Verwijderd
natuurlijkOp donderdag 18 april 2002 21:41 schreef Newjersey het volgende:
[..]
whaa, dat achtergrondje ownt, heb je die voor mij ergens staan
alsjeblieft
Verwijderd
klik!

hoe zorg je dat de panel er zoals hier uit ziet
Ik heb al een beetje met de instellingen van de panel lopen spelen en smaller heb ik hem ook al geregen, maar dan staat hij niet in het midden onderaan echter bljft hij aan de rechterkant plakken
Verwijderd
Klik eens op een leeg gedeelte en versleep em naar het middenOp dinsdag 23 april 2002 01:59 schreef Mataraty het volgende:
hoe zorg je dat de panel er zoals hier uit ziet
Ik heb al een beetje met de instellingen van de panel lopen spelen en smaller heb ik hem ook al geregen, maar dan staat hij niet in het midden onderaan echter bljft hij aan de rechterkant plakken
onderaan, bovenaan, links, rechts, alles kan
Ging het maar zo simpel dan ad ik em allang daar gehad, maar alles wat er dan gebeurd is dat hij of boven, beneden of links,rechts komt te staan.Op dinsdag 23 april 2002 07:28 schreef paasklaas het volgende:
[..]
Klik eens op een leeg gedeelte en versleep em naar het midden(net zoals in Windoos)
onderaan, bovenaan, links, rechts, alles kan
Centralonder wil hij niet komen (hoe ik ook sleep) er moet dus een andere manier zijn.
Verwijderd
Je moet em eerst smal maken bij de panel opties (control center) en dan zou het mogelijk moeten zijn om em in het midden te zettenOp dinsdag 23 april 2002 07:37 schreef Mataraty het volgende:
[..]
Ging het maar zo simpel dan ad ik em allang daar gehad, maar alles wat er dan gebeurd is dat hij of boven, beneden of links,rechts komt te staan.
Centralonder wil hij niet komen (hoe ik ook sleep) er moet dus een andere manier zijn.
zo doe ik het tenminste..
rechtsklik - Paneel - voorkeuren - Paneel:Op dinsdag 23 april 2002 07:37 schreef Mataraty het volgende:
[..]
Ging het maar zo simpel dan ad ik em allang daar gehad, maar alles wat er dan gebeurd is dat hij of boven, beneden of links,rechts komt te staan.
Uitlijning: centraal
Lengte: 80% bijvoorbeeld
hehe, Suse is wel, eh, GROENOp maandag 22 april 2002 22:34 schreef areana het volgende:
Net even SuSE 8.0 geinstalleerd... kde3 desktop... de skin voor xmms is odec, een van de eerste skins die ik vond op Deviantart.com... de kde3 style is Light style, 3rd revision... eigen kleuren schema, standaard SuSe wallpaper...
klik!
Alle opties die daar staan heb ik al geprobeerd, maar gecentreerd omt tie niet te staanOp dinsdag 23 april 2002 13:18 schreef banaan-X het volgende:
rechtsklik - Paneel - voorkeuren - Paneel:
Uitlijning: centraal
Lengte: 80% bijvoorbeeld

Verwijderd
hehe.. klopt... de standaard kleur bij SuSe is Lime (groen)... de achtergrond is standaard, de klok en de window frames heb ik zelf veranderd (die zijn standaard een stuk lelijker)...Op dinsdag 23 april 2002 13:18 schreef banaan-X het volgende:
[..]
hehe, Suse is wel, eh, GROEN![]()
Verwijderd
Misschien (lees: dit is) een domme opmerking, maar als ik zeg 'oppakken en slepen' bedoel ik wel het paneel zelf en niet dat geval in het control center..Op dinsdag 23 april 2002 14:18 schreef Mataraty het volgende:
[..]
Alle opties die daar staan heb ik al geprobeerd, maar gecentreerd omt tie niet te staan
[afbeelding]
je weet maar nooit he
Ik weet wat oppakken en slepen inhoudt, maar het gaat gewoon nietOp dinsdag 23 april 2002 15:43 schreef paasklaas het volgende:
[..]
Misschien (lees: dit is) een domme opmerking, maar als ik zeg 'oppakken en slepen' bedoel ik wel het paneel zelf en niet dat geval in het control center..
je weet maar nooit he
Zodra ik sleep springt hij naar de rechterzijde van het scherm en weigerd hij gewoon te centreren
Verwijderd
Hm, probeer het eens met de standaard style?Op dinsdag 23 april 2002 15:48 schreef Mataraty het volgende:
Zodra ik sleep springt hij naar de rechterzijde van het scherm en weigerd hij gewoon te centreren
bij sommige styles heb je geen animaties, misschien kan je met sommige styles ook 't panel niet in 't midden zetten
Bij mij zien de instellingen er ook ietsje anders uit:Op dinsdag 23 april 2002 14:18 schreef Mataraty het volgende:
[..]
Alle opties die daar staan heb ik al geprobeerd, maar gecentreerd omt tie niet te staan
[afbeelding]
Als ik 'Uitlijning'>'Midden' selecteer, en de grootte op 80% zet lukt het prima. Jij kunt echter geen uitlijning kiezen.
Terwijl je (aan je shots te zien) wel KDE 3 draait, net als ik!
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
SjorrieOp dinsdag 23 april 2002 16:09 schreef Nelske het volgende:
Heren, het is een screenshottopic![]()
het gaat toch over screens
Nope draai gewoon kde 2.2, maar daar moet het ook mee lukken volgens mij (ik wee5t alleen niet hoeOp dinsdag 23 april 2002 16:21 schreef _Squatt_ het volgende:
[..]
Bij mij zien de instellingen er ook ietsje anders uit:
[afbeelding]
Als ik 'Uitlijning'>'Midden' selecteer, en de grootte op 80% zet lukt het prima. Jij kunt echter geen uitlijning kiezen.
Terwijl je (aan je shots te zien) wel KDE 3 draait, net als ik!
Verwijderd
lol, met kde 2.2 kan 't nietOp dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Mataraty het volgende:
Nope draai gewoon kde 2.2.
baleOp dinsdag 23 april 2002 16:27 schreef paasklaas het volgende:
[..]
lol, met kde 2.2 kan 't niet
Dan moet ik toch maar es aan kde3 gaan beginnen, hoewel ik nog ff wou wachten op de debjes
Op dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Mataraty het volgende:
Sjorrie
het gaat toch over screens
Op zondag 24 maart 2002 01:24 schreef Nelske het volgende:
Ten eerste is er uiteraard ruimte voor wat vragen en discussie in dit topic, ik wil alleen wel verzoeken dit enigszins tot een minimum beperkt te houden, aangezien het bedoeld is als screenshot topic
Verwijderd
http://www.dvxs.net/forum/attachments/schermafdruk1.png
mijn screenshot
Zie http://ai.ics.hro.nl/~banaan/kde3/build2/Op dinsdag 23 april 2002 16:29 schreef Mataraty het volgende:
[..]
bale
Dan moet ik toch maar es aan kde3 gaan beginnen, hoewel ik nog ff wou wachten op de debjes
discussie: [topic=467462]
kde3 met liquid icons onder mandrake 8.2
<font color="red">[edit nelske]</font>
Mjah, lezen schijnt lastig te zijn
Betekent wel dat ik zo vrij ben geweest om je plaatje om te zetten in een link.
Verwijderd
- "Ooh! I can't stop shaking!"
Helaas weet ik niet meer waar ik het filmpje vandaan heb..

Verwijderd

Gentoo 1.1a
Gnome 1.4
GTK Theme: Xeno Areknames
Sawfish Theme: Eazel blue
icons van http://www.deviantart.com
wallpaper van http://www.id-t.com
Verwijderd
Verwijderd
is geen verschil volgens mij... zowel kde als gnome gebruikt (voor zover ik weet) gewoon png files als icons...Op woensdag 24 april 2002 14:31 schreef Shoikan het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom zie ik nooit Gnome iconen voor KDE? Ik neem aan dat het een verschillend formaat is. Maar wat is precies het verschil?
Verwijderd
Hint: zet de 'brightness' van je monitor wat hoger..Op woensdag 24 april 2002 10:35 schreef Esmer het volgende:
wil je echt dat mooie zwarte schermpje zien met een paar lettertjes
Weet iemand waar ik ze ergens anders vandaan kan halen?
Versie 1.2 zou gewoon moeten werken, anders kan je een van de eerdere versies ophalen van m'n site: http://www.maasonline.nl/GetCrystal/Op woensdag 24 april 2002 19:40 schreef -P@tRiCk- het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar die Crystal Icons van Conectiva.. nu heb ik het geprobeerd te halen via dat downloadscriptje op www.kde-look.org maar die werkte niet meer..![]()
Weet iemand waar ik ze ergens anders vandaan kan halen?
Krijg je verder geen foutmeldingen ofzo? Heb je wget en alien geinstalleerd?
Het schijnt dat als je achter een firewall zit, je achter alle wget regels --passive-ftp moet zetten, dat zal ik inbouwen in de volgende versie
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
http://www.cs.mcgill.ca/~llee4/ConectivaCrystal.tar.gz
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Warez!Op woensdag 24 april 2002 20:50 schreef Operations het volgende:
Die icons staan nog steeds gelinkt op kdelook.org
-linkje-
Everaldo heeft herhaaldelijk laten weten dat je de Crystal icons niet mag plaatsen op je eigen site, zie ook http://www.marcooo.de/modules.php?name=News&file=article&sid=650&mode=&order=0&thold=0
in case you don't remove the theme of the site we will take legal measures
(Als een mod het hier niet mee eens is is de link zo weg hoorOp kdelook.org schreef textar het volgende:
The kde-prefs rpm which contains the crystal icons is licensed under GPL according to the spec file.
Name: kde-prefs
Epoch: 2
Version: 3.0
Release: 45cl
Summary: K Desktop Environment - Conectiva defaults
Summary(pt_BR): K Desktop Environment - configurações padrão Conectiva
Summary(es): K Desktop Environment - configurações padrão Conectiva
Group: X11
Group(pt_BR): X11
Group(es): X11
License: GPL
URL: http://www.kde.org
Source: %{name}-%{version}.tar.bz2
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Tja, daar heb ik me ook al over lopen verbazenOp woensdag 24 april 2002 21:04 schreef Operations het volgende:
Dan heeft ie lekker pech, dan had ie ze maar niet onder de GPL moeten verspreiden
[..]
(Als een mod het hier niet mee eens is is de link zo weg hoor)
Het lijkt me een foutje in de package, dat het standaard op GPL staat ofzo, want anders zou Everaldo niet iedereen die de Crystal icons aanbied een mail sturen
Overigens snap ik niet echt waarom hij zo zielig doet over het kopieren, aan de screenshots te zien op kdelook heeft iedereen ze
komt van de cartoon (manga wel s waar) Lain...Op donderdag 04 april 2002 18:56 schreef MadCow88 het volgende:
[..]
de skin heb ik hier vandaan megatokyo winamp skin
de wallpapers kon ik niet meer vinden waar ik die weg heb
maar hier zijn de 3 die ik heb (heb ze maar door tar heen gehaald eentje is 2,6 mb groot (1600x1200)
[afbeelding]
plaatje1
[afbeelding]
plaatje2
[afbeelding]
plaatje3
(chello doet raar hier dus downen kan wel ff duren)
ff zoeken dus
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
(grijze achtergrond met rode debian logo int midden)
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Ik heb deze week een groot deel van de KDE mailing lists gelezen, en daar las ik dat Everaldo die icoontjes in de officiele KDE distributie (ie cvs) wou laten opnemen, maar dat mocht niet van Conectiva omdat deze icoontjes dezelfde stijl zouden hebben als de plaatjes in de handleiding en alle andere grafische onderdelen die te vinden zijn in Conectiva 8.
(ze zijn natuurlijk wel vrij te downloaden sinds Conectiva 8 uit is)
En ik heb ook gelezen dat Everaldo heel graag nieuwe icoontjes wil maken voor KDE 3.1, waar de KDE mensen het ook mee eens zijn.
Dit zullen waarschijnlijk SVG's worden.
Het ziet er dus naar uit dat KDE 3.1 er heel erg mooi uit gaat zien
nu de style/theme nog..

Slackware current met KDE3 met het standaard theme, met de andromeda galaxy als achtergrond. Ik moet nog eens een beter theme vinden, maar ik vind dat dit eigenlijk best wel al goed genoeg is
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Verwijderd
Wallpaper: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=1563
Let svp niet op m'n brakke Engels, ik heb vannacht geen zin om op zpel-vauten te checken
Verwijderd
Volgens mij draaien wij echt exact dezelfde themes (alleen ik draai de unscalable PNG Gorilla Nautilus theme, mijn CPU kan de SVG rendering niet echt aan (P-II 400Op maandag 29 april 2002 12:55 schreef RG© het volgende:
[afbeelding]
Gnome 2 Beta 4, met standaard GTK+ 2.0 theme, Gorilla SVG Nautilus theme, Gorilla metacity windowmanager theme. De Achtergrond is er eentje van jimmac!
Verwijderd

- Debian Woody
- Gnome2 beta 4
- CleanIce gtk2 theme
- Ximian South Nautilus theme
- wallpaper ook van Ximian
Verwijderd
/me is helemaal verslaafd geraakt aan Linux
al 4 weken niet meer met Windows gewerkt
En the GIMP vind ik nu zelfs beter/lekkerder werken dan Photoshop..

Zwaar coolOp woensdag 01 mei 2002 16:36 schreef areana het volgende:
hehe... eindelijk eens iets anders dan al die kde en gnome shots...
Ma tog, ik ga voor KDE
Kan je niet effe een KDE3-theme hiervan bakken?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
heb nu de kleurtjes wat bijgewerkt en mn .gtkrc filetje aangepast zodat alle appz gewoon die lichtgrijze kleur krijgen... zal morgen denk ik wel weer een 'updatetje' posten
Volgens mij kun je met KDE gewoon gtk theme's importeren.Op woensdag 01 mei 2002 18:42 schreef mithalph het volgende:
[..]
Zwaar cool
Ma tog, ik ga voor KDE
Kan je niet effe een KDE3-theme hiervan bakken?
Ik kan nu alleen niet meer vinden hoe... Ik herinner me een knop met 'import gtk theme' maar misschien zit die alleen in KDE 2.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
k'weet het, KDE3 met mac os x look, en ook mosfet liquid widgets

window makermanager is iceWM
[edit]Zo dus
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Waarom zegt iedereen toch steeds window maker ipv managerOp woensdag 01 mei 2002 19:32 schreef Apache het volgende:
window maker manager is iceWM
just wondering..
Verwijderd
(kan iemand helpen met thumbnailen? Dit is de eerste keer dat ik dit doe, en het lukt me niet )
Mandrake Linux 8.1
<font color="red">[edit nelske]</font>
Gethumbnailed
Gnome 1.4 met Get-E-blue theme
Originele background is te vinden op De Dark Angel Homepage
sorry windowmanager bedoelde ik dusOp woensdag 01 mei 2002 21:02 schreef paasklaas het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds window maker ipv manager
just wondering..
K'heb me hier al vaker dingen gezegd die ik goed bedoelde maar die er niet stonden
K'ben Belg
[edit]
sommige woorden typ je dus gewoon uit gewoonte
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
ja, klopt. maar we hebben het hier niet over een gtk theme, maar over een blackbox style (theme)... niet te importeren naar kde...Squatt:
...kun je met KDE gewoon gtk theme's importeren.
nee... het is ook geen windowsmanager, het is een window manager!!apache:
sorry windowsmanager bedoelde ik dus
ennuh... carnman: resize je shots voortaan ff...
Verwijderd
als je de image echt gaat resizen: in the Gimp (command gimp): dan doe je dus:Op woensdag 01 mei 2002 22:27 schreef carnman het volgende:
zit ik al, ik probeerde al te thumbnailen, maar dat werkte niet, kan iemand ff helpen?
- in het venster waarin je image staat, ff op het pijltje linksboven klikken...
- in het menu dat volgt ga je naar Image en vervolgens Scale Image...
- Geef m de nieuwe afmetingen druk op OK en sla je image op...
het kan ook makkelijker... hou het gewoon bij die grote shot, maar zet in je post:
1
| [img=640,480]http://providertjuh.com/plaatje.jpeg[/img] |
...gewoon een formaat meegeven dus... klaar. moeilijk he?
http://www.surakware.net/projects/kmathcenter/shots.xml
Verwijderd
Precies met als border Glow.. standaard volgens mij in kde3Op woensdag 01 mei 2002 23:16 schreef areana het volgende:
tommy320: .net style... (is een widget style, geen theme)
http://gala.dhs.org/icons/snapshotsmall.jpg (klein)
http://gala.dhs.org/icons/snapshot2.jpg (groot)
Verwijderd
Speciaal voor jouOp donderdag 02 mei 2002 12:40 schreef luc het volgende:
[..]
Kan Strike misschien ook even resizen?

By ikke geschrijft

KDE 2.2, TEAX style.
Origineel staat ergens op www.deviantart.com, kleuren zijn veranderd met standaard KDE Hue Shift Blend.
Verwijderd
'ergens' op deviantart.com? weet je hoe lang je dan kunt gaan zoeken?Op vrijdag 03 mei 2002 23:47 schreef AMDude het volgende:
KDE 2.2, TEAX style.
Origineel staat ergens op www.deviantart.com, kleuren zijn veranderd met standaard KDE Hue Shift Blend.

http://www.kdelook.org/content/show.php?content=1586
evenals een startup screen, logout screen, gimp startscherm en nog wat connectiva dingetjes. Officieel gepost door Connectiva/Everaldo.
Hoe krijg je je kicker zo in het midden van je beeld ?Op maandag 29 april 2002 04:22 schreef paasklaas het volgende:
[afbeelding]
Wallpaper: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=1563
Let svp niet op m'n brakke Engels, ik heb vannacht geen zin om op zpel-vauten te checken
Verwijderd
Kan je instellen bij de 'Panel' opties in het Control center.Op zondag 05 mei 2002 20:11 schreef tommy320 het volgende:
[..]
Hoe krijg je je kicker zo in het midden van je beeld ?
Moet je wel KDE 3.x voor hebben..
<!-- <A HREF="http://www10.brinkster.com/martijn1234/snapshot1.jpg">

mandrake 8,2
WindowMaker 0.80
en verschillende icons
achtergrond is van eerdere post
GTKHX draait das hotline client voor linux
Gaim is een MSN clone
en XMMS is winamp clone
<font size="2" color="red">[edit nelske]</font>
tag-mess even aangepast
[edit 2]
Poging 3
Zoals je zegt kan het inderdaad gemakkelijker. Ik adviseer alleen met klem aan om daadwerkelijk met een foto manipulatie programma een kleiner plaatje te maken. Mensen met een trage verbinding zullen hier dankbaar voor zijn. Als je aan de img-tag namelijk pixel waardes geeft, dan verandert er niks aan de download-grootte van het plaatjeOp woensdag 01 mei 2002 22:35 schreef areana het volgende:
[..]
als je de image echt gaat resizen: in the Gimp (command gimp): dan doe je dus:
- in het venster waarin je image staat, ff op het pijltje linksboven klikken...
- in het menu dat volgt ga je naar Image en vervolgens Scale Image...
- Geef m de nieuwe afmetingen druk op OK en sla je image op...
het kan ook makkelijker... hou het gewoon bij die grote shot, maar zet in je post:
code:
1 [img=640,480]http://providertjuh.com/plaatje.jpeg[/img]
...gewoon een formaat meegeven dus... klaar. moeilijk he?(btw: als je de faq had gelezen, had je dit al geweten)
The_Dart, het ziet eruit alsof je om de een of andere reden op een bug in Topix stuitte
Het lukte mij ook 2 keer niet en ben toen maar overgestapt op direct gebruik van HTML
[edit]
%%@^%^%^%@ Site laat direct linken niet toe inderdaad. Het wazige is dat hij het af en toe wel doet
Links zijn aangepast naar Leon's endoria links inmiddels
ok gehe nogmaals bedankt nelske nuOp maandag 06 mei 2002 00:10 schreef Nelske het volgende:
[..]
Zoals je zegt kan het inderdaad gemakkelijker. Ik adviseer alleen met klem aan om daadwerkelijk met een foto manipulatie programma een kleiner plaatje te maken. Mensen met een trage verbinding zullen hier dankbaar voor zijn. Als je aan de img-tag namelijk pixel waardes geeft, dan verandert er niks aan de download-grootte van het plaatje
The_Dart, het ziet eruit alsof je om de een of andere reden op een bug in Topix stuitte
Het lukte mij ook 2 keer niet en ben toen maar overgestapt op direct gebruik van HTML
[edit]
%%@^%^%^%@ Site laat direct linken niet toe inderdaad. Het wazige is dat hij het af en toe wel doet
Links zijn aangepast naar Leon's endoria links inmiddels
en sorry van de dubbelpost..
If it bleeds, it can be killed!
Zie vorige posts.....Op maandag 06 mei 2002 15:35 schreef pierre het volgende:
mijn Mandrake 8.2 onder Gnome
kan iemand resizen voor mij, weet niet hoe dat moet
The devil is in the details.
Verwijderd
Doen!Op maandag 06 mei 2002 16:51 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Zoals ik al die desktops zie krijg ik zin om Linux te downloaden en daar eens mee aan de slag te gaan
zei ik een maand geleden ook (als diehard 2K/XP-er) en nu gebruik ik alleen nog maar Linux met KDE 3.0
Verwijderd
scoor gentoo ff: http://www.gentoo.orgOp maandag 06 mei 2002 16:51 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Zoals ik al die desktops zie krijg ik zin om Linux te downloaden en daar eens mee aan de slag te gaan
dit is de eerste desktop die ik ook wel zou willen! echt mooi!! daarvoor doe ik mijn WINXP look voor aan de kantOp maandag 06 mei 2002 16:08 schreef Pieter het volgende:
Nelske: die groene knop exec: "mozilla [url="http://www.google.com/""]http://www.google.com/"[/url](voor als je me gemist hebt
)
owja, KDE 3.0.5 (cvs versie), Mosfet Liquid 0.9.4, Conectiva Icoontjes en Splash screen, en bovenaan XMMS met een aqua skin, en onder de taskbar KMerlin 1.0
Verwijderd
Waar heb jij jouw theme vandaan????
Die is namelijk waanzinnig mooi .....
Verwijderd
Op maandag 06 mei 2002 17:36 schreef M4RTiN het volgende:
[..]
dit is de eerste desktop die ik ook wel zou willen! echt mooi!! daarvoor doe ik mijn WINXP look voor aan de kant
Mosfet: http://www.mosfet.org/liquid/
XMMS Aqua X skin: http://www.xmms.org/skins.html
De Icons en splash: http://www.conectiva.com.br/cpub/pt/principal/index.php
KDE 3.0.5 heeft die background standaart in kdeartwork package. En dan ff alles instellen en klaar is martin
Dit topic is gesloten.