Kan niet verder komen met Jedi Knight II

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.554 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Ik heb vorige week nieuwe pc inelkaar gesleuteld, kon ik eindelijk Jedi 2 spelen.........man wat een super coool spel. Echt ongelooflijk.....die lightsabre gevechten zitten echt goed inelkaar, dat had ik niet verwacht. Enige minpunt was dat ie ietwat kort was maar dat is nu helaas tegenwoordig het geval.

(met een p2-350mhz kom je er echt niet...als je dan ging schieten hoorde je het geluid 4 sec later)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-01 22:54
yup you're right.
Ik zit trouwens ook vast, ik heb iedereen in die verschillende hangars vermoord, en nu moet ik daar weg, ik ben via zo'n fighter op een hogere verdieping gesprongen en door een schacht naar beneden gegaan, maar daar weet ik niet meer wat ik moet doen. Er zit een kapotte lift in de buurt, maar ik snap niet wat ik daar mee moet.

Ik kon wel met mn force een soort kast een eind verschuiven. Klinkt dit vage verhaal iemand bekend in de oren? :P
Ik heb het al een maand niet meer gespeeld, maar ik dwing mezelf altijd spellen uit te spelen :)

• CRAM
  • Laatst online: 15-01-2025
Je moet lift aanzetten in ruimte naast hangar (middelste als ik het goed heb). Je zuigt eerst die mannen weg en dan druk je rechts op hetzelfde paneel. Lift (waar de mannen eerst op stonden) is nu geactiveerd. Loop er over heen en klaar is kees...

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-01 23:39

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op zaterdag 06 juli 2002 00:37 schreef DarkShadow het volgende:
yup you're right.
Ik zit trouwens ook vast, ik heb iedereen in die verschillende hangars vermoord, en nu moet ik daar weg, ik ben via zo'n fighter op een hogere verdieping gesprongen en door een schacht naar beneden gegaan, maar daar weet ik niet meer wat ik moet doen. Er zit een kapotte lift in de buurt, maar ik snap niet wat ik daar mee moet.

Ik kon wel met mn force een soort kast een eind verschuiven. Klinkt dit vage verhaal iemand bekend in de oren? :P
Ik heb het al een maand niet meer gespeeld, maar ik dwing mezelf altijd spellen uit te spelen :)
Mjah .. dat van die kast snap ik ook niet, maargoed .. voor jouw probleem heb ik wel een oplossing, want daar was ik enige dagen terug ook !! :)

Je springt op de kapotte lift (dus niet er in ..) en dan zie je al een opening. Ga je daarin, zie je een andere lift op-en-neer voorbij komen. 3x raden wat je dáár mee moet ?! :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
en daar zijn we weer :D

deze keer een vraag hoe ik deze krengen in godsnaam kapot krijg???? het is nl echt niet meer te spelen met 2 van deze achter me aan en daarna komen er nog 2 dark jedi's EN een AT-ST ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/shot0073.jpg

deze krengen bedoel ik dus, is er een speciale manier om ze kapot te krijgen???? wat ik ook schiet ze gaan niet kapot maar hebben wel supersterk geschut :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 01:35 schreef ViperGTS het volgende:

deze krengen bedoel ik dus, is er een speciale manier om ze kapot te krijgen???? wat ik ook schiet ze gaan niet kapot maar hebben wel supersterk geschut :(
Gewoon met je bazooka achtige wapen erop blijven knallen en een paar pijp bommen, daar sterven ze wel van :)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Op woensdag 10 juli 2002 01:35 schreef ViperGTS het volgende:

deze keer een vraag hoe ik deze krengen in godsnaam kapot krijg???? het is nl echt niet meer te spelen met 2 van deze achter me aan en daarna komen er nog 2 dark jedi's EN een AT-ST ;(

[afbeelding]

Ten eerste zijn deze echt heel makkelijk. Het beste is alternate fire met je flechette gun. en anders dat wapen dat die pulses afschiet....Of je kan onder hem gaan staan...(dan raakt hij je niet) en slice je zijn legs. Je kan het best ook een reborn jedi in dat kamertje waar je nu instaan locken en hem daar in alle rust ff afmaken...

tampert, kriminalpolizei

• Noedelsupke
Op woensdag 10 juli 2002 01:45 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Ten eerste zijn deze echt heel makkelijk. Het beste is alternate fire met je flechette gun. en anders dat wapen dat die pulses afschiet....Of je kan onder hem gaan staan...(dan raakt hij je niet) en slice je zijn legs. Je kan het best ook een reborn jedi in dat kamertje waar je nu instaan locken en hem daar in alle rust ff afmaken...
k zal morgen eens proberen
en die AT ST is dat ook de bedoeling dat ik die een beetje molesteer zeg maar ?? of gewoon langsrennen

PIII 800@804 Mhz

• Graham
  • Laatst online: 10-12-2025
Op woensdag 10 juli 2002 02:14 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

en die AT ST is dat ook de bedoeling dat ik die een beetje molesteer zeg maar ?? of gewoon langsrennen
Die AT's moet je gewoon met je bazooka kapot knallen maar die kleinere (zie image boven) die kun je ook met je lightsaber in maken. Hoe :? Gewoon force speed en rondje rond lopen zo snel zijn ze toch niet :D Althans het werkte voor mij wel.

Veel plezier verder....

Spoiler: Je mag in een later level zelfs een AT besturen :D

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Op woensdag 10 juli 2002 02:18 schreef Graham het volgende:

[..]

Da's echt cool >:)

MW | BF1 Stats

• Noedelsupke
Op woensdag 10 juli 2002 02:18 schreef Graham het volgende:

[..]

Die AT's moet je gewoon met je bazooka kapot knallen maar die kleinere (zie image boven) die kun je ook met je lightsaber in maken. Hoe :? Gewoon force speed en rondje rond lopen zo snel zijn ze toch niet :D Althans het werkte voor mij wel.

Veel plezier verder....

w0000000000000000t ik kan niet wachten *D

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
godver!!!!!!
nu ben ik echt uitgeflipt op het spel
zit al 2 dagen constant op het zelfde punt waar gewoon NIET langs te komen is:

Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=530

ok ik moet dus snel springen over die dingen als dat 'vlot' neerstort, maar steeds val ik en als ik het eindelijk eens haal dan schiet die stormtrooper me alsnog dood voordat ik hem kan killen :r

iemand tips??

PIII 800@804 Mhz

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-01 16:15
Erm... sniper rifle :P .

Steam

• Noedelsupke
Op vrijdag 12 juli 2002 01:34 schreef JeanLucPicard het volgende:
Erm... sniper rifle :P .
jah eentje krijg ik wel neer met de sniper rifle,

maar ik heb dus echt geen tijd om die 2e neer te schieten

dan heeft ie me al 100000x dood

maarre jou is dat wel gelukt? hun alletwee killen met sniper en dan op je dooie gemakje naar de overkant?

ik zit me hier kapot te rennen :P

PIII 800@804 Mhz

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Je hoeft helemaal niet snel naar de overkant. Nadat je eenmaal op de rails staat ipv het karretje dat naar beneden keilt is het enige gevaar de stormies in de verte. 1 ervan met een E-11 en 1 met een Merr-Sonn IIRC. Raketten zijn sloom en kun je terugpushen.

Bij mij ging het vrij simpel. eerst sprong ik op de rails, pakte mn sniper, legde aan en killde de E-11. Vervolgens ramde ik op Force Push omdat er een raket iets dichterbij kwam dan ik had verwacht. Nog een keertje opladen en schieten en poef, weer een stormie desintegrated.

Wat ook kan (wat ik eigenlijk de rest van de tijd deed)
pak je sabre, ren op ze af. klaaarrr :)

(Dit alles is iig mogelijk op Jedi Knight niveau, Master ben ik te pietluttig voor. ik kwam het eerste level niet door zonder health te verliezen en dan blijf ik opnieuw beginnen :) )

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Noedelsupke
ow je kunt die raketten terug pushen
dat veranderd de zaak *D

PIII 800@804 Mhz

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hehe, spel word ineens een stuk makkelijker he? :)

• Willybubba
  • Laatst online: 08:25

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat ook werkt: gewoon helemaal dat karretje niet gebruiken, dan worden die 2 troopers ook niet getriggerd. Dus gewoon meteen over die dingen gaan springen en dat karretje laten staan :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-12-2025
Op vrijdag 12 juli 2002 07:45 schreef Willybubba het volgende:
Wat ook werkt: gewoon helemaal dat karretje niet gebruiken, dan worden die 2 troopers ook niet getriggerd. Dus gewoon meteen over die dingen gaan springen en dat karretje laten staan :)
idd...zo heb ik hemn ook uitgespeeld...Gewoon springen

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 02:14 schreef ViperGTS het volgende:
Dat kan echt heel makkelijk: zet je lightsaber op z'n hoogste stand (dat is dus medium style geel of later strong style rood).
Vervolgens loop je gewoon tegen 'm aan (zodat je de vonken er af ziet springen). Zolang je tegen hem aan blijft lopen, doe je schade, maar dit wordt niet als aanvalsslag gezien, dus je blocked verder ook gewoon zijn aanval.
Simpeler kan niet 8-)
Uiteraard werkt dit alleen bij die dingen op AT PT formaat (die grotere walsen je plat als je dit zou proberen ;) ).

Zo, pas dit spel ook maar eens op jedi master uitgespeeld.

Op jediknightii.net kan je een level vinden genaamd "ladder", waarin je in een ronde arena tegen de diverse jedi's uit het spel moet vechten (in oplopende moeilijkheidsgraad en aantal).

Nu hak ik me op de hoogste moeilijkheids graad met gemak tot het eind. Tavion moest er ook aan geloven. Maar Desann... laat ik het zo zeggen, in het normale eindlevel is het me op jedi master wel gelukt, maar in dit level heeft hij maar 10 seconden nodig...

Heeft er nog iemand goede desann tips? Met wat geluk kan ik hem drie maal vol raken op strong style, maar niet de stuk of 8 die je nodig hebt.

Hoe kom je bijvoorbeeld uit zijn grip? Ik kan pushen dat ik wil, maar dat heeft geen effect? En hoe kan je z'n pulls afweren, want hij smijt me op de grond, gevolgd door een saberthrow wanneer ik weer op sta...

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Op vrijdag 12 juli 2002 12:44 schreef lnfinitive het volgende:

[..]
En hoe kan je z'n pulls afweren, want hij smijt me op de grond, gevolgd door een saberthrow wanneer ik weer op sta...
Hmmmm.... :?
Het enige wat ik erover kan zeggen....
Een goeie combi van Desann :P

MW | BF1 Stats

• Noedelsupke
jullie hebben het de hele tijd over verschillende lightsaber standen :?

geel of rood ofzo :?

sorry maar ben ik een beetje dom ofzo dat ik daar niks van weet terwijl ik al meer dan halverwege in het spel zit (denk ik) ???

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Elke keer wel de updates lezen als je weer nieuwe force powers krijgt h?e :P Op een gegeven moment kan je kiezen (standaardknop "L" geloof ik) tussen de verschillende stijlen :) Maar dat komt best wel laat in het spel vind ik eigenlijk..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Gaaf spel zeg :D

Mulitplayer duels roelen, ookal zuig ik enorm.
Als je sommige figuren ziet met bepaalde moves :9
Heeft iemand misschien een paar van die special moves ?
Linkje ? Uitleg ?

Verwijderd

Hmmmm.... :?
Het enige wat ik erover kan zeggen....
Een goeie combi van Desann :P
Alleen jammer dat je het niet bij hem terug kan doen :'(
Als je hem bij wijze van uitzondering op de grond weet te pushen/pullen, dan blijft z'n lichtzwaard nog aan staan en kan die je saberthrow blocken. Nog veel erger, als je pech hebt gaat je lightsaber daardoor nog uit en voordat je die weer terug hebt heeft hij vrij spel...

Ook de shadow jedi kennen zo'n geintje: je in een grip plaatsen (waardoor je lightsaber uitgaat), direct gevolgt door een saber throw (niet te blocken). Nogal een dodelijk effect (maar dit kan je in single player zelf ook). :P

Verwijderd

Als je sommige figuren ziet met bepaalde moves :9
Heeft iemand misschien een paar van die special moves ?
Linkje ? Uitleg ?
Zie de manual bij het spel, daar staan ze in ;)
Of zie ergens in een van de begin pagina's van dit topic...
Mulitplayer duels roelen
Ik heb een keer dit spel multiplayer gedaan, dat was erg leuk, maar na een uurtje begon het wel wat te vervelen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat we maar met z'n tweeën en wat bots waren (wel speelden we ongeveer even goed (of slecht :Y) ), en dat is natuurlijk extreem gaaf).

Jammer dat sinds q3 teamarena de multiplayer van de singleplayer gescheiden is. Het had me ontzettend leuk geleken om dit spel met een aantal mensen cooperative te spelen (tegen 8x zoveel computertegenstanders ofzo).
Op zich best te begrijpen want met van die intermezzo filmpjes, savegames, e.d. is het nogal lastig als je met meerdere personen bent (hoewel daar wel manieren zijn om daarlangs te programmeren).
Quake2 kon je bijvoorbeeld gewoon een single player spel joinen (ook al zat er officieel geen cooperative optie in).

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

maar de shadow trooper grip kun je lospushen, dan kun je je sabre meteen weer aanzetten.

• Pubbert
  • Laatst online: 10:58

Pubbert

random gestoord

weet iemand hoe je btw met 2 zwaarden kunt vechten? ik heb er screenies van gezien.. maar weet niet hoe het moet, het was in de mp btw...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

ik zit nu in het level genaamd Doom Shield.
ik moet die Gallak Fayyd verslaan, die gast in dat pak, met het schild. ik weet en kan het schild uitschakelen MAAR niet KAPOT maken. ik krijg die 2 schild generatoren maar niet kapot op zijn rug, ik heb het in alle standen geprobeerd met het lichtzwaard. springen jullie en slaan dan want ik kan er al zo nioet bij.

Wie kan mij helpen/tips geven ???

Verwijderd

Gwain:

Om met 2 sabers of zelfs 2 double bladed sabers te spelen zul je een mod moeten downloaden genaamd "jedimod". Die is te vinden op bv. [url="http://www.jediknightii.net"]www.jediknightii.net[/url].

tds:

Daar zat ik eerst ook heel lang mee tot iemand mij vertelde dat je wanneer je zijn schild tijdelijk uit hebt geschoten je gewoon force speed moet gebruiken en achter hem lopen en hem met je saber verrot te slaan. Is dan zo gebeurd :7

Verwijderd

Dit weet ik, en doe ik ook telkens maar het lukt niet, ik heb alle standen al geprobeert van het lichtzwaard. maar kan hem niet verslaan
Op zondag 21 juli 2002 15:18 schreef CREAM het volgende:
Gwain:

Om met 2 sabers of zelfs 2 double bladed sabers te spelen zul je een mod moeten downloaden genaamd "jedimod". Die is te vinden op bv. [url="http://www.jk2files.com"]www.jk2files.com[/url].

tds:

Daar zat ik eerst ook heel lang mee tot iemand mij vertelde dat je wanneer je zijn schild tijdelijk uit hebt geschoten je gewoon force speed moet gebruiken en achter hem lopen en hem met je saber verrot te slaan. Is dan zo gebeurd :7

Verwijderd

Ja het lukt ook niet in een keer. Ik denk wel na 2 of 3 keer dat zijn schild uit is en je hem steeds sabert dat ie dood is maar zo is het wel te doen.

Verwijderd

oke thnx ik zal het maar weer eens proberen.
Op zondag 21 juli 2002 15:23 schreef CREAM het volgende:
Ja het lukt ook niet in een keer. Ik denk wel na 2 of 3 keer dat zijn schild uit is en je hem steeds sabert dat ie dood is maar zo is het wel te doen.

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik zit nu in dat Swamp-level, maar dat valt me nog niet mee ;(

In't eerste stuk kom je op een gegeven moment zo'n neergestort ruitmeschip tegen, waar je ogenschijnlijk niet verder kunt .. het duurde dan ook een hele poos voordat ik dáár een uitweg vond! :D

(is het ook zo dat je verder nix met dat wrak kunt!?)

Nu zit ik in dat volgende deel klem .. je krijgt zo'n dikke wand waar je doorheen gaat en zo'n lastig mannetje tegen het lijf loopt (hint: grip, saber-throw ;))
Vervolgens kom je even verder de eerste rebel-soldier tegen en even verderop zo'n cargo-schip met aan weerszijden een vierkant hok met op elk ook weer zo'n rebel-soldier. Maar wáár moet je heen!? :?

'k zal in de tussentijd wel weer ff lopen frutten .. 't zal wel weer heel simpel zijn als je het eenmaal weet, maargoe 8-)

Grafisch een mooi level trouwens, zie hoe de regendruppels op je lightsaber vallen en dan sissend verdampen!! :9

Voordat ik überhaupt aan dit level kon beginnen heb ik eerst mijn TNT2 nog vervangen door een ATI 8500LE 128MB, want hij zakte ineen naar 8fps bij 800x600x16! :'(
'k Speel nu op 1280x1024x32 en allerhoogste kwaliteit, ca. 25 tot 60 fps :9~
(alleen FSAA staat nog uit ..)

Een super spel dit! :Y)

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Kan je niet ff een screenshot posten? :D dat swamp level was inderdaad erg vet, maar ook nogal verwarrend, dus ik weet het niet precies meer ;)
Ik dacht eigenlijk dat wat jij nu beschrijft een doodlopende hoek is, en dat je ff een stukkie terug moet, maar eigenlijk weet ik het dus niet.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op woensdag 24 juli 2002 08:59 schreef Clay het volgende:
Kan je niet ff een screenshot posten? :D dat swamp level was inderdaad erg vet, maar ook nogal verwarrend, dus ik weet het niet precies meer ;)
Ik dacht eigenlijk dat wat jij nu beschrijft een doodlopende hoek is, en dat je ff een stukkie terug moet, maar eigenlijk weet ik het dus niet.
Je had helemaal gelijk .. stomstomstom, ik maar zoeken bij die rebel-soldiers :D

Hier dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.westercharter.de/overig/JK2/JK2-1.gif

.. en hierlangs kwam ik naar het volgende deel
Afbeeldingslocatie: http://www.westercharter.de/overig/JK2/JK2-2.gif

.. even een vreugdesprongetje :+
Afbeeldingslocatie: http://www.westercharter.de/overig/JK2/JK2-3.gif

.. en toen deze gast ff aanpakken! 8-)
Afbeeldingslocatie: http://www.westercharter.de/overig/JK2/AT-ST.gif

Hééérlijk spel dit :9~

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Admiral Fayar heb ik zo verslagen:
ren rond het middenstuk heen zodat ie je niet kan bereiken. Pak je imperial repeater en schiet op zn schild met de alt-fire. (weet niet of het uitmaakt, maar ik probeeerde in het gat van zn schild te schieten, bovenin)

Dan gaat zn schild uit en zakt ie ff op de grond. Ik zette force speed aan, ging rustig achter em staan, switchte naar heavy en sloeg. schild generator weg. Vervolgens bleef ik ff doormeppen tot ie weer opstond. Toen werd ik door de kamer gesmeten :)
De rest was gewoon force speed aan, heavy special move dr op (gewoon slaan werkt ook, maar duurt langer) en weer weg. ik vond het een beetje een anti-climax eerlijk gezegd :)

(Dit alles op Jedi Knight level, dus 1 slag met die schield generator hoort echt genoeg te zijn.)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

BTW, vind het toch knap hou jouw ammo count van 270 naar 300 kan gaan :)

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 21:19 schreef GTOfire het volgende:
Jah nou je het zegt jah... *sniff sniff*.. ruik ik daar een cheater? :P

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op woensdag 24 juli 2002 21:19 schreef GTOfire het volgende:
Denk je dan soms ook dat dat ding met één shot neerkwam !? :? >:)

ing._Buttje heeft de foto's een beetje in een andere volgorde, zodat filmpie beter werd .. maar dat snapten jullie ook wel!!!!!!!! :+

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 02:47 schreef ing._Buttje het volgende:

[..]

Denk je dan soms ook dat dat ding met één shot neerkwam !? :? >:)

ing._Buttje heeft de foto's een beetje in een andere volgorde, zodat filmpie beter werd .. maar dat snapten jullie ook wel!!!!!!!! :+
Maar natuurlijk schat :+

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

B-)

Ander vraagje, waarom schoot ie niet terug? :)
Waarom denk ik dat? Omdat jij niet verplaatst bent, dus als ie geschoten had had ie je toch wel geraakt?

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op donderdag 25 juli 2002 17:39 schreef GTOfire het volgende:
B-)

Ander vraagje, waarom schoot ie niet terug? :)
Waarom denk ik dat? Omdat jij niet verplaatst bent, dus als ie geschoten had had ie je toch wel geraakt?
Klopt helemaal .. (god, jij bent wel wakker hoor!)

Ik snap er ook nix van, maar hij schoot inderdaad niet terug .. het feit dat ik in het water sta, lijkt me niets te moeten uitmaken :Z .. misschien een bugje ?! :?

Maar troost je .. even verderop kom je meer van deze jongens tegen en díe schoten wél terug!! >:)
(hint: light-saber + force-push)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hehe, ik kijk altijd ff naar health om te kijken of ze net zo obsessief 100/100 willen houden als ik altijd :)

Ik vond ze ook nooit bijzonder moeilijk, alleen duurde het zo lang voordat ze dood gingen. eerst ff de linkergun draf, vervolgens de rechter en vervolgens flink zwaaien met de sabre en gooien. Werkt goed maar ja, het duurt wel ff.

-
Is dr hier iemand die een server heeft staan of nie? Jolt is wel leuk, maar jedimod is nog leuker :) en daar zijn nauwelijks goeie ping servers voor te vinden. Of het moet een Duitse zijn :r

Verwijderd

hehe kweet niet of het eerder ge-post is hoor maar ik heb wel een flauwe manier gevonden om Dessan af te maken.
Ik zit maar te hakken en te hakken en ga steeds dood, totdat ik erachter kwam dat ik nog 4 seeker drones had. :)
activeer ze, gebruik speed en lightsaber style 3 (paars) hak hem in een paar keer kapot terwijl hij mooi op die drones zit te meppen !

(wou ik alleen ff mededelen)

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mjah ... eerst vond ik Dessan vet moeilijk, je hoorde zelden dat ie ff kreunde ofsow. Dus voor mijn gevoel maaide ik in het niets .. :'(

Totdat hij na 10 minuten prutsen ineens op me af rende, ik op het laatste moment buk en tegelijkertijd hem slay ... DOOD !! >:) 8)7 _/-\o_ :P

Het moment dat je in die spiegel kijkt en hij ineens achter je komt staan, da's gaaf !! :P Ik maaien met me lightsaber .. zie ik ineens die schaduw van'm wegglijden naar die ene gang toe ... ik er achteraan .. AAAARRRGG .. oops :+

Owjah ... al met al een überw00000t spel, wat ik binnenkort zeker nogges een keer vanaf het begin ga spelen!! Op het moeilijkst!! >:)

Verwijderd

Bij het tweede level in dat ravijn, moet ik terug naar dat ruimte schip in Raven's claw. Maar ik kan niet bij dat schip komen....

wie kan me helpen??

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

pfoe das tijdje terug.
Als het in die moeras is dan was er ergens in die ravijn een klein gangetje/grotje waar je doorheen moest.
Als je de gehele ravijn doorloopt aan het eind moet die ong zitten.
Heel sneaky achter een bosje.

* Vae Victis heeft daar ook een poosje naar zitten zoeken :(

Verwijderd

ik heb het al gevonden, was nog ergens een deur waar ik niet geweest was...
overheen gekeken, nu ben ik bij het lichtzwaard, maar ik krijg hem niet te pakken.... ben telkens net te laat :(

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:07

drice

Loading...

Moet je force speed gebruiken als je er naar toe rent
en dan force-pull als je er bijna bent

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Verwijderd

dank je....

Verwijderd

Ik kom weer niet verder en het niet kunnen vinden in dit topic, ik zit in clo9udcity, op de onderste levels. In een kamer met 3 ventilatie pijpen, de linkr en de rechter wordt je doorheengezogen en kom je weer in het midden van de lamer terecht en de middelste doet niet veel en kan ik ook niet naar boven springen...

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

.. gewoon ff daarmee doorpielen ;)

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Leuk hoooor .. cheats en walkthroughs :Z :r

• MrN
  • Nu online

MrN

ik zit vast in level 3...

in dat stukje waar je net het password hebt gegeven aan die camera..

iets met ruby nog iets..

weet niet hoe ik verder moet komen..

Ben door die gang geweest lift omhoog,.,.
met andere lift omlaag..

zit wel een deur maar die is niet los ofzo..

erachter staan 3 mannetjes met van kruisbogen..
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste