T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Op woensdag 10 april 2002 18:33 schreef fw het volgende:
[..]
Nop gelukkig niet, werkt als een trein nu
Verwijderd
Tja, ach, weer wat geleerd, nietwaar?
Verwijderd
Waar slaat dit nou op?Op woensdag 10 april 2002 19:39 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Koop ook geen ATI kaart! Kga toch ook niet zeuren als ik vol ben opgelicht en met een 486 voor 2000 euro thuis kom en dan erachter kom dat Thps 3 het niet doet?
Tja, ach, weer wat geleerd, nietwaar?
Bij mij werkt 'ie als een trein!
Nu eerst weer een paar dagen oefenen, voordat ik weer zo goed word als in THPS2
Verwijderd
Hmm lullig bij mij werkt hij wel met nieuwe drivers van ATi maar die geven dus een flets beeld op 75 HZ (op alle frequenties iig).Op woensdag 10 april 2002 20:52 schreef BLC_Twan het volgende:
Ik heb er ook last van ja zelfs na de patch. Heb een voodoo3 3000 en tja die krijgt geen support meer
1
2
| Maar ik zou graag weten wat zijn nou fijne key settings, want de standaard is zo'n ramp :(. |
Verwijderd
Met Jedi Knight 2 heb ik alleen met multiplayer dat de letters NIET te lezen zijn. Meer dan ook niet eigenlijk, naja ik ga hopen.. meer niet! Ik wil tony hawk3 spelenOp donderdag 11 april 2002 14:22 schreef Gul'Dan het volgende:
3dfx underground brengt binnenkort de 1.09.00 drivers uit...die werken iig zeker met Jedi Knight 2, waarschijnlijk ook Tony Hawk 3...even wachten nog maar dus
Met internet play (gamespy) wil ik graag met een vriend spelen. Ik kabel, hij ADSL. Nu zien we elkaar wel op gamespy (in- en buiten tony hawk) en we kunnen de rooms ook joinen maar zodra de launch game sequence (LOL) plaatsvindt krijg iemand van ons de melding "Connection to Server" (ligt eraan wie host). Deze melding gaat jammergenoeg niet over in "Joining game" maar resulteerd in een Time out.
Ik kan wel overige internet games joinen. Hij niet. Echter hij heeft zijn firewall eruit gegooid (en draait XP). Kan het aan ADSL liggen oid? Iemand info...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Heb exact hetzelfde probleem. Ik kan sinds die patch geen enkele andere online THPS game joinenOp vrijdag 12 april 2002 13:52 schreef party42 het volgende:
ander probleem (wellicht al vaak voorbijgekomen)...
Met internet play (gamespy) wil ik graag met een vriend spelen. Ik kabel, hij ADSL. Nu zien we elkaar wel op gamespy (in- en buiten tony hawk) en we kunnen de rooms ook joinen maar zodra de launch game sequence (LOL) plaatsvindt krijg iemand van ons de melding "Connection to Server" (ligt eraan wie host). Deze melding gaat jammergenoeg niet over in "Joining game" maar resulteerd in een Time out.
Ik kan wel overige internet games joinen. Hij niet. Echter hij heeft zijn firewall eruit gegooid (en draait XP). Kan het aan ADSL liggen oid? Iemand info...
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
vaag zeg
Verwijderd
Kopieer beveiliging (als je een originele hebt vergeet dit dan maarOp vrijdag 12 april 2002 14:58 schreef fw het volgende:
[..]
Heb exact hetzelfde probleem. Ik kan sinds die patch geen enkele andere online THPS game joinen.
* Thunder heeft geen flauw idee wat nou die #$&^#$ revert button is zit me op al die knoppen te rammen maar niks
MAW wat is het standaard knopje voor reverts? Zie hem ook niet staan in de setup oid.
De swich knop in het instel menuOp vrijdag 12 april 2002 17:39 schreef Thunder het volgende:
[n00b]
* Thunder heeft geen flauw idee wat nou die #$&^#$ revert button is zit me op al die knoppen te rammen maar niks![]()
MAW wat is het standaard knopje voor reverts? Zie hem ook niet staan in de setup oid.
Verwijderd
Die vent in Canada met zijn sneeuwballen kan je een lesje leren door sneeuw op 'em te laten vallen. Dat doe je volgens mij door in een boom te springen waardoor dat sneeuw dus naar onder flikkert, op hemOp vrijdag 12 april 2002 17:36 schreef acd het volgende:
Weet iemand hoe je sommige mensen in het spel een goede "smack" geeft? Het grootste deel van de personen in de levels kan je er wel onderuit halen maar sommige (die gene met het dialoog meestal, die kritiek op je hebben) krijg je niet "onder de duim"
Zoals die sneeuwbal gooier in Canada en die babes op dat CruiseShip.
Die bikinimodellen op dat schip zou ik niet weten...
Ah zoOp vrijdag 12 april 2002 17:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De swich knop in het instel menu
Nu moet't wat makkelijker voor * Thundertje worden om mn 10000 punten met 1 combo record te verbreken
Die zijn vrij snel 'impressed' dus op zich niet moeilijk. De moeilijkheid zit hem in het feit dat je er in 2 minuten 7 moet 'afwerken'Op vrijdag 12 april 2002 17:54 schreef Clyde het volgende:
Die bikinimodellen op dat schip zou ik niet weten...
dat zou ik ook graag willen wetenOp vrijdag 12 april 2002 22:25 schreef KawaFD het volgende:
Kan iemand me vertellen waar de savedgames ergens opgeslagen worden?
tnxOp vrijdag 12 april 2002 23:27 schreef Alain het volgende:
D:\Games\Tony3\Data\Settings\Cas
en dan de .cas files
Verwijderd
Hmmm, nergens de directory cas noch *.cas files te vinden, ik zich nochtans al in de 6e level....Op vrijdag 12 april 2002 23:27 schreef Alain het volgende:
D:\Games\Tony3\Data\Settings\Cas
en dan de .cas files
En wat bedoelen ze met grind the melton
geluid weetikniet...Op zaterdag 13 april 2002 12:29 schreef Termi het volgende:
Geluid van de skatebaord valt soms uit. Dan moet ik weer terug helemaal naar het menu scherm en dan weer terug
, en dan doet ie het weer
En wat bedoelen ze met grind the melton(level 1, foundry).
grind the melton staat al eerder vermeld maar vooruit :
helemaal achterin zit zo'n lavapit, wacht tot daar een soort kom met nog meer lava bovenkomt en grind daarop..
Thxz, ik had de search al gebruiktOp zaterdag 13 april 2002 12:31 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
geluid weetikniet...
grind the melton staat al eerder vermeld maar vooruit :
helemaal achterin zit zo'n lavapit, wacht tot daar een soort kom met nog meer lava bovenkomt en grind daarop..
Verwijderd
Is er een New York in THPS3?Op zaterdag 13 april 2002 13:29 schreef ReV3rEnD het volgende:
hoe kom ik overgens bij de secret tape in new york?
Verwijderd
Zoja, zorg eerst dat je de eartquake objective gecomplete hebt(4 rails grinden, die allemaal om dat kerk/gebouw heen staan).
Dan moet je vanaf het begin die rails die naar boven gaat naar het dak van het gebouw/kerk grinden en erop komen(op het dak). Dan spring je op dat wegdek en met die ramp(paar planken) spring je op een soort zijvlak van een gebouw en daarvan ga je naar een ander gebouw en dan spring je weer na een rail en daar ligt de secret tape(klinkt beetje vaag maar volgt zich zelf wel).
Verwijderd
/me heeftOp woensdag 10 april 2002 22:08 schreef Termi het volgende:
Bij mij doet ie het: Amd 1333, Asus v7700 deluxe, asus drivers v27.52
Zeer stabiel
.
code:
1 2 Maar ik zou graag weten wat zijn nou fijne key settings, want de standaard is zo'n ramp :(.
1
2
3
4
5
6
7
| grind - v flip - c grabs - b jump - spatiebalk switch - s (logisch) nollie - n en de 180 spins zijn g en h |
en sturen gewoon met de pijltjes natuurlijk
Verwijderd
2x naar voor en dan grind, doe je een nosebluntslideOp zaterdag 13 april 2002 17:57 schreef ReV3rEnD het volgende:
in het laatste lvl op die boot, moet ik nosebluntanawing,
wtf is noseblunt
tnxOp zaterdag 13 april 2002 18:36 schreef darthraver het volgende:
[..]
2x naar voor en dan grind, doe je een nosebluntslide
Verwijderd
Na een paar keer is er echt geen zak meer aan. Zonde van zo'n spel met zulke verwactingen...
hmmm
zucht.....Op dinsdag 16 april 2002 17:57 schreef joep_k het volgende:
in die factory; hoe kan je daar doe molten bucket grinden. Hij heeft er geen zin in bij mij
lees het topic nou eens door.. zo groot issie nou ook weer niet
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
dat zou ik ook wel eens willen weten..Op dinsdag 16 april 2002 20:57 schreef syserr het volgende:
kan iemand me es piekfijn uitleggen hoe ik nou precies die speciale level in tokyo unlock!? heb echt waanzinnig veel geprobeerd maar et wil maar niet...
Verwijderd
http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?/planettonyhawk/thps3/tokyo-secret.aviOp dinsdag 16 april 2002 20:57 schreef syserr het volgende:
kan iemand me es piekfijn uitleggen hoe ik nou precies die speciale level in tokyo unlock!? heb echt waanzinnig veel geprobeerd maar et wil maar niet...
hier is een filmpje waar je precies kan zien hoe dat nou moet, suc6!! (best wel irritant eerst, maar als het eenmaal is gelukt > eitje)
File Not Found. Please check the path & file name.Op dinsdag 16 april 2002 21:12 schreef jcross het volgende:
[..]
http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?/planettonyhawk/thps3/tokyo-secret.avi
hier is een filmpje waar je precies kan zien hoe dat nou moet, suc6!! (best wel irritant eerst, maar als het eenmaal is gelukt > eitje)
vanaf hier kom je ook bij dat filmpje
hmmm
Verwijderd
Edwin, n00b!Op dinsdag 16 april 2002 20:58 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel eens willen weten..
Verwijderd
Op dinsdag 16 april 2002 21:25 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
File Not Found. Please check the path & file name.
ik ben meer geschikt voor het "echte" werkOp dinsdag 16 april 2002 21:31 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
Edwin, n00b!
Verwijderd
Ach... kop houdenOp dinsdag 16 april 2002 22:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ik ben meer geschikt voor het "echte" werk, ik val dus ook niet meteen de eerste x als ik op een echt skateboard ga staan
Maareh, nu weer ff ontopic, anders wordt ItStorms boos
Verwijderd
maaare ik heb ecgt niet echt een mega pc ,
amd duron 850@1,1ghz
128 sdram
een tnt2 nvidea 16mb
en meer is niet nodig denk ik
najah vielen luck met je games ik heb het inmiddels al met 2 mannetjes helemaal uitgespeeld en ooka alle goals/decks/1ste plaatsen
gefeliciteerdOp woensdag 17 april 2002 07:54 schreef jimtegoesdj het volgende:
Ik heb dan net 4 dagen thps3 en het gaat echt mega mooi/vloeiend soms dan iets te snel voor mijn ogen
maaare ik heb ecgt niet echt een mega pc ,
amd duron 850@1,1ghz
128 sdram
een tnt2 nvidea 16mb
en meer is niet nodig denk ik
najah vielen luck met je games ik heb het inmiddels al met 2 mannetjes helemaal uitgespeeld en ooka alle goals/decks/1ste plaatsen
Verwijderd
Verwijderd
Vind iemand anders dat ook zo hinderlijk? Dat er geen gaplist is?Op woensdag 17 april 2002 17:40 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Alleen kvind tony hawk 3 wel beetje flop vergeleken Tony Hawk 2, is te snel uitgespeeld en wordt te snel saai, je hebt bijvoorbeeld niet zo'n gap list meer.
There is no magic.
Verwijderd
Eindelijk kans op goud, krijg ik dat weer.
There is no magic.
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik weet bijna zeker dat ie open gaan.... maar er moet nog een stat point liggen daar dan heb ik ze allemaal...
alle goals heb ik al
Verwijderd
Grinden op de piratenvlag helemaal rechts in het level als je staat zoals bij het begin. Zeg maar bij die half pipe daar in het midden rechts op gaan staan en dan richting de beginkant rijden, daar zitten 2 vlaggen. Dan grinden op de piratenvlag.Op zaterdag 20 april 2002 00:35 schreef PhantomLord het volgende:
verdorie is er niemand die dat weet?
ik heb dus de map maar vanwege een dode HDD moest ik opnieuw installen.
Heb wel een backupje van de oude map.
weet iemand dat?
en wel op het cruiseschip, ik moet een noseblund forward doen ofzoiets maar ik weet niet welke dat is
kan iemand mij helpen ??
ik denk ongeveer 1/2 van de mensen hierOp zondag 21 april 2002 20:16 schreef Dutch3men het volgende:
Wie heeft Tony Hawk Pro Skater 3.
Goed draaien op Windows XP.
Verwijderd
wie niet?Op zondag 21 april 2002 20:16 schreef Dutch3men het volgende:
Wie heeft Tony Hawk Pro Skater 3.
Goed draaien op Windows XP.
Wij hier loopt ie lekens vast naar een paar minuten 15 of zo.Op zondag 21 april 2002 20:52 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
wie niet?
Verwijderd
Dat zal dan wel ergens anders aanliggen.Op zondag 21 april 2002 22:13 schreef Dutch3men het volgende:
[..]
Wij hier loopt ie lekens vast naar een paar minuten 15 of zo.
zucht :Op zondag 21 april 2002 22:13 schreef Dutch3men het volgende:
[..]
Wij hier loopt ie lekens vast naar een paar minuten 15 of zo.
specs!!!!!
Renamen?Op maandag 22 april 2002 15:46 schreef johnnyknoxville het volgende:
Hoe verander ik een mp3 in een .mus file
ik heb er een progje voor [Download]Op maandag 22 april 2002 15:46 schreef johnnyknoxville het volgende:
Hoe verander ik een mp3 in een .mus file
weet iemand een oplossing voor het volgende probleem dat ik na (als ik probeer te connecten) +_ 30sec krijg:
kan geen verbinding maken...blababla.... firewall uitzetten enz....
ik heb de firewall uit staan...maar toch kan ik niet connecten.
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
fMv = een filmpje ingame met de graphics van de game zelf (zie o.a metal gear solid)Op dinsdag 23 april 2002 15:37 schreef GuuZ14 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een fsv sequence is?
[edit typos]
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
- in de pool heen en weer gaan
- volle special meter
- invert doen (mits genoeg air) (invert? check je trick list)
gaplist is overigens wel te vinden opOp woensdag 17 april 2002 17:40 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Ik al voor de 19e keer, kwou perse Moon Physics, is supah vet. Alleen kvind tony hawk 3 wel beetje flop vergeleken Tony Hawk 2, is te snel uitgespeeld en wordt te snel saai, je hebt bijvoorbeeld niet zo'n gap list meer.
http://www.planettonyhawk.com
maargoed.
ja maar gewoon ingame :Op dinsdag 23 april 2002 20:25 schreef party42 het volgende:
[..]
gaplist is overigens wel te vinden op
http://www.planettonyhawk.com
maargoed.
dat is een stuk leuker aangezien hij dan meteen aankruist welke je wel of niet hebt gedaan..
niemand?Op maandag 22 april 2002 20:31 schreef Aerox.2000 het volgende:
weet iemand een oplossing voor het volgende probleem dat ik na (als ik probeer te connecten) +_ 30sec krijg:
kan geen verbinding maken...blababla.... firewall uitzetten enz....
ik heb de firewall uit staan...maar toch kan ik niet connecten.
Ik weet niet of er enig verband bestaat tussen deze game op de GBA en de PC, maar ik kan op mijn GBA in de skateshop op scoreboard klikken en dan naar beneden scrollen en dan zie ik de gaplist.Op dinsdag 23 april 2002 20:59 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ja maar gewoon ingame :
dat is een stuk leuker aangezien hij dan meteen aankruist welke je wel of niet hebt gedaan..
hier niet dusOp dinsdag 23 april 2002 21:01 schreef 2nd_RJD het volgende:
[..]
Ik weet niet of er enig verband bestaat tussen deze game op de GBA en de PC, maar ik kan op mijn GBA in de skateshop op scoreboard klikken en dan naar beneden scrollen en dan zie ik de gaplist.
Op dinsdag 23 april 2002 21:04 schreef 2nd_RJD het volgende:
[..]
Wat een stom spel
Verwijderd
Verwijderd
www.hetbsg.nl
wel handig als ik die heb want anders kan ik thps3 niet uitspelen moet die trick op die boot nog doen
***:\Thps3\Data\Settings\CasOp zaterdag 27 april 2002 11:56 schreef Beelzebub888 het volgende:
Weet iemand hoe je je savegames kan opslaan? Ik wil namelijk mijn PC gaan formatteren maar ik heb geen zin om helemaal opnieuw te gaan beginnen.
dat heb ik ook soms...Op woensdag 24 april 2002 17:10 schreef Raiden het volgende:
Ik speel thps3 op mijn pc. Maar als ik eenmaal aan t skaten ben dan valt bij mij het geluid weg van het skateboard. begrijpen jullie t? Mijn muziek draait nog wel, maar de rest valt weg hoe kan dat? en wat kan ik hier aan doen!?
is dat niet met de grind-knop?Op zaterdag 27 april 2002 11:59 schreef E-LiZeR het volgende:
misschien domme vraag maar hoe doe je in hemels naam een Lip Trick ? die kan je nergesn assignen en hij zit ook niet in het numpad waar alle tricks in het begin zitten !!
wel handig als ik die heb want anders kan ik thps3 niet uitspelen moet die trick op die boot nog doen
JaOp zaterdag 27 april 2002 12:03 schreef Aerox.2000 het volgende:
is dat niet met de grind-knop?
is dat dan gewoon op het randje staan ?? en dan in evenwicht blijven ?? maar hoe doe je dat dan op dat schip kan iemand uitleggen ?Op zaterdag 27 april 2002 12:06 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ja
wat was de precieze opdracht?Op zaterdag 27 april 2002 12:07 schreef E-LiZeR het volgende:
[..]
is dat dan gewoon op het randje staan ?? en dan in evenwicht blijven ?? maar hoe doe je dat dan op dat schip kan iemand uitleggen ?