Kan niet verder komen met Jedi Knight II

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.554 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
nog ff een duidelijke pic.. hoop dat iemand me nu kan helpen:

edit: pic ff link gemaakt:

http://www.endoria.net/upload/index.php/2814825616

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01 16:30
check die garbagedisposal unit zonder karretje eronder... spring erin... zorg dat jij niet geplet wordt door dat ding.... spring er aan de andere kant weer uit.... hij is pittig I know |:(

Verwijderd

ietsje verderop is een deur, met daarachter een ruimte met zo'n grote glazen wand. verschuif t kratje, inkruipen, staan er 2 karretjes in de weg, die je eigenlijk pas weg kan schuiven als je om bent gelopen (door die garbage pletter), maar als je goed mikt, kun je ook dat achterste karretje pushen.

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

Shaidar

Weet er iemand hoe je je lightsaber 'uit'zet ? je kan een ander wapen kiezen, of op de ')' drukken, dan selecteer je geen wapen ..

maar weet iemand hoe je je lightsaber uitzet, en 'm 'uit' blijft vasthouden ?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:25

Willybubba

Nut up or shut up.

Je zet je lightsaber uit door hem weer te selecteren... Saber: toets 1. Druk dan WEER op 1. Issie uit :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• HertogJan
yes! bedankt allemaal. Ik had hem al gevonden gisteren, na UREN rond te lopen...tot ik er gek van werd.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik zit eindelijk eens in het moeras....

Ik wist niet dat een Jedi Knight ook een snorkel nodig had! :+

OMFG : Wat kewl als de regen druppel op je saber komen.. :P

MW | BF1 Stats

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Af en toe ben je inderdaad flink aan het zoeken waar je in godsnaam heenmoet, maar dat vind ik nou juist het leuke aan JK in het algemeen, het is niet allemaal gangetje deurtje gangetje deurtje :D

Heb um van het weekend eindelijk uitgespeeld :) die Dessan doet flink zijn best aan het end :D Al die wapens die je hebt zijn alleen wat overbodig, je kan vanaf dat je je sabre hebt zowat alles daarmee doen, alleen die snipers niet die je het eerst tegenkomt in die stad map vlak voor de garbage disposal op zoek naar reelo.

Multiplayer roeleert ook best wel, lekker mensen grippen en boven een afgrond loslaten :P krijg je nog een kill voor ook.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 09:08 schreef Clay het volgende:
....
Ik moest toch ff kwijt dat ik het hier helemaal mee eens ben, met alles :D

Verwijderd

Afgezien van de relatieve eenvoud (na 20 uur gamen Jedi mode uitgespeeld), is het een fantasties spel.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 16:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Afgezien van de relatieve eenvoud (na 20 uur gamen Jedi mode uitgespeeld), is het een fantasties spel.
Toch vind ik dat je over 20 uur niet moet gaan zeiken, Max Payne, RTCW en MOHAA duurden veel! korter hoor

• Zephyer
OMFG wat een gaaf spel... ik heb hem gister uitgespeelt...
Nu moet ik dus echt afkicken... en zit ik nutteloos naar m'n bureaublad te staren... wat moet ik nu gaan doen... :?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Hogere moeilijkheidsgraad?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hmm ben ook maar is begonnen met Jedi II :)

zit nu hier vast weet iemand wat ik hier moet doen ?

Hier dus :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Just_a_Gamer
  • Laatst online: 08:19
je kan met de pull force die andere uitsteeksel dichter bij trekken. En dan kan je overspringen naar die uitsteeksel en vervolgens op die vuilniskarretje benenden.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zondag 28 april 2002 11:58 schreef Just_a_Gamer het volgende:
je kan met de pull force die andere uitsteeksel dichter bij trekken. En dan kan je overspringen naar die uitsteeksel en vervolgens op die vuilniskarretje benenden.
thnx

* zie je wel het moest gewoon iets makkelijks zijn ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb net maar ff het hele topic doorgelezen maar ik kan geen oplossing vinden voor mijn probleem. (Ik zal er waarschijnlijk overheen gelezen hebben :+)

Ik zit hier dus vast :

Afbeeldingslocatie: http://www.truesoft.nl/jk2.jpg

Ik moet dus die Base Commander hebben, want hij kan de deur opzetten.

Weet iemand hoe ik langs deze deur kom?
Ik kan gewoon _geen_ switch vinden ;(

• the_tWiStEr
  • Niet online
Laat maar ben er al langs :P.
Zoals ik al zei, ik las er dus overheen :+

Moest dus eerst door de linkerdeur switch overhalen, die ik ook over hoofd had gezien |:(

• HertogJan
kan iemand mij helpen?
ik zit hier vast:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2560638617

waar moet ik in godsnaam heen?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:08

Ryceck

Constants and Variables

Op woensdag 01 mei 2002 12:47 schreef HertogJan het volgende:
kan iemand mij helpen?
ik zit hier vast:

[afbeelding]

waar moet ik in godsnaam heen?
Terug nar daar waar je vandaan kwam... Gewoon terug lopen en dan kom je vanzelf een reborn tegen...... daar moet je omhoog :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Op dinsdag 23 april 2002 16:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Je moet t spel ook niet om de 2 seconden quicksaven, dan ben je er zo doorheen ja. Als je gewoon wat minder vaak saved heb je er -veel- langer plezier aan (vind ik).

disclaimer: nofi

• HertogJan
weer een vraagje.
ik heb (zoals je ziet) de key, maar ik krijg de deur/luikje met geen mogelijkheid open.
Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1267586558

• HertogJan
sorry sorry sorry dat ik dit nu al omhoog kick, maar ik word echt helemaal gek.

Kan iemand mij helpen, want het lijkt op een fout in het spel. Level opnieuw spelen werkt ook niet.. :'(

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 22:11 schreef HertogJan het volgende:
sorry sorry sorry dat ik dit nu al omhoog kick, maar ik word echt helemaal gek.

Kan iemand mij helpen, want het lijkt op een fout in het spel. Level opnieuw spelen werkt ook niet.. :'(
Kicken omdat je niet verder komt in een spel is niet echt nodig he... er zijn zat sites met faqs en walkthroughs.
Check www.gamefaqs.com.

O, en die key die je denkt te hebben is een supply key, daar maak je alleen doosjes mee open :D

• Just_a_Gamer
volgens mij zit je in die grote schip. Je moet dan in een van die 2 zijdeuren naar boven kijken. Als het goed is zie je dan een ventilator. Daar in gaan en kom je in een kamer met wat R2-D2's . Daar gebruik je die R2-D2 die deur op de pic te openen en krijg je zo'n deploybare sentry gun.
Succes verder

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-01 22:48
Ik zit hier dus vast.... de ionen kanonnen heb ik offline gezet en kapotgeschoten. En nu zou er iets met Jan moeten gebeuren maar ik heb geen enkel idee waar ik heen moet of wat ik moet doen ...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/shot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/shot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/shot3.jpg

Oja en de deur bij het pijltje zit dus op slot :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/shot4.jpg

• Glitch
  • Niet online
Ga es naar beneden waar al die AT-ST's staan, daarbeneden zit nl een deurtje :Y)
of ben je daar al geweest?

• Chiel
Op woensdag 08 mei 2002 15:43 schreef Glitch het volgende:
Ga es naar beneden waar al die AT-ST's staan, daarbeneden zit nl een deurtje :Y)
of ben je daar al geweest?
Jep en daar kun je de shields van die ionekanonnen uitzetten.. daar was ik al achter...maar is er verder nog een deur of iets anders?

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als je de ionenkanonnen hebt opgeblazen maar het deurtje is nog op slot, moet je de derde AT-ST nog opblazen...
Is die toevallig verdwenen toen je even niet keek? (die dingen verdwijnen zo maar hoor ;) )
Als dat zo is moet je die missie even overnieuw spelen en hem alsnog killen.

Dat is mij gisteren nl ook overkomen en dat is flink klote want dan kan je blijven lopen. :(

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• Chiel
Op woensdag 08 mei 2002 17:39 schreef BlackSash het volgende:
Als je de ionenkanonnen hebt opgeblazen maar het deurtje is nog op slot, moet je de derde AT-ST nog opblazen...
Is die toevallig verdwenen toen je even niet keek? (die dingen verdwijnen zo maar hoor ;) )
Als dat zo is moet je die missie even overnieuw spelen en hem alsnog killen.

Dat is mij gisteren nl ook overkomen en dat is flink klote want dan kan je blijven lopen. :(
Owke thanx , i will give it a try :P

Verwijderd

Ik zit vast op de planeet nar shadda(geloof ik...), in ieder geval die grote stad, en ik heb nu net een zooitje water van de stroom(volt, geen liter) afgehaald, en sta nu op een arm(geel/zwartgestreept), en zie een andere arm en kijk uit op een vuilcontainer, maar ik kan nergens heen.
Iemand een idee?

Verwijderd

Force pull of push gebruiken op die armen. Je moet in die container komen.

• GTOfire
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je moet helemaal naar het binnenste randje van de arm toelopen. Dan kun je em net pullen. als je net iets te ver weg staat gaat het niet.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Dank jullie, ik was de waanzin nabij :P

Verwijderd

Ik heb het gewoon gesprongen. (wel 80x overnieuw gedaan maar goed)

• Zephyer
Op maandag 13 mei 2002 13:47 schreef mushroom het volgende:
:D
Me to... ik leek net tijgertje... :)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 13:47 schreef mushroom het volgende:
Dat kan niet :o

Goed gedaan :)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb geprobeerd dat soort afstanden te halen, maar mijn spatie-balk is verneukt, en ik wil em wel op die knop houden :)

Verwijderd

Is toch ook niet zo moeilijk te bedenken lijkt me, je krijgt zo'n leuk Force icoontje te zien :) Of is dat alleen als je 'm op easy speelt?

Verwijderd

Ik heb wat leuks.. misschien hebben meer mensen hier last van? Ik heb sinds kort last van flikkerende textures, zowel op m'n wapens, als veel lichtbronnen en soms ook nog enkele muren :( Dat is niet erg fijn :(

Ik heb geen drivers veranders (gf2 met 28.32 dets) ook geen instellingen volgens mij en volgens mij kwam het pas na de patch :( Ben ik de enige :? Iemand ideeen hoe dit weer goed kan komen :?

• Chiel
Ja ja ik hang alweer vast. In de level nadat je lando hebt bevrijd deze keer. Je loopt dan naar lando`s ruimteschip en lando gaat dan met dit bedieningspaneel klieren Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/2.jpgik neem de lift naar beneden en beland buiten op straat waar ik alles kill. Ik probeer tervergeefs 2 schakelaars om te zetten op een benzinetank-achtig ding en ga dan weer naar binnen. Ik neem de eerste deur links en beland in de volgende ruimte Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/3.jpg Daar is een donkere kamer en die loop ik met behulp van me hypermoderne zaklantaarnbril door. Dan kom ik hier Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/1.jpgIk loop weer door en zie lando nu hier staan klooien met een ander paneel Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/jk2/4.jpg

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Daar ben ik nu ook, die schakelaars op die tank ofzo kan ik ook niets mee en alle deuren lijken dicht te zitten. :?

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Als Lando daar staat word ie op een gegeven moment aangevallen en moet je zijn aanvallers kapot knallen. Vanaf daar kun je prolly zelf weer verder met de deuren die dan van het slot af zijn.

Als dit niet gebeurd, kom dan ff van de andere kant aanrennen, zo kwam ik eraan, en toen werd ie meteen aangevallen.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Je moet op die turrets springen om die ruimte in te kunnen :)

• Glitch
  • Niet online
Mijn versie van jedi Knight heeft geen grafiti hoor >:) :D

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb nu dus jedi knight gekocht (heb online moeten bestellen omdat niemand hem verkoopt, beetje vreemd :? )

maar anyway, heel erg vet spel, mooie graphics etc. lightsaber zeer koud enz. maar als ik nu mijn comp uitzet en na enige tijd weer aanzet (gebeurt meestal) wil ik jk2 starten en dan ineens gaat die vuile k*t*(&%#*(&computer zich opnieuw opstarten! rest mij niks anders dan het hele fucking shitzooi weer opnieuw te installeren en dan te spelen. De laatste patch heb ik er ook al opgedraaid maa rdat werkt ook geen ene moer.

TMAXTINT

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmm, is dat misschien ergens iets in je bios, of dat je case te warm word ofzow? Heb er nl nog nooit van gehoord dat een spel je comp reboot.

en hier in Oss is ie nog steeds overal te koop.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik zit nui ook op die stardestroyer, en zit in een kamer met allemaal kamers die boven een groot gat sweeven, wat moet je daar in godsnaam doen?

• Marruk
Op woensdag 29 mei 2002 21:58 schreef GTOfire het volgende:
hmmm, is dat misschien ergens iets in je bios, of dat je case te warm word ofzow? Heb er nl nog nooit van gehoord dat een spel je comp reboot.

en hier in Oss is ie nog steeds overal te koop.
hij doet het weer. Was gewoon de computer, windows er opnieuw opgezet en hij werkt weer. pfew :)

TMAXTINT

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op donderdag 30 mei 2002 13:28 schreef Mister_X het volgende:
ik zit nui ook op die stardestroyer, en zit in een kamer met allemaal kamers die boven een groot gat sweeven, wat moet je daar in godsnaam doen?
Als ik me goed herinner, is dat die kamer waar gekleurde knopjes te vinden zijn.

Je moet van elke kleur knopje een indrukken, de vorm en kleur vind je ergens anders (weet ik zo even niet meer).

Springse. :)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 13:28 schreef Mister_X het volgende:
Je moet de goede combinatie van knoppen vinden.
Elke hoogte heeft de eigen kleur.
Als het goed is heb je een combinatie gekregen van 3 kleuren.

• Mister_X
het is dat level dat je roque squadron moet contacten! ik kan geen knopjes indrukken zegt steeds dat ie offline is! vandaar dat ik ook maar even (voor het eerst met dit spel) hulp nodig hebt.. ik ben zojuist in dat level weer helemaal opnieuw begonnen maar zit weer vast!

• Mister_X
ow wacht ik snap jullie all, ga even proberen ik vertel het wel of het gelukt is of niet! thx :)

• Mister_X
hij doet het :)

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Zijn de skins en models die je kan downloaden alleen voor MP ?

Ik wil wel eens t spel in SP spelen als Anakin zoals hij in episode 2 is >:)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

er zijn ook minimods die skins uit de SP vervangen door een andere, maar normaal gesproken geld een nieuwe skin alleen voor MP.

• Marruk
Weet iemand wat ik moet doen op de doomgiver om die shield array uit te krijgen? ik had al van die rooie dingen kapot geschoten maar er gebeurt niks met dat schild :(

TMAXTINT

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ik zit in de single player op een gegeven moment @ level 2 in een grote kamer waar 3 turrets aan het plafond hingen, en verder hangen er op grote hoogte kisten aan de muur met daarop powerups waar ik dus niet bij kan
hoe moet je hier verder?
helemaal aan het begin van dit topic staat een link naar een walkthough van de vorige Jedi Knight. Op die zelfde server kan je ook een walkthrough van Jedi Outcast vinden...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Infinitive
Weet iemand wat ik moet doen op de doomgiver om die shield array uit te krijgen? ik had al van die rooie dingen kapot geschoten maar er gebeurt niks met dat schild :(
Daar ben ik nu bijna (loop nu nog in de hangars rond op zoek naar dat ding). Als het mij wel lukt, dan post ik dat wel (tenzij je in de tussentijd het al opgelost hebt).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Op zondag 02 juni 2002 16:47 schreef Marruk het volgende:
Je moet ook die leidingen er naar toe lopen kapot schieten/slicen

tampert, kriminalpolizei

• Infinitive
Je moet ook die leidingen er naar toe lopen kapot schieten/slicen
Inderdaad, ook nog de leiding (je hebt alleen maar de generators van de krachtvelden om die leidingen kapot gemaakt).

Ow ja, nog een hint: er duikt daarna iemand op waarbij je aanvankelijk geen lichtzwaard/force tegen kan gebruiken...

• Evilernie933
Op zondag 02 juni 2002 18:59 schreef Infinitive het volgende:

[..]

Inderdaad, ook nog de leiding (je hebt alleen maar de generators van de krachtvelden om die leidingen kapot gemaakt).

Ow ja, nog een hint: er duikt daarna iemand op waarbij aanvankelijk geen lichtzwaard/force tegen kan gebruiken...
oh ja... :( die gast is vervelend

tampert, kriminalpolizei

• Infinitive
oh ja... :( die gast is vervelend
Ik heb toch zeker 10 minuten lang geprobeerd 'm met lightning om te brengen, maar dat werkte niet erg. Op het laatst maar m'n wapenarsenaal leeggeschoten :)
(toen z'n shieldgen kapot was heb ik het lichtzwaard pas gebruikt).

• Evilernie933
Op zondag 02 juni 2002 19:09 schreef Infinitive het volgende:

[..]

Ik heb toch zeker 10 minuten lang geprobeerd 'm met lightning om te brengen, maar dat werkte niet erg. Op het laatst maar m'n wapenarsenaal leeggeschoten :)
(toen z'n shieldgen kapot was heb ik het lichtzwaard pas gebruikt).
gewoon je flechette gebruiken. Helpt tegen alle shields en dat soort gasten....zie ATAT's

tampert, kriminalpolizei

• Infinitive
gewoon je flechette gebruiken. Helpt tegen alle shields en dat soort gasten....zie ATAT's
is een ATAT niet nog een stukeje groter? Volgens mij zijn het ATST's in het spel (en de kleinere een soort ATPT, maar die kan je gewoon doden door met je lichtzwaard ertegen aan te blijven lopen).

Die ATNogwat die je een stuk eerder tegenkwam heb (waar je zo'n ding container ermee vol had) heb ik niet gedood... wist niet hoe ik 'm kapot moest krijgen. Maar dat weet ik nu dus wel :)
[ik weet niet eens of ik dat wapen overigens toen had... ik gebruikte eigenlijk altijd dat zwaard, of dat sniper wapen en de rest had ik nog niet eens naar gekeken].

[update: Obi-One/0 heeft het spel nu ook uitgespeeld :P]

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Hallo mensen, ik zou graag jullie hulp willen inroepen want ik zit een beeje vast :(

In level 15, cairn_assembly, kom je op een gegeven moment van die leuke nieuwe robotjes tegen. Nou die heb ik opgeblazen en een klein stukje verder sta je tegen over een AT-ST. Ik ben al een tijd lang bezig hem neer te halen maar ik weet niet goed hoe.
Geen wapens lijken effect te hebben. In level 3 ofzo kon je die dingen neerschieten met zo'n mooi kanon maar die hebben ze hier niet meer.

Kan iemand me vertellen hoe ik zo'n ding moet mollen??

...

• Evilernie933
Op woensdag 12 juni 2002 16:21 schreef Haranaka het volgende:
Hallo mensen, ik zou graag jullie hulp willen inroepen want ik zit een beeje vast :(

In level 15, cairn_assembly, kom je op een gegeven moment van die leuke nieuwe robotjes tegen. Nou die heb ik opgeblazen en een klein stukje verder sta je tegen over een AT-ST. Ik ben al een tijd lang bezig hem neer te halen maar ik weet niet goed hoe.
Geen wapens lijken effect te hebben. In level 3 ofzo kon je die dingen neerschieten met zo'n mooi kanon maar die hebben ze hier niet meer.

Kan iemand me vertellen hoe ik zo'n ding moet mollen??
Flechette -> alternative fire...

zou moeten werken...Je kan ook met force speed voor je vaderland langs dat ding heenrennen...

tampert, kriminalpolizei

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
hmm inderdaad, gewoon heeeeel vaak schieten :o

...

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Admiral Fayar is op zich niet bizar moeilijk. Blijf eerst tegenover em dat je die kegel in het midden er tussen hebt zitten, vervolgens pak je de Imperial Repeater secondary fire and schiet je zn schild kapot (bij mij op Jedi Knight niveau was dat na 5 of 6 schoten). op dat moment valt ie ff op de grond. Zet Force Speed aan met heavy style. ga achter em staan, en zwaai die twee rooie dingen kapot. Dat is zn shield generator. Nu staat ie weer op en kan ie je nog met zn laser afknallen of hij kan je een eind wegmeppen. Beide doen best pijn maar zijn met een beetje behendigheid makkelijk te ontwijken. Kwestie van flink hakken met je sabre en het duurt nie lang voordat ie dood is.

zo'n AT-ST is idd gewoon kwestie van schieten. Dr tegenaan blijven staan kan ik je niet adviseren, als ie een stap verzet crusht ie je. Gewoon je sabre smijten, rocket launcher, flechette, repeater, wat je maar lollig vind.
Tip: aan de twee zijkanten zitten ze wapens, die kan je er af knallen...

• ajslaghu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 16:41
ADm. Fayar:

speed, achter hem staan zwaard in shield steken , niet te dicht bij ivm schok, als hij beweegt iets naar achter , net zo land tot shields down gaan , met strong force afmaken.

veel leuker

Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ATST: Wat werkt.

Flechette gun Secondary Fire inderdaad, dat vage geweer dinges, donderbus model ook wel, alleen weet ik niet zeker of je die daar al had... en ook: Force Push zijn raketten terug naar hem.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik ben nu bij dat ding wat vraagt om een wachtwoord. Ik las in dit topic dat ik dan moet zoeken naar lando, maar ik kan nergens meer verder. Ik ben al door de "smasher heengeweest en dan is er zo'n ruimte met gigantisch veel opeengestapende kisten. Dan loop ik daar naar boven en zie ik die 2 treinkarretjes weer. iets verder ziet zo'n groen ventje. Waar moet ik die lando vinden?

• Just_a_Gamer
Je moet een stukje teruglopen waar de password vraagt. Je moet dan ergens in een rooster gaan en vervolgens zo'n kistje kapot schieten. Als je het kistje kapotschieten dan ontstaat een gat in de muur en kan je verder door gaan met de level. Ik hoop dat je hiermee lukt.

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Op zaterdag 15 juni 2002 09:50 schreef Just_a_Gamer het volgende:
Je moet een stukje teruglopen waar de password vraagt. Je moet dan ergens in een rooster gaan en vervolgens zo'n kistje kapot schieten. Als je het kistje kapotschieten dan ontstaat een gat in de muur en kan je verder door gaan met de level. Ik hoop dat je hiermee lukt.
tnx mate

hiermee ben ik verder gekomen

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

En wat is nu het allervervelendste aan dit spel.......???
Je wilt zo min mogelijk saven (lees nooit) , om de spanning erin te houden..........., maarre dat zielige afgrondje had ik even niet gezien...........

Wanneer had ik gesaved?, nou......., dat is al een tijdje geleden hoor....... :)

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Verwijderd

oei.

Ik moet nu tegen 2 van die zwarte jedi's met die anti lightsabre armors ofzo. die zijn best wel tricky om te verslaan.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Pubbert

random gestoord

ik zit in het begin vast, ik liep door een gang die ontplofte en daarna de andere kant ook weer maar nu zit ik dus eigenlijk vast op 1 punt, aan de andere kant staan mensen achter een raam die op mij schoten.. maar ik kan er niet naar toe want beide "bruggen" zijn dus kapot....

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Moet je even terug lopen naar die kamer ervoor, met die hoverdroids erin. Daar is een lift, waarmee je naar bovan gaat.

Vanaf daar moet ie lukken...

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:18
Me zit ook vast :( Heb de boel hier zo veel mogelijk door proberen te nemen maar ik kan mijn stukje niet vinden dus bij deze:

Eerst effe de walkthrough van het level waar ik vast zit.
3.8 - Nar Shaddaa - Reelo's Hideout
-------------------------------------------------------------------------------

Initial Objectives:

*Track down Reelo Baruk.

Primary Foes:

*Rodian
*Gran
*Weequay

Force Power Adjustments:

*Force Jump from Level 1 to Level 2.

Secret Areas: 7

As the level begins, you can find a secret area by jumping from the crate to
the metal piping on either side, then jumping from there up to a pair of
Converters.

If you miss the jump, you'll need to wall-walk over the shredder
to avoid instant death. Head through the door to find a large room full of
garbage smashers. There's another secret area through the first door on your
right - blow up the explosive barrel in the room to open a passageway to a
sniper's roost with a couple of Rodians.

There's yet another secret area in the first room here. Find the stack of
crates near the wall, then drop down between them and the wall, and hit your
Use key while facing the wall. A secret panel should open up.

Go back to the garbage smashers and find one with an exposed pipe sticking out
of its side. You'll need to jump up and into the garbage smasher, then run
underneath the smashing mechanism without getting squashed. There's a simple
jumping puzzle in the next large room, from which you'll proceed down some
corridors until you find what seems to be a dead end. Use your Force Pull on
the dumpster to pull it towards you.

What you have to do in this area is not attempt to move around the dumpster
that you pull, but instead head all the way back to the large central area of
the level, the one with the four large garbage smashers. There's a room
attached to this area with a large wall of glass and a number of crates. Here's
a screenshot of the room in question; hopefully you'll recognize it:

http://www.matthewrorie.com/images/reeloroom.jpg

After you've pulled the garbage hauler near the jumping puzzle, go back to the
central area and find this room. There's a crate you can pull to reveal a
passageway, which then leads you to another garbage hauler; Push this one to
reveal the passageway leading to the rest of the area. The point of Pulling the
first garbage hauler is not to clear the hallway so that you can pass, it's to
make room so that you can Push the other garbage hauler enough to reveal the
adjacent corridor. (As a note, there is a secret area in the ceiling above the
garbage hauler in the hallway; look for a small area that you can jump up
into.)

Smash the window in the adjacent room, while being careful not to step on the
red-hot incinerator track. Pull the lever across the way to unlock the door.
This next hallway is populated with some Rodian snipers, so watch for the
windows to open and blast them with your weapon of choice. You'll reach a ramp
eventually - watch for a grate on the right side of the wall. When you find it,
smash it, crawl into the duct, and then blow up the explosive canister below.
Nu beginnen de probs
Head back to the ramp and drop down into the room below. Cut the door's lock,
and proceed through the now-smashed wall to find the prison area, where the
game's very special guest star awaits.
Die muur had ik in het begin al gesmashed en als ik die kamer binnen ga dan wil de deur aan mijn rechterhand niet naar die prison niet openen :? en er is geen lock om te slopen.
Once you've had your conversation, head
back to the ramp area, and go through the door at the top to find yourself on
the walkways at the top of the garbage smasher room. At the far side of this
area is a small control room where you'll be asked for a password - the
prisoner gave it to you, so you'll be allowed through. (If you didn't have the
password, you'd have been dropped into a room with an electrified floor.)

This next area is rather tricky, due to the overwhelming forces aligned against
you, so keep your Bacta tanks primed and ready to go when you hit your item
key. First off, there's a secret area behind the second elevator past the
passworded door. Jump off the elevator as it's falling, and you'll notice a
small gap in the far wall.

Once you reach the grate separating you from the Weequays, break through with
your saber and start chopping. Take your time with the turrets ahead, and be
sure to destroy them all before proceeding. The next hallway contains a
multitude of recessed Rodian riflemen (really!), but you can run past them if
you wish. Push the panel through the cracked window to escape. Once you find
yourself in Reelo's gladiator pit, destroy the turrets up above, then flip on
your lightsaber to avoid getting mauled by the Weequays that come pouring out.
One strategy to take them down quickly is to lure them off to the side of the
room, then duck into the little alcove they formerly inhabited. They'll bunch
up as they run towards the alcove, allowing you to duck out and get most of
them with a single saber throw.

Now, head upstairs to find that Reelo has flown the coop. Snoop around behind
his desk to find a switch that opens a secret door nearby.

Drop down the shaft to find another secret area below the stairs; use Push to
activate the switch beneath the stairs.

Head through the door to find the prisoner, who leads you to the end of the
level.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Terror
Lama, ben er al uit. Was wat vergeten kapot te schieten.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
tot nu toe is het me gelukt steeds verder te komen zonder hier te posten maar nu moet het echt:

ik ben nu net aangekomen op die Cloud City met Lando

daar even rondgelopen naar boven gegaan
en dan via mindtrick laat ik zo'n dwerg een deur open doen, ga naar boven via platform en dan kom ik bij een grote schacht.......hier al geprobeerd over de zijkanten te lopen maar dan ga je dood :?

iemand die een beetje snapt waar ik zit???

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 20:35 schreef ViperGTS het volgende:
tot nu toe is het me gelukt steeds verder te komen zonder hier te posten maar nu moet het echt:

ik ben nu net aangekomen op die Cloud City met Lando

daar even rondgelopen naar boven gegaan
en dan via mindtrick laat ik zo'n dwerg een deur open doen, ga naar boven via platform en dan kom ik bij een grote schacht.......hier al geprobeerd over de zijkanten te lopen maar dan ga je dood :?

iemand die een beetje snapt waar ik zit???
ja, je moet wachten tot aan de overkant een soort liftje naar beneden is gekomen. op het moment dat ie helemaal beneden is komt er een soort rood grid waar je wel op kan lopen. doe force speed en spring op het liftje om naar boven te gaan. Zijn wel vijanden dus vergeet niet om je heen te kijken :P

• Noedelsupke
Op zondag 16 juni 2002 21:02 schreef DjeV het volgende:

[..]

ja, je moet wachten tot aan de overkant een soort liftje naar beneden is gekomen. op het moment dat ie helemaal beneden is komt er een soort rood grid waar je wel op kan lopen. doe force speed en spring op het liftje om naar boven te gaan. Zijn wel vijanden dus vergeet niet om je heen te kijken :P
ow dus daar kun je op lopen op die rode grid

thanks!! die vijanden had ik al dood :)

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
w000terdanw00t net mn 1e gevecht gehad met zo'n Jedi

supervet die moves!!! op een gegeven moment oook zo'n saber clash of hoe je het ook noemen wil.......vet met de zwaarden tegen elkaar en dan zon vette vonken eraf :7

edit: dit bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.cowhosting.com/upload/avatar/clash.jpg

PIII 800@804 Mhz

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Jammer hoor................
Moet je dessann verslaan, doet ie steeds een vervelende grip techniek waar je niks tegen kan doen.
Toen je tegen zijn knechtje moest vechten kon je de grip doorbreken door push te drukken, maar bij dessann ben je eerst 80 leven kwijt voordat ie je loslaat hoe vaak je ook push force gebruikt......
Ik heb hem wel al verslagen hoor, alleen dan vind ik het gevecht tegen zijn knechtje toffer..............

nog een vraagje:
Als je in single player pijltje rechts indrukt + attack doet ie een saber zwaai op middelhoogte -----> heel handig
Maar in multiplayer doet ie bij dezelfde toetsencombinatie een draai om zijn as maken :?
Dat is kut, want je draait dan je rug naar je tegenstander toe zodat je een makkelijke prooi bent..........
(dit is in gele saber stand........)
Wat valt hier aan te doen.................?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

chris: helemaal niks. Dat is nou eenmaal de move die die uitvoert bij die toetsen combi in MP, en dat verschilt af en toe met SP.
Maar maak je geen zorgen, je bent met je gezicht naar je aanvaller net zo kwetsbaar terwijl je een attack uit aan het voeren bent, dat maakt helemaal geen verschil.

• Terror
beetje anticlimax dat einde. Desann in 45 sec geslacht en daarbij 50 shield verloren. Gewoon om die pilaar heen lopen en dan met force speed af en toe uit halen. 3e stand light saber en hijs zow dood.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ware het niet dat bij mij op Jedi Knight niveau hij sneller word dan ik met speed. Als in, als ik speed aanzet, word hij nog veel sneller dan ik ben. Speed maar uitlaten dus :)

De manier voor de echte bikkels: Zet die force bundel aan en ga er doorheen, dan gewoon sabrefighten en hopen dat ie je niet electrocuteerd of gript. Kun je weinig tegen doen, pushen werkt nl niet altijd even goed.

De manier voor de slimme bikkels: die pilaren kunnen kapot, en storten dan in. Lok em naar de goeie plaats, smijt je sabre achter de pilaar langs en wacht tot ie erdoorheen is gebrand. met een beetje timing storten de brokstukken op hem en is ie dood.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pleur absorb aan heb je niks geen last van die force shit..
lightning krijg je force door etc :)

• Noedelsupke
K ik zit weer eens vast (jaja wat moeilijkheid betreft heb echt niet te klagen, eindelijk weer eens een spel waar je wel eens vastzit :) )

de screenshots moeten het duidelijk maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/shot0053.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/shot0054.jpg

ik kan hier dus met die knop verschillende deuren openen waarachter 1 deur een supervette imperial shuttle staat....maar ik kan nergens iets :?

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
*kick*

PIII 800@804 Mhz

• Evilernie933
die deur waar je nu tegenaankijkt, moet open. Daarachter zit allemaal shit en daar moet je in principe verder komen...

tampert, kriminalpolizei

• Just_a_Gamer
die deur kan je openen op door dat witte vlak aan de rechter kant te zetten (zie je 1 pic) Vervolgens kan je de deur openen door stukje verder lopen bij je 1 pic en daar zit een schakelaar om een grote deur te openen.

• Noedelsupke
Op dinsdag 02 juli 2002 13:24 schreef Just_a_Gamer het volgende:
die deur kan je openen op door dat witte vlak aan de rechter kant te zetten (zie je 1 pic) Vervolgens kan je de deur openen door stukje verder lopen bij je 1 pic en daar zit een schakelaar om een grote deur te openen.
k tnx ik heb al die ruimtes al geopend een keer
maar die schakelaar over het hoofd gezien dan

ff proberen :)

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
;( echt niet verder te komen

ik snap sowieso het nut niet van die grote sluisdeuren :?

want via die kleine deurtjes kun je ook al in alle ruimtes komen

ik denk dat ik dus iets over het hoofd zie maar wat :?

PIII 800@804 Mhz

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-01 16:15
Op dinsdag 02 juli 2002 21:44 schreef ViperGTS het volgende:
;( echt niet verder te komen

ik snap sowieso het nut niet van die grote sluisdeuren :?

want via die kleine deurtjes kun je ook al in alle ruimtes komen

ik denk dat ik dus iets over het hoofd zie maar wat :?
Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/m.dewaard/sw.jpg

Graag gedaan :7

Steam

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 04-01 23:39

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

OMG wat een HEEEEEERLIJK SPEL !! :9~ O+

Ik kom nu die gasten in black armor tegen ... w00t >:)

.. maar dat bewaar ik voor strax .. 'k zit alweer tweeëneenhalf uur achteréén te spelen :D

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Pubbert

random gestoord

hoe kun je in de mp met 2 zwaarden vechten? weet iemand dat?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Noedelsupke
Op dinsdag 02 juli 2002 22:52 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

[afbeelding]

Graag gedaan :7
aaargh toch dat ding
ik ertegen slaan met lightsaber maar dat hielp dus niet

maarja ik vergeet steeds dat ik ook nog andere wapens heb dan mn lightsaber, die roeleert gewoon te zwaar
maar bedankt, ga nu weer ff een paar uurtje ertegenaan :)

PIII 800@804 Mhz

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 04-01 23:39

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op woensdag 03 juli 2002 19:49 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

aaargh toch dat ding
ik ertegen slaan met lightsaber maar dat hielp dus niet

maarja ik vergeet steeds dat ik ook nog andere wapens heb dan mn lightsaber, die roeleert gewoon te zwaar
maar bedankt, ga nu weer ff een paar uurtje ertegenaan :)
Lightsaber roeleeeert!! O+
code:
1
2
devmapall
g_SaberRealisticCombat 1

Ik heb tot nog toe ieder spannend lighsabergevecht ca. 10 - 20x overgedaan .. werkelijk ALLES kun je van de romp afhakken .. armpjes, benen, hoofd, romp, handen .. w00t !! >:)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste