tnx voor het antwoord, maarre... die kist ziet er niet uit als zijnde bijzonder geschikt voor aerobaticsOp maandag 01 april 2002 00:40 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Een negatieve flapsetting wordt gebruikt bij bepaalde aerobatics onderdelen zoals inverted flight... ter compensatie voor het verlies van vleugelefficientie (grote angle of attack, omgekeerde incidence en lift).
Tjah, ze noemen 't een sportplane...
Nou niet bepaald een Unlimited-klasse kist, maar zo te zien wel geschikt voor de basics.
Een ander mogelijk nut van een negatieve setting zou het vergroten van de descentrate kunnen zijn (flaps fungeren dan als airbrakes). Vliegtuigen die in de bush opereren moeten namelijk vaak erg snel omhoog en omlaag.
Nou niet bepaald een Unlimited-klasse kist, maar zo te zien wel geschikt voor de basics.
Een ander mogelijk nut van een negatieve setting zou het vergroten van de descentrate kunnen zijn (flaps fungeren dan als airbrakes). Vliegtuigen die in de bush opereren moeten namelijk vaak erg snel omhoog en omlaag.
Deze net gevonden, hiermee kan je de vliegtijd zien (ongeveer) tussen departure en arrival.
http://www.ar-group.com/calc.htm
Deze is voor ICAO airport codes, ik vind het handig om te kijken bijvoorbeeld welke airports ik overvlieg als ze op mijn ND display te voorschijn komen...
http://www.ar-group.com/icaoiata.htm
http://www.ar-group.com/calc.htm
Deze is voor ICAO airport codes, ik vind het handig om te kijken bijvoorbeeld welke airports ik overvlieg als ze op mijn ND display te voorschijn komen...
http://www.ar-group.com/icaoiata.htm
https://valid.x86.fr/xhfd5e
mohge en een fijne 2e paasdag toegewenst...
Kimble: die airbus, is die compleet met panel? enneh.. wanneer kunnen wij, de "gewone" fs2002 liefhebber
, em verw88?
Kimble: die airbus, is die compleet met panel? enneh.. wanneer kunnen wij, de "gewone" fs2002 liefhebber
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
ik heb geen idee ,en er zit een standaard panel bijOp maandag 01 april 2002 09:59 schreef weststar het volgende:
mohge en een fijne 2e paasdag toegewenst...
Kimble: die airbus, is die compleet met panel? enneh.. wanneer kunnen wij, de "gewone" fs2002 liefhebber, em verw88?
btw mogühhh
Buigen die vleugels nou als je lift hebtOp zondag 31 maart 2002 22:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Whehehe
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je aanstaande vanmiddag nog even heb meegenomen naar Londen. Ik heb wat foto's voor je gemaakt zodat je kan zien dat ik haar met zorg heb behandeld.
En ja, ik moet die lampjes nog fixen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
yep, het is ook vetOp maandag 01 april 2002 10:17 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Buigen die vleugels nou als je lift hebtZiet er echt super VET
uit
ja..ja... ik ben snel
ik begreep dat dat een posky is. Maar doe je dan die livery op de pic ofzo? Of is de posky gewoon een hele nieuwe plane?Op maandag 01 april 2002 10:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
yep, het is ook vet
ja..ja... ik ben snel
nieuw planeOp maandag 01 april 2002 10:30 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
ik begreep dat dat een posky is. Maar doe je dan die livery op de pic ofzo? Of is de posky gewoon een hele nieuwe plane?
de posky a330
hmm, kan niet w88 op het nieuwe airbus filmpje
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Die posky is een heel nieuw plane, met model en FDE en alles, alleen geen panel. Maar dan zet je in de panel dir een linkje naar je PIC panel en je hebt PIC-panel in je poskyOp maandag 01 april 2002 10:30 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
ik begreep dat dat een posky is. Maar doe je dan die livery op de pic ofzo? Of is de posky gewoon een hele nieuwe plane?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
puh...er zijn ook zweefvliegtuigen met flexing wings 
ik weet wel dat als je op bepaalde plekken in de wings ballast doet (in een liquide vorm) dat het glijgetal toeneemt omdat de vleugels zo ombuigen. Nou kan ik me voorstellen dat dit voor een heavy ook best economischer kan zijn. Aangezien er altijd brandstof in de wings zit

dit is een 30 meter+ kist

als ik die met mijn ask-13 in een bel tegenkom stijgt hij dus echt 3 keer zo snel ...
ik weet wel dat als je op bepaalde plekken in de wings ballast doet (in een liquide vorm) dat het glijgetal toeneemt omdat de vleugels zo ombuigen. Nou kan ik me voorstellen dat dit voor een heavy ook best economischer kan zijn. Aangezien er altijd brandstof in de wings zit

dit is een 30 meter+ kist
als ik die met mijn ask-13 in een bel tegenkom stijgt hij dus echt 3 keer zo snel ...
tampert, kriminalpolizei
Hoe kan ik nou opstijgen met een zweefvliegtuig in FS2002? Of moet ik omhoog slewen en kan ik dan pas vliegen?
ja...y -f4.......gvdOp maandag 01 april 2002 11:08 schreef Robin Shrine het volgende:
Hoe kan ik nou opstijgen met een zweefvliegtuig in FS2002? Of moet ik omhoog slewen en kan ik dan pas vliegen?
ik vind het echt vervelend dat mijn interessante post weer als laatste op de vorige pagina staat
tampert, kriminalpolizei
Ik heb het gelezen hoorOp maandag 01 april 2002 11:09 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja...y -f4.......gvd
ik vind het echt vervelend dat mijn interessante post weer als laatste op de vorige pagina staat
Wie mag het nieuwe deel aanmaken??
toch fijn
tampert, kriminalpolizei
die phoenix airbus, is dat een complete download?
of krijg je em thuisgestuurd?
complete download, nu nog, maar over een tijdje komt er ook een cd versie.Op maandag 01 april 2002 11:16 schreef weststar het volgende:
je moet betalen met een credit card en dan kun je hem downloadenOp maandag 01 april 2002 11:16 schreef weststar het volgende:
Zijn hier mensen die bij mij de F5 knop willen indrukken?
en hoe groot is die download, want ik zie dat een full install 1,6 gb is...Op maandag 01 april 2002 11:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
complete download, nu nog, maar over een tijdje komt er ook een cd versie.
Hebben jullie het over de Posky Airbus? Zo'n grote file? Niet gratis?
met alle liveries wel ja....maar ik weet niet of je daar 115 euro voor wilt betalenOp maandag 01 april 2002 11:18 schreef weststar het volgende:
[..]
en hoe groot is die download, want ik zie dat een full install 1,6 gb is...
tampert, kriminalpolizei
We zitten nog niet aan de 1000Op maandag 01 april 2002 11:15 schreef McFlipp het volgende:
Wie mag het nieuwe deel aanmaken??
Nee maar ik denk ik begin er tijdig overOp maandag 01 april 2002 11:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
We zitten nog niet aan de 1000
Ennuh het base pack van de airbus is 30mb.
na, 15 pond wassie tochOp maandag 01 april 2002 11:20 schreef Evilernie het volgende:
[..]
met alle liveries wel ja....maar ik weet niet of je daar 115 euro voor wilt betalen
ja, maar de complete install met alle liveries op je HD is wel 1.6 GB geloof ik
het basispack is als donwload 30 mb en geinstalleerd op je HD rond de 100
tampert, kriminalpolizei
Neej Neej ik heb een heeeeele vette zweefkist voor FS. Toppie panel erbij. Je trekt aan de gele knop en joehoee je wordt gelierdOp maandag 01 april 2002 11:08 schreef Robin Shrine het volgende:
edit:
hij's voor 2000

hij's voor 2000
hier is die 1.36gb (alle livery's), dus 1.6 is nie waarOp maandag 01 april 2002 11:35 schreef Evilernie het volgende:
ja, maar de complete install met alle liveries op je HD is wel 1.6 GB geloof ikhet basispack is als donwload 30 mb en geinstalleerd op je HD rond de 100
Ooh, ik zie net dat we het over de PSS Airbus hebben 
Als je van liveries houdt zou ik er eens over nadenken om het complete liverypack erbij te kopen. Het is het zeker waard. Ik vind het de mooiste liveries die ik ooit voor FS2002 heb gezien.
Basepack = 32MB
Liverypack = 157MB
zipped
1.59GB totaal unzipped! Complete Liverypack met alle updates!
Ik zou als ik jullie was wachten op de cd box versie. Anders moet je steeds na elke reinstal van FS2002 gaan downloaden.
Tja wat kan ik er nog meer over zeggen, de PIC B767 en PSS Airbus zijn voor mij de absolute toppers. Het is het geld waard!
Als je van liveries houdt zou ik er eens over nadenken om het complete liverypack erbij te kopen. Het is het zeker waard. Ik vind het de mooiste liveries die ik ooit voor FS2002 heb gezien.
Basepack = 32MB
Liverypack = 157MB
zipped
1.59GB totaal unzipped! Complete Liverypack met alle updates!
Ik zou als ik jullie was wachten op de cd box versie. Anders moet je steeds na elke reinstal van FS2002 gaan downloaden.
Tja wat kan ik er nog meer over zeggen, de PIC B767 en PSS Airbus zijn voor mij de absolute toppers. Het is het geld waard!
Ik heb vannacht een vlucht gemaakt naar Las Vegas. Het was erg close met de fuel moet ik zeggen
(maar 1300 lbs over). Ik vloog met de nieuwe Posky 767 met het PIC panel. Het enige probleem dat ik had was dat het vliegtuig moeite had met stijgen. Na de take-off kon ik met moeite op FL270 komen en pas het laatste uurtje lukte het om op FL330 te komen. Eerdere pogingen resulteerden in vreselijk veel snelheidsverlies tijdens het stijgen. Toch zou ik makkelijk FL390 moeten kunnen halen.... Iemand een idee?
De approach van Las Vegas (KLAS) is trouwens erg mooi, de moeite waard!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hmmm, maar airbus9 staat er nog maar sinds gisteravond laat op. Opzich wil ik straks wel beginnen met deel 10 te uploaden hoor... Als iedereen deel 9 al binnen heeft. Als iemand een mirror voor deel 9 wil zijn kan ik gelijk deel 10 wel gaan uploaden.Op maandag 01 april 2002 10:51 schreef weststar het volgende:
hmm, kan niet w88 op het nieuwe airbus filmpje
Als je zo'n lange vlucht maakt is het niet ongebruikelijk dat je FL200 hebt als initial cruise level. Puur om fuel te burnen in het begin. Stapsgewijs klim je dan naar 390. FL390 haal je nooit meteen in het begin van de vlucht.Op maandag 01 april 2002 12:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb vannacht een vlucht gemaakt naar Las Vegas. Het was erg close met de fuel moet ik zeggen(maar 1300 lbs over). Ik vloog met de nieuwe Posky 767 met het PIC panel. Het enige probleem dat ik had was dat het vliegtuig moeite had met stijgen. Na de take-off kon ik met moeite op FL270 komen en pas het laatste uurtje lukte het om op FL330 te komen. Eerdere pogingen resulteerden in vreselijk veel snelheidsverlies tijdens het stijgen. Toch zou ik makkelijk FL390 moeten kunnen halen.... Iemand een idee?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is normaal dat ie langzaam klimt met alle tanks propvol.
Nog even over de zwevers:
Er zijn zwevers met self-launch option voor FS2002:
http://virtualsoaring.org/aircraft/aircraft3.html
Succes
Er zijn zwevers met self-launch option voor FS2002:
http://virtualsoaring.org/aircraft/aircraft3.html
Succes
Ja dat is logisch, maar zelfs het laatste stukje, met nog maar een paar druppeltjes kerosine in de tanks lukte het amper. Ik ging klimmen van FL310 naar FL330 (ik had allang op FL390 moeten zitten) met 500 ft/min en je zag de snelheid alweer schrikbarend afnemen, terwijl de N1 toch op 93% draaide ofzo.Op maandag 01 april 2002 12:15 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Als je zo'n lange vlucht maakt is het niet ongebruikelijk dat je FL200 hebt als initial cruise level. Puur om fuel te burnen in het begin. Stapsgewijs klim je dan naar 390. FL390 haal je nooit meteen in het begin van de vlucht.
Het is normaal dat ie langzaam klimt met alle tanks propvol.
Ik ga het nog wel even testen met een kort vluchtje en weinig brandstof.
Hmmmz, ik heb een probleem. Ik wil in FS2002 een flightvideo opnemen. Ik doe dan record new. Als ie klaar is save ik hem, en dan wil ik hem bekijken. Hij gaat eerst opnieuw laden. Dan krijg ik beeld, en METEEN daarna begint hij weer de AI Traffic te laden. Dan weer beeld, dan weer AI traffic laden. (maar die staat op 0%)
;? Waar kan dit aan liggen, want het is best irri als je mooie landings niet kan bekijken?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Heb je de POSKY vliegeigenschappen of de PIC vliegeigenschappen in je 767?Op maandag 01 april 2002 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar zelfs het laatste stukje, met nog maar een paar druppeltjes kerosine in de tanks lukte het amper. Ik ging klimmen van FL310 naar FL330 (ik had allang op FL390 moeten zitten) met 500 ft/min en je zag de snelheid alweer schrikbarend afnemen, terwijl de N1 toch op 93% draaide ofzo.
Gewoon het Posky plane met verwijzing naar het PIC panel en PIC sounds.Op maandag 01 april 2002 12:23 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Heb je de POSKY vliegeigenschappen of de PIC vliegeigenschappen in je 767?
ik wil het wel even mirroren... deel 9 ?Op maandag 01 april 2002 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmmm, maar airbus9 staat er nog maar sinds gisteravond laat op. Opzich wil ik straks wel beginnen met deel 10 te uploaden hoor... Als iedereen deel 9 al binnen heeft. Als iemand een mirror voor deel 9 wil zijn kan ik gelijk deel 10 wel gaan uploaden.
ok, dan haal ik deel 9 eraf, ok?Op maandag 01 april 2002 12:36 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
ik wil het wel even mirroren... deel 9 ?
oke, ben deel 9 nu aan het uppen.... link komt over 5 minutenOp maandag 01 april 2002 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ok, dan haal ik deel 9 eraf, ok?
Wat is de site van de Luchtvaart hobby shop? (tip : Kan men deze niet toevoegen bij links op de eerste pagina?
)
http://www.lhshop.nl/Op maandag 01 april 2002 12:39 schreef ND het volgende:
Wat is de site van de Luchtvaart hobby shop? (tip : Kan men deze niet toevoegen bij links op de eerste pagina?)
eerste link als je gaat zoeken met google
Deel 10 staat er over een klein uurtje op (uploadsnelheid = 6 kB/sOp maandag 01 april 2002 12:38 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
oke, ben deel 9 nu aan het uppen.... link komt over 5 minuten

tof! thnxOp maandag 01 april 2002 12:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deel 10 staat er over een klein uurtje op (uploadsnelheid = 6 kB/s)
Okey dank!Op maandag 01 april 2002 12:41 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
http://www.lhshop.nl/
eerste link als je gaat zoeken met google
Mirror link voor deel 9.... deze blijft 1 dag staan.Op maandag 01 april 2002 12:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deel 10 staat er over een klein uurtje op (uploadsnelheid = 6 kB/s)
airbus9
Daar kan het aan liggen. Ik heb de PIC characteristics en daarmee zit je zo op FL390 als je wilt.Op maandag 01 april 2002 12:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon het Posky plane met verwijzing naar het PIC panel en PIC sounds.
Ik heb een paar vragen :
Wie heeft er ervaring met de DVD Flight in the cockpit van Just Planes? Wat krijg je ongeveer te zien etc.
Ik ben opzoek naar een nieuwe joystick.
Wat is een goede/aanrader joystick? (zonder rudder, met throttle)
Wat is een goede/aanrader joystick? (met rudder+throttle)
Wie heeft er ervaring met de DVD Flight in the cockpit van Just Planes? Wat krijg je ongeveer te zien etc.
Ik ben opzoek naar een nieuwe joystick.
Wat is een goede/aanrader joystick? (zonder rudder, met throttle)
Wat is een goede/aanrader joystick? (met rudder+throttle)
Hier is
Airbus 10 (19,8 MB)
Dit keer uitleg over de FMGS in bijna 5 minuten! Daardoor is de kwaliteit wel wat lager, maar ik denk dat het nog wel goed te zien is allemaal.
Airbus 10 (19,8 MB)
Dit keer uitleg over de FMGS in bijna 5 minuten! Daardoor is de kwaliteit wel wat lager, maar ik denk dat het nog wel goed te zien is allemaal.
hehehe......net ff mijn airbus gedoopt met een VFR take-off. Toen ik op FL90 zat vond ik het wel best en wilde ik ff de replay gaan bekijken. Dus ik zie mijn pc textures laden enzo en mijn airbus hangt met retracted gear 2 meter boven de runway
dus de gear gaat uit
Maar omdat hij al "op de grond staat" kan hij niet helemaal

dus in de replay ging hij onwijs stuiteren met superveel rook

airbussen en replays gaan niet samen....

dus in de replay ging hij onwijs stuiteren met superveel rook
airbussen en replays gaan niet samen....
tampert, kriminalpolizei
thnx! haal em nu binnen 135kb/sOp maandag 01 april 2002 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
Hier is
Airbus 10 (19,8 MB)
Ik haal hem nu ook binnen 49,8kb/sOp maandag 01 april 2002 13:43 schreef weststar het volgende:
[..]
thnx! haal em nu binnen 135kb/s
* KIMBLE 50Op maandag 01 april 2002 13:44 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik haal hem nu ook binnen 19,8kb/s
deze is kewlOp maandag 01 april 2002 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
Hier is
Airbus 10 (19,8 MB)
Anoniem: 50738
hoi ik ga deze zomer naar maleisie en nu wilde ik de vlucht ff namaken ik maak een tussenlanding in wenen nu heb ik daar al scenery voor maar voor kuala lumpur nog niet. ik heb al gekeken op verschillende sites maar misschien weet een van jullie waar ik het kan vinden
ik zit net ff dat airbus filmpje te bekijken...echt cool. Maar wat is nou precies een Visual take-off....Dat die gast daar zelf gaat sturen ofzo
Bij de take-off in deel 1/2 stuurt hij toch niet zelf. En berekent de FMGS zelf die routes. Want hij voert ff een visual take-off in, dat ding laat opeens de intersections/vor's zien en hij zit gelijk bij de STAR van birmingham....
tampert, kriminalpolizei
Is dit nog een extra mesh oid?? of is het allemaal standaard? Dan zou dat nog maar eens het bewijs zijn dat m$ veel meer aandacht heeft besteed aan USA dan aan Europa.Op maandag 01 april 2002 12:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb vannacht een vlucht gemaakt naar Las Vegas. Het was erg close met de fuel moet ik zeggen(maar 1300 lbs over). Ik vloog met de nieuwe Posky 767 met het PIC panel. Het enige probleem dat ik had was dat het vliegtuig moeite had met stijgen. Na de take-off kon ik met moeite op FL270 komen en pas het laatste uurtje lukte het om op FL330 te komen. Eerdere pogingen resulteerden in vreselijk veel snelheidsverlies tijdens het stijgen. Toch zou ik makkelijk FL390 moeten kunnen halen.... Iemand een idee?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij voert gewoon geen SID in bij de departure, dus een "visual departure". Daarna gaat het vluchtplan gewoon verder bij KFL. De intersections die je daarna ziet, zitten gewoon al in de route die er al instond. De STAR van Birmingham selecteert hij door op de line select key te drukken naast EGBB, dat is namelijk de Destination en is altijd te zijn op de F-PLAN page.Op maandag 01 april 2002 14:13 schreef Evilernie het volgende:
ik zit net ff dat airbus filmpje te bekijken...echt cool. Maar wat is nou precies een Visual take-off....Dat die gast daar zelf gaat sturen ofzoBij de take-off in deel 1/2 stuurt hij toch niet zelf. En berekent de FMGS zelf die routes. Want hij voert ff een visual take-off in, dat ding laat opeens de intersections/vor's zien en hij zit gelijk bij de STAR van birmingham....
standaard sceneryOp maandag 01 april 2002 14:35 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Is dit nog een extra mesh oid?? of is het allemaal standaard? Dan zou dat nog maar eens het bewijs zijn dat m$ veel meer aandacht heeft besteed aan USA dan aan Europa.
had je dat nog niet doorOp maandag 01 april 2002 14:35 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Dan zou dat nog maar eens het bewijs zijn dat m$ veel meer aandacht heeft besteed aan USA dan aan Europa.
dit is echt gebeurt, europa is een beetje afgeraggeld en usa is 'heel' mooi
Dat had ik wel door, alleen dit is nog maar weer eens het bewijs!Op maandag 01 april 2002 14:39 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
had je dat nog niet door
dit is echt gebeurt, europa is een beetje afgeraggeld en usa is 'heel' mooi
de posky American Airlines 767 is heel mooi, maar ook een fps-killer..... toch ff 1 shotje:

Anoniem: 51137
Hey,
Ik heb 3 vragen:
1. Ik heb een utilitie gedownload, beter en mooier van middag naar avond etc. genaamd new_envo -> waar moet ik die heen kopieren?
2. Eerst deed mijn flightsimulator het altijd perfect snel, nu niet meer, waar kan dit aan liggen (schijf is niet zo vol).
3. Weet iemand een goede site waar ik boing-767's kan downloaden van een bekende maatschappij?
Dank u,
Uncle Sam
Ik heb 3 vragen:
1. Ik heb een utilitie gedownload, beter en mooier van middag naar avond etc. genaamd new_envo -> waar moet ik die heen kopieren?
2. Eerst deed mijn flightsimulator het altijd perfect snel, nu niet meer, waar kan dit aan liggen (schijf is niet zo vol).
3. Weet iemand een goede site waar ik boing-767's kan downloaden van een bekende maatschappij?
Dank u,
Uncle Sam
1. geen idee, geen readme file?Op maandag 01 april 2002 15:24 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hey,
Ik heb 3 vragen:
Dank u,
Uncle Sam
2. door installatie van extra's?
3. http://www.avsim.com/posky/ is bijna iedereen hiergek van
hij heeft dus niet ff snel een flightplan ingevoerd....Hij gebruikt dus gewoon eentje die voor de helft er al in zit.. (die ze nu vliegen neem ik aan ) Hoe werkt zo'n visual departure?Op maandag 01 april 2002 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij voert gewoon geen SID in bij de departure, dus een "visual departure". Daarna gaat het vluchtplan gewoon verder bij KFL. De intersections die je daarna ziet, zitten gewoon al in de route die er al instond. De STAR van Birmingham selecteert hij door op de line select key te drukken naast EGBB, dat is namelijk de Destination en is altijd te zijn op de F-PLAN page.
En wat doet een Ground PRoximity Warning System precies?
tampert, kriminalpolizei
Waarschuwen als je te dicht bij de grond komt. Bijvoorbeeld als je te laag over een berg vliegt. Dan zegt iets van: too low, terrainOp maandag 01 april 2002 15:44 schreef Evilernie het volgende:
En wat doet een Ground PRoximity Warning System precies?
Wie is er goed geinformeerd over nieuwe planes die komen gaan? Komt F1 nog met nieuwe planes (727?).
* Bolk w8 nog steeds op een goeie 757

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
1). Zijn waarschijnlijk een stel bitmaps die je moet kopieeren naar FlightSimDir\SceneDB\World\TextureOp maandag 01 april 2002 15:24 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hey,
Ik heb 3 vragen:
2). Gedefragmenteerd? Veel progs op de achtergrond actief?
POSky werkt aan een A-330 en een B-757 (beide GMax met alle toeters en bellen).Op maandag 01 april 2002 15:57 schreef Bolk het volgende:
Wie is er goed geinformeerd over nieuwe planes die komen gaan? Komt F1 nog met nieuwe planes (727?).
FOS (DF) heeft een A-340 en een B-727 in de pijpleiding zitten.
FFG tenslotte nog een mooie S-340 (ook GMax).
woeiOp maandag 01 april 2002 16:03 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
thnxOp maandag 01 april 2002 16:03 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
POSky werkt aan een A-330 en een B-757 (beide GMax met alle toeters en bellen).
any releasedates?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
volgens mij zijn die er niet....Ze laten echt heel weinig van de a340 zien op de site van dreamfleet....alleeen dat er "plannen" zijn....
tampert, kriminalpolizei
ze zijn ermee bezig hoorOp maandag 01 april 2002 16:18 schreef Evilernie het volgende:
volgens mij zijn die er niet....Ze laten echt heel weinig van de a340 zien op de site van dreamfleet....alleeen dat er "plannen" zijn....
* KIMBLE w8 op de b727
Dat landschap ziet er toch niet uit?Op maandag 01 april 2002 15:20 schreef weststar het volgende:
de posky American Airlines 767 is heel mooi, maar ook een fps-killer..... toch ff 1 shotje:
[afbeelding]
🌞🍃
klopt, ik ga liever voor een mooie plane dan voor een landschap... 't zal ook wel met m'n instellingen te maken hebben..Op maandag 01 april 2002 16:22 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat landschap ziet er toch niet uit?
nopeOp maandag 01 april 2002 16:22 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat landschap ziet er toch niet uit?
maar daar kunne we nie veel aandoen
behalve nieuw texture pack kope maar dat is 40dollar voor 100bmp'tjes
ja , hij is morge bij MCflipp en dan kan die verspreid wordeOp maandag 01 april 2002 16:49 schreef The_FrankO het volgende:
Hoe zit het met de FDC? Gaat het nog steeds door?
Hey,
Ik heb 3 vragen:
Dank u,
Uncle Sam
Ik heb 3 vragen:
Dank u,
Uncle Sam
nog niet genoeg antwoord gehad?Op maandag 01 april 2002 16:55 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hey,
Ik heb 3 vragen:
Dank u,
Uncle Sam
Auto-post scriptje? Dit is al de 2e keer dat je dit post.Op maandag 01 april 2002 16:55 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hey,
Ik heb 3 vragen:
Dank u,
Uncle Sam
• 1: lees de readmeOp maandag 01 april 2002 16:55 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hey,
Ik heb 3 vragen:
Dank u,
Uncle Sam
• 2: ff defragmenteren en alle geinstalde scenery uitzette en hupsakee!
• 3: www.avsim.com/posky
1000 en 1Op maandag 01 april 2002 16:59 schreef The_FrankO het volgende:
1000
edit
Ik kon het niet laten
/edit
Op maandag 01 april 2002 16:50 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja , hij is morge bij MCflipp en dan kan die verspreid worde
/edit
mag ik de deel 20 openen?? plzz
Ga je gangOp maandag 01 april 2002 17:02 schreef McFlipp het volgende:
/edit
mag ik de deel 15 openen?? plzz
Okeej deel 20 komt eraan
SLOTOp maandag 01 april 2002 17:07 schreef McFlipp het volgende:
Okeej deel 20 komt eraan
Hallo,
Ik heb (alweer!!!???) 2 vragen:
1. Bij Flightsimulator 2000 had je een converter om gedownloade vliegtuigen te 'installeren' met FS 2002 niet (geloof ik) ik extract nu alles en kopieer de map van het vliegtuig naar FS2002/Aircraft toch heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe (ze doen het wel), wat?
2. Hoe kan je de gedownloade scenery installeren?
Dank u,
Uncle Sam
1. Bij Flightsimulator 2000 had je een converter om gedownloade vliegtuigen te 'installeren' met FS 2002 niet (geloof ik) ik extract nu alles en kopieer de map van het vliegtuig naar FS2002/Aircraft toch heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe (ze doen het wel), wat?
Dank u,
Uncle Sam
Anoniem: 46189
> > KLM flight evacuated at UK airport, five injured
> >
> >
> > MANCHESTER, England, April 1 (Reuters) - All 94 passengers and crew of a KLM
> > flight bound for Amsterdam were evacuated on Monday after smoke was
> > discovered in a lavatory shortly before take-off, a spokeswoman for the Dutch
> > airline said.
> >
> > Five people were hurt as they escaped down the plane's emergency chutes but
> > their injuries were minor and they were treated by paramedics at Manchester
> > airport, northern England.
> >
> > "The aircraft...left the stand and was on the taxiway at 6:20 (a.m.) when
> > smoke was detected in a rear lavatory," the spokeswoman said. "The captain
> > immediately took the decision to instigate a full emergency evacuation as a
> > precaution."
> >
> > She said there were 89 passengers and five crew on the flight, KLM's UK2020
> > which was due to leave Manchester at 6:10 a.m. (0510 GMT) for Amsterdam.
> >
> > "Emergency services, including the fire service and paramedics, were on the
> > scene throughout," she added.
> >
> > Engineers were carrying out checks on the Fokker 100, which has a passenger
> > capacity of 100, but the incident was not believed to be suspicious and was
> > being treated as a fault, possibly electrical.
> >
> > The KLM spokeswoman said a replacement plane had been chartered and was due
> > to leave for Amsterdam during the morning.
> >
> > 04:34 04-01-02
> >
> >
> > MANCHESTER, England, April 1 (Reuters) - All 94 passengers and crew of a KLM
> > flight bound for Amsterdam were evacuated on Monday after smoke was
> > discovered in a lavatory shortly before take-off, a spokeswoman for the Dutch
> > airline said.
> >
> > Five people were hurt as they escaped down the plane's emergency chutes but
> > their injuries were minor and they were treated by paramedics at Manchester
> > airport, northern England.
> >
> > "The aircraft...left the stand and was on the taxiway at 6:20 (a.m.) when
> > smoke was detected in a rear lavatory," the spokeswoman said. "The captain
> > immediately took the decision to instigate a full emergency evacuation as a
> > precaution."
> >
> > She said there were 89 passengers and five crew on the flight, KLM's UK2020
> > which was due to leave Manchester at 6:10 a.m. (0510 GMT) for Amsterdam.
> >
> > "Emergency services, including the fire service and paramedics, were on the
> > scene throughout," she added.
> >
> > Engineers were carrying out checks on the Fokker 100, which has a passenger
> > capacity of 100, but the incident was not believed to be suspicious and was
> > being treated as a fault, possibly electrical.
> >
> > The KLM spokeswoman said a replacement plane had been chartered and was due
> > to leave for Amsterdam during the morning.
> >
> > 04:34 04-01-02
Hallo,
Dank u,
Uncle Sam
Dank u,
Uncle Sam
Dit topic is gesloten.