À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Anoniem: 30420
en ik heb nog een leen monitor van 15" dus..
Die eerste screenshot, met dat Windows ME pak, kun jij die ergens online zetten of mailen naar me (phantom@pino.nu).Op donderdag 19 juli 2001 21:24 schreef The_Surfer het volgende:
[..]
tnx alvast.
En dan heb ik het over de achtergrond dus
Ik wil hem ook wel, kun je die niet online zetten.Op donderdag 19 juli 2001 22:12 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Die eerste screenshot, met dat Windows ME pak, kun jij die ergens online zetten of mailen naar me (phantom@pino.nu).
tnx alvast.
| I've got permission to color outside the lines |

StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Lijkt wel op die van mij:Op donderdag 19 juli 2001 22:58 schreef Mr. B. het volgende:
Een non-Windows screenshot? OK, komtie...
[afbeelding]

Geen X, geen beeldscherm, geen toetsenbord...
Anoniem: 3458
Weg gehaald. Al de hele dag een trage verbinding op chello, en nu weet ik hoe het komt
Is een oude, zit op dit moment ff zonder Linux (win2k) omdat m'n HD een beetje naar de klote is (partities enzo)
laptop:

desktop:

voor meer screenshots (met andere apps), zie: http://gemini.luon.net/~marcelm/gnulinux_screenshots/
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Anoniem: 27915

Dat tweede plaatje is mijn video-editor, ben ik erg trots op
Mijn background: http://nl.nixhelp.org/images/starcraft_background.jpg

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Kijk eens op www.themes.org, daar kun je veel themes (en dus ook backgrounds) downloaden.Op vrijdag 20 juli 2001 12:15 schreef JVaags het volgende:
Cooole plaatjes!!! Kan iemand mij vertellen waar ik ze vandaan kan halen? Ik wil ook graag zo'n background...
Anoniem: 20408
http://www.desktopwallpapers.net/, vooral Elle MacPherson onder celebrities....Sweeeeeeeeeet
Op vrijdag 20 juli 2001 13:04 schreef DGTL_Magician het volgende:
De link werkt niet
Dat was een site waar meer van die tux-plaatjes opstonden. Ik had de URL is een keer zien langskomen op GoT, alleen nu weet ik hem niet meerOp vrijdag 20 juli 2001 13:27 schreef JVaags het volgende:
En die ene met die penguin en dat snowboard waar kan ik die vinden?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

LOLOp vrijdag 20 juli 2001 15:42 schreef Jotti het volgende:
Nergens om hoor, maar dit topic staat niet voor niks in [forum=23]![]()
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Welke window manager is dat?
Black Ice suckz dude zorg dat je Zone Alarm Krijg aangezien black ice NIKX doet dan je alleen waarschuwen !!!!!!! houd nikx tegen !!!Op vrijdag 20 juli 2001 15:40 schreef Flexx het volgende:
[afbeelding]
Maar uh ben nu Red Hat Linux 7.1 4 cd's aan het downloaden is het wat of bij voorbaat al kut ?????
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dan weet jij waarschijnlijk niet hoe BlackICE werkt. Ik kan dichtgooien wat ik wil. Zelfs zo dicht dat ik nieteens het i-net meer opkom.Op vrijdag 20 juli 2001 15:52 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
Black Ice suckz dude zorg dat je Zone Alarm Krijg aangezien black ice NIKX doet dan je alleen waarschuwen !!!!!!! houd nikx tegen !!!
Maar uh ben nu Red Hat Linux 7.1 4 cd's aan het downloaden is het wat of bij voorbaat al kut ?????
En Zone Alarm zuigt aangezien die bij alles wat ik doe gaat vragen of het goed is.
Niet gezien. Ik ben er volgens mij via de frontpage van Tweakrs gekomen.Op vrijdag 20 juli 2001 15:42 schreef Jotti het volgende:
Nergens om hoor, maar dit topic staat niet voor niks in [forum=23]![]()
Laten we het maar op houden dat ik X-Doos draai dan

Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Kost veel systeem prestatie.
Net zoals screensavers
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nou laat ik het zo zeggen wer dhelemaal gek van de zogenaamde waarschuwingen die die steeds gaf terwijl er helemaal nikx aan de hand was dus misschein idd een slechte case van mis configuratie maar wel errug vervelend.Op vrijdag 20 juli 2001 15:56 schreef Flexx het volgende:
[..]
Dan weet jij waarschijnlijk niet hoe BlackICE werkt. Ik kan dichtgooien wat ik wil. Zelfs zo dicht dat ik nieteens het i-net meer opkom.
En Zone Alarm zuigt aangezien die bij alles wat ik doe gaat vragen of het goed is.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Yep ... Angelina Jolie ... een verschrikkelijke mooie dame !!!Op vrijdag 20 juli 2001 16:21 schreef siet het volgende:
[..]
Angelina Joli ?
Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs

werkpc'tje
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Discussies over software eigenlijk ook
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
[deze advertentieruimte is te koop]
Zij komen hier via de tweakers.net frontpage en zien dus niet dat dit het NWOS forum isOp vrijdag 20 juli 2001 20:23 schreef Groot-Moefti het volgende:
Waarom wil iedereen hier toch zonodig laten zien hoe cool hij wel niet is met zijn illigale Windows2000 screenies?? Post die lekker in een het Windows forum, ik ga toch ok niet mijn KDE screenies daarin dumpen??
D'r is toch duidelijk gevraagd geen Windows screenies te dumpen....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Anoniem: 10647
Boeit niet.Op vrijdag 20 juli 2001 20:35 schreef Wannapuf het volgende:
Vergeef mij dat ik een Windows screenshot post, maar ik vond het niet nodig om een nieuw topic hier voor te openen en ik denk niet dat jullie dit niet interessant vinden.
Jawel, Windows XP Avanced Server build 3505
Ik zie hier echt wel een window!Op vrijdag 20 juli 2001 10:23 schreef Traag het volgende:
Zo maar even, want ik heb geen image editor op mijn linux server:
Nog 1 keer dan voor de duidelijkheid: gelieve hier alleen NON-WINDOWS screenies te dumpen
Oeps, sorry, ik wist niet dat er meerdere "En hoe ziet jouw desktop er uit ?" topics warenOp vrijdag 20 juli 2001 21:57 schreef Jotti het volgende:
Nee hoor, sweety
Nog 1 keer dan voor de duidelijkheid: gelieve hier alleen NON-WINDOWS screenies te dumpen
Gezien je profile neem ik aan dat je linux bedoeltOp vrijdag 20 juli 2001 22:17 schreef scr3am het volgende:
niemand die mij kan helpen hoe ik die screenshot kan editten..
Screen capturen met GIMP ofzo, resizen naar beetje fatsoenlijke proporties, op webspace zetten en hier dit neerzetten:
1
| [img]http://blabla.link.naar/plaatje.jpg[/img] |
It's that simple, it's that easy
WAT!?! Geen BorkBorkBork Google???Op vrijdag 20 juli 2001 02:33 schreef deadinspace het volgende:
En dan kan ik natuurlijk nie achterblijven he
scr3am: doetut
Resize em alleen ff wil je? Hij is zo grooooooot en duurt laaaaang om binnen te halen
Punt 1:Op vrijdag 20 juli 2001 20:27 schreef beelzebubu het volgende:
Zij komen hier via de tweakers.net frontpage en zien dus niet dat dit het NWOS forum is
De topic heet "Post hier je Non-Windows screenshots :)" en waar komen ze mee aan? ja hoor met Windows screenshots die er allemaal precies hetzelfde uitzien...
Punt 2:
Kijk in je statusbalk en zie daar het forum.
Punt 3:
Je ziet allemaal coole Gnome, KDE, Enlightenment, WM, etc... desktops staan.
Dan moet het toch onderhand wel duidelijk weze niet??
Sorrie hoor, maar IMHO heeft Jotti gelijk. Ik ben een beetje een zeurpiet da weet ik wel hoor, maar ja... BTW mijn screenies vind je op http://www.nedlinux.nl/screenshots/
Als je jouw creenie erbij wilt hebben moet je me maar ffkes mailen dan.

en ik moet toegeven dat ik die MacOS X shots er ook wel zwaar cool er uitzien. Vooral die van een paar hierboven ergens... alleen die icoontjes lijken wel voor mongolen bedoeld zo groot..
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Anoniem: 13874
Gnome:

En IceWM, degene die ik voornamelijk gebruik. Lekker snel en tweakbaar:

Op m'n andere werkstationnetjes heb ik gewoon standaard Gnome en KDE2 staan
* Anoniem: 13874 moest nog ff free webspace regelen, aangezien zijn sig/icon al voldoende bandbreedte vreet

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Hehe... bij mij hebben ze geen keuze: OF ze gebruiken fijn GNU/Linux, OF ze gebruiken mijn compu nietOp zaterdag 21 juli 2001 03:06 schreef imdos het volgende:
...en een heel foute reboot knop voor als m'n zusjes er weer eens niks van snappen en naar Windows gaan

Iets geeft me het idee dat het toch nog steeds niet duidelijk isOp vrijdag 20 juli 2001 23:18 schreef Groot-Moefti het volgende:
[..]
Punt 1:
De topic heet "Post hier je Non-Windows screenshots :)" en waar komen ze mee aan? ja hoor met Windows screenshots die er allemaal precies hetzelfde uitzien...
Punt 2:
Kijk in je statusbalk en zie daar het forum.
Punt 3:
Je ziet allemaal coole Gnome, KDE, Enlightenment, WM, etc... desktops staan.
Dan moet het toch onderhand wel duidelijk weze niet??
Tsja, kon ik dat maar zeggen maar het is mijn computer niet! Ook al doe ik net alsofOp zaterdag 21 juli 2001 08:26 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Hehe... bij mij hebben ze geen keuze: OF ze gebruiken fijn GNU/Linux, OF ze gebruiken mijn compu niet
M'n eigen computer wordt veelal door m'n pa gebruikt (P200) en ik gebruik z'n nieuwe
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Anoniem: 26467
Jotti: Zo beter toch....Op vrijdag 20 juli 2001 22:42 schreef Jotti het volgende:
Insanepeanut: LOL
Resize em alleen ff wil je? Hij is zo grooooooot en duurt laaaaang om binnen te halen
Angelina Jolie ruled.... Dat is nou echt een echte gave babe man. Niet zo "meisjes" achtig, maar echt een spannend figuur, zowel figuurlijk als letterlijk bedoelt.Op vrijdag 20 juli 2001 16:48 schreef ProZa het volgende:
[..]
Yep ... Angelina Jolie ... een verschrikkelijke mooie dame !!!
Op vrijdag 20 juli 2001 22:42 schreef Jotti het volgende:
Insanepeanut: LOL
http://www.niorg.com/~cyril/snapshot.jpg
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Anoniem: 8385
Ondertussen kan ik al surfen op al mijn workstations via IP masq. , log ik remote in met SSH en heb ik al een webserver opgezet

Nu zou mijn plaatje moeten lukken
had de juist poort vergeten zodat enkel Telenetters het konden bekijken
Origineel achtergrondje zo'n wit plaatje met een rood kruisje erinOp zaterdag 21 juli 2001 23:56 schreef taranis het volgende:
Deze beginnende Linux gebruiker waagt zich er ook aan
Ondertussen kan ik al surfen op al mijn workstations via IP masq. , log ik remote in met SSH en heb ik al een webserver opgezet
[afbeelding]
Maar goed, je begint al minder "beginnend" te worden als je dat gedaan hebt
emmm ik kan het nochtans bekijken...Op zaterdag 21 juli 2001 23:58 schreef nelske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal je firewall in de weg zitten! Ik krijg een timeout namelijk.Op zondag 22 juli 2001 00:00 schreef taranis het volgende:
[..]
emmm ik kan het nochtans bekijken...
andere mensen kunnen het bekijkenOp zondag 22 juli 2001 00:02 schreef nelske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal je firewall in de weg zitten! Ik krijg een timeout namelijk.
Lijkt me sterk dat dit aan mij ligt eigenlijk

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ik krijg ook geen plaatje te zien hoor. Ik krijg connection refused (Linux/Galeon).
MrE:
LOL
als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)
Anoniem: 27132
Jotti, hoe krijg jij die proggies in de "systray" bij KDE2? Ik bedoel kijk maar naar Licq ofzo, daar staat gewoon een bloempje in je balk maar mij mij staat er dan zo'n knop met bloempje.. dus hoe krijg je zegmaar die knop weg?

Hier een shot van KDE's browser annex filemanager. Ik vind de preview-opties erg goed, al maakt het het geheel soms wat trager (rendering is wel non-blocking). De voor de gelegenheid ingestelde achtergrond laat Ulmo zien, heerser over het water in - inderdaad - de verhalen van Tolkien (staat op de voorkaft van Unfinished Tales).

Voor de mensen die het nog niet doorhadden: ik ben inderdaad fan van de boeken van Tolkien
Het geheel is nogal traag, maar ik kan dit niet op mijn eigen verbinding zetten en hypermart is nu niet wat je noemt echt snel...
[edit2] Ze staan nu bij gemini.luon.net, dankzij deadinspace. Met dank!
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

is allemaal kersvers en moet nog heel wat aan gebeuren
Ik snap je niet helemaal, maar je moet Licq iig met KDE support compilenOp zondag 22 juli 2001 16:10 schreef Shark het volgende:
[..]
Jotti, hoe krijg jij die proggies in de "systray" bij KDE2? Ik bedoel kijk maar naar Licq ofzo, daar staat gewoon een bloempje in je balk maar mij mij staat er dan zo'n knop met bloempje.. dus hoe krijg je zegmaar die knop weg?

(let wel, dit is m'n 2e (19") monitor, vandaar geen Cinema versie
blah blah...
Dit topic is gesloten.