Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
WindowMaker blijft rulen. Niet mooi toch mooi imho.
Binnenkort zal ik ook wel weer een mooi screenshotje maken van mijn desktopje hier.
Anoniem: 14625
Heather CarolinOp zaterdag 30 maart 2002 08:24 schreef Amin het volgende:
[..]
Weet iemand wie dit is ?
Anoniem: 24181
ken je playmatesOp zaterdag 30 maart 2002 15:48 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
Heather Carolin
Memory, the adult editionOp zaterdag 30 maart 2002 16:54 schreef sharky_k_ het volgende:
[..]
ken je playmates

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Straks even kijken. Ik ben eerst ftp.themes.org aan het mirrorenOp zaterdag 30 maart 2002 17:39 schreef Reflex het volgende:
[..]
WindowMaker owns bigtime... probeer t lopez theme maar es, die is moooiiiizwaar classy
Dat wil ik ook wel maar waar vind ik die ?*oeps*
Hier stond dus dat stukje over het Lopez theme
Omdat ik toch bezig ben: ftp://ftp.themes.org/pub/themes/wm/lopez-0.52-199908151443.tar.gz .Op zaterdag 30 maart 2002 19:22 schreef ProZa het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel maar waar vind ik die ?
Effe uitvinden waar ik ze neer moet poten en keuren
Je vergeet screenshotje postenOp zaterdag 30 maart 2002 20:08 schreef ProZa het volgende:
Thx !
Effe uitvinden waar ik ze neer moet poten en keuren
Anoniem: 48534

Draaiend: omniweb 4.1 beta 1, Snak 4.8.2 (Beste IRC-client voor MacOS), ICQ 3.0X, Itunes 2.0 en Quicktime player 5.0.2.
Ik heb de graphite-appearance aangezet, want dat vind ik mooier dan dat zuurstokkleurige stoplicht in mijn windows.
Het is een 20inch scherm, als je erop klikt krijg je dus de volle 20 inch!
Zou niet durven !!Op zaterdag 30 maart 2002 20:15 schreef zwik het volgende:
[..]
Je vergeet screenshotje posten.

klik voor ware grootte, en hij is groot !
Anoniem: 24181
ftp://www.omnigroup.com/pub/software/MacOSX/.sneakypeek/releases/

Theme + achtergrond is te vinden op: ftp.themes.org/pub/themes/wm/ en de bestandsnaam is: Natural Evolution-0.60.0-200002210255.tar.gz .
Sorry anders krijg ik de link niet goed
Verder moet er nog wel het een en ander bijgeschaafd worden aan de verschillende applicaties. Je kunt nog steeds niet iconen op raster uitlijnen

Hier kan je nog meer screenies vinden van de afzonderlijke programma's:
http://images.elle.dhs.org/screenshots/gnome/gnome2/
[deze advertentieruimte is te koop]
Anoniem: 50979
Ziet er toch wel een stukkie gelikter uit dan die van mij....
De laatste unstable voor gtk2Op maandag 01 april 2002 10:34 schreef Escuda het volgende:
Wat is dat voor versie van The Gimp?
Welk dock applet gebruik je voor datum en tijd ?Op maandag 01 april 2002 14:09 schreef LightYears het volgende:
<plaatje>
- Icepack Linux 1.9.8.1
- WindowMaker 0.8
- zelf gemaakt theme
- Wmusic (dock applet voor xmms)
- Gimp 1.2
edit:
- Gaim CVS
Dat is GIMP HEAD, de onstabiele versie van gimp die je nog niet wilt gebruikenOp maandag 01 april 2002 10:34 schreef Escuda het volgende:
Wat is dat voor versie van The Gimp?
Deze versie heeft als added bonus:
• missing features (Geen text tool bijvoorbeeld)
• meer crashes
• kewle icons (die zijn echt net nieuw, overigens)
• enz
Als je nuttige dingen met The GIMP wilt doen, moet je deze versie niet hebben
[ontopic]
Ik ben nu bezig GNOME2 te compilen, dus verwacht er binnenkort een screenshotje van
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 25021
Die is er zeker wel...Op dinsdag 26 maart 2002 11:10 schreef mithalph het volgende:
Nee, er is geen software voor BeOS![]()
Is het mogelijk op Linux/UNIX software te runnen onder BeOS? b.v. c/gtk+ progje...gebruikt BeOS een Xserver?
m.a.w. Lijkt BeOS een beetje op UNIX?
Anoniem: 49104
Ja je kunt X en GTK ook downloaden voor BeOS, dan kun je dus ook linux apps draaien onder BeOS als het goed is...Op maandag 01 april 2002 18:45 schreef compukid het volgende:
[..]
Die is er zeker wel...
Is het mogelijk op Linux/UNIX software te runnen onder BeOS? b.v. c/gtk+ progje...gebruikt BeOS een Xserver?
m.a.w. Lijkt BeOS een beetje op UNIX?
ja.Op maandag 01 april 2002 18:49 schreef compukid het volgende:
[..]
Is er genoeg software te krijgen voor ROS?
Kan je OpenOffice doc's openen? en m$Word?
- M$Word docs met Easywriter of Techwriter lezen/schrijven (openoffice ken ik niet). PDFs zijn trouwens ook te lezen/schrijven. De M$Word compatibility vind ik persoonlijk het beste van alle M$word 'klonen' .. ook lastige tabellen en grafieken worden zonder problemen overgenomen (ik heb ooit eens een vergelijk gedaan.. op http://www.iconbar.com vind je een column van mij).
Kan je Browsen? Java? Flash?
- JA, !Oregano, WebsterXL, Fresco allen browsers, Flash ook en Java ook
Kan je MP3'tjes luisteren? RealAudio?
- Ja, !AMPlayer mp3, en er is ook een realaudio client, alleen weetik daar de naam niet van.
Kan je DivX films bekijken?
- nog niet, over een maand wel (multiformat movieplayer in aankomst)
Kan je op een Apple/Unix/Windoos/Novell netwerk komen?
- ja, ja, ja en ja
En ter aanvulling:
- photo manipuleer applicatie !Photodesk is photoshop like, zelfde functies, maar beter qua gebruik imo.
- vectorgraphics kun je met !Drawworks maken.. schitterend gewoon, transparency is echt goed.. beter dan de windows kloon XaraX.
voor meer details moet je maar eens mailen kidpaddle@bemail.org
Anoniem: 42396
Afgezien van al die problemen die je hebt, moet zeggen dat het er wel cool uitziet. Hmm, GtkHTML.. belooft wel wat, werkt die ook sneller dan Mozilla?Op maandag 01 april 2002 02:28 schreef RG© het volgende:
*GNOME 2.0 beta 3*
GtkHtml werkt op zich al aardig. Maar er ontbreekt nogal wat functionaliteit op het moment. Ook is het nog niet bepaald snel, al is de snelheid in een paar maanden vertienvoudigd heb ik zo het idee...Op dinsdag 02 april 2002 09:57 schreef cr33p het volgende:
Afgezien van al die problemen die je hebt, moet zeggen dat het er wel cool uitziet. Hmm, GtkHTML.. belooft wel wat, werkt die ook sneller dan Mozilla?
Er moet zeker nog flink aan gesleuteld worden, maar het belooft wat goeds te worden voor Gnome > 2.0
Nou, ik vindt het leuk dat je erover begint en ik zal je vertellen .......... ik heb absoluut helemaal geen ideeOp dinsdag 02 april 2002 18:10 schreef zwik het volgende:
Even een vraagje aan ProZa. Hoe/wat is die E in je screenshot? Hij zit steeds linksboven bij je windowtjes.
Ben al een n00b wat linux betreft en draai nu ook nog voor het eerst WM, dus .......... dat zegt genoeg denk ik zo
Mocht iemand wel een idee hebben dan graag hier neerplanten, dan weet ik het ook.
Het is overigens clickable, maar het doet uiteraard niets.
<edit>
Schiet mij wel een andere vraag binnen. Het vierkantje wat links naast mijn E zit laat het scherm verdwijnen, maar waar blijft het ? en hoe haal ik het terug ?
</edit>
Anoniem: 25021
/dev/nullOp dinsdag 02 april 2002 18:59 schreef ProZa het volgende:
Het vierkantje wat links naast mijn E zit laat het scherm verdwijnen, maar waar blijft het ? en hoe haal ik het terug ?
Dat kan, maar het proces blijft draaien. Lijkt me toch niet dat dat de bedoeling is van die knop.Op dinsdag 02 april 2002 19:55 schreef compukid het volgende:
[..]
/dev/null![]()
Iemand nog een idee waar die E van mij van is ?
Nu die E nog
Als je debian een beetje gewend bent, is de overstap naar gentoo dan niet zo moeilijk
Anoniem: 26345
ach ik ben van SuSE overgestapt op gentoo dus dan lijkt me dat het vanaf debian ook niet zo'n probleem zal zijnOp dinsdag 02 april 2002 20:20 schreef Newjersey het volgende:
ik had een vraagje.
Als je debian een beetje gewend bent, is de overstap naar gentoo dan niet zo moeilijk
Op dinsdag 02 april 2002 20:20 schreef Newjersey het volgende:
ik had een vraagje.
Op zondag 24 maart 2002 01:24 schreef nelske het volgende:
Ten eerste is er uiteraard ruimte voor wat vragen en discussie in dit topic, ik wil alleen wel verzoeken dit enigszins tot een minimum beperkt te houden, aangezien het bedoeld is als screenshot topic
woops, sorry nelskeOp woensdag 03 april 2002 01:39 schreef nelske het volgende:
[..]
[..]
Anoniem: 3238
ik heb geen id wie t is, komt uit de huiskamer, met mooie jonge meiden thread ofzowOp woensdag 03 april 2002 09:11 schreef yeadder het volgende:
[..]
wie is die dame die je daar hebt als achtergrond?
zou je die online willen zetten of een linkje willen neer zetten?
plaatje:
wallpaper
ThanxOp woensdag 03 april 2002 13:27 schreef Reflex het volgende:
[..]
ik heb geen id wie t is, komt uit de huiskamer, met mooie jonge meiden thread ofzow
plaatje:
wallpaper
en met trots de mijne

gnome 1.4
sawfish als window manager.
en nautilus
het orgineel staat hier
heeft er iemand nog tips zodat ie mooier en of effectiever wordt?
MegaTokyo.com ?Op woensdag 03 april 2002 13:03 schreef el_dudeness het volgende:
[..]
waaah!.. ik zoek die webpage waar dit plaatje van gekaapt is.
iemand??
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Anoniem: 45678
ik vond btw redhat 7.1 een beetje saai, en ik weet dat je eerst ff ervoor moet gaan zitten om wat leuke wallpapers enzo te installen maar toch... En ik zie hier allemaal leuke screenies
Ik hoop dat ppl hier daar ff gehoor aan geven en met een paar toetaanslagen erbijzetten welke linux ut is (doen sommige/meeste al), thx
Ik kan alleen strips en een store vindenOp donderdag 04 april 2002 14:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
MegaTokyo.com ?
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
hoe je desktop er uit ziet heeft niks te maken met het feit of je LFS draaid of mandrake (om maar twee uiterste te noemen) maar met het feit of je KDE of GNOME gebruiken en welke window manager, welke theme etc. etc.Op donderdag 04 april 2002 14:28 schreef novagamer het volgende:
kijk dit is nou een leuk draadje, ik heb daarom een vraagje aan de posters of ze er ook ff bijzetten welke linux ut is enzo. Ik wil namenlijk zelf ook wat experimenteren met linux, ik heb zelf al redhat 7.1 gedraait. Als jullie er dus ff bij willen zetten wat het is kan ik dat eens proberen.
ik vond btw redhat 7.1 een beetje saai, en ik weet dat je eerst ff ervoor moet gaan zitten om wat leuke wallpapers enzo te installen maar toch... En ik zie hier allemaal leuke screenies
Ik hoop dat ppl hier daar ff gehoor aan geven en met een paar toetaanslagen erbijzetten welke linux ut is (doen sommige/meeste al), thx
de meest hebben onder hun desktop plaatjes (
is idd megatokyo.com ik heb die walls ergens anders gevonden (heb er 3)Op donderdag 04 april 2002 14:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
MegaTokyo.com ?
zal als ik thuis ben ff gaan zoeken naar de url
anders zet ik ze wel ff op een server
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
KDE 3.0 met iKons 0.6 en 'Quartz' als vensterdecoratie.
(klik voor de volle 1024x768, ~ 240 Kb)
Noatun heeft blijkbaar nog wat moeite met het bepalen van de lengte van VBR mp3's, die nummers van Heather Nova zijn namelijk niet over de 20 min.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Anoniem: 36675
[url="http://"http://www.shoikan.org/shodesk.jpg"]

Slackware 8.0
KDE 3.0.5 (?) uit de CVS van vanochtend
Wallpaper hier
Windowdecoration Glow
Mosfet's Liquid 0.9.2
Slick 1.3 (icons)
Programma's:
Konqueror
Konsole
KXICQ2 (in systray)
KMerlin 0.3.4pre3 (in systray)
KVirc 3 CVS (in systray)
de skin heb ik hier vandaan megatokyo winamp skinOp woensdag 03 april 2002 13:03 schreef el_dudeness het volgende:
[..]
waaah!.. ik zoek die webpage waar dit plaatje van gekaapt is.
iemand??
de wallpapers kon ik niet meer vinden waar ik die weg heb
maar hier zijn de 3 die ik heb (heb ze maar door tar heen gehaald eentje is 2,6 mb groot (1600x1200)

plaatje1

plaatje2

plaatje3
(chello doet raar hier dus downen kan wel ff duren)
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
MDK 8.2 gnome & final fantasy with xine
....
te zat voor thumbbails
[edit nelske]
Allemaal leuk en aardig maar de consequentie is wel dat ik er een link van gemaakt heb i.p.v. een image-tag. Iedereen heeft zich tot nog toe netjes gehouden aan de maten/thumbnails!
cd /pub && more beer
mooie pron downloadsOp vrijdag 05 april 2002 02:56 schreef ny-hardcore het volgende:
http://members.home.nl/k.erens/screenshot.jpg
MDK 8.2 gnome & final fantasy with xine
....
te zat voor thumbbailsNaghty nurses heeft voorrang
[edit nelske]
Allemaal leuk en aardig maar de consequentie is wel dat ik er een link van gemaakt heb i.p.v. een image-tag. Iedereen heeft zich tot nog toe netjes gehouden aan de maten/thumbnails!

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
kewlOp vrijdag 05 april 2002 21:39 schreef The_Surfer het volgende:
Een nieuwe screenshot van mijn oude computer met fluxbox als WM. Fluxbox is gebaseerd op blackbox en heeft superhandige tab-functies. Je kan daarmee verschillende vensters (zoals twee aterms) onder een groep samenvoegen met tabs zoals bijv. Mozilla.
[afbeelding]
Ziet er goed uit zeg.Op vrijdag 05 april 2002 21:39 schreef The_Surfer het volgende:
Een nieuwe screenshot van mijn oude computer met fluxbox als WM. Fluxbox is gebaseerd op blackbox en heeft superhandige tab-functies. Je kan daarmee verschillende vensters (zoals twee aterms) onder een groep samenvoegen met tabs zoals bijv. Mozilla.
[afbeelding]
Die ga ik ook eens proberen.
If it bleeds, it can be killed!
Die zit bij het daft-theme: http://fluxbox.sourceforge.net/download/themes/contrib/rj_daft.tar.bz2Op vrijdag 05 april 2002 22:11 schreef Ceyene het volgende:
[..]
kewl- kun je die background hier posten?
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
MDK 8.1
KDE 2.2
Mosfet's liquid
Ikons iconen
verder shell en Gkrellm met theme pack
en XMMS met een theme die er al bij zat.
Op andere desktop draai ik OpenOffice641D
en mozillawebbrowser
MDK8.2 heb ik geprobeerd, maar vond 8.1 toch iets fijner...
“The world is a book and those who do not travel read only one page”
URL:
http://gerard.t35.com/pics/linux.jpg

hhmmm je moet de url ff copy pasten... anders werkt ie niet
“The world is a book and those who do not travel read only one page”
WHOOOT mag ik die achtergrond van jou??? icq:59164422Op zondag 24 maart 2002 02:53 schreef luc het volgende:
Ik heb de mijne nog een klein beetje getweaked:
Kde3 rc3 @ slackware 8.0
Meer shots te vinden op http://luc.hostservices.nl/dumps_fotos/
Op zaterdag 06 april 2002 19:50 schreef Qorne het volgende:
WHOOOT mag ik die achtergrond van jou??? icq:59164422
Zie http://www.penguincomputing.com/about/tux.php
Iemand nog GNOME2-screenies? Die zijn nog wat schaars in dit topic, zou een mooie aanvulling zijn
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Hier staan er een aantal:Op zaterdag 06 april 2002 20:03 schreef odysseus het volgende:
Iemand nog GNOME2-screenies? Die zijn nog wat schaars in dit topic, zou een mooie aanvulling zijn.
http://images.elle.dhs.org/screenshots/gnome/gnome2/
Anoniem: 10300
Mac OS X Server

En? Er zijn toch geen eisen over welke versie je moet laten zien of zo?Op zaterdag 06 april 2002 23:03 schreef sharky_k_ het volgende:
1e en 3e zijn geneens van versie 10.0 en 2e is ouder dan 10.1
ze problem iz zat joe must post joor oown desktop, zie topic 'post hier JE non-windows screenshots'.. en niet plaatjes die je van e.o.a. site gejat hebt.Op zondag 07 april 2002 00:16 schreef Ceyene het volgende:
[..]
En? Er zijn toch geen eisen over welke versie je moet laten zien of zo?- wasstheproblum?
ja, maar dat zei die niet... hij had het over de versie van het OS, niet over het feit dat de screenshots niet van de poster zelf zijn.... en praat GDVR#^@&Op zondag 07 april 2002 08:52 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
ze problem iz zat joe must post joor oown desktop, zie topic 'post hier JE non-windows screenshots'.. en niet plaatjes die je van e.o.a. site gejat hebt.

nouuu volgens mij was t wel serieus bedoeld... hoe t ook zij, ik zal strax eens een screenie up gooien van de ECHTE OS X ServerOp zondag 07 april 2002 12:10 schreef sharky_k_ het volgende:
zie de smile... het was helemaal niet serieus bedoelt... tjonge tjonge relax
helaas, t zijn geen echte screenies... t ging mij er destijds namelijk om, om te bewijzen dat OS X rhapsody is (afgezien van de uname -a command output) deze laat zien dat Blue Box geinstalleerd word... op intel computers zou dit de YellowBox gaan heten...

[img]"http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk3-klein.png"[/img]
<a href="http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk4.png">[img]"http://tweakers.net/~crew/Martin/screen/schermafdruk4-klein.png"[/img]</a>
Draait overigens op 2.4.18 kernel op een (oorspronkelijke) Slackware 8.0 installatie met XFree86 4.2.0 en Mosfet Liquids theme. Icons zijn Connectiva Crystal icons.
Kde3
Liquid Mosfet
Kmerlin
Kxicq2 (uit emerge zelf ebuild gehacked, alleen icoon is nog niet mooi)
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Welke kmerlin versie is dat?? ik heb nu kmerling 0.3.4pre3 maar die is nogal brak (buggerig zeg maar)Op maandag 08 april 2002 21:16 schreef rlensen het volgende:
Mijn frisse Gentoo install
afbeelding
Kde3
Liquid Mosfet
Kmerlin
Kxicq2 (uit emerge zelf ebuild gehacked, alleen icoon is nog niet mooi)
mmmmmOp maandag 08 april 2002 22:30 schreef Ramon het volgende:
snapshotje mandrake 8.1
http://www.xs4all.nl/~gala/snapshot.png
hij doet het niet
hij geeft ee mooi rood kruisje
die van mij was niet echt serieus bedoeld nee, die van hem welOp zondag 07 april 2002 12:10 schreef sharky_k_ het volgende:
zie de smile... het was helemaal niet serieus bedoelt... tjonge tjonge relax

Anoniem: 30676
Nu niet meer ;-)Op maandag 08 april 2002 22:40 schreef yeadder het volgende:
[..]
mmmmm
hij doet het niet

en hier de grote versie
Anoniem: 7128
De enige skin van Xine die me tot nu toe bevalt is de originele.
Mijn ook maar ik denk zal eens wat anders posten.. kweet zo de naam niet maar zat standaard bij de rpmOp dinsdag 09 april 2002 11:12 schreef MarcelP het volgende:
Ehh, ik zal maar niet ingaan op de video die je daar afspeelt, maar welke skin is dat van Xine?
De enige skin van Xine die me tot nu toe bevalt is de originele.
eeej... waar heb je die desktop wallppr vandaan?!Op dinsdag 09 april 2002 09:26 schreef Ramon het volgende:
[..]
Nu niet meer ;-)
[afbeelding]
en hier de grote versie
http://www.73lab.comOp dinsdag 09 april 2002 13:35 schreef Ceyene het volgende:
[..]
eeej... waar heb je die desktop wallppr vandaan?!![]()
rode kruisjes?? overloper!Op maandag 08 april 2002 22:40 schreef yeadder het volgende:
Dit topic is gesloten.