dr staat zon fotograaf bij die hangende bootjes en dan moet je op een vleugel ofzo een noseblunt nog iets doen
Verwijderd
jah ik ook al.. echt irri.. na 5 keer overnieuw beginnen ofzo hoor je geen skateboard geluid meerOp zaterdag 27 april 2002 12:02 schreef Aerox.2000 het volgende:
dat heb ik ook soms...
dat ligt denk ik aan de soort van versie denk ik want dat heb ik ook en iedereen die em van mij heeeft ook, en van wie ik em heb heeft het ook dusjaOp zaterdag 27 april 2002 13:35 schreef Alkahol!K het volgende:
[..]
jah ik ook al.. echt irri.. na 5 keer overnieuw beginnen ofzo hoor je geen skateboard geluid meer
idd....maar dan opeens weer wel .... of als je naar het hoofdmenu gaat kwam het geluid dacht ik ook weer terugOp zaterdag 27 april 2002 13:35 schreef Alkahol!K het volgende:
[..]
jah ik ook al.. echt irri.. na 5 keer overnieuw beginnen ofzo hoor je geen skateboard geluid meer
je kan op dat huis komen door die grind-kabel.. en dan moet je door dat rooster vallen
dat rooster kan je open maken door hier te grinden :
helemaal naar rechts heb je die half-pipe's die over dat gebouw heen gaan.. (waar je die fotograaf flip-trick moet doen) daar heb je dat lage muurtje wat in een bocht gaat.. die moet je grinden en dan gaat er daar een rooster open en ook een rooster in dat huis..
dan kan je dus naar beneden vallen en heb je die stat-point
helemaal naar rechts heb je die half-pipe's die over dat gebouw heen gaan.. (waar je die fotograaf flip-trick moet doen) daar heb je dat lage muurtje wat in een bocht gaat.. die moet je grinden en dan gaat er daar een rooster open en ook een rooster in dat huis..
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
de map Cas staat niet in die map. Er staat alleen de map OptionsAndPros en Park. ik heb ook al met de zoek-functie naar cas gezocht maar daarmee heb ik geen map gevonden de zo heette. Wel een paar bestandjes in de map \data\scripts.Op zaterdag 27 april 2002 12:01 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
***:\Thps3\Data\Settings\Cas
www.hetbsg.nl
ehmOp zaterdag 27 april 2002 20:20 schreef Beelzebub888 het volgende:
[..]
de map Cas staat niet in die map. Er staat alleen de map OptionsAndPros en Park. ik heb ook al met de zoek-functie naar cas gezocht maar daarmee heb ik geen map gevonden de zo heette. Wel een paar bestandjes in de map \data\scripts.
zoek eens naar [nick van de skater].cas
Verwijderd
Gewoon thps3 updaten naar 1.01, toen had ik daar niet meer last van.Op zaterdag 27 april 2002 13:56 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
idd....maar dan opeens weer wel .... of als je naar het hoofdmenu gaat kwam het geluid dacht ik ook weer terug
die heb ik al... maar het is alleen maar bij het cruise shipOp zaterdag 27 april 2002 20:48 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
Gewoon thps3 updaten naar 1.01, toen had ik daar niet meer last van.
Verwijderd
Ik vandaag naar de Music Store om THPS3 te kopen (ja ja, zo mooi is het spel ja!
), blijkt dat het is uitgesteld tot 10 mei 2002.
Het is wel een leuk spel, maar ze moeten het nou niet te lang meer gaan uitstellen, anders heeft het geen zin meer om 'm te kopen..
Het is wel een leuk spel, maar ze moeten het nou niet te lang meer gaan uitstellen, anders heeft het geen zin meer om 'm te kopen..
nog steeds niks gevonden. Ik heb ook gezocht naar *.cas (dus alles wat eindigt op .cas) maar daar kreeg ik helemaal geen resultaten bij. kan het zijn dat ik door Win XP die bestandjes niet te zien krijg? ik kan autoexcec.bat en config.sys en al die andere bestandjes namelijk ook niet zien. Dit is wel wat anders maar tochOp zaterdag 27 april 2002 20:35 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ehm![]()
zoek eens naar [nick van de skater].cas
www.hetbsg.nl
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, ik heb toch echt een groot gedeelte in deze topic gelezen; Hoe kan het dat ik online thps 1 levels kan spelen terwijl ik die niet heb?
Wie speelt hier eigenlijk met toetsenbord en is toch extreem goed??
ja ikOp zondag 28 april 2002 10:59 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, ik heb toch echt een groot gedeelte in deze topic gelezen; Hoe kan het dat ik online thps 1 levels kan spelen terwijl ik die niet heb?![]()
ik kan dat lage muurtje niet vindenOp zaterdag 27 april 2002 17:27 schreef yamAUchi het volgende:
je kan op dat huis komen door die grind-kabel.. en dan moet je door dat rooster vallen
Verwijderd
Die levels unlock je met career mode als je volgens mij het 3x, 6x en 9x uitspeeld. Eerst krijg je Warehouse, daarna Burnside en daarna Roswell. Je kan ze dan niet spelen offline omdat je ze nog niet unlocked hebt, maar online wel omdat sommige spelers beperkingen zouden hebben tot 2 maps als ze er nik s van kunnen.Op zondag 28 april 2002 10:59 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, ik heb toch echt een groot gedeelte in deze topic gelezen; Hoe kan het dat ik online thps 1 levels kan spelen terwijl ik die niet heb?
Ik heb een gamepad, alleen kan toch beter overweg met keyboard. Ik speel ook bijna nooit met gamepads en vind keyboard iets makkelijker en preciezer. Ik kan op een gamepad namelijk geen eens manualen zowat, vind beetje irri. En ik ben het gewend om tony hawk op keyboard te spelen dus dat scheeld ook weerWie speelt hier eigenlijk met toetsenbord en is toch extreem goed??
Verwijderd
En zelf loopt ie zo te zeiken dat iedereen is terug in topic moet kijken, staan zelfs screenshots in deze topic van. Zo niet, dan staan die in andere thps3 topic, maar zeker weten eentje.Op zondag 28 april 2002 11:08 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ik kan dat lage muurtje niet vinden
Dan neem ik mun petje voor je af,Op zondag 28 april 2002 11:30 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
Die levels unlock je met career mode als je volgens mij het 3x, 6x en 9x uitspeeld. Eerst krijg je Warehouse, daarna Burnside en daarna Roswell. Je kan ze dan niet spelen offline omdat je ze nog niet unlocked hebt, maar online wel omdat sommige spelers beperkingen zouden hebben tot 2 maps als ze er nik s van kunnen.
AHA!! thnx, ik dacht dat ze echt uit 1 geimporteerd waren
[..]
Ik heb een gamepad, alleen kan toch beter overweg met keyboard. Ik speel ook bijna nooit met gamepads en vind keyboard iets makkelijker en preciezer. Ik kan op een gamepad namelijk geen eens manualen zowat, vind beetje irri. En ik ben het gewend om tony hawk op keyboard te spelen dus dat scheeld ook weer
Op zondag 28 april 2002 10:59 schreef MariahCareyLover het volgende:
met het toetsenbord
dat is niet "extreem" goed knulOp zondag 28 april 2002 15:21 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
met het toetsenbord
maar no hard feelings
Verwijderd
ikheb hem een week en draait super goed grafisch super mooi en hij is veel beter dan thps 2 alleen ik vind de levels iets te klein
Das niet extreem goed
dan wil ik wel eens weten hoe!Op zondag 28 april 2002 16:35 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das niet extreem goed![]()
Ik kom zelf tot 4 miljoen (en uiteraard 7 miljoen maar ja, toen ging ik op mijn bek
) met toetsenbord. En ik ben niet goed
.
* SEFje zijn record is 400.000 ofzo... wat doe ik fout?
met een joystick btw.
Hmm, ik ben dus, zoals ik al dacht nog steeds een vette n00b. Veel beter zal ik ook echt niet worden.Op zondag 28 april 2002 16:35 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das niet extreem goed![]()
Ik kom zelf tot 4 miljoen (en uiteraard 7 miljoen maar ja, toen ging ik op mijn bek
) met toetsenbord. En ik ben niet goed
.
Verwijderd
Dit is echt de master, 50 miljoen in LA, zonder cheats of bugs, die gast gaat mij egt 20 x te boven 
ftp://pth:tonyhawk@24.93.246.54/57963815la-draco.avi
Hier ff wat screenie's van mijn scores om jullie n00bs nog meer de grond in te boren

En toen werden ze leip van me high score

Btw. Iemand nog die heel goed kan bouncen en die me dat online in een thps3 game wil leren? Ik vind het gewoon egt tyfus lastig, flikker maar steeds op me bek en ik kan me manual balance niet zo lang volhouden als je maar 1 ms hebt om richtingen in te tappen zodat je langer balanced.
Hier ff wat screenie's van mijn scores om jullie n00bs nog meer de grond in te boren

Btw. Iemand nog die heel goed kan bouncen en die me dat online in een thps3 game wil leren? Ik vind het gewoon egt tyfus lastig, flikker maar steeds op me bek en ik kan me manual balance niet zo lang volhouden als je maar 1 ms hebt om richtingen in te tappen zodat je langer balanced.
zie antwoord 10 regels hierbovenOp zondag 28 april 2002 16:50 schreef FuTaL het volgende:
Hoe kom ik bij dit statpoint ? : http://members.home.nl/vanklinken/thps.jpg
en p00pzor :
moeilijk he, om images te posten
en dat noemt ons n00bs
en nog iets, die pics horen in het andere thps3 topic thuis
Verwijderd
Tja, in andere topic zie je dat ik wel images kan posten, maar is beetke vaag, ging iets mis, komt denk ik door dat leipe Opera, kga toch maar weer ie gebruiken denkOp zondag 28 april 2002 19:01 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
zie antwoord 10 regels hierboven
en p00pzor :
moeilijk he, om images te posten![]()
en dat noemt ons n00bs
en nog iets, die pics horen in het andere thps3 topic thuis
Ehhmm de tags zijn [img]en[/img]Op zondag 28 april 2002 18:55 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Dit is echt de master, 50 miljoen in LA, zonder cheats of bugs, die gast gaat mij egt 20 x te boven
[image] http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/airport1.jpg[/image]
[image] http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/canada1.jpg[/image]
[image] http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/suburbia2.jpg[/image]
Verwijderd
Ik heb een probleempje met de display.
Ik krijg 6 schermpje's naast mekaar en door elkaar.
Ik heb de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd heb een asus v7700 32 mb.
Is dit probleem bekend?
Is dit probleem bekend?
duhOp zondag 28 april 2002 21:56 schreef Iznogoud het volgende:
Ik heb een probleempje met de display.
Is dit probleem bekend?
heb je hem al geupdate naar 1.1 ... dan kan je 60 hz refresh rate instellen en dan moet het werken
Ik heb het systeem dat in mijn sig staat.
Als ik Tony Hawk 3 wil spelen, dan loopt ie na ongeveer 30 seconden vast.
Ik heb zowat alle instellingen qua beeld geprobeerd in de config tool van Tony Hawk.
Dit heeft echter niet mogen helpen.
Zou het kunnen liggen aan mijn draadloze toetsenbord?
Voordat het spel crashed hoor ik uit de system speaker 1x een pieptoon.
Daarna is het afgelopen, over en uit
.
Wat kan ik nu nog proberen om het spel te kunnen spelen, zonder dat ie vastloopt?
AGP in de BIOS van mijn MSI verlagen van 4X naar 2X?
Oja en de nieuwste patch heb ik ook al geinstalleerd
Als ik Tony Hawk 3 wil spelen, dan loopt ie na ongeveer 30 seconden vast.
Ik heb zowat alle instellingen qua beeld geprobeerd in de config tool van Tony Hawk.
Dit heeft echter niet mogen helpen.
Zou het kunnen liggen aan mijn draadloze toetsenbord?
Voordat het spel crashed hoor ik uit de system speaker 1x een pieptoon.
Daarna is het afgelopen, over en uit
Wat kan ik nu nog proberen om het spel te kunnen spelen, zonder dat ie vastloopt?
AGP in de BIOS van mijn MSI verlagen van 4X naar 2X?
Oja en de nieuwste patch heb ik ook al geinstalleerd
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
!Schop!
Ik wil hem ook kunnen spelen
Ik wil hem ook kunnen spelen
Niet zo snel kicken?Op donderdag 02 mei 2002 19:26 schreef ReV3rEnD het volgende:
ten eerste niet zo snel kicken, en ten 2e effe nieuwe drivers proberen
Topic was zowat buiten beeld
Zonder dollen:
Ik heb de nieuwste officiele drivers gedownload van ATI.
De patch gedraaid, maar nog steeds loopt ie vast na een minuut of wat
Ook al een nieuwe installatie van XP geprobeerd.
Dit heeft ook niet geholpen.
Yepz, nog steeds vastlopers.Op donderdag 02 mei 2002 19:38 schreef ReV3rEnD het volgende:
kicken doe je na 24 uur
maar igg, heb je de newste 4in1 driverz al geprobeerd van je via?
Zowel op de oude installatie, als op de gloednieuwe installatie van XP
ik krijg thps3 niet goed op me laptop aan de praat 
het betreft hier een 1,2ghz celeron met 128 mb en een sis 630/730 videokaart
heeft iemand hem op deze videokaart aan de praat?
ik kan wel skaten (lekker vloeiend ook nog op 1024x768) maar als ik de game start krijg ik helemaal geen menu's ipv daarvan staat er een blauwe balk in beeld, dus moet ik op de tast door de menu's en dat is natuurlijk geen doen, iemand hier een oplossing voor?

zo ziet het er dan uit
os is windows xp prof
het betreft hier een 1,2ghz celeron met 128 mb en een sis 630/730 videokaart
heeft iemand hem op deze videokaart aan de praat?
ik kan wel skaten (lekker vloeiend ook nog op 1024x768) maar als ik de game start krijg ik helemaal geen menu's ipv daarvan staat er een blauwe balk in beeld, dus moet ik op de tast door de menu's en dat is natuurlijk geen doen, iemand hier een oplossing voor?

zo ziet het er dan uit
os is windows xp prof
Ik heb ook een probleem met thps3, ik had het eerst goed geinstalleerd en het werkte prima.
Komt mijn broertje een paar dagen later langs, wil ik het ff laten zien... ZWART beeld.. en alleen de muziek????
heb het spel al op nieuw geinstalleerd, de update al uitgevoerd.. niks..
iemand een idee??
Komt mijn broertje een paar dagen later langs, wil ik het ff laten zien... ZWART beeld.. en alleen de muziek????
iemand een idee??
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
DivX 5.0 geinstalleerd? zo ja? uninstallenOp vrijdag 03 mei 2002 14:23 schreef Loque het volgende:
Ik heb ook een probleem met thps3, ik had het eerst goed geinstalleerd en het werkte prima.
iemand een idee??
Verwijderd
Ik ben nou ook begonnen met tony hawk pro skating 3.
ik doe eerst de tutorials zeg maar, maar als hij zegt druk op 0, dan moet ik op numlock 2 drukken, F = bijv numlock 4, alleen nou noemt ie een letter diek niet kan vinden, hoe kan ditr"?
ps. in dr tutorioal dat er een railing in de midden staat, ik moet dan eerst de O dus numlock 2 indrukken en loslaten (zodat je de lucht ingaat), en vervolgens nog een toets, ik er ergens een Toetsenbord beschrijving van al die toetsen
ik doe eerst de tutorials zeg maar, maar als hij zegt druk op 0, dan moet ik op numlock 2 drukken, F = bijv numlock 4, alleen nou noemt ie een letter diek niet kan vinden, hoe kan ditr"?
ps. in dr tutorioal dat er een railing in de midden staat, ik moet dan eerst de O dus numlock 2 indrukken en loslaten (zodat je de lucht ingaat), en vervolgens nog een toets, ik er ergens een Toetsenbord beschrijving van al die toetsen
default: num 2= ollie, num 4=flip, num 6=grap, num 8=grind,lip
lijkt me logisch
lijkt me logisch
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
als ik het spel opstart zie ik het loading scherm en dan springt ie terug naar windows
waar ligt dat aan??
ehm, kweetniet? wat is je os en heb je alle driverz?Op zaterdag 04 mei 2002 14:13 schreef Future Trunks het volgende:
als ik het spel opstart zie ik het loading scherm en dan springt ie terug naar windowswaar ligt dat aan??
Verwijderd
ik heb windows xp (onder 98 draait het ook nie) en detonator 28.32 das toch voldoende ofnie?Op zaterdag 04 mei 2002 14:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ehm, kweetniet? wat is je os en heb je alle driverz?
ehm ja dat hoort wel, en die install loopt wel helemaal goed, geen errors? anders effe overnieuw brandenOp zaterdag 04 mei 2002 15:10 schreef Future Trunks het volgende:
[..]
ik heb windows xp (onder 98 draait het ook nie) en detonator 28.32 das toch voldoende ofnie?
Verwijderd
dan zal het dat wel zijnOp zaterdag 04 mei 2002 15:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ehm ja dat hoort wel, en die install loopt wel helemaal goed, geen errors? anders effe overnieuw branden
overnieuw gebrand humOp zaterdag 04 mei 2002 20:06 schreef Future Trunks het volgende:
oh nu draait ie welmaar na paar minute spele zit alles vast, hele pc
???
al geupdate?
Verwijderd
yup laatste update. maar snap er nix van alles zit ineens vastOp zaterdag 04 mei 2002 20:08 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
overnieuw gebrand hum![]()
al geupdate?
en nog iets, ik kan maar 1 liedje afspele in het spel en de rest niet:? en in de sound map zitte wel alle liedjes (*.mus bestanden)
ik zou nog 1 keertje overnieuw brandenOp zaterdag 04 mei 2002 20:22 schreef Future Trunks het volgende:
[..]
yup laatste update. maar snap er nix van alles zit ineens vast
en nog iets, ik kan maar 1 liedje afspele in het spel en de rest niet:? en in de sound map zitte wel alle liedjes (*.mus bestanden)
Jongens, ik moet de awning (ofsow) noseblunt sliden met Wolverine op het cruise ship, HOE in godsnaam
dat staat hier ergens al in het topic vermeldOp zaterdag 04 mei 2002 22:19 schreef MariahCareyLover het volgende:
Jongens, ik moet de awning (ofsow) noseblunt sliden met Wolverine op het cruise ship, HOE in godsnaam
Verwijderd
1. Soms valt het geluid weg van het skateboard. ik hoor dan wel nog muziek 
2. In windows xp loopt het spel vast na 10 min spele (98 niet)
wete jullie hier de opslossing voor??
(opnieuwburne helpt nie
)
(opnieuwburne helpt nie
dat staat al eerder in dit topic vermeldOp zondag 05 mei 2002 14:24 schreef Future Trunks het volgende:
1. Soms valt het geluid weg van het skateboard. ik hoor dan wel nog muziek
(opnieuwburne helpt nie)
Nou ik geef het op met THPS3.
Ik heb echt alles gedaan, en het loopt nog steeds vast in 30 seconden.
Nieuwe installatie's werken ook niet.
Ga me wel vermaken met FIFA 2002
Ik heb echt alles gedaan, en het loopt nog steeds vast in 30 seconden.
Nieuwe installatie's werken ook niet.
Ga me wel vermaken met FIFA 2002
Die awnings (zonneschermen) lopen aan de linkerkant van het schip. Welke combo precies noseblunt is moet je even kijken maar hij is echt niet moeilijkOp zaterdag 04 mei 2002 22:19 schreef MariahCareyLover het volgende:
Verwijderd
ondersteund THPS3 op de pc Force feedback? op de Xbox wel namelijk
en hoe en waar stel ik dat dan in?
en hoe en waar stel ik dat dan in?
Verwijderd
POTVERDE....
Wanneer komt THPS 3 voor de PC nou eens uit?!?!? Ik zit nou echt al maanden te wachten! Weet iemand er iets meer van? Dat ding wordt steeds maar weer uitgesteld! Ik wordt gek! Heeft iemand 'm al ergens in de winkels gezien? Hij is al uit voor ALLE platforms, behalve de PC.... Potverdepotver...
Volgens mij ben ik op dit moment de enige THPS freak die 'm niet (illegaal) heeft... Eerlijkheid duurt het langst, zeggen ze. Nou, dat klopt wel...
Wanneer komt THPS 3 voor de PC nou eens uit?!?!? Ik zit nou echt al maanden te wachten! Weet iemand er iets meer van? Dat ding wordt steeds maar weer uitgesteld! Ik wordt gek! Heeft iemand 'm al ergens in de winkels gezien? Hij is al uit voor ALLE platforms, behalve de PC.... Potverdepotver...
Volgens mij ben ik op dit moment de enige THPS freak die 'm niet (illegaal) heeft... Eerlijkheid duurt het langst, zeggen ze. Nou, dat klopt wel...
kun je nu wel of niet skins downloaden??
Verwijderd
Mischien al oud nieuws ,maar ik heb niet het hele topic doorgelezen dus hier ff een link met wat leuke thps-progjes
http://www.planettonyhawk.com/mods/downloads.shtml
http://www.planettonyhawk.com/mods/downloads.shtml
BANOp vrijdag 10 mei 2002 22:39 schreef jcross het volgende:
wanneer komt ie nou eigenlijk legaal uit?
[serioeso]ik zou het niet weten, maar dat zal wel in de nabije toekomst komen... zo dom eigenlijk, in het illegale circuit is hij er nu al 2 maanden[/serioeso]
Verwijderd
met de standaart instellingen in dat 9 op de numpadOp zaterdag 18 mei 2002 15:27 schreef Tojajo het volgende:
Weet iemand wat de revert button is bij THPS 3???
dat had je zelf ook wel kunnen uitzoekenOp zaterdag 18 mei 2002 15:27 schreef Tojajo het volgende:
Weet iemand wat de revert button is bij THPS 3???
Verwijderd
my god! het filmpje is 2 minuten en 30 mb (!!) groot.
compressen lijkt niet meer verder te helpen, weet iemand iets hierop? (of heeft iemand een grote ftp, zonder warez natuurlijk, waar ie op kan zodat mensen hem kunnen downloaden?)
compressen lijkt niet meer verder te helpen, weet iemand iets hierop? (of heeft iemand een grote ftp, zonder warez natuurlijk, waar ie op kan zodat mensen hem kunnen downloaden?)
Ja, die weet ik wel maar daar krijg je lekker geen password vanOp zondag 19 mei 2002 21:11 schreef jcross het volgende:
my god! het filmpje is 2 minuten en 30 mb (!!) groot.
Als je wilt mag je hem hier neergooien, dan zorg ik er wel voor dat ie op Aphrodite komt
ftp://GoT:GoT@217.120.42.140:21/
edit:
Oh voor de mensen die hopen een grote bak met warez aan te treffen, helaas, ik maak wel normale logins hoor
Het is niet nodig om met 5 man op mijn FTP deur te gaan kloppen, er staat toch niks in de map
Oh voor de mensen die hopen een grote bak met warez aan te treffen, helaas, ik maak wel normale logins hoor
Het is niet nodig om met 5 man op mijn FTP deur te gaan kloppen, er staat toch niks in de map
* Chakotay lukt het nog steeds niet om Invert the high wires te doen... Ik kan heen en weer raggen in die pool wat ik wil, maar ik kom niet hoog genoeg
Als ik extra hoogste wil krijgen met een no comply/fastplant/boneless vlieg ik 9 van de 10x doodleuk die pool uit en mieter ik een deck naar beneden (snelheid is er dus wel
)...
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
eerst moet je je special bar vol krijgen, als die vol is moet je vlak voordat je de pool verlaat om in de lucht te gaan twee keer heeeeeeeeel snel op het pijltje omhoog drukken. Op die manier is het mij gelukt
hmm heb alles effe snel doorgelezen maar er is duz nog geen oplossing voor de voodoo gebruikerz?
kheb zlef een voodoo 5 pci en menu zie thier ook vaag uit
ehm, na de patch ook @ 60 herz?Op maandag 20 mei 2002 21:15 schreef NeoN het volgende:
hmm heb alles effe snel doorgelezen maar er is duz nog geen oplossing voor de voodoo gebruikerz?
probeer ook andere resoluties!
Verwijderd
??? Ik heb dit specifieke onderwerp niet echt gevolgd, maar eh... hoe zo zitten jullie heen en weer te raggen in de pool? Welke pool??? Die invert the high wire is retemakkelijk! Zitten jullie niet op de verkeerde plek je suf te springen?Op maandag 20 mei 2002 12:57 schreef Chakotay het volgende:
* Chakotay lukt het nog steeds niet om Invert the high wires te doen... Ik kan heen en weer raggen in die pool wat ik wil, maar ik kom niet hoog genoegAls ik extra hoogste wil krijgen met een no comply/fastplant/boneless vlieg ik 9 van de 10x doodleuk die pool uit en mieter ik een deck naar beneden (snelheid is er dus wel
)...
Iemand nog tips?
Je gaat vanaf de start naar beneden waar het grote rechthoekige zwembad is, met al die ligstoelen ernaast. Je stopt nog voor het zwembad. Dan draai je je om (richting waar de start is). Je ziet dan links en rechts twee grijze ramen. Skate naar het linkerraam van de rechtste twee, zo ongeveer het midden, en spring omhoog en druk op 'pijltje naar beneden+liptrick button'. De kunst is om precies onder de lijn te springen. De hoogte is in ieder geval TOTAAL geen probleem! Ik kan naar die plek skaten, stilstaan, omdraaien en in een keer de hoogte halen.
Dus... volgens mij ben je op de verkeerde plek bezig. Of begrijp ik iets verkeerd...?
Zo heb ik het idd ook een x op een filmpje gezien, maar kon dan ook niet hoog genoeg...
Die pool is gewoon het zwembad
Die pool is gewoon het zwembad
Verwijderd
Ik heb nu de demo gedownload, geinstalleerd, wil ik het spelen, is het zo traag als iets...
System specs:
amd 1200 mhz
256 MB ram
geforce 2 mx200
System specs:
amd 1200 mhz
256 MB ram
geforce 2 mx200
misschien is deze vraag al beantwoord, maar ik stel hem toch:
Nadat ik het spel heb geintalleerd en geconfigureerd, start ik het op.
vervolges kom ik wel in het menu, maar krijg ik een melding van mijn monitor op het scherm dat het beeld "out of range is" ik heb alle mogelijke resoluties geprobeerd, maar ik krijg steeds de zelfde melding.
weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
433 mhz
gforce 2 mx 400 64 mb
320 mb ram
windows xp
laatste officiele detonator drivers
vervolges kom ik wel in het menu, maar krijg ik een melding van mijn monitor op het scherm dat het beeld "out of range is" ik heb alle mogelijke resoluties geprobeerd, maar ik krijg steeds de zelfde melding.
433 mhz
gforce 2 mx 400 64 mb
320 mb ram
windows xp
Sometimes human's are...
1.01 patch downloaden, of je refresh rate veranderen.Op dinsdag 21 mei 2002 20:03 schreef mduijvendijk het volgende:
misschien is deze vraag al beantwoord, maar ik stel hem toch:
433 mhz
gforce 2 mx 400 64 mb
320 mb ram
windows xp
Verwijderd
Hoe kan ik Canada dat rondje grinden, en welke trick is easy en levert toch veel punten op?!
Verwijderd
Draai je na de start meteen om en ga weer op de ramp waar je vanaf kwam. Spring op de houten hangweg. Sprin op de volgende houten hangweg (die door de boom loopt). Stop en draai je om. Rij de hangweg af: aan je linkerhand is een loopt een touw. Voor het eind van de hangweg (waar een mannetje staat) spring je op het touw en doe je een nosegrond (up+grind). Hou die grind vol totdat het touw stopt (niet heel ver). That's it.Op maandag 27 mei 2002 21:52 schreef kroot het volgende:
Hoe kan ik Canada dat rondje grinden, en welke trick is easy en levert toch veel punten op?!
Easy tricks leveren nooit veel punten op. Je zult moeten zweten. Oefen, oefen en oefen nog eens.
Verwijderd
de mctwist (een special)Op maandag 27 mei 2002 21:52 schreef kroot het volgende:
Hoe doe ik een 'Revert'?
(Welke knop in button config?)
Ik dacht dat het een switch was (was mij hier op Spielerij vertelt) maar dat werkt dus niet... of doe ik ut nu verkeert?
Ik dacht dat het een switch was (was mij hier op Spielerij vertelt) maar dat werkt dus niet... of doe ik ut nu verkeert?
IK kom niet verder
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
en ik maakte een kickflip
vet he
zonder te vallen
vet he
zonder te vallen
Verwijderd
revert: NOLLIE button bij het landen op QP
invert the hi wirez:
pardon? te hoog?
nee hoor
veel spannender voor mij: ik krijg het stat[point in japan in het rode vangnet achtige gebakkie oder de blimp niet te pakken. die moet ik nog, dan heb ik alle points alle goals en alle decks. krijg t klereding niet te pakken though
oh, een simpele trick die veel punten oplevert:
beetje je special meter vullen, lange special grinds maken met een paar impossibles tussen de transfers. als je heel veel gegrind hbt en instabiel wordt, een plat stukje werled bevolken en truckstand doen. dan met flip + <- de truckflip. grindknop en pijltjes switch je naar casper, anticasper, railgrind. die kun je ook weer flippen met flip + pijltje. met grab + pijtles doe je handstand, die kun je ook flippen met flip + pijltjes. als je elke stand een seconde doet en dan in die stand een paar flips, dan heb je zo een half miljoen punten met zo'n combotje. niet extreem maar zat om alle maps de scores te halen.
benodigd:
truckstand
minstens één special grind (liefst meer) perfecte manual, rail balance, en switch stats. ollie hoog is ook fijn, dan flikker je niet op je bakkes bij het transferren.
invert the hi wirez:
pardon? te hoog?
nee hoor
veel spannender voor mij: ik krijg het stat[point in japan in het rode vangnet achtige gebakkie oder de blimp niet te pakken. die moet ik nog, dan heb ik alle points alle goals en alle decks. krijg t klereding niet te pakken though
oh, een simpele trick die veel punten oplevert:
beetje je special meter vullen, lange special grinds maken met een paar impossibles tussen de transfers. als je heel veel gegrind hbt en instabiel wordt, een plat stukje werled bevolken en truckstand doen. dan met flip + <- de truckflip. grindknop en pijltjes switch je naar casper, anticasper, railgrind. die kun je ook weer flippen met flip + pijltje. met grab + pijtles doe je handstand, die kun je ook flippen met flip + pijltjes. als je elke stand een seconde doet en dan in die stand een paar flips, dan heb je zo een half miljoen punten met zo'n combotje. niet extreem maar zat om alle maps de scores te halen.
benodigd:
truckstand
minstens één special grind (liefst meer) perfecte manual, rail balance, en switch stats. ollie hoog is ook fijn, dan flikker je niet op je bakkes bij het transferren.
Verwijderd
Als je na een jump in een pipe zowat weer de grond raakt, drukt je snel op Switch en dan doe je meteen een manual. Je ziet Landing trick in 't geel verschijnen (de revert) en je kan doorgaan met de combo. ff oefenen: je doet het nu schijnbaar nog niet helemaal goed.Op dinsdag 28 mei 2002 16:41 schreef bart_vd het volgende:
Hoe doe ik een 'Revert'?
Verwijderd
Waar zit je vast...?Op dinsdag 28 mei 2002 16:52 schreef Blade_V het volgende:
IK kom niet verder
Verwijderd
Ik ga altijd naar de andere kant van het net (vanaf de start gezien) en gebruik de pipe (die brug of wat het ook is: gewoon het gedelte recht voor het rode net) die daar zit als opstapje: stevige jump met up vastgehouden en je land in het rode net (je kunt er gewoon in rijden). Kost me soms wel drie pogingen, maar zo moet het lukken.Op dinsdag 28 mei 2002 20:47 schreef KnetterGek het volgende:
Verwijderd
dan doe ik dat al heel lang fout...
eens kijken, of het me dit weekend beter lukt (nu geen tijd om te testen, moet GTA3 doen
)
eens kijken, of het me dit weekend beter lukt (nu geen tijd om te testen, moet GTA3 doen
Verwijderd
ik kan thps3 niet spelen ik krijg de volgende fout:
dit programma heeft een ongeldige bewerking....blabla
details:
SKATE3 heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module SKATE3.EXE op017f:0055b0be.
Registers:
EAX=748b5655 CS=017f EIP=0055b0be EFLGS=00010206
EBX=00000000 SS=0187 ESP=00cdfac0 EBP=01843600
ECX=748b5655 DS=0187 ESI=00569ad0 FS=6b67
EDX=00569ad0 ES=0187 EDI=01843690 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
8b 01 83 c1 fc 89 4e 04 5e 5d 5b 83 c4 08 c3 90
Stackdump:
01843710 01843600 00000000 818f2088 01843710 005548c7 00569ad0 01843710 005062cf 00000140 000000c8 00000010 00000002 01843710 0050632d 01843600
iemand een verklaring oplossing???
details:
Registers:
Stackdump:
01843710 01843600 00000000 818f2088 01843710 005548c7 00569ad0 01843710 005062cf 00000140 000000c8 00000010 00000002 01843710 0050632d 01843600
heb je wel directx 8.1 ?Op woensdag 05 juni 2002 17:22 schreef tomasnl het volgende:
ik kan thps3 niet spelen ik krijg de volgende fout:
details:
Registers:
Stackdump:
![]()
Verwijderd
ja heb ik. heb in directx config gekeken maar geen conflicten...Op woensdag 05 juni 2002 18:13 schreef JWO het volgende:
[..]
heb je wel directx 8.1 ?