Op donderdag 20 juni 2002 17:40 schreef kroot het volgende:
Hallo gasten
Ik ben nog steeds bezig met Tony Hawk..!
En heb bijna alle goals behaalt behalve.
1. Crooked Grind op BagageRek.(Iedereen zegt dat het easy
Maar het lukt voor geen meter hoe moet het precies..?)
2. CruiseShip: De Secrit Tape boven op de toren van de boot.
(Ik kom daar wel maar dan dat ding hangt daar 10 meter in
de lucht weet iemand de manier..?)
3. En als het laatste de NOSEBLUNT op de zonneschermen op
het Cruiseship. (Dit lukt me helemaal niet de NOSEBLUNT
krijg ik al niet...!)
Ik hoop dat iemand me een beetje kan uitleggen wat ik allemaal moet doen of wat ik verkeerd doen..!
Als vast merci..!
1. Spring en grind op de rand van het ronde bagagerek (je weet waar die is? Eerste trap naar beneden en dan rechts om het hoekje. Of na start gelijk rechts over de bagageband via de helicopterplek de trap af.). Een crooked grind doe je door schuin naar rechtsboven te drukken. Hang t volgens mij wel af van onder welke hoek je op de band springt: je kan ook een overcrooked grind krijgen (of zo). Grind net zolang totdat je een blauwe tekst in beeld ziet verschijnen: dan kun je van de band afspringen.
2. Gewoon de (linker) opstaande rand van dat rode ding waar je op bent als een quarterpipe gebruiken... Als je in het midden omhoog springt pak je zo de tape. Je ziet 'm niet terwijl je op dat ding zit, en ook niet terwijl je springt en 'm pakt, maar probeer net zolang totdat je de melding krijgt dat je 'm hebt.
3. Weet je waar je moet zijn? Op het dek waar je ook die boot moet laten optillen. Ik begin meestal van achterop het schip (de andere kant van de start). Vlak voordat de zonneschermen beginnen is er een reling middenop het pad. Daar moet je op grinden: spring vanaf naar de rand van het zonnescherm. Vlak voordat je land op de rand van het scherm, moet je TWEE keer op up drukken en dan grinden: da's de Noseblunt. Ik spring ook altijd nog ff op het volgende zonnescherm en grind dan door: geen idee of dat eigenlijk wel nodig is...
Het verbaast me dat je alle andere goals wel hebt gehaald: dit zijn inderdaad niet bepaald de moeilijkste. Succes!