Kan niet verder komen met Jedi Knight II

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.557 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

offtopic:
[quote]
Op vrijdag 05 april 2002 18:55 schreef webkabouter het volgende:

[..]

...handige harrie...
[/quote]

Riep je? O-) :P

Ik heb em nu ook uitgespeeld, geweldige sfeer, alleen miste ik een cool (pre-rendered) eind-filmpje.

Weet iemand wat er eigenlijk gebeurd is met Obi-Wan, ook een 3rd-person SW-spel naar aanleiding van Epidose I, niks meer van gehoord :? Leek me nl ook wel cool.

Verwijderd

hebben nog meer mensen met een Radeon8500 dat het af en toe traag gaat? bij mij wel, andere games draaien lekker soepel.. heb alle opties hoog en aan staan... ga ze niet lager zetten daar heb ik die kaart niet voor gekocht :7

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 19:02 schreef webkabouter het volgende:
en die heb ik 5 seconden geleden opgehaald :D ik dacht . kom ff checken wat daar in die lift gebeurt :D. Ff een domme vraag maar komt er ook nog zoiets als een dart maul in dat spel voor dat lijkt me namelijk echt vet om tegen te vechten :D
dat is in een heel andere tijdsperiode als waar dit verhaal zig afspeelt geloof ik :)

ik neem aan van niet dus :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:57
Op vrijdag 05 april 2002 19:48 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

dat is in een heel andere tijdsperiode als waar dit verhaal zig afspeelt geloof ik :)

ik neem aan van niet dus :)
ja ik ben er nog niet helemaal achter waar dit spel zich afspeelt en ik neem aan dat dat later is dus dan zouden de sith productiefabrieken in deel 2 of 3 de dark maul serie uit productie hebben genomen? :+

Nou ja in ieder geval waar ligt die verdomde sleutel ?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ik snap ook geen kont van al die verhalen in welke tijd het speelt :)

doet er ook niet toe :)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Weet iemand wat er eigenlijk gebeurd is met Obi-Wan, ook een 3rd-person SW-spel naar aanleiding van Epidose I, niks meer van gehoord :? Leek me nl ook wel cool.
Obi Wan is helaas X-Box exclusive gemaakt. :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:40
ik heb ergens gelezen dat dit spel zich zo'n 13 jaar na A new hope afspeelt.

• Webgnome
[tekst] ik heb 'm

Strava | AP | IP | AW

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-01 22:45
Kep Jedi Knight net ff snel gespeeld, maar klopt het dat er geen multiplayer functie inzit?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:39

Ryceck

Constants and Variables

Op vrijdag 05 april 2002 23:23 schreef -= MaZe =- het volgende:
Kep Jedi Knight net ff snel gespeeld, maar klopt het dat er geen multiplayer functie inzit?
zucht :P

zit er wel in.... maar een legale versie helpt :+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-01 22:45
Op vrijdag 05 april 2002 23:29 schreef Ryceck het volgende:

[..]

zucht :P

zit er wel in.... maar een legale versie helpt :+
Mkay tnx voor snelle reactie

• Webgnome
als ik moderator was geweest dan was je nu gebanned voor onbepaalde tijd.. waarom? omdat je openlijk toegeeft dat je illegale software gebruikt.

maar goed ik ben geen moderator :D

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 23:57 schreef webkabouter het volgende:
als ik moderator was geweest dan was je nu gebanned voor onbepaalde tijd.. waarom? omdat je openlijk toegeeft dat je illegale software gebruikt.

hmmmz... doe geen uitspraken waar je geen verstand van hebt.

btw.. .als je een illigale kopie hebt, dan werkt het MP gebeuren ook.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:05
Op vrijdag 05 april 2002 23:57 schreef webkabouter het volgende:

Waarom heb ik dat vreemde gevoel van de zekerheid dat jij nooit eeen moderator zult worden :)

GoT zou minimaal 4 keer zo klein worden

• Willybubba
  • Laatst online: 08:16

Willybubba

Nut up or shut up.

YAY! Ik heb hem EINDELIJK kunnen kopen ergens... Dynabyte in ALkmaar. De distributie van dit spel zuigt ECHT zeg! :( Verder is ie wel kewl, vooral MP!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Webgnome
hallo allemaal :) ff een vraag hoe maak je ook alweer een AT-ST dood? Ik ben nu in die hangar level en kom daar nu een AT-ST tegen.. how do I kill that thing?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ehm **schaam** hoe eh, kom ik voorbij de eerste Jedi test puzzel?
Die met die force push?
Ik zie gewoon de logica niet...

Verwijderd

met die at-st: gewoon de raketten terug pushen, en verder gaan met je zware wapens anders.

bij webkouter: kijk nara de muren, die platen kun je ook pushen. die afbeelding moet je in het midden leggen :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 16:23 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
met die at-st: gewoon de raketten terug pushen, en verder gaan met je zware wapens anders.

bij webkouter: kijk nara de muren, die platen kun je ook pushen. die afbeelding moet je in het midden leggen :)
Mijn dank grenst aan hondsdolheid :P

• Webgnome
thanx maar ik vond uit dat je die heleemaal niet hoefde te killen :) 1 deur doorlopen was voldoende hahahaha :)

nou ja thanx anyway :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ik zit nu op de DOOMGIVER maar ik kom niet verder na de 2e lift iemand een idee?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:08

Flexx

This side up

Op zaterdag 06 april 2002 20:59 schreef Ikke98 het volgende:
ik zit nu op de DOOMGIVER maar ik kom niet verder na de 2e lift iemand een idee?
plaatje ?

• Webgnome
ja ik zit dus ook op die doomgiver maar iets verder (denk ik)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/test.JPG Hier dus.. wie weet waar iknaar toe moet.. die sleutel diedaar binnen lag (in die toren ) hebik ook al :( dus wie helpt?

Strava | AP | IP | AW

• Flexx

Flexx

This side up

Op zaterdag 06 april 2002 21:32 schreef webkabouter het volgende:
ja ik zit dus ook op die doomgiver maar iets verder (denk ik)

[afbeelding] Hier dus.. wie weet waar iknaar toe moet.. die sleutel diedaar binnen lag (in die toren ) hebik ook al :( dus wie helpt?
Dan moet je weer bij een van die deuren langs de zijkant naar binnen en dan heb je direct rechts van je nog een deur daar zitten weer controls waar je die sleutel voor nodig hebt.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10-2025

edward2

Schieten op de beesten

Wat een gaaf spel, ik ben zelf net uit de bar gekomen, de puzzels zijn soms aardig moeilijk ja, maar vaak een kwestie van goed kijken.

GFX zijn schitterend kwa detail

Niet op voorraad.

• Webgnome
gevonduh :) en inmiddels zit ik in 't moeras :D (wat wel nep is want in de films is yavin veel dichter bebost.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 01:10 schreef webkabouter het volgende:
gevonduh :) en inmiddels zit ik in 't moeras :D (wat wel nep is want in de films is yavin veel dichter bebost.
Ik ook, ik had het ook al gevonden, dat met die droids rijden is echt lache :D

P.S. ik ben nu net door zo'n gangetje met van die shadowtroopers geweest bovenaan die gang stond een shield charger en een helboel ammo, dan weten jullie waar ik nu ben, die Fayyar was moeilijk zelfs als je erachter kwam hoe je dat schild naar beneden moet krijgen Daarna is die gewichteloosheid ook wel wreed

Verwijderd

ik zit nu in de doomvringer, bij de comm array.

alles is offline (ook in de volgende room, met die 3 "gebouwtjes").

ik kan wel met een liftje naar beneden. maar wat moet ik vervolgens doen?

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op zondag 07 april 2002 02:14 schreef Ikke98 het volgende:

[..]

Ik ook, ik had het ook al gevonden, dat met die droids rijden is echt lache :D

P.S. ik ben nu net door zo'n gangetje met van die shadowtroopers geweest bovenaan die gang stond een shield charger en een helboel ammo, dan weten jullie waar ik nu ben, die Fayyar was moeilijk zelfs als je erachter kwam hoe je dat schild naar beneden moet krijgen Daarna is die gewichteloosheid ook wel wreed
Vooral die gewichteloossheid was vetjez, hebben ze brut gemaakt en ik had niet verwacht dat dat erin zou zitten.
Da spel wordt per level kewler :+

• Webgnome
alleen die swamp missie die suckt bigtime.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 08:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik zit nu in de doomvringer, bij de comm array.

alles is offline (ook in de volgende room, met die 3 "gebouwtjes").

ik kan wel met een liftje naar beneden. maar wat moet ik vervolgens doen?
nog verder naar beneden, daar vind je 3x3x3 (27 ja) hokjes, waar je ff de goeie moet instellen (zie objective voor symbolen).

Verwijderd

Ik heb het nu uitgespeeld maar wat is die battle met Desann moeilijk zeg, het duurde ff voordat ik het trukje doorhad maar daarna is ie nog steed praktisch onverslaanbaar een tip **gebruik Force pull als ie je Gript**

Hoe maak je Screenies? dan kan ik er wel een paar maken van de battle met Desann

• Flexx

Flexx

This side up

Op zondag 07 april 2002 13:15 schreef Ikke98 het volgende:
Ik heb het nu uitgespeeld maar wat is die battle met Desann moeilijk zeg, het duurde ff voordat ik het trukje doorhad maar daarna is ie nog steed praktisch onverslaanbaar een tip **gebruik Force pull als ie je Gript**

Hoe maak je Screenies? dan kan ik er wel een paar maken van de battle met Desann
Ik had hem binnen 1 minuut. ik stond op een paal te rammen en die viel boven op zijn kop :)

Verwijderd

thnx, maar ik was er al voorbij :)

ik ben nu daar bij dat plaatje (kwam hier ergens langs) bij de comm_shield, waar je net jan hebt bevrijd. het is wel koel dat je met haar moet samenwerken, met die knoppen om die deuren te openen. dat stukkie von ik wel leuk gevonden van de maker :).

daarvoor zat ergens zo'n kamer, waar je via het plafond binnenkwam. die was wel ff kut, maar je moet alleen maar pull gebruiken :)

zo heb ik meteen iedereen ontwapend :)

daarna rennen ze als kippen zonder kop door die grote kamer :) en ik dr achteraan met m'n lightsaber >:)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-01 23:06

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

15 sec. :P
Dacht wat moet die paal hier. slashslash.
Hee is die gast nu al dood? :)

[edit]
Lightsaber is trouwens vet gaaf.
Even een trow, beetje bewegen. En teglijk zo'n 12 man dood.

Woosj >:)

Verwijderd

hmm... jammer dat jullie dat nou al verklappen :(

maja, het scheelt ook weer moeilijkheden :)

ik ga em eerst gewoon proberen te verslaan, en als dat neti lukt ff naar "die paal".

ik zie het wel dus :)

ik denk dat ze die er gewoon in hebben gezet, omdat die vent (waarschijnlijk) erg moeilijk is. dus voor degene die het neti lukt, hebben ze dat :)

ze meoten wel even zoeken, maar is wel koel gedaan, dat er voor de n00bs een andere oplossing is :)

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 01:10 schreef webkabouter het volgende:
dat is een ander deel van de planeet :+

• Webgnome
hoe kom ik bij die dasann? ik ben nu in die tempel dinges waar stenen uit het plafon vallen. waar moetik heen :D

Strava | AP | IP | AW

• Flexx

Flexx

This side up

Op zondag 07 april 2002 15:19 schreef webkabouter het volgende:
hoe kom ik bij die dasann? ik ben nu in die tempel dinges waar stenen uit het plafon vallen. waar moetik heen :D
Door die gang en links van je zit een muur waar je doorheel kan lopen. (als je goed kijkt zie je hem heen en weer gaan)

• Webgnome
gezien en uitgespeeld :) zo nu wachten op een addon / mod :)

Strava | AP | IP | AW

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Op zondag 07 april 2002 12:00 schreef webkabouter het volgende:
alleen die swamp missie die suckt bigtime.
want?

btw dasann was vrij simpel
eerst die knoppen pullen en daarna in die straal staan. wanneer dasann dan lightning op je doet , gewoon speed doen en hakken. hij was toen binnen een paar seconden dood.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

ik heb een probleempje :D ik ben in de kamer waar ik het licht uitmoet doem om dan sneaky langs het mannetje te komen :Z maar ik heb op het knopje gedrukt en ik wou kijken hoelang het duurde voor het licht weer aanging toen dat voorbij was dacht ik save em nu en druk weer op het knopje mooi niet dat het licht meer uitwil en laat ik nu een save game 4 levels terug heb gedaan beetje stom maar ja

wat doe ik verkeerd met het knopje

Verwijderd

is dat in die kamer met die guards? waar je niet gespot mag worden?

bij mij ging dat ligt helemaal niet meer aan :?

gewoon die guards mind tricken als het licht uit is, naar beneden jumpen, er voorbij kuirpen, en dan nog een keer die 3 guards mind tricken en dan door de deur gaan..

kweenie of je hier wat aan hebt...

Verwijderd

Als het goed is heb je ook nog een checkpoint savegame van het begin van het level. Tis idd een beetje vreemd dat dat licht niet meer uit kan als je het 1 keer geprobeerd hebt.

Verwijderd

Krijg dat wijf niet verslaan (1e jedi die je tegen komt)(vriendin van dessan).

Verwijderd

gewoon als ze springt pushen, zodat ze op de grond ligt, dan met speed er naar toe en dan hakken >:)

beetje laffe manier, maar het helpt wel! :)

Verwijderd

tanks
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 09:17 schreef anthab het volgende:
tanks
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
Wat dacht je? Ik probeer alle smilies even uit om te zien hoe ze eruit zien?

Tip: de plaatjes staan onder het replyvenster hoor ;) :z

Verwijderd

screen shots maken:

ga naar de console (Shift + ~)

typ: bind m "screenshot" (inclusief de ")

in prenciepe kan je elk willekeurige toets nemen

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
ik zit in de single player op een gegeven moment @ level 2 in een grote kamer waar 3 turrets aan het plafond hingen, en verder hangen er op grote hoogte kisten aan de muur met daarop powerups waar ik dus niet bij kan
hoe moet je hier verder?

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 10:08 schreef Nosfer@tu het volgende:
screen shots maken:

ga naar de console (Shift + ~)

typ: bind m "screenshot" (inclusief de ")

in prenciepe kan je elk willekeurige toets nemen
die gaat in me autoexec.cfg >:)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 17:08 schreef CU2morO het volgende:
ik zit in de single player op een gegeven moment @ level 2 in een grote kamer waar 3 turrets aan het plafond hingen, en verder hangen er op grote hoogte kisten aan de muur met daarop powerups waar ik dus niet bij kan
hoe moet je hier verder?
Kin die wat grotere zaal daarvoor waar je die twee zweefdroids Vermoord hebt, Daar stonden (Heb je waarschijnlijk neergeschoten) ook wat Gastjes achter een raam loop tot voor dat raam en spring er doorheen (eerst springen dan naar voren knop en crouch knop indrukken)

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 14:20 schreef Vae Victis het volgende:

[edit]

Ik had hem op Jedi uitgespeeld zonder die paal, Had het hele ding niet eens gezien ga nog eens kijken :D

• Webgnome
welke paal bedoel je eigenlijkj? er zijn er twee

Strava | AP | IP | AW

• dribbel
er zijn 3 palen en er ligt al eentje om.... T zijn gewoon die steunpilaren in die put .... die palen kan je slopen en als je geluk hebt flikkert ie dan op dessan zen kop. Anders doe je gewoon speed 2x hakken met strong style .. tenminste zo had ik m uitgespeeld. Op jedi btw....

Verwijderd

LEUKE screens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor iedereen die het spel uit heeft!!!
Er is een fun level waarin je achter elkaar 54 reborns moet neerhakken, waarvan af entoe 4 tegelijk!!!
http://www.massassi.net/levels/download_level.php3?level_id=1959 hier kan je hem halen.
Echt dikke pret!!!

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• Vae Victis
  • Laatst online: 05-01 23:06

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

oe 54 Reborns, hm zal dat in een trow lukken?

En der zijn nog veel meer levels. :P
Weekend. nu. *D

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Op zondag 07 april 2002 14:20 schreef Vae Victis het volgende:

[edit]

Totdat ze met z'n allen gaan knallen op je terwijl je saber onderweg is... :D
No defence.... :P

MW | BF1 Stats

Verwijderd

hoe kom je verder in dessans schip. |:(

ik zit in die kamer waar je iets voor je rehts en links een deur hebt die open is maar daar achter zit weer een deur die dicht is. :'(

Recht voor je zit ook een dichte deur.
Links en rechts zitten twee kleine blauwe force fields.
en als je aan het begin van de kamer staat zit rechts (iets naast je voet) een knop die je niet in kan drukken (zit te laag). :(

Alvast bedankt.

Verwijderd

heb het al gehaald

Verwijderd

[never mind]

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 09:06 schreef anthab het volgende:
hoe kom je verder in dessans schip. |:(

ik zit in die kamer waar je iets voor je rehts en links een deur hebt die open is maar daar achter zit weer een deur die dicht is. :'(

Recht voor je zit ook een dichte deur.
Links en rechts zitten twee kleine blauwe force fields.
en als je aan het begin van de kamer staat zit rechts (iets naast je voet) een knop die je niet in kan drukken (zit te laag). :(

Alvast bedankt.
Hint:Het plafond in de linker en rechter celletjes!

Verwijderd

Heb jedi knight 2 uitgespeeld super vet spel *D
Dessan is best makkelijk te verslaan na 4 keer had ik hem al, je moet alleen verschillende technieken proberen tot je een goede gevonden hebt. (hint: snelheid) :+
Ik vind die gast met schild veel moeleker (capt. fyar of zoiets)

"k ga nu mp proberen :9~

• Silva
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik zit niet vast of zow maar ik heb ff een vraagje is er ergens een patch waar je jedi knight 2 co-op kan spelen ?

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

die straal waar ik in ga staan wanneer je die knoppen indrukt. doet dat nog iets speciaals of ga je er alleen leuk van gloeien ? (desann eindbaas)
aangezien ik daar niemand over hoor en ze waarschijnlijk zonder dat te doen desann ook hebben verslagen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Zephyer
Op vrijdag 12 april 2002 11:00 schreef artec het volgende:
Ik zit niet vast of zow maar ik heb ff een vraagje is er ergens een patch waar je jedi knight 2 co-op kan spelen ?
:P Dat zou echt kewl zijn......
Lekker met de lightsabers rossen....... *D

MW | BF1 Stats

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 10:50
Op maandag 08 april 2002 20:49 schreef Ikke98 het volgende:

[..]

Kin die wat grotere zaal daarvoor waar je die twee zweefdroids Vermoord hebt, Daar stonden (Heb je waarschijnlijk neergeschoten) ook wat Gastjes achter een raam loop tot voor dat raam en spring er doorheen (eerst springen dan naar voren knop en crouch knop indrukken)
dat kan niet. Je kan niet door een raam, maar daarnaast staat een kist, en als je die kapot schiet. Wordt die schakelaar geactiveerd en komt er zo'n soort bruggetje...

tampert, kriminalpolizei

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik ben nu op zoek naar dat Doomgiver schip (missie na Bespin), maar kan em niet vinden..
Er zijn 3 hangars, 1 lege (waar je Luke tegenkomt), het begin, en zo'n wit schip (hoe heten die ook alweer).

En verder gesloten deurtjes..

• the_ra2_master
  • Laatst online: 09:17

the_ra2_master

nog steeds geen tijd voor XP

yo iedereen,

ik zit in die missie waarin ik het lightsaber krijg, ik heb het lightsaber, maar hoe kom ik uit dat level?

AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op zaterdag 13 april 2002 12:14 schreef the_ra2_master het volgende:
yo iedereen,

ik zit in die missie waarin ik het lightsaber krijg, ik heb het lightsaber, maar hoe kom ik uit dat level?
Je moet met je saber die steentjes raak gooien (de touwen) en dan kan je verder :)

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op vrijdag 12 april 2002 20:27 schreef QuarK het volgende:
Ik ben nu op zoek naar dat Doomgiver schip (missie na Bespin), maar kan em niet vinden..
Er zijn 3 hangars, 1 lege (waar je Luke tegenkomt), het begin, en zo'n wit schip (hoe heten die ook alweer).

Skiprays :)

• handige_harrie
  • Laatst online: 12:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Help :'(

Ik wilde de levels eens bekijken in q3radiant (overigens niet gelukt) ik dat progje geinstalleerd, en daarna weer ge0deinstalleerd. Doet daarna JK2 het niet meer :(. Ik de boel ge-uninstalled, daarna opnieuw geinstalleerd nou zegt in dat zwarte opstartschermpie (van de q3 engine) "couldn't open default.cfg" Ja die heb ik idd niet :? en nu? Kan iemand me die aub emailen of met een oplossing komen.

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
ik heb een vraagje: ik zit nu in het buiten level (2?) met die 2 ion cannons en die ATST's. nou moeten die ion cannons kaput, maar er zit een shield omheen. ik ben in die hangar van die ATST's geweest, maar die deur linksboven zit op slot.

bij de prisoners in de buurt (net voor die grote lift) zit ook een deur met daarin een container (met slot) en een gesloten deur..

ik loop al 3 uur rond, maar kom nergens verder.

kan iemand me een hint geven ? plz ! tnx

Have a wheelie good weekend!

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
laatmaar ik heb hem nu.. damn had die deur niet gezien onderin die ATST opslag :(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 20:27 schreef QuarK het volgende:

op het impirial shuttle craft springen, dan kan je met veel moeite op dat "bruggetje" springen

daarboven is een rooster

in dat level heb ik me ook rot gezocht naar dat rooster :D

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 14:20
opgelost

• HertogJan
  • Laatst online: 03-12-2025
ik zit nu in de mijn.. (level2) en ik kom nu al niet verder. ik loop daar maar rond. Er is een tramhalte, maar als je daar over heen wilt lopen, ga je dood (stroom). Ook kwam ik bij een reactor onder bij die ship waar ze lozen of zo , maar die kan ik ook niet opblazen geloof ik.
wie helpt me?! :)

• dribbel
die reactor kan je wel slopen en dan kan je naar boven naar die vliegende roestbak.... en dan kan je daar weer opkomen... enz enz

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 10:50
Op zondag 14 april 2002 15:25 schreef HertogJan het volgende:
ik zit nu in de mijn.. (level2) en ik kom nu al niet verder. ik loop daar maar rond. Er is een tramhalte, maar als je daar over heen wilt lopen, ga je dood (stroom). Ook kwam ik bij een reactor onder bij die ship waar ze lozen of zo , maar die kan ik ook niet opblazen geloof ik.
wie helpt me?! :)
idd...je moet naar buiten waar ze dat lozen idd, Dan moet je als die pijp naar buiten komt erop springen, en dan moet je in die pijp gaan. Dan zit je dus onder die reaactor en sloop die. Als het goed is, is die kamer niet meer gevaarlijk en dan moet je op zo'n ding springen...

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Wie weet waar meer extra levels zijn voor jk2
Heb diegene van deze forum al echt een super gaaf level :9~ die reborns allemaal slachen en hakken. >:)

• the_ra2_master
  • Laatst online: 09:17

the_ra2_master

nog steeds geen tijd voor XP

Ik zit in dat level waarin ik met Lando Calrissian moet wegvliegen met dat vliegtuig van hem, Lady Lucky genaamd ofzoiets. Ik moet alleen nog de pompen aanzetten voor de bezine erin te doen, maar waar vind ik die???

AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE

• Just_a_Gamer
  • Laatst online: 07-01 08:44
Aan beide zijkanten van de vliegtuig zitten de gangen weggestopt. Aan de ene kant moet je een doos wegduwen met de force en de andere kant moet je de dozen kapotschieten of kapot chappen met je lightsaber

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 16:50 schreef the_ra2_master het volgende:
Ik zit in dat level waarin ik met Lando Calrissian moet wegvliegen met dat vliegtuig van hem, Lady Lucky genaamd ofzoiets. Ik moet alleen nog de pompen aanzetten voor de bezine erin te doen, maar waar vind ik die???
buiten staat een soort van opslagtank met fuelslangen er aan, daarop staat een computerterminal, ff de juiste symbolen instellen

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 10:33 schreef anthab het volgende:
Wie weet waar meer extra levels zijn voor jk2
Heb diegene van deze forum al echt een super gaaf level :9~ die reborns allemaal slachen en hakken. >:)
ja.die is inderdaad wel cool ja :) en al helemaal met g_saberrealisticcombat 1 hehe .. de ledematen liggen dan overal >:)

• witchdoc
Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/jedi2/shot0039.jpg

iemand een idee waar hier de exit is? 'k loop verdomme al tijdje rond zonder iets te vinden.

edit: gevonden!

Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/jedi2/shot0041.jpg

• Zephyer
Op maandag 15 april 2002 23:07 schreef poohbeer het volgende:
[afbeelding]

iemand een idee waar hier de exit is? 'k loop verdomme al tijdje rond zonder iets te vinden.

edit: gevonden!

[afbeelding]
edit:

Hmmm, cheat jij ?
Health en shield 100% !
:o

LOL :+
Daar heb ik ook een eeuwigheid rond gehobbeld....
10000 x dood gegaan door die k*t lasers..... |:(

MW | BF1 Stats

• witchdoc
Op dinsdag 16 april 2002 07:47 schreef zephyer het volgende:

[..]

edit:

Hmmm, cheat jij ?
Health en shield 100% !
:o

Daar heb ik ook een eeuwigheid rond gehobbeld....
10000 x dood gegaan door die k*t lasers..... |:(
Hehehe, ik maar 50 keer denk'k.. toen probeerde ik eens wat nieuw en liep'k die 2e kruising voorbij tot heeeeelemaal achteraan in die gang.. dan is het ganse level een eitje eigenlijk... Als je af en toe naar boven kijkt dan toch |:( zie je die uitgang na een kwartier toch.

En NEE, ik cheat niet!

• witchdoc
Meer screenies vind je hier trouwens: http://www.pricewatch.be/images/jedi2/

Zoals je kan zien, lang niet altijd 100/100. Als dat bewijs genoeg is voor je dat'k niet cheat. Niet dat't me veel uitmaakt hoor

• Reigner_Mortem
  • Laatst online: 01-04-2022
uhm zover ik het weet kwam er op een gegeven moment zo'n mislukte force user van boven .. hakkum ff inelkaar en ga dan zelf daar naar boven.

weet het niet zeker meer .. helaas (brak geheugen :P )

En dat met die lasers is errug simpel ..
op moment dat de laser net uit is in "speed" gaan, en je hebt zat tijd om verder te gaan.

• Zephyer
Op dinsdag 16 april 2002 08:54 schreef poohbeer het volgende:
Meer screenies vind je hier trouwens: http://www.pricewatch.be/images/jedi2/

Zoals je kan zien, lang niet altijd 100/100. Als dat bewijs genoeg is voor je dat'k niet cheat. Niet dat't me veel uitmaakt hoor

MW | BF1 Stats

• DeX
  • Laatst online: 18-07-2025

DeX

Gelukkig heb ik jullie.. sjeemz wat een moeilijk spel..

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 21:47

4x2

lộn xộn quá

Moet eerlijk zeggen dat ik Jedi Knight en Mysteries of the Sith (vooral die) toch wel beter vond dan JKII.
Veel betere sfeer en ik vond de levels van MotS werkelijk geniaal.
Zal wel mijn afwijkende smaak zijn ;).

Hoewel JKII toch zeker een 8,5 krijgt :).

leeg

• Shaidar
  • Laatst online: 06-01 14:43

Shaidar

Ik zit hier ..

Afbeeldingslocatie: http://users.chello.be/ws36571/shot0008.jpg

De vloer van deze ruimte was met electriciteit geinfecteerd .. maar nu zie ik nergens een uitweg .. ik kan precies alleen rondjes lopen ...

iemand? :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmmz... wat is die Dessan een mietje zeg... 1e keer hak ik 5 keer op die paal en hij is dood.. 2e keer doe ik een force pull en z'n hoofd valt eraf... pfffff.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-01 23:54

McBoom

Broem

Op zondag 07 april 2002 14:38 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

dat is een ander deel van de planeet :+
Nee hoor. In A new Hope is de tempel wat in JKII de Jedi Academy is het commando-centrum van de rebellen, dus het is wel degelijk hetzelfde stuk bos/moeras. :)

The ramblings of an idiot

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-01 16:57
Op dinsdag 16 april 2002 19:54 schreef shaidar het volgende:
Ik zit hier ..

[afbeelding]

De vloer van deze ruimte was met electriciteit geinfecteerd .. maar nu zie ik nergens een uitweg .. ik kan precies alleen rondjes lopen ...

iemand? :)
op dat plaatje zie je aan de linkerkant een switch, die overhalen :)

• DJ Chicken
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

[quote]Op woensdag 27 maart 2002 13:22 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

Hint: het is de bedoeling dat je er voor zorgt dat het daar niet meer rood word.=======> HOE DAN????

Hint2: er is een ruimte onder die pilaar die omhoog komt in die ruimte die ervoor zorgt dat het daar rood word.=======>HOE KOMMIK DAAR DAN????

Hint3: er is een doorgang die van buiten af naar die ruimte onder die pilaar loopt. =====> MOOI NIE DUS!!!!!

hoe kom ik in godsnaam voorbij dat stuk op die mij waar in die kamer alles rood word, en waaraan je dus dood gaat.
Ik kan er niet onder komen en via die pilaar die omhoog komt onder die mijnkarretjes is geen ruimte!!

aahh durka durka durka

Verwijderd

Staat hier al ergens eerder in dit topic beschreven. Je kunt ook even op gamers.nl zoeken naar de walktrough, dan weet je het een stuk sneller :).

• HertogJan
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik zit nu hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2968698604

maar weet in godsnaam niet wat ik moet doen (loop al ong. een uur rond etc.)
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste