[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ach, die versla ik zo vaakOp maandag 15 april 2002 12:37 schreef Tampie2000 het volgende:
gister nog van QuestGamer gewonnen @ DM.
dies best goed
Wij kennen elkaars tactiek onwijs goed, omdat we al ruim een jaar tegen elkaar spelen...
Hehe jaOp maandag 15 april 2002 15:34 schreef Tielenaar het volgende:
Ach, die versla ik zo vaak, maar hij mij ook heel vaak...
Wij kennen elkaars tactiek onwijs goed, omdat we al ruim een jaar tegen elkaar spelen...
Soms heb ik een goeie dag (gister won ik een keer met 30-20 in Hyperblast en in Deck16 ook al), soms hij
UT blijft errug lachen vind ik! Ga straks wel weer ff fraggen
DM is het leukst.
maar CTF-Face op Instagib rulez ook wel vind ik. Had een keer 2x de vlag gehaald (we speelden 6 tegen 6 ofzo) en daardoor won mijn team
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Dat is juist mooi. Bij Instagib moet je tenminste nog richten, wat je bij NM veel minder hebt.Op maandag 15 april 2002 18:07 schreef raptorix het volgende:
De server staat al dagen op insta
🌞🍃
Ik houd het voorlopig wel even bij LAN
P.S. Instagib roeleert
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
mjah dagen....ligt dan aan de tijd dat jij joint. Ding heeft gister vrij lang NW gestaan totdat iemand mij messagede of ik ff wou switchen, en dat was gisteravond. Dus dagen is nogal overdrevenOp maandag 15 april 2002 18:07 schreef raptorix het volgende:
De server staat al dagen op insta

Verwijderd
don't do drugs m'kay?Op maandag 15 april 2002 18:22 schreef DR het volgende:
[..]
mjah dagen....ligt dan aan de tijd dat jij joint. Ding heeft gister vrij lang NW gestaan totdat iemand mij messagede of ik ff wou switchen, en dat was gisteravond. Dus dagen is nogal overdreven
Dus ik weet niet wie er i de buurt is van de admins, maar alvast bedankt
That would have been meOp maandag 15 april 2002 18:22 schreef DR het volgende:
[..]
Ding heeft gister vrij lang NW gestaan totdat iemand mij messagede of ik ff wou switchen, en dat was gisteravond.
wat ging het vanmiddag goed met mij en nu net sleeeeeecht!
vet bagger...
doneOp maandag 15 april 2002 22:10 schreef KillerB het volgende:
Ik kom namens een aantal users vragen of de server door iemand op InstaGib kan worden gezet
Dus ik weet niet wie er i de buurt is van de admins, maar alvast bedankt
fuck heb ik wat gemist?Op maandag 15 april 2002 15:16 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Ja, die vraag heb ik ook weleens....
Beter dat er 2 UT servers komen. 1 vor insta en 1 voor NW...Er zijn wel 3 CS servers, maar maar 1 UT... Het is niet eerlijk
What happend?
nog niksOp maandag 15 april 2002 23:26 schreef MaZe het volgende:
[..]
fuck heb ik wat gemist?
What happend?
Niks, maar maybe heeft Mol nog een bak + 100mbit lijn over.Op maandag 15 april 2002 23:26 schreef MaZe het volgende:
[..]
fuck heb ik wat gemist?
What happend?
Verwijderd
Hier deed ik 4 minuten mee, de rest 10 minuten, check mijn pfh
Dit was gewoon total ownage
Nee, zit hier alleen met een standaard ADSL lijntje..Op dinsdag 16 april 2002 01:21 schreef DR het volgende:
[..]
Niks, maar maybe heeft Mol nog een bak + 100mbit lijn over.
Maar, kan er niet 1 CS server stopgezet worden, zodat er dus 2 CS en 2 UT servers zijn?? Dat lijkt mij een eerlijkere verdeling.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Weet er iemand misschien wat voor font er gebruikt wordt in UT voor de tekst die tijdens het 'chatten' in beeld komt...
gaarna antwoord terwijl ik...

Hier is ie:
En dankzei een hele tijd zitten te proberen, springen, dodgen, schieten en duwtjes geven is het eindelijk gelukt om hem eens van de andere kant te kunnen zien.
Zo zie ie er van boven uit:
Dit is het uitzicht in het midden:
En dit is het uitzicht aan de andere kant.
Later kwam stanley er ook nog bij, die ook omhoog geschoten werd door ShArK. Bedankt.
En dankzei Djazz is het ook weer gestopt, omdat die ons heeft doodgeschoten.

Sorry voor de vele pics, maarja, koop dan maar een breedband verbinding.
🌞🍃
Verwijderd
Kwas er al maare kheb ook al een topic lopen in de HKOp dinsdag 16 april 2002 14:00 schreef DataBeest het volgende:
Oke, iedereen kent wel deze berg in Etarnalcave wel hè?
Hier is ie:
[afbeelding]
En dankzei een hele tijd zitten te proberen, springen, dodgen, schieten en duwtjes geven is het eindelijk gelukt om hem eens van de andere kant te kunnen zien.
[afbeelding]
Zo zie ie er van boven uit:
[afbeelding]
Dit is het uitzicht in het midden:
[afbeelding]
En dit is het uitzicht aan de andere kant.
[afbeelding]
Later kwam een andere dude er ook nog bij, waarvan ik de naam kwijt ben.
Ere aan SnArK, die me er mee geholpen heeft.
En dankzei Djazz is het ook weer gestopt, omdat die ons heeft doodgeschoten.
Sorry voor de vele pics, maarja, koop dan maar een breedband verbinding.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/469614
Maar het was weer geweldig !!!
Een 2e UT server komt misschien wel, als de comp het kan hebben. Er blijven 3 cs servers, daar kan en wil ik niets aan veranderen.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

die raketten die er vliegen zijn van mij, en na deze screenshot vuurde ik er nog meer af...
bugje???
Lagje!Op dinsdag 16 april 2002 15:56 schreef gabberjoost het volgende:
check dit:
[afbeelding]
die raketten die er vliegen zijn van mij, en na deze screenshot vuurde ik er nog meer af...
bugje???
neuh, had een ping van 40 of zo...Op dinsdag 16 april 2002 16:26 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
Lagje!
Vind ik ook! Gewoon 2 UT serversOp dinsdag 16 april 2002 18:03 schreef UT-ROCKS het volgende:
2 servers
1 natuurlijk INSTA
Maar eh geinige plaatjes hoor Databeest!
Steeds rejected by server
Zo nog es proberen
Verwijderd
1e 2 spelletjes waren NW, en dat gaat mij niet altijd goed af...
toen Insta, lang geleden dat ik het gedaan had, dus ff wennen weer, maar toch een respectabele 4e plaats bij Deck16
toen een insta CTF (mijn specialiteit
en toen Eternal cave, de 1e 2 kills gehaald, toen moest ik ff iemand bellen, met spoed, en daarna nog ff (na 10 minuten weg) tot de 21 kills, en toen ben ik gekapt
IK KON HET NOG!!
woei, was vroeger echt goed, anders had ik het nu niet meer zo gekund...
Verwijderd
laat maar, hij doet het nu wel weer, maar is van insta afgehaald
Deck16 NW: 1e geworden met +11 (tegen 10 andere)
Daarna CTF-Face: 2 keer vlag gecaptured en 1e geworden van mijn team, we wonnen met 5-0
Verwijderd
zekerz dat haal ik niet vaak een score van 234Op dinsdag 16 april 2002 23:30 schreef Robin Vreuls het volgende:
jeetje, wat was dat net een vet potje
het lijkt erop dat de meeste gotters geeen instagib kunnen.
Verwijderd
Krijg steeds een General Protection Fault.... Grrr..
jep, en nog heb je in de ngstats meer punten gekregen dan ikOp dinsdag 16 april 2002 23:37 schreef Fewture het volgende:
Ik ging net lekker op deck16, paar killingspree's en dan.. Dan kapt UT er weer mee! GVD! (sorry)
Krijg steeds een General Protection Fault.... Grrr..
ik heb trouwens nog nooit zo veel kills gehad. 223! absurd!
maar wel cool! en ook daarbij heb ik ngstats punten verloren. HET IS NIET MEER EERLIJK!!!
maar was wel vet potje op zich
Verwijderd
Verwijderd
Edit: Die server roelt wel hoor hé!! Ping van 20 had ik geloof ik. Echt netjes is dat!Op dinsdag 16 april 2002 23:45 schreef Fewture het volgende:
Mijn aim was redelijk.. Was net aan het opschuiven naar plaats 1 dat ik eruit vloog. Ik weet niet wat ik moet doen om die fout eruit te krijgen. Echt kut is dat.
Arghh. verkeerde knopje
je had ping 33, ik 80, meestal heb ik rond de 60...Op dinsdag 16 april 2002 23:47 schreef Fewture het volgende:
[..]
Edit: Die server roelt wel hoor hé!! Ping van 20 had ik geloof ik. Echt netjes is dat!
Arghh. verkeerde knopje
dat krijg je met veeeeeel spelers en een simpel ADSL lijtje...
Verwijderd
Ik heb een MAXX abo.. Pingt lekker zal ik maar zeggen. Nadeel is alleen dat mensen gaan zeiken dat je een lage ping hebt. Alsof ik daar wat aan kan doen..Op dinsdag 16 april 2002 23:52 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
je had ping 33, ik 80, meestal heb ik rond de 60...
dat krijg je met veeeeeel spelers en een simpel ADSL lijtje...
tuurlijk!Op dinsdag 16 april 2002 23:55 schreef Fewture het volgende:
[..]
Ik heb een MAXX abo.. Pingt lekker zal ik maar zeggen. Nadeel is alleen dat mensen gaan zeiken dat je een lage ping hebt. Alsof ik daar wat aan kan doen..
gewoon volop blijven downloaden ernaast
zo een lage ping verklaart misschien ook waarom ik minder kills had dan arj...
of ik was gewoon slechter, die reden klinkt logischer.
maar ik lag wel eerst 30 kills achter en nu nog maar 11!
* DR hand opOp dinsdag 16 april 2002 23:35 schreef borganism het volgende:

Verwijderd
Dat potje insta DM Fractal was ook niet onaardig...hehehe
Op dinsdag 16 april 2002 23:35 schreef borganism het volgende:
[..]
zekerz dat haal ik niet vaak een score van 234
Ik vind het fijne van insta dat iedereen hetzelfde wapen heeft en unlimited ammo, bij gewone DM is het wel eens frustrerend dat je voordat je een fatsoenlijk wapen hebt alweer dood bent. En je leert er goed van mikken.

Verwijderd
>)(c MSAM!!! een waardig tegenstander tijdens CTF FACE! kennelijk een memorabel potje voor velen geweest.Op woensdag 17 april 2002 08:51 schreef Emcee het volgende:
mr_J!!!
zo
Het gaat bij CTF om de vlag halen slimmerdOp dinsdag 16 april 2002 23:57 schreef Tielenaar het volgende:
of ik was gewoon slechter, die reden klinkt logischer.
maar ik lag wel eerst 30 kills achter en nu nog maar 11!
Als je dat nou is geprobeerd had, je hebt met 5-0 verloren!!! Duurde wel 45 minuten dat potje he? Aaaaargh, kewl
Verwijderd
/me gaat ook een hand opOp woensdag 17 april 2002 00:37 schreef DR het volgende:
[..]
/me hand op
Neuh, ik KAN het wel, maar ik word er te moe van... Saai man, alleen maar zo'n rooie straal

Verwijderd
hoer
bitch
snol
kreng
slet
kreng
tang
sloerie
teef
slettebak
Daar moet je tenminste nog richten.Op woensdag 17 april 2002 10:02 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[..]
* kamerplant gaat ook een hand op
Neuh, ik KAN het wel, maar ik word er te moe van... Saai man, alleen maar zo'n rooie straal
Bij NW heb je dat niet eens, het is maar een beetje in het rond schieten en je ziet wel wat er gebeurt..
Bij instagib heeft dat dus geen zin, gewoon richten en dood ben je. Klaar, en verder geen gezeur.
🌞🍃
Verwijderd
leuk he?Op dinsdag 16 april 2002 23:35 schreef borganism het volgende:
/me is instagib-maniac
Verwijderd
Ja...lukraak knallen, blik op oneindig zeker. nadeel van insta gib vind ik dat je minder kunt anticiperen op je tegenstander. Prachtige 'fire&forget' acties kom je dus niet tegen....je weet wel die acties waarmee ik jou regelmatig 'cream'Op woensdag 17 april 2002 08:51 schreef Emcee het volgende:
mr_J!!!
Ik vind het fijne van insta dat iedereen hetzelfde wapen heeft en unlimited ammo, bij gewone DM is het wel eens frustrerend dat je voordat je een fatsoenlijk wapen hebt alweer dood bent. En je leert er goed van mikken.
[afbeelding]
(I'm gonna open a can of WHOOPASS tonight)
NW rulez
Verwijderd
Met oprechte excuses *schaamtzich*Op woensdag 17 april 2002 12:35 schreef Emcee het volgende:
En bedankt voor de backup he mr J!!! |:(|:(
Het was bedoeld als 'motivational speach' en uitdagende en opruiende opmerking...oftwel UT giet oan vanavond
WE JUST GOOD! DUCK & COVER >)(<
Als er iemandd met pump op je afkomt voelt dat net alsof er zo'n alien beestje op je afkomt om eens op je gezicht te gaan zitten...
maarreh raptorix ik heb goed geslapen hoor, wel een beetje te kort maar ja...(ik=M_MSAM)
Verwijderd
Back-humpin' homo-stalker ideeOp woensdag 17 april 2002 12:43 schreef Emcee het volgende:
pump only sucks....ken je die film alien?
Als er iemandd met pump op je afkomt voelt dat net alsof er zo'n alien beestje op je afkomt om eens op je gezicht te gaan zitten...
maarreh raptorix ik heb goed geslapen hoor, wel een beetje te kort maar ja...(ik=M_MSAM)

do NOT duck & cover
Et was leuk om je ff te pestenOp woensdag 17 april 2002 10:29 schreef GT_7of9 het volgende:
DR, omin lame n00bie, zomaar sniper weghalen in dm-morpheus....j00 big w4nk3r.....
ROFLOL..... Nofi verder hoor, maar met normal weapens niet hoeven te mikken en gewoon in het rondschietenOp woensdag 17 april 2002 10:54 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Daar moet je tenminste nog richten.
Bij NW heb je dat niet eens, het is maar een beetje in het rond schieten en je ziet wel wat er gebeurt..
Bij instagib heeft dat dus geen zin, gewoon richten en dood ben je. Klaar, en verder geen gezeur.

Volgens mij ben je een beetje een noob op UT gebied ofzo. ik wil insta echt niet afkraken, je hebt er best skills voor nodig. Alleen ik vind het saai. Met NW heb je kennis van de map nodig om bijvoorbeeld de shield belt op het goede moment te pakken, kennis van de wapens. Skills om in verschillende situaties het goede wapen te pakken enzovoort.
En nog even over dat in de rond te knallen dat het dan wel lukt. Met de sniperrifle zal je dan weinig kills maken. Ok, in dreary met een flak gaan spammen kan iedereen, maar kill jij de FC op lava maar eens als hij halverwege is met een combo van de shock ofzo... Dat doe je niet zomaar. Je hebt daar ten eerste gevoel voor nodig, want je weet niet precies wanneer de "bal" (secondaire fire) bij die persoon is. Op dat moment knal je de "straal" (primary fire) door de bal heen. Bij insta knal je gewoon. Bij NW heb je skills nodig lmfd
Ik kan zo nog wel een uurtje doortypen, maar mijn mening lijkt me zo wel duidelijk. Dit is dus geen flame tegen IG spelers.
Wat me meest stoort aan insta is dat het gewoon buggy is, ik heb het vaak genoeg op lans gespeelt waar ping 10 was en geen pl, en dat je gewoon 3 keer door iemand heen schiet zonder dat ie sterft.
het is voormij een andere methode van spelen.
dus...
Mee eens, maar als eindelijk de NW spelers opgehouden zijn met zijken, dan beginnen de instagibbers weer. Ik denk ik zet mijn mening er nog maar ff bij..Op woensdag 17 april 2002 13:36 schreef P3PP3R het volgende:
ik vind niet dat je nw met instagib moet gaan vergelijken.
het is voormij een andere methode van spelen.
Zullen we er nu maar gewoon mee stoppen en hopen dat er 2 UT servers komen van tweakers... 1 met instagib en 1 met normal weapons!!!
dat was ik nog vergeten erbij te zettenOp woensdag 17 april 2002 13:44 schreef -=MOL=- het volgende:
Zullen we er nu maar gewoon mee stoppen en hopen dat er 2 UT servers komen van tweakers... 1 met instagib en 1 met normal weapons!!!
ik hoop het in ieder geval
dus...

Doe mij maar Normal Weapons Domination
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dus of het echt een nadeel is? Het speelt iig wel kut.
Zelf heb ik gelukkig altijd een vrij lage ping, zit op een goede verbinding van de universiteit
Draai zelf ook wel eens een server (de 'fraggelgrot') maar niet zo heel erg vaak, m'n pc staat toch te onregelmatig aan
Me too!Op woensdag 17 april 2002 13:48 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Dan ben ik alleen op die NW server
Maar bij NW is dat veel minder. NW rulez
Maar als er 2 servers komen ben ik bij beide veel te vinden hoor.
FF een poll gemaakt voor de duidelijkheid, daar mag de flame insta vs NW verder gaan van mij, hier niet meer
Verwijderd
Vanmiddag was lachen btw. Arj kreeg er flink van langs.. *HEADSHOT* Lol..
En idd dat potje CTF-Face.. Dat duurde lang! En toen ie af was begon het weer overnieuw!!
Nou, dat klopt toch niet helemaal vind ik. Ik heb (bij mijn vorige provider) zelf vaak met ping 120/130/140 NW gespeeld op (de verkeerdeOp woensdag 17 april 2002 16:27 schreef QuestGamer het volgende:
Bij Insta is een lage ping wel belangrijk idd, da's wel jammer.
Maar bij NW is dat veel minder. NW rulez
Maar bij Instagib, speel ik vaak nog mee voor een plaats in de top 3 met ping 120/130. Gelukkig heb ik tegenwoordig vaak ping 80.
Doe ik ook wel eens bij 'teamgenoten' indien zij constant respawn-kills lopen te maken en ik hoor/zie/merk het. Schiet ze gewoon de afgrond in.Dan nog een paar kippen die gaan zitten zeuren over snipers. Schiet ze er dan af denk ik dan. Zal wel weer aan mij liggen.. Zie je de hele tijd woorden als "lame" enzo verschijnen.. Ik ga ze altijd gewoon halen als ze aan het campen zijn. Heenlopen en afschieten
"The fastest code, is the code that is never called."
ja man, echt niet normaal jij!Op woensdag 17 april 2002 19:15 schreef Fewture het volgende:
Ach..insta of normaal.. Schiet jullie allemaal naar de %%$@%^.. LOL
die arj is ook veels te goed.
wel leuk, tegen goeie spelers spelen, tis alleen zo onwijs slecht voor mijn NG stats (niet dat dat boeit, maar ook weer wel)
(doe mij maar NW)
wel vreemd dat ze soms zo onwijs kwaad worden als je ze naar beneden schiet
Hoe kan jij nou zo snel dalen? je speelt onwijs goed!Op donderdag 18 april 2002 00:34 schreef Emcee het volgende:
Gebruik ze nog maar net, maar weet het nu al, ngstats zuigen idd
oftewel ik daal met stip
Ik stijg alleen maar de laatste tijd en ik weet zeker dat jij beter bent...
Maar ach wat die ngstats zeggen ook niet alles, ik speel liever een leuk potje ipv steeds op mn stats t emoeten letten.
Enneh ik speel niet slecht (al heb ik zo mn dagen) maar kan ook nog wel wat beter,
Gisteren nog dik verloren van raptorix die steeds met de impact hammer rondliep..was niet te doen hehe
Verwijderd
Zegt die andere speler opeens (SirWilliam) : Wat ben je aan het doen
Ik: Je gaat niet dood
SirWilliam : Ik zit bij jouw in het team
Ik : Oeps...

Ik zat op dat moment namelijk bij het blauwe team, terwijl ik even daarvoor op een andere server CTF had gedaan met een rood team.
Heb ik wel eens vaker dat ik op de verkeerde speler schiet.
Wil wel eens vaker gebeuren dat ik de teamkleuren even niet uit elkaar kan houden.
Verwijderd
Je hebt gelijk hoor! Dat zou toch een mooie oplossing zijn. Maarreh...nu wil ik niet zeiken, maar zijken schrijf je met een 'ei'Op woensdag 17 april 2002 13:44 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Mee eens, maar als eindelijk de NW spelers opgehouden zijn met zijken, dan beginnen de instagibbers weer. Ik denk ik zet mijn mening er nog maar ff bij..
Verwijderd
HAHAHA EINDELIJK IEMAND DIE HET BEGREPEN HEEFT!!Op woensdag 17 april 2002 19:15 schreef Fewture het volgende:
Ach..insta of normaal.. Schiet jullie allemaal naar de %%$@%^.. LOL
Vanmiddag was lachen btw. Arj kreeg er flink van langs.. *HEADSHOT* Lol..
En idd dat potje CTF-Face.. Dat duurde lang! En toen ie af was begon het weer overnieuw!!Dan nog een paar kippen die gaan zitten zeuren over snipers. Schiet ze er dan af denk ik dan. Zal wel weer aan mij liggen.. Zie je de hele tijd woorden als "lame" enzo verschijnen.. Ik ga ze altijd gewoon halen als ze aan het campen zijn. Heenlopen en afschieten
Verwijderd
MSAM: kop op,.... je daalt hooguit iets omdat je abnormaal explosief begonnen bent!Op donderdag 18 april 2002 00:34 schreef Emcee het volgende:
Gebruik ze nog maar net, maar weet het nu al, ngstats zuigen idd
oftewel ik daal met stip
WE JUST GOOD!!
Ik ben klote begonnen, maar stijg dagelijks. Gisteren heb je t toch okee gedaan?! hoger ge-eindigt dan ik iig.

heb even op de stats gekeken...je bent echt wel gestegen hoor!
eh... JA!Op donderdag 18 april 2002 02:11 schreef borganism het volgende:
Om kwart over 1 al niemand meer ut.tweakers.netmoeten jullie vroeg op ofzo?
ik moest om 7 uur al op (heb me wel verslapen)...
Maar ik zag nog wel effe op IRC dat je jezelf eerst 3x afschoot voordat je weg ging :p:p
LOL!Op donderdag 18 april 2002 08:16 schreef Deeper het volgende:
Gisteren tijdens een potje CTF-Lavagaint, wilde een speler niet doodgaan.
Zegt die andere speler opeens (SirWilliam) : Wat ben je aan het doen
Ik: Je gaat niet dood
SirWilliam : Ik zit bij jouw in het team
Ik : Oeps...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat op dat moment namelijk bij het blauwe team, terwijl ik even daarvoor op een andere server CTF had gedaan met een rood team.
Heb ik wel eens vaker dat ik op de verkeerde speler schiet.
Wil wel eens vaker gebeuren dat ik de teamkleuren even niet uit elkaar kan houden.
Wees blij dat je dan geen schade bij de andere user aandoet. Hooguit dat iemand in de lava valt ofzo.
🌞🍃
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
heej dat is lang geleden dat ik dat gespeeld hebt...Op donderdag 18 april 2002 16:13 schreef Meelobee het volgende:
Wordt er ook wel es Domination op die server gedraaid?
das ook wel eens leuk
dus...
Ik heb het 1x meegemaakt...Op donderdag 18 april 2002 16:13 schreef Meelobee het volgende:
het is gewoon niet zo leuk, alleen maar stressen
Verwijderd
uuhm, er zit een mapvote bij, dus dat kan je kiezenOp donderdag 18 april 2002 16:13 schreef Meelobee het volgende:
/me heeft ook al meerdere malen as meegemaakt
de meest gespeelde dingen zijn wel dm en ctf
Verwijderd
echt leuk, zelfs / zeker met Insta gib.
kwaliteiten van SnArK niet te onderschatten!! FPH van 283.4 en een indrukwekkend aantal kills.
ik moet nog heel wat oefenen
OMG! 75 MENUTEN!!!
Mooie score, goed gedaan. WOW!

Leuk voor Michiel_Eghuizen dat ie nog eens een keer op de 3e plek kwam, terwijl er meer dan 3 personen in het team zitten.
🌞🍃
Hehe, kijk nog iemand die probeert het spelplezier hoog te houden!!Op donderdag 18 april 2002 00:35 schreef Tielenaar het volgende:
Ik schiet mijn sniper teammates ook wel eens naar beneden,
Tja, soms is het wel handig om even iemand neer te halen die op dat moment in een bepaalde situatie lastig is.het heeft gewoon totaal geen nut dat sniperen
Tenzij je van die loserige 'respawn-killers' voor je hebt...je houdt er wel eens iemand mee tegen, maar je krijg er weinig kills mee
In de meeste gevallen wel ja!je wordt gehaat
Ik vind het vaak gedurende het potje, als het potje wat langer duurt, op een gegeven moment ook echt op spelbederf uitkomen. Sommige zijn te bang om 'in het veld' te komen en gaan dan staan snipen "omdat de rest het ook doet". Tja, dat is gewoon zonde vind ik. Maak er dan met z'n allen nog wat leuks van. De ene is beter dan de andere. Prima, kun je van elkaar leren.
Soms 'ontzie' ik bepaalde mensen ook. Als ik zie dat ze nog slechter (LOL
Ja vreemde he!wel vreemd dat ze soms zo onwijs kwaad worden als je ze naar beneden schiet
"The fastest code, is the code that is never called."
Dit topic is gesloten.