Toon posts:

[THPS3] Problemen of vragen? Stel ze hier!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Op woensdag 10 april 2002 15:12 schreef FunkyMonk het volgende:

[..]

Cool, maar heb jij ook last van een vaag menu (lees: niet leesbaar)?
Nop gelukkig niet, werkt als een trein nu :)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 18:33 schreef fw het volgende:

[..]

Nop gelukkig niet, werkt als een trein nu :)
:) Ik dacht dat het misschien met de monitor te maken had maar het heeft te maken met drivers ben ik achter maar ja dat is ook niet alles de nieuwe ATi drivers. |:( :(

Verwijderd

Koop ook geen ATI kaart! Kga toch ook niet zeuren als ik vol ben opgelicht en met een 486 voor 2000 euro thuis kom en dan erachter kom dat Thps 3 het niet doet?
Tja, ach, weer wat geleerd, nietwaar?

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 19:39 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Koop ook geen ATI kaart! Kga toch ook niet zeuren als ik vol ben opgelicht en met een 486 voor 2000 euro thuis kom en dan erachter kom dat Thps 3 het niet doet?
Tja, ach, weer wat geleerd, nietwaar?
Waar slaat dit nou op? :? Die ATi kaart hoort gewoon te werken met THPS3, een 486 niet (logica ffs DOH)! Hij werkt ook gewoon met THPS3, maar alleen met de nieuwste drivers die niet goed werken in windows zelf. Ik bedoel het niet pissed ofzo maar het slaat werkelijk nergens op wat je nou zit te verkondigen. :P :+

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:03

duderuud

Sliden is koel

Pfff...als ik dit zo lees mag ik blij zijn...

Bij mij werkt 'ie als een trein!

Nu eerst weer een paar dagen oefenen, voordat ik weer zo goed word als in THPS2 :)

Motor-Forum.nl

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:16
Ik heb er ook last van ja zelfs na de patch. Heb een voodoo3 3000 en tja die krijgt geen support meer ;(

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 20:52 schreef BLC_Twan het volgende:
Ik heb er ook last van ja zelfs na de patch. Heb een voodoo3 3000 en tja die krijgt geen support meer ;(
Hmm lullig bij mij werkt hij wel met nieuwe drivers van ATi maar die geven dus een flets beeld op 75 HZ (op alle frequenties iig).

Verwijderd

Topicstarter
na de newe patch hangt hij bij mij :(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:24
Bij mij doet ie het :) : Amd 1333, Asus v7700 deluxe, asus drivers v27.52 :? Zeer stabiel :p.
code:
1
2
Maar ik zou graag weten wat zijn nou fijne key settings, 
want de standaard is zo'n ramp :(.

Verwijderd

3dfx underground brengt binnenkort de 1.09.00 drivers uit...die werken iig zeker met Jedi Knight 2, waarschijnlijk ook Tony Hawk 3...even wachten nog maar dus :)

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:16
Op donderdag 11 april 2002 14:22 schreef Gul'Dan het volgende:
3dfx underground brengt binnenkort de 1.09.00 drivers uit...die werken iig zeker met Jedi Knight 2, waarschijnlijk ook Tony Hawk 3...even wachten nog maar dus :)
Met Jedi Knight 2 heb ik alleen met multiplayer dat de letters NIET te lezen zijn. Meer dan ook niet eigenlijk, naja ik ga hopen.. meer niet! Ik wil tony hawk3 spelen ;(

• party42
  • Laatst online: 16-01 10:30
ander probleem (wellicht al vaak voorbijgekomen)...

Met internet play (gamespy) wil ik graag met een vriend spelen. Ik kabel, hij ADSL. Nu zien we elkaar wel op gamespy (in- en buiten tony hawk) en we kunnen de rooms ook joinen maar zodra de launch game sequence (LOL) plaatsvindt krijg iemand van ons de melding "Connection to Server" (ligt eraan wie host). Deze melding gaat jammergenoeg niet over in "Joining game" maar resulteerd in een Time out.

Ik kan wel overige internet games joinen. Hij niet. Echter hij heeft zijn firewall eruit gegooid (en draait XP). Kan het aan ADSL liggen oid? Iemand info...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Heel groot probleem: hij komt pas 26 april uit. SHIT! Moet ik nóg langer wachten! En de 28 ga ik op vakantie. Bah... :(

• fw
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Op vrijdag 12 april 2002 13:52 schreef party42 het volgende:
ander probleem (wellicht al vaak voorbijgekomen)...

Met internet play (gamespy) wil ik graag met een vriend spelen. Ik kabel, hij ADSL. Nu zien we elkaar wel op gamespy (in- en buiten tony hawk) en we kunnen de rooms ook joinen maar zodra de launch game sequence (LOL) plaatsvindt krijg iemand van ons de melding "Connection to Server" (ligt eraan wie host). Deze melding gaat jammergenoeg niet over in "Joining game" maar resulteerd in een Time out.

Ik kan wel overige internet games joinen. Hij niet. Echter hij heeft zijn firewall eruit gegooid (en draait XP). Kan het aan ADSL liggen oid? Iemand info...
Heb exact hetzelfde probleem. Ik kan sinds die patch geen enkele andere online THPS game joinen :(.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• party42
en ook ADSL

vaag zeg

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 14:58 schreef fw het volgende:

[..]

Heb exact hetzelfde probleem. Ik kan sinds die patch geen enkele andere online THPS game joinen :(.
Kopieer beveiliging (als je een originele hebt vergeet dit dan maar :) )?

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Weet iemand hoe je sommige mensen in het spel een goede "smack" geeft? Het grootste deel van de personen in de levels kan je er wel onderuit halen maar sommige (die gene met het dialoog meestal, die kritiek op je hebben :+ ) krijg je niet "onder de duim" >:) Zoals die sneeuwbal gooier in Canada en die babes op dat CruiseShip.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[n00b]
* Thunder heeft geen flauw idee wat nou die #$&^#$ revert button is zit me op al die knoppen te rammen maar niks :? :'(
MAW wat is het standaard knopje voor reverts? Zie hem ook niet staan in de setup oid.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29
Op vrijdag 12 april 2002 17:39 schreef Thunder het volgende:
[n00b]
* Thunder heeft geen flauw idee wat nou die #$&^#$ revert button is zit me op al die knoppen te rammen maar niks :? :'(
MAW wat is het standaard knopje voor reverts? Zie hem ook niet staan in de setup oid.
De swich knop in het instel menu :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 17:36 schreef acd het volgende:
Weet iemand hoe je sommige mensen in het spel een goede "smack" geeft? Het grootste deel van de personen in de levels kan je er wel onderuit halen maar sommige (die gene met het dialoog meestal, die kritiek op je hebben :+ ) krijg je niet "onder de duim" >:) Zoals die sneeuwbal gooier in Canada en die babes op dat CruiseShip.
Die vent in Canada met zijn sneeuwballen kan je een lesje leren door sneeuw op 'em te laten vallen. Dat doe je volgens mij door in een boom te springen waardoor dat sneeuw dus naar onder flikkert, op hem :)

Die bikinimodellen op dat schip zou ik niet weten... ;)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 17:42 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

De swich knop in het instel menu :)
Ah zo :) :* Voor jou
Nu moet't wat makkelijker voor * Thundertje worden om mn 10000 punten met 1 combo record te verbreken :+ :D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 22:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 12 april 2002 17:54 schreef Clyde het volgende:
Die bikinimodellen op dat schip zou ik niet weten... ;)
Die zijn vrij snel 'impressed' dus op zich niet moeilijk. De moeilijkheid zit hem in het feit dat je er in 2 minuten 7 moet 'afwerken' ;).

Verwijderd

Kan iemand me vertellen waar de savedgames ergens opgeslagen worden?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 22:25 schreef KawaFD het volgende:
Kan iemand me vertellen waar de savedgames ergens opgeslagen worden?
dat zou ik ook graag willen weten :)

Verwijderd

D:\Games\Tony3\Data\Settings\Cas

en dan de .cas files

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 23:27 schreef Alain het volgende:

en dan de .cas files
tnx :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 23:27 schreef Alain het volgende:

en dan de .cas files
Hmmm, nergens de directory cas noch *.cas files te vinden, ik zich nochtans al in de 6e level....

• Termi
Geluid van de skatebaord valt soms uit :(. Dan moet ik weer terug helemaal naar het menu scherm en dan weer terug :), en dan doet ie het weer :?

En wat bedoelen ze met grind the melton :? (level 1, foundry).

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 12:29 schreef Termi het volgende:
Geluid van de skatebaord valt soms uit :(. Dan moet ik weer terug helemaal naar het menu scherm en dan weer terug :), en dan doet ie het weer :?

En wat bedoelen ze met grind the melton :? (level 1, foundry).
geluid weetikniet...

grind the melton staat al eerder vermeld maar vooruit :

helemaal achterin zit zo'n lavapit, wacht tot daar een soort kom met nog meer lava bovenkomt en grind daarop..

• Termi
Op zaterdag 13 april 2002 12:31 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

geluid weetikniet...

grind the melton staat al eerder vermeld maar vooruit :

helemaal achterin zit zo'n lavapit, wacht tot daar een soort kom met nog meer lava bovenkomt en grind daarop..
Thxz, ik had de search al gebruikt :), maar dat waren 40 pagina's door lezen :(, dat vond ik iets te veel. Ga het nu proberen...

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom ik overgens bij de secret tape in new york?

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 13:29 schreef ReV3rEnD het volgende:
hoe kom ik overgens bij de secret tape in new york?
Is er een New York in THPS3? :?

Verwijderd

Denk dat je LA bedoelt?

Zoja, zorg eerst dat je de eartquake objective gecomplete hebt(4 rails grinden, die allemaal om dat kerk/gebouw heen staan).

Dan moet je vanaf het begin die rails die naar boven gaat naar het dak van het gebouw/kerk grinden en erop komen(op het dak). Dan spring je op dat wegdek en met die ramp(paar planken) spring je op een soort zijvlak van een gebouw en daarvan ga je naar een ander gebouw en dan spring je weer na een rail en daar ligt de secret tape(klinkt beetje vaag maar volgt zich zelf wel).

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:08 schreef Termi het volgende:
Bij mij doet ie het :) : Amd 1333, Asus v7700 deluxe, asus drivers v27.52 :? Zeer stabiel :p.
code:
1
2
Maar ik zou graag weten wat zijn nou fijne key settings, 
want de standaard is zo'n ramp :(.
/me heeft
code:
1
2
3
4
5
6
7
grind     -    v
flip    -    c
grabs     -    b
jump    -    spatiebalk
switch    -    s (logisch)
nollie    -    n
en de 180 spins zijn g en h

en sturen gewoon met de pijltjes natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
in het laatste lvl op die boot, moet ik nosebluntanawing,

wtf is noseblunt :?

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 17:57 schreef ReV3rEnD het volgende:
in het laatste lvl op die boot, moet ik nosebluntanawing,

wtf is noseblunt :?
2x naar voor en dan grind, doe je een nosebluntslide :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 18:36 schreef darthraver het volgende:

[..]

2x naar voor en dan grind, doe je een nosebluntslide :)
tnx :)

Verwijderd

Ik vind het zo vervelend dat het zo snel is uitgespeeld >:)
Na een paar keer is er echt geen zak meer aan. Zonde van zo'n spel met zulke verwactingen... :r

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-01 23:14

joep_k

......

in die factory; hoe kan je daar doe molten bucket grinden. Hij heeft er geen zin in bij mij

hmmm

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:57 schreef joep_k het volgende:
in die factory; hoe kan je daar doe molten bucket grinden. Hij heeft er geen zin in bij mij
zucht.....

lees het topic nou eens door.. zo groot issie nou ook weer niet |:(

• syserr
  • Laatst online: 18-01 17:35

syserr

kangoeroe

kan iemand me es piekfijn uitleggen hoe ik nou precies die speciale level in tokyo unlock!? heb echt waanzinnig veel geprobeerd maar et wil maar niet...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:57 schreef syserr het volgende:
kan iemand me es piekfijn uitleggen hoe ik nou precies die speciale level in tokyo unlock!? heb echt waanzinnig veel geprobeerd maar et wil maar niet...
dat zou ik ook wel eens willen weten..

Verwijderd

Is het Radeon probleem nu onderhand opgelost??

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 20:57 schreef syserr het volgende:
http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?/planettonyhawk/thps3/tokyo-secret.avi
hier is een filmpje waar je precies kan zien hoe dat nou moet, suc6!! (best wel irritant eerst, maar als het eenmaal is gelukt > eitje)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 21:12 schreef jcross het volgende:

[..]

http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?/planettonyhawk/thps3/tokyo-secret.avi
hier is een filmpje waar je precies kan zien hoe dat nou moet, suc6!! (best wel irritant eerst, maar als het eenmaal is gelukt > eitje)
File Not Found. Please check the path & file name.

• joep_k
  • Laatst online: 16-01 23:14

joep_k

......

http://www.planettonyhawk.com/thps3/levels/console/tokyo/
vanaf hier kom je ook bij dat filmpje

hmmm

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 20:58 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat zou ik ook wel eens willen weten..
Edwin, n00b!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:25 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

File Not Found. Please check the path & file name.
:? bij mij doet die link het gewoon :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 21:31 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

Edwin, n00b!
ik ben meer geschikt voor het "echte" werk :P , ik val dus ook niet meteen de eerste x als ik op een echt skateboard ga staan :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 22:03 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ik ben meer geschikt voor het "echte" werk :P , ik val dus ook niet meteen de eerste x als ik op een echt skateboard ga staan :)
Ach... kop houden :D

Maareh, nu weer ff ontopic, anders wordt ItStorms boos ;(

Verwijderd

Ik heb dan net 4 dagen thps3 en het gaat echt mega mooi/vloeiend soms dan iets te snel voor mijn ogen :D

maaare ik heb ecgt niet echt een mega pc ,

amd duron 850@1,1ghz
128 sdram :(
een tnt2 nvidea 16mb
en meer is niet nodig denk ik

najah vielen luck met je games ik heb het inmiddels al met 2 mannetjes helemaal uitgespeeld en ooka alle goals/decks/1ste plaatsen :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 07:54 schreef jimtegoesdj het volgende:
Ik heb dan net 4 dagen thps3 en het gaat echt mega mooi/vloeiend soms dan iets te snel voor mijn ogen :D

maaare ik heb ecgt niet echt een mega pc ,

amd duron 850@1,1ghz
128 sdram :(
een tnt2 nvidea 16mb
en meer is niet nodig denk ik

najah vielen luck met je games ik heb het inmiddels al met 2 mannetjes helemaal uitgespeeld en ooka alle goals/decks/1ste plaatsen :D
gefeliciteerd :)

Verwijderd

Ik al voor de 19e keer *D, kwou perse Moon Physics, is supah vet. Alleen kvind tony hawk 3 wel beetje flop vergeleken Tony Hawk 2, is te snel uitgespeeld en wordt te snel saai, je hebt bijvoorbeeld niet zo'n gap list meer.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 17:40 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Alleen kvind tony hawk 3 wel beetje flop vergeleken Tony Hawk 2, is te snel uitgespeeld en wordt te snel saai, je hebt bijvoorbeeld niet zo'n gap list meer.
Vind iemand anders dat ook zo hinderlijk? Dat er geen gaplist is?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Jep, als je eenmaal alle 'quests' hebt gedaan, is het snel saai. Errug jammer dat die gap list er niet meer in zit :(

There is no magic.

Verwijderd

Ik weet rouwens niet of iemand al die bug heeft gevonden in het high scores menu in het options menu: Je kan er niet meer uit! Wat is dat nou voor een bug |:(

• The Will
  • Nu online
Zit trouwens ook een leuke bug in Tokyo (voorbij eerste verhoginkje), daar rij je gewoon de grond in en dan zit je vast :(

Eindelijk kans op goud, krijg ik dat weer.

There is no magic.

Verwijderd

Heb ik nog niet gevonden, ik vind Tokio niet zo'n leuk level...

• The Will
  • Nu online
Ik ook niet, vooral omdat het zo verrekte moeilijk is om daar goud te halen (voor mij dan), zilver lukt me met moeite. Heb 1 keer 98.7 gehaald, maar ik kwam op het eind vijf tiende te kort omdat m'n tweede run niet zo super was.

There is no magic.

Verwijderd

Ik ga gewoon achterin in de badkuipjes heen en weer jumpen en reverten enz. en haal normaal toch wel minstens een 98...

Verwijderd

das idd wel een goed plekje, maar het kost alleen veel tijd om eerst dar heen te gaan (minstens 10 seconden)

Verwijderd

vette boei die 10 sec. Je kan op de weg heen mooi ff door de looping heen rijden om de special meter vol te krijgen.

Verwijderd

Hoe krijg ik in skaters paradise die poorten open?

ik weet bijna zeker dat ie open gaan.... maar er moet nog een stat point liggen daar dan heb ik ze allemaal...

alle goals heb ik al

Verwijderd

verdorie is er niemand die dat weet?

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 00:35 schreef PhantomLord het volgende:
verdorie is er niemand die dat weet?
Grinden op de piratenvlag helemaal rechts in het level als je staat zoals bij het begin. Zeg maar bij die half pipe daar in het midden rechts op gaan staan en dan richting de beginkant rijden, daar zitten 2 vlaggen. Dan grinden op de piratenvlag.

Verwijderd

Topicstarter
na 2 x uitspelen heb ik toch maar 'de' cheat toegepast om alle cheats te krijgen... het gaat eigenlijk aardig snel vervelen om alle zelfde tricks weer overnew te doen en alle opdrachten..

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
waarin zitten je "savegames"
ik heb dus de map maar vanwege een dode HDD moest ik opnieuw installen.
Heb wel een backupje van de oude map.
weet iemand dat?

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
in data/settings/cas
staat niks
want ik heb die map niet

• orange.x
  • Laatst online: 11:18
alrighty then, ik zit voor de 1e x vast in THPS3 !!

en wel op het cruiseschip, ik moet een noseblund forward doen ofzoiets maar ik weet niet welke dat is :? verder heb ik alle stats en moet nog een gold medal in tokyo en een gold in skaters island en dan alleen nog de sickscore in cruiseschip en die nosblund !!

kan iemand mij helpen ??

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wie heeft Tony Hawk Pro Skater 3.
Goed draaien op Windows XP.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:16 schreef Dutch3men het volgende:
ik denk ongeveer 1/2 van de mensen hier |:(

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 20:16 schreef Dutch3men het volgende:
wie niet?

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 20:52 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

wie niet?
Wij hier loopt ie lekens vast naar een paar minuten 15 of zo.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 22:13 schreef Dutch3men het volgende:

[..]

Dat zal dan wel ergens anders aanliggen. >:)

Verwijderd

Hoe verander ik een mp3 in een .mus file

Verwijderd

werkt perfect onder XP

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 22:13 schreef Dutch3men het volgende:

[..]

zucht :

specs!!!!!

• Saekerhett
  • Laatst online: 12:29
Op maandag 22 april 2002 15:46 schreef johnnyknoxville het volgende:
Renamen?

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
Op maandag 22 april 2002 15:46 schreef johnnyknoxville het volgende:
ik heb er een progje voor [Download]

weet iemand een oplossing voor het volgende probleem dat ik na (als ik probeer te connecten) +_ 30sec krijg:
kan geen verbinding maken...blababla.... firewall uitzetten enz....
ik heb de firewall uit staan...maar toch kan ik niet connecten. :'(

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

kan iemand mij vertellen wat een fsv sequence is?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 15:37 schreef GuuZ14 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een fsv sequence is?
fMv = een filmpje ingame met de graphics van de game zelf (zie o.a metal gear solid)

[edit typos]

• GuuZ

GuuZ

is liev

OK, ikmoet nog 1 objective: Invert the high wires, cruise ship. maar ik kom er echt niet uit hoe deze moet! iemand?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro

• party42
- pool drainen
- in de pool heen en weer gaan
- volle special meter
- invert doen (mits genoeg air) (invert? check je trick list)

• party42
Op woensdag 17 april 2002 17:40 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Ik al voor de 19e keer *D, kwou perse Moon Physics, is supah vet. Alleen kvind tony hawk 3 wel beetje flop vergeleken Tony Hawk 2, is te snel uitgespeeld en wordt te snel saai, je hebt bijvoorbeeld niet zo'n gap list meer.
gaplist is overigens wel te vinden op

http://www.planettonyhawk.com

maargoed.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 20:25 schreef party42 het volgende:

[..]

gaplist is overigens wel te vinden op

http://www.planettonyhawk.com

maargoed.
ja maar gewoon ingame :
dat is een stuk leuker aangezien hij dan meteen aankruist welke je wel of niet hebt gedaan..

• Aerox.2000
Op maandag 22 april 2002 20:31 schreef Aerox.2000 het volgende:

weet iemand een oplossing voor het volgende probleem dat ik na (als ik probeer te connecten) +_ 30sec krijg:
kan geen verbinding maken...blababla.... firewall uitzetten enz....
ik heb de firewall uit staan...maar toch kan ik niet connecten. :'(
niemand? :'(

• Diddle
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 20:59 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ja maar gewoon ingame :
dat is een stuk leuker aangezien hij dan meteen aankruist welke je wel of niet hebt gedaan..
Ik weet niet of er enig verband bestaat tussen deze game op de GBA en de PC, maar ik kan op mijn GBA in de skateshop op scoreboard klikken en dan naar beneden scrollen en dan zie ik de gaplist.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 21:01 schreef 2nd_RJD het volgende:

[..]

Ik weet niet of er enig verband bestaat tussen deze game op de GBA en de PC, maar ik kan op mijn GBA in de skateshop op scoreboard klikken en dan naar beneden scrollen en dan zie ik de gaplist.
hier niet dus :)

• Diddle
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 21:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
hier niet dus :)
Wat een stom spel :P

• GuuZ

GuuZ

is liev

Op dinsdag 23 april 2002 21:04 schreef 2nd_RJD het volgende:

[..]

Wat een stom spel :P
|:(

:)

Verwijderd

Ik speel thps3 op mijn pc. Maar als ik eenmaal aan t skaten ben dan valt bij mij het geluid weg van het skateboard. begrijpen jullie t? Mijn muziek draait nog wel, maar de rest valt weg hoe kan dat? en wat kan ik hier aan doen!?

Verwijderd

dit probleem had ik ook :(, als ik jou was zal ik eerst zoeken voor nieuwe drivers maar als die niet helpen (of er niet zijn, zoals bij mij) dan kan je het beste gaan voor een nieuwe geluidskaart, ik zelf gebruikte eerst de onboard geluid optie voor geluid, maar dankzij m`n 'nieuwe' geluidskaart heb ik dit probleem niet meer :)

• Beelzebub
  • Laatst online: 20-01 07:06
Weet iemand hoe je je savegames kan opslaan? Ik wil namelijk mijn PC gaan formatteren maar ik heb geen zin om helemaal opnieuw te gaan beginnen.

www.hetbsg.nl

• orange.x
misschien domme vraag maar hoe doe je in hemels naam een Lip Trick ? die kan je nergesn assignen en hij zit ook niet in het numpad waar alle tricks in het begin zitten !!

wel handig als ik die heb want anders kan ik thps3 niet uitspelen moet die trick op die boot nog doen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 11:56 schreef Beelzebub888 het volgende:
Weet iemand hoe je je savegames kan opslaan? Ik wil namelijk mijn PC gaan formatteren maar ik heb geen zin om helemaal opnieuw te gaan beginnen.
***:\Thps3\Data\Settings\Cas

• Aerox.2000
weet iemand hoe je de resolutie hogen kan zetten dan 1280x1024?
Op woensdag 24 april 2002 17:10 schreef Raiden het volgende:
Ik speel thps3 op mijn pc. Maar als ik eenmaal aan t skaten ben dan valt bij mij het geluid weg van het skateboard. begrijpen jullie t? Mijn muziek draait nog wel, maar de rest valt weg hoe kan dat? en wat kan ik hier aan doen!?
dat heb ik ook soms... :?

• Aerox.2000
Op zaterdag 27 april 2002 11:59 schreef E-LiZeR het volgende:
misschien domme vraag maar hoe doe je in hemels naam een Lip Trick ? die kan je nergesn assignen en hij zit ook niet in het numpad waar alle tricks in het begin zitten !!

wel handig als ik die heb want anders kan ik thps3 niet uitspelen moet die trick op die boot nog doen
is dat niet met de grind-knop?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 22:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 27 april 2002 12:03 schreef Aerox.2000 het volgende:
is dat niet met de grind-knop?
Ja ;)

• orange.x
Op zaterdag 27 april 2002 12:06 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja ;)
is dat dan gewoon op het randje staan ?? en dan in evenwicht blijven ?? maar hoe doe je dat dan op dat schip kan iemand uitleggen ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 12:07 schreef E-LiZeR het volgende:

[..]

is dat dan gewoon op het randje staan ?? en dan in evenwicht blijven ?? maar hoe doe je dat dan op dat schip kan iemand uitleggen ?
wat was de precieze opdracht?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste