Toon posts:

[THPS3] Problemen of vragen? Stel ze hier!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

ik wist dat je hier voor tony hawk 2 een patch voor had..

Maar voor 3 is dat toch niet nodig?

Maar ik heb dus net die demo van thps3 gedowned en hij geeft een hele hoop fouten over .dll bestanden die niet gevonden zijn...

hulp ?

Verwijderd

ff vraagje, kan t nu niet opzoeken want k moet weg :(

hoe moet je screenie maken ?

kan dat ook met een fknop? en waar slaat ie ze dan op?

of kan dat alleen maar met printscreen :{

Verwijderd

Waar kan je veel punten halen in de map tokio? want die lukt me echt niet kom niet boven de 30.000 uit.

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 22:43 schreef blijstar het volgende:
Waar kan je veel punten halen in de map tokio? want die lukt me echt niet kom niet boven de 30.000 uit.
achteraan in de halfpipe
en dan specials doen!

Verwijderd

weet iemand al hoe je een screenie kan maken ?

k heb inmiddels de eerste 2 levels helemaal gehaald :)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
alles draaid goed met orginele versie maar als ik stop zie ik de results na een level en dan staat er iets van press o welke 0 ?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 14:08 schreef _MaLa_ het volgende:
alles draaid goed met orginele versie maar als ik stop zie ik de results na een level en dan staat er iets van press o welke 0 ?
zucht, staat al eerder vermeld...

druk eens op numpad 2

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 14:08 schreef _MaLa_ het volgende:
dan moet je de knop indouwen die je hebt toegewezen aan de Ollie knop (bij mij spatie)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 00:16 schreef hazes het volgende:
ik wist dat je hier voor tony hawk 2 een patch voor had..

Maar voor 3 is dat toch niet nodig?

Maar ik heb dus net die demo van thps3 gedowned en hij geeft een hele hoop fouten over .dll bestanden die niet gevonden zijn...

hulp ?
kick?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 19:00 schreef hazes het volgende:

[..]

kick?
foute dl :?

anders "probeer" je toch de hele versie ? >:)

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn joypad. Ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, ik stel em anders nog mar een keer.

Ik heb een Gravis Gamepad Pro, en ik heb deze in de configuratie van THPS3 ook ingesteld. Nu probeer ik dus de axis toe te wijzen, waarbij hij alleen maar de X-as pakt. Ik kan de naar boven of onder duwen tijdens het kalibreren, maar hij pakt em gewoon niet.

In het spel kan ik wel links en rechts sturen, maar dan veranderd ook meteen de camerastand :?

Wie heeft er antwoorden?

Verwijderd

ik zit hier zelf nog de demo te spelen en die is echt supercool MAAR voor ik de full version koop wil ik eerst een probleempje oplossen
telkens ik die demo gespeeld heb en ik wil winamp openen geeft ie een ongeldige bewerking :?
ik draai W98 op een PIII 500 met 128MB RAM en een ATi Rage
het spel zelf draait hier perfect
heb vanmorgen m'n winamp weer aan de praat gekregen nadat ie gisteren aan het freaken was maar heb ff de demo gespeeld en nu geeft ie opnieuw die error, het enige dat lijkt te helpen is rebooten :(

Verwijderd

Hallo gasten
Ik ben nog steeds bezig met Tony Hawk..!
En heb bijna alle goals behaalt behalve.
1. Crooked Grind op BagageRek.(Iedereen zegt dat het easy
Maar het lukt voor geen meter hoe moet het precies..?)
2. CruiseShip: De Secrit Tape boven op de toren van de boot.
(Ik kom daar wel maar dan dat ding hangt daar 10 meter in
de lucht weet iemand de manier..?)
3. En als het laatste de NOSEBLUNT op de zonneschermen op
het Cruiseship. (Dit lukt me helemaal niet de NOSEBLUNT
krijg ik al niet...!)

Ik hoop dat iemand me een beetje kan uitleggen wat ik allemaal moet doen of wat ik verkeerd doen..!

Als vast merci..!

Verwijderd

Hi,
heeft iemand enig idee hoe ik mijn gamepad kan configureren? Waar het moet weet ik wel, bij het opstarten van de game dus maar als ik dan op de action ga staan die ik wil veranderen kan ik drukken op die gamepad wat ik wil maar er gebeurd niks... owja, het is een Thrustmaster Firestorm Dual analog

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 23:40 schreef Knox het volgende:
Hi,
heeft iemand enig idee hoe ik mijn gamepad kan configureren? Waar het moet weet ik wel, bij het opstarten van de game dus maar als ik dan op de action ga staan die ik wil veranderen kan ik drukken op die gamepad wat ik wil maar er gebeurd niks... owja, het is een Thrustmaster Firestorm Dual analog
fixed

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 17:40 schreef kroot het volgende:
Hallo gasten
Ik ben nog steeds bezig met Tony Hawk..!
En heb bijna alle goals behaalt behalve.
1. Crooked Grind op BagageRek.(Iedereen zegt dat het easy
Maar het lukt voor geen meter hoe moet het precies..?)
2. CruiseShip: De Secrit Tape boven op de toren van de boot.
(Ik kom daar wel maar dan dat ding hangt daar 10 meter in
de lucht weet iemand de manier..?)
3. En als het laatste de NOSEBLUNT op de zonneschermen op
het Cruiseship. (Dit lukt me helemaal niet de NOSEBLUNT
krijg ik al niet...!)

Ik hoop dat iemand me een beetje kan uitleggen wat ik allemaal moet doen of wat ik verkeerd doen..!

Als vast merci..!
1. Spring en grind op de rand van het ronde bagagerek (je weet waar die is? Eerste trap naar beneden en dan rechts om het hoekje. Of na start gelijk rechts over de bagageband via de helicopterplek de trap af.). Een crooked grind doe je door schuin naar rechtsboven te drukken. Hang t volgens mij wel af van onder welke hoek je op de band springt: je kan ook een overcrooked grind krijgen (of zo). Grind net zolang totdat je een blauwe tekst in beeld ziet verschijnen: dan kun je van de band afspringen.

2. Gewoon de (linker) opstaande rand van dat rode ding waar je op bent als een quarterpipe gebruiken... Als je in het midden omhoog springt pak je zo de tape. Je ziet 'm niet terwijl je op dat ding zit, en ook niet terwijl je springt en 'm pakt, maar probeer net zolang totdat je de melding krijgt dat je 'm hebt.

3. Weet je waar je moet zijn? Op het dek waar je ook die boot moet laten optillen. Ik begin meestal van achterop het schip (de andere kant van de start). Vlak voordat de zonneschermen beginnen is er een reling middenop het pad. Daar moet je op grinden: spring vanaf naar de rand van het zonnescherm. Vlak voordat je land op de rand van het scherm, moet je TWEE keer op up drukken en dan grinden: da's de Noseblunt. Ik spring ook altijd nog ff op het volgende zonnescherm en grind dan door: geen idee of dat eigenlijk wel nodig is...

Het verbaast me dat je alle andere goals wel hebt gehaald: dit zijn inderdaad niet bepaald de moeilijkste. Succes!

Verwijderd

Als je een highscore hebt gehaald dan mag je, je initiale geven. Deze staan standaard op "ABC" maar ik wil er natuurlijk iets anders van maken. Maar op een of andere manier lukt dit mij niet. Bij alle highscores staat nu dus "ABC". Op welke knoppen moet ik drukken om mijn initialen in te voeren?

Verwijderd

HELP!

Weet iemand al hoe je bij multiplayer een andere knop voor het chatten kan gebruiken dan de SPATIEBALK? Deze knop gebruik ik om te ollie-en. Heb het hele godganse topic doorgelezen maar het antwoord staat er niet in! :(

Trouwens, dat ABC bij de Highscores kun je weghalen door eerst op backspace te drukken! :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 15:07:
HELP!

Weet iemand al hoe je bij multiplayer een andere knop voor het chatten kan gebruiken dan de SPATIEBALK? Deze knop gebruik ik om te ollie-en. Heb het hele godganse topic doorgelezen maar het antwoord staat er niet in! :(

Trouwens, dat ABC bij de Highscores kun je weghalen door eerst op backspace te drukken! :)
niet liegen, deze vraag is geloof ik het meest gesteld :P

met de nieuwste patch moet het verholpen zijn, dacht ik :?

Verwijderd

Ja precies, de vraag is het meest gesteld maar het antwoord wordt nergens geven! Maar ik ga gelijk die patch installeren.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Ik heb de thrustmaster firestorm wireless en het lukt me maar niet om die 2 analoge sticks te configureren :? :?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik speel de demo en het loopt op zich allemaal goed. Ik heb alleen geen textures. Heb Voodoo3 kaart onder XP.

Verwijderd

Altijd fijn thps3 kunnen spelen met mijn logitech wingman extreme maar deze is afgeknapt bij een lompe actie.
Nieuwe stok gekocht, microsoft sidewinder forcefeedback2 en de zooi geinstalleerd.
Alles werkt verder prima aan deze stok maar alleen bij YHPS3 weigert deze de assen te laten toewijzen.
Alle buttons kan ik wel gewoon toewijzen en gebruiken maar dus niet sturen.
THPS is er al af geweest en opnieuw geinstalled maar dit mocht niet baten.
Heel het net heb ik al afgeschuimd naar medelotgenoten en heb deze ook gevonden alleen geen oplossing voor dit vage probleen.
Wie weet raad want ik wil weer lekker spelen .

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:14:
Altijd fijn thps3 kunnen spelen met mijn logitech wingman extreme maar deze is afgeknapt bij een lompe actie.
Nieuwe stok gekocht, microsoft sidewinder forcefeedback2 en de zooi geinstalleerd.
Alles werkt verder prima aan deze stok maar alleen bij YHPS3 weigert deze de assen te laten toewijzen.
Alle buttons kan ik wel gewoon toewijzen en gebruiken maar dus niet sturen.
THPS is er al af geweest en opnieuw geinstalled maar dit mocht niet baten.
Heel het net heb ik al afgeschuimd naar medelotgenoten en heb deze ook gevonden alleen geen oplossing voor dit vage probleen.
Wie weet raad want ik wil weer lekker spelen .
* Bear is ook een medelotgenoot

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste