogen bespreken verder dus...
Mja dat gaan we jou natuurlijk niet uitleggen, dat soort dingetjes zijn illegaal en is niet gewenst op GoT. Dus je moet zelf maar uitzoeken hoe je een .bin fikt..Op zaterdag 06 april 2002 22:31 schreef Lawtje.com het volgende:
Mja ik had em dus gedownload, ik denk wel meerdere van jullie hier hehehe...
Die met 47 x 15mb ik weet neit of er meerdere versies zijn. Maarre ik krijg em niet goed gefikt, hoe hebben jullie dat gedaan ? welke proggies ? Als ik emt nero doe dan geeft ie aan dat die iso 85 minuten is. Met fireburner kan ik em wel fikken, maar die cd kan ik niet lezen.
Okee, heb nu bijna het spel uitgespeeld maar ik snap 1 objective niet: Canada: Bury that Bully 
edit: laatmaar, kheb het al gevonden
edit: laatmaar, kheb het al gevonden
Hoe doe je dat dan? die bully gozer omverknokken?
En op airport moet je langs dat euh, geval grinden..waar die koffers normaal op liggen ..hoe de fuck moet dat ??? ik grind me suf
En op airport moet je langs dat euh, geval grinden..waar die koffers normaal op liggen ..hoe de fuck moet dat ??? ik grind me suf
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nou, die ramp waar je op begint, die moet je gebruiken om in de tegengestelde richting tegen een boom aan te vliegen. KlaarOp zondag 07 april 2002 10:57 schreef Christiano007 het volgende:
Hoe doe je dat dan? die bully gozer omverknokken?
Op zaterdag 06 april 2002 15:19 schreef Phreak het volgende:
Ok die stat heb ik nou, ff afgekeken van een filmpje
Links zie je het level Airport, de pijl wijst naar een eventuele secret area, is dat er ook eentje of zie ik dingen die er niet zijn?
Meteen bij het begin, over de rechter balie heen, dat 'ding' in:
Is niet veel leuks te doen alleen
Mwa.. wordt hier zo vaak over warez gesproken. Ik geef toch geen links oid ?Op zondag 07 april 2002 00:59 schreef Phreak het volgende:
[..]
Mja dat gaan we jou natuurlijk niet uitleggen, dat soort dingetjes zijn illegaal en is niet gewenst op GoT. Dus je moet zelf maar uitzoeken hoe je een .bin fikt..
Aahh thanksOp zondag 07 april 2002 11:06 schreef AMDude het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meteen bij het begin, over de rechter balie heen, dat 'ding' in:
[afbeelding]
Is niet veel leuks te doen alleen
Hoe doe je een revert into manual na een grab trick ?
Dit is naar het schijnt de truuk om tokyo door te komen, maar meer dan 60 punten haal ik niet
Dit is naar het schijnt de truuk om tokyo door te komen, maar meer dan 60 punten haal ik niet
In het level Loas Angeles heb ik net die earthquake gehaald.
Alleen nu zit er in die auto een ventje dat aan het balanceren is.
Hoe red ik die of kan dat niet?
Want ik word gek van dat geroep ven hem.
"Help me!! I don't wanna die!!"
ARG!
ARG!
Verwijderd
Je kan hem niet reddenOp zondag 07 april 2002 12:19 schreef Xavier het volgende:
In het level Loas Angeles heb ik net die earthquake gehaald.
ARG!
Ik werd er ook behoorlijk gek van, maar nu is die dood
Op zondag 07 april 2002 12:26 schreef darthraver het volgende:
[..]
Je kan hem niet redden. Gewoon grinden, dan valt die naar beneden
. Ben je gelijk van dat leuke geschreeuw van hem af
.
Ik werd er ook behoorlijk gek van, maar nu is die dood.
Meteen die bus gestopt
Thanx!
Als je tussen het busje gaat staan en de politieauto en ze zijn aan het schieten word je niet eens neergeschoten
Ik ben nu aan het oefenen voor manuals want dat lukte me in THPS2 ook al niet.
In een ramp trick doen refert manual en dan weer trick.
Die manual lukt meestal niet. en als hij lukt lukt de truck erachteraan niet want dan heb ik te weinig snelheid.
Hmm enig idee dan welke drivers ik voor een noname 14" monitor van tig jaar geleden moet kiezen?Op zaterdag 06 april 2002 15:21 schreef Phreak het volgende:
[..]
Lijkt me dat je je monitor ingesteld hebt als Default Monitor. Had ik ook en toen pakte hij te hoge refreshrates. Na het installeren van mijn Iiyama monitor drivers liep alles goed..
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Staat er niks op de achterkant van die monitor iets van een naam of iets dergelijks? En bij mij heb ik het menu nog niet aan de gang gekregen.Op zondag 07 april 2002 16:58 schreef fw het volgende:
[..]
Hmm enig idee dan welke drivers ik voor een noname 14" monitor van tig jaar geleden moet kiezen?
Heb eindelijk ook THPS3, maar zodra ik mijn resolutie hoger in stel dan 640x480 slaat mn monitor in standby!
iemand enig idee hoe dit kan?
voor specs. van m'n systeem, zie signature...
Verwijderd
OMG, lees dan ff een paar pagina`s terug! Het staat zelfs op deze pagina gequote!Op zondag 07 april 2002 17:23 schreef Fire_Bird het volgende:
Heb eindelijk ook THPS3, maar zodra ik mijn resolutie hoger in stel dan 640x480 slaat mn monitor in standby!
nope die werkt bij mij ook niet...Op zaterdag 06 april 2002 17:23 schreef Fat Mike het volgende:
Weet iemand of er al een goede voodoo fix voor th3 is????
Voodoo Fix
waar komt deze vandaan..??
is er al een werkende patch uitgekomen..??!!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Zal zo wel even kijken, volgens mij hadden we zulke dingen ook op school vroeger van Target oid vaags.Op zondag 07 april 2002 17:10 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Staat er niks op de achterkant van die monitor iets van een naam of iets dergelijks? En bij mij heb ik het menu nog niet aan de gang gekregen.Nog steeds flikkert hij. Nieuwe ATi drivers zijn zwaar kut want dat geeft fletsbeeld (op alle frequenties/resoluties).
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
ik had te weinig tijd (en geld (56k)) om dit hele draadje door te lezen mar wie weet er in godsnaam een goede (liefst nederlandse want dislextie) walktrough en iemadn diecheats heeft voor aslt echt niet opschiet
mail of zet ze in dit topic.
robpelkmans@hotmail.com
robpelkmans@hotmail.com
lees de newe pu eens..Op zondag 07 april 2002 18:14 schreef PlaceR het volgende:
ik had te weinig tijd (en geld (56k)) om dit hele draadje door te lezen mar wie weet er in godsnaam een goede (liefst nederlandse want dislextie) walktrough en iemadn diecheats heeft voor aslt echt niet opschiet
robpelkmans@hotmail.com
spring in de lucht, doe een paar mad-grab-tricksOp zondag 07 april 2002 11:28 schreef Denhomer het volgende:
Hoe doe je een revert into manual na een grab trick ?
Verwijderd
Ik had 2 jaar terug ook een Noname 17 inch monitor, maar op de achterkant stond wel een naam van 1 of andere japans bedrijf weet de naam niet eens meer.Op zondag 07 april 2002 18:05 schreef fw het volgende:
[..]
Zal zo wel even kijken, volgens mij hadden we zulke dingen ook op school vroeger van Target oid vaags.
ik heb de gamepad van een buurjongen geleend en dacht daar ff te mee gaan spelen.
alle moves werken perfect, er is alleen een ding: DE CAMERA!
als ik de linkerknop inhoud, gaat de camera naar links enz.
de camera volgt precies de beweging van de skater.
wat kan ik hieraan doen? ik zie hier nix over in het options menu
alle moves werken perfect, er is alleen een ding: DE CAMERA!
als ik de linkerknop inhoud, gaat de camera naar links enz.
de camera volgt precies de beweging van de skater.
wat kan ik hieraan doen? ik zie hier nix over in het options menu
Naja, hij is dus van het duitse merk 'Hit'. Lekker vaag dusOp zondag 07 april 2002 19:21 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar terug ook een Noname 17 inch monitor, maar op de achterkant stond wel een naam van 1 of andere japans bedrijf weet de naam niet eens meer.![]()
Weet iemand hoe je de muziek uit THPS 3 moet rippen?
Uit THPS 2 is 't me al gelukt, maar uit 3 nog niet
vast welOp zondag 07 april 2002 20:22 schreef Trancefreak het volgende:
draait de game(thps3) ook onder win2k?
-start winampOp zondag 07 april 2002 20:37 schreef RuuddieBoy het volgende:
Weet iemand hoe je de muziek uit THPS 3 moet rippen?
-ga naar de dir met muziek van tony hawk...
Activision\Thps3\Data\music
-en spelen maar
zijn gewoon mp3'tjes ofzo
-
Ik heb de originele versie, en dat zijn .mus bestanden, die ik niet krijg afgespeeld met Winamp 2.79.
Ik al us Winamp 3 proberen...
ik draai 2.78 en draait als een speer? vaag dat het niet kan bij jou dan..
-
Verwijderd
Ik heb bij opstarten van THPS3 ook een melding van 'ongeldige bewerking en moet worden afgesloten gekregen' op mijn amd XP systeem met windows XP erop. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Kheb reference drivers van ATI en 6037 geprobeerd, nieuwe via drivers, Iiyama drivers.. nix helpt.
Op mijn andere systeem waarop win98se draait, speelt het gewoon okay af...alhoewel soms de sfx uitvalt maar de muziek speel gewoon door.
Kheb reference drivers van ATI en 6037 geprobeerd, nieuwe via drivers, Iiyama drivers.. nix helpt.
Op mijn andere systeem waarop win98se draait, speelt het gewoon okay af...alhoewel soms de sfx uitvalt maar de muziek speel gewoon door.
worden jullie er ook doodziek van dat als je in tokio 100.000 punten haalt en dan nog maar 6jes en 7tjes krijgt 
kan ik het helpen dat tony niet sideways kan landen!?
(@DiscWout) omg
Idd die Tony Hawk is maar een amateurOp maandag 08 april 2002 13:01 schreef Glorificationer het volgende:
Verwijderd
ik heb ook veel problemen met sideways landen en met upgraden van stats is het ook nog niet opgelost
en ajb niet van die antwoorden, van "beter je best doen"
Voor degene die dit nog niet weten
Je kan in THP3 de muziek veranderen
Als je nou andere naar jou gevoel betere skate muziek hebt (of beter geluidskwaliteit)
backup de Mus bestandjes in je THP3 dir en kopieer de mp3's die je in de plaats daarvan wil in die dir Hernoem ze naar de nummers die erin stonden en spelen maar
(zorg dat de extentie ook .mus is
en ajb niet van die antwoorden, van "beter je best doen"
Voor degene die dit nog niet weten
Je kan in THP3 de muziek veranderen
Als je nou andere naar jou gevoel betere skate muziek hebt (of beter geluidskwaliteit)
backup de Mus bestandjes in je THP3 dir en kopieer de mp3's die je in de plaats daarvan wil in die dir Hernoem ze naar de nummers die erin stonden en spelen maar
(zorg dat de extentie ook .mus is
hoe kom ik bij de deck van tokio, waar je begint daarboven ligt ie, alleen ik kan er niet bijkomen, gisteren 2 uur bezig geweest om op dat stomme klotedakje te komen (nah, ok voor de rest ook wel rondgeskate, maar toch) meestal land ik een liptrick op dat balkje, maar ja, dan kan je alleen maar weer naar beneden vallen, dus als iemand er een handig huup-huup-barbatruuk voor weet dan hoor ik het graag
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Ooit van een boneless gehoord???Op maandag 08 april 2002 13:30 schreef Glorificationer het volgende:
hoe kom ik bij de deck van tokio, waar je begint daarboven ligt ie, alleen ik kan er niet bijkomen, gisteren 2 uur bezig geweest om op dat stomme klotedakje te komen (nah, ok voor de rest ook wel rondgeskate, maar toch) meestal land ik een liptrick op dat balkje, maar ja, dan kan je alleen maar weer naar beneden vallen, dus als iemand er een handig huup-huup-barbatruuk voor weet dan hoor ik het graag
Ga gewoon van het begin naar voren en doe een leuke trick in de lucht(bij die halfpipe recht voorje, zijn er twee) en ga je weer naar de halfpipe en doe je daarvoor een boneless(up +up +ollie ingedrukt en los laten net voor dat je halfpipe los van komt). Dan moet je er makkelijk komen, en goed schuin erop gaan dan doe je grind en geen liptrick. Kvind het nu best wel simpel, gewoon ff oefenen(een jaartje of 2)
Iemand misschien een idee welke driver ik dan wel kan gebruiken voor die monitor?Op zondag 07 april 2002 20:19 schreef fw het volgende:
[..]
Naja, hij is dus van het duitse merk 'Hit'. Lekker vaag dus. XP heeft er natuurlijk geen drivers voor en op google is ook geen drol te vinden.
Verwijderd
http://www.hitachidisplays.com/press/press_releases.htmOp maandag 08 april 2002 17:43 schreef fw het volgende:
[..]
Iemand misschien een idee welke driver ik dan wel kan gebruiken voor die monitor?
Hit...
FF met google gezocht
http://www.google.nl/search?q=hit+monitors&hl=nl&lr=
Hitachi is niet Duits dunkt me, ik kan verder helaas ook geen 14" monitor daar vinden.Op maandag 08 april 2002 18:09 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
http://www.hitachidisplays.com/press/press_releases.htm
Hit...![]()
FF met google gezocht
http://www.google.nl/search?q=hit+monitors&hl=nl&lr=
Misschien is het een idee een driver van een andere 14" monitor te gebruiken die niet hoger dam 60hz kan? Wekle alleen.
Verwijderd
.Op maandag 08 april 2002 18:19 schreef fw het volgende:
[..]
Hitachi is niet Duits dunkt me, ik kan verder helaas ook geen 14" monitor daar vinden.
Misschien is het een idee een driver van een andere 14" monitor te gebruiken die niet hoger dam 60hz kan? Wekle alleen.
Hmmzz. kijk gewoon ff tussen alle drivers van windows en of daar zoiets bij staat. Anders install je de nvidia refresh rate fix voor winXP als je XP hebt en een nvidia kaart, want dat werkt fijtnjes bij mij.
De rrfix heb ik al geprobeerd maar die werkt niet. Verder heb ik helaas dus ook niet echt een idee welke driver ik anders zou moeten kiezen.Op maandag 08 april 2002 18:46 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
.
Hmmzz. kijk gewoon ff tussen alle drivers van windows en of daar zoiets bij staat. Anders install je de nvidia refresh rate fix voor winXP als je XP hebt en een nvidia kaart, want dat werkt fijtnjes bij mij.
Ik bedoelde voor de monitor, die is in dit geval dus de veroorzaker van het probleem.Op maandag 08 april 2002 19:49 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
kheb de onofficiele beta detonator drivers = 27.70, werken prima
Verwijderd
koop je een nieuweOp maandag 08 april 2002 19:53 schreef fw het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor de monitor, die is in dit geval dus de veroorzaker van het probleem.
Verwijderd
Is het mogelijk om in het level Airport naar buiten te kunnen? (ik ben al wel in het geheime level gekomen ja) maar tussen de vliegtuigen enzo? t lijkt me wel kewl en ik zit al de hele tijd te kutten, maar t zal wel niet kunnen?
Nou, vet melig. Ik denk dat als ik daarvoor nu het geld zou hebben ik dat wel ook zou doen, maarja, dat heb ik dus niet.Op maandag 08 april 2002 19:55 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
koop je een nieuwe
misschien kan je het in real life proberen, wel eerst vragen bij de controle toren!Op maandag 08 april 2002 20:00 schreef NocSup het volgende:
Is het mogelijk om in het level Airport naar buiten te kunnen? (ik ben al wel in het geheime level gekomen ja) maar tussen de vliegtuigen enzo? t lijkt me wel kewl en ik zit al de hele tijd te kutten, maar t zal wel niet kunnen?
Verwijderd
sorry, niet hele topic langs gelezen, 4 pags (hiero, 50 p.p.) dus als het al geweest is, mijn excuses
ik zit nu bij Airport, en ik kan maar 3 pickpockets vinden, in het begin heb je er 2 (1 bij dat groepje mensen, en 1 bij die rol-vloer) en als je HELEMAAL beneden bent, bij die vlaggen, dan daar rechts ergens
dat zijn de 3 die ik weet, maar waar zitten in godsnaam die anderen?!
ik zit nu bij Airport, en ik kan maar 3 pickpockets vinden, in het begin heb je er 2 (1 bij dat groepje mensen, en 1 bij die rol-vloer) en als je HELEMAAL beneden bent, bij die vlaggen, dan daar rechts ergens
Verwijderd
winamp 2.78 speelt zie hier gewoon af, die .mus bestandenOp zondag 07 april 2002 21:56 schreef RuuddieBoy het volgende:
Ik heb de originele versie, en dat zijn .mus bestanden, die ik niet krijg afgespeeld met Winamp 2.79.
heb je wel full version? (die ook bijv. .wma bestden aankan enzow)
ergens op de toiletten zit er ook een en ook bij de kelderOp maandag 08 april 2002 20:11 schreef Type het volgende:
sorry, niet hele topic langs gelezen, 4 pags (hiero, 50 p.p.) dus als het al geweest is, mijn excuses
Verwijderd
die 2e die je tegenkomt rent naar de toiletten toe zodra hij er eentje gerold heeft, en die 3e die ik bedoelde rent dus naar de kelder toe als hij er een gerold heeftOp maandag 08 april 2002 20:16 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ergens op de toiletten zit er ook een en ook bij de kelder
als je die bedoelt, dan weet ik het niet...
Ik heb Winamp 2.79 full geïnstalleerd ja, en Winamp 3 beta 3 speelt ze ook al niet af bij mijOp maandag 08 april 2002 20:13 schreef Type het volgende:
[..]
winamp 2.78 speelt zie hier gewoon af, die .mus bestanden
heb je wel full version? (die ook bijv. .wma bestden aankan enzow)
Verwijderd
Ik heb ook het probleem dat ik mijn 4puntsdruktoetsen van mijn gamepad (MS freestyle pro) niet kan instellen
.
Weet iemand hier al een oplossing voor?
Weet iemand hier al een oplossing voor?
Verwijderd
in Airport heb ik alles al enzo, hehalve die Escalator Airwalk.... heb al ff gespiekt op planettonyhawk.com maar ik kom er niet uit.

Maar is het niet makkelijker om dit vanaf boven te doen?
(btw ik schaam me diep dat het niet lukt
, heb hier op deze plek al meer dan 600 000 punten in eens gehaald, maar niet die airwalk
)
enlighten me
en dit plaatje:Skate straight ahead and head down the first escalator area. Make a sharp turn to your right, almost turning around, and you'll see a different area. Don't head into the bathrooms, head through the ticket booths and you'll find the baggage claim area, with some escalators on the back wall. Head up either the left or right side and do an Airwalk over them. (typically down + grab)
(btw ik schaam me diep dat het niet lukt
enlighten me
Deze vraag zal al 20x gevraagd zijn, maar ik vraag em toch.
Soms staat me camera opeens heel anders, gewoon aan het begin van een nieuwe run. Dan staat hij opeens heel dichbij of heel laag ofzo. Is er een patch of whatever voor. 2 andere vrienden van me hebben het ook. Het ligt dus niet aan me systeem.
Soms staat me camera opeens heel anders, gewoon aan het begin van een nieuwe run. Dan staat hij opeens heel dichbij of heel laag ofzo. Is er een patch of whatever voor. 2 andere vrienden van me hebben het ook. Het ligt dus niet aan me systeem.
Verwijderd
kijk eens bij die beginfilmpjes (van je goals)Op maandag 08 april 2002 22:19 schreef Limited het volgende:
in Airport heb ik alles al enzo, hehalve die Escalator Airwalk.... heb al ff gespiekt op planettonyhawk.com maar ik kom er niet uit.
[..]
en dit plaatje:
[afbeelding]
(btw ik schaam me diep dat het niet lukt, heb hier op deze plek al meer dan 600 000 punten in eens gehaald, maar niet die airwalk
)
enlighten me
die quote van planettonyhawk is alleen WAAR die area zit waar je dat moet doen.
suc6
deze was pas 15x gevraagdOp maandag 08 april 2002 22:50 schreef Masterfvz het volgende:
Deze vraag zal al 20x gevraagd zijn, maar ik vraag em toch.
maar ik geloof dat je het in de configuration (dus niet ingame) kan instellen
Verwijderd
Op donderdag 04 april 2002 16:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dat heeft hazes ook en ik adviseer je gewoon idd op de patch te w88
Joy!! Heb het spel eindelijk aan de praat gekregen. Ik ging wat rondneuzen tussen de drivers die standaard in Windows zijn ingebakken en gokte op een vage Compaq driver. Nouja, dat heeft gewerkt gelukkig
.
Weet iemand misschien hoe ik mijn Gravis Gamepad PRO kan gebruiken in het spel? Als ik hem selecteer in het setup menutje en dan het spel start doet ie het niet. In het spel zelf voor een gamepad kiezen werkt niet dan vind ie hem niet.
Wat info:
Gamepad is verbonden op een Live! via de gamepoort, Hij wordt herkend in windows en hij werkt ook in andere spellen. o.a. Tony Hawk 2
Weet iemand een oplossing??
Wat info:
Gamepad is verbonden op een Live! via de gamepoort, Hij wordt herkend in windows en hij werkt ook in andere spellen. o.a. Tony Hawk 2
What a fine day for Science! | Specs
lees het topic effe doorOp dinsdag 09 april 2002 17:59 schreef Huntor het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik mijn Gravis Gamepad PRO kan gebruiken in het spel? Als ik hem selecteer in het setup menutje en dan het spel start doet ie het niet. In het spel zelf voor een gamepad kiezen werkt niet dan vind ie hem niet.
Wat info:
Verwijderd
neeOp dinsdag 09 april 2002 15:22 schreef ReV3rEnD het volgende:
weet iemand overgens hoe ik bij de statpoint die in die rode luchtballon (?) hangt krijg?
Gewoon vanaf het begin staan er 2 halfpipes en een ramp daartussen. Krijg wat speed en doe een boneless en druk naar voren zodat je naar dat stuk gelanceerd wordt en done.
Ook in het options menu in het spel ZELF selecterenOp dinsdag 09 april 2002 17:59 schreef Huntor het volgende:
Wat info:
hmm site is weer terug naar normaal damn..Op dinsdag 09 april 2002 22:31 schreef xonide het volgende:
PATCH !
kijk nou? ziet er uit als een patch? nu nog w88 tot de link het doet!
schiet niet op daar
-
Verwijderd
Jawel, patch is klaarOp dinsdag 09 april 2002 22:51 schreef xonide het volgende:
[..]
hmm site is weer terug naar normaal damn..
schiet niet op daar
activision: http://download.activision.com/activision/th3/Thps3_patch101E.EXE
fileplanet: http://www.fileplanet.com/index.asp?file=87004
dus hij is er
En kan iemand die eerst problemen had met dat grijs ff zeggen of dat nu wel goed is??? (wil/moet ik ff weten
NeeOp woensdag 10 april 2002 07:19 schreef darthraver het volgende:
[..]
Jawel, patch is klaar![]()
activision: http://download.activision.com/activision/th3/Thps3_patch101E.EXE
fileplanet: http://www.fileplanet.com/index.asp?file=87004
dus hij is er
En kan iemand die eerst problemen had met dat grijs ff zeggen of dat nu wel goed is??? (wil/moet ik ff weten)
Verwijderd
een beetje domme vraag, maar door die vage controls in het spel weet ik soms niet meer waar ik nou op moet drukken, als er bijv. staat 'druk op 0', dan moet ik op spatie drukken, maar waar ik nog niet achter gekomen ben hoe ik nou m`n naam in kan voeren als ik in dat scherm met 3 lettertjes ben, waar moet ik dan op drukken
?
Verwijderd
Cool, maar heb jij ook last van een vaag menu (lees: niet leesbaar)?Op dinsdag 09 april 2002 15:46 schreef fw het volgende:
Joy!! Heb het spel eindelijk aan de praat gekregen. Ik ging wat rondneuzen tussen de drivers die standaard in Windows zijn ingebakken en gokte op een vage Compaq driver. Nouja, dat heeft gewerkt gelukkig.
Verwijderd
O staat voor ollie gok ik danOp woensdag 10 april 2002 12:58 schreef jcross het volgende:
een beetje domme vraag, maar door die vage controls in het spel weet ik soms niet meer waar ik nou op moet drukken, als er bijv. staat 'druk op 0', dan moet ik op spatie drukken, maar waar ik nog niet achter gekomen ben hoe ik nou m`n naam in kan voeren als ik in dat scherm met 3 lettertjes ben, waar moet ik dan op drukken?
ennuh, probeer die letters eens te veranderen met boven en beneden (pijltjes) als het niet lukt
(ik zet gewoon altijd ABC neer...)
Verwijderd
De nieuwe patch geinstalleerd. Maar nog steeds is dat verdomde menu bij mij bij tony hawk vaag er zijn dan allemaal rare beelden door het scherm en als ik ingame kom (met geluk), dan ook van die vage teksten allemaal gehusseld door het beeld.
Verwijderd
pijltjes naar boven en beneden werken dus nietOp woensdag 10 april 2002 16:38 schreef Type het volgende:
[..]
O staat voor ollie gok ik dan
ennuh, probeer die letters eens te veranderen met boven en beneden (pijltjes) als het niet lukt
(ik zet gewoon altijd ABC neer...)
JuistOp woensdag 10 april 2002 16:40 schreef FunkyMonk het volgende:
De nieuwe patch geinstalleerd. Maar nog steeds is dat verdomde menu bij mij bij tony hawk vaag er zijn dan allemaal rare beelden door het scherm en als ik ingame kom (met geluk), dan ook van die vage teksten allemaal gehusseld door het beeld.![]()
Verwijderd
Heb je daar ook last van?Op woensdag 10 april 2002 17:49 schreef BLC_Twan het volgende:
[..]
Juist![]()