Kan niet verder komen met Jedi Knight II

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.558 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
in bespin is er een stuk waar 3 luchtschachten zijn waarvan een je tranporteert naar een ander stuk.
daar weet ik het niet meer.
beetje lastig uitleggen overigens

p.s. sjek this out
blacka pappa , eat your hart out
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/m.kerkvliet/dual.jpg

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47
Op maandag 01 april 2002 22:45 schreef docftp het volgende:
in bespin is er een stuk waar 3 luchtschachten zijn waarvan een je tranporteert naar een ander stuk.

p.s. sjek this out
[afbeelding]
phat :9~
maar volgens mij ben ik daar nog niet, dus kan je ook niet helpen, sorry :(

Verwijderd

die pic is toch van multiplayer?

Verwijderd

ik ben nu dat ik de doombringer meto zoeken, maar dat ik dan in 1x een atst tegen het lijf loop.

hoe kill ik deze? er is geen turret te bekennen :?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 08:29 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik ben nu dat ik de doombringer meto zoeken, maar dat ik dan in 1x een atst tegen het lijf loop.

hoe kill ik deze? er is geen turret te bekennen :?
hehe :) ik ben achteruit voor em uit gaan lopen (dus met je gezicht naar die atst toe), en door middel van force-push de raketten die ie afschiet weer teruggestuurd :P, na een tijdje gaat ie wel plat >:)

edit:
oh btw, gisteren heb ik em uitgespeeld 8-)

Verwijderd

zal het es ff proberen :)

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11-2025

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

kep em al uitgespeelt maar begrijp niet presies waar je wat bedoelt :/

maar hoe krijg je zo een dual light sword, die wil ik ook :9~

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Ik krijg die Fyyar niet kapot. Als zijn schild naar beneden is, probeer ik die generator van zijn rug te hakken/schieten, maar hij gaat er niet vanaf.

Iemand nog een tip.

• dribbel
  • Laatst online: 08-01 18:52
hoe krijg je die dual light saber idd... of lijkt dat maar zo op dat plaatje?

Verwijderd

ik zit nu na die genrator. dat je 2 jedi's tegen komt met een black armor in zo'n soort ronde kamer.

ze mindtricken mij de hele tijd, en dan doet er 1 grab, en dan komt die ander en die hakt mij neer :(

hoe krijg ik deze 2 neer?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 14:43 schreef dribbel het volgende:
hoe krijg je die dual light saber idd... of lijkt dat maar zo op dat plaatje?
ik geloof dat dat alleen kan bij multiplayer, gezien aan de skin die ie heeft... :?

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:45 schreef docftp het volgende:

p.s. sjek this out
[afbeelding]
ik denk dat ik weet waar je bedoelt (je bent nog geen at-st's tegengekomen he?)

je kunt in alle 3 springen (niet tegelijk :P). 1 daarvan brengt je naar buiten = volgende level :)

• SithWarrior

SithWarrior

Op dinsdag 02 april 2002 14:53 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

ik geloof dat dat alleen kan bij multiplayer, gezien aan de skin die ie heeft... :?
als ik multi doe en die skin kies krijg ik geen dual :(

Verwijderd

dan weet ik eht ok neit :)

bij mij werkt de multiplayer geeneens :)

• dribbel
ik weet dat t muliplay is op da plaatje .... ik speel zelf ook wel redelijk veel multi maar ik heb nog niet die dual saber gehad....

• Gehaktbal
  • Laatst online: 15-12-2025
Kben er wel erg laat bij, ander ISP (planet-eweka)
Maar ik ben helemaal weg vant spel!
Alleen ist beetje erg snel uitgespeeld :(

Ach ja..... Kzal maar een leuk screenshotje posten diek tijdens mijn offline periode heb gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1285528415

Over die Admiral Fyar:
Je moet zn generator niet specifiek draf gaan hakken, gewoon met Force Speed om em heen gaan rennen en met De Rode Saber stand der op los rossen :)

Over de 2 Shadowtroopers --> Force Grip afweren met Force Push...of wissie da al? :)

TIP: Gebruik bij Dessan en andere Jedi's gewoon Force Speed en chop er op los.. helpt heel goed :)

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ben benieuwd wat jullie fav multiplay maps zijn en jullie strats, hier 2 van mij (vooral FFA)

Nar Shaddaa Streets: Light Side met Absorb and Push(en heal).. jij wordt nergens van afgeduwd en jij duwt andere

Massassi Temple: Dark Side met Lightning kan je hier zo winnen, meestal veel massa-battles, waar jij je kills kan meepikken :)

Computer Specs

Verwijderd

maar die 2 shadowtroopers zijn dus neit unaffected voor lightsabers?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Op dinsdag 02 april 2002 15:52 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
maar die 2 shadowtroopers zijn dus neit unaffected voor lightsabers?
Nope gewoon de ene pushen en daarop in gaan hakken, je moet er zowiezo 1 verslaan dan gaat het een stuk makkelijker.

btw. als je gegrabbed wordt door 1 van die gasten of de sabers locken dan doet de ander niks (wel zo eerlijk)

Verwijderd

de sabers locken?

naja, ik ben er al voorbij, gewoon met force erop af gerend en dan helemaal fijn gehakt :)

nu ben ik in een stukkie waar ik stealth moet zijn. hoe de neuk meto ik dit doen? geen gasten killen?

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op dinsdag 02 april 2002 16:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
de sabers locken?

naja, ik ben er al voorbij, gewoon met force erop af gerend en dan helemaal fijn gehakt :)

nu ben ik in een stukkie waar ik stealth moet zijn. hoe de neuk meto ik dit doen? geen gasten killen?
use the force ... uuh mind control

• docftp
  • Niet online
Is het iemand wel eens opgevallen dat als je iemand probeert neer te maaien met een lightsaber dat je niet echt stukken in de rondte ziet vliegen??
nou dat is verleden tijd.
p.s. dit is geen cheat ( vindt ik persoonlijk)
In singleplayer mode roep je de console op (shift + ~)
hier geef je op devmapall
daarna g_saberRealisticCombat 1 , met 0 zet je het weer uit.
precisie hakken is nu mogelijk , de onderdelen vliegen in het rond. Ik kwam niet meer bij van het lachen.

[edit]
Als je de commando's in een cfg file in je gamedata\base dir zet, daarna hoef je de console alleen maar te openen en exec filenaam.cfg te draaien ipv het hele regeltje.
[\edit]

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
de sabers locken?

hehe, d'r staat zo'n paaltje waar die gastjes heen rennen als je gezien wordt. Waar je voor moet zorgen, is dat die ventjes niet die knop indrukken/alarm af laten gaan. Wat ik heb gedaan is rondom die paal trip mines geplaatst en dan ventjes gaan hakken. Zolang niemand op die knop drukt, gaat t alarm niet af >:)

Verwijderd

Menschen, ik zit al een tijdje met een vraag, hoe werkt zo'n lightsabre nou eigenlijk?
En dan bedoel ik niet de technische specificaties, maar het ingame gedoe, kan je goed afweren en slaan, kan je strakke moves maken zodat je blauwe lolly alle kanten heenvliegt?
Of blijft het bij doelloos in de lucht hakken?

Verwijderd

speel het spel en oordeel zelf. ik vinnet het wel leuk. maar zeker neti superieur :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
speel het spel en oordeel zelf. ik vinnet het wel leuk. maar zeker neti superieur :)
Isset al uit dan?

Verwijderd

"ja" ;)

• Webgnome
  • Laatst online: 08:40
Ik zit een beetje gruwelijk vast op het punt in de Tie fighter hangar. Ik heb net die ventjes gered (2e missie deel 2) ennu moet ik een of andere officier zien te vinden maarum waar zit die gladiool?

Strava | AP | IP | AW

• SithWarrior

SithWarrior

als je helemaal naar rechts loopt, zie je em staan door glas

je moet alleen naast de deur met lift omhoog en dan riool in. daar pop je ergens aan andere kant uit en dan vind je em wel.

maar ik wou nog graag weten HOE krijg je dual light saber

• docftp
  • Niet online
ok ik zal het wonder oplossen
multiplayer starten
console oproepen ( jullie weten wel , shift + ~)
type in devmap ffa_deathstar ( werkt ook met alle andere mappen)
daarna voer je in /thedestroyer
Ik kan niet gegaranderen of het ook op Internet werkt, dat zal je zelf moeten ondervinden.
Ik ga nu eerst stormtroopers in 2en hakken met me lightsaber!!! hehehe
May the force be with me.

Verwijderd

en zo krijg je een dubbele lightsaber?

kvin ene enkele tog koeler, omdat ie normaal blijft vechten zeg maar. ik neem aan dat ie neit zo gaat vechten uit die gast ui episode 1 (die lelijkerd, ben de naam ff kwijt).

edit: dark maul ofzo was het. die vocht koel!

• docftp
  • Niet online
nee klopt, dat is darth maul ,maar het klopt ook voor geen meter met een dual saber.
Het lijkt namelijk net alsof je je elke keer doormidden hakt.
je kan wel raden wat voor fijne effecten dat geeft.

Verwijderd

hehe :)

het hoort gewoon met een normale saber :)

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik zit vast op een punt, namelijk:
Ben naar de bar geweest, vervolgens lopen, lopen, springen, lopen...
en nu sta ik in een ruimte met 2 deuren, ik heb de f0rce pull al gedaan op een soort loopbrug (aan het eide van de loopbrug is weer een deur), nu geeft ie aan dat ik weeer een f0rce pull op de loopbrug kan doe n, maar hij doet nix.
Het is de ruimte met een met een kamer erboven waar een soldaatjuh en een soort r2d2 staat.
ook is de ruimte opgesplitst in 2 ruimtes met een glas ertussen, er ligt hier ook wat op de grond ik kan het alleen niet thuis brengen?
H E L P

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Verwijderd

je meot daar ergens omhoog om weer een switch om te zetten zodat dat schermo op de bar weer omhoog gaat (of heb je dat al gedaan), zodat je die barman even te grazen kan nemen :P

• Webgnome
ik HAAT at-st's Euhm ja ik zit dus nu in die volgende stage van die missie maarum ik heb de at-st's nu dood en wat nu verder? aan de kant waar je vandaan kwam (uit die koker) kun je links die lift op en daar een deur door maar daarachter zit een deur en ja die zit op slot. Weet iemand hoe die open gaat ik heb namelijk zo'n zwak vermoeden dat je daar door moet.

En oh ja die dikke kersen die op die x-wings vliegen zijn ruig gemaakt maar zijn wel auwa.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ehm, nog een vraag, is het een beetje vechten met een light sabre?
Voordat ik de game ga kopen moet ik wel eerst weten dat als ik me op een LS concentreer ik niet teleurgesteld wordt, en als ik een eindboss tegenkom ik niet op een onervaren LS gewezen ben.

• MillZ
Op dinsdag 02 april 2002 20:08 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
je meot daar ergens omhoog om weer een switch om te zetten zodat dat schermo op de bar weer omhoog gaat (of heb je dat al gedaan), zodat je die barman even te grazen kan nemen :P
neeh daar ben ik al lang voorbij, ik zit in de ruimte met die brug die je dmv f0rce pull eruit laat komen,wel in dat level jah, maar ik kom niet verder
h e l p

• MillZ
Op dinsdag 02 april 2002 20:37 schreef MillZ het volgende:

[..]

neeh daar ben ik al lang voorbij, ik zit in de ruimte met die brug die je dmv f0rce pull eruit laat komen,wel in dat level jah, maar ik kom niet verder
h e l p
check hier zit is vast ik weet dat je de brug kan f0rce pullen, en dan?
Afbeeldingslocatie: http://www.matrix-is.net/millz/wegkwijt.jpg

Verwijderd

dunno. ik kan me het niet meer voor de geest halen. is het dara waar dat water onder stroom staat, dat je de elektriciteits toevoer kapot moet schieten?

anders weet ik het niet.

kun je screenies posten?

edit: ja dus :)

Verwijderd

ja ik weet nu waar je bent :)

je moet ff naar links kijken, dan zie je een box. die schiet je kapot, ga door het gat in de muur, en binnen even dat leidingkje kapot schieten (waar de stroom lekt zeg maar).

dan weer terug en op de brug gaan staan (die je eerst hebt uitgeschoevn :)) en op dat dakje springen (van de kamer waar je net in was). dan daar die gast killen en de switch overhalen.

dan bovenop de glazen brug gaan staan en op dat ding wat je net hebt ge-switched springen, vandaar kun je de volgende naar toe pullen, en zo kun je verder springen naar een deur (of een hauler, dat weet ik niet meer) :)

geen dank, geen dank :P

Verwijderd

waar jij nu zit, heb je daar je saber al? (ik ben er al voorbij hoor, maar zit even te twijfelen. dacht het wel, maar kweenie zeker :))

• MillZ
thnx m8, jaaah got the saber :P

• MillZ
Op dinsdag 02 april 2002 21:03 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ja ik weet nu waar je bent :)

je moet ff naar links kijken, dan zie je een box. die schiet je kapot, ga door het gat in de muur, en binnen even dat leidingkje kapot schieten (waar de stroom lekt zeg maar).

dan weer terug en op de brug gaan staan (die je eerst hebt uitgeschoevn :)) en op dat dakje springen (van de kamer waar je net in was). dan daar die gast killen en de switch overhalen.

dan bovenop de glazen brug gaan staan en op dat ding wat je net hebt ge-switched springen, vandaar kun je de volgende naar toe pullen, en zo kun je verder springen naar een deur (of een hauler, dat weet ik niet meer) :)

geen dank, geen dank :P
top....maar nu, heb ongeveer 40 keer geprobeerd om in die openstaande bak te jumpen, maar da ga nie...:?
en als ik verder vlieg met die vuilstortwagen kom ik er ook niet in help again...alvast thnx
Afbeeldingslocatie: http://www.matrix-is.net/millz/wegkwijt2.jpg

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:06
je moet eerst een tussenstapje maken. Niet meteen op dat bakje springen. Als het goed is zie je een uitsteeksel schreef staan ofzo. Probeer eerst daarop te springen. Vervolgens op de volgende uitsteeksel en DAN pas op de hauler. Wanneer je op de hauler staat, gaat de hauler bewegen. De hauler gaat een paar keer stoppen, zorg dat je dan op tijd met de Push force op de knoppen duwt voordat de hauler naar rechts gaat. Als je goed doet dan gaat ie gewoon rechtdoor naar de volgende level.

PS pas op, er is nog een sniper in de buurt dan.

• Webgnome
daar ben ik ook en ik flikker steeds naar beneden.. ach ja het leven van een jedi gaat niet altijd over rozen :)

(wat is dat model van Luke skywalker trouwens fucked up zeg ik had het veel mooier verwacht!)

Strava | AP | IP | AW

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
U've seen nothing yet. verdere levels zijn nog kutter,

dikzak

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 00:04 schreef Chello200 het volgende:
U've seen nothing yet. verdere levels zijn nog kutter,
tis mer de lip en eye movement die het een beetje naar maakt.

ach misschien komt er nog een patch voor uit....
tis bijna allemaal ingame movie dus... wie weet krijg je betere "skins/models"

• Ryceck
  • Laatst online: 08-01 08:39

Ryceck

Constants and Variables

Op dinsdag 02 april 2002 19:48 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
en zo krijg je een dubbele lightsaber?

kvin ene enkele tog koeler, omdat ie normaal blijft vechten zeg maar. ik neem aan dat ie neit zo gaat vechten uit die gast ui episode 1 (die lelijkerd, ben de naam ff kwijt).

edit: dark maul ofzo was het. die vocht koel!
:( Dark Maul????????? >:) das wel heel slecht als je als Star Wars fan da niet weet hoor. Darth Maul roeleerde TPM en dan weet jij niet wie het is..... pffffffff :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

tis ook al weer een tijdje geleden.

en tillz (of hoe ie dan ook heet):

je meto helemaal niet in dat openstaande ding springen. maar op de hauler. je komt dan langs stoplichten. die moet je pushen, dan zweef je zo het volgende level in :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Kan iemand mij misschien vertellen wat dat spel kost in de winkel :? Ik ben niet zo'n winkelbeest (zit liever te gamen), maar heb gehoord dat hij 50 Euro kost :( Lijkt me niet echt prettig as het allemaal nog duurder wordt... Dit is gewoon een spel wat ik zeker wil gaan kopen, maar 50 Euro is toch weer 5 Euro duurder dan de vroegere standaard prijzen...

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 21:23 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

een van die 2 karretjes die je gepulled hebt, een daarvan moet je pushen (degene die je vind als je dat krat weg trekt met die "kruipruimte erachter" (die kamer met die glaze wand)

btw, dat achter die glazenwand is een secret :D
Ik snap het niet, ik kan maar 1 karretje 'pullen'.

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Pfff heb weer de hele avond zitten JK2-en gisteren. Begin er RSI van te krijgen :(

Ik vind het er allemaal best leuk uitzien tot nog toe (ben nu op de meteoriet bij het spanningsveld. Maar idd de Luke uitvoering had wel wat beter gekund. Maar ja het gaat toch om het spel zelf en dat kan me iig best boeien.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:09 schreef Rino het volgende:

[..]

Ik snap het niet, ik kan maar 1 karretje 'pullen'.
ja, ff omlopen en de andere pushen :) k heb me daar ook suf gelopen voordat ik t vond :)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
Level ... eh.... je moet met lando het vliegtuig laten opstijgen... het dak ik 1/2 open, fuel is pumping...
Alleen het 2e deel van het dak krijg ik niet open !! :(

(het 1e deel kreeg ik open door een doos in de hangar op te schuiven en hier in een gat te duiken... toen moest ik een 5tal switches over zetten...)

Maar nu zit ik echt vast :(
HELLUP!!

MW | BF1 Stats

• Gehaktbal
  • Laatst online: 15-12-2025
aan de weerszeide van de plaats waar je die 'doos' weg heb geschoven zitten stapeltje kratjes. Die moet je ff omver beuken en voila.. daar is de ingang naar de 2e section :)
Vervolgens ff alle 4 de switches overhalen, gevolgd door de main switch in die kamer (zelfde idee als de eerste section) en terug naar de Lady Luck :)

• Zephyer
Op woensdag 03 april 2002 12:14 schreef Gehaktbal het volgende:
aan de weerszeide van de plaats waar je die 'doos' weg heb geschoven zitten stapeltje kratjes. Die moet je ff omver beuken en voila.. daar is de ingang naar de 2e section :)
Vervolgens ff alle 4 de switches overhalen, gevolgd door de main switch in die kamer (zelfde idee als de eerste section) en terug naar de Lady Luck :)
Aha...... Beuken.. da's altijd leuk...
Ik ga het meteen proberen :P
Thnkx.

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 11:13 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

ja, ff omlopen en de andere pushen :) k heb me daar ook suf gelopen voordat ik t vond :)
eerst pull je dat ene karretje, dan moet je weer helemaal terug naar het begin (daarzo waar je de factory binnenkwam).

dan kun je daar ergens door een deur naar rechts, daar kun je een krat pullen en dan is daar achter ene doorgang.

sim-pel :) moest ook even zoeken, maar uiteindelijk toch gevonden :)

Verwijderd

Ik ben nu bij het hulpje van :) desan maar ik krijg die kreng maar :( niet dood tis logisch dat ik me lightsaber moet gebruiken want de andere wapens pakt ze af en welke force moet ik gebruiken,ik heb haar geprobeerd over het randje te pushen >:) maar dat lukt niet :+

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op woensdag 03 april 2002 11:54 schreef zephyer het volgende:
Level ... eh.... je moet met lando het vliegtuig laten opstijgen... het dak ik 1/2 open, fuel is pumping...
Alleen het 2e deel van het dak krijg ik niet open !! :(

(het 1e deel kreeg ik open door een doos in de hangar op te schuiven en hier in een gat te duiken... toen moest ik een 5tal switches over zetten...)

Maar nu zit ik echt vast :(
HELLUP!!
De andere 5 switches ( verassend :9 ) vind je aan de andere kant onder een rooster dat je moet slopen, ff erdoor kruipen en rellen en schakelaartjes overhalen. Vreemd trouwens dat je degene onder die krat weet te vinden terwijl je de makkelijkste van de 2 over het hoofd ziet :? :9

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op woensdag 03 april 2002 19:08 schreef sneaker666 het volgende:
Ik ben nu bij het hulpje van :) desan maar ik krijg die kreng maar :( niet dood tis logisch dat ik me lightsaber moet gebruiken want de andere wapens pakt ze af en welke force moet ik gebruiken,ik heb haar geprobeerd over het randje te pushen >:) maar dat lukt niet :+
Gewoon rellen. Als ze haar saber gooit wegslaan en op haar afrennen om te slaan, ze is dan overdedigd. Wat je ook kan doen is veel force lightning gebruiken in combinatie met force speed. Op het moment dat ze springt kan je force push gebruiken dan valt en kan je lekker hakken :7
Een goede move om te gebruiken is: forward+jump+primary, dan spring je al zwaaiend over haar heen, hiernaa kan je eventueel force gebruiken of doorhakken, werkt heelijk.
En verder...... mazzel hebben, veel mazzel hebben :)

• DarkShadow
  • Laatst online: 08-01 11:05
Op dinsdag 02 april 2002 16:52 schreef docftp het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen dat als je iemand probeert neer te maaien met een lightsaber dat je niet echt stukken in de rondte ziet vliegen??
nou dat is verleden tijd.
p.s. dit is geen cheat ( vindt ik persoonlijk)
In singleplayer mode roep je de console op (shift + ~)
hier geef je op devmapall
daarna g_saberRealisticCombat 1 , met 0 zet je het weer uit.
precisie hakken is nu mogelijk , de onderdelen vliegen in het rond. Ik kwam niet meer bij van het lachen.

[edit]
Als je de commando's in een cfg file in je gamedata\base dir zet, daarna hoef je de console alleen maar te openen en exec filenaam.cfg te draaien ipv het hele regeltje.
[\edit]
Je kan het toch ook gewoon in jk2config.cfg in de map base zetten, ut staat onderaan...

• Webgnome
dames en heren ik heb die lando net gered en sta daar nou bij die controls waar hij staat te peilen en zei dat ik wat moest zoeken om op te kunnen opstijgen maarum waar moet ik heen ik ben al 10 x heen en terug gelopen :(

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 19:43 schreef Ryceck het volgende:

[..]

Gewoon rellen. Als ze haar saber gooit wegslaan en op haar afrennen om te slaan, ze is dan overdedigd. Wat je ook kan doen is veel force lightning gebruiken in combinatie met force speed. Op het moment dat ze springt kan je force push gebruiken dan valt en kan je lekker hakken :7
Een goede move om te gebruiken is: forward+jump+primary, dan spring je al zwaaiend over haar heen, hiernaa kan je eventueel force gebruiken of doorhakken, werkt heelijk.
En verder...... mazzel hebben, veel mazzel hebben :)
Okee ik heb haar eindelijk kunnen verslaan maar nou ben ik op een astroide en moet ik uit de hanger wegkomen maar dat is een beetje pittig is er een andere weg of moet ik gewoon me doorheen slaan ?

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

btw ik kwam er later pas achter dat ik die 2 karretjes waar iedereen het over heeft in de afvalverwerking fabriek een beetje gesneaked heb.

force push op 1e karretje, hey verrek hij stoot ergens tegen..hmm hey kijk een 2e karretje, beetje goed mikken weer force push en voila 2e karretje ook weg....wist ik veel dat ik eigenlijk om moest lopen :o

www.simsport-racing.com

• Webgnome
could somebody help me please? en oh ja vraagje. In welke tijd speelt dit spel eigenlijk? voor na of tijdens de starwars films?

Strava | AP | IP | AW

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op donderdag 04 april 2002 07:08 schreef webkabouter het volgende:
could somebody help me please? en oh ja vraagje. In welke tijd speelt dit spel eigenlijk? voor na of tijdens de starwars films?
Dit spel speelt 13 of 14 jaar na Return of the Jedi.
Dus een jaartje of 18 a 19 na de slag bij Yavin.

PS: en help u with what???????

• docftp
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 20:04 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

Je kan het toch ook gewoon in jk2config.cfg in de map base zetten, ut staat onderaan...
Alleen dan doet ie het niet
devmapall staat niet in je config.
Ik weet ook niet of je gewoon je config kan editen zoals bijv. Q2.

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op woensdag 03 april 2002 20:04 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

Het makkelijkste dat je kan doen is even zelf en .cfg filetje maken en deze weg zetten in je gamedata/base dir.
In dit filetje zet je weg:
devmapall
g_saberRealisticBatlle 1

en dit geef je een leuk naampje. :o
In de game roep je de console op (~) en geef je als commando: "exec (name).cfg" en dan werkt het ook.
Gemakkelijker als constant alles invoeren :)

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 10:09 schreef Ryceck het volgende:

[..]

Het makkelijkste dat je kan doen is even zelf en .cfg filetje maken en deze weg zetten in je gamedata/base dir.
In dit filetje zet je weg:
devmapall
g_saberRealisticBatlle 1

en dit geef je een leuk naampje. :o
In de game roep je de console op (~) en geef je als commando: "exec (name).cfg" en dan werkt het ook.
Gemakkelijker als constant alles invoeren :)
als je die .cfg nu ook nog s autoexec.cfg noemt, dan hoef je zelfs in de console geen exec <naam> te doen :P

Verwijderd

waaahaa, ik ben overnieuw begonnen, na het uit te splen voor de 2e keer (weer een leveltje hoger :))

maareh dat dismember optie maakt het echt fun.....

• DarkShadow
  • Laatst online: 08-01 11:05
de dismember optie?

• Zephyer
O.k. hier ben ik weer
Net geland op een astroide waar ik eindelijk de 2 liften aan het werk heb zodat ik naar boven kan. Maar hier sta ik weer voor een raadsel :?

Ik kan hier de 3 bay doors openen achter 1-tje staat zo'n wit vliegding
Hier iedereen uit gemoord, wat nu te doen :?

MW | BF1 Stats

• Webgnome
Op donderdag 04 april 2002 07:08 schreef webkabouter het volgende:
Help :?

Strava | AP | IP | AW

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op donderdag 04 april 2002 14:09 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

als je die .cfg nu ook nog s autoexec.cfg noemt, dan hoef je zelfs in de console geen exec <naam> te doen :P
serieus????

ff proberen dan 8-) hoe makkelijker hoe beter >:)

Verwijderd

Hi dudes,
Ik ben al een tijdje bezig en vind t een kewle game, in t begin niet zow maar nu met die light saber shopt ie zwaar kont :D :D

Ik zit nu in level "cairn bay" vast bij een soort liften hal (zie pic). Ik kan nu via die defecte lift naar een andere werkende lift jumpen, maar daar kan ik verder niets doen (of beter gezegt ik weet nie wat ik daar moet doen)

Please Helup !!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hans.de.ligt/jedi2.gif

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 17:46 schreef Syntax_XL het volgende:
Hi dudes,
Ik ben al een tijdje bezig en vind t een kewle game, in t begin niet zow maar nu met die light saber shopt ie zwaar kont :D :D

Ik zit nu in level "cairn bay" vast bij een soort liften hal (zie pic). Ik kan nu via die defecte lift naar een andere werkende lift jumpen, maar daar kan ik verder niets doen (of beter gezegt ik weet nie wat ik daar moet doen)

Please Helup !!

[afbeelding]
links kun je ergens verder dacht ik :?

• Damian
  • Laatst online: 07:46

Damian

Insane Obtrusion

Hehe, ik zit nu na een grote tijd door te kunnen raggen, zit ik nu ook vast. Is een beejte moelijk uit te leggen, maar je zit in zon ruimte met allemaal van die plasma buizen. Er zijn drie kamers, die gekleurde omlijning hebben. Groen, Blauw en rood. daarin zitten schakerelaars, maar die zijn offline, zijn van die rare tekens weer, dus zal wel weer puzzel zijn. Kweet niet hoe ik verder moet komen.

Zijn er vast wel een paar die verder zijn als mij...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• docftp
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 14:48 schreef Nosfer@tu het volgende:

maareh dat dismember optie maakt het echt fun.....
Ja dat in 2en snijwerk is heel leuk.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 17:46 schreef Syntax_XL het volgende:
Hi dudes,

Please Helup !!

[afbeelding]
je moet rechts die lift in, dan via een rooster (die je kapot slaat) door een gangetje naar de volgende lift.

Dan op het dak van de lift springen. je kunt hier dan ergens af en naar de volgende filt (via een gang ofzo). je gaat een tijdje zo door, totdat je bij een lift met een gat in het dak komt, hier moet je in gaan staan, en dan bij de onderste deur kun je dr uit :)

geen dank geen dank :)

• Zephyer
Op donderdag 04 april 2002 16:36 schreef zephyer het volgende:
O.k. hier ben ik weer
Net geland op een astroide waar ik eindelijk de 2 liften aan het werk heb zodat ik naar boven kan. Maar hier sta ik weer voor een raadsel :?

Ik kan hier de 3 bay doors openen achter 1-tje staat zo'n wit vliegding
Hier iedereen uit gemoord, wat nu te doen :?
/me ???? :?

MW | BF1 Stats

• Webgnome
Op donderdag 04 april 2002 16:49 schreef webkabouter het volgende:

[..]

Help :?

Strava | AP | IP | AW

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op donderdag 04 april 2002 20:11 schreef webkabouter het volgende:

[..]
Door zephyer - donderdag 04 april 2002 19:29
* niemand ????
Als je nog geen reactie heb gehad op je probs kijk dan ffkes hier: http://www.gamefaqs.com/ hier staan de walkthroughs >:)

• dribbel
Op donderdag 04 april 2002 18:31 schreef Damian het volgende:
Hehe, ik zit nu na een grote tijd door te kunnen raggen, zit ik nu ook vast. Is een beejte moelijk uit te leggen, maar je zit in zon ruimte met allemaal van die plasma buizen. Er zijn drie kamers, die gekleurde omlijning hebben. Groen, Blauw en rood. daarin zitten schakerelaars, maar die zijn offline, zijn van die rare tekens weer, dus zal wel weer puzzel zijn. Kweet niet hoe ik verder moet komen.

Zijn er vast wel een paar die verder zijn als mij...
je moet de lift naar beneden (zit daar ergens tegen dat raam aan) en dan daar steeds t bakje vinden met de juiste code van elke kleur... Dan ga je weer naar boven.... en dan kom je wel verder...... Ik heb m eindelijk ook uitspeeld *D

• Webgnome
dames en heren ik heb die lando net gered en sta daar nou bij die controls waar hij staat te peilen en zei dat ik wat moest zoeken om op te kunnen opstijgen maarum waar moet ik heen ik ben al 10 x heen en terug gelopen

help?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 22:27 schreef webkabouter het volgende:
dames en heren ik heb die lando net gered en sta daar nou bij die controls waar hij staat te peilen en zei dat ik wat moest zoeken om op te kunnen opstijgen maarum waar moet ik heen ik ben al 10 x heen en terug gelopen

help?
t is al minstens 3x gezegd, maar buiten op de tank de panels goed instellen en in de hangar links en rechts door t luik heen.. (waar dat luik zit, zoek je zelf maar ff, of je leest t topic :P)

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Op donderdag 04 april 2002 22:35 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

t is al minstens 3x gezegd, maar buiten op de tank de panels goed instellen en in de hangar links en rechts door t luik heen.. (waar dat luik zit, zoek je zelf maar ff, of je leest t topic :P)
Das later pas. Hij moet eerst da forcefield uitzetten anders komt hij niet eens in de buurt van da schip. Hoe da precies moet benk vergeten |:( maar zoiets was het. Da meej die panels en die luiken das daarna pas :)

• Webgnome
'k heb 't al. Ik zit al in die woleke (weet ff niet hoe die stad heet) en een lightsaber roelt dus echt zwaar.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

cloud city

• Zephyer
Op donderdag 04 april 2002 20:19 schreef Ryceck het volgende:

[..]

[..]

Als je nog geen reactie heb gehad op je probs kijk dan ffkes hier: http://www.gamefaqs.com/ hier staan de walkthroughs >:)
Thnkx man.... :)
Het was wel ff goed lezen, en ook nog op zo'n manier dat ik ook niet meteen alles zou lezen, zodat het nog wel een uitdaging is :P
* Zephyer the force be with you all :7

MW | BF1 Stats

• Webgnome
Beetje nutteloze reply maar dit spel rulez dus echt zwaar. Nu dus ver in de cloud city en de dark jedi's komen op me af met bosjes (jedi's of the sith??) Die zijn master gewoon!!

ik moet ff een screenshotje maken van iets waar ik niet uit kom (oftewel nog een probleem..) vanavond staat ie hier en kunnen jullie me helpen please??

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ze heten gewoon reborn jedi's :).

die roelen idd wel om mee te vechten. ik ben nu op de doombringer. kan even niet verder, maar ik zoek het wel uit.

die kamer waar je het licht moest uit doen, en dan die officers moest mindtricken roelde man! je moet er alleen wel om denken om je zwaard weer te pakken als je door die eerste deur bent, want er komt dan meteen zo'n dark jedi op je af :) no problemo! >:)

idd meesterlijk spel. de eerste levels zijn oersaai, maar naarmate je verder komt en je meer force powers krijgt, is het echt wel leuk. je hebt echt talloze manieren om die sotrmtroopers te roelen. ook de saberstyle's zijn wel koel gedaan (strong style is alleen echt TE langzaam. je hebt er geen fuck aan!). tegen stormtroopers gebruik ik altijd fast style, en tegen jedi's altijd de normal. die is redelijk sterk, en ook wel aardig snel.

vettig spelletje, jammer dat het verhaal een beetje ver te zoeken is :)

• Webgnome
hoe stel je die styles in?? enum ja hier is mijn problem:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/test.jpg

Ik heb alle deuren al gehad, de lift ook wat moet ik doen ik heb achter mij nog een deur waar ik een security key voor nodig heb maar waar ligt dat pkkeding ik heb alles uitgemoord. En oh ja in een van de gangen op die foto zit een deur die op slot zit hoe krijg ik die open?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 18:05 schreef webkabouter het volgende:
hoe stel je die styles in?? enum ja hier is mijn problem:

[afbeelding]

Ik heb alle deuren al gehad, de lift ook wat moet ik doen ik heb achter mij nog een deur waar ik een security key voor nodig heb maar waar ligt dat pkkeding ik heb alles uitgemoord. En oh ja in een van de gangen op die foto zit een deur die op slot zit hoe krijg ik die open?
voor beide deuren ligt/is er ergens een key. bij een v/d twee deuren raad ik je aan voorzichtig naar binnen te gaan >:)

lightsabre styles wissel je met (default) 'L'. Maar ik dacht dat je daar waar jij nu bent, nog maar 1 stijl hebt.

Verwijderd

Ik zit hier al zo lang vast

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2292310015

Is hij lightsabre bestendig ofsow. Als ik z'n schild (tijdelijk) naar beneden heb schiet ik al m'n ammo erdoorheen en hij is nog niet dood.

Iemand hier al voorbij?

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 18:40 schreef Yoozd het volgende:
Ik zit hier al zo lang vast

[afbeelding]

Is hij lightsabre bestendig ofsow. Als ik z'n schild (tijdelijk) naar beneden heb schiet ik al m'n ammo erdoorheen en hij is nog niet dood.

Iemand hier al voorbij?
ik ga t niet verklappen, maar als z'n schild down is, met je lightsabre gaan hakken en zorgen dat dat schild niet meer aan kan :)

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 18:43 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

ik ga t niet verklappen, maar als z'n schild down is, met je lightsabre gaan hakken en zorgen dat dat schild niet meer aan kan :)
Hoe dan?? Ik probeer al zo lang dat ding van z'n rug af te hakken?

• Webgnome
Op vrijdag 05 april 2002 18:28 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

voor beide deuren ligt/is er ergens een key. bij een v/d twee deuren raad ik je aan voorzichtig naar binnen te gaan >:)

lightsabre styles wissel je met (default) 'L'. Maar ik dacht dat je daar waar jij nu bent, nog maar 1 stijl hebt.
ja handige harrie dat er voor elke deur een key ergens ligt verstopt dat weet ik ook wel maar waar ligt die handel? :(

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 18:55 schreef webkabouter het volgende:

[..]

ja handige harrie dat er voor elke deur een key ergens ligt verstopt dat weet ik ook wel maar waar ligt die handel? :(
hehe :) dat weet ik niet precies..ik weet wel zeker dat ik 1 sleutel boven (via die lift) heb gehaald...

• Webgnome
en die heb ik 5 seconden geleden opgehaald :D ik dacht . kom ff checken wat daar in die lift gebeurt :D. Ff een domme vraag maar komt er ook nog zoiets als een dart maul in dat spel voor dat lijkt me namelijk echt vet om tegen te vechten :D

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste