Post hier je Non-Windows screenshots [part 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Op dinsdag 09 april 2002 21:05 schreef balk het volgende:

[..]

rode kruisjes?? overloper! :P
[/quote
er zal toch wel een browser zijn onder linux die rode kruisjes kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2266000004
nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centauri
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 22:41
Op maandag 08 april 2002 20:30 schreef Martin Sturm het volgende:
Ik heb KDE3 gisteren gecompiled :)

[img]"http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk3-klein.png"[/img]

<a href="http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk4.png">[img]"http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk4-klein.png"[/img]</a>

Draait overigens op 2.4.18 kernel op een (oorspronkelijke) Slackware 8.0 installatie met XFree86 4.2.0 en Mosfet Liquids theme. Icons zijn Connectiva Crystal icons.
Ziet er kewl uit >:)

Maare waar kunnen we die icons vandaan plukken? Heb al ff gezocht op kde-look.org etc maar misschien zie ik ze over t hoofd.

<< shibby >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 23:03 schreef sharky_k_ het volgende:
1e en 3e zijn geneens van versie 10.0 en 2e is ouder dan 10.1 :)
Dat zal best, ik heb ze ook maar opgezocht.. als iemand screens van de 'echte' OS X server heeft (waarom deze 3 het niet zijn weet ik nog steeds niet) dan wil ik die wel ff zien :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 17:23
Op woensdag 10 april 2002 13:47 schreef centauri het volgende:

[..]

Ziet er kewl uit >:)

Maare waar kunnen we die icons vandaan plukken? Heb al ff gezocht op kde-look.org etc maar misschien zie ik ze over t hoofd.
Gisteren stonden ze op kdelook.org, maar ik denk dat ze er weer afgehaald zijn.. Ze zijn nl © Conectiva geloof ik..
maar op www.pclinuxonline.com staat ergens een nieuwspost waar ze in staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 15:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat zal best, ik heb ze ook maar opgezocht.. als iemand screens van de 'echte' OS X server heeft (waarom deze 3 het niet zijn weet ik nog steeds niet) dan wil ik die wel ff zien :)!
Dat zijn echte Mac OS X server screenshots...

dit is MacOS X Server 1.x
Afbeeldingslocatie: http://www.plsys.com/products/mesa/images/mesaRhapsody_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op woensdag 10 april 2002 16:38 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mac OS X :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:57 schreef mithalph het volgende:

[..]

Mac OS X :?
..ja.
Mac OS X server ( 1.x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 18:16 schreef Aldie het volgende:

[..]

..ja.
Mac OS X server ( 1.x )
ik had eerder al een paar minder fraaie screenies van OS X Server gepost :) pagina 7 i believe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op woensdag 10 april 2002 18:16 schreef Aldie het volgende:

[..]

..ja.
Mac OS X server ( 1.x )
Ooooooooooh |:( :z :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Op woensdag 10 april 2002 15:28 schreef Martin Sturm het volgende:

[..]

Gisteren stonden ze op kdelook.org, maar ik denk dat ze er weer afgehaald zijn.. Ze zijn nl © Conectiva geloof ik..
maar op www.pclinuxonline.com staat ergens een nieuwspost waar ze in staan :)
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-04 22:04

RG

Lambda

[afbeelding]
Hmm, dat ziet eruit als een kruizing tussen MacOS 9 en NextStep

[deze advertentieruimte is te koop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 20:39 schreef RG© het volgende:

[..]

Hmm, dat ziet eruit als een kruizing tussen MacOS 9 en NextStep
dat is het precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

En omdat licht me toch beter bevalt, (eigenlijk waren er wat probleempjes met donkere text op een donkere achtergrond maar dat doet er niet toe) heb ik m'n desktop maar weer eens omgegooid :)
Het enige dat nog het zelfde is is m'n Sawfish theme, en de icons op m'n panel :)

De desktop is niet goed te zien weliswaar, maar voor belangstellenden staat het origineel hier.
Zelf gemaakt natuurlijk.

Screenshot: (klik voor groter :7)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hpwessel/screenshots/screenshot-10-04-02-thumb.png

Mijn wallpaper is 'vertel-het-me-ware' dus als je em gebruikt reply dan even :) (maar je mag me ook een grote som geld sturen natuurlijk!)

um, tsja. Dat was het :)
Hadjaha!

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~l.trip/screenshots/x_icewm_1.jpg

Icewm op m'n servert gestart met xwin32 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

[afbeelding]
?

dat heeft een OS 7/8 interface...

en die screenshots van mij kwamen van de www.apple.com.

Waren ze al met OS X server bezig toen de OS X GUI nog niet af was of zit het weer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac OS X Server bestaat al langer dan je denkt.

Quartz is nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Och ja laat ik mijn zojuist geinstalleerde Gentoo 1.1a GNOME machine dan ook maar even posten he ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/nelske/Screenshots/GNOME_Desktop_Clean_Thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/nelske/Screenshots/GNOME_Desktop_Gal_Naut_Evo_Thumb.jpg

GNOME 1.4 met sawfish als WM.
Sawfish theme: Razor
GTK theme: Interface Helix
(Nautilus) Iconen: Gorilla Scalable Vector Graphics (Jimmac)
Achtergrond: Hmzz, weet ik niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Volgens mij ontstaat er verwarring ...

Het gaat toch over Mac OS (X Server) en niet over (Mac OS X) Server :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Op donderdag 11 april 2002 09:24 schreef mithalph het volgende:
Volgens mij ontstaat er verwarring ...

Het gaat toch over Mac OS (X Server) en niet over (Mac OS X) Server :?
[/quote

wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, laat mij dit even voor eens en voor altijd uitleggen...

Apple is eind jaren '90 begonnen met een cross-platform OS, genaamd Rhapsody... dit moest een MacOS en NeXT mix zijn voor op de Macintoshes, en Windows en NeXT voor op de x86 computers. en dan tussenin, waren de Rhapsody Applicaties, die native onder het OS zouden draaien. MAAR!! Rhapsody applicaties zouden wel voor iets van 70-80% herschreven moeten worden... Adobe en dergelijken waren dus alles behalve blij. Apple heeft Rhapsody toen een zachte dood laten sterven...

omdat Apple toch IETS aan geld terug moest verdienen van t Rhapsody project, hebben ze een snelle hack gemaakt, genaamd MacOS X Server 1.0 en later versie 1.2 deze staan 100% los van t huidige MacOS X Server 10.& en die verkocht... (tis nixz meer, nixz minder dan een rhapsody-beta(of alpha)versie-hack.

toen kwam in begin 2001 (24 maart) MacOS X op de markt, die staat volledig los van het toendertijdse MacOS X... deze is gebaseerd op BSD, met een volledig opnieuw ontworpen GUI erop. alles clean, geen rhapsody code, etc... gewoon van de ground up... voordeel was, dat developers nu nog maar iets van 20-30% van hun code hoefde aan te passen en dat vonden developers wel weer cool, daar ze er zeer veel voor terug kregen :)

zo is t, en niet anders 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op donderdag 11 april 2002 09:35 schreef sharky_k_ het volgende:
mithalph:Het gaat toch over Mac OS (X Server) en niet over (Mac OS X) Server :?
wat is het verschil?
Let op de haakjes :z

Dus geen server versie van dat splinternieuwe Mac OS X wat nu bij de Primafoon te koop is :P maar uhhh, nou, wat Reflex hierboven zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 13:18 schreef mithalph het volgende:

[..]

Let op de haakjes :z

Dus geen server versie van dat splinternieuwe Mac OS X wat nu bij de Primafoon te koop is :P maar uhhh, nou, wat Reflex hierboven zegt :)
MacOS (X Server)
en
MacOS X (Server)
maakt niet uit, is het zelfde... MacOS X Server (Rhapsody versie) heette gewoon ''MacOS X Server'' en zo ook de huidige versie daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 13:24 schreef Reflex het volgende:

[..]

MacOS (X Server)
en
MacOS X (Server)
maakt niet uit, is het zelfde... MacOS X Server (Rhapsody versie) heette gewoon ''MacOS X Server'' en zo ook de huidige versie daarvan
't is mij duidelijk, bedankt voor de uitleg. Maar toch denk ik dat ze de nieuwe OS X server beter onder een nieuwe naam hadden kunnen uitbrengen om verwarring te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op donderdag 11 april 2002 13:24 schreef Reflex het volgende:

[..]

MacOS (X Server)
en
MacOS X (Server)
Maar staat die X dan ook voor 10, of gewoon voor iks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen vind dat een beetje fout ja :) je spreekt de laatste versie uit als:

Mac OS tien versie tien punt één punt drie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Op donderdag 11 april 2002 14:52 schreef sharky_k_ het volgende:
iedereen vind dat een beetje fout ja :) je spreekt de laatste versie uit als:

Mac OS tien versie tien punt één punt drie :D
hmm, ik kort het meestal af als Oh-Es-Ix (en soms Oh-Es-Tien, ligt er aan tegen wie ik praat) =)
alleen als ik voluit spreek wel MacOS Ten (of tien, ligt er aan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
Er is weer een nieuwe mosfet liquid theme.. ik twijfel alleen nog of ik hem mooier vind dan de oude (0.9.2, nieuwe is 0.9.3). Met name de minimize, maximize, close knopjes e.d. twijfel ik nog over of ik dat mooi vind :P

Vanavond misschien toch maar ff proberen... misschien is het in het 'echt' wel mooier :P

Screenshot van de nieuwe: http://www.kdelook.org/content/preview.php?file=48-1.png

Oude (zie mijn posts)
http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Op maandag 25 maart 2002 00:30 schreef blouweKip het volgende:
nieuw draadje, nieuw begin
[afbeelding]
Waar heb je al die vette icons vandaan ??

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Laatst online: 24-11-2024
Op donderdag 11 april 2002 13:06 schreef Reflex het volgende:
oke, laat mij dit even voor eens en voor altijd uitleggen...

Apple is eind jaren '90 begonnen met een cross-platform OS, genaamd Rhapsody... dit moest een MacOS en NeXT mix zijn voor op de Macintoshes, en Windows en NeXT voor op de x86 computers. en dan tussenin, waren de Rhapsody Applicaties, die native onder het OS zouden draaien. MAAR!! Rhapsody applicaties zouden wel voor iets van 70-80% herschreven moeten worden... Adobe en dergelijken waren dus alles behalve blij. Apple heeft Rhapsody toen een zachte dood laten sterven...

omdat Apple toch IETS aan geld terug moest verdienen van t Rhapsody project, hebben ze een snelle hack gemaakt, genaamd MacOS X Server 1.0 en later versie 1.2 deze staan 100% los van t huidige MacOS X Server 10.& en die verkocht... (tis nixz meer, nixz minder dan een rhapsody-beta(of alpha)versie-hack.

toen kwam in begin 2001 (24 maart) MacOS X op de markt, die staat volledig los van het toendertijdse MacOS X... deze is gebaseerd op BSD, met een volledig opnieuw ontworpen GUI erop. alles clean, geen rhapsody code, etc... gewoon van de ground up... voordeel was, dat developers nu nog maar iets van 20-30% van hun code hoefde aan te passen en dat vonden developers wel weer cool, daar ze er zeer veel voor terug kregen :)

zo is t, en niet anders 8-)
alleen als ik met dnetc flush op een proxy met max os X dan staat er in de logs gewoon rhapsody...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4rtin wat voor inet verbinding heb je als ik mag vragen en staat die server bij jou @ home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Laatst online: 24-11-2024
wat dan jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 15:17 schreef Martin Sturm het volgende:

Oude (zie mijn posts)
http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk4.png
Dat is een mooie 404 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeStyler
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin&#039;

Zal mijne ook plaatsen

Mandrake 8.2

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/4det/klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan ook nog maar een keertje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2414741110
  • Mandraak 8.2
  • KDE 3.0
  • Crystal Icons
  • Liquid (Mack Style)
  • .NET Style
  • Eigen kleurenset
  • --------------------
  • aka OS XP :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 16:13 schreef paasklaas het volgende:

• Crystal Icons
Wat is nu de status van die Crystal icons? Ik wil ze ook graag hebben, maar overal waar ik naartoe wordt verwezen, zijn ze al verdwenen. Schijnt dat connectiva ze niet wil publiceren? Hoe komen jullie aan de iconset?

Voor alle duidelijkheid, dit is geen warez-verzoek, maar ik wil wel graag de icons hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RG
  • Laatst online: 12-04 22:04

RG

Lambda

Ik heb mijn Gnome2 desktop geupgrade met wat nieuwe packages, zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.nedlinux.nl/home/rene/gnome2-gorilla_small.png

Volledige versie hier:
http://www.nedlinux.nl/home/rene/gnome2-gorilla.png
(stomme url tags werken niet ofzo)

[deze advertentieruimte is te koop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:56

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op zaterdag 13 april 2002 16:31 schreef DAzN het volgende:

[..]

Wat is nu de status van die Crystal icons? Ik wil ze ook graag hebben, maar overal waar ik naartoe wordt verwezen, zijn ze al verdwenen. Schijnt dat connectiva ze niet wil publiceren? Hoe komen jullie aan de iconset?

Voor alle duidelijkheid, dit is geen warez-verzoek, maar ik wil wel graag de icons hebben ;)
Ik snap zelf ook niet meer hoe dat met die Crystal icons zit, een paar dagen geleden heb ik ze van de ftp van ibiblio gehaald, nu zijn ze daar niet meer te vinden.
Volgens dit bericht kan je nog wel een RPM van de site van Conectiva afhalen. Misschien moet je dat eens proberen.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:31 schreef DAzN het volgende:

Ik heb ze bij Conectiva ( <-- die enkele 'n' is geen typo ;) ) vandaan, maar die pagina is denk ik weer weggehaald..
Heb de link iig niet terug kunnen vinden (m'n Brazilliaans is dan ook niet zo goed dus daar kan 't ook aan liggen :)))

Over het hoe en wat of ze gereleased zullen worden weet ik helaas niets :{

Maar ik heb de tarball nog op m'n HD staan dus als je ze wilt hebben wil ik ze wel naar je opsturen hoor..

Moet je wel ff je e-mail adres geven ( --> **@hotmail.com ) want ik heb op dit moment geen webspace (en ik wil geen gezeik krijgen met Conectiva)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 19-04-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op zaterdag 13 april 2002 18:38 schreef paasklaas het volgende:

[..]

Ik heb ze bij Conectiva ( <-- die enkele 'n' is geen typo ;) ) vandaan, maar die pagina is denk ik weer weggehaald..
Heb de link iig niet terug kunnen vinden (m'n Brazilliaans is dan ook niet zo goed dus daar kan 't ook aan liggen :)))

Over het hoe en wat of ze gereleased zullen worden weet ik helaas niets :{

Maar ik heb de tarball nog op m'n HD staan dus als je ze wilt hebben wil ik ze wel naar je opsturen hoor..

Moet je wel ff je e-mail adres geven ( --> ***@hotmail.com ) want ik heb op dit moment geen webspace (en ik wil geen gezeik krijgen met Conectiva)
De RPM is te vinden op ftp://ftp.nl.linux.org/pub/conectiva/snapshot/i386/RPMS.kde/kde-prefs-3.0-43cl.noarch.rpm

Dan nog even een .tgz van maken met "alien -t kde-prefs-3.0-43cl.noarch.rpm" en je hebt de Crystal icons ;)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 19-04-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 19:25 schreef The_Surfer het volgende:

[..]

Dan nog even een .tgz van maken met "alien -t kde-prefs-3.0-43cl.noarch.rpm" en je hebt de Crystal icons ;)
Bedankt! Na enkele ftp-servers te zijn afgelopen, had ik de rpm inderdaad al gevonden. Mijn volgende vraag was echter, hoe krijg ik zo'n rpm open. Kpackage gaf allerlei dependency problemen.... Dank voor jouw vooruitziende blik :o

Crystal is B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op zaterdag 13 april 2002 19:39 schreef DAzN het volgende:

[..]

Bedankt! Na enkele ftp-servers te zijn afgelopen, had ik de rpm inderdaad al gevonden. Mijn volgende vraag was echter, hoe krijg ik zo'n rpm open. Kpackage gaf allerlei dependency problemen.... Dank voor jouw vooruitziende blik :o

Crystal is B-)
Zoals ik al zei moet je de RPM omzetten naar een tarball met bijv. alien of rpm2tar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

OKE! Ik post hier voor het eerst mijn Desktop. Lekker simpel en schoon.

Mandrake 8.1 @ Gnome

http://www.endoria.net/upload/index.php/2629615823

[edit nelske]

Image in url omgezet, aangezien lezen moeilijk schijnt te zijn.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 19:59 schreef DeMoN het volgende:
OKE! Ik post hier voor het eerst mijn Desktop. Lekker simpel en schoon.

Mandrake 8.1 @ Gnome

[afbeelding]
ff resizen svp :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LInux Mandrake 8.1 && Gnome1.4

Zo zag m'n desktop er uit vóór de installatie van Ximian Desktop

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~pplm/linux_style.jpg

wallpaper-origineel @ Savinoff

Zo ziet 'ie er uit na een installatie van Ximian.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~pplm/ximian_style.jpg

wallpaper-origineel @ Savinoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 09:37 schreef -DEVON- het volgende:

[..]

Kijk! Het echte werk!
arrg ConsoleOne dat zo heerlijk "snel" werkt :(

snap je Novell toch ook niet, gaan ze Console One maken in Java omdat het dan platform onafhankelijk is...nou het is sloom en ze hebbe hem in versie 6 er al weer uit getrokken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 16:13 schreef paasklaas het volgende:
...
• Crystal Icons
...
Zien er wel gaaf uit, waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Zie ze op kde-look.org iig niet staan, of kijk ik er nu keihard overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 01:53 schreef Koen Roumen het volgende:

[..]

Zien er wel gaaf uit, waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Zie ze op kde-look.org iig niet staan, of kijk ik er nu keihard overheen?
Zie een paar posts terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://eddo.dyndns.org/pictures/msxstart.gifAfbeeldingslocatie: http://eddo.dyndns.org/pictures/Msx.gif
er is ook een multitasking OS gemaakt voor MSX
door sunrise
Afbeeldingslocatie: http://eddo.dyndns.org/pictures/wios1.jpg
btw er is 20-april nog een internationale MSX meeting in tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
waar heb je al die vette icons vandaan ??
hiervandaan:

http://www.deviantart.com/thumbnails.php?section=nixicons

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een quickie van gnome2.... Moet zometeen xchat even compilen en ben momenteel met gimp-1.3.5 bezig... Daarna ga ik rhythmbox eens uitproberen (iTunes kloon, gebaseerd op GStreamer).

Afbeeldingslocatie: http://ronald.bitfreak.net/images/screenie-20020414-klein.png

Work-in-progress, zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Mijn redhat servert:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2920322113

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Nogmaals mijn gentoo machine met kde3:
Afbeeldingslocatie: http://luc.hostservices.nl/screendumps/kde3_gentoo/snapshot1_klein.png
* KDE 3
* Mosfet liquid theme (gentoo ebuild)
* Crystal icons (tnx Martin)
* leuke achtergrond

't enige nadeel van gentoo vind ik tot nu toe dat koffice nog niet werkt, maar dat is vast heel simpel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal nu Beathoven OS 5 even installeren, iemand een idee hoe ik daar een screenshot van kan maken :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 16:28 schreef Beathoven het volgende:
Ik zal nu Beathoven OS 5 even installeren, iemand een idee hoe ik daar een screenshot van kan maken :)?
PrintScreen en dan wordt er een file in je home dir gekwakt met je desktop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/images/screenshots/beos1.jpg

nu nog ff drivers voor m'n videokaart zoeken (draai 'm op 800x600 en in grijstinten) en opera installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
KDE3 screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/kamera3k.png

- Slackware 8.0 met XFree86 4.2.0
- KDE 3.0 (zelf gecompiled) met QT 3.0.2
- Mosfet Liquid 0.9.4 met crystal icons
De applicaties die je ziet zijn o.a. Konqueror en het configuratiescherm met de Kamera plugin. De fotos die je in Konqueror ziet, staan dus op m'n (USB) camera (Canon Powershot A20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn schermschotje :+

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.vandenelsen/schermschot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels Rhythmbox gedownload en daarnaast is GIMP-1.3.5 ook gecompileerd. En ik heb uitgevonden hoe ik in Gnome-2 mijn achtergrond kan veranderen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://ronald.bitfreak.net/images/screenie-20020415-klein.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 19:30 schreef beelzebubu het volgende:
Heb inmiddels Rhythmbox gedownload en daarnaast is GIMP-1.3.5 ook gecompileerd. En ik heb uitgevonden hoe ik in Gnome-2 mijn achtergrond kan veranderen :Y)

[afbeelding]
Misschien een stomme vraag.. maar kan je die gekleurde icoontjes van de GIMP ergens downloaden of is dit gewoon de nieuwste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 19:30 schreef beelzebubu het volgende:

[afbeelding]
wow, die mp3 player lijkt op iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

SambalBij

We're all MAD here

Niet echt origineel meer, zo'n beetje iedereen heeft deze geloof ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.aed.cistron.nl/images/got/kde3desktop1tn.png

• SuSE 7.3
• XFree86 4.2.0
• KDE3
• Mosfet Liquid 0.9.3
• Connectiva Crystal Icons
• MS Verdana (en Tahoma voor de taskbar) truetype antialiased fonts

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Op donderdag 04 april 2002 15:09 schreef yeadder het volgende:

[..]

hoe je desktop er uit ziet heeft niks te maken met het feit of je LFS draaid of mandrake (om maar twee uiterste te noemen) maar met het feit of je KDE of GNOME gebruiken en welke window manager, welke theme etc. etc.

de meest hebben onder hun desktop plaatjes (:? ) deze dingen gezet
damn wat ben jij een kontekrabber zeg, als je het gezeik vind dan reply je toch lekker niet joh! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 19:15 schreef Martin Sturm het volgende:
- Slackware 8.0 met XFree86 4.2.0
- KDE 3.0 (zelf gecompiled) met QT 3.0.2
- Mosfet Liquid 0.9.4 met crystal icons
De applicaties die je ziet zijn o.a. Konqueror en het configuratiescherm met de Kamera plugin. De fotos die je in Konqueror ziet, staan dus op m'n (USB) camera (Canon Powershot A20)
Hmmm.. Dit vertelt me dat je dus hoogstwaarschijnlijk GPhoto2 aan de praat hebt gekregen. Kun je me vertellen hoe, wat, waar, waarom? Ik heb het idee dat ik tijdens het compileren daarvan iets fout doe.. Heb je er mischien zelfs een package van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 20:30 schreef paasklaas het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag.. maar kan je die gekleurde icoontjes van de GIMP ergens downloaden of is dit gewoon de nieuwste versie?
nieuwste versie (GIMP-1.3.5, unstable, Gtk-2.0 gebaseerd)
Op maandag 15 april 2002 21:03 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

wow, die mp3 player lijkt op iTunes
O-)

uit de README:
code:
1
RhythmBox - an iTunes clone for GNOME

Beter goed gejat dan slecht bedacht })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
Op maandag 15 april 2002 23:39 schreef Shoikan het volgende:

[..]

Hmmm.. Dit vertelt me dat je dus hoogstwaarschijnlijk GPhoto2 aan de praat hebt gekregen. Kun je me vertellen hoe, wat, waar, waarom? Ik heb het idee dat ik tijdens het compileren daarvan iets fout doe.. Heb je er mischien zelfs een package van gemaakt?
offtopic:
Is niet zo moeilijk hoor. Gewoon libexif en libusb compilen (te vinden via www.gphoto2.org) en gphoto2 2.0.1pre4 downloaden. Gewoon compilen met
./configure --prefix=bla
make; make install

en daarna kdegraphics compilen (zodat kamera gecompiled wordt). M'n camera is USB, dus moest ik ook devfs nog installeren (incl. fstab aanpassen) en hotplug installeren.

Via de commandline kan ik m'n fotos van m'n camera halen met
gphoto --camera "Canon Powershot A20" --port usb -P

Het is gewoon te simpel voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 23:23 schreef Novah het volgende:

[..]

damn wat ben jij een kontekrabber zeg, als je het gezeik vind dan reply je toch lekker niet joh! :(
Zal ik dan ook maar voor kontekrabber spelen?

Ik wil dergelijke persoonlijke flames hier niet meer zien. Punt uit!

Yeadder probeerde alleen maar (meer dan terecht) duidelijk te maken dat dergelijke dingen helemaal niet van je GNU/Linux versie afhangen (zoals jij het stelde).

Lekker is dat als je zo'n antwoord krijgt als iemand je probeert te helpen (corrigeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeej... vraagje: zijn die Crystal Icons er ook voor KDE 2.2? En zo ja, iemand een ideetje of ze nog ergens te vinden zijn?
Op maandag 15 april 2002 18:06 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]

nu nog ff drivers voor m'n videokaart zoeken (draai 'm op 800x600 en in grijstinten) en opera installeren :)
werkt dat internetten onder BeOS een beetje? is er ook een Java runtime env. voor BeOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNose
  • Laatst online: 01-09 23:30
Op dinsdag 16 april 2002 13:53 schreef Ceyene het volgende:
werkt dat internetten onder BeOS een beetje? is er ook een Java runtime env. voor BeOS?
Internetten in BeOS gaat tegenwoordig redelijk, zeker met gebruik van Mozilla, al is deze nog niet zo ver gevorderd als de Windows, of Linux versie. Een JRE is er echter nog steeds niet voor BeOS.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

* wzzrd is blij
* wzzrd hoeft geen MacOSX meer te hebben, want KDE3 met die liquid shite ziet er ook :9~ uit
* wzzrd juicht
* wzzrd surft naar www.dynabyte.nl om SuSE 8 te bestellen
* wzzrd zegt: "yay!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:05 schreef wzzrd het volgende:
...surft naar www.dynabyte.nl om SuSE 8 te bestellen...
en... toen kwamen we er achter dat Dynabyte alleen de Personal Edition heeft :? - hehe... ik haal m zaterdag wel bij Scheltema... (Professional Edition natuurlijk :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, deskie vernieuwd.. nieuwe post :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mfrissen/trp/screenshotje.jpg

RISC OS 4.28 (13 maart 2002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

eeej... vraagje: zijn die Crystal Icons er ook voor KDE 2.2? En zo ja, iemand een ideetje of ze nog ergens te vinden zijn?
(...)
Ja hoor, de Crystal icons werken perfect in KDE 2.2. Een aantal posts terug staat waar je ze kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:05 schreef wzzrd het volgende:
* wzzrd hoeft geen MacOSX meer te hebben, want KDE3 met die liquid shite ziet er ook :9~ uit
Die liquid shite looks like shit. Niks kan op MacOS X Quartz + Aqua lijken. Ga maar eens achter mijn computer zitten... laat ik je zien wat er :9~ uit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Nog geen gnome 2 (gargnome werkte niet), maar toch weer ff een shotje

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gnome44_2_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Laatst online: 22:50

Logic

SmartOS:Love at First Boot

coole icoontjes, mag ik vragen hoe je daar aan komt?

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:29 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

Die liquid shite looks like shit. Niks kan op MacOS X Quartz + Aqua lijken. Ga maar eens achter mijn computer zitten... laat ik je zien wat er :9~ uit ziet :)
Onzin... als je er een beetje moeite voor doet kan een linux doos met KDE-3 er net zo mooi uit zien als een macosx bak... je moet er alleen even iets meer voor doen.. :{ - het enige wat je naar mijn idee mist zijn de 'special FX' van macosx... ennuh... als jou bak er zo goed uit ziet... heb je een shot :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als "stil" plaatje vind ik het lelijk maar tijdens het gebruik... dat is volgens mij nog steeds lelijk.

voorbeeldtje: heeft de scrollbar 2 layers? zodat je tijdens het scrollen een klein maar mooi effectje ziet? het is misschien iets kleins maar hiermee geef ik aan dat als het geen Quartz is dat het onmoglijk is om Aqua na te apen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
coole icoontjes, mag ik vragen hoe je daar aan komt?
Sommige heb ik van deviantart.com, sommige icons komen van het (scalable) gorilla nautilus theme en ik heb ook wat windows icons geconvert (van jedi knight en mohaa bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok .. mandrake 8.2 & kde 3

vers van de pers... op laptop

en werkt (bijna ) 100%

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gala/snapshot100.jpg

Lekker schone desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 09:16 schreef Ramon het volgende:
Ok .. mandrake 8.2 & kde 3

vers van de pers... op laptop

en werkt (bijna ) 100%

[afbeelding]

Lekker schone desktop
:9~ - Origineel :? :9~
van welke site komt ie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Internetten onder BeOS werkt zeker goed, alleen de java ondersteuning is nog niet helemaal perfect. Bij zo'n beetje alle fora kan ik de topics en de inhoud zien maar bij GoT zie ik niks. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik met een verouderde opera versie werk (3.nogwat). Ik zal vandaag de laatste BeOS versie van Mozilla eens installeren, die is geloof ik wat meer up-to-date.

Gave OS btw, erg stabiel en lekker snel (constant) BeOS lijkt me het ultieme Game-OS als er meer spellen voor komen. Alle hardware, op m'n videokaart na (waar ik nu een driver voor heb gevonden) werden meteen herkend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~l.trip/screenshots/xwin32_icewm+rox_in_action.jpg

Xwin32 met IceWM van m'n server + ROX Desktop voor de desktop enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 07:55 schreef Newjersey het volgende:

Xwin32 met IceWM van m'n server + ROX Desktop voor de desktop enzo :)
TV Bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProZa|IA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06-2005
Afbeeldingslocatie: http://www.beenhakker.nu/ftp/screen1.jpg
klik voor ware grootte

Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 17:37 schreef ProZa het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.beenhakker.nu/ftp/screen1.jpg
klik voor ware grootte
Die :D is :D vet! :D

Ik zou 't haas niet durven vragen, maar is daar ook een versie van zonder de icoontjes erop? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op donderdag 18 april 2002 17:52 schreef paasklaas het volgende:

[..]

Die :D is :D vet! :D

Ik zou 't haas niet durven vragen, maar is daar ook een versie van zonder de icoontjes erop? :P
Die wallpaper is volgens mij uit de c't. Ze staan op http://www.heise.de/ct/motive/ en http://www.tsamedien.com/gallery_new/FrameSet.htm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
Op donderdag 18 april 2002 12:59 schreef compukid het volgende:

[..]

TV Bot?
ja, tvbot@hotmail.com

kan bijv tv sbs6 tegen hem lullen dan geeft ie de gids voor sbs6 enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 18:57 schreef The_Surfer het volgende:

[..]

Die wallpaper is volgens mij uit de c't. Ze staan op http://www.heise.de/ct/motive/ en http://www.tsamedien.com/gallery_new/FrameSet.htm :)
Tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...aangezien ik vanmiddag SuSE 8.0 heb gehaald en die maandag ga installeren, en ik me nu een beetje verveel, ben ik mn desktop een beetje een het #&@(* :X... >:)

aangezien er nu toch niks belangrijks opstaat en dit er maandag allemaal afgaat, kan ik er nu ff van alles mee uit gaan vreten... >:) - ik heb nu geprobeerd mn kde 2.2 desktop op Solaris CDE te laten lijken, inclusief die vreselijke kleuren >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.ruiten1/ss2.png

(ow: je kan m aanklikken voor de grote versie)

ik ga straks ff wat nieuwe applicaties proberen... als het misgaat.. nou jaah... pech gehad... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Laatst online: 06-09 17:19

Adonias

Oe! Buttons :9

Op donderdag 18 april 2002 18:57 schreef The_Surfer het volgende:

[..]

thnx!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh klein vraagje tussendoor }:O

ik weet niet hoe ik een screenshot moet maken

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 20:14 schreef C001JU135 het volgende:

onder linux? - gewoon the Gimp openen (commando gimp... in dat programma:

File -> Acquire -> Screenshot

De rest wijst zichzelf denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Op donderdag 18 april 2002 20:14 schreef C001JU135 het volgende:

:o
import -window root filenaam.png

of in gimp in het File menu ergnes onder Import, of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://server3002.freeyellow.com/cooljules/shot.JPG

mijn maagdelijk schone desktop.

Weet niet meer waar die vandaan komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.janse1/linux_screenshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 20:49 schreef zenith1982 het volgende:
http://members.chello.nl/r.janse1/linux_screenshot.jpg
eeeh... ten eerste zou het makkelijker zijn als je die url gewoon tussen img tags zet (dan zien we het gewoon in deze topic) en ten tweede.... die screenshot van jou is een windhoos screenshot ... ja.. er staat een telnet of ssh sessie open of zo, maar het blijf een windhoos shot... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA ok had ik desktop linux gehad dan had ik het wel geheel vanuit linux gedaan.
gewoon om aan te geven dattik een linux run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 20:54 schreef zenith1982 het volgende:
JA ok had ik desktop linux gehad dan had ik het wel geheel vanuit linux gedaan.
gewoon om aan te geven dattik een linux run :)
als je nou politiek correct wilt zijn gebruik je gimp/photoshop/psp ff om dat telnet putty venstertje eruit te knippen zodat we alleen het putty scherm zien. Dan is het wel goed. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/images/screenshots/bescreen1.jpg

na het installeren van de on-officiele videokaartdriver :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.