hint: kijk naar de muren!Op zaterdag 30 maart 2002 17:51 schreef Davidbub het volgende:
okee, nog een vraag. Hoe werkt die 1e trail, met de Push-force?? Snap er geen jota van!!
kwam er eerst ook niet uit
Verwijderd
hint: kijk naar de muren!Op zaterdag 30 maart 2002 17:51 schreef Davidbub het volgende:
okee, nog een vraag. Hoe werkt die 1e trail, met de Push-force?? Snap er geen jota van!!
Verwijderd
www.simsport-racing.com
tjo lees eens af en toe een paar posten terug. Tis al volgens mij 3x gepost hoe je dat moet oplossen. SuccesOp zaterdag 30 maart 2002 18:25 schreef Davidbub het volgende:
Okee, nog 1 vraag. Hoe krijg je die lightsaber onder dat ding vandaan?? Met Speed ben je er net niet op tijd. Sorry dak jullie weer lastig val
Ben je al door de buis van je screensjot geweest?? Er zit daar op de bodem van de buis een deur. Achter die deur zat een schakelaar die de arm in de buis laat bewegen.Op zaterdag 30 maart 2002 18:51 schreef RelaXXinG het volgende:
ik kom hier niet uit (zie screenshot).. heb alle schakelaars aangezet, overal op geschoten, teruggelopen.
maar ik zie het niet..
[afbeelding]
Ja! ik heb dat glas kapot geschoten.. toen ben ik daar beneden door de deur gedaan. en daar rechts een schakelaar omgezet. doorgelopen totdat je daar weer bent op de screenshot, maar het staat gewoon stil daaro..Op zaterdag 30 maart 2002 19:05 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
Ben je al door de buis van je screensjot geweest?? Er zit daar op de bodem van de buis een deur. Achter die deur zat een schakelaar die de arm in de buis laat bewegen.
schiet dat glas recht voor je kapot en dan rechts in die koker zie je een richeltje. ga langs dat richtelje en dan kan je via die stand naar boven springen. je moet trouwens wel eerst op de bodem zijn geweest en dan dat deurtje door anders mis je weer wat.Op zaterdag 30 maart 2002 18:51 schreef RelaXXinG het volgende:
ik kom hier niet uit (zie screenshot).. heb alle schakelaars aangezet, overal op geschoten, teruggelopen.
maar ik zie het niet..
[afbeelding]
Verwijderd
roflOp zaterdag 30 maart 2002 19:20 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
gast met afbeelding :):
je meto dat glas kapot schiten, dan via het randje die arm oplopen, en dan via die "grijper" aan het einde omhoog springen.
en je bent weer een stukkie verder dankzij GoT!
nu nog antwoord op mijn vraag
(en die is?)
hoe zet ik de fuel op dat spaceship van waldo?
Verwijderd
SPOILER:Op zaterdag 30 maart 2002 13:33 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
nu meto ik alleen de fuel nog naar het schip doen.
hoe doe ik dit/waar doe ik dit?
ben ik allang en breed voorbij. buiten staan ergens 2 tanks. op 1 ervan staan 2 panelen. die panelen moet je ffe zetten zoals het bij je schip op die pompen staat.Op zaterdag 30 maart 2002 19:20 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
gast met afbeelding :):
je meto dat glas kapot schiten, dan via het randje die arm oplopen, en dan via die "grijper" aan het einde omhoog springen.
en je bent weer een stukkie verder dankzij GoT!
nu nog antwoord op mijn vraag
(en die is?)
hoe zet ik de fuel op dat spaceship van waldo?
tjah das dan gewoon LUI! spring naar beneden en zoek voor elke kleur de goede code en zet die aan, en ren dan terug naar boven...Op zaterdag 30 maart 2002 19:38 schreef weareborg het volgende:
[..]
ben ik allang en breed voorbij. buiten staan ergens 2 tanks. op 1 ervan staan 2 panelen. die panelen moet je ffe zetten zoals het bij je schip op die pompen staat.
nu ik:
ik zit nu in het schip van desan en ik ben nu bij het gedeeltje waar je zegmaar 3 hokjes heb met een paneel waarvan er 2 staan te knipperen tussen verschillende codes.
als je met een liftje naarbeneden gaat kom je in een ruimte waar je stuk of 3 etages heb met een hoop hokjes met panelen. je moet dan een of andere code invoeren. waar gaat ik die code vinden?
ok, heb nog niet echt super goed gezocht, maar als iemand er nu toch al voorbij is...
blup
Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT
moet je een .cfg file in, weet even niet uit me hoofd welke, maar daar staat ergens cg_drawfps 0... aanpassen naar 1 en hoppa du hast fps!Op zaterdag 30 maart 2002 20:06 schreef dorkie het volgende:
weet iemand de command line om het console op te roepen met ~ ? Wil nl. de framerate meten/bepalen.
blup
dikzak
Verwijderd
Hmmm, weet niet zeker, maar volgens mij gaf Lando mij het wachtwoord... Misschien moet je eerst die zoeken.Op zaterdag 30 maart 2002 20:25 schreef Chello200 het volgende:
Ik zit nu vast bij een deur en naast die deur zit een oogje en die vraagt : What is the password ?
En ik antwoord met garbage oid. En als het password fout is dan opend onder je poten een opening waar je invalt en doodgaat. Hoe moet ik achter de juiste password komen ?
Verwijderd
Jep, Lando weet datOp zaterdag 30 maart 2002 20:38 schreef Debbus het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet zeker, maar volgens mij gaf Lando mij het wachtwoord... Misschien moet je eerst die zoeken.
www.simsport-racing.com
Verwijderd

Verwijderd
dat snap ikOp zaterdag 30 maart 2002 21:32 schreef Just_a_Gamer het volgende:
heheheh you are not ready met for the saber
Je moet nog een paar testjes aflopen
Die Jedi gevechten zijn meer geluk, de ene keer heb ik zo'n gast in een keer dood de andere keer ben ik ff bezig, ene keer wordt ik niet een keer geraakt andere keer wordt ik wel geraakt.Op zaterdag 30 maart 2002 23:03 schreef weareborg het volgende:
vind het tot nu toe nogsteeds een vet spel. alleen bes wel moeilijk. vooral die nep-jedis worden steeds sterker...
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt Dessan verslagen???Op zaterdag 30 maart 2002 23:08 schreef Bamibal het volgende:
ja ik heb ook veel problemen met die lichtzwaard gevechten, tegen dessan was ik heel, heel vaak dood.
bedankt alvast!Op donderdag 28 maart 2002 14:47 schreef (roh)violator het volgende:
Ok ik zit zwaar vast in het laatste level waar je Dessan moet verslaan.
Ben terug op de Acadamy en bet net door de gang gelopen waar de vlammen uitschieten.
Daarna krijg je een filmpje te zien met drie Dessans die elk een andere gang nemen.
In de linker gang moet je een buis smashen zodat water het vuur dooft. dan kun je een gat in waar je met je push force drie grote blokken kan verschuiven.
In de gang rechtdoor staat een spiegel waar je Dessan in ziet.
Die zie je dan wegrennen naar de rechtergang.
In die rechtergang zit een walkthrough muur met daarachter een groot Gat. Na een miljoen keer er in gedenderd te zijn heb ik het gehaald naar de overkant van het gat maar dan loopt het dood
iemand een idee hoe hier verder te gaan???
Verwijderd
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Aaahhh... dat kreng op z'n rug kan kapot.Op zondag 31 maart 2002 06:16 schreef Bamibal het volgende:
pompen met rocket launcher of die shellgun (granaat modus)
na 5-6 blows zijn z'n shields down, vervolgens dat zendertje snel kapot maken, voor de rest snel afhakken met je zwaard
Verwijderd
zoek wat verderOp zondag 31 maart 2002 03:59 schreef (roh)violator het volgende:
[..]
Je hebt Dessan verslagen???
Dus dan kan je me wel helpen met dit probleem???
[..]
bedankt alvast!
blup
Verwijderd
Eendje, het zou voor jou en mijn gezondheid beter zijn als je me even vertelde waar dat knopje dan mag zittenOp zondag 31 maart 2002 14:15 schreef eendje het volgende:
[..]
zoek wat verderduurde bij mij ook ff.. maar er zit nog ergens een knopje
![]()
trust me
blup
Verwijderd
Ja ik weet dat als je in die linker gang dat vuur geblust hebt met het water dat je dan door een gat in de grond naar beneden kan en dat je daar drie blokken kan force pushen maar er gebeurt dab niets.Op zondag 31 maart 2002 14:30 schreef eendje het volgende:
forcepush
das de enige hint die ik geef
Verwijderd
Je moet naar die ruite met da rooie licht (die waar je dood gaat als je erin staat). Daarbuiten moet je ff w88 en dan op de buis springen die buiten dat platform eruit komt. dan in die buis kruipen en de reactor opblazen. Dan weer terug naar boven en bovenop zo'n afvalding springen. Na de eerste bocht eraf en je kan weer verderzOp zondag 31 maart 2002 16:58 schreef Guanoape het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik uit die vuilverwerkings fabriek kom ?? Ik zit daar al een uur of 3 rond te lopen..
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Verwijderd
Lelijk kan ik nog bij inkomen(maar dat doe ik nietOp zondag 31 maart 2002 17:50 schreef H3!N het volgende:
wat een ontzettende schijt game zeg.
Vanochtend ff uurtje gedaan. lijkt wel een spel van 2 jaar oud...
saai, lelijk enz enz...
niks aan
Et kan zijn dat ik nix gewend ben, maar wat vind jij lelijk aan dit spelOp zondag 31 maart 2002 17:50 schreef H3!N het volgende:
wat een ontzettende schijt game zeg.
Vanochtend ff uurtje gedaan. lijkt wel een spel van 2 jaar oud...
saai, lelijk enz enz...
niks aan
Verwijderd
Ik speel zo'n beetje alle (enigszins) bekende spellen die er zijn. Vaak soms maar een aantal levels om te kijken of ik het wat vind.Op zondag 31 maart 2002 18:06 schreef Glitch83 het volgende:
[..]
Et kan zijn dat ik nix gewend ben, maar wat vind jij lelijk aan dit spel(Ik zit op et moment nog in de eerste missie, en et ziet er allemaal netjes uit)
Nog een hint van mij en dan kom je er wel. VIER maal is scheepsrecht dit keerOp zondag 31 maart 2002 15:59 schreef (roh)violator het volgende:
[..]
Ja ik weet dat als je in die linker gang dat vuur geblust hebt met het water dat je dan door een gat in de grond naar beneden kan en dat je daar drie blokken kan force pushen maar er gebeurt dab niets.
HELP!!!!
SS2 is Geen Q3 Engine maar Serious EngineOp zondag 31 maart 2002 18:38 schreef H3!N het volgende:
[..]
er kan VEEL meer uit de quake3 engine gehaald worden(serious sam 2 DIE is pas mooi en ook q3 engine)
Serious sam != Q3 engineOp zondag 31 maart 2002 18:38 schreef H3!N het volgende:
[..]
er kan VEEL meer uit de quake3 engine gehaald worden(serious sam 2 DIE is pas mooi en ook q3 engine)
www.simsport-racing.com
Verwijderd
Ik ben er langs gekomen door het licht uit te doen en NIET mijn lightsabre aan.Op maandag 01 april 2002 01:46 schreef Flexx het volgende:
Ik zit nu hier vast, ik kom er maar niet langs.
[afbeelding]
1. Ik doe het licht uit schop die droid de andere kant op als distraction spring naar de deur beneden en zodra ik deze open doe drukt die gast het alarm in.
2. Ik force pull alle mannetjes omhoog (in het donker) maar hij drukt gelijk het alarm in.
3. Ik mind trick iedereen, maar die gast zit achter glas en zodra ik de deur open doe drukt hij het alarm in.
Ik heb ookal geprobeerd om via die deur beneden binnen te komen maar dat is al helemaal aan ramp omdat die stormtroopers me dan gelijk zien.
Hoe kom ik hier langs ?
Verwijderd
Op zondag 31 maart 2002 18:38 schreef H3!N het volgende:
[..]
Ik speel zo'n beetje alle (enigszins) bekende spellen die er zijn. Vaak soms maar een aantal levels om te kijken of ik het wat vind.
Jedi knight is echt lelijk en ik heb alles high detail 32 bit en hoge resolutie. de manier hoe de mannetjes bewegen, de wapens die niet bewegen als je schiet(zelfs doom2 had dit) volgens mij heb je niet goed opgelet en de soundeffects en de textures. mag ik vragen wat voor kaart je hebt, ik kan er namelijk niet inkomen dat ze slecht zijn
Serious sam 1 en 2 draaien op de Serious engine. en maar sorry, die vind ik er weer niet uitzien, hoewel ik de gameplay weer ontzettend goed vind.... co-op mp is way ok
alleen dat intro filmpje is al bijna genoeg om die hele hap in de bin te gooien.
het zijn ingame movies op diezelfde quake 3 engine die je bedoelde, wat wil je nou?
ik zal het nog 1 kans geven en dan ga ik lekker verder met grandia 2 en HOMM 4 en Global ops enz enzdie zijn VEEL leuker homm4, voor iemand die over graphics zeurt, ow en ik zag ook nog global ops.... hmmzz.... weet je zeker dat je je post niet wil intrekken
Verwijderd
volgens mij zit jij de verkeerde te quotenOp zondag 31 maart 2002 17:28 schreef Ryceck het volgende:
[..]
Je moet naar die ruite met da rooie licht (die waar je dood gaat als je erin staat). Daarbuiten moet je ff w88 en dan op de buis springen die buiten dat platform eruit komt. dan in die buis kruipen en de reactor opblazen. Dan weer terug naar boven en bovenop zo'n afvalding springen. Na de eerste bocht eraf en je kan weer verderz
Verwijderd
serious sam heeft geloof ik geen q3 engine hoor (correct em if im wrong)Op zondag 31 maart 2002 18:38 schreef H3!N het volgende:
[..]
Ik speel zo'n beetje alle (enigszins) bekende spellen die er zijn. Vaak soms maar een aantal levels om te kijken of ik het wat vind.
Jedi knight is echt lelijk en ik heb alles high detail 32 bit en hoge resolutie. de manier hoe de mannetjes bewegen, de wapens die niet bewegen als je schiet(zelfs doom2 had dit) en de soundeffects en de textures.
alleen dat intro filmpje is al bijna genoeg om die hele hap in de bin te gooien.
ik zal het nog 1 kans geven en dan ga ik lekker verder met grandia 2 en HOMM 4 en Global ops enz enzdie zijn VEEL leuker
1 cdOp maandag 01 april 2002 09:40 schreef weareborg het volgende:
heeft jk2 nou 1 of 2cdz? ik zie op sommige sites 2cd versies.
nou niet beginnen te blaaten dat ik hem moet kopen, dat doe ik wel. ben gewoon benieuwd en of ik dan iets mis.
Verwijderd
ik vind t er juist cool uitzien. echt star-wars stijl, en dat ziet er gewoon meestal wat "ouder" uit, maar daarom is t niet minder coolOp zondag 31 maart 2002 18:38 schreef H3!N het volgende:
[..]
Jedi knight is echt lelijk en ik heb alles high detail 32 bit en hoge resolutie. de manier hoe de mannetjes bewegen, de wapens die niet bewegen als je schiet(zelfs doom2 had dit) en de soundeffects en de textures.
ik zal het nog 1 kans geven en dan ga ik lekker verder met grandia 2 en HOMM 4 en Global ops enz enzdie zijn VEEL leuker
Verwijderd
Dat gaat niet, behalve als je je lightgoggles of je verrekijker gebruiktOp maandag 01 april 2002 11:52 schreef LaptopDude het volgende:
Wanneer krijg ik eigenlijk de Lightsaber?? Ik zit nu in level 2 met die mines. Ik had gister ook ff multiplayer gedaan en had me lightsaber gebruikt maar dan switcht ie automatisch op 3th person en ik wil 1th person lightsaberen of gaat dat niet?
gaat wel, moet je op P drukken...Op maandag 01 april 2002 13:58 schreef DarkShadow het volgende:
[..]
Dat gaat niet, behalve als je je lightgoggles of je verrekijker gebruikt
Verwijderd
haal de \ wegOp maandag 01 april 2002 15:13 schreef LaptopDude het volgende:
Enne hoe kan je eigenlijk je FPS zien? \cg_drawfps 1 doet het niet.
www.simsport-racing.com
Verwijderd
Dark side heeft grip, das handig om andere jedi als schild te gebruiken.Op maandag 01 april 2002 14:25 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik vind het jammer dat in 1on1 de Light Side wint van Dark Side.. in ieder geval met Saber Only, Absorb en Heal zijn genoeg om een Dark persoon te verslaan..
Dat password krijg je van Lando, die zit gevangen ergens beneden.Op maandag 01 april 2002 14:39 schreef dribbel het volgende:
hoe moet je verder komen in die garbage fabriek van Reelo, ik ben nu zover dat een gastje password vraagt....
Waar ergens beneden? Heb het hele level afgezochtOp maandag 01 april 2002 15:55 schreef Flexx het volgende:
Dat password krijg je van Lando, die zit gevangen ergens beneden.
Verwijderd
Verwijderd
wat dacht je van daarin springen? k dacht dat je dan beneden bij een soort van control room uit kwam..Op maandag 01 april 2002 17:05 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik ben nu bij dat ik de doombringer moet zoeken. maar dan zit ik eerst in allemaal van die liften. je kan van lift naar lift, ennu ben ik in een lift met ene kapot dak.
waar meot ik nu heen?

Verwijderd
laat maar... ben er al voorbijOp maandag 01 april 2002 17:05 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik ben nu bij dat ik de doombringer moet zoeken. maar dan zit ik eerst in allemaal van die liften. je kan van lift naar lift, ennu ben ik in een lift met ene kapot dak.
waar meot ik nu heen?
Verwijderd
Ik had Desann binnen 1 minuut doodOp maandag 01 april 2002 18:33 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Bdw. wat Desan bagger zeg om te verslaan.
ene keer hardstikke easy ..
{
hij gooit zwaard
ik gebruik speed
sword style strong
hak die gast door midden(hopenlijk komt daar nog echt een mod voor dat je dat ziet)
zijn zwaard valt achter mij op de grond
}
of hardstikke moeilijk
{
hij gooit zwaard
ik in speed
hij grip
ik d00d
}
of lekker moeilijk doen
{
ik pak mijn rocket launcher en schiet zijn arsch eraf
//ookwel leuk is, een tennismatch met een rocket![]()
}
Verwijderd
agree! jk2 ziet er goed uit! echt star wars gevoel wat je krijgt tijdens het spelen.Op maandag 01 april 2002 11:22 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
ik vind t er juist cool uitzien. echt star-wars stijl, en dat ziet er gewoon meestal wat "ouder" uit, maar daarom is t niet minder cool
Rofl @ picOp maandag 01 april 2002 19:41 schreef Flexx het volgende:
[Offtopic]
FF wat humor tussen door.
Force Pull + Lightsabre + Domme A.I is FUN
[afbeelding]
[\Offtopic]
Die zwaard gevechten zijn echt super .. alleenOp maandag 01 april 2002 19:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
wat me wel tegenvalt is het zwaardvechten. had gedacht/gehoopt dat je dmv je muis bewegingen de zwaard kon bewegen. nx kan tippen aan het vechtsysteem van silvermaar het is desondanks dat nog steeds wel erg kjoel dat vechten met je lightsaber!
Verwijderd
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
ff iets duidelijker graag, ik snap er eerlijk gezegd geen kont vanOp maandag 01 april 2002 22:21 schreef docftp het volgende:
ff een vraagje
ik ben in bespin in het level met die luchtschachten.
een daarvan werkt in mijn voordeel , de andere 2 doen niet wat verwacht wordt
diegene die het wel doet , brengt mij in een andere schacht alwaar ik geen heil zie in het geheel.
iemand?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq