ja ik zag hetOp zaterdag 06 april 2002 16:06 schreef The_FrankO het volgende:
die Uncle-Sam die is lekker bezig

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ja ik zag hetOp zaterdag 06 april 2002 16:06 schreef The_FrankO het volgende:
Verwijderd
hoezo,Op zaterdag 06 april 2002 16:06 schreef The_FrankO het volgende:
we openen pas een nieuw deel na 1000 posts en dat wordt vante voren wel aangekondigdOp zaterdag 06 april 2002 16:10 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
hoezo,
Hoe bedoel je?
tampert, kriminalpolizei
• je komt hier, vraagt haast alleen maar zooi verder niks, en die problemen kunnen makkelijk opgelost door de read-me te lezenOp zaterdag 06 april 2002 16:10 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
hoezo,
Hoe bedoel je?
Op zaterdag 06 april 2002 16:14 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
• je komt hier, vraagt haast alleen maar zooi verder niks, en die problemen kunnen makkelijk opgelost door de read-me te lezen
• zet altijd "uncle-sam" onder je post, dit mag niet
• opend een topic uit je eigen wil, geen overleg met ons/mod
• we sluiten altijd bij +/- 1000posts en jij maakt een nieuwe (check ook 1 naar boven) bij post 1500
• en je bent verbaasd dat je iets totaal fout doet
zo..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
• je zit je icoontje te proberen in dit topicOp zaterdag 06 april 2002 16:14 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
• je komt hier, vraagt haast alleen maar zooi verder niks, en die problemen kunnen makkelijk opgelost door de read-me te lezen
• zet altijd "uncle-sam" onder je post, dit mag niet
• opend een topic uit je eigen wil, geen overleg met ons/mod
• we sluiten altijd bij +/- 1000posts en jij maakt een nieuwe (check ook 1 naar boven) bij post 750
• en je bent verbaasd dat je iets totaal fout doet
zo..
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
nope, sorryOp zaterdag 06 april 2002 16:45 schreef Bolk het volgende:
Ah, gezellig hiero
Weet iemand nog een oplossing voor mijn klapperende-geen-idee-hebbende-wellicht-goede-instelling-elevator geval?
Doe dat maar ik kan nietOp zaterdag 06 april 2002 16:50 schreef nealzie het volgende:
en dan nu wil ik eens met een 'team' een goede fs site maken!
Ik heb nog een mooi beginners manual voor ILS in een word document. Het is wel een edit op die van KIMBLE.Op zaterdag 06 april 2002 16:52 schreef nealzie het volgende:
je kan tog wel faqs schrijven?!
die van kimble is goed genoeg hoorOp zaterdag 06 april 2002 16:54 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi beginners manual voor ILS in een word document. Het is wel een edit op die van KIMBLE.
Problemen opgelost!Op woensdag 03 april 2002 18:01 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Ik zit ook flink te balen van mijn comp af en toe.
Tijdens FS wordt de hele tijd de HD aangesproken en dan gaat het naar mijn mening veel te schokkerig.
Ik heb nu een P4 1,7 GHZ
256 MB RDRAM
Geforce 2MX 400
Kan ik beter meer RAM erbij halen of een Geforce 4 ofzo?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Tnx, maar optie 2 werkt iig niet. Had ik ook zien staan op de gmax site.Op zaterdag 06 april 2002 00:34 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, bij mij heeft het ook even geduurd voor het werkte. Ondertussen ben ik erachter.
1. het MakeMDL proggie moet op een plek staan waar gmax het kan vinden. Wat bij mij werkt is de dir c:\gmax\stdplugs, misschien kun je dat ook eens proberen. Als je het programma ziet starten dan is het ok, je kunt dan stap 2 gaan evalueren.
2. als gmax het makemdl ding start en meteen weer afsluit, dan is er sprake van een fout in je .gmax file die niet door MakeMDL afgehandeld kan worden. Alles gaat dan zo snel dat je niet ziet wat er fout gaat. Een van de meest bekende problemen is dat je systeem geconfigureerd is volgens NL instellingen, dus een komma als decimaalteken en een punt voor duizendtallen. Verander dit eens naar punt voor decimalen en komma voor duizendtallen. Bij mij (en vele anderen) heeft dit geholpen; check de gmax support site.
BTW fuselage van gister is inmiddels voorzien van staart en vleugels (rechts). Morgen gaan de vleugels bewegende delen krijgen
Op zaterdag 06 april 2002 17:49 schreef nealzie het volgende:
mijn bijdrage aan het topic komt er zo weer aan! (ongeveer 40 pics)
keb ze toevallig net zitten installen maar ben mijn eerste bezoekje aan Alicante crashte FS2002 meteenOp zaterdag 06 april 2002 17:39 schreef Major Carnage het volgende:
Vanmiddag een vluchtje van Barcelona naar een of ander veldje in de buurt van Madrid gedaan
Gebruikte scenery:
spscen02.zip
sptex102.zip
sptex202.zip
spaddon1.zip
spaddon2.zip
spaddtx2.zip
spaddon3.zip
Allen te vinden op flightsim.com
Dan nog een vraagje/opmerking..
Ik heb met die nieuwe posky dus echt bijna altijd een crash als ik hem neerzet.. of het nou een hele zachte landing is of een harde.. weinig fuel of veel.. het maakt geen ene moer uit
Iemand die hetzelfde heeft? Of een oplossing?
Verwijderd
Waar kan ik de vliegtuigen van Mike Stone downloaden. Ben namelijk hard bezig met ai traffic. Heb nu iets van 20 repaints van de standaard boeing 737(gmax)Op zaterdag 06 april 2002 12:06 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Nee, dat zijn toch echt PSS'jes
Mike Stone's modellen zijn inderdaad erg vriendelijk voor je systeem... en ze zien er zeer acceptabel uit. Al z'n A320s / B757s / RJ85s maken inmiddels deel uit van m'n AI traffic
Artikel 14 / Duur en beëindiging van de OvereenkomstOp zaterdag 06 april 2002 18:05 schreef KIMBLE het volgende:
[superOFFtopicmode]
weet iemand hier wat de opzeg termijn is van Planet ADSL? (mxstream)
[/superOFFtopicmode]
heb niks te melden
Jummie @ die Citation XOp zaterdag 06 april 2002 17:57 schreef nealzie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kom jij eens on-line jongeman!Op zaterdag 06 april 2002 18:09 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Jummie @ die Citation X
Verwijderd
Dat klopt als een zwerende vinger!Op zaterdag 06 april 2002 09:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat is gewoon de posky 767 die die zelf heeft gevlogen, en pics bij gemaakt heb
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wat heb je allemaal veranderd dan zodat ie het nu wel doet?Op zaterdag 06 april 2002 09:51 schreef rdluca het volgende:
Eindelijk werkt de Posky767V3 ook bij mij goed. Tot gister veel problemen met wegvallende power bij een task switch en spot view waardoor die stalde.
Na een hoop gerommel en geklooi in FS2002.cfg en de Aircraft.cfg werkt het allemaal perfect. Dat bleek tijdens de MP808-vlucht KLAX-EHAM.
Alleen heeft me videokaart de grootste moeite met alles, ergens wat misgegaan in het geklooi dus dat wordt vandaag weer verder klooien.
Enfin... de MP808 KLAX-EHAM
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
wat kan je der niet aan snappen? gewoon een beetje dingetjes opzoeken tog? of als je egt een flightplan ermee wilt maken, rechtermuisklik op zoon driehoekje, add to flightplanOp zaterdag 06 april 2002 20:22 schreef Evilernie het volgende:
is er ergens een manual voor fsnav. Ik snap er geen ass van...
Tja dat weet ik ook nooit, ik doe altijd maar 430, omdat je dat ook moet invullen bij de tutorial en tot nu toe werkt dat prima.Op zaterdag 06 april 2002 20:23 schreef rellehenk het volgende:
Ik ben nu aan het vliegen met de PSS Airbus, maar wat moet ik eigenlijk invullen bij MDA?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
De MDA verschilt per situatie en staat onderaan op de approach plate van een bepaalde runway aangegeven.Op zaterdag 06 april 2002 21:00 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Tja dat weet ik ook nooit, ik doe altijd maar 430, omdat je dat ook moet invullen bij de tutorial en tot nu toe werkt dat prima.
Ja, dat wist ik al, alleen waar kan ik op dat kaartje de MDA vinden??Op zaterdag 06 april 2002 21:22 schreef rdluca het volgende:
Misschien is een toelichting wat makkelijker zodat we weten waarover we het hebben:
MDA =Minimum Descent Altitude:
De hoogte bij een non-precision approach waaronder een daling niet kan doorgaan zonder dat je visual reference hebt m.b.t. de runway en de omgeving. Oftewel; op deze hoogte moet je de runway in zicht hebben.
DH =Decision Height:
De hoogte waarop bij een ILS approach de runway of de approach lights in zicht moeten zijn. Is dit niet het geval moet de approach worden afgebroken (missed approach)
Links onderin bij minimums:Op zaterdag 06 april 2002 21:43 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al, alleen waar kan ik op dat kaartje de MDA vinden??
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ziet mijne postOp zaterdag 06 april 2002 22:11 schreef ND het volgende:
Bolk, heb je nog wat ideetjes?
Ik zie het verkeerd, of ik begrijp je verkeerd, maar welke post bedoel je nou?Op zaterdag 06 april 2002 22:12 schreef Bolk het volgende:
[..]
ziet mijne post
vraagje?hoe heb jij deze scenery geinstalleerd.het zijn 6 mappen.alvast bedankt voor je uitlegOp zaterdag 06 april 2002 17:39 schreef Major Carnage het volgende:
Vanmiddag een vluchtje van Barcelona naar een of ander veldje in de buurt van Madrid gedaan
El Prat
[afbeelding]
Rolling
[afbeelding]
Takeoff
[afbeelding]
Dorpje aan de kust
[afbeelding]
Bochie
[afbeelding]
En toen crashte FSscreen weer..
Aan de gate..
[afbeelding]
Gebruikte scenery:
spscen02.zip
sptex102.zip
sptex202.zip
spaddon1.zip
spaddon2.zip
spaddtx2.zip
spaddon3.zip
Allen te vinden op flightsim.com
tampert, kriminalpolizei
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Pin Function Pin Function 1: + 5 Volts from PC 7: Button 2 2: Button1 10: Button 3 3: Throttle engine 1 (the left one) 11: analoog 4: Ground 13: analoog 6: Throttle engine 2 (the right one) 14: Button 4 |
Ja maar zo ging het toen ook ..Op zaterdag 06 april 2002 22:59 schreef Evilernie het volgende:
lijkt me best naar, de hele tijd uit ene raampje kijken waar je zit....
Mmm als je de examples ook al niet ge-exporteerd krijgt dan ligt het toch echt aan je instellingen voor zover ik weet. Mij is het ook gelukt, na een veranderingOp zaterdag 06 april 2002 17:41 schreef bennierex het volgende:
[..]
Tnx, maar optie 2 werkt iig niet. Had ik ook zien staan op de gmax site.
Optie 1 moet ik dan ,maar eens proberen, maar ik ben bang dat ook dat niet helpt, aangezien ik meestal wel het proggie op zie starten. Aan m'n gmax file moet het ook niet liggen, want bij de voorbeeld-files van MS (MD-83, DHC8-100 en de Piper) lukt het exporten ook niet.
Bedankt voo rhet helpen iig
Wow wat een brak model van die Citation zeg! Vergelijk je plaatjes eens met het origineelOp zaterdag 06 april 2002 17:57 schreef nealzie het volgende:
[..een heleboel plaatjes..]
Neem je ook verzoekjes aan? Ik heb hier namelijk nog een Bellanca Decathlon liggen die in zekere staat van gereedheid verkeert (lees: alleen de vleugel is af)Op zondag 07 april 2002 00:25 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
zweefvliegen heerst.....Ik doe hetOp zaterdag 06 april 2002 23:44 schreef Bolk het volgende:
Mensen,
Ik heb zo eens met Aerodynamic en Kimble gesproken, maar het lijkt me best leuk om te gaan zweefvliegen. Welke enthausiasteling weet hier lekker veel over te vertellen? Lidmaatschap ed. Hoe alles in zijn werk gaat. Ik heb wel wat sites gezien maar die bieden weinig informatie of de zweefvliegclubs zijn ontzettend duur. Anyone?
tampert, kriminalpolizei
van mn speurtochten over inet kan ik me het merk Bellanca wel herinneren, ik ga nog ff kijken. En als je samen wilt werken: stuur die vleugel maar op dan kijk ik wat ik voor je kan doen.Op zondag 07 april 2002 00:29 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Neem je ook verzoekjes aan? Ik heb hier namelijk nog een Bellanca Decathlon liggen die in zekere staat van gereedheid verkeert (lees: alleen de vleugel is af)
Ik vind die airbussen maar wazige dingen. Wel mooie VC. Jammer dat ie het bij mij rot doetOp zondag 07 april 2002 01:21 schreef McFlipp het volgende:
Zo fototjes van de mp-vlucht van vanavondNealzie moest helaas vroegtijdig naar bed, maar ik ben met rdluca verder gevlogen.
We gingen van EHAM richting LFML (marseille).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van de dual throttle ken ik al, link had ik al gepost. Maar heeft iemand een antwoord op mijn vorige vraag(en)? Ikzal hem zo nog een keer posten, alleen nu dikgedrukt. (valt meer opOp zondag 07 april 2002 00:05 schreef Bolk het volgende:
ND en anderen:
Leuke links! Word veel werk merk ik wel
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/ortek2.htm
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/ortek.htm
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/rudtoe.htm
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/dualthr.htm
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/rud/rud1.htm
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/kev-key2.htm
Idd. Maar ik heb weer wat AI planes erbij nuOp zondag 07 april 2002 10:24 schreef Robin Shrine het volgende:
Nu nog een goede Airfile en dito cockpit en ik ben eindelijk eens tevreden. De A330 is namelijk mijn favo plane
Ik zelf weet niet zo gek veel over zweefvliegen, maar hier in Hoogeveen hebben we wel een zweefvliegclub met een stel fanatiekelingen. Link: http://www.kvi.nl/vch/ .Op zaterdag 06 april 2002 23:44 schreef Bolk het volgende:
Mensen,
Ik heb zo eens met Aerodynamic en Kimble gesproken, maar het lijkt me best leuk om te gaan zweefvliegen. Welke enthausiasteling weet hier lekker veel over te vertellen? Lidmaatschap ed. Hoe alles in zijn werk gaat. Ik heb wel wat sites gezien maar die bieden weinig informatie of de zweefvliegclubs zijn ontzettend duur. Anyone?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
nog moeite gehad met welke rwy je zal landen?Op zondag 07 april 2002 10:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Voor diegene die het interessant vinden, mijn eerste landing op Sint Maarten.
Meteen goed zonder probs geland (10% nog over in de 3 fuels). Geeft best een kicks gevoel om hier te landen zeg!
De rest van de pics zijn mislukt omdat FSSCREEN weer eens crashte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice pics maar hoe komt het dat er in de 4de plaatje 3 Landingsbanen over elkaar zijn ? (bug) ?Op zondag 07 april 2002 10:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Voor diegene die het interessant vinden, mijn eerste landing op Sint Maarten.
Meteen goed zonder probs geland (10% nog over in de 3 fuels). Geeft best een kicks gevoel om hier te landen zeg!
De rest van de pics zijn mislukt omdat FSSCREEN weer eens crashte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
heheh wou ik nou net zeggenOp zondag 07 april 2002 11:14 schreef Robin Shrine het volgende:
Er was iets fout gegaan met de addon scenery. Nu krijg ik het probleem ook niet meer uit de standaard scenery verholpen
Maaruh...de runway is nu wel breder vandaar dat het me ook de eerste keer meteen gelukt is
Verwijderd
* KIMBLE heeft hem pas over een uurOp zondag 07 april 2002 11:24 schreef nealzie het volgende:
dat filmpje over zweefvliegen is kewl!
ow ik bekijk hem streamingOp zondag 07 april 2002 11:25 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE heeft hem pas over een uur
klote planet
Verwijderd
Euhmmm je hebt hem illegaal? Dan heb je gewoon een brakke versie, en als je hem toch legaal hebt dan is het heel vaag, maar zou ik eens proberen opnieuw te installen, ennuh, fs2002 draait beter dan fs2000 hoorOp zondag 07 april 2002 12:04 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben weer eens bezig met FS2000 want mijn PC trekt FS2002 niet meer. Ga hem uitbreiden -> Nieuwe Geforce 2 Ultra en 256 intern erbij zetten.
Maargoed, als ik FS2000 wil opstarten krijg ik deze foutmelding (ps: Ik run onder WinXP Pro)
[IMG]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2279601651[IMG]
Weten jullie hoe dit te verhelpen?
Dank u,
Uncle Sam
[11:42] <Barny-H> so what is this channel about, i was told by a friend bout this network and he told me to type in the search channels for "flight" or "flightsim" and i saw this chan here 1 week ago ( but every1 was almost asleep heh )
[11:43] <GuNg4N> lol
[11:44] <Barny-H> i like flightsim, so do you exchange here some aviation info? or flightsim info?
[11:44] <GuNg4N> this channel isn't really a flightsim channel... welll sometimes it is but most of the time there are people like me in it who don't know anything about FSThis is moe the chat channel of this: http://enterprise.homelinux.com/forum/ forum
[11:44] <Maverick> 2x forum?
[11:45] <Barny-H> ooh oks
[11:45] <GuNg4N>
[11:49] <Maverick> tis niet de Daf
[11:49] <Maverick>
[11:49] <Maverick> ieta anders
[11:50] <GuNg4N> owwww
[11:53] <Prenobe> (Barny-H)--> yo
[11:53] <Prenobe> Are you from Godfather ?
[11:53] <Barny-H> hya prenobe, what you mean with godfather?
[11:54] <Prenobe> How did you came here ?
[11:54] <Prenobe> This is no warez-exchange place
[11:54] <Prenobe> Just simple chat about the FlightSimulator clan @ Tweakers.net
[11:54] <GuNg4N> pitty![]()
[11:54] <Barny-H> prenobe, i got this network (tweakers) from a friend and he told me that there should be a flightsim channel
[11:54] <Prenobe> Brany-H: Tu parles français ?
[11:55] <Prenobe> (Barny-H)--> Tu parles français ?
[11:55] <GuNg4N>
[11:55] <Barny-H> aaah ouitu parles aussi le francais? ce serait plus facile pour moi
[11:55] <Prenobe> (barny-h)--> je parle un petit peu francais
[11:55] <Prenobe>
[11:55] <GuNg4N> moi, parle francais aussi (very bad ok)
[11:55] <Barny-H> genial, on continue en francais ou bien tu préfères l'anglais?
[11:56] <GuNg4N> english
[11:56] <Prenobe> je préfère l'anglais, ou l'hollandais
[11:56] <Barny-H> oks, let's continue in english so your colleagues can follow
[11:56] <GuNg4N>
[11:57] * Prenobe pakt frans lesboek
[11:57] <Barny-H> prenobe, so you can't help me with finding a nice B737 ( like the one of Dreamfleeat )
[11:57] <Prenobe> nop
[11:58] <Prenobe> ça, tu le savais déjà!
[11:58] <Barny-H> maybe you know another chan on this network that has? caus i'm trying to download some from flightsim.com but always busy
[11:58] <Prenobe> Cet channel n'est pas un warez-exchange place.
[11:58] <Prenobe> Cette server n'est aussi pas un warez-exchange place.
[11:59] <Barny-H> oooh
[11:59] <Barny-H> do you know another network that can help me maybe?
[11:59] <Prenobe> Je vais expliquer le problème a mon colleagues...
[12:00] <Barny-H> ok merci
[12:00] <Prenobe> Ej GuNg4N: ken jij een warez plekje
[12:00] <GuNg4N> mmm ff denken
[12:00] <GuNg4N> op irc?
[12:00] <Prenobe> ja
[12:00] <GuNg4N> nah
[12:00] <GuNg4N> kwist er 1 maar nu niet meer
[12:00] <GuNg4N> Sorry don't know 1
[12:01] <Prenobe> Barney-H: Est-ce que vous avez MSN Messenger
[12:01] <Barny-H> prenobe, non désolé
[12:01] <Prenobe> Ou ICQ
[12:01] <Barny-H> c koi icq?
[12:02] <Prenobe> translate that to english please :
[12:03] *** Po (Po@adsl-64426.turboline.skynet.be) Quit (Read error: Connection reset by peer)
[12:03] *** Tomsworld (tomsworld@adsl-64426.turboline.skynet.be) Quit (Read error: Connection reset by peer)
[12:04] <Prenobe> (Barny-H)--> translate that to english please :
[12:04] <GuNg4N> c koi icq?
[12:04] <GuNg4N> what does that mean?
[12:04] <Prenobe> je ne comprend pas "c koi icq"...
[12:05] <Prenobe> (Barny-H)--> Voulez-Vous traduire à l'anglais
[12:05] <Prenobe> s'il vous plait
[12:05] *** GuNg4N changes topic to 'Je ne comprend pas "c koi icq"...'
[12:05] <GuNg4N>
[12:06] *** Po_tomsworld (Po@80-200-32-208.adsl.powered-by.skynet.be) has joined #flightsim
[12:06] *** ChanServ sets mode: +v Po_tomsworld
[12:07] <Prenobe> (Barny-H)--> Voulez-Vous traduire ""c koi icq"" à l'anglais s'il vous plaît
[12:07] *** Po_tomsworld is now known as Po
[12:07] <Prenobe> (Barny-H)--> Voulez-Vous traduire ""c koi icq"" à l'anglais s'il vous plaît
[12:07] <GuNg4N> mwah
[12:07] <GuNg4N> he's gone
[12:07] *** Barny-H was kicked by Prenobe (Wake UP!)
[12:07] *** Barny-H (Filip_K@D5E0ED86.kabel.telenet.be) has joined #flightsim
[12:07] *** ChanServ sets mode: +v Barny-H
[12:07] -> [Barny-H] VERSION
[12:07] <Barny-H> oops sorry had phone
[12:08] <Prenobe> ce n'est pas un problème
[12:08] <Prenobe>
[12:08] <Prenobe> mais
[12:08] <GuNg4N>
[12:08] <Barny-H> c koi icq = C'est quoi icq ( mean = what is icq )
[12:08] <GuNg4N> ah
[12:08] <Prenobe> ah
[12:08] <GuNg4N> some chat program
[12:08] <Prenobe> ok vous ne voulez pas icq...
[12:08] <Prenobe> voulez = avez
[12:09] <Barny-H> i have not icq
[12:09] <Prenobe> mais: je ne peux pas vous aider... Je désolé
[12:09] <Barny-H> ok no problem
[12:09] <Prenobe> merci for staying
[12:09] *** Tomsworld (tomsworld@80-200-32-208.adsl.powered-by.skynet.be) has joined #flightsim
[12:09] *** ChanServ sets mode: +v Tomsworld
[12:09] <Prenobe> hope i see you more in this channel
[12:10] <Barny-H> sure
[12:10] <GuNg4N>
Op zondag 07 april 2002 12:13 schreef Duncan het volgende:
Check op #flightsim irc channel
omg
[..]
Verwijderd
Ik heb hem inderdaad illiegaal maar hij heeft er al eerder op gestaan, en bij FS2002 gaat zelfs de installatie al langzaam, duurt uren nadat je een kruissie hebt aangeklikt voor een bepaalde scenery die je ook wilt installeren.Op zondag 07 april 2002 12:07 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhmmm je hebt hem illegaal? Dan heb je gewoon een brakke versie, en als je hem toch legaal hebt dan is het heel vaag, maar zou ik eens proberen opnieuw te installen, ennuh, fs2002 draait beter dan fs2000 hoorIk zou weer fs2002 erop zetten als ik jouw was.
Fijn, maar nok nu ff met greetz, uncle sam, dat staat in de faq dat dat niet mag, is niet iets dat niet in dit draadje mag ofzo, das een algemene regel!Op zondag 07 april 2002 12:30 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad illiegaal maar hij heeft er al eerder op gestaan, en bij FS2002 gaat zelfs de installatie al langzaam, duurt uren nadat je een kruissie hebt aangeklikt voor een bepaalde scenery die je ook wilt installeren.
Greetz, Uncle Sam
Verwijderd
oke oke,Op zondag 07 april 2002 12:35 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Fijn, maar nok nu ff met greetz, uncle sam, dat staat in de faq dat dat niet mag, is niet iets dat niet in dit draadje mag ofzo, das een algemene regel!
Ennuh als je hem illegaal hebt mag je dat ook niet hier bespreken hoe je hem dan moet installeren.
Ennuh * McFlipp heeft alle a330 van psoky al in z'n aircraft.txt zitten
Btw echt relax man, zitten echt veel vliegtuigen in die worldai.zip! Gewoon alleen je plane toevoegen en hoppa, nix geen geklooi met flightplans, gewoon fs opstartenEn lekker planes kijken
neeOp zondag 07 april 2002 12:43 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
oke oke,
Ik zal niet meer zeggen 'Greetz, Uncle Sam' of zoiets dergelijks.
Mag 'toedeledokie' wel?
Verwijderd
Ach man zeik niet zo!Op zondag 07 april 2002 12:44 schreef Robin Shrine het volgende:
NEE, MAG OOK NIET. Hou eens op met dat dom geklier en pas je aan. Anders nok je maar. Ik erger me al aan je vanaf dat je hier voor de eerste keer post.
we hebbe niks tegen jou ,maar sommige dingen mogen hier nietOp zondag 07 april 2002 13:00 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ach man zeik niet zo!
Ik kap al hoor!
Zeikerd.
nice pics, en weer wat anders he z'n helicopterOp zondag 07 april 2002 12:59 schreef Blackhole het volgende:
Zo hier komen weer een paar foto's ...
Meigs Multipad
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Nog iets voor ND; Ik heb een paar dagen terug een 'oude' joystick uit elkaar gesloopt. De potmeters in dat ding worden ook niet over de volle 270 graden gebruikt, dus ik denk dat het niet zo veel uit moet maken, tenzij je natuurlijk de grootst mogelijke resolutie wil hebben.Op zondag 07 april 2002 13:16 schreef Bolk het volgende:
ND: Ik denk dat 270 graden wel goed is als je de juiste tandwielen gebruikt, moet je ff in je Mecano doos duiken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq