Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Op donderdag 04 april 2002 23:37 schreef Robin Shrine het volgende:
McFlipp, bedankt voor je A340Ik heb hem zelf ook al
Wil je noch steets mijn frientje sijn??
Ennuh dan kunnen we nu wachten op de a330 van posky
niet alles staat vermeld in een reisgids
http://www.kolumbus.fi/henri.poutanen/af747-land-09.mpeg
Thanks McFlipp, ben blij dat we weer met elkaar kunnen praten
Ej drol, ik wilde net de takeoff uppenOp donderdag 04 april 2002 23:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Oke, hier nog 2 filmpjes van een Air France 747. Het tweede filmpje is echt lachen. Hij start net z'n motortjes.... check it out
Thanks McFlipp, ben blij dat we weer met elkaar kunnen pratenlol
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
2x zelfde filmpjeOp donderdag 04 april 2002 23:54 schreef Robin Shrine het volgende:
Check post hierboven....
Had namelijk de vorige post ge-edit waardoor mensen zonder Hottopic geen nieuwe melding kregen van een bericht
http://www.kolumbus.fi/henri.poutanen/af747-depart-09.mpeg
Fijne he, zo'n volledige reisgids
2 dezelfde filmpjesOp donderdag 04 april 2002 23:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Oke, hier nog 2 filmpjes van een Air France 747. Het tweede filmpje is echt lachen. Hij start net z'n motortjes.... check it out
Thanks McFlipp, ben blij dat we weer met elkaar kunnen pratenlol
Ik denk dat je deze bedoeld:
[ahhhh net te laat :+]
Ik had idd net de depart van Bolk gekregen om hier ook neer te zetten
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
landing? = departOp vrijdag 05 april 2002 00:01 schreef Robin Shrine het volgende:
Air France 747-200 landing St. Maarten
Fijne he, zo'n volledige reisgids
Woei, hij's goedOp vrijdag 05 april 2002 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2 dezelfde filmpjes
Ik denk dat je deze bedoeld:

Ik heb voldoende info over de plane zelf; als iemand wil helpen met textures (ben een
Uh... een Piper Arrow?Op vrijdag 05 april 2002 00:16 schreef Delphi32 het volgende:
Ik zoek een vliegtuig en ik heb het nog niet kunnen vinden, dus ik ben maar weer met GMax aan het spelen. Wie herkent dit toestel?
[afbeelding]
Ik heb voldoende info over de plane zelf; als iemand wil helpen met textures (ben eenmet die dingen) dan graag. Maar voorlopig ben ik wel ff bezig
Spotting is lastig met alleen wireframe als referentie
Nee die had ik al gevonden.Op vrijdag 05 april 2002 00:22 schreef Robin Shrine het volgende:
Bedoel je een Commander?
Van het toestel hierboven zijn alleen de broertjes voor FS2002 te krijgen. Deze (hij kost maar 2.5 miljoen euro) is wat luxer
Nee ook niet.Op vrijdag 05 april 2002 00:27 schreef DroogKloot het volgende:
Uh... een Piper Arrow?
Wist ikSpotting is lastig met alleen wireframe als referentie
klopt, ik heb gehoord dat de eten veel beter smaakt voorin dan achterin bij de gewone mensenOp donderdag 04 april 2002 18:51 schreef biobak het volgende:
[..]
Was geen plek voor stuur ivm. uitklaptafeltje.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Helemaal goed! Ik begon al bijna te geloven dat het te moeilijk was om te radenOp vrijdag 05 april 2002 00:51 schreef DroogKloot het volgende:
Tweede gok dan: een Socata TBM-700?
Zonder die propellor-hint was ik er niet gekomenOp vrijdag 05 april 2002 00:57 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Helemaal goed! Ik begon al bijna te geloven dat het te moeilijk was om te radenWat een toestel trouwens zeg.
Inderdaad een erg mooie kist... je moet er alleen wel een aparte hangar op Schiphol Oost voor laten bouwen anders is -ie zo weggevlogen als je snapt wat ik bedoel
2.5 miljoen... denk dat m'n bankrekening dat NET niet trekt.
Nee jammer he dat dat allemaal zo verschrikkelijk $$$ isOp vrijdag 05 april 2002 01:00 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Zonder die propellor-hint was ik er niet gekomen
Inderdaad een erg mooie kist... je moet er alleen wel een aparte hangar op Schiphol Oost voor laten bouwen anders is -ie zo weggevlogen als je snapt wat ik bedoel
2.5 miljoen... denk dat m'n bankrekening dat NET niet trekt.
Maar goed, er zijn ook goedkopere alternatieven waarvoor ook nog geen FS model is, dus dit wordt het volgende gmax project. Die is tenminste betaalbaar
Ik wacht in spanning afOp vrijdag 05 april 2002 01:08 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Nee jammer he dat dat allemaal zo verschrikkelijk $$$ is
Maar goed, er zijn ook goedkopere alternatieven waarvoor ook nog geen FS model is, dus dit wordt het volgende gmax project. Die is tenminste betaalbaar
Ook erg jammer trouwens dat zelfs een klein GMax ontwerpje al zoveel tijd opslurpt
Junkers Ju-52 Lufthansa
EN hij is hier af tehalen
http://www.simviation.com/files/vintage/ju522k2.zip
6mb
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Trouwens Blackhole, komt er standaard die rook tevoorschijn of moet je daarvoor de rook activeren?
Verwijderd
Rico,
Ik heb je een mailtje gestuurd maar geen reactie.
Zou je als nog willen reageren op mijn mailtje.
Hangt van de kwaliteit af die ik kan bereiken. Mn eerste werk is nooit afgekomen (F50) omdat ik in de beginfase al onherstelbare fouten had gemaakt. Met wat hulp van collega's kom ik al heel wat verderOp vrijdag 05 april 2002 01:17 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning afBen je trouwens van plan jouw models beschikbaar te stellen aan 't grote publiek of blijven het prive projecten?
Lukt het me om een beetje fraai ding te maken, dan zet ik m klaar ter download ja.
[edit: vraag beantwoord]
Ach.. gewoon het een en ander knippen en plakken van de meegeleverde samples (bv piloten en propellors), dan heb je al heel snel wat leuksOok erg jammer trouwens dat zelfs een klein GMax ontwerpje al zoveel tijd opslurpt
een athlon xp 2000 (1,67 ghz)
512 mb ddr geheugen
geforce 4 mx
80 gb hd
Jos is helemaal blij
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Die moet je aan zettenOp vrijdag 05 april 2002 07:50 schreef Robin Shrine het volgende:
Schitterend die blikken kisten
Trouwens Blackhole, komt er standaard die rook tevoorschijn of moet je daarvoor de rook activeren?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
godverd, beetje overdreven, dat wil ik ook! :0Op vrijdag 05 april 2002 09:50 schreef jos_zwa het volgende:
JA!!! morgen eindelijk de nieuwe pc binnen
512 mb ddr geheugen
geforce 4 mx
80 gb hd
Jos is helemaal blijnu kan ik ook fs-en met alle settings op zijn hoogst
Waarom heb je een geforce 4 mx!? Dat is echt zonder, het had een mooi systeem kunnen zijn, nu is het bagger... je had beter een radeon8500LE kunnen kopen ofzo, ietsje duurder maar...Op vrijdag 05 april 2002 09:50 schreef jos_zwa het volgende:
JA!!! morgen eindelijk de nieuwe pc binnen
512 mb ddr geheugen
geforce 4 mx
80 gb hd
Jos is helemaal blijnu kan ik ook fs-en met alle settings op zijn hoogst
Verder een leuk systeem inderdaad, afgezien van de grafische kaart.
Dat zijn die ringen die je tijdens het lessen ziet om de goede richting voor het landen te vinden.
Money for nothin' and your chicks for free
Weer een paar leuke filmpjes vooral die van het opstijgen
en ikke de geforce4mx440 krijgen
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
off topic:Op vrijdag 05 april 2002 12:02 schreef jos_zwa het volgende:
ik speel toch alleen maar fs2002 dus daar is een geforce4mx440 goed genoeg voor. ik heb wel gehoord dat die geforce4mx420 idd bagger is. de 440 en 460 zijn wel heel goed.
en ikke de geforce4mx440 krijgen
je kan beter ti versie kopen
wacht nog ff en koop dan de ti4200 nie zo duur maar wel goed
in elke preview staat dat, en er staat nu ook een preview bij tweakers over de ti 4200 64mb/128mb ddr-ram
waarheen waarvan?Op vrijdag 05 april 2002 12:58 schreef nealzie het volgende:
zeg iemand zin om te vliegen?
Verwijderd
Nieuwe rooster gekregen voor tot de zomer.
Maandag van 08.30 tot 20.00 uur op school
en dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag....VRRIJJJJJJ
Dus meld ik me aan voor de jury.
Moet de weken door zien te komen
~maakt me geen ene reet uit, als het maar niet langer als 1 uur duurtOp vrijdag 05 april 2002 13:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waarheen waarvan?
Maar diegene die plaatjes hebben gepost van cockpits van Boeings 777 en Airbussen, Dank je wel jullie allemaal!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Na een hoop Europese vluchten in flightplans.txt te hebben gezet ben ik aan de US begonnen.
Alle Delta, Continetal en Northwest Airlines vluchten erin gezet en dat ging goed. Er zitten nu meer dan 10.000 flightplans in.
Echter, na de American West vluchten te hebben toegevoegd mislukt compilen steeds. Tcompiler klapt er nu boven de 10.000 flightplans uit en hup, terug naar de desktop. Er wordt alleen een traffic.tmp achtergelaten in ..:\FS2002\SCENEDB\ATC\Scenery van 800 Kb terwijl me traffic.bgl groter is dan 8 mb. Herkent iemand dit? Zit er een max. aan het aantal vluchten dat Tcompiler aankan?
Ik heb je vraag wel gelezen maar ik weet het antwoord er niet op. Is dit voor die gas hendel die je gaat maken (dat was jij toch).Op vrijdag 05 april 2002 13:32 schreef ND het volgende:
Ik zit nog steeds met een vraag waar ik (nog) geen antwoord op heb.
Hoe kan je in FS2002 ervoor zorgen dat je linker en rechter motor apart word bestuurd door 2 assen?
Als het je gelukt is kun je mij dan een keer vertellen hoe je het gedaan heb want mij lijkt het ook wel leuk om dat te maken
houd E wel ingedrukt
Nee, de 1.2 versie van TrafficTools kan ruim meer dan 10.000 aan.Op vrijdag 05 april 2002 13:34 schreef rdluca het volgende:
keb wat probs met TTools.
[..]
Echter, na de American West vluchten te hebben toegevoegd mislukt compilen steeds. Tcompiler klapt er nu boven de 10.000 flightplans uit en hup, terug naar de desktop. Er wordt alleen een traffic.tmp achtergelaten in ..:\FS2002\SCENEDB\ATC\Scenery van 800 Kb terwijl me traffic.bgl groter is dan 8 mb. Herkent iemand dit? Zit er een max. aan het aantal vluchten dat Tcompiler aankan?
Probeer anders eens de SDK van MS zelf? Misschien kan het daar wel mee.
Goed idee, iemand toevallig een link bij de hand?Op vrijdag 05 april 2002 13:43 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Nee, de 1.2 versie van TrafficTools kan ruim meer dan 10.000 aan.
Probeer anders eens de SDK van MS zelf? Misschien kan het daar wel mee.
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK00.aspOp vrijdag 05 april 2002 13:46 schreef rdluca het volgende:
[..]
Goed idee, iemand toevallig een link bij de hand?
Op vrijdag 05 april 2002 13:48 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK00.asp
thnx!
maar nu wil ik die vluchten gaan in voeren .. waar doe ik dat mee ..
Ps ik heb alles van TT uitgepakt .
In flightplans.txt staan alle vluchten*.Op vrijdag 05 april 2002 14:04 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb net ff 1.2 versie van TrafficTools ge dll
In aircraft.txt staan alle vliegtuigen*.
In airports.txt staan alle vliegvelden*.
In readme.txt staat de uitleg
* Na decompilatie van traffic.bgl
TTools is erg simpel in gebruik als je 't eenmaal doorhebt, maar ik raad je toch aan de beschrijving door te nemen
notepad.exeOp vrijdag 05 april 2002 14:04 schreef Blackhole het volgende:
Je moet eerst ff decompilen en dan de manual goed lezen. In de flightplans.txt kan je de vluchten invoeren met een verwijzing naar de aircraft.txt voor de plane.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Waar je op moet letten:Op vrijdag 05 april 2002 14:04 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb net ff 1.2 versie van TrafficTools ge dll
In aircraft.txt staan de gebruikte vliegtuigen als
AC#33,480,"Martinair 767-31A/ER"
Dat verwijst naar de title regel in de aircraft.cfg van de plane die je wilt gaan gebruiken als AI
[fltsim.0]
title=Martinair 767-31A/ER
in de flightplans die je aan flightplans.txt wilt gaan toevoegen moet de AC# waarmee een vlucht-regel begint verwijzen naar een AC# die in de aircraft.txt staat.
Makkelijk is om met WinCommander find en replace te gebruiken om de AC# te wijzigen. Als je dat gedaan hebt copy en paste je de gewijzigde flightplans naar flightplans.txt.
Als je daarmee klaar bent met Tcompiler kan je dan een nieuwe traffic.bgl aanmaken.
n.b.
Met Tdecompiler pak je traffic.bgl uit tot
Aircraft.txt
Airports.txt
Flightplans.txt
met Tcompiler compile je
Aircraft.txt
Airports.txt
Flightplans.txt
weer tot een nieuw traffic.bgl
Jep dat was/is ikOp vrijdag 05 april 2002 13:34 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb je vraag wel gelezen maar ik weet het antwoord er niet op. Is dit voor die gas hendel die je gaat maken (dat was jij toch).
Als het je gelukt is kun je mij dan een keer vertellen hoe je het gedaan heb want mij lijkt het ook wel leuk om dat te maken
Tsjek deze site out : http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/dualthr.htmOp vrijdag 05 april 2002 14:59 schreef ND het volgende:
[..]
Jep dat was/is ikEn met die "E" select zal het niet lukken denk ik. Het volgende is de situatie : Ik wil een dual throttle maken. Heeee! Sh*t zeg! Komt net in me op dat er 2 maanden geleden op Flightsim.com een How To stond over een dual throttle! Ik ga em ff tsjekken
Ofcourse word die mijne much en much mooier

Ej cool, dat kan ik ook wel fixxen. Maar dan doe ik ipv pop pitch flaps en bouw ik er speedbrakes bijOp vrijdag 05 april 2002 15:06 schreef ND het volgende:
[..]
Tsjek deze site out : http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/dualthr.htm
Ofcourse word die mijne much en much mooier![]()
![]()
Dan moet je al wel een usb joystick hebben of stuur (Op vrijdag 05 april 2002 15:06 schreef ND het volgende:
[..]
Tsjek deze site out : http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/dualthr.htm
Ofcourse word die mijne much en much mooier![]()
![]()
Dat is een goed idee daar zat ik ook aan tedenken alleen hoe wil je dat doen?Op vrijdag 05 april 2002 15:11 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ej cool, dat kan ik ook wel fixxen. Maar dan doe ik ipv pop pitch flaps en bouw ik er speedbrakes bij
Verwijderd
ik heb 2 gameports (1 onboardOp vrijdag 05 april 2002 15:12 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dan moet je al wel een usb joystick hebben of stuur () Anders heb je toch geen gameport meer over
[..]
Dat is een goed idee daar zat ik ook aan tedenken alleen hoe wil je dat doen?
Verder zat ik eraan te denken om 2 extra sleuven te maken. Ik wil iig flaps hebben, de speedbrakes zijn optional voor me. Dus gewoon 3 handles, beetje cockpit researchen, de dremel erbij. Wat plankies en gaan
Ja idd,Op vrijdag 05 april 2002 15:14 schreef Loodeweickje het volgende:
Wel een beetje iele throttles op die foto's. Als jij hem maakt, moet je ff goed stevige throttle's maken
tampert, kriminalpolizei
KAn iemand dat FF in TXT zetten want ik krijg dat ding niet openOp vrijdag 05 april 2002 14:09 schreef achappey het volgende:
[..]
readme.doc
Gaat dat wel goed dan want ik heb mijn onboard uitgeschakeld.Op vrijdag 05 april 2002 15:25 schreef Bolk het volgende:
[..]
ik heb 2 gameports (1 onboard)
Verder zat ik eraan te denken om 2 extra sleuven te maken. Ik wil iig flaps hebben, de speedbrakes zijn optional voor me. Dus gewoon 3 handles, beetje cockpit researchen, de dremel erbij. Wat plankies en gaan
naar de pc boer voor 2 tientjes een extra gameport kopen?Op vrijdag 05 april 2002 15:27 schreef ND het volgende:
Keey, kzit nu met een probleempieIk heb een onboard gamepoort, en eerst had ik ook nog een Avance SL4000 sound kaart erin. Dus had ik er in totaal 2 gamepoorten. Maar mijn zus wilde graag op de andere computer DVD kijken, maar de ISA soundkaart die daarin zat was te traag. Dus ik verplaats mijn Avance Sl4000 naar die van mijn zus PC en gebruik ik nu de onboard sound. En heb ik dus maar 1 gamepoort. En laat die nou net worden gebruikt door mijn joystick.....
En nu?
2 Videokaarten -> geen terrorsOp vrijdag 05 april 2002 15:28 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed dan want ik heb mijn onboard uitgeschakeld.
2 geluidskaarten -> geen terrors
Als het goed is moet dat gewoon lukken. In windows kun je iig je soundcard bepalen. Een 2e gameport lijkt me dan ook geen probleem.
Of je vraagt het ff in [forum=6]
bitteOp vrijdag 05 april 2002 15:27 schreef Blackhole het volgende:
[..]
KAn iemand dat FF in TXT zetten want ik krijg dat ding niet open
Dit is in gewoon txt en niet RTF.
picsOp vrijdag 05 april 2002 15:32 schreef The_FrankO het volgende:
* The_FrankO heeft zijn oude racestuur maar even uitelkaar gehaald
et moet niet gek worden, tssss 2 tientjes uitgeven.....Op vrijdag 05 april 2002 15:29 schreef Bolk het volgende:
[..]
naar de pc boer voor 2 tientjes een extra gameport kopen?
Op vrijdag 05 april 2002 15:33 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pics
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [] O [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] <([]) ([])> index [] = reels <([]) = waar het pendaal aanzat (verschuivbaar (meer gas dus)) O = stekker |
Het zit op 1 print plaatje.
Als hij onderaan zit is hij dus 0
De rechter was gas en de linker rem (duh)
Heeft iemand een idee om hier gas hendel van te maken?
Ik ben zelf niet zo creatief.
dat is je modem poortOp vrijdag 05 april 2002 15:46 schreef ND het volgende:
Kan ik niets doen met de COM poort?
tampert, kriminalpolizei
Waar je vroeger een Muis op aansluitte?Op vrijdag 05 april 2002 15:47 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dat is je modem poort
Dat was COM1. Modems zaten op COM2 of -4.Op vrijdag 05 april 2002 15:48 schreef ND het volgende:
[..]
Waar je vroeger een Muis op aansluitte?
Ik ben ook aan het klooien in gmax, maar ik krijg bij het exporten elke keer de melding dat MakeMDL.exe niet gevonden kan wordenOp vrijdag 05 april 2002 00:16 schreef Delphi32 het volgende:
Ik zoek een vliegtuig en ik heb het nog niet kunnen vinden, dus ik ben maar weer met GMax aan het spelen. Wie herkent dit toestel?
[afbeelding]
Ik heb voldoende info over de plane zelf; als iemand wil helpen met textures (ben eenmet die dingen) dan graag. Maar voorlopig ben ik wel ff bezig
Nu nog mijn zus overhalen
MakeMDL.exe hoort te staan in FlightSimDir\GMax\FlightSim\PlugIns .Op vrijdag 05 april 2002 15:57 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het klooien in gmax, maar ik krijg bij het exporten elke keer de melding dat MakeMDL.exe niet gevonden kan wordenWeet jij misschien een oplossing voor mij?
Jaja, doe maar net of dat zo makkelijk gaatOp vrijdag 05 april 2002 16:04 schreef ND het volgende:
Nu nog mijn zus overhalen
Op vrijdag 05 april 2002 16:08 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Jaja, doe maar net of dat zo makkelijk gaatVrouwen....ach laat ook maar zitten
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
volgens mij niet, ik heb er tenminste nog geen problemen mee gehad. Maar mijn vluchtplannen zijn een beetje een zooitje, er zitten ook nog van die standaardvliegtuigen in van microsoft. Ben nu allemaal repaints aan het downloaden, want vliegtuigen zonder gmax is ook geen gezicht. Doen jullie dat ook die repaints, want dan heb je ook een hogere fps ook volgens mij.Op vrijdag 05 april 2002 13:34 schreef rdluca het volgende:
keb wat probs met TTools.
Na een hoop Europese vluchten in flightplans.txt te hebben gezet ben ik aan de US begonnen.
Alle Delta, Continetal en Northwest Airlines vluchten erin gezet en dat ging goed. Er zitten nu meer dan 10.000 flightplans in.
O jah, rdluca, is het mogelijk dat jij je flightplans.txt naar mij wil sturen? scheelt mij een hoop moeite. Als je het niet doet, dan begrijp ik dat natuurlijk wel, want jij zal er ook wel lang aan gezeten hebben. (als je het verstuurt naar mij, graag hiernaar toe: welles84@hotmail.com, o ja, en ook graag dan de aircraft.txt, wel zo makkelijk)
bij voorbaat dank!
laat maar zitten eigenlijk, denk wel leuk om het zelf te doen, ben nu bezig om alle repaint in fs2002 te krijgen, ik gooi alles maar in een map: Repaint 737 en dan al me repaints, beetje klooien in de aircraft.cfg. Tot nu toe lukt alles, heb nu klm, en 3 van british airways. Morgen maar de flightplans doen
Met de serie Airborne hadden ze een grappige song voor hun programma uw allen wel bekend (flying away....). Weet iemand de titel hiervan? ik ben nl een flightsim filmpje aant brouwen en vind dat nummer wel toepasselijk
Je koppelt een animatie aan een eventOp vrijdag 05 april 2002 16:15 schreef Evilernie het volgende:
hoe programmeer je nou dat als je op G drukt dat dan bijvoorbeeld de gear uitgaat in FS? met gmax?
zonder dat ik 300 miljoen keer op print screen hoef te drukken
Verwijderd
Aan die flightplans heb jij opzich niet zoveel! Want je moet ook de aircrafts hebben! EN!! Je kan ze zelf op AVSIM.COM downloaden!!Op vrijdag 05 april 2002 17:04 schreef J-063 het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik heb er tenminste nog geen problemen mee gehad. Maar mijn vluchtplannen zijn een beetje een zooitje, er zitten ook nog van die standaardvliegtuigen in van microsoft. Ben nu allemaal repaints aan het downloaden, want vliegtuigen zonder gmax is ook geen gezicht. Doen jullie dat ook die repaints, want dan heb je ook een hogere fps ook volgens mij.
O jah, rdluca, is het mogelijk dat jij je flightplans.txt naar mij wil sturen? scheelt mij een hoop moeite. Als je het niet doet, dan begrijp ik dat natuurlijk wel, want jij zal er ook wel lang aan gezeten hebben. (als je het verstuurt naar mij, graag hiernaar toe: welles84@hotmail.com, o ja, en ook graag dan de aircraft.txt, wel zo makkelijk)
bij voorbaat dank!
laat maar zitten eigenlijk, denk wel leuk om het zelf te doen, ben nu bezig om alle repaint in fs2002 te krijgen, ik gooi alles maar in een map: Repaint 737 en dan al me repaints, beetje klooien in de aircraft.cfg. Tot nu toe lukt alles, heb nu klm, en 3 van british airways. Morgen maar de flightplans doen
Geen idee. Je hebt geloof ik wel van die programma'tjes die je Windows scherm kunnen opnemen als .aviOp vrijdag 05 april 2002 20:21 schreef nealzie het volgende:
hoe kan je nou een een filmpje maken van wat je hebt gedaan in fs (replay) en het dan ook nog exporteren?
zonder dat ik 300 miljoen keer op print screen hoef te drukken
Misschien dat dat ook werkt als FS in een venster draait?
Net geprobeerd, hij zit te zeiken dat ik een te hoge framerate heb, dus gaat het niet ben ik bangOp vrijdag 05 april 2002 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee. Je hebt geloof ik wel van die programma'tjes die je Windows scherm kunnen opnemen als .avi
Misschien dat dat ook werkt als FS in een venster draait?

Verwijderd
weet ik, maar als iemand van europa al die flightplans bij elkaar gedaan heeft is het wel zo makkelijk natuurlijk. en ik verander dan natuurlijk gewoon die ac nummers. maar het is niet meer nodig, ik doe het zelf wel, k vind het wel leuk om zelf te doen, ben nu bezig om al de repaints te installeren, das ook wel een werkOp vrijdag 05 april 2002 20:40 schreef terwee het volgende:
[..]
Aan die flightplans heb jij opzich niet zoveel! Want je moet ook de aircrafts hebben! EN!! Je kan ze zelf op AVSIM.COM downloaden!!
idd, al die progjes hebben een framerate van 1 á 2Op vrijdag 05 april 2002 20:56 schreef Bolk het volgende:
[..]
Net geprobeerd, hij zit te zeiken dat ik een te hoge framerate heb, dus gaat het niet ben ik bang
Niemand ?Op vrijdag 05 april 2002 11:39 schreef DeeJee het volgende:
Kan ik ook de majick hoops aanzetten tijdens het landen om te oefenen?
Dat zijn die ringen die je tijdens het lessen ziet om de goede richting voor het landen te vinden.
Money for nothin' and your chicks for free
maar dat hebbie tog niet nodig? gewoon op ils landen..
Euhmm dan download je toch worldai.zip???Op vrijdag 05 april 2002 20:59 schreef J-063 het volgende:
[..]
weet ik, maar als iemand van europa al die flightplans bij elkaar gedaan heeft is het wel zo makkelijk natuurlijk. en ik verander dan natuurlijk gewoon die ac nummers. maar het is niet meer nodig, ik doe het zelf wel, k vind het wel leuk om zelf te doen, ben nu bezig om al de repaints te installeren, das ook wel een werk
Zitten echt heel veel flightplans kant en klaar in! Gewoon jouw planes bij de ac nummers zetten en hup je krijgt zo heel veel realistische flightplans!
Ik had hem ingesteld op 20 FPS, maar dat vond ie nog steeds te veelOp vrijdag 05 april 2002 21:01 schreef nealzie het volgende:
[..]
idd, al die progjes hebben een framerate van 1 á 2

Ik heb zo mijn ideen. Ik denk dat het redelijk uitvoerbaar is. Ik kom er later nog wel op terug, heb het nu nogal drukOp vrijdag 05 april 2002 21:28 schreef ND het volgende:
ff weer teruuug naar de home build dual throttle project(je)Heeft er iemand al een idee over designs ofzow? Ik wil die van de Airbus namaken (omdat ik een flightyoke heb en geen flightstick
) maar ik weet bij god niet hoe en van wat ik die throttle hendels moet maken.
Iemand een idee/idee?
AAN ALLE AIRBUSSERS: Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als je de volgende stappen onderneemt:
• Kies een A321
• Zet hem op een runway
• Kies spot plane vieuw recht van achteren
• Druk op omlaag of omhoog
Wie wil er vertellen wat er dan gebeurt?
Ey, jij daar, pest mij niet zo eens!Op vrijdag 05 april 2002 21:46 schreef Bolk het volgende:
Ik heb zo mijn ideen. Ik denk dat het redelijk uitvoerbaar is. Ik kom er later nog wel op terug, heb het nu nogal druk
Bolk! Niet zeiken en vertellen! hmz werkt ook al niet, hoelang gaat et duren?.................ik ga bekant dood van de nieuwsgierigheid
Dit topic is gesloten.