[Coolpix] Het grote Nikon Coolpix topic!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de Nikon Cameras uit dezelde prijsklasse als de Powershot A80 van Canon even goede of beter in beeldkwalitiet tov deze Canon ? Zou graag mijn eerste digitale camera kopen maar ben aan het twijelen tussen deze 2 merken die beiden een serieuse reputatie hebben op het gebied van fotografie.

Wie kan me verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week in het bezit van een Nikon Coolpix 5200. Nog veel te weinig mee gedaan tot nu toe.
Heeft iemand anders al ervaring met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Dat de A80 CF heeft is voormij idd eigelijk DE reden om toch die te nemen...

maar ik wil toch ook meer weten over de Coopix 4200...
hoe zit het met bedieningsgemak, fotokwaliteit etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Chopper - Wednesday 30 June 2004 09:55

Mensen,

Zou iemand mij aan een nederlandse handleiding voor de Nikon Coolpix 3200 kunnen helpen? Ik heb nu alleen een engelse....en dat leest toch net iets minder prettig.

Over de eventuele kosten worden we het vast wel eens. Mail me maar op americal@bsci.com

Groet,

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
Ik heb een zelfde soort vraag, ik kan een camera kopen met een Engelse hadleiding: een (canon |:( ) NIKON (LOL) coolpix 4500. Maar ja, in Nederlands leest het natuurlijk wat gemakkelijker weg. Heeft iemand hiervan een NL handleiding?
Ik heb op internet gezocht, maar ik vind uitsluitend Engelse (of andere taal, behalve NL) handleidingen.

[ Voor 4% gewijzigd door omitz op 26-07-2004 11:10 ]

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16
omitz schreef op 25 juli 2004 @ 18:38:
Ik heb een zelfde soort vraag, ik kan een camera kopen met een Engelse hadleiding: een canon coolpix 4500. Maar ja, in Nederlands leest het natuurlijk wat gemakkelijker weg. Heeft iemand hiervan een NL handleiding?
Ik heb op internet gezocht, maar ik vind uitsluitend Engelse (of andere taal, behalve NL) handleidingen.
een canon coolpix :p... bestaat dat ook? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja joh.. Sinds die geheime fusering !

Anyways..
Ik ben m’n Coolpix 880 ZAT ;(
Ik heb er 3 jaar erg veel plezier van gehad, maar nu is het hotpixel-gehalte toch echt onacceptabel aan het worden. ’t Is echt een heel patroontje aan het worden inmiddels.

Sparend voor de D70 wil ik toch ook nog een handzame cam. hebben en vanmiddag ben ik op de 4300 uitgekomen.
Goede backup camera ?

Of kan ik nog wat aan die hot pixels doen ?
Iemand vertelde me dat dat vooral een Nikon ding is.. waar of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te denken aan een coolpix 2200, uit de consumentengids kwam hij als voordelige keus. Prijs is vrij laag, maar wat kost zo´n SD kaart zo´n beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-08 07:53
Tussen de 20 en 30 euro. pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb camera al, t is toch een 3200 geworden

zo na m´n eerste paar uurtjes ervaring een uitstekende camera!! aanrader tot nu toe :)

@ chopper: heb wel nederlandse handleiding, weet alleen niet hoe ik je dan kan helpen.....

staat die niet online ergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je foto´s kan kantelen met een nikon coolpix (3200). Heb de optie nog niet gevonden, mis deze functie een beetje, op m´n vorige camera (Canon) kon het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Kickje :> .

Weet iemand of de Coolpix 2200/3200 ook MMC geheugenkaartjes slikt? Bij de specs op www.dpreview.com staat SD/MMC maar op andere sites lees ik alleen maar SD. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Ik heb een 775 maar die heeft de geest gegeven, nu zit ik te denken aan een 2100 wie weet de verschillen tussen de 775 en de 2100 ??? en is de 2100 een aanrader ? zeker niet duur.. +- 120 euro

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Ik denk niet dat je de 2100 nog zo gauw vindt, maar de 2200 wel. En die is praktisch hetzelfde als de 2100, alleen een ander geheugentype (SD). De camera is prima, goede kwaliteit, erg goede macrofunctie ook. Alleen niet zoveel manuele instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 00:01
Ik ben de trotse bezitter van een cp 4300. Ben erg blij met deze cam maar ik zou wel graag wat meer zoom willen en heb dus zitten kijken naar de telelens van nikon. Zijn hier mensen met ervaringen met een/deze opzet lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

heb zelfde CP met fisheye & wide angle lensen. Het enige nadeel van zo'n opzetstukje vindt ik dat hij niet in de tasje/ hoesje past.

[ Voor 99% gewijzigd door GrittyKitty op 07-10-2004 00:17 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al 4 jaar ofzo een coolpic 800
werkt nog altijd prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Dit topic loopt inmiddels alweer 2 jaar.... ik ben van mening dat deze op slot kan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 14:25
Misschien kan er een nieuw coolpic topic geopend kan worden met oa betrekking op de Nieuwe Coolpix 8800 & 5400 !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 14:25
Wild pigeon schreef op 15 oktober 2004 @ 13:13:
Misschien kan er een nieuw coolpic topic geopend kan worden met oa betrekking op de Nieuwe Coolpix 8800 & 5400 !?
?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste