uhm heeft iemand een aqua gtk en gtk 2 theme voor mij (ik maak de aqua knoppen altijd wit-mat dan passen ze goed bij liquid.) en waar kan ik hem downloaden?
Verwijderd
ff mijn desktoppie

Ik ben toch wel trots op mezelf dat ik als linux nOOb een LFS-systeem kan bouwen wqt er zo uitziet....

Ik ben toch wel trots op mezelf dat ik als linux nOOb een LFS-systeem kan bouwen wqt er zo uitziet....
ik moet ook maar eens wat meer tijd in me LFS steken
komt het mischien nog eens af
komt het mischien nog eens af
Verwijderd
ik vind LFS niet handig, dan kun je veel beter gentoo nemen ofzo dat is namelijk veel gemakkelijker te updaten, maja jullie doen ut dan zeker voor ut plezier?
Verwijderd
bah.. gentoo makkelijk updatenOp dinsdag 07 mei 2002 15:32 schreef Pieter het volgende:
ik vind LFS niet handig, dan kun je veel beter gentoo nemen ofzo dat is namelijk veel gemakkelijker te updaten, maja jullie doen ut dan zeker voor ut plezier?
Verwijderd
emerge world updateOp dinsdag 07 mei 2002 17:09 schreef Gila het volgende:
[..]
bah.. gentoo makkelijk updatendas nieuw
lastig?
Verwijderd
punt 1.Op dinsdag 07 mei 2002 21:12 schreef Pieter het volgende:
[..]
emerge world update
lastig?
als je dit intypt gebeurt er niks
punt 2.
gentoo en updates werkt niet echt.. heel je sysje over de zeik. niet als je dat iedere dag braaf doet.. maar _WEL_ als je dat na een maand doet.
nu weer.. libpng --> nieuw.. kde wil nie meer starten
heb vandaag weer gnome2 geinst.. nouja
Voor zo'n nerd is een cronjobje toch niet zo moeilijk 's nachts ? Bij libpng update zaten files met uitleg voor een soepele upgrade. Gnome2 zit niet in gentoo, dus wat dat er mee te maken heeft ?
M'n serverke is offline. Volgende keer weer een plaatje.
Verwijderd
punt is .. ik _WIL_ dat niet, en het KAN niet anders dus[quote]Op donderdag 09 mei 2002 20:30 schreef foser het volgende:
Voor zo'n nerd is een cronjobje toch niet zo moeilijk 's nachts ? Bij libpng update zaten files met uitleg voor een soepele upgrade. [/b]
Gnome2 zit niet in gentoo, dus wat dat er mee te maken heeft ?
[/quote]
ja juist.. ff beter je huiswerk doen ;)[quote]
[/quote]
toch geen gentoo
Je mag mij wel gnome2 aanwijzen in de *officiele* gentoo portage tree hoor. Een paar packages misschien. Ik weet wel dat er onofficiele ebuilds zijn.
En een server zonder HD, weinig met gentoo te maken. Stond er voor de fatale crash trouwens wel op, maar gentoo maakt je HD niet schokbestendiger
En een server zonder HD, weinig met gentoo te maken. Stond er voor de fatale crash trouwens wel op, maar gentoo maakt je HD niet schokbestendiger
Verwijderd
niks onofficieels aan hoor..dat ze niet in portage staan heeft te maken met het feit dat gnome _zelf_ beta is en dat spider ze niet stable krijgt omdat er zoveel verandert per dag. Heb net weer een mailtje gestuurd naar hem over scrollkeeper.. fixed ie over 24 uur zegt ieOp donderdag 09 mei 2002 20:41 schreef foser het volgende:
Je mag mij wel gnome2 aanwijzen in de *officiele* gentoo portage tree hoor. Een paar packages misschien. Ik weet wel dat er onofficiele ebuilds zijn.
maar goed.. dat neemt niet weg dat portage1 grove fouten heeft.
Daarom zitten ze ook al bijna aan de portage 2Op donderdag 09 mei 2002 20:52 schreef Gila het volgende:
maar goed.. dat neemt niet weg dat portage1 grove fouten heeft.
Verwijderd
nou.. niet helemaal helaas. Er is nogal wat onenigheid momenteel. Bepaalde devvers vonden dat het gestructueerd maken van portage in pre was. Maar anderen niet, deze vinden zoals het nu gaat prima enne ja.. portage zal qua versie nr. wel omhoog aan (1.9.10 momenteel) maar het blijft python etc.Op donderdag 09 mei 2002 21:08 schreef knopper het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook al bijna aan de portage 2
Maar er komt straks ook iets anders
maar lang verhaal
oow uhm veel andere dingen laat je dan niet echt voor ons overNiet op de lelijke random gekozen achtergrond gradient letten
Verwijderd
Jah sorry, is nog niet echt ver gevorderd dit..Op donderdag 09 mei 2002 23:36 schreef M4RTiN het volgende:
[..]
oow uhm veel andere dingen laat je dan niet echt voor ons over
Dit is nl een screenshot van m'n eigen (3 dagen oude) window manager
zie ook de schaduwen, is normaal niet mogelijk met X.. (niet dynamisch iig)
ik zie hierboven trouwens dat die schaduwen anders moeten.. tnx
Mwah, sinds kort ben ik helemaalOp vrijdag 10 mei 2002 00:32 schreef Gila het volgende:
darn .. die apples roelen
Ziet er zeer slick uit zo, houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen!Dit is nl een screenshot van m'n eigen (3 dagen oude) window manager zie ook de schaduwen, is normaal niet mogelijk met X.. (niet dynamisch iig)
Die icons, horen die bij je wm of is dat een kde die nog meedraait?
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Verwijderd
gebruik 90 graden (doet Apple trouwens ook) want anders lijkt het wel of je monitor naar rechts looptOp vrijdag 10 mei 2002 00:23 schreef paasklaas het volgende:
[..]
Jah sorry, is nog niet echt ver gevorderd dit..
Dit is nl een screenshot van m'n eigen (3 dagen oude) window manager
zie ook de schaduwen, is normaal niet mogelijk met X.. (niet dynamisch iig)
ik zie hierboven trouwens dat die schaduwen anders moeten.. tnx
Verwijderd
Dit is de geweldige Browser Chimera (=mozzila kloon) op OSX. Ziet er geweldig uit al zeg ik het zelf 

Verwijderd
Ik zal hier af en toe wel een screenshotje postenOp vrijdag 10 mei 2002 01:13 schreef AntiChris het volgende:
[..]
Ziet er zeer slick uit zo, houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen!
Die icoontjes worden door m'n eigen wm met de achtergrond geblend (mbv 3d hardware) maar ze horen er niet bij (moet zelf icoontjes maken)..Die icons, horen die bij je wm of is dat een kde die nog meedraait?
(ik gebruik trouwens OpenGL ipv de X functies (Xlib))
Is die dropsahdow ook makkelijk te poatchen naar andere windowmanagers?Op vrijdag 10 mei 2002 12:26 schreef paasklaas het volgende:
[..]
Ja dat gevoel kreeg ik idd ook al
ff proberen hoor..
Verwijderd
Ik doe het zelf op de 'apple' manier (Quartz Extreme) door alleen gebruik te maken van OpenGL (niet alleen de schaduwen)Op zaterdag 11 mei 2002 11:11 schreef it0 het volgende:
[..]
Is die dropsahdow ook makkelijk te poatchen naar andere windowmanagers?
Hierdoor kan je bv ook 3d animaties op de achtergrond zetten, vensters omdraaien en in/uitzoomen en dat allemaal vloeiend
dit werkt natuurlijk nog niet in m'n WM.. (zo snel ben ik ook weer niet
De andere WM's doen dit niet en zijn daarom afhankelijk van X, wat (nog) geen ondersteuning biedt voor vensters met een alpha kanaal oid (RENDER extensie is onbruikbaar en in software is te langzaam).
Verwijderd
Geen screenshot, sorry... maar heb zojuist een heeeeeeeele mooie wallpaper gevonden, moet m gewoon even laten zien...
...ik heb zelf de kleuren wat geoptimaliseerd (saturation omhoog) en de tekst 'created by... blaah' onderaan de afbeelding weggehaald... ik heb er in totaal 4 gedownload, allemaal net zo mooi (hoewel deze er toch uitspringt...) 

De wallpaper komt van... eeeh... even zoeken... savinoff.com... en dan even naar de Gallery gaan...

Ow: onder Mozilla rechtsklikken op de afbeelding en dan kiezen voor 'View Image'... dan zie je m fullsize (1024x768);

De wallpaper komt van... eeeh... even zoeken... savinoff.com... en dan even naar de Gallery gaan...
Ow: onder Mozilla rechtsklikken op de afbeelding en dan kiezen voor 'View Image'... dan zie je m fullsize (1024x768);
Verwijderd
Als ik met KSnapshot een screenshot wil maken staat mijn taakbalk er niet op, hoe kan dat ?
Taakbalk is normaal wel zichtbaar op mijn bureaublad.
Verwijderd
Geen idee...Op zaterdag 11 mei 2002 23:53 schreef Bamboe het volgende:
Als ik met KSnapshot een screenshot wil maken staat mijn taakbalk er niet op, hoe kan dat ?

code:
1
| import -window root bestandsnaam.jpg |
...vanuit een console uiteraard. Dit is een makkelijke manier om een screenshot te maken... en het werkt altijd
als je WM een beetje af hebt, wil je die dan ergens posteOp zaterdag 11 mei 2002 13:57 schreef paasklaas het volgende:
[..]
Ik doe het zelf op de 'apple' manier (Quartz Extreme) door alleen gebruik te maken van OpenGL (niet alleen de schaduwen)
Hierdoor kan je bv ook 3d animaties op de achtergrond zetten, vensters omdraaien en in/uitzoomen en dat allemaal vloeiend
dit werkt natuurlijk nog niet in m'n WM.. (zo snel ben ik ook weer niet)
De andere WM's doen dit niet en zijn daarom afhankelijk van X, wat (nog) geen ondersteuning biedt voor vensters met een alpha kanaal oid (RENDER extensie is onbruikbaar en in software is te langzaam).
zodat ik ook weer iets te doen hebt
want hij lijkt wel erg snel
Verwijderd
Ik zal em wel een keertje online zetten (met source) maar eerst moet alles goed in elkaar zitten.. (en werken)Op zondag 12 mei 2002 01:16 schreef NeOTheMaTriXM het volgende:
[..]
als je WM een beetje af hebt, wil je die dan ergens poste
zodat ik ook weer iets te doen hebt
want hij lijkt wel erg snel
Kan een paar maanden duren..
Je hebt trouwens wel minimaal een GeForce 256 of beter nodig.. (Radeon zou ook moeten werken)
Verwijderd
De wallpaper is toch die van Mac OS X?
Misschien dat je die even online kan gooien want ik wil hem graag hebben.

En ja, dat rare venster wat je ziet is M$ Paint, wou ff aan een klasgenoot laten zien dat wine al redelijk ver is
Verwijderd
hierzoOp zondag 12 mei 2002 10:30 schreef wired het volgende:
[..]
De wallpaper is toch die van Mac OS X?
Misschien dat je die even online kan gooien want ik wil hem graag hebben.
Aqua-blue
Aqua-graphite
Wat heb jij toch altijd mooie screenshotsOp maandag 13 mei 2002 00:52 schreef blouweKip het volgende:
gnome 1.4 met watercolor gtk/sawfish theme (wallpaper "bluorb" van deviantart.com)
[afbeelding]
Doet Medal of Honor het trouwens echt bij jou? Bij mij loopt ie steeds vast als je de truck uitmoet...
Hier ook maar ff een van mijn verse redhat 7.3 distro met KDE 3 / Liquid en conectiva crystal icons.

<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Verwijderd
Weet iemand waar ik die plaat met dat beest en z'n eikel van Ice Age kan vinden?
Vind m nl. net zo cool als de film.
En als ik al die mooie shots zie krijg ik steeds meer zin in linux.
Ik had hem via Google en dan de Afbeeldingen search. Tik je gewoon in Ice Age, en toen kwam ik erbij, beetja aanpassen aan me resolutie et voilaOp maandag 13 mei 2002 16:44 schreef TeuT het volgende:
Weet iemand waar ik die plaat met dat beest en z'n eikel van Ice Age kan vinden?
Verwijderd
Ok bedankt. Wat kan ik soms ook moeilijk denken.Op maandag 13 mei 2002 16:53 schreef PluueeR het volgende:
[..]
Ik had hem via Google en dan de Afbeeldingen search. Tik je gewoon in Ice Age, en toen kwam ik erbij, beetja aanpassen aan me resolutie et voila

Cool!!!! Hoe kom jij aan Jaguar!?Op maandag 13 mei 2002 15:59 schreef sharky_k_ het volgende:
[afbeelding]
-- I talk to planets, baby --
Verwijderd
geheim van de smidOp maandag 13 mei 2002 17:01 schreef cc_bcc het volgende:
[..]
Cool!!!! Hoe kom jij aan Jaguar!?
versie 1.0 en 1.10 deden het prima (zowel mp als sp), sinds v 1.1.1 (oid) loopt het vast met mp en ook vaker met sp, misschien dat de nieuwe patch dat weer oplost, jedi knight 2 en sof 2 draaien iig zeer goedDoet Medal of Honor het trouwens echt bij jou? Bij mij loopt ie steeds vast als je de truck uitmoet...
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
oh, coolOp maandag 13 mei 2002 19:50 schreef blouweKip het volgende:
[..]
versie 1.0 en 1.10 deden het prima (zowel mp als sp), sinds v 1.1.1 (oid) loopt het vast met mp en ook vaker met sp, misschien dat de nieuwe patch dat weer oplost, jedi knight 2 en sof 2 draaien iig zeer goed
De versie hangt af van de patches die je erover heen zet, ik draai mohaa bij mij vanaf een versie die ik in windows geinstalleerd en gepatched heb
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
ik zie bij diverse screenshots doorzichtige windows. Ziet er bijzonder mooi uit! hoe krijgt men dit voor elkaar, ik draai freebsd met windowmaker.
Verwijderd
hangt nogal van de applicatie af... apps hebben daar hun eigen opties voor... wat wil je transparent hebben?Op maandag 13 mei 2002 21:18 schreef HAL-9000 het volgende:
ik zie bij diverse screenshots doorzichtige windows. Ziet er bijzonder mooi uit! hoe krijgt men dit voor elkaar, ik draai freebsd met windowmaker.
Verwijderd
Echte gnome gebruikters gebruiken Galeon ipv Mozilla.Op maandag 13 mei 2002 21:24 schreef Pinball het volgende:
Onlangs overgestapt van kde naar gnome.. en blij!! :-)
<a href="http://home.planet.nl/~kerkh049/images/snapshot3_mini.png" target="_blank">[afbeelding]</a>
Verwijderd
Hm, weer een overgestapt naar de 'dark' side (letterlijkOp maandag 13 mei 2002 21:24 schreef Pinball het volgende:
Onlangs overgestapt van kde naar gnome.. en blij!! :-)
(nofi
Verwijderd
Bedoel je zoiets?Op maandag 13 mei 2002 21:18 schreef HAL-9000 het volgende:

Deze heb ik geopend met het de volgende command:
code:
1
| aterm -tr -bg black -fg white -sh 50 |
...hoewel die -bg optie een beetje overbodig is

Ow: dit is overigens een van mijn eigen desktops thuis, draaiend met window manager amiwm... lekker simpel, snel... en toch goed werkend
Op maandag 13 mei 2002 21:46 schreef beelzebubu het volgende:
Echte gnome gebruikters gebruiken Galeon ipv Mozilla..
.
Ik ben ook (nog) geen echte, net overgestapt
(en btw, ik vind de tabs van mozilla ook fijner)
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Is het zo dat die dat doorzichtige ook realtime rendert als je hem verplaatst ? Met E-term is het namelijk zo dat pas als je de window loslaat dat die hem dan weer netjes berekend. Zijn er ook termpjes die het realtime doorzichtig weergeven ?Op maandag 13 mei 2002 21:55 schreef areana het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
[afbeelding]
code:
1 aterm -tr -bg black -fg white -sh 50
Ow: dit is overigens een van mijn eigen desktops thuis, draaiend met window manager amiwm... lekker simpel, snel... en toch goed werkend
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Geen idee... amiwm ondersteund geen 'opaque moving'... laat alleen de kaders (lijntjes) van een window zien als je m verplaatst... denk eerlijk gezegd niet dat aterm dit in realtime doet...Op maandag 13 mei 2002 23:18 schreef Erhnam het volgende:
Is het zo dat die dat doorzichtige ook realtime rendert als je hem verplaatst ? Met E-term is het namelijk zo dat pas als je de window loslaat dat die hem dan weer netjes berekend. Zijn er ook termpjes die het realtime doorzichtig weergeven ?
Noatun met vibrocentric skin
Icoons: w2k icoons http://www.kde-look.org/content/show.php?content=133
1280x1024 Pic is 600 kb groot
Wat heb je die wallpaper vandaan?Op maandag 13 mei 2002 21:55 schreef areana het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
code:
1 aterm -tr -bg black -fg white -sh 50
Op zaterdag 11 mei 2002 16:32 schreef areana het volgende:
Geen screenshot, sorry... maar heb zojuist een heeeeeeeele mooie wallpaper gevonden, moet m gewoon even laten zien......ik heb zelf de kleuren wat geoptimaliseerd (saturation omhoog) en de tekst 'created by... blaah' onderaan de afbeelding weggehaald... ik heb er in totaal 4 gedownload, allemaal net zo mooi (hoewel deze er toch uitspringt...)
Wallpaper
De wallpaper komt van... eeeh... even zoeken... savinoff.com... en dan even naar de Gallery gaan...![]()
Nog geen 5 dagen later schreef Brazza het volgende:
Wat heb je die wallpaper vandaan?
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
OMGOp woensdag 15 mei 2002 02:32 schreef Brazza het volgende:
Icoons: w2k icoons

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Die Crystal Clear zijn toch wat mooier..
Foser waar heb je die mooie icoontjes vandaan ?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Ennu.. wil die smid dan misschien ook vertellen wat het build nr van zijn jaguarOp maandag 13 mei 2002 17:10 schreef sharky_k_ het volgende:
geheim van de smid
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
blowfish : die zag ik bij blouwekip en die had ze weer van http://www.deviantart.com/ bij icons (niet onlogisch
).
Verwijderd
oke, ik wil wel wat vertellen maar onthoud dat er nog maanden zullen voorbij gaan voordat de final versie uit is.Op woensdag 15 mei 2002 16:18 schreef NielZjU het volgende:
[..]
Ennu.. wil die smid dan misschien ook vertellen wat het build nr van zijn jaguaris...? Jij heb een G4 staan (dus ik neem aan dat je ook wel een >=32MB videocardje heb), is dat Quartz Extreme nou écht zo ontzettend sneller en geiler? Darn, niet eerlijk, van die mensen die vriendjes bij Apple hebben...
![]()
- op m'n Titanium Powerbook G4 400 (binnen kort ga ik deze waarschijnlijk vervangen) merk ik de grootste snelheids winst ook al zit er geen 32mb video kaart in. (waarschijnlijk was mijn PowerMac al krachtig genoeg voor Quartz, ik zag namelijk wel dat er minder cpu werd gebruikt)
- window resizen is sneller maar lang nog niet snel genoeg. ik weet niet of dit aan een programma ligt of dat er op dat gebied nog niet zo veel is verbeterd.
- opstarten van bepaalde applicaties (die meegeleverd zijn) gaan onwijs snel.
- alles is "snappier"
ja ok, eind van de zomer hadden ze geroepen. Naja ze zeggen altijd dat vakantie's sneller voorbij gaan, dus da's hoopgevendOp woensdag 15 mei 2002 16:41 schreef sharky_k_ het volgende:
oke, ik wil wel wat vertellen maar onthoud dat er nog maanden zullen voorbij gaan voordat de final versie uit is.
mmmmz, dan hoop ik dat die snelheidsverbetering niet al teveel leunt op je AltiVec... (daar zit ik dan met me G3)- op m'n Titanium Powerbook G4 400 (binnen kort ga ik deze waarschijnlijk vervangen) merk ik de grootste snelheids winst ook al zit er geen 32mb video kaart in. (waarschijnlijk was mijn PowerMac al krachtig genoeg voor Quartz, ik zag namelijk wel dat er minder cpu werd gebruikt)
aha, vooral die laatste 2 zijn mooi om te horen...- window resizen is sneller maar lang nog niet snel genoeg. ik weet niet of dit aan een programma ligt of dat er op dat gebied nog niet zo veel is verbeterd.
- alles is "snappier"
Ik w8 vol spanning af, in de tussentijd gluur ik maar eens op HL en Carracho (sssssj nie doorvertellen
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Ik weet zo snel geen gratis webspace te vinden waar ik mijn screenies kan dumpen, dus ik neem maar een screenshot van een ander bedrijf.
Het prachtige operating systeem OS/400: Zoals je ziet geen WIMP omgeving zoals in *nix, maar gewoon textbased, zoals iedereen weet een stuk krachtiger.
Het prachtige operating systeem OS/400: Zoals je ziet geen WIMP omgeving zoals in *nix, maar gewoon textbased, zoals iedereen weet een stuk krachtiger.

Assignment rejected by specialist
Verwijderd
oeoeoe sharkyOp woensdag 15 mei 2002 16:41 schreef sharky_k_ het volgende:
[..]
oke, ik wil wel wat vertellen maar onthoud dat er nog maanden zullen voorbij gaan voordat de final versie uit is.
- op m'n Titanium Powerbook G4 400 (binnen kort ga ik deze waarschijnlijk vervangen) merk ik de grootste snelheids winst ook al zit er geen 32mb video kaart in. (waarschijnlijk was mijn PowerMac al krachtig genoeg voor Quartz, ik zag namelijk wel dat er minder cpu werd gebruikt)
- window resizen is sneller maar lang nog niet snel genoeg. ik weet niet of dit aan een programma ligt of dat er op dat gebied nog niet zo veel is verbeterd.
- alles is "snappier"
Verwijderd
iedereen kan dit wel raden dus niks niews onder de zonOp donderdag 16 mei 2002 15:32 schreef Reflex het volgende:
[..]
oeoeoe sharkyanders ga jij hier ff je boekje te buiten
volgens de ADC licentie waarmee je ingestemd hebt, mag je helemaal niets zeggen over de producten op de Developer CDs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*nix WIMP? Kweet niet hoor, maar dat is alleen zo als je dat wilt; de Unices hebben erg krachtige CLIs en zijn prima configureerbaar dmv plain-text configfiles.Op donderdag 16 mei 2002 13:08 schreef Ulx het volgende:
En als jij wat tegen WIMP hebt... Wat doe jij dan met Windows?

Klik voor ware grootte (1280x1024)
Debian 3.0 (woody), 2.4.18 kernel
Gnome 1.4, wm: Sawfish, theme: microGUI.
In beeld: Nautilus, GKrellM, XMMS, Gaim (icq EN msn kloon), borderless gnome-terminal, binary clock.
Achtergrond: standaard gnome achtergrondje, lekker rustig.
Heb heel lang KDE gedraaid, maar vind gnome toch mooier.
Ondertussen weer best wat aangepast dus:
Dit zijn van links naar rechts:
Eizo 15" TFT ----- IIYAMA Pro 450 ----- NEC Multisync LCD 1830
-1024 x 768 -------- 1280 x 1024 ----------- 1280 x 1024

Dit is dus Debian Unstable met als window Manager: Enlightenment, geen desktop manager.
Matrox G450 Dual + een oude Matrox Millennium
Xinerama werkt wel maar ik heb liever 3 windowmanagers draaien,
Dit zijn van links naar rechts:
Eizo 15" TFT ----- IIYAMA Pro 450 ----- NEC Multisync LCD 1830
-1024 x 768 -------- 1280 x 1024 ----------- 1280 x 1024

Dit is dus Debian Unstable met als window Manager: Enlightenment, geen desktop manager.
Matrox G450 Dual + een oude Matrox Millennium
Xinerama werkt wel maar ik heb liever 3 windowmanagers draaien,
NiceOp vrijdag 17 mei 2002 02:55 schreef Rudoli het volgende:
*3 monitors op 1 systeem*
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Verwijderd
Dacht ik eindelijk van de blauwe schermen af te wezen...

MPlayer roeleert!
En een shotje van m'n WM waarin alles nogal eh.. niet zo heel erg goed ging

btw. Die paarse-achtige stipjes zijn er door de gebruikte 16 bpp en de drop shadows (realtime gegenereerd) zijn nog niet af waardoor ze er nog niet uitzien zoals ze er uit zouden moeten zien
MPlayer roeleert!
En een shotje van m'n WM waarin alles nogal eh.. niet zo heel erg goed ging
btw. Die paarse-achtige stipjes zijn er door de gebruikte 16 bpp en de drop shadows (realtime gegenereerd) zijn nog niet af waardoor ze er nog niet uitzien zoals ze er uit zouden moeten zien
Verwijderd
Mocht 'ie 'em niet ergens kunnen parkeren, of weten waar ie 'em vandaan heeft (ik weet het namelijk ook niet meer) dan kan ik 'em wel even ergens op een ftp-server parkeren voor de liefhebbers..Op vrijdag 17 mei 2002 08:01 schreef Lethalis het volgende:Hubba hubbawaar heb je die wallpaper vandaan?
Verwijderd
volgens mij is het Anna Marie Goddard, Nederlandse...Op vrijdag 17 mei 2002 08:23 schreef Shoikan het volgende:
[..]
Mocht 'ie 'em niet ergens kunnen parkeren, of weten waar ie 'em vandaan heeft (ik weet het namelijk ook niet meer) dan kan ik 'em wel even ergens op een ftp-server parkeren voor de liefhebbers..
Verwijderd
Op mijn LFS bak die ik meehad naar pzz..
http://elkan.dhs.org/Desktop-15-05-2002.png
En een al wat ouder...
http://elkan.dhs.org/mydesktop-19-04-02.png
<font color="red">[edit nelske]</font>
Goh, er valt niet iets op aan de rest van de plaatjes en aan de aanhef van dit topic

consequentie is dat de plaatjes omgezet zijn in links door mij.
http://elkan.dhs.org/Desktop-15-05-2002.png
En een al wat ouder...
Goh, er valt niet iets op aan de rest van de plaatjes en aan de aanhef van dit topic
consequentie is dat de plaatjes omgezet zijn in links door mij.
Ik draai nu tot 99% tevredenheid fluxbox hier, maar iets waar ik me aan kan ergeren is dat alleen minimized windows in de taskbar staan, en de maximized windows er niet in staan. Dus als een programma achter een andere hidden is, dan moet ik alt-tabben om hem te zien. Kan ik ook met fluxbox instellen dat alle programma's in de taskbar komen te staan? Dat vind ik toch wat overzichtelijker werken.
Verwijderd
http://www.inn.nl/~grijo/linux.jpg
Slackware 8.0
Kernel 2.4.18
XFree86 4.2.0
KDE 3.0
Liquid Theme

Van iemand die hier vaak komt had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat deze even zou lezen.
Image in url omgezet dus
Slackware 8.0
Kernel 2.4.18
XFree86 4.2.0
KDE 3.0
Liquid Theme

Van iemand die hier vaak komt had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat deze even zou lezen.
Image in url omgezet dus
Waar heb jij die plaatjes van je dockapplets vandaan ?Op vrijdag 17 mei 2002 12:19 schreef Elkan het volgende:
En een al wat ouder...
Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
en weer een verse screenie van mijn mandrake8,2 met windowmaker.

full screenie: (big 1280x1024)
http://www.endoria.net/upload/index.php/1261529148
full screenie: (big 1280x1024)
http://www.endoria.net/upload/index.php/1261529148
Vooruit dan... ik gebruik tegenwoordig ook (steeds meer
) linux. Alleen een vraagje?:
Waarom zijn mijn Crystal Fonts (bijvoorbeeld in de 'startbalk') zo f***ing gekarteld? Is hier iets aan te doen? Keb wel betere gezien, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan KDE 3???
Zelf gebruik ik (nog) 2.2.1, hoewel 3 in de maak is. Zie screenshot
.

Waarom zijn mijn Crystal Fonts (bijvoorbeeld in de 'startbalk') zo f***ing gekarteld? Is hier iets aan te doen? Keb wel betere gezien, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan KDE 3???
Zelf gebruik ik (nog) 2.2.1, hoewel 3 in de maak is. Zie screenshot

edit:
Screenshot aangepast na oplossing probleem
Screenshot aangepast na oplossing probleem
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Je kicker gebruikt 32x32 pixel icons terwijl je kicker ingesteld staat op 64x64pixels ??? misschien een optie
Keb 't al gevonden... 'Alpha blend' optie deed de truck.Op maandag 20 mei 2002 13:12 schreef The_Dart het volgende:
Je kicker gebruikt 32x32 pixel icons terwijl je kicker ingesteld staat op 64x64pixels ??? misschien een optie
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Verwijderd
Ik zou me eerder zorgen maken over hoe je letters eruit zienOp maandag 20 mei 2002 13:08 schreef sundevil het volgende:
geen AA
Dit topic is gesloten.