Anti-aliasing.Op zondag 07 april 2002 13:06 schreef ICBM het volgende:
Ik heb een artifact probleem met SF2002,
welke reg video optie molde ook al weer die driehoek artifacts?
(je weet wel, allemaal driehoekjes langs de overgangen in polygoon modellen..en als je inzoomed op die driehoekjes worden ze steeds kleiner tot ze verdwenen zijn)
ben ff vergeten welke optie dat ook al weer was.. anyone? )
Blackhole, jij hebt hier een reputatie hoog te houden he 
Steeds maar nieuwe originele pics, echt leuk om naar te kijken
Steeds maar nieuwe originele pics, echt leuk om naar te kijken
Die plexiglas platen zijn stervens duur.. 100 euro voor een A/P panel is wel heel veelOp zondag 07 april 2002 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
Bolk en ND, ik zag op fsplanet.com een bestand staan over het maken van een zelfbouw cockpit. Misschien hebben jullie er wat aan? Hij staat hier erbij: http://www.fsplanet.com/22032002.htm
2e link

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Kheb net 2 potmeters gesoldeerd. De middelste poten van de potmeter zijn verbonden met pin nummer1 van de gamepoort en de buitenste links (as van je af, met pinnen naar boven) heb ik op pin nummer 3 respectievelijk pin mummer 6 aangesloten. Windows > toevoegen 2 assen, 0 knoppen, staat er NIET verbonden?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
yep, kan je ook beter zelf maken als je de mogelijkheid hebt. Maareh, voor het echte werk gebruik je natuurlijk dit: EPIC. Wel stervensduur, maar ik zit erover te denken om er eens voor te gaan sparenOp zondag 07 april 2002 13:57 schreef Bolk het volgende:
[..]
Die plexiglas platen zijn stervens duur.. 100 euro voor een A/P panel is wel heel veel
wat kan je met zo'n epic?Op zondag 07 april 2002 14:02 schreef bennierex het volgende:
[..]
yep, kan je ook beter zelf maken als je de mogelijkheid hebt. Maareh, voor het echte werk gebruik je natuurlijk dit: EPIC. Wel stervensduur, maar ik zit erover te denken om er eens voor te gaan sparen
JezusOp zondag 07 april 2002 14:02 schreef bennierex het volgende:
[..]
yep, kan je ook beter zelf maken als je de mogelijkheid hebt. Maareh, voor het echte werk gebruik je natuurlijk dit: EPIC. Wel stervensduur, maar ik zit erover te denken om er eens voor te gaan sparen

HIJ DOET HET AL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEAH!!!!!! WOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TSJAKKAAAAAAAA!!!!!!!!

Nu moet ik nog aan de "HD chassis bevestigen"
YEAH!!!!!! WOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TSJAKKAAAAAAAA!!!!!!!!
Nu moet ik nog aan de "HD chassis bevestigen"
Vanalles. Je hebt dan beschikking over een hele partij (als je genoeg modules erbij koopt danOp zondag 07 april 2002 14:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat kan je met zo'n epic?
edit:
beetje vage omschrijving, maar als je het echt wil begrijpen moet je maar ff de site lezen. 'k weet niet precies hoe ik het uit moet leggen
beetje vage omschrijving, maar als je het echt wil begrijpen moet je maar ff de site lezen. 'k weet niet precies hoe ik het uit moet leggen
dus dan kan je zelf allemaal 'knopjes' erop aansluiten en dan kan je het met die software precies elk knopje instellen voor een bepaalde actie?Op zondag 07 april 2002 14:07 schreef bennierex het volgende:
[..]
Vanalles. Je hebt dan beschikking over een hele partij (als je genoeg modules erbij koopt dan) inputs en outputs, zowel analoog als digitaal. Vervolgens kan je alles ook nog eens naar wens doormappen en zelf programma's schijven voor hoe bepaalde knoppen/lampjes/etc. reageren.
idd, voor 900 guldenOp zondag 07 april 2002 14:08 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dus dan kan je zelf allemaal 'knopjes' erop aansluiten en dan kan je het met die software precies elk knopje instellen voor een bepaalde actie?

yep, hetzelfde voor de outputs. Zo kan je (om maar ff een simpel voorbeeld te nemen) lampjes voor de markers laten branden wanneer je in FS over zo'n marker heen vliegt.Op zondag 07 april 2002 14:08 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dus dan kan je zelf allemaal 'knopjes' erop aansluiten en dan kan je het met die software precies elk knopje instellen voor een bepaalde actie?
Het is wel ernstig duur vind ik, maar de mogelijkheden zijn bijna eindeloos
we moete een sponsor gaan vindeOp zondag 07 april 2002 14:09 schreef Bolk het volgende:
[..]
idd, voor 900 gulden
en dan een hele cockpit nabouwen (767 he
w00t , kan dat echt? , dna kan je echt zo'n cockpit nabouwe in de kleinste detailsOp zondag 07 april 2002 14:10 schreef bennierex het volgende:
[..]
yep, hetzelfde voor de outputs. Zo kan je (om maar ff een simpel voorbeeld te nemen) lampjes voor de markers laten branden wanneer je in FS over zo'n marker heen vliegt.
SHIT!!!!!!!! ik heb voor proef nog geen knopjes eraan gesoldeerd, met als gevolg dat je hem niet normaal kan kalibreren
Er staat toch "druk op 1 van de knoppen van de besturing"? Die heb ik dus niet, en als je op volgende klikt met je muis, komt alles niet mooie gekallibreerd te staan.
(terwijl ik heb voor gekozen met 0 knoppen
)
Verwijderd
Hallo,
Weet iemand mischien nog een site waar je hele goede en mooie panels kan downloaden???
Weet iemand mischien nog een site waar je hele goede en mooie panels kan downloaden???
windows eejOp zondag 07 april 2002 14:11 schreef ND het volgende:
SHIT!!!!!!!! ik heb voor proef nog geen knopjes eraan gesoldeerd, met als gevolg dat je hem niet normaal kan kalibrerenEr staat toch "druk op 1 van de knoppen van de besturing"? Die heb ik dus niet, en als je op volgende klikt met je muis, komt alles niet mooie gekallibreerd te staan.
(terwijl ik heb voor gekozen met 0 knoppen
)
Uhhm, toch maar knoppie solderen?
wij hebbe een hele mooie first postOp zondag 07 april 2002 14:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo,
en toch maar ff voor de lui-heid
www.flightsim.com
www.avsim.com
Een maand of 2 terug ben ik het web eens over gesurft om zo veel mogelijik info te vinden over het zelfbouwen van cockpits. Toen kwam ik er iegenlijk altijd weer bij uit dat je EPIC nodig hebt, wil je het geheel echt realistisch maken. Check voor de gein eens hier. Staat nog niet zo veel, maar dan krijg je een beetje idee van hoe het werkt.Op zondag 07 april 2002 14:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
we moete een sponsor gaan vinde
en dan een hele cockpit nabouwen (767 he)
[..]
w00t , kan dat echt? , dna kan je echt zo'n cockpit nabouwe in de kleinste details
Verwijderd
Ja dit kan echt.Op zondag 07 april 2002 14:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
we moete een sponsor gaan vinde
en dan een hele cockpit nabouwen (767 he)
[..]
w00t , kan dat echt? , dna kan je echt zo'n cockpit nabouwe in de kleinste details
Kijk maar eens op deze site: http://www.flightcomputers.nl
Die man wilt zo een cockpit gaan bouwen van een Boing 757.
Idd denk maar zometeen knopje solderen. Windows is ook stom zeg :Op zondag 07 april 2002 14:13 schreef Bolk het volgende:
[..]
windows eej![]()
Uhhm, toch maar knoppie solderen?
windows : Hoeveel knoppen heeft de besturing?
gebruiker : 0
windows : Druk op een knop van de besturing om dit te bevestigen
gebruiker : AAAARGH!!!!!!!!
(ga nu ff huiswerk maken)
Een besturing zonder knoppen is ook nogal nutteloos nietwaar?Op zondag 07 april 2002 14:16 schreef ND het volgende:
[..]
Idd denk maar zometeen knopje solderen. Windows is ook stom zeg :
windows : Hoeveel knoppen heeft de besturing?
gebruiker : 0
windows : Druk op een knop van de besturing om dit te bevestigen
gebruiker : AAAARGH!!!!!!!!![]()
STOMME UT DOOS!!!! NOU BEN IK HET ZAT! WAAR IS DIE LINUX CD?!?!?
(ga nu ff huiswerk maken)
* KIMBLE snapt er nie veel van maarja..Op zondag 07 april 2002 14:14 schreef bennierex het volgende:
[..]
Een maand of 2 terug ben ik het web eens over gesurft om zo veel mogelijik info te vinden over het zelfbouwen van cockpits. Toen kwam ik er iegenlijk altijd weer bij uit dat je EPIC nodig hebt, wil je het geheel echt realistisch maken. Check voor de gein eens hier. Staat nog niet zo veel, maar dan krijg je een beetje idee van hoe het werkt.
ik ben ook beetje op zoek gegaan naar cockpit bouw zooi
maar ik heb site's daar kan je hele onderdelen kopen
moet je dat ook op de epic aansluite of ergens anders op
Kan op de Epic. Het enige nadeel zonder epic is is dat je poorten te kort komt. Als ik een pedelstack bouw, ben ik me hele gameport kwijt. Dus daar kan geen stuur ed bij. Met die epic kan dat dus welOp zondag 07 april 2002 14:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE snapt er nie veel van maarja..
ik ben ook beetje op zoek gegaan naar cockpit bouw zooi
maar ik heb site's daar kan je hele onderdelen kopen
moet je dat ook op de epic aansluite of ergens anders op
inkoop actie?Op zondag 07 april 2002 14:21 schreef Bolk het volgende:
[..]
Kan op de Epic. Het enige nadeel zonder epic is is dat je poorten te kort komt. Als ik een pedelstack bouw, ben ik me hele gameport kwijt. Dus daar kan geen stuur ed bij. Met die epic kan dat dus wel

mocht avsim niet linken: http://avsim.com/bluesideup/pics_adhoc/mcpfront.jpg ff knippe en plakke in browser
Ik regel het wel, maar eerst sparenOp zondag 07 april 2002 14:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
inkoop actie?
*kuch* dan krijgen we vast wel korting *kuch*
Ja dit was maar een test opstelling (die al meteen weer moet worden uitgebreidOp zondag 07 april 2002 14:18 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Een besturing zonder knoppen is ook nogal nutteloos nietwaar?
Op zondag 07 april 2002 14:24 schreef Bolk het volgende:
[afbeelding]
mocht avsim niet linken: http://avsim.com/bluesideup/pics_adhoc/mcpfront.jpg ff knippe en plakke in browser

^^^ kan je allemaal kant-en-klaar kopen
mooie cockpit maar je had moete zetteOp zondag 07 april 2002 14:27 schreef bennierex het volgende:
EAT THIS
http://www.avsim.com/project757/pics/week19.html
"we gonna BEAT THIS 8-)"
True, trueOp zondag 07 april 2002 14:28 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
mooie cockpit maar je had moete zette
"we gonna BEAT THIS 8-)"
edit:
Zelfmaken blijft leuker/goedkoper
Zelfmaken blijft leuker/goedkoper
dit moete jullie ff checke 
http://www.em.ca/~cockpits/products/panellst.htm
niet naar de prijzen kijke
http://www.em.ca/~cockpits/products/panellst.htm
niet naar de prijzen kijke
ik wil eik een 737-400 nabouwen (althans, beginnen met wat onderdelen
) maar alles wat ze aan resources en software hebben is voor 737NG's (o.a. Project Magenta). Maar da's toch iets voor de toekomst. Eerst maar eens proberen werkende throttles te bouwen.
sjek dit filmpie eens:
http://www.projectmagenta.com/files/MagentaPromo.zip
*droomdroomdroom*
sjek dit filmpie eens:
*droomdroomdroom*

volgens mij kunnen we het volgende topic zo gaan noemen:
[fs2002/cockpitbouw]vragen en foto's/screenshot's deel21
[fs2002/cockpitbouw]vragen en foto's/screenshot's deel21
Volgens mij kun je beter van een afgedankte 767 de cockpit afzagen... ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook
heb jij ergens een 767 cockpit staan danOp zondag 07 april 2002 14:39 schreef DroogKloot het volgende:
Volgens mij kun je beter van een afgedankte 767 de cockpit afzagen... ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook
my good wat een wh000t filmpje, * KIMBLE wil dat ook (alleen nog een betereOp zondag 07 april 2002 14:34 schreef bennierex het volgende:
ik wil eik een 737-400 nabouwen (althans, beginnen met wat onderdelen) maar alles wat ze aan resources en software hebben is voor 737NG's (o.a. Project Magenta). Maar da's toch iets voor de toekomst. Eerst maar eens proberen werkende throttles te bouwen.
sjek dit filmpie eens:
*droomdroomdroom*
btw hier nog meer pics van die cockpit http://www.schiratti.com/cockpit.html
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/dualthr.htm
Onderaan staat wat je moet aanpassen, dat staat in et blauw. Kzie niets in het blauw, jullie wel?
Onderaan staat wat je moet aanpassen, dat staat in et blauw. Kzie niets in het blauw, jullie wel?
Wat voor PC zou je nodig hebben?
met fs2002 en addons scenery, zo'n hele zware computerOp zondag 07 april 2002 14:49 schreef Bolk het volgende:
Wat voor PC zou je nodig hebben?

Denk eerder een server met 2 gig geheugen. Ondersteunt Flightsim ook dual processor?Op zondag 07 april 2002 14:50 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
met fs2002 en addons scenery, zo'n hele zware computer
neinOp zondag 07 april 2002 14:51 schreef Bolk het volgende:
[..]
Denk eerder een server met 2 gig geheugen. Ondersteunt Flightsim ook dual processor?
ze gebruiken vaak 1 pc voor de visuals en EPIC, en dan nog wat pc's voor de schermpjes in de cockpitOp zondag 07 april 2002 14:51 schreef Bolk het volgende:
[..]
Denk eerder een server met 2 gig geheugen. Ondersteunt Flightsim ook dual processor?
Wat voor schermpjes gebruiken ze eigenlijk? gewone monitoren lijkt me sterk..Op zondag 07 april 2002 14:52 schreef bennierex het volgende:
[..]
ze gebruiken vaak 1 pc voor de visuals en EPIC, en dan nog wat pc's voor de schermpjes in de cockpit
dan moet die visual pc erg zwaar zijn , dan meot die zo'n 4kanten te gelijk berekeneOp zondag 07 april 2002 14:52 schreef bennierex het volgende:
[..]
ze gebruiken vaak 1 pc voor de visuals en EPIC, en dan nog wat pc's voor de schermpjes in de cockpit

Heeft nou niemand enige idee hoe ik het beste een platte reep alu kan vast maken aan de ronde as van de potmeter?!??????
Ga je hem rechtstreeks op de potmeter doen? nee toch? Moet tandwiel tussen?Op zondag 07 april 2002 14:55 schreef ND het volgende:
Heeft nou niemand enige idee hoe ik het beste een platte reep alu kan vast maken aan de ronde as van de potmeter?!??????
Nee ik doe er geen tandwiel tussen, de precisiteit blijft het zelfde omdat een overbenging 3:1 hetzelfde is als ik nu 1:1 doe en de potmeter maar 95 graden draait. (270/3=90)Op zondag 07 april 2002 14:57 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ga je hem rechtstreeks op de potmeter doen? nee toch? Moet tandwiel tussen?
Hmm, hoe krijg je alu vast aan glad staal? misschien een inkeping maken in je potmeter ofzo? schroefdraad eraan draaien zou helemaal beter zijn maar dan moet je de materialen er wel voor hebben.Op zondag 07 april 2002 14:59 schreef ND het volgende:
[..]
Nee ik doe er geen tandwiel tussen, de precisiteit blijft het zelfde omdat een overbenging 3:1 hetzelfde is als ik nu 1:1 doe en de potmeter maar 95 graden draait. (270/3=90)
ja hoe wil je er schroefdraad van maken dan? Zou wel een mooie oplossing zijnOp zondag 07 april 2002 15:01 schreef Bolk het volgende:
[..]
Hmm, hoe krijg je alu vast aan glad staal? misschien een inkeping maken in je potmeter ofzo? schroefdraad eraan draaien zou helemaal beter zijn maar dan moet je de materialen er wel voor hebben.
Wat dachten jullie avn het volgende concept : Als je een tandwiel op een motor as wil vastzetten zet je dit vast met een inbus schroefje in de tandwiel die dan "vastschroeft" aan je as, en blijft het mooi zittten. Hoe dit concept uit te werken voor plat(hendel) op rond(as)?
nee hoor, 1tje maar, behalve als we met parabolische spiegels gaan werken natuurlijkOp zondag 07 april 2002 14:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dan moet die visual pc erg zwaar zijn , dan meot die zo'n 4kanten te gelijk berekene
Op zondag 07 april 2002 15:08 schreef bennierex het volgende:
[..]
nee hoor, 1tje maar, behalve als we met parabolische spiegels gaan werken natuurlijk
betaal jij ze
Verwijderd
goede metaal lijm wil misschien wel helpen. mits er niet te veel kracht op komt.Op zondag 07 april 2002 15:01 schreef Bolk het volgende:
[..]
Hmm, hoe krijg je alu vast aan glad staal? misschien een inkeping maken in je potmeter ofzo? schroefdraad eraan draaien zou helemaal beter zijn maar dan moet je de materialen er wel voor hebben.
inkoopactie?Op zondag 07 april 2002 15:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
betaal jij ze
ik wil hem denk ik op de volgende manier bevestigen :Op zondag 07 april 2002 15:30 schreef 777 het volgende:
[..]
goede metaal lijm wil misschien wel helpen. mits er niet te veel kracht op komt.
code:
1
2
3
4
5
6
| | | | | | | | | | | |O| |
de O is de as.
Ik moet dus in de platte staaf een gat boren die precies om de as past. Nu de volgende opties
1)Hij past net niet/net wel. Zo klemt hij zich vast om de as, in de hoop dat deze hem dan "meeneemt" en niet gaat slippen
2)Hij word/is te groot (het gat) en ik moet er dan voor zorgen dat hij word "vastgelijmd" op de as
3)Ik maak een stukje van de as plat, je krijgt dat het volgende
code:
1
2
3
4
5
6
| || || || || || || ||_|| | U | --- |
de || hoort bij de alu platte staaf, en de U is de as die vlak is afgevijld
Probleem, hoe krijg ik hem vlak afgevijld?
4)IDEEN/TIPS ZIJN VAN HARTE WELKOM
Ik ga iig een potmeter kopen met een plat stukkie als die er zijn 
Op school heb ik trouwens wel een mooie gehad zonder as, dan ken je er zelf iets infrotten
Op school heb ik trouwens wel een mooie gehad zonder as, dan ken je er zelf iets infrotten
Verwijderd
wat is de diameter van de as?Op zondag 07 april 2002 15:39 schreef ND het volgende:
[..]
ik wil hem denk ik op de volgende manier bevestigen :
code:
1 2 3 4 5 6 | | | | | | | | | | |O|
de O is de as.
Ik moet dus in de platte staaf een gat boren die precies om de as past. Nu de volgende opties
1)Hij past net niet/net wel. Zo klemt hij zich vast om de as, in de hoop dat deze hem dan "meeneemt" en niet gaat slippen
2)Hij word/is te groot (het gat) en ik moet er dan voor zorgen dat hij word "vastgelijmd" op de as
3)Ik maak een stukje van de as plat, je krijgt dat het volgende
code:
1 2 3 4 5 6 || || || || || || ||_|| | U | ---
de || hoort bij de alu platte staaf, en de U is de as die vlak is afgevijld
Probleem, hoe krijg ik hem vlak afgevijld?
4)IDEEN/TIPS ZIJN VAN HARTE WELKOM
6mmOp zondag 07 april 2002 15:42 schreef 777 het volgende:
[..]
wat is de diameter van de as?
Verwijderd
tsja. niet echt veel. gewoon as goed vast houden en vijlen maar. je hebt wat geduld nodig en moet wel voorzichtig zijn. inklemmen is nog de beste optie, maar een gat van exact 6 mm is lastig te boren in een plaat (hangt van je gereedschap af.(als de as teminste exact 6mm is).Op zondag 07 april 2002 15:44 schreef ND het volgende:
[..]
6mm
Ik heb het een keer gedaan met mijn pa zijn werk. Dat is wel ongeveer 8 jaar geleden. Het is heel leuk, als je mooi weer hebt.Op zaterdag 06 april 2002 23:44 schreef Bolk het volgende:
Mensen,
Ik heb zo eens met Aerodynamic en Kimble gesproken, maar het lijkt me best leuk om te gaan zweefvliegen. Welke enthausiasteling weet hier lekker veel over te vertellen? Lidmaatschap ed. Hoe alles in zijn werk gaat. Ik heb wel wat sites gezien maar die bieden weinig informatie of de zweefvliegclubs zijn ontzettend duur. Anyone?
Toen ik ging werd er eerst een beetje uitgelegd over termiek enzo daarna het vliegtuig bekijken en dan wordt er gezegd wie wanneer mag en dan kun je wachten en dan zie je allemaal groene mensen uit het vliegtuig stappen en gelijk daarna

Sommige mensen hebben ervanaf gezien en dat scheeld weer wachten voor mij. Ik heb zelf ook moeten

Ik ga nu de rest van dit topic doorlezen dus ik zie/lees jullie later wel.
Ben bezig met de Posky Boeing 767 en Airbus A330 als AI aircrafts. De 767 werkt nu door wat te rommelen met de air-files, maar de A330 klapt kilometers voor de rwy de grond in. Misschien maar eens dezelfde truc uitproberen als bij de 767. Wel mooie AI plane trouwens.

Verwijderd
ik heb gelezen dat je in totaal een stuk of 5 pc's nodig hebt van ongeveer 1,5 gigaherz.Op zondag 07 april 2002 14:52 schreef bennierex het volgende:
[..]
Is er al nieuws over de PoSky 757?
neuj hoor, momentje, dan zoek ik ff een van die projecten op met beschrijving van de gebruikte pc's...Op zondag 07 april 2002 16:22 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
ik heb gelezen dat je in totaal een stuk of 5 pc's nodig hebt van ongeveer 1,5 gigaherz.
hee kijk, een screenshot....
tampert, kriminalpolizei
kewlOp zondag 07 april 2002 16:24 schreef bennierex het volgende:
[..]
neuj hoor, momentje, dan zoek ik ff een van die projecten op met beschrijving van de gebruikte pc's...
w0000t, ik zie hier net een a320 opstijgen
tampert, kriminalpolizei
Hij is mooi heOp zondag 07 april 2002 16:29 schreef Evilernie het volgende:
w0000t, ik zie hier net een a320 opstijgen
1. http://www.wakayamanet.or.jp/jun/fs/system-e.html
2. http://www.b737ng.yucom.be/overv.htm
Owjah, hier nog een link met een mooie sim (wel echte onderdelen gebruikt): http://www.737sim.com/
2. http://www.b737ng.yucom.be/overv.htm
Owjah, hier nog een link met een mooie sim (wel echte onderdelen gebruikt): http://www.737sim.com/
Weten jullie hier wat mee (ik hoop dat het duidelijk is)
Het gas ding ziet er dus zo uit
Het zit op 1 print plaatje.
Als hij onderaan zit is hij dus 0
De rechter was gas en de linker rem (duh)
Heeft iemand een idee om hier gas hendel van te maken?
Ik ben zelf niet zo creatief.
Het gas ding ziet er dus zo uit
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [] O [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] <([]) ([])> index [] = reels <([]) = waar het pendaal aanzat (verschuivbaar (meer gas dus)) O = stekker |
Het zit op 1 print plaatje.
Als hij onderaan zit is hij dus 0
De rechter was gas en de linker rem (duh)
Heeft iemand een idee om hier gas hendel van te maken?
Ik ben zelf niet zo creatief.
http://www.wakayamanet.or.jp/jun/fs/autothrust.avi
autothrottle
edit:
voor de andere throttle-bouwers hier: http://www.wakayamanet.or.jp/jun/fs/makingthrottle.html
autothrottle
edit:
voor de andere throttle-bouwers hier: http://www.wakayamanet.or.jp/jun/fs/makingthrottle.html
goeiemiddag.. iedereen lekker bezig zie ik.. maareh, ik kan niet op de Posky site komen, iemand van jullie wel?
edit:
hmm, nu kan ik er wel op komen.... eehmm is er ook al een mooi panel beschikbaar?
edit:
hmm, nu kan ik er wel op komen.... eehmm is er ook al een mooi panel beschikbaar?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Is het mogelijk om naast screenshots te maken van fs2002 ook filmpjes te maken. .avi of andere formaten.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ben ik mee bezig, ik zoek alleen dat ene liedje van airborne nogOp zondag 07 april 2002 17:08 schreef klwong het volgende:
Is het mogelijk om naast screenshots te maken van fs2002 ook filmpjes te maken. .avi of andere formaten.
Dit is al een paar keer eerder gevraagdOp zondag 07 april 2002 17:08 schreef klwong het volgende:
Verwijderd
Zal dit een fijn systeempie zijn voor FS2002?
Processor:
AMD Athlon XP 1600+ S-A € 167,00
Geheugen:
Dimm 512MB PC-133 OEM € 184,00
Harde Schijf:
n.v.t.
Videokaart:
Asus V7700 GF2 TI/T 64MB Luxe € 243,00
Evt geluidsyteem:
speakers: Philips 500Watt A2.5 Subwoofer € 69,00
geluidskaart: Soundblaster Live 5.1 Bulk / € 49,00 / 99,00
Soundblaster Audigy player oem
Totaal: € 712,00 / 762,00
Processor:
Geheugen:
Harde Schijf:
n.v.t.
Videokaart:
Evt geluidsyteem:
Voor FS heb je processor power nodig dus als het ff kan een 1800+ / 2000+. Ook DDR geheugen is aan te bevelenOp zondag 07 april 2002 17:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zal dit een fijn systeempie zijn voor FS2002?
Processor:
Geheugen:
Harde Schijf:
n.v.t.
Videokaart:
Evt geluidsyteem:
Verwijderd
Wat heb je zelf voor een systeempie?Op zondag 07 april 2002 17:14 schreef Bolk het volgende:
[..]
Voor FS heb je processor power nodig dus als het ff kan een 1800+ / 2000+. Ook DDR geheugen is aan te bevelen
(ps: ook anderen mogen dit (graag) over zichzelf beantwoorden)
Na gister een 767 in Barajas geparkeerd te hebben, ben ik overgestapt op de A330 die daar gereed stond. Eindbestemming is de zuidkust van Spanje.. ik zie nog wel welk veld 
Cleared for takeoff

Gearriveerd op cruising alt

Op naar de volgende waypoint
Cleared for takeoff

Gearriveerd op cruising alt

Op naar de volgende waypoint

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
http://home.planet.nl/~nieu1076/comspecs.htmlOp zondag 07 april 2002 17:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Wat heb je zelf voor een systeempie?
Zie sig en hij doet het erûg goedOp zondag 07 april 2002 17:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
edit
het overclocken moet ik nog ff wat verder doen totdat ik weer tijd heb
MSI K7T266 PRO 2 DDROp zondag 07 april 2002 17:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
256 MB DDR PC 2100
AMD Athlon XP 1800+
GeFORCE II GTS 64MB DDR
BP6, dual cel 366Op zondag 07 april 2002 17:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
384 sdram
TNT2-u
Loopt nog best aardig
Verwijderd
Ben druk planes aan het downloaden voor de worldai 
gna gna, alle Airbussies van Posky zijn al binnen, nu alle boings.
gna gna, alle Airbussies van Posky zijn al binnen, nu alle boings.
zie sig..Op zondag 07 april 2002 17:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ik heb 2 knopjes toegevoegd aan mijn throttle! 
Iemand al een idee (maakt niet uit of het haalbaar is, je weet maar nooit) hoe het beste een throttle hendel aan een as kan bevestigen?
Zijn er tandwielen te koop met boorgat van 6mm? Of zijn dat moeilijke te verkrijgen dus dure dingen? (hmz,dinsdag ff lanks de modelbouwzaal
)
Iemand al een idee (maakt niet uit of het haalbaar is, je weet maar nooit) hoe het beste een throttle hendel aan een as kan bevestigen?
Zijn er tandwielen te koop met boorgat van 6mm? Of zijn dat moeilijke te verkrijgen dus dure dingen? (hmz,dinsdag ff lanks de modelbouwzaal
Maar als bolk er mee bezig is dan kan het toch wel op een of ander manierOp zondag 07 april 2002 17:11 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dit is al een paar keer eerder gevraagdmaar volgens mij kon dat niet
Ik begreep eerst van hem dat het niet kon maar ik weet dus niet hoe hij het gedaan heeft dat moet bolk dan zelf maar ff zeggenOp zondag 07 april 2002 17:36 schreef klwong het volgende:
[..]
Maar als bolk er mee bezig is dan kan het toch wel op een of ander manier
TVout -> TVin -> capturenOp zondag 07 april 2002 17:39 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik begreep eerst van hem dat het niet kon maar ik weet dus niet hoe hij het gedaan heeft dat moet bolk dan zelf maar ff zeggen
Je kunt op avsim ook zoeken op worldai.zip en dan vind je hem welOp zondag 07 april 2002 17:42 schreef Uncle-Sam het volgende:
Weet iemand nog op de hoeveelste pagina dat worldai.zip te downloaden was?
Hmmm... dat wordt moeilijk als je maar een PC hebt, een ook nog eens geen TV-OUT.Op zondag 07 april 2002 17:40 schreef Bolk het volgende:
[..]
TVout -> TVin -> capturen
Dan maar een plaatje van mijn VA.

Verwijderd
okeOp zondag 07 april 2002 17:44 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je kunt op avsim ook zoeken op worldai.zip en dan vind je hem wel
ZO hier ben ik weer met mijn nieuwe aanwinst .
Was alleen ff een beetje poetsen maar glimmen doet hij weer.
Hier dus mijn nieuwe B737 - 200

Zo ik ga weer ff verder vliegen ..
Was alleen ff een beetje poetsen maar glimmen doet hij weer.
Hier dus mijn nieuwe B737 - 200
Zo ik ga weer ff verder vliegen ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zo, dan nu de rest van de vlucht
Destination is Malaga geworden
Zuidkust van Spanje

In de verte doemen de onweerswolken op

Touchdown

Op naar de parking
Zuidkust van Spanje

In de verte doemen de onweerswolken op

Touchdown

Op naar de parking

Voor uncle sam...
worldai.zip
Ennuh kimble kan je mij ff de files en de source sturen, die ik nodig heb om zo'n compuspecs site te maken in GoT look??
worldai.zip
Ennuh kimble kan je mij ff de files en de source sturen, die ik nodig heb om zo'n compuspecs site te maken in GoT look??
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
pagina opslaan en ff in het html bestand ff naar jou specs changeOp zondag 07 april 2002 18:58 schreef McFlipp het volgende:
Voor uncle sam...
worldai.zip
Dit topic is gesloten.