Verwijderd
ik ben alweer verder. ik moest terug dat dak met die ramen weer op srpingen, dan met een klein liftje, en dan op zo'n garbage ding springen. dan weer dr af, dan met lift omhoog en dan kan je door die kapotgeschoten "brug".
waar eerst zon ventje liep. ff voorzichtig dr langs. ik ga nuwe er verder!
Verwijderd
nu ben ik dara langs zit ik alweer vast
ik heb de elektriciteit van dat water afgehaald, en dan via een moeilijke jump (wel 20x over moeten doen ofzo) boven gekomen. daar die gozer neergehakt en dat robotje het ravijn ingeduwd
daar kon ik een switch omzetten, waardoor er een of ander uitsteksel ana de gebouwen nu schuin gaat staan (er zitten er 2, de linkse staat nu schuin).
waar moet ik nu heen? ik kan weer terug naar die garbage collector, maar die maakt nog steeds dezelfde beweging...
iemand?
thx, vond het een beetje veel om heel dit topic door te lezenOp vrijdag 29 maart 2002 11:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
staat al iets van 3x in dt topic
iig, tsjek de camerading (2e view) een kamer terug
naaaa jedi knight 2 ziet er echt masterlijk vet uit!!!!
en dat met mn geforce 2 mx400!!!!!! gruwelijk master gewoon!
(dat wou ik ff zeggen!)
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
dat waar ik nu vast zit komt na dit gedeelte. Je moet op die ene uitsteeksel springen. Dat kan vanaf het dak van die glazen brug. Gebruik dan je pull-force om die andere arm naar je toe te trekken, en je kan overspringen richting garbage hauler. Maar nu zit ik dus ook vast.hmmm...
nu ben ik dara langs zit ik alweer vast
ik heb de elektriciteit van dat water afgehaald, en dan via een moeilijke jump (wel 20x over moeten doen ofzo) boven gekomen. daar die gozer neergehakt en dat robotje het ravijn ingeduwd lol
daar kon ik een switch omzetten, waardoor er een of ander uitsteksel ana de gebouwen nu schuin gaat staan (er zitten er 2, de linkse staat nu schuin).
waar moet ik nu heen? ik kan weer terug naar die garbage collector, maar die maakt nog steeds dezelfde beweging...
iemand?
Somebody please??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
whehe, jah het ging ff traag op een gegeven moment, toen level maar weer opnieuw gedaan, en toen ging het welOp vrijdag 29 maart 2002 13:01 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik zla es kijken. je bent wel lekekr opgeschoten debian
mareh, please help mij
thanx ff proberen, maar ik zit nu al voor de ingang, hoe kom ik dan weer op die hauler terecht, want die is al weg gevlogen...Op vrijdag 29 maart 2002 13:05 schreef xMvZx het volgende:
als je van die arm op de garbage hauler springt, selecteer je forcepull, en drukt met forcepull op die switches net voordat die hauler die bocht wil draaien, dat doe je 2x, totdat ie rechtdoor blijft vliegen.. en dan komt je int volgende level.
1. Ik moet blijkbaar nog een heel end...Op vrijdag 29 maart 2002 13:05 schreef xMvZx het volgende:
als je van die arm op de garbage hauler springt, selecteer je forcepull, en drukt met forcepull op die switches net voordat die hauler die bocht wil draaien, dat doe je 2x, totdat ie rechtdoor blijft vliegen.. en dan komt je int volgende level.
2. Het wordt er niet makkelijker op
Verwijderd
Je moet halverwege naar links jumpen, een mijn tunneltje in..Op vrijdag 29 maart 2002 13:30 schreef Nightwish het volgende:
Bij de Mijn! ALs ik op kar springt gaat het goed. Totdat hij die deur in gaat.. maar daar hangt zo'n blauw force field in .. en daar ga ik dood aan / of ik kom er niet doorheen? wie helpt?
ben weer naar beneden gejumpt, en ben weer helemaal omgelopen. IS gelukt nu.Op vrijdag 29 maart 2002 13:07 schreef Damian het volgende:
[..]
thanx ff proberen, maar ik zit nu al voor de ingang, hoe kom ik dan weer op die hauler terecht, want die is al weg gevlogen...
kzit alleen weer vast, in die verwerkings fabriek, ik ben al door zo,b fijnstamp ding heengewaggelt. ben ik zin zon heeeeeleee hoge stapels met doze ruimte geweest, naar de overkant ben ik al gekomen. Nu zit ik vast, waar je volgens mij van die mijn wagentjes moet force pullen/drukken. daar kom ik niet verder
Verwijderd
dat komt omdat er aan de andere kant van dat wagentje ook een wagentje staat en die houd hem tegenOp vrijdag 29 maart 2002 13:41 schreef Damian het volgende:
[..]
ben weer naar beneden gejumpt, en ben weer helemaal omgelopen. IS gelukt nu.
kzit alleen weer vast, in die verwerkings fabriek, ik ben al door zo,b fijnstamp ding heengewaggelt. ben ik zin zon heeeeeleee hoge stapels met doze ruimte geweest, naar de overkant ben ik al gekomen. Nu zit ik vast, waar je volgens mij van die mijn wagentjes moet force pullen/drukken. daar kom ik niet verder
dat andere wagentje moet je dus force pull op doen, dan weer hier heen rennen, hier een force-push op doen en dan km je in een nieuwe ruimte
schuin onder die hangende stenen gaan staan, en die stenen met je light saber, erafsnijden, dus een throw doen.Op vrijdag 29 maart 2002 13:53 schreef Crash-Override het volgende:
ik heb nu m'n lightsaber,
maar hoe kom ik nu weg uit die ruimte?
thx, ik kwam er zojuist achterOp vrijdag 29 maart 2002 14:05 schreef Damian het volgende:
[..]
schuin onder die hangende stenen gaan staan, en die stenen met je light saber, erafsnijden, dus een throw doen.
waat moet ik force pullen op dat karretje dan?? dat voorste karretje lukt me wel, maar die andere reageert nergens op.Op vrijdag 29 maart 2002 13:44 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
dat komt omdat er aan de andere kant van dat wagentje ook een wagentje staat en die houd hem tegen
dat andere wagentje moet je dus force pull op doen, dan weer hier heen rennen, hier een force-push op doen en dan km je in een nieuwe ruimte
je kan elk karretje in 2 posities zetten meer niet, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar ik kom toch echt niet verderOp vrijdag 29 maart 2002 14:06 schreef Damian het volgende:
[..]
waat moet ik force pullen op dat karretje dan?? dat voorste karretje lukt me wel, maar die andere reageert nergens op.
need backup!!
Verwijderd
ga tegen de muur aan lopen (dus zorg ervoor dat rechts van je ene muur is) druk nu rechtdoor+strafe right in, hou dit ingedrukt en druk vervolgens jump. hou edeze toetsen ingedrukt, en je loopt omhoog
demian, ik ben daar nu ook
Zie de steen ernaast.. Die moet in het midden.Op vrijdag 29 maart 2002 16:54 schreef dribbel het volgende:
wat moet je in die eerste ruimte van die jedi temple doen met die tegels..... je kan ze pushen..... in welke volgorde moete ze
Ow teach my great jedi masterOp vrijdag 29 maart 2002 16:41 schreef Nosfer@tu het volgende:
/me is nu ook al Jedi teacher op icq
Ow ja ik zit nu vas bij de level waar ik die gast (een of andere gangster
Verwijderd
TIP: gebruik speed(de force dan, niet dat witte poedertje)
Verwijderd
stroom uitschakelen (links van je kan je een krat opblazen en dan in een ruimte die pijp kapot schieten, dan terug in het water, pull doen op een blok onder de deur (dat word dus een loop brug)Op vrijdag 29 maart 2002 17:06 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
Ow teach my great jedi master![]()
![]()
Ow ja ik zit nu vas bij de level waar ik die gast (een of andere gangster) moet gaan zoeken. Ik sta nu voor een plasje water wat onder stroom staat. Op de bovenverdieping zie ik iemand en een droid lopen. Alleen hoe raak op die bovenverdieping?
via de loop brug kan je dan door het gat in het plafond komen
zit nog steeds vast in het level met die pomp. Ik heb de combo's opgezocht, maar kan toch echt die niet invoeren op dat ding, usen heeft gewoon geen zin.
hier moet ik denk ik de boel invoeren...
werkt niet
Verwijderd
aangezien ik de game op normal uit heb, ben ik maar overnieuw begonnen op Jedi master niveau (tot nu toe ging dat aardig)
maar nu ben ik in de ruimte waar je voor het eerste die AT-AT's tegen komt en je de gevangene in leven moet houden.... dit gaat allemaal goed, ik hou het alleen daar maar 30 sec vol ofzo... dan zijn de prisoners dood
daar heb ik alles rond gelopen maar dan kom ik ineens weer in die hangaar uit waar die Planes hangen
wat moet ik nu doen ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
dan heb je verkeerd gelopen, heb ik ook gehad.Op vrijdag 29 maart 2002 17:26 schreef Blackhole het volgende:
Help ik zit vast nadat je die Fan in begesrongen .. die je heel langzaam naar beneden laat komen ..
daar heb ik alles rond gelopen maar dan kom ik ineens weer in die hangaar uit waar die Planes hangen![]()
wat moet ik nu doen ..
IK kom bij die vent die met zijn handen omhoog staat maar daar heb ik een schakellaar over gehaald .. en dan ?Op vrijdag 29 maart 2002 17:27 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
dan heb je verkeerd gelopen, heb ik ook gehad.
ik kan alleen rondjes lopen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
je moet met je gun op die gozer blijven mikken, die loopt dan naar een schakelaar. volg hem gewoon.Op vrijdag 29 maart 2002 17:31 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IK kom bij die vent die met zijn handen omhoog staat maar daar heb ik een schakellaar over gehaald .. en dan ?
ik kan alleen rondjes lopen
oke ik ga hem ff laten schuitenOp vrijdag 29 maart 2002 17:38 schreef Damian het volgende:
[..]
je moet met je gun op die gozer blijven mikken, die loopt dan naar een schakelaar. volg hem gewoon.
gewoon met de crosshair op hem mikken, dan gaat ie lopen, daarna pakt ie ineens een gun, dus zal je hem wel moeten killenOp vrijdag 29 maart 2002 17:41 schreef Blackhole het volgende:
[..]
oke ik ga hem ff laten schuitenmag ik hem daarna killen ??
JA ik ben er voor bij nu zit ik boven bij dta grote kanon ..Op vrijdag 29 maart 2002 17:51 schreef Nosfer@tu het volgende:
nadat ie 2 switches voor je overgehaald heeft
Ben net naar beneden gegaan waar die ATAT staan ..
en die key gepakt van die vent ...
maar nu ??
Verwijderd
ik zit _alweer_ vast
in die waste disposal facility, ik ben al door die 'pletter' heen geweest, heb beide karretjes naar me toe ge'pulled
maar ik kan gewoon niet verder, geen deuren waar ik meer doorkan.
een deur - zitten een boel kratten + een knop, maar achter onvernietigbaar glas.
een deur - zit een geheime ruimte achter, een een hekwerk helemaal bovenaan, maar verder - niets.
ik kan gewoon niet bovenop die walkways komen
Verwijderd
een van die 2 karretjes die je gepulled hebt, een daarvan moet je pushen (degene die je vind als je dat krat weg trekt met die "kruipruimte erachter" (die kamer met die glaze wand)Op vrijdag 29 maart 2002 20:42 schreef [YR]paladin het volgende:
arg
ik zit _alweer_ vast
in die waste disposal facility, ik ben al door die 'pletter' heen geweest, heb beide karretjes naar me toe ge'pulled
maar ik kan gewoon niet verder, geen deuren waar ik meer doorkan.
een deur - zitten een boel kratten + een knop, maar achter onvernietigbaar glas.
een deur - zit een geheime ruimte achter, een een hekwerk helemaal bovenaan, maar verder - niets.
ik kan gewoon niet bovenop die walkways komen
btw, dat achter die glazenwand is een secret
Je rent gebruikt de force voor snelheid en als de kooi zichtbaar is gebruik je de pull force.Op vrijdag 29 maart 2002 22:09 schreef DarkShadow het volgende:
kut ik zit alweer vast op de academy, hoe krijg ik mn lightsaber, ik moet op zon blok gaan staan en dan gaat die kooi omhoog, maar zelfs met speed kan ik er niet op tijd bijkomen, pull en push werken ook niet echt, ook niet tijdens het rennen, of moet het toch zow?
Nosfer@tu nadat ik op de platform bent en dan
Never Mind ben er al door
Verwijderd
Ik had het nog vreemder, als ik hem pushte of pullde dan verdween hij gewoon.Op vrijdag 29 maart 2002 22:09 schreef DarkShadow het volgende:
kut ik zit alweer vast op de academy, hoe krijg ik mn lightsaber, ik moet op zon blok gaan staan en dan gaat die kooi omhoog, maar zelfs met speed kan ik er niet op tijd bijkomen, pull en push werken ook niet echt, ook niet tijdens het rennen, of moet het toch zow?
maar met speed moet het lukken, voordat de kooi helemaal dicht is moet je hem pullen.
bugje in het spel.
Ik zit vast in de academy...
Ik heb nog geen lightsaber.
Ik heb net dat level gehad waar je die leeuwenkoppen
moet pullen zodat er water uit komt en het drijvende vlot omhoog komt, vervolgens ga ik terug en dan gaat dat hek omhoog..maar nu...
De volgende deur gaat niet open?
...help...
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Met speed snel over dat vlot heen rennen en onder het hek doorduiken.Op zaterdag 30 maart 2002 00:46 schreef MillZ het volgende:
beste,
Ik zit vast in de academy...
Ik heb nog geen lightsaber.
Ik heb net dat level gehad waar je die leeuwenkoppen
moet pullen zodat er water uit komt en het drijvende vlot omhoog komt, vervolgens ga ik terug en dan gaat dat hek omhoog..maar nu...
De volgende deur gaat niet open?
...help...
Verwijderd
dat gebeurde bij mij ook 1x. dat gebeurd als je tegen de kooi aan gaat staan. hou een paar meter afstand, dan heb je er geen last vanOp vrijdag 29 maart 2002 23:22 schreef Yoozd het volgende:
[..]
Ik had het nog vreemder, als ik hem pushte of pullde dan verdween hij gewoon.
maar met speed moet het lukken, voordat de kooi helemaal dicht is moet je hem pullen.
bugje in het spel.
Verwijderd
die bijkt nu te worden vastgehouden met een magnetisch veld ofzo.
dan moet ik naar de control room ofzo.
maar waar is dat? buiten gaat alleen die deur open wara ik vandaan kwam. als ik dan daar een andere kamer inga, dan werd er iets gezegd, maar dat had ik neti verstaan.
dan kan ik in die kamer nog een ander klein hokkie in, maar daar ist hartstikke dondker, en er is nx te doen geloof ik.
waar moet ik heen?
Verwijderd
Donkere kamers kan je goed bekijken met je 'light amplifier' bril...Op zaterdag 30 maart 2002 08:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
dan kan ik in die kamer nog een ander klein hokkie in, maar daar ist hartstikke dondker, en er is nx te doen geloof ik.
Mijn probleem ligt daarna, ik moet de brandstof naar het schip brengen... en daar zit ik vast
laat maar, ik heb het gevonden
Verwijderd
Goed, misschien dat er nu iemand al daar is en weet hoe het moet???Op donderdag 28 maart 2002 14:47 schreef (roh)violator het volgende:
Ok ik zit zwaar vast in het laatste level waar je Dessan moet verslaan.
Ben terug op de Acadamy en bet net door de gang gelopen waar de vlammen uitschieten.
Daarna krijg je een filmpje te zien met drie Dessans die elk een andere gang nemen.
In de linker gang moet je een buis smashen zodat water het vuur dooft. dan kun je een gat in waar je met je push force drie grote blokken kan verschuiven.
In de gang rechtdoor staat een spiegel waar je Dessan in ziet.
Die zie je dan wegrennen naar de rechtergang.
In die rechtergang zit een walkthrough muur met daarachter een groot Gat. Na een miljoen keer er in gedenderd te zijn heb ik het gehaald naar de overkant van het gat maar dan loopt het dood
iemand een idee hoe hier verder te gaan???
Verwijderd
jah dat snapte ik, ik stelde mijn vraag verkeerd, maar nadat ik onder dat hek ben gegaan, kom je een deur tegen, die gaat niet open.....waar moet ik heen?Op zaterdag 30 maart 2002 01:30 schreef Flexx het volgende:
[..]
Met speed snel over dat vlot heen rennen en onder het hek doorduiken.
en wat moet ik doen
alvast thnxzz
Verwijderd
Verwijderd
kun je dan wel de oplossing even posten, ik zit daar nu ook vast...Op zaterdag 30 maart 2002 11:04 schreef Debbus het volgende:
[..]
Donkere kamers kan je goed bekijken met je 'light amplifier' bril...
Mijn probleem ligt daarna, ik moet de brandstof naar het schip brengen... en daar zit ik vast
edit:
laat maar, ik heb het gevonden
ik heb net het dak geopend (kisten kapot slaan/force'en) en dan alle sqitches omzetten.
nu meto ik alleen de fuel nog naar het schip doen.
hoe doe ik dit/waar doe ik dit?
weet ut al...Op zaterdag 30 maart 2002 13:08 schreef MillZ het volgende:
[..]
jah dat snapte ik, ik stelde mijn vraag verkeerd, maar nadat ik onder dat hek ben gegaan, kom je een deur tegen, die gaat niet open.....waar moet ik heen?
en wat moet ik doen
alvast thnxzz
moet naar rechts kijken dan zie je een scheur, use your f0rce
hoe maakt je trouwens screenies? is daar gewoon een eenvoudige knop voor ingesteld of moet je met een progje rotzooien?
print screen en dan plakken in mspaint doen.Op zaterdag 30 maart 2002 14:19 schreef DarkShadow het volgende:
de wallrun is echt vet, loop je over de muur met je lightsaber langs een hele rij van die snipergasten, echt cool!
hoe maakt je trouwens screenies? is daar gewoon een eenvoudige knop voor ingesteld of moet je met een progje rotzooien?
maar de quake engine ondersteunt ook screenshots maken, dus moet in te stellen zijn...
Op zaterdag 30 maart 2002 12:56 schreef Davidbub het volgende:
Ik zit vast in het 2e level, in de mines. Ik zit ergens bovenin, heb alles uitgeroeid wat er uit te roeien valt, maar nu kan ik nergens heen. Het enigste wat er gebeurt zijn vage schepen die heen en weer vliegen. PLEASE HELP!!
Ga terug naar die ruimte waar da ding omhoog komt (met die straling en alles), wacht hier totdat er een schip binnekomt en klim er bovenop (met behulp van die rails die daar staan). Ga nu met da schip een stukkie mee, en na de eerste bocht kan je eraf springen en dan ga je een tunnel in en kan je verderzOp zaterdag 30 maart 2002 13:22 schreef Davidbub het volgende:
Heb nu een of ander vaag energieding dat steeds onder de schepen naarboven kwam kapot geknalt, maar wat nu?!
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Verwijderd
die hangardeur links bovenin is wel geopend
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Er lopen geen atst's meer rond, ben al 3 keer het hele level doorgelopen, geen atst'smeer, geen vijanden meer geen nixOp zaterdag 30 maart 2002 15:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
als er nog atst's rondlopen (heb je er in totaal 3 afgeschoten? tenminste, ik neem aan dat je gewoon op jedi speelt)dan moet je die denk ik eerst even neerhalen...
die hangardeur links bovenin is wel geopendmoet gewoon als je alle atst's (en eventueel de ventjes) hebt afgeschoten
Nadat je die ion cannons kapot hebt geschoten gaat er een deur open in dat zelfde gebouw waar een aantal atst-dingen staan, op de hoogste verdieping. Succes met het zoeken.Op zaterdag 30 maart 2002 16:03 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Er lopen geen atst's meer rond, ben al 3 keer het hele level doorgelopen, geen atst'smeer, geen vijanden meer geen nixen die deur in de hanger is echt niet open
Verwijderd
Nadat je op dat schip geweest bent enzo, kom je een stukje verder bij een ventilatorschat. HOE KOM JE HIER LANGS ZONDER STEEDS DOOD TE SODEMIETEREN?!
Verwijderd
Dat weet ik, die at st hanger waar er 5 staan of zo met 2 verdiepingen, maar je ook in die buurt de knop kon vinden voor het schild van de ion cannons. Ik heb 2 atst's kapotgeschoten en volgens mji was er idd een 3e maar die is er nu helemaal niet meer, maar zeker weten of er een 3e was weet ik nietOp zaterdag 30 maart 2002 16:10 schreef Just_a_Gamer het volgende:
[..]
Nadat je die ion cannons kapot hebt geschoten gaat er een deur open in dat zelfde gebouw waar een aantal atst-dingen staan, op de hoogste verdieping. Succes met het zoeken.
Verwijderd
maar wie weet waar ik heen moet? 1 klein tipje, plz!!
Verwijderd
Verwijderd
Lekker makkelijk, er is gewoon geen 3e (meer)Op zaterdag 30 maart 2002 16:16 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
hmmm... ik denk tog dat je ze alledrie moet afschiten, omdat ze zegt dat er nog atst's rondlopen.
maar wie weet waar ik heen moet? 1 klein tipje, plz!!
k nu is het begrijpbaar NOFIOp zaterdag 30 maart 2002 16:17 schreef Davidbub het volgende:
Okee, ik zit in de missie na de mines, heb de gevangenen bevrijd en moet nu opzoek naar een of andere gozer. Dan kruip je door een luchtkoker, en dan kom je ergens uit met een ventilator helemaal onderin. Duidelijk genoeg??
Je moet in de controlekamer waar je die gevangenen hebt bevrijd, een andere switch overhalen. Die zorgt dat die ventilator gaat draaien zodat je langzamer naar beneden kan dalen
hmmm vaag bij ging het ongeveer zo... Ik heb dus die 3 at st al vanaf het begin naar de klote geschoten. 3e at st gewoon meegelokt naar het beginpunt. Toen ik klaar was met het opblazen van ion cannons liep ik het gebouw binnen en zag een paar mensen op me schieten. Ik heb ze neergeknald en de deur was toen gewoon openOp zaterdag 30 maart 2002 16:15 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Dat weet ik, die at st hanger waar er 5 staan of zo met 2 verdiepingen, maar je ook in die buurt de knop kon vinden voor het schild van de ion cannons. Ik heb 2 atst's kapotgeschoten en volgens mji was er idd een 3e maar die is er nu helemaal niet meer, maar zeker weten of er een 3e was weet ik nietDie deur is gewoon dicht en er zijn geen vijanden meer whatsoever
bug
Beetje volhouden want de volgende level mag je met de saber gaan klooien
Verwijderd
Op zaterdag 30 maart 2002 16:20 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, er is gewoon geen 3e (meer)
en als die deur neit open is, dan is er gewoon nog iets wat je vergeten bent/niet gedaan hebt. klaar.
misschien die missie even opnieuw doen (is neit zo lang) en dan alle atst's afschieten...
Verwijderd
in die atst hangar iig wel!
damn al kijk je nou wat verder dan je neus lang is... er zijn nog wel moeilijkere levels....Op zaterdag 30 maart 2002 17:21 schreef Davidbub het volgende:
Hoe krijg je die schilden van die ion-cannons uit??
omda tik niet al te onaardig ben.. je kan ergens omhoog
blup
format c:Op zaterdag 30 maart 2002 17:51 schreef Davidbub het volgende:
okee, nog een vraag. Hoe werkt die 1e trail, met de Push-force?? Snap er geen jota van!!
dit spel is dus duidelijk niet voor jouw bedoelt....stop er maar mee, theeft geen zin meer
blup
Verwijderd
Op zaterdag 30 maart 2002 17:53 schreef eendje het volgende:
[..]
format c:
dit spel is dus duidelijk niet voor jouw bedoelt....stop er maar mee, theeft geen zin meer
Verwijderd
daarom zeg ik, tis nixs voor jouw... die trails zijn eazy in vergelijking wat je verder op krijgt.. maar wat zou force PUSH nou doen?Op zaterdag 30 maart 2002 17:56 schreef Davidbub het volgende:
Ben gewoon geen puzzelmens. Dat van die knop was een domme vraag, ok. Maar hier kom ik egt nie uit. Een hint??
.......
blup
Verwijderd
kijk naar de muur en schijf het corresponderende plaatje in het midden voor het plaatje op de muur.Op zaterdag 30 maart 2002 18:00 schreef Davidbub het volgende:
ja DUH! Dat snap ik ook wel, maar wat hebben die tekens op de want met die platen op de vloer te maken?! Kan die dingen wel fijn 3 uur heen en weer schuiven, maar daar schiet ik ook niks mee op. Dus des de eerder je me helpt, dus de eerder je van m'n gezeik af bent!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
tis namelijk een spel wat je 50x moet proberen... dan moet quiten en na 30 min weer moet gaan spelen en als je het dna niet ziet dan IS het gewoon geen spel voor je, kan je beter quake gaan doen das lekker makkelijk
blup