Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Idd.. wel een beetje een hoog 'Zoek de 10 verschillen' gehalte
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Mij best.. ik ben nu nog aan het wachten op een ripje wat al 6 uur staat te ratelenOp vrijdag 29 maart 2002 20:19 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Waarom komen jullie dan niet ook gewoon bij ons op de server? Das lekker gezellig, dan vliegen jullie alleen ietsje later en een andere vlucht
BTW ik zet de server nu aan, 213.84.188.26

tampert, kriminalpolizei
komen jullie nog??Op vrijdag 29 maart 2002 20:19 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Waarom komen jullie dan niet ook gewoon bij ons op de server? Das lekker gezellig, dan vliegen jullie alleen ietsje later en een andere vlucht
BTW ik zet de server nu aan, 213.84.188.26
Middelste is sweet. Vooral de tail
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
M'n zooi is pas over een half uur klaar, dus dan kan ik pas beginnen met een flightplan maken enzoOp vrijdag 29 maart 2002 20:34 schreef McFlipp het volgende:
[..]
komen jullie nog??
Verwijderd
Zozo dat is weer is wat anders weet iemand of de KLM de toestellen ook echt gaat laten overspuiten??
Verwijderd
Ik vind de middelste mooier...Op vrijdag 29 maart 2002 20:30 schreef 777 het volgende:
[..]
de bovenste blijft het mooiste.
die 3e is wel kewl
maar laten ze maar bij de 1e blijve
Verwijderd
Op vrijdag 29 maart 2002 21:02 had Doink het volgende moeten schrijven:
[..]
Bij die derde is het net of er Royai Dutch Airlines staat
Verwijderd
No problem! Als je je daar maar niet in vergist als je bij de KLM werktOp vrijdag 29 maart 2002 21:35 schreef Doink het volgende:
[..]
Whoops I'm sorry
McFlipp > Kvind die handleiding zo, zo, zo onmenselijk. Hier op GoT kan je om bevestiging vragen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
op je upper ecam zie je dat je vergeten bent je autobrakes op max en je flaps op 3 te zetten. Voortaan doen! alles moet groen zijn daar namelijk!Op vrijdag 29 maart 2002 22:01 schreef Camel het volgende:
MP van vanavond EHAM-LGPZ
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aanmerkingen, altijd welkom
hier mijn screenies (toch nog gelukt)

LEPA-LGPZ
Aan de gate op LEPA

Binnenkomende vlucht

Takeoff

Just cruizin'

ik hoop het wel want GMAX bied veel optiesOp vrijdag 29 maart 2002 22:27 schreef Bolk het volgende:
Is de posky 757 die uit gaat komen GMAX?
Ook wielen aan de planes?Op vrijdag 29 maart 2002 22:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik hoop het wel want GMAX bied veel opties

Echt zooo stom in MP games, dat alles eropzit behalve motoren en wielen
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ik weet niet wat er daar met je rear gear gebeurt.....Op vrijdag 29 maart 2002 23:27 schreef Rateltje het volgende:
Nog meer posky 767 shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij bumbt een beetje omhoogOp vrijdag 29 maart 2002 23:29 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er daar met je rear gear gebeurt.....
mooi, mooi, mooi!Op vrijdag 29 maart 2002 23:27 schreef Rateltje het volgende:
Nog meer posky 767 shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gaaf ook die thrust reversers!
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Verwijderd
Ratelen?Op vrijdag 29 maart 2002 20:21 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Mij best.. ik ben nu nog aan het wachten op een ripje wat al 6 uur staat te ratelen

Op vrijdag 29 maart 2002 23:13 schreef weststar het volgende:
de POSKY gmax klm 767... en nu lekker slapen...
[afbeelding]
Zo ik zit nu tussen Italie en Griekenland (bij het smalste stukje zee), ff screenie:

Verwijderd
Nou het is officieel de bedoeling dat je de kist ZO flared dat de banden v/h main landing gear evenwijdig staan aan het runway oppervlak. Dat kan mooi met die speciale hoek die de 767 gear heeft. Dit was dus niet zo'n mooie landing.Op vrijdag 29 maart 2002 23:29 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er daar met je rear gear gebeurt.....
Verwijderd
LOL, ik vind m wel eh....... heel duidelijk... ja... ja....Op vrijdag 29 maart 2002 23:35 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Zo ik zit nu tussen Italie en Griekenland (bij het smalste stukje zee), ff screenie:
[afbeelding]
Op vrijdag 29 maart 2002 23:39 schreef Rateltje het volgende:
[..]
LOL, ik vind m wel eh....... heel duidelijk... ja... ja....
behalve ik
tampert, kriminalpolizei
IK vind het ook allemaal mooie screens!! Vooral die POSKY 767!Op vrijdag 29 maart 2002 23:50 schreef Evilernie het volgende:
mooie screens iedereen. Cool om te zien dat iedereen dat navigeren steeds beter gaat beheersen
behalve ik
Hoe moet je nou van hoogte veranderen? Wat moet ik PRECIES (welke knopjes) doen om die kist naar FL150 te laten klimmen?
Ik heb dit al een keer gevraagd maar het wil niet.
Klopt het dat de LVL CGH "verbonden" is met de speed knop?
Waar is Altitude Hold dan voor?
* Nd gaat maar in de paasdagen maar eens fijn (weer) de manual lezen)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wisten jullie al dat de Load Configuration Utility voor de Airbus beschikbaar is? Hij staat bij Support / Utilities op de Phoenix site (wel eerst inloggen).
Verder kan ik u mededelen dat deel 7 van de Airbus-serie eraan komt. De ETA ligt op het moment op 0:45 uur GMT+1
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
TnxOp zaterdag 30 maart 2002 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Goedemorgen heren van het goede leven
Wisten jullie al dat de Load Configuration Utility voor de Airbus beschikbaar is? Hij staat bij Support / Utilities op de Phoenix site (wel eerst inloggen).
Verder kan ik u mededelen dat deel 7 van de Airbus-serie eraan komt. De ETA ligt op het moment op 0:45 uur GMT+1
Check discovery nu: Extreme machines. Een of ander Russische vliegtuig-boot.
En dan nu een illustratie van onze reporter ter plaatse (die ook in de zee belandde):Op zaterdag 30 maart 2002 00:29 schreef biobak het volgende:
Oke, that's it. Ik ga nooit meer 2,5 uur vliegen om vervolgens op een of ander wazig Grieks eiland in zee terecht te komen omdat de ILS niet klopt![]()
Check discovery nu: Extreme machines. Een of ander Russische vliegtuig-boot.

Daar helemaal links op het plaatje zie je baan en ik zag biobak zo voorbij komen vliegen
Blegh. Morgen vlieg ik wel naar Nice ofzowOp zaterdag 30 maart 2002 00:31 schreef McFlipp het volgende:
[..]
En dan nu een illustratie van onze reporter ter plaatse (die ook in de zee belandde):
[afbeelding]
Daar helemaal links op het plaatje zie je baan en ik zag biobak zo voorbij komen vliegen
Idd nooit meer naar griekenland!Op zaterdag 30 maart 2002 00:33 schreef biobak het volgende:
[..]
Blegh. Morgen vlieg ik wel naar Nice ofzow

Nu nog aan de sch**t van die olijvenOp zaterdag 30 maart 2002 00:34 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Idd nooit meer naar griekenland!
Na 2 go arounds vanwege die #$%&$^ILS heb ik hem maar met het handje op de baan gekwakt.. Was maar goed ook, voor een extra rondje had ik geen fuel meer
De VOR die vlak bij het veldje ligt was ook al kaduuk.. gelukkig deed de ADF het wel
De pics..
De tenen van Italie in de verte

Baan? welke baan?

Oh daar....

Touchdown

Als troost is hier het nieuwe Airbus filmpje:
Airbus 7 (18,2 MB)
Dit keer uitleg over de PFD (Primary Flight Display)
Hiero de nieuwe Posky 767-300.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Nee het was LGPZ. Ennuh wel in het pikke donker doen he! En dan landen op baan 7R met de ILS, zoals je die dus kan kiezen uit de MCDU.Op zaterdag 30 maart 2002 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
LGRP? Roger, ik ga het morgen proberen
Als troost is hier het nieuwe Airbus filmpje:
Airbus 7 (18,2 MB)
Dit keer uitleg over de PFD (Primary Flight Display)
Oooh LGPZ... zeg dat danOp zaterdag 30 maart 2002 01:15 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nee het was LGPZ. Ennuh wel in het pikke donker doen he! En dan landen op baan 7R met de ILS, zoals je die dus kan kiezen uit de MCDU.

en dat betekent? snap niet zoveel van die kaartOp zaterdag 30 maart 2002 01:26 schreef Tourniquet het volgende:
Whahahaha![]()
![]()
, zie hier het nut van een goede vluchtvoorbereiding! Dus ook het checken van de charts
LGPZ heeft namelijk een offcourse localizer!
[afbeelding]
ok ff iets uitgebreider, ik moet als ik mn throttle naar idle/omlaag wil zetten mn stick(van mn thrustmaster dual analog 2) terughalen. maar als ik m los laat (stick naar center) dan gaat de throttle weer omhoog en dat is zwaar irritant.Op vrijdag 29 maart 2002 18:04 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet helemaal eigenlijk, je stick terughouden om de throttle op idle te zetten?!? wat voor stick heb je dan, en het is toch logisch dat ie idle staat als je em helemaal terug zet?
Dat de rwy op 68 graden ligt in plaats van 66 graden zoals fs2002 dat zelf aangeeft. De mcdu gaf overigens de juiste koers aan, maar ik was zo eigenwijs om dat te veranderen in 66Op zaterdag 30 maart 2002 01:58 schreef McFlipp het volgende:
[..]
en dat betekent? snap niet zoveel van die kaart

Dan moet je 'm anders instellen, zodat je alleen de knoppen F2 en F3 nog voor de throttle gebruikt. Ik neem aan dat je een gamepad hebt met 2 sticks, waarbij eentje voor de besturing gebruikt wordt en de andere voor de throttle. Dan moet je die throttle functie uitschakelen via de assignments.Op zaterdag 30 maart 2002 08:56 schreef rblommers het volgende:
[..]
ok ff iets uitgebreider, ik moet als ik mn throttle naar idle/omlaag wil zetten mn stick(van mn thrustmaster dual analog 2) terughalen. maar als ik m los laat (stick naar center) dan gaat de throttle weer omhoog en dat is zwaar irritant.
en daar gaat weer een posky 767

De eerste is van KLM een take off van Schiphol.
Zo dan nu een AA toestel
Vooral vind ik die laatste heel erg mooi.
PS dit zijn ook 2 posky modellen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Zo een nieuwe dag en nieuwe kansen
Zo te zien is de 767 van KLM er popie jopie.
Dus zijn er mensen die interesse hebben voor vanavond een mp met deze nieuwe aanwinst van KLM?
Verder is het misschien leuk om een keer ergens in NL bij elkaar te gaan zitten en pc mee en dan vliegen en zo.
Dus sleep je pc in een boedelbak scheur naar de locatie en dan hebben we veel vlieg plezier
Idee?
gegroet
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb effe een go around vluchtje gedaan van New York Intl. naar een vliegveldje daar ergens in de buurt. Ik heb maar 1 pic helaas. Ik wilde pics schieten in de replay, maar kreeg een melding dat er geen replay was opgenomen. Raar...
Wat een lekkere plane die PIC. Vooral die sounds zijn
en beter dan de PSS Airbus
Verwijderd
ik weet het nietOp zaterdag 30 maart 2002 11:40 schreef Bolk het volgende:
Posky roeleerd harder dan Airbus. That's Why
Verwijderd
Ik wel!Op zaterdag 30 maart 2002 11:44 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
ik weet het niet
bij planes ontwerpen gaat het nie om 'hoe mooi een plane is'Op zaterdag 30 maart 2002 12:44 schreef McFlipp het volgende:
Ik vind die posky opzich wel mooi, alleen vindt ik eigenlijk het ontwerp van boeing foei lelijk. En ik vindt de PSS airbus roeleren!
of zit ik nu mis
Verwijderd
PSS Airbus roeleren? Bel de gesubsidieerde telefonische zelfmoordbegeleiding: "Blijft u even hangen?"Op zaterdag 30 maart 2002 12:44 schreef McFlipp het volgende:
Ik vind die posky opzich wel mooi, alleen vindt ik eigenlijk het ontwerp van boeing foei lelijk. En ik vindt de PSS airbus roeleren!
Verwijderd
en on-topic:

Verwijderd
Op zaterdag 30 maart 2002 12:52 schreef biobak het volgende:
Ojee, het is weer week-end, er is een nieuw vliegtuig uit en het gezeik begint weer
en on-topic:
[afbeelding]
Schiphol - Heathrow met een British Midland A320
Heathrow - Calgary met een Air Canada B767-300ER
Vancouver - Heathrow met een Air Canada B747-400
Heathrow - Schiphol met een British Midland A320
wth heeft dat er nu weer mee te makenOp zaterdag 30 maart 2002 12:55 schreef Rateltje het volgende:
[..]
![]()
jij hebt geen recht van spreken , wie parkeert er nou een vliegtuig recht in zee
Nou voor mij wel, ik vind het eigenlijk niet mooi om naar te kijken, dan heeft posky wel schitterend werk afgeleverd maar vind ik het plane toch niet zo mooiOp zaterdag 30 maart 2002 12:46 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
bij planes ontwerpen gaat het nie om 'hoe mooi een plane is'
of zit ik nu mis
Ennuh Ratel, ga jij lekker tegen Bansai boompjes aan pissen
Verwijderd
Woehaa, zie je mij al in een blauwe Jomanda jurk van de trap naar beneden zweven?Op zaterdag 30 maart 2002 13:06 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nou voor mij wel, ik vind het eigenlijk niet mooi om naar te kijken, dan heeft posky wel schitterend werk afgeleverd maar vind ik het plane toch niet zo mooi
Ennuh Ratel, ga jij lekker tegen Bansai boompjes aan pissenof anders zet ik je midden in de nacht op straat en moet je bij de vrouw van je beste vriend aziel gaan aanvragen
(you know what i mean) (dit is een onderonsje
)
Eucalipta...Op zaterdag 30 maart 2002 13:16 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Woehaa, zie je mij al in een blauwe Jomanda jurk van de trap naar beneden zweven?![]()
Ennuh ga toch eens werken jij
tampert, kriminalpolizei
Hey leuke trip naar Vancouver!Op zaterdag 30 maart 2002 12:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens de vluchten ga nadoen die ik in juli in het echt ga vliegen:
Schiphol - Heathrow met een British Midland A320
Heathrow - Calgary met een Air Canada B767-300ER
Vancouver - Heathrow met een Air Canada B747-400
Heathrow - Schiphol met een British Midland A320
Nee, op vakantie. Beetje met een huurauto door de Canadian Rockies scheurenOp zaterdag 30 maart 2002 13:26 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Hey leuke trip naar Vancouver!Ga je naar familie?

https://valid.x86.fr/xhfd5e
heb je de air jamaica weleens gezien?Op zaterdag 30 maart 2002 13:44 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Hier wat andere liveries wat je niet elke dag ziet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ja
* KIMBLE schrok zich dood toen die die voor de 1e keer zag
* achappey vraagt zich af waarom Air Jamaica zijn planes niet alleen in rasta colors heeft gespoten. Zonde.Op zaterdag 30 maart 2002 13:56 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja
* KIMBLE schrok zich dood toen die die voor de 1e keer zag
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Dit topic is gesloten.