Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Wauw, gave plane!!! De Toronto Raptors heb ik live gezien.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
LOLOp zaterdag 30 maart 2002 14:03 schreef Duncan het volgende:
LOL Egt die Jamaica style: Yo Man!1 Relax Man! We paint tha plane man! Go sittin' and listen to the reggae man!
Mijn excuses aan de modemers hier en de verschillende formaten. Ooit zal ik het leren.
Op de runway zelf was het iets van 15 a 16 FPS

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Ik heb ook een geforce 3 ti200, maar ik heb een klein probleempje. Als ik aa(anti-aliasing) aan heb, dan worden de letters vervormd als ik shift + z gedaan heb, ook die letters van de atc zijn vervormd. Het zal vast wel een driver probleeem zijn, dus me vraag aan jou was, heb jij hier ook last van en zo niet, welke drivers heb ie? Want die moet ik dan ook hebben!Op zaterdag 30 maart 2002 14:50 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Toch een aardig frame rate met de swissair op Zurich ....
Mijn excuses aan de modemers hier en de verschillende formaten. Ooit zal ik het leren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee daar heb ik geen last van ik gebruik de volgende drivers:Op zaterdag 30 maart 2002 14:55 schreef J-063 het volgende:
[..]
Ik heb ook een geforce 3 ti200, maar ik heb een klein probleempje. Als ik aa(anti-aliasing) aan heb, dan worden de letters vervormd als ik shift + z gedaan heb, ook die letters van de atc zijn vervormd. Het zal vast wel een driver probleeem zijn, dus me vraag aan jou was, heb jij hier ook last van en zo niet, welke drivers heb ie? Want die moet ik dan ook hebben!

27.42 dus
Als ik jouw ws zou ik heel snel Transform & lightning aanzetten! Zeker met een gkracht 3, ennuh zet AA in FS2002 uit en in je drivers aan, scheelt een hoop en is mooier.Op zaterdag 30 maart 2002 14:50 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Toch een aardig frame rate met de swissair op Zurich ....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Bedankt voor de tip, ik ga het proberenOp zaterdag 30 maart 2002 15:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Als ik jouw ws zou ik heel snel Transform & lightning aanzetten! Zeker met een gkracht 3, ennuh zet AA in FS2002 uit en in je drivers aan, scheelt een hoop en is mooier.
Verwijderd
Is het mogelijk om in FS2002, NL2000v2 en Lago's Amsterdam 2002 tegelijk geinstaleerd te hebben???
ja dat kan zonder problemen....Op zaterdag 30 maart 2002 15:40 schreef Doink het volgende:
ff een kleine vraag:
Is het mogelijk om in FS2002, NL2000v2 en Lago's Amsterdam 2002 tegelijk geinstaleerd te hebben???
tampert, kriminalpolizei
ja zekerOp zaterdag 30 maart 2002 15:40 schreef Doink het volgende:
ff een kleine vraag:
het verkeer komt al lekker op gang
Een LH 747 keert terug uit Amerika
even wachten tot de Lufthansa Aibus is vetrokken
De hele Condor vloot vliegt op dit vroege uur uit.
we draaien 08R op
en we zetten koers naar London
VATSim == online ATC netwerkOp zaterdag 30 maart 2002 15:46 schreef cgok het volgende:
ik hoor nu veel over vatsim.wat is dit voor programma?
- Stearman Kaydet -
FF een paar vliegvelden van Moscow afgeweest
eerst die van UUEE
Zo dan gaan we nu ff met een ander model van de SK naar UUDD
Zo hier nog een paar nachtfoto's
en dan gaan we nu naar UUWW.
zo dit was het wel weer ..
Oja voor de mensen die de plane willen hebben ..
hij is 6,7 MB
http://www.simviation.com/files/vintage/davstear1.zip
En voor wie de Moscow aiports wil hebben met Moscow zelf .
moet hier wezen .
http://www.simviation.com/upload/Moscow.zip
Zo hier wat meer info over die update.
FS2002. Scenery. Russia. Scenery of Moscow city with three basic airports: Sheremetyevo (UUEE), Domodedovo (UUDD), Vnukovo (UUWW). Fully compatible with default dynamic scenery of FS2002. Represents all most important buildings of Moscow: Theatre Bolshoy, Wight house, MID, Building of KGB, Universitet of Lomonosov, Hotel Ukraina, Red square, VDNJ with some pavilions and more... Three most important airports of Moscow with new additions, improved macros and special effects (hangars with open-close doors, fountain has dynamic water), night light effects, custom objects, vehicles, static aircrafts and ground trucks. All required files included ! All scenery have AFD entries, so that they are selectable along with the default FS2002 airports. Also useful for flights by VFR and online! Have a nice flight! By Gary V. 8.8MB
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Shell stationsOp zaterdag 30 maart 2002 16:25 schreef Puken het volgende:
Hoi ik zie steeds op die luchthavens van die gele vierkante, ikheb alleen geen idee wat het zijn weet een van jullie het
[b]ABSOLUUT DE MOEITE WAARD!!!![/b]
Super coole addon!
Yeah, wanneer kunnen wij hem verwachten?Op zaterdag 30 maart 2002 16:48 schreef Robin Shrine het volgende:
Net effe FDC geprobeerd. Voor de mensen die het gekocht hebben kan ik 1 ding zeggen...
[b]ABSOLUUT DE MOEITE WAARD!!!![/b]
Super coole addon!
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ik ben Mariagg, niet zwager HenkOp zaterdag 30 maart 2002 13:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Eucalipta...
Ennuh ga toch eens werken jij
tampert, kriminalpolizei
JA hier nog 1Op zaterdag 30 maart 2002 16:53 schreef achappey het volgende:
[..]
Yeah, wanneer kunnen wij hem verwachten?
Ik wacht ook nog ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
ja bedankt, maar ik heb ze gedownload en geinstalleerd en ik heb het nog steeds, echt zo klote is dat.Op zaterdag 30 maart 2002 15:01 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
nee daar heb ik geen last van ik gebruik de volgende drivers:
[afbeelding]
27.42 dus
ik zag net dat rdluca hem binnen heeftOp zaterdag 30 maart 2002 16:53 schreef achappey het volgende:
[..]
Yeah, wanneer kunnen wij hem verwachten?
Ik hoor het wel van jullieOp zaterdag 30 maart 2002 17:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik zag net dat rdluca hem binnen heeft
Airbus6Op zaterdag 30 maart 2002 18:23 schreef hellogoodbye het volgende:
Ah, shit! Ik heb filmpje Airbus 6 gemist! Komt 'ie nog een keer...? Please? Iemand?
Ik mis 1 en 2 nog
ik zal ze ff uploaden ....komt er zo aanOp zaterdag 30 maart 2002 18:38 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik mis 1 en 2 nog
Verwijderd
Verder valt me op dat het klepje voor de APU (rechts-onder de staart) niet meer dichtgaat als je de motoren start
APU klep is een bug, makers zijn op de hoogte.Op zaterdag 30 maart 2002 18:39 schreef Rateltje het volgende:
Wie heeft een oplossing voor het zweefprobleem van de nieuwe POSKY 767? Check the gear:
[afbeelding]
edit:
Verder valt me op dat het klepje voor de APU (rechts-onder de staart) niet meer dichtgaat als je de motoren start![]()
Zwevende gear is op te lossen door met contact points / static CG height te kloten.
Bij de 3 lege velden moet je wat klooien met waardes. Open anders eerst een default kist van fs2002 om te kijken welke waardes in de buurt van de PIC komen.
Op zaterdag 30 maart 2002 19:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Hehe, net gecrashed met de Posky en had FDC aan..."Whoops"![]()
Ik kreeg eerst geen hoogte en raakte de grond nog met een wiel..."What was that noise?"
Echt lachen dat programma
tampert, kriminalpolizei
ja ik steeg net op en toen zei die co-piloot hier "kolere ***" da was grappigOp zaterdag 30 maart 2002 19:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Hehe, net gecrashed met de Posky en had FDC aan..."Whoops"![]()
Ik kreeg eerst geen hoogte en raakte de grond nog met een wiel..."What was that noise?"
Echt lachen dat programma
was er niet eens zo'n gast die met zijn vrouw alle stemmen in het nederlands heeft gedaan?Op zaterdag 30 maart 2002 19:47 schreef Robin Shrine het volgende:
Hoe krijg jij nederlandse stemmen Kimble?
tampert, kriminalpolizei
ik opstijge (alwaar
"jezus man.. we hebbe de staart geraakt, stoppe!!!!" LOL
en dan gaat die zitte blazen netzoals er vuur is
sheik:
opties/voice sets en nr7 (van alle 3 de rijtjes) is nederlands
Verwijderd
Jah ze homepage is http://www.flightcomputers.nl/fcn_nl/main_nl.htm daar staat erg veel info over FDCOp zaterdag 30 maart 2002 19:48 schreef Evilernie het volgende:
[..]
was er niet eens zo'n gast die met zijn vrouw alle stemmen in het nederlands heeft gedaan?
Dagelijks oefen ik de takeoffs en approaches op Interlaken Airport. Klein vliegveldje met korte baan. Een minuut vliegen en je kunt landen op een nog korter baantje aan de overkant van het water en na een bocht naar rechts.
Tijdens de takeoff wilde FDC me wijs maken dat er nogal wat failures waren ontstaan in de cockpit. Met name de engine waren uitgevallen op halve kracht. Ik had het met FS2002 nog nooit eerder meegemaakt, dus ik dacht dat het gewoon een sound addon was van FDC. Maar toen ik wilde opstijgen kreeg ik geen hoogte en vloog zo'n 140 knots. Veel te weinig dus. Al met al heb ik de overkant van het water gehaald, ondanks de stalls. Flaps op 35 hielp overigens wel.
Ik heb maar 2 pics geschoten van de landing. Het belangrijkste is dat ik nog leef, maar hoe ik dat geflikt heb weet ik nog steeds niet
Verwijderd
Da's toch wel knudde: zit ik steeds vast aan korte vluchten...
Iemand een idee?
P.S. Ik lees net op het PSS forum (waar ik deze vraag ook heb gesteld) dat ze niet van plan zijn er iets aan te doen: dat zou te ingewikkeld worden. Shit...
LOL heb je met de FDC
Die herkent bij PIC de flight director niet en denkt dat die uitstaat. Helemaal kut.
En de Airbus kent FDC helemaal niet dus daar werkt die gewoon niet mee.
bij mij ziet dei de FD bij standaard planes ook nie hoorOp zaterdag 30 maart 2002 20:10 schreef rdluca het volgende:
Kom ik met de originele FDC.
Die herkent bij PIC de flight director niet en denkt dat die uitstaat. Helemaal kut.
En de Airbus kent FDC helemaal niet dus daar werkt die gewoon niet mee.
best wel tegenvallen.Op zaterdag 30 maart 2002 20:16 schreef Robin Shrine het volgende:
Dat is dan eigenlijk best K%T he? En hoe vind je de rest zo'n beetje Rico?
Hopelijk hebben ze dat gefixed als ik aan PIC ga beginnenOp zaterdag 30 maart 2002 20:33 schreef rdluca het volgende:
Flexing wings zijn leuk, maar wanneer de strobes en navlights op de oude plaats blijven hoeft het van mij niet.
Niemand anders hier last? Sinds gisteren wordt er mee gevlogen maar ik heb nog niemand erover gehoord
[afbeelding]
dan maar hopen dat dit in fs2k4 mogenlijk isOp zaterdag 30 maart 2002 20:41 schreef DroogKloot het volgende:
Dynamische lightsources zijn niet mogelijk in FS2K2.
* KIMBLE wacht al weer met smart op fs2k4
Nog een klein jaartje wachtenOp zaterdag 30 maart 2002 20:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dan maar hopen dat dit in fs2k4 mogenlijk is
* KIMBLE wacht al weer met smart op fs2k4
die zijn wel mogelijk met Gmax. alleen hebben ze het bij Posky weggelaten vanwege de FPS die daarmee om zeep schijnen te worden geholpen.Op zaterdag 30 maart 2002 20:41 schreef DroogKloot het volgende:
Dynamische lightsources zijn niet mogelijk in FS2K2.
Dan hoef ik geen flexing wings meer.
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
Deel die kennis even met onsOp zaterdag 30 maart 2002 20:57 schreef rdluca het volgende:
probleem opgelost met wat knutselwerk in de aircraft.cfg
[afbeelding]
ja, zeg ff hoe je dit gedaan hebtOp zaterdag 30 maart 2002 20:57 schreef rdluca het volgende:
probleem opgelost met wat knutselwerk in de aircraft.cfg
[afbeelding]
btw, heb nu bijna de fmc van pic767 onder de knie, nu het dalen nog
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
vergeet met het dalen (via VNAV) niet de alt meter op MCP laag te zeten. (ik doe hem altijd gewoon op 2000) anders blijft ie op cruize hoogteOp zaterdag 30 maart 2002 21:17 schreef weststar het volgende:
[..]
ja, zeg ff hoe je dit gedaan hebt
btw, heb nu bijna de fmc van pic767 onder de knie, nu het dalen nog
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
dank voor de tipOp zaterdag 30 maart 2002 21:25 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
vergeet met het dalen (via VNAV) niet de alt meter op MCP laag te zeten. (ik doe hem altijd gewoon op 2000) anders blijft ie op cruize hoogte
morge a overmorgenOp zaterdag 30 maart 2002 22:03 schreef The_FrankO het volgende:
lukt dat nog met die fdc om te sharen?
we kunne het nie zo op het web toveren want er moet iso's van gemaakt worden , geupload naar snelle servers etc.. dat duurt ff
Ik hoor het wel van jullie ..Op zaterdag 30 maart 2002 22:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
morge a overmorgen
we kunne het nie zo op het web toveren want er moet iso's van gemaakt worden , geupload naar snelle servers etc.. dat duurt ff
Ben nu ff Janes Attack Squadron aan het installeren .
FF kijken wat dat is
Als het net zo als die oude janes is dan ben ik tevreden
over 3 kwartiertjes...Op zaterdag 30 maart 2002 22:38 schreef The_FrankO het volgende:
komt het airbus filmpje deel 8 nog? Ik zit vol smart te wachten
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
hmm dat is nog 35 minuten wachten.Op zondag 31 maart 2002 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
over 3 kwartiertjes...
Ik ga

Op zondag 31 maart 2002 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
over 3 kwartiertjes...
Voor de mensen die het willen weten ik heb net ff Attack Squadron gespeeld .. "janes"
Hier een beschrijving er van ..
IK heb hem net ff een half uurtje gespeeld ..
Ik zal gelijk beginnen met het belangrijkste ..
Wie janes kent van de oude games ..
Weet ook dat je gewoon kan instappen en vliegen maar ..
Knoppen zijn heel makkelijk en snel zitten ze in je hoofd ..
Voorbeeld :
FLAPS up = F
PLAPS down = SHFT F
wielen = G
ander plaats in BOMBER is gewoon 1 tot en met 9 .
En camera is de F toetsen .
Het spel nu
Ik heb hem ff op normaal gezet van sterkte en dat is best tedoen ..
Maar je heb wel een beetje het ARCADE GEVOEL
Maar dat kwam ook omdat ik niet op het moeilijkste het spel speelde.
Dus veel dingen uit staan ..
Maar nu ff wat foto's er van .
Oordeel zelf maar ....
Nee ik vind Sturmovik nog wel een heel stuk beter maar voor beginners is dit een leuke sim
Ook wel voor mensen die wat meer ervaring hebben .. maar voor de PRO 's
kan je beter wachten op een ander spel .
Als ik cijvers mag geven voor de onderdelen
Geluid 7
Beeld 7
Speelbaarheid 9
Sim gevoel 7
Eind res ..
7.5
tampert, kriminalpolizei
ThanksOp zondag 31 maart 2002 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
Jaja, daar is ie weer:
Airbus 8 (18,4 MB)
Enjoy
Ze zijn in divx gecoded hoorOp zondag 31 maart 2002 00:58 schreef Duncan het volgende:
[..]
ThanksWil je ze coden in divx ? 18mb voor zon kort filmpje is nml wel erg groot
kewl filmpje dit keerOp zondag 31 maart 2002 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
Jaja, daar is ie weer:
Airbus 8 (18,4 MB)
Enjoy
8 is 7 dan ook al geweest ..Op zondag 31 maart 2002 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
Jaja, daar is ie weer:
Airbus 8 (18,4 MB)
Enjoy
PLZ nog 1 keer dan 7
kewl filmpje en perfekto kwaliteit.... had hem in 30 seconden binnenOp zondag 31 maart 2002 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
Jaja, daar is ie weer:
Airbus 8 (18,4 MB)
Enjoy
hoeveel kbps dan?Op zondag 31 maart 2002 01:06 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
kewl filmpje en perfekto kwaliteit.... had hem in 30 seconden binnen
ik heb Cistron MAXX was rond de 750 KB/s ofzo...Op zondag 31 maart 2002 01:07 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hoeveel kbps dan?
Op zondag 31 maart 2002 01:08 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
ik heb Cistron MAXX was rond de 750 KB/s ofzo...
* KIMBLE krijgt (waarschijnlijk) tweakdsl ultradsl
hier heb je 7Op zondag 31 maart 2002 01:06 schreef Blackhole het volgende:
[..]
8 is 7 dan ook al geweest ..dan heb ik die ook gemist
![]()
PLZ nog 1 keer dan 7
Airbus7
ja das leukOp zondag 31 maart 2002 01:11 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE krijgt (waarschijnlijk) tweakdsl ultradsl(8192/512)
Het hangt meestal van de server af natuurlijk wat voor download snelheid je krijgt
ik moet die volle speed kunnen halenOp zondag 31 maart 2002 01:22 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
ja das leukMeestal haal ik de volle snelheid van mijn newsserver maar wel met 8 threads tegelijk
Het hangt meestal van de server af natuurlijk wat voor download snelheid je krijgt
ik zit ongeveer 6a7000ft van de server vandaan hier dus:

dus ik zit bij de toppers
Euhmmm dat is dan dus de snelheid die je met jouw verbinding aankan ja, maar het ligt toch echt ook aan de andere kant hoe snel die is hoor!Op zondag 31 maart 2002 01:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik moet die volle speed kunnen halen
ik zit ongeveer 6a7000ft van de server vandaan hier dus:
[afbeelding]
dus ik zit bij de toppers
Als je iets download van een server die maar 100kb/sec upload heeft zal je met jouw verbinding heust (
ooo zoOp zondag 31 maart 2002 01:42 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhmmm dat is dan dus de snelheid die je met jouw verbinding aankan ja, maar het ligt toch echt ook aan de andere kant hoe snel die is hoor!
Als je iets download van een server die maar 100kb/sec upload heeft zal je met jouw verbinding heust (hoe scrhijf je dat?) niet sneller downloaden hoor!
ik d8 dat die de wijkserver bedoelde
nee das een centraleOp zondag 31 maart 2002 01:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ooo zo
ik d8 dat die de wijkserver bedoelde
ik zit er 451m vandaan
kan je hier kijken
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm
Op zondag 31 maart 2002 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
Jaja, daar is ie weer:
Airbus 8 (18,4 MB)
Enjoy
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
effe een offtopic vraagje
Hoever mag je van een PTT kast (zo'n telefoonverdeling ofzo) af wonen om ADSL te krijgen? En waar kan je op internet testen hoever je ervan af woont?
Dit topic is gesloten.