Kan niet verder komen met Jedi Knight II

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.579 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:08

Damian

Insane Obtrusion

dammit, ik kom nog niet verder in die kamer met die blokken, ik weet echt niet waar ik heen moet springen, en er is geen mogelijkheid om in die bakjes aan de muur te komen, daarvoor staan de blokken er te ver vanaf!!

please some screenies, hoe ik in die bakjes mot komen aan de muur.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

dat zijn gewoon extra's joh, kun je overslaan.
je moet gewoon verder gaan.
alleen zit ik nu met het probeem dat ik op die garbage hauler spring, maar geen idee heb wat ik dan verder moet, hij dumpt me op een plek, en dan zegt kyle iets van "hmm, i wonder if there's some way i can chance the route"
en dan kan ik niet meer verder :|

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind het eigenlijk allemaal een beetje ruk... bij mohaa zat ik wel meteen lekker in het verhaal, maar goed, ik zal eens verder spelen

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:26 schreef [YR]paladin het volgende:
dat zijn gewoon extra's joh, kun je overslaan.
je moet gewoon verder gaan.
alleen zit ik nu met het probeem dat ik op die garbage hauler spring, maar geen idee heb wat ik dan verder moet, hij dumpt me op een plek, en dan zegt kyle iets van "hmm, i wonder if there's some way i can chance the route"
en dan kan ik niet meer verder :|
er zitten van die "stop lichtjes" naast doe daar een force push op... bij de volgende ook en dan kom je vervolgens bij de degene waar je moet zijn

Verwijderd

ik ben daar nu ook (bij die rode kamer). weet echt neti wat je meot doen. je krijgt vcheckpoint, en dan wat enemy's en een recharger, verder kun je (naar mijn weten alleen naar die ruimte waar die voertuigen hun lading lossen :?

Verwijderd

kan nu wel door op die buis te springen die uitschuift beneden komen. maar als je dan in dat hokkie zit, wat moet je dan doen?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 27 maart 2002 15:10 schreef Damian het volgende:
dammit, ik kom nog niet verder in die kamer met die blokken, ik weet echt niet waar ik heen moet springen, en er is geen mogelijkheid om in die bakjes aan de muur te komen, daarvoor staan de blokken er te ver vanaf!!

please some screenies, hoe ik in die bakjes mot komen aan de muur.
Iemand??? please, ik wil verder spelen!!!! :(

Verwijderd

het antwoord is al gegeven. je meto eerst die brug uitschuiven. details staan in posts hierboven... :)

edit: oeps, naja. je ziet 3 bakkies. in elk baakkie kan je die blokken weer verandern. maasr het is nbeit echt nodig hoor. je kunt ook gewoon doorlopen (like i did).

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 27 maart 2002 16:11 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
het antwoord is al gegeven. je meto eerst die brug uitschuiven. details staan in posts hierboven... :)

edit: oeps, naja. je ziet 3 bakkies. in elk baakkie kan je die blokken weer verandern. maasr het is nbeit echt nodig hoor. je kunt ook gewoon doorlopen (like i did).
hoe kom je in die bakies dan?? via die blokken, ik snap hem niet helemaal, en ik ben al over die brug heen geweest, je komt dan in zon bakie terecht, daar zit een knop, en met die knop, komen al die balken uit de grond. daarna kan ik niet meer verder.

Iemand??

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 27 maart 2002 14:16 schreef NG het volgende:
Ben er ook voorbij, maar moet ik nu in die ruimte die eerst rood werd op zo'n voertuig springen? Ik kom er daar niet op namelijk.
;( Lukt me nog steeds niet ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Op woensdag 27 maart 2002 18:25 schreef Damian het volgende:

[..]

hoe kom je in die bakies dan?? via die blokken, ik snap hem niet helemaal, en ik ben al over die brug heen geweest, je komt dan in zon bakie terecht, daar zit een knop, en met die knop, komen al die balken uit de grond. daarna kan ik niet meer verder.

Iemand??
in die bakkies kom je als je via die uitgeschoven loopbrug de goede wegen volgt
je moet nadat die loopbrug uitgeschoven is ff eroverheen, beetje rondkl*ten
en dan weer terug naar die pilaar in het midden van de vorige kamer,
daar zit een deur in, ga naar binnen en spring door het luikje naar beneden

Verwijderd

wie heefte rene oplossing op mij probleem:

ik ben nu in de mijn. op een gegeven moment kom ik dan in een kamer waar de vliegende voertuigen hun afval dumpen (er schijft dan een buis uit buiten.)

op deze buis kan ik mij laten vallen, en dan vervolgens naar het kamertje onder die "ruimte waar de vliegtuigen hun afval lozen" komen. wat moet je heir dan doen? ik neem aan dat ik wel hierheen moet, waarom zou die buis anders uitschuiven (logies nadenken... :))?

plz help me! ik wil ff swingen met een saber!! :)

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

ik zit in de docking bay bij de TIE fighters :) iemand een idee hoe ik bij die officier kan komen ? ik kom wel in die kruip gangen maar daar kan ik verder nix...

Verwijderd

Wie kan mij dan helpen ik ben nu buiten de hangar en heb nu de laatste (hoop ik :+)grote tweevoets tank maar ik kom daar niet voorbij :7

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
grrr, ik zit nu ook vast in het 1e level. ik heb die 3 codes. maar hoe voer ik ze in? bij dat ding in het midden hoor ik steeds it's ffline. heb de post hierboven al gelezen, maar de beschrijvingen zijn me iets te vaag.
kan iemand me please vertellen waar ik heen moet lopen?
heb al honderden switches omgegooid :(

Verwijderd

je meto eerst ergens met een lift omhoog (zodat je op die reling daarboven kan lopen)/. daar kan je em online zetten. gewoon goe zoeken.

iemand oplossing voor mijn vraag?

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik zit nog steeds in level 1, dat je die terminal moet aankrijgen zeg maar.. in het 1e deel (blauw) kan ik dat deel al niet vinden.. heeft iemand een savegame nadat de terminal aan is, of een duidelijke uitleg waar ik die stukjes kan vinden??!

Computer Specs

• sharkzor
Op woensdag 27 maart 2002 20:10 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
je meto eerst ergens met een lift omhoog (zodat je op die reling daarboven kan lopen)/. daar kan je em online zetten. gewoon goe zoeken.

iemand oplossing voor mijn vraag?
jah, ik zag het nou ook. je moet vanuit het midden, dat rode gedeelte in, dan met dat liftje omhoog zodat je in die ruimte komt waar je over die terminals uitkijkt. dan zit er rechts een klein donker gangetje. die had ik dus niet gesien |:( grrrr...

Verwijderd

hmm...snap er geen tiet van... :)

ik sta nu in die kamer, waar je of naar buten kan om op die buis te springen, of naar die kamer kan waar het rood wordt zeg maar.

maar hene te gaan (ik denk naar debuis, maar dan?).

:?

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 20:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
hmm...snap er geen tiet van... :)

ik sta nu in die kamer, waar je of naar buten kan om op die buis te springen, of naar die kamer kan waar het rood wordt zeg maar.

maar hene te gaan (ik denk naar debuis, maar dan?).

:?
naar buiten, op de uitschuif buis gaan staan, onder de rode kamer terecht komen, de rode buizen kapot schieten zodat het force field uit gaat, dan de zwarte buis schieten, dan word het niet meer rood in die kamer en kan je op een van die voertuigen mee liften

DE BLAUWE CODE IN LEVEL ! MOET ZIJN: vier koekjes en aan de rechter kant een rechte streep
/ \|
\ /|

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

yeah heb m'n sabertje, en ga nu 't level met de Bar doen :)

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

net gemultiplayed: SUPER!! Heal met de Force werkt GOED :),

maar ik kan nog steeds niet verder komen in level 1, noet die terminal inschaken, kan iemand me duidelijk uitleggen waar ik de stukjes kan vinden (Blue zelfs neit)..

Computer Specs

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:05
kan iemand me alsjeblieft een savegame opsturen van het 2de level of na het stuk met die terminals van het 1ste level.

jeroenhof@mailcity.com

• jaaoie17
weareborg kun je een screenshot posten waar dat liftje precies zat het ging toch wel over de 1ste level

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
Op woensdag 27 maart 2002 22:10 schreef jaaoie17 het volgende:
kan iemand me alsjeblieft een savegame opsturen van het 2de level of na het stuk met die terminals van het 1ste level.

jeroenhof@mailcity.com
zit jij daar nou nog steeds vast :D

ik zit nu op een soort star destroyer (de doom nog iets)
zitten wel lastige stukken in, maar het spel wordt steeds beter.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

dammit, iemand die mij kan helpen met die rare balken uit de grond, ik kom echt niet verder daar. Die deur aan de rechterzijde van die zaal met die balken zit dicht, en ik kan niet in die bakjes komen op 1 of andere manier.

please help, met savegame of oplossing ;(

• sharkzor
Op woensdag 27 maart 2002 23:31 schreef Damian het volgende:
dammit, iemand die mij kan helpen met die rare balken uit de grond, ik kom echt niet verder daar. Die deur aan de rechterzijde van die zaal met die balken zit dicht, en ik kan niet in die bakjes komen op 1 of andere manier.

please help, met savegame of oplossing ;(
is dat in level 1? gewoon negeren. niet belangrijk. liggen alleen goodies d8 ik

ik ben net in het level nadat je je lightsaber terug heb :9

• KaMiKaZe
:( moet nu tegen een kerel met een shield generator, krijg em maar niet plat, wat ik ook probeer ;(

Verwijderd

ik sta nu eindelijk op zo'n vliegtuig. ik neem aan dat je er af m,oet springen voordat je die ruimte weer ingaat (zit een forefield, waardoor je dood gaat...) :)

Verwijderd

ah ik heb het al. moest die mijn die je links tegen kwam inspringen :)

Verwijderd

wat kan je eigenlijk met die canisters doen die je bij die dooie ventjes ziet liggen?

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Waar moet ik staan in die ruimte die eerst rood werd om op zo'n voertuig te kunnen springen? ik probeer het nu al een tijdje maar het lukt maar niet. ;(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 28 maart 2002 00:04 schreef weareborg het volgende:

[..]

is dat in level 1? gewoon negeren. niet belangrijk. liggen alleen goodies d8 ik

ik ben net in het level nadat je je lightsaber terug heb :9
JAHAAAAA, maar waar moet ik heen!!! ik weet niet waar ik heen moet!!, dammit, leest dan niemand de posts!!

savegame please :)

Verwijderd

Waar moet je heen? Euhm in een van die deuren dacht ik. Die kamer heeft 3 deuren, 1 kwam je uit, de andere kan je in en dan je weer verder. Met die 3de deur kan je ook weer in de kamer komen dacht ik.
Ik weet het verder niet meer, maar je moet iig niet in die kamer zoeken om verder te komen :)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 28 maart 2002 08:51 schreef NG het volgende:
Waar moet ik staan in die ruimte die eerst rood werd om op zo'n voertuig te kunnen springen? ik probeer het nu al een tijdje maar het lukt maar niet. ;(
toe nou-hou :'( Ik wil verder... :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 28 maart 2002 09:59 schreef Trashbash het volgende:
Waar moet je heen? Euhm in een van die deuren dacht ik. Die kamer heeft 3 deuren, 1 kwam je uit, de andere kan je in en dan je weer verder. Met die 3de deur kan je ook weer in de kamer komen dacht ik.
Ik weet het verder niet meer, maar je moet iig niet in die kamer zoeken om verder te komen :)
hehe heb ik weinig aan dus. 1 deur is groen, das die waar ik vandaan kom, dan is er 1 dies rood, en dan is er een deur die in zon pilaar zit, maar die kom ik ook niet in. En verder heb je dan al die blokken in de grond en op de grond.

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik kan nog steeds zelfs de blauwe code niet vinden.. loop al zo lang rond, kan iemand het ff duidelijk uitleggen plz..

Computer Specs

Verwijderd

geen flame uitlokking, maar zijn jullie blind ofzo?

ik heb oplossing van de voorgaande 2 personen al 2x gepost!

edit:

andere mensen helpen vind ik geen probleem, maar je kan tever gaan

Verwijderd

voor degene die interese hebben in savegames, ik heb ze van de eerste 2 levels (wel Jedi Master niveau)

Verwijderd

Hoe doe je een wallrun?? Is me 1 x gelukt, maar weet niet hoe ik het deed. Please HELP!! |:(

• Just_a_Gamer
  • Laatst online: 00:09
Op donderdag 28 maart 2002 11:03 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik kan nog steeds zelfs de blauwe code niet vinden.. loop al zo lang rond, kan iemand het ff duidelijk uitleggen plz..
blauw code zit op de laagste verdieping. Waar ik iig via een secretplace ben gekomen. In zo'n kamer. Je hoeft niet perse door een secret kamer om bij die blauwe code te komen :) Succes.
Op donderdag 28 maart 2002 10:03 schreef NG het volgende:

[..]

toe nou-hou :'( Ik wil verder... :P
Zoals Nosferatu al eerder heeft gezegd. Kijk door de camera heen naar buiten. Je ziet dan een rioolbuis steeds heen en weer schuiven. Wanneer die uitgeschoven is, ren je als een gek naar buiten naar die railing. Op die railing kan je als goed is zien of de buis uitgeschoven is. Als die buis uitgeschoven is ga je erop springen/vallen. Als je op die buis bent zorg dat je gebukt bent. De buis schruift vanzelf weer naar binnen zodat je via de buis onder de kamertje waar rood wordt. Volg die buis en schiet die vier rode palen or whatever en die middelste paal kapot (beetje snel doen). Als je daarmee klaar bent ga je met de middelste paal omhoog. Dan kan je eindelijk op de karretje springen zonder gevaar. Succes

BTW zit zelf vast bij een grote lange buis, nadat ik die gevangenen heb vrijgelaten. Is het eigenlijk de bedoeling dat de ventilator moet gaan draaien??

Verwijderd

die ventilator draait toch?

die zorgt ervoor dat je niet te pletter valt, helemaal onderin die buis, heb je een klein plateau waar je ej weg kan vervolgen..

• Just_a_Gamer
nop die draait niet. Ik zal wel een switch vergeten aan te zetten. Ik zoek dat wel later ff uit. Moet nu gaan leren voor tentamens :'(

Verwijderd

ik haal elke switch die ik zie om, denk idd dat je er een over het hoofd hebt gezien

Verwijderd

Moet ik deze ook dood maken? Zo ja, dan hoe?

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1268231972

Verwijderd

Ik krijg em niet dood ;'( Moet ik hem wel afmaken?

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

[quote]Op donderdag 28 maart 2002 12:41 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

blauw code zit op de laagste verdieping. Waar ik iig via een secretplace ben gekomen. In zo'n kamer. Je hoeft niet perse door een secret kamer om bij die blauwe code te komen :) Succes.
[..]
ben in aantal secret places geweest, welke is het??? een me een lift of een waar je via jumpen kan komen..

Computer Specs

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

aargh hoe krijg je je lightsaber ??

Never mind k'heb m al :P vet spel

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

weet niet hoe ik verder moet in level 1 ik heb de blauwe teken maar weet niet hoe ik heb moet gebruiken.

leg het aub duidelijk uit.

Verwijderd

Ok ik zit zwaar vast in het laatste level waar je Dessan moet verslaan.

Ben terug op de Acadamy en bet net door de gang gelopen waar de vlammen uitschieten.

Daarna krijg je een filmpje te zien met drie Dessans die elk een andere gang nemen.

In de linker gang moet je een buis smashen zodat water het vuur dooft. dan kun je een gat in waar je met je push force drie grote blokken kan verschuiven.

In de gang rechtdoor staat een spiegel waar je Dessabn in ziet.
Die zie je dan wegrennen naar de rechtergang.

In die rechtergang zit een walkthrough muur met daarachter een groot Gat. Na een miljoen keer er in gedenderd te zijn heb ik het gehaald naar de overkant van het gat maar dan loopt het dood :'(

iemand een idee hoe hier verder te gaan???

• KaMiKaZe
Op donderdag 28 maart 2002 12:56 schreef Yoozd het volgende:

[afbeelding]
de AT-ST's kun je in het begin alleen pakken met de turrets (linksnaast je met de lift omhoog daar staat een turret)

• KaMiKaZe
Op donderdag 28 maart 2002 14:47 schreef (roh)violator het volgende:
Ok ik zit zwaar vast in het laatste level waar je Dessan moet verslaan.

Ben terug op de Acadamy en bet net door de gang gelopen waar de vlammen uitschieten.

Daarna krijg je een filmpje te zien met drie Dessans die elk een andere gang nemen.

In de linker gang moet je een buis smashen zodat water het vuur dooft. dan kun je een gat in waar je met je push force drie grote blokken kan verschuiven.

In de gang rechtdoor staat een spiegel waar je Dessabn in ziet.
Die zie je dan wegrennen naar de rechtergang.

In die rechtergang zit een walkthrough muur met daarachter een groot Gat. Na een miljoen keer er in gedenderd te zijn heb ik het gehaald naar de overkant van het gat maar dan loopt het dood :'(

iemand een idee hoe hier verder te gaan???
hoe heb jij die dikke verslagen met dat shield in de doombringer ?

• mvz
  • Laatst online: 23-01 09:53

mvz

muziek verslaafde

ik zit nu bij een stukje waar je een lading ION cannons kapot hebt gemaakt,. daarna word jan gecaptured door een soort jediventje met lightsaber.. nou is het probleem, dat ik geen force powers heb en niks, en mijn wapens halen niks uit tegen deze persoon.
wie is hier al voorbij? en hoe?

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 14:52 schreef Bamibal het volgende:

[..]

de AT-ST's kun je in het begin alleen pakken met de turrets (linksnaast je met de lift omhoog daar staat een turret)
You da bal, man. you da bal. :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Dammit, ik kom nog steeds niet langs die blokken kamer, waar moet ik heen!!

iemand een savegame ofzow??

ik wil verder spelen!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 09:59 schreef Trashbash het volgende:
in die kamer waar die schuifbrug uitkwam zit ook een liffie (achterin) daar naar beneden. de rest sprak vvoorzichzelf bij mij...

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 10:15 schreef Damian het volgende:

[..]

hehe heb ik weinig aan dus. 1 deur is groen, das die waar ik vandaan kom, dan is er 1 dies rood, en dan is er een deur die in zon pilaar zit, maar die kom ik ook niet in. En verder heb je dan al die blokken in de grond en op de grond.
ow nee, nadeat je boven bent, kun je een switch omzetten (dus in die kamer waar je komt door die andere switch kapot te schiten) waardoor er weer beneden (dus weer die kamer uit en dan met het liftje naar beneden) een brug is opengegaan (op de gtond). nu kun je ook door die deus daar. dan kan je ff door so'n schacht en dan ben je VERDER! :)

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 15:54 schreef Damian het volgende:

ik wil verder spelen!
dat blokkendoos kamertje is eigenlijk nutteloos behalve als je je wapens wil bijtanken.
Hier moet je helemaal niks doen als je dat niet wilt.
en savegames moet je niet vragen je moet het gewoon proberen, heb ik ook en met mij een heleboel anderen ook gedaan.
geloof me , er is licht aan het einde van de tunnel.
maar dat kan je vooral zien met een heleboel laserstralen.
succes

p.s. ja ik ben een etter om geen savegame op te sturen

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

HUH???

Foutje in het spel?

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2289889793

Ik zorg ervoor dat de kooi omhoog komt en dan ren ik met speed er naar toe en vervolgens push of pull ik em onder de kooi vandaan, maar dan verdwijnt hij?

Is dat normaal?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 28 maart 2002 16:26 schreef docftp het volgende:

[..]

dat blokkendoos kamertje is eigenlijk nutteloos behalve als je je wapens wil bijtanken.
Hier moet je helemaal niks doen als je dat niet wilt.
en savegames moet je niet vragen je moet het gewoon proberen, heb ik ook en met mij een heleboel anderen ook gedaan.
geloof me , er is licht aan het einde van de tunnel.
maar dat kan je vooral zien met een heleboel laserstralen.
succes

p.s. ja ik ben een etter om geen savegame op te sturen
ben er al uit, lama :)

• jaaoie17
ik heb eindelijk de blauwe code gevonden

• ravw
  • Laatst online: 17:15
HELP

Wat moet ik doen of waar moet ik nu heen :(

Ik sta hier
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1735750286

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Just_a_Gamer
Op donderdag 28 maart 2002 15:03 schreef xMvZx het volgende:
ik zit nu bij een stukje waar je een lading ION cannons kapot hebt gemaakt,. daarna word jan gecaptured door een soort jediventje met lightsaber.. nou is het probleem, dat ik geen force powers heb en niks, en mijn wapens halen niks uit tegen deze persoon.
Zo hoort het ook. Dat is gewoon het verhaal. :)

• Just_a_Gamer
Op donderdag 28 maart 2002 16:59 schreef Blackhole het volgende:
HELP

Wat moet ik doen of waar moet ik nu heen :(

Ik sta hier
[afbeelding]
Staat die monorail op stroom?? Zo ja, je hebt de level nog niet goed doorlopen. Als je de level goed hebt doorlopen dan krijg je zo'n karretje voor je neus zodat je naar de volgende level/stage door kan gaan. Ben je al op een van die mijnwagentjes geweest??

• Just_a_Gamer
Op donderdag 28 maart 2002 15:54 schreef Damian het volgende:

ik wil verder spelen!
Zoals iemand eerder zei negeer die balken en ga gewoon verder met de level. Als je al 3x die balken hebt bewogen, kan je als het goed is een deur zien met een soort shield ervoor (oranjegloed). Je kan gewoon door die shield lopen en die deur gaat vanzelf open. Je kan dan gewoon verder gaan met de level

edit:
ik zie al dat je hebt opgelost |:(

• ravw
Op donderdag 28 maart 2002 17:23 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

Staat die monorail op stroom?? Zo ja, je hebt de level nog niet goed doorlopen. Als je de level goed hebt doorlopen dan krijg je zo'n karretje voor je neus zodat je naar de volgende level/stage door kan gaan. Ben je al op een van die mijnwagentjes geweest??
Ja hij staat onder stroom .. en waar kan ik op die mijn bakken stappen dan .. :( want ik kan nergens meer heen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Just_a_Gamer
Op donderdag 28 maart 2002 17:30 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ja hij staat onder stroom .. en waar kan ik op die mijn bakken stappen dan .. :( want ik kan nergens meer heen ..
Je hebt de mijn nog niet opgeblazen. Je moet eerst op die mijnkarretjes gaan staan. Zie eerder post van Nosferatu voor hints hoe je op zo'n mijn karretje moet komen. Die zat volgens mij nog een verdieping hoger :? ben niet zo zeker van

• Just_a_Gamer
[quote]
Op donderdag 28 maart 2002 14:21 schreef GandalfTheGrey het volgende:
Op donderdag 28 maart 2002 12:41 schreef Just_a_Gamer het volgende:

[..]

[..]
ben in aantal secret places geweest, welke is het??? een me een lift of een waar je via jumpen kan komen..
met de lift. Gebruik die nightvision or whatever om in de donker te lopen. Als je via de lift naar beneden bent, zorg dat je zover mogelijk naar rechterkant gaat. Je ziet als het goed is daar in de buurt een opening/deur. Ga daar doorheen en je zit in een kamer met een paar van die troopers enzo. En als het goed is een Blauwe code Succes

Verwijderd

ik heb net die ion canons opgeblazen. dan meot ik terug naar the ravens claw, dan zegt jane dat ze in "the small canion" landt. waar vind ik dan die ravens claw weer terug? ik zie wel dat andere vliegtuig (of ruimteschip whatever) waar de prisoners mee zijn opgehaald. ik neem aan dat ik neit wordt opgehaald door dat stuk schroot :)

IK WIL EEN LIMO! :)

maar anyway, waar vind ik jane (misschien is dit wel de domste vraag uit dit hele topic, ik zal wel gewoon ergens overheen kijken ofzo :)).

en wanneer krijg je een lightsaber? ik ben er nu toch wel aan toe hoor! :)

Verwijderd

wee6t het waarschijnlijk al:

atst hangar linksboven die deur zou nu open meoten zijn :)

ff kijken dan maar... :)

• Just_a_Gamer
Op donderdag 28 maart 2002 18:00 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
wee6t het waarschijnlijk al:

atst hangar linksboven die deur zou nu open meoten zijn :)

ff kijken dan maar... :)
we got a winner ;)

nou ja na deze scene, kom warm in de buurt bij de saber *D

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

eindelijk!!!!! ik heb de blauwe key gevonden, kwam door de tip van de secret area :), nu de groene aan het zoeken en daarna de Rode nog :)

Computer Specs

Verwijderd

tering! ik sta nu voor die kooi met mn saber drin!

ik meto dan via ene knop naar beneden, en dan rennen als ene gek naar diesaber. ik haal die dus echt NIET!

ik kom steeds net te laat!

hoe doe ik dit dames en heren! :?

heeft het iets te maken met die puntige rotsblokken die aan die touwen hangen?

Verwijderd

hmmm... lees net in mn bericht via msn dat je het met force pull meto doen :) ok dan! weer ff proberen! :)

Verwijderd

ja dus :) ik heb em :)

mooi dingetje!

nu nog ff de manier vinden hoe ik door die deur kan komen :)

• Just_a_Gamer
hey daar ben ik ook :D. Ga niet terug vanaf waar je vandaan komt >:) :+ Heeft geen nut, trust me *D

Ik zit daar ook vast. Ik heb alleen alle kleine keien/steen die op de grond staan kapot geslagen met mij saber :Y) maar weet niet meer hoe het verder moet.
Op donderdag 28 maart 2002 19:37 schreef GandalfTheGrey het volgende:
eindelijk!!!!! ik heb de blauwe key gevonden, kwam door de tip van de secret area :), nu de groene aan het zoeken en daarna de Rode nog :)
nice :)

Verwijderd

Heeft er iemand een savegame voor mij zodat ik in level 3 kan beginnen? vind de eerste level niks aan, ik wil ff met zwaar vechten...

• ravw
(IK zit weer helemaal vast ..

heb net ff die rode generators kapot geschoten ..
(onder die mijnwagen ,bij dat lift je ..

Maar hoe moet ik nu verder .. KAn niets vinden .. :(

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 21:37 schreef Blackhole het volgende:
(IK zit weer helemaal vast ..

heb net ff die rode generators kapot geschoten ..
(onder die mijnwagen ,bij dat lift je ..

Maar hoe moet ik nu verder .. KAn niets vinden .. :(
Je moet in het kamertje daarboven op een van de stellingen klimmen en op het vliegende wagentje :? springen.

• ravw
Op donderdag 28 maart 2002 21:40 schreef Yoozd het volgende:

[..]

Je moet in het kamertje daarboven op een van de stellingen klimmen en op het vliegende wagentje :? springen.
AHA ik zat al te zoeken :(
nu kan ik weer verder.. THX

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-12-2025
Op donderdag 28 maart 2002 15:03 schreef xMvZx het volgende:
daar zit ik dus ook al vast

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 21:15 schreef Just_a_Gamer het volgende:
hey daar ben ik ook :D. Ga niet terug vanaf waar je vandaan komt >:) :+ Heeft geen nut, trust me *D

Ik zit daar ook vast. Ik heb alleen alle kleine keien/steen die op de grond staan kapot geslagen met mij saber :Y) maar weet niet meer hoe het verder moet.
[..]

nice :)
gewoon, met je trow (right click) met je saber die touwen doorhakken van die stenen die hanegn (je meot er wel dichtbij staan, maar neit eronder :)).

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 22:02 schreef B-BRAIN het volgende:

[..]

tegen die gast kan je nog nx doen, gewoon jezelf laten killen.
krijg je een koel filmpje! >:)

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 14:53 schreef Bamibal het volgende:

[..]

hoe heb jij die dikke verslagen met dat shield in de doombringer ?
5 raketten op zijn flikker, gaat zijn shield uit en lightsaber doet de rest :)

• Just_a_Gamer

[..]

lees een paar posts terug :z

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30
ik ben benieuwt hoe je een wallrun kan doen, nog nooit gelukt maar ik zag er wel een screenie van een poos terug...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

[..]

me 2, wtf moet je doen tegen die gozer, hij ketst alles af, en als ik un de buurt kom knal ik helemaal skeef, en moet ik weer van hem af lopen. IEMAND???

• Just_a_Gamer
MENSEN je KAN niet van die gast winnen. Dan begint juist het verhaal. Gewoon jezelf laten defeaten en geniet van dat filmpje.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 28 maart 2002 23:08 schreef Just_a_Gamer het volgende:
MENSEN je KAN niet van die gast winnen. Dan begint juist het verhaal. Gewoon jezelf laten defeaten en geniet van dat filmpje.
done :)

maar hij had >:) erbij staan, dus dacht dat het een geintje was :P

kzit nu trouwens ook vast, kheb me lichtzwaard nu, maar kom die ruime niet meer uit :(

ff kijken of het al gepost is....

• DarkShadow
Op donderdag 28 maart 2002 12:56 schreef Yoozd het volgende:

[afbeelding]
Deze kan je ontwijken door direct links te gaan, zie je een kamertje met 2 gasten erin, ff afmaken en sleutel pakken en schakelaartje overhalen, kan je naar boven met een lift, ben je van dat apperaat af, alleen nu zit ik weer met een probleem, daarboven moet je de prisoners beschermen, alleen ze gaan constant dood bij mij, en dat apperaat krijg ik met geen mogelijkheid kapot!
Wat moet ik doen?

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 29 maart 2002 00:53 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

Deze kan je ontwijken door direct links te gaan, zie je een kamertje met 2 gasten erin, ff afmaken en sleutel pakken en schakelaartje overhalen, kan je naar boven met een lift, ben je van dat apperaat af, alleen nu zit ik weer met een probleem, daarboven moet je de prisoners beschermen, alleen ze gaan constant dood bij mij, en dat apperaat krijg ik met geen mogelijkheid kapot!
Wat moet ik doen?
Als je eens om je heen kijkt zie je een 'machinegeweer' oid. Gebruik dat eens :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 29 maart 2002 00:53 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

Wat moet ik doen?
als je naar boven gaat, staat er als het goed is zon Laser Turret, waar je op kan zitten, die moet je gebruiken om de sjappie + ATST thnigies af te maken :)

• KaMiKaZe
Op donderdag 28 maart 2002 22:45 schreef (roh)violator het volgende:

[..]

5 raketten op zijn flikker, gaat zijn shield uit en lightsaber doet de rest :)
w00t gelukt, die gast is eigenlijk een eitje als je z'n shields plat hebt, nu die lelijke hagedis nog en dan heb ik weer een spel uitgespeelt :)

• DarkShadow
tkan zijn omdat het nu zo laat is :P
maar ik zit nu in de academy, heb alle dingen waarbij je de force moet gebruiken afgewerkt, maar ik kan mn saber niet vinden, en ik kan niet uit de fuckin' tempel, hoe moet dat?

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 02:26 schreef DarkShadow het volgende:
tkan zijn omdat het nu zo laat is :P
maar ik zit nu in de academy, heb alle dingen waarbij je de force moet gebruiken afgewerkt, maar ik kan mn saber niet vinden, en ik kan niet uit de fuckin' tempel, hoe moet dat?
Als je jump hebt gekregen, kom je in de beginkamer. Nou moet je over een paar pilaren klimmen en springen om bij een deur op een verdiepinkje hoger te komen.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 23:31 schreef Damian het volgende:

[..]

kzit nu trouwens ook vast, kheb me lichtzwaard nu, maar kom die ruime niet meer uit :(

ow...sorry voor de misleiding :)

het filmpje is toch wel " >:) " ? :P

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 23:31 schreef Damian het volgende:

[..]

ja is al gepost.

maar nog ene x:

met je trow (right clcik) die touwen doorhakken. en dan wel als je dichtbij staat. anders haalt ie het neit. niet TE dichtbij he ;)

Verwijderd

ik zit nu vast in nar shaddaa.

ik schoot eerst links 2 snipers af, en toen iemand (met van die bommen) die op een brug stond. toen ontplofte heel die brug, maar ik kan er nog wel overheen springen.

dan kan ik via dat schuine stuk naar een secret area. maar daarna kan ik nergens meer heen :?

ik kan wel weer terug springen en dan links de bocht om, en daar wer een ventje killen. maar ook hier loopt het spoor dood?

waar moet ik heen?

ik kan wel weer helemaal naar beneden komen, maar dan kom ik weer in dat cafe, dus hier moet ik niet heen lijkt mij (heb de bartender even mn saber laten voelen >:) vet dingetje! :)).

• Zephyer
  • Laatst online: 24-01 14:28
Zo dan....
Was net met de (ex)gevangenen naar buiten gerent waarna zo'n lopende tank op je af komt.... :7
Ik natuurlijk slim nagedacht, en met de lift naar boven...
komt er daar nog 1tje.... |:(
Maar.... beide vernietigd met die grote gun >:)

JKO roelt echt *D

MW | BF1 Stats

Verwijderd

ja idd :) hij roelt.

maar wie weet waar ik heen meot?

hij zei wel iets van de garbage dingen (had ik ook gelezen in pag. 5 van dit topic).

moet ik op zon ding sprinegn (als die daar vliegen..)?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste