Op woensdag 10 juli 2002 02:14 schreef ViperGTS het volgende:
k zal morgen eens proberen
en die AT ST is dat ook de bedoeling dat ik die een beetje molesteer zeg maar ?? of gewoon langsrennen
Dat kan echt heel makkelijk: zet je lightsaber op z'n hoogste stand (dat is dus medium style geel of later strong style rood).
Vervolgens loop je gewoon tegen 'm aan (zodat je de vonken er af ziet springen). Zolang je tegen hem aan blijft lopen, doe je schade, maar dit wordt niet als aanvalsslag gezien, dus je blocked verder ook gewoon zijn aanval.
Simpeler kan niet

Uiteraard werkt dit alleen bij die dingen op AT PT formaat (die grotere walsen je plat als je dit zou proberen

).
Zo, pas dit spel ook maar eens op jedi master uitgespeeld.
Op jediknightii.net kan je een level vinden genaamd "ladder", waarin je in een ronde arena tegen de diverse jedi's uit het spel moet vechten (in oplopende moeilijkheidsgraad en aantal).
Nu hak ik me op de hoogste moeilijkheids graad met gemak tot het eind. Tavion moest er ook aan geloven. Maar Desann... laat ik het zo zeggen, in het normale eindlevel is het me op jedi master wel gelukt, maar in dit level heeft hij maar 10 seconden nodig...
Heeft er nog iemand goede desann tips? Met wat geluk kan ik hem drie maal vol raken op strong style, maar niet de stuk of 8 die je nodig hebt.
Hoe kom je bijvoorbeeld uit zijn grip? Ik kan pushen dat ik wil, maar dat heeft geen effect? En hoe kan je z'n pulls afweren, want hij smijt me op de grond, gevolgd door een saberthrow wanneer ik weer op sta...