JAJA ik ben sinds 3 dagen ook actief op internet, en dan op de desbetreffende server, en ik heb gister zelfs een keer gewonnen
Kan iemand de cap limit bij ctf op 8 ofzo zetten ipv 3........ als je net lekker bezig bent is het alweer afgelopen......
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Op dinsdag 09 april 2002 16:24 schreef Kaaskoekje het volgende:
JAJA ik ben sinds 3 dagen ook actief op internet, en dan op de desbetreffende server, en ik heb gister zelfs een keer gewonnen
offtopic:
Verander ff die onertitel in een normaal iets
Verander ff die onertitel in een normaal iets

Dat zal ik vast wel kunnenOp dinsdag 09 april 2002 17:48 schreef -=MOL=- het volgende:
Kan iemand de cap limit bij ctf op 8 ofzo zetten ipv 3........ als je net lekker bezig bent is het alweer afgelopen......
Verwijderd
lol, you bitch:POp dinsdag 09 april 2002 15:56 schreef Maiar het volgende:
jee..ik heb een keer gewonnen
btw, welke clan zit je?
Verwijderd
vaag = dat, sommige mensen (onder ander ikke met ISDN) nooit last hebben van LAG op de tweakers server en anderen wel..lijkt me gewoon een probleem met de ISP IMHO...geef die gasten eens een paar schoppen..Chello bijvoorbeeld.
Verwijderd
Sorry, dit MOET ik ff kwijt, was ff heel erg hard aan het 0wnen (zo goed ben ik normaal niet hoor) 

enne, n00bi3, jij doet toch niet mee met UT GoT Compo he

Woei, leuke mensen die daar spelenOp dinsdag 09 april 2002 23:52 schreef blueraz0r het volgende:
Sorry, dit MOET ik ff kwijt, was ff heel erg hard aan het 0wnen (zo goed ben ik normaal niet hoor)
[afbeelding]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik merk dat het toch langzamerhand telkens ietsje drukker word op de ut server.
Ik hoop ook dat de caplimit voor ctf is aangepast. Vandaag ben ik niet van de partij, maar morgen kom ik gewoon weer fraggen.
Ik had trouwens een leuke CTF match met o.a. MadMax geloof ik. Hij vroeg aan mij of een aktie van hem in de demo zat die ik maakte en ja die zit erin! Als je hem wilt lees ik het wel
Ik hoop ook dat de caplimit voor ctf is aangepast. Vandaag ben ik niet van de partij, maar morgen kom ik gewoon weer fraggen.
Ik had trouwens een leuke CTF match met o.a. MadMax geloof ik. Hij vroeg aan mij of een aktie van hem in de demo zat die ik maakte en ja die zit erin! Als je hem wilt lees ik het wel
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
hard? lol, ik werd bijna eerst in 3 min, alleen ik had nog 1 frag nodig, maar ik kwam niemand tegen:(Op dinsdag 09 april 2002 23:52 schreef blueraz0r het volgende:
ohh, btw, my fph ownz...
....en ik ben n00bi3....natuurlijk
Verwijderd
De nacht van vrijdag op zaterdag me laatste potje UT gespeelt op UT,tweakers.net (ben altijd diegene met 1 letter naam)
Dat was echt een grappig potje want me batterijen waren op dus me toetsenbord bleef hangen. 1 keer in vooruit & 1 keer in achteruit. Allebij trouwens wel de enemy flag gecaped
terwijl ik alleen me muis kon gebruiken

Jammer dat mijn moederbord sinds zondag is gefrituurd
Echt erg ik heb nu al 5 dagen niet meer gefraged
Dat was echt een grappig potje want me batterijen waren op dus me toetsenbord bleef hangen. 1 keer in vooruit & 1 keer in achteruit. Allebij trouwens wel de enemy flag gecaped
Jammer dat mijn moederbord sinds zondag is gefrituurd
Echt erg ik heb nu al 5 dagen niet meer gefraged
Verwijderd
Check this one 
http://www4.ut.ngworldstats.com/games/dm/130/161/36/97/7777/1018382519438/
One frag from a godlike
One frag from a godlike
niceOp woensdag 10 april 2002 17:27 schreef YuRoK het volgende:
Check this one
One frag from a godlike
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
GoodGame Kaaskopje..
Zelfde map, zelfde tegenstanders, alleen nu moest ik aanvallen
Vandaag ook ff DM gespeeld: GoodGame stanley, close
Sjah, wat moet ik nog meer zeggen
Verwijderd
ik had dit 2 keer op de tweakers server.....2 keer unstopable en net geen godlike.. (een keer in hyperblast en tweede in deck....):'(Op woensdag 10 april 2002 17:27 schreef YuRoK het volgende:
Check this one
One frag from a godlike
Ik was aan 't 0wnen beswel voor mijn down vanmiddag
op DM-1on1-AtomicShockwave 23 frags (zeer goed voor mijn doen) en op Deck16][ kwam ik toen ik op 24 frags stond niemand tegen en werd ik toen van de 1e plek afgestoten en werd ik 3e oid met 27 frags
nah, ik was gewoon nog niet wakker..Op woensdag 10 april 2002 18:42 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[afbeelding]
GoodGame Kaaskopje..
[afbeelding]
Zelfde map, zelfde tegenstanders, alleen nu moest ik aanvallenGing wel aardig geloof ik..
www.baskoole.com
Tsjaa mensen als Oesterboester en Raptorix krijg ik niet verslagen, maar ik wordt nog best vaak 2e of 3e ofzo 
Instagib heb ik wel een paar keer gewonnen.
Maar het blijft fun
Maar het blijft fun
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Ja ik was lekker bezig he?!Op woensdag 10 april 2002 18:42 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[afbeelding]
GoodGame Kaaskopje..
Helemaal daarna

Verwijderd
Hebben de Pro's nog tips/strategies voor de n00bs (like me).
Naast oefenen, oefenen en nog is oefenen.
Ik had het vanavond al weer snel gezien op deze UT-server.
Kon er niet echt aan de pas komen.
Nog ff screen van gisteren 

DM-1on1-AtomicShockwave
Is wel een goede map, maar met 6 spelers issut een beetje druk
Ik kon wel goed meekomen met 23 frags 

DM-Deck16][
Hier speelde ik zeer goed, tot 24 frags stond ik eerst tot eerst QuestGamer en daarna KillerB me voorbijgingen. Ik had deze ZO graag willen winnen
Maar boeie
Ik speelde ZEER goed voor mijn doen gistren
DM-1on1-AtomicShockwave
Is wel een goede map, maar met 6 spelers issut een beetje druk
DM-Deck16][
Hier speelde ik zeer goed, tot 24 frags stond ik eerst tot eerst QuestGamer en daarna KillerB me voorbijgingen. Ik had deze ZO graag willen winnen
Server was leeg, dus ff op inet gefragd:

CTF-Face
Lekker gefragt, 1 cap gemaakt, en vooral lekker fraggen enzow

CTF-November
Weer lekker fraggen, geen caps gemaakt helaas. Deze keer lag 't niveau nog iets hoger
Ik denk dat ik goed word oid
CTF-Face
Lekker gefragt, 1 cap gemaakt, en vooral lekker fraggen enzow
CTF-November
Weer lekker fraggen, geen caps gemaakt helaas. Deze keer lag 't niveau nog iets hoger
Ik denk dat ik goed word oid
Oesterboester ben ik nog niet tegengekomen, maar raptorix is idd iemand die op een hoog nivo speelt. Heb pas 1x op deck van hem gewonnenOp woensdag 10 april 2002 22:24 schreef QuestGamer het volgende:
Tsjaa mensen als Oesterboester en Raptorix krijg ik niet verslagen, maar ik wordt nog best vaak 2e of 3e ofzo
Maar het blijft fun
Ga eens speccen op servers met spelers van hoog nivo ofzo. Maak demos, kijk demos.Op woensdag 10 april 2002 23:35 schreef Deeper het volgende:
Hebben de Pro's nog tips/strategies voor de n00bs (like me).
Ik heb demos gemaakt op Drome 9 van de CTF finales en nog wat andere matches van Syncro. (mijn pc was server voor deze matches omdat de organisatie van drome dat niet had geregeld

Ja wat is datOp donderdag 11 april 2002 09:59 schreef -=MOL=- het volgende:
Syncro.
Rexomnium is ook heel goed trouwens, en die heeft ook Syncro in zijn ondertitel staan. Soort clan?
Demo's kijken is een goed idee ja. Ga ik es proberen
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=67214Op donderdag 11 april 2002 12:23 schreef QuestGamer het volgende:
Ja wat is dat
Syncro is een UT clan... CTF en TDM. Verder ook RTCW. Ze hebben een hoop members en doen het op het moment met CTF best aardig als ik het goed hebOp donderdag 11 april 2002 12:23 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Ja wat is dat
Rexomnium is ook heel goed trouwens, en die heeft ook Syncro in zijn ondertitel staan. Soort clan?
Demo's kijken is een goed idee ja. Ga ik es proberen
Aaargghhhh ik kan UT niet meer normaal spelen 
Iedere keer vastlopers. Eerst gebeurt er een hele tijd niets en dan, in het heetst van de strijd, loopt de boel weer vast. Het enige wat ik dan kan doen is mijn computer reseten.
Iedere keer vastlopers. Eerst gebeurt er een hele tijd niets en dan, in het heetst van de strijd, loopt de boel weer vast. Het enige wat ik dan kan doen is mijn computer reseten.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
he dat had ik ook, zonder pardon vast, als ik bv de redeemer pak VAST 
Nu heb ik net een nieuw systeem dus ik ga hem ff installerenen binnen nu en een 20 minuten kom ik weer langs
Nu heb ik net een nieuw systeem dus ik ga hem ff installerenen binnen nu en een 20 minuten kom ik weer langs
Geforce II GTS, WinXP, maar dat staat ook in de link in mijn sigOp donderdag 11 april 2002 18:45 schreef Maiar het volgende:
OS, videokaart?
Sins waneer zijn deze symptonen?
Symptomen: Bevriezend beeld, geluid blijft hangen en een restart is vereist.
Ik heb wel heel vaak dat mijn toetsenbord hangtOp donderdag 11 april 2002 22:34 schreef RexomniuM het volgende:
Symptomen: Bevriezend beeld, geluid blijft hangen en een restart is vereist.
Moet ik UT resetten, en altijd als ik voor sta natuurlijk hee... Balen...
Maar binnenkort ga ik formatteren helpt vast...
Of een SCHONE UT, want mijn UT map is al meer dan 1 GB, kan niet goed zijn
Ik heb een schone UT er net anderhalve dag opstaanOp donderdag 11 april 2002 22:38 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Ik heb wel heel vaak dat mijn toetsenbord hangt
Moet ik UT resetten, en altijd als ik voor sta natuurlijk hee... Balen...
Maar binnenkort ga ik formatteren helpt vast...
Of een SCHONE UT, want mijn UT map is al meer dan 1 GB, kan niet goed zijn

Ik heb pas geleden winXP er opnieuw opgezet, maar het probleem is blijven bestaan.
net een lekker potje instagib op deck16 achter de rug, ging aardig gelijk op...
en nog een screenshot van een potje assault, sta ik eens bovenaan

Yo, ik laat ook maar eens wat van me zien...
Tis echt geen doen tegen die 7of9 spelen zeg!
Emcee is ook vrij lastig meestal...
door mijn laatste paar potjes ben ik 2000 plaatsen gezakt bij de Ngworldstats :(
echt niet leuk...
later...
Emcee is ook vrij lastig meestal...
door mijn laatste paar potjes ben ik 2000 plaatsen gezakt bij de Ngworldstats :(
later...
Verwijderd
hoezo niet lijkt me toch een redelijke tegenstanderOp vrijdag 12 april 2002 00:43 schreef Tielenaar het volgende:
Yo, ik laat ook maar eens wat van me zien...
Hmmmmmmm, NOFI verder, maar waarom zou je AS screenies plaatsen??? Als je dat speelt op de tweakers server weet de helft niet wat ze moeten doen, alleen de personen die het of online spelen of single player hebben gespeeld kennen dat. Plaats je een screenie met meer dan 100 frags (punten)...
Geeft niks weer over skills vind ik, alleen een beetje map kennis, maarja die heb je al snel als de rest de map niet kent
Geeft niks weer over skills vind ik, alleen een beetje map kennis, maarja die heb je al snel als de rest de map niet kent
daar heb je eigenlijk wel gelijk in, ik kende assault ook nog niet zo goed, stond ik in AS-overlord op het kanon te springen, wist ik niet meer wat te doen...hehe
maar als je de levels kent kunnen ze wel leuk zijn
maar als je de levels kent kunnen ze wel leuk zijn
Verwijderd
LOL ik weet soms niet eens wat de bedoeling is op sommige AS maps. Op die trein bijvoorbeeld. Ik dacht je moet vast helemaal aan het eind komen. Maar ik moest een of andere wagon bewaken 
Hoe moet ik dat nou weten
Hoe moet ik dat nou weten
Verwijderd
CHELLOHOER RULEZ! 
http://www5.ut.ngworldstats.com/games/ctf/130/161/36/97/7777/1018558466375/
9 killingsprees op Face in 16 minuten
http://www5.ut.ngworldstats.com/games/ctf/130/161/36/97/7777/1018558466375/
9 killingsprees op Face in 16 minuten

mijn eerste monsterkill met instagib ....ok mooi 
werd trouwens na het maken van het screenshot alsnog afgemaakt door 2f45t4u
werd trouwens na het maken van het screenshot alsnog afgemaakt door 2f45t4u
Ik ga er zo maar weer eens spelen, komt er nog iemand?
Ik vind trouwens dat iedereen zich moet aanmelden bij de NGWORLDSTATS. Kleine moeite, alleen ff een paswoord opgeven bij de Player Setup en klaar!
En die stats zijn kei-uitgebreid
Ik baal nogal als ik met moeite van iemand win en die blijkt dan de NGSTATS niet aan te hebben staan
Ach tis geen wereldramp want je speelt natuurlijk voor de FUN maar toch
En die stats zijn kei-uitgebreid
Ik baal nogal als ik met moeite van iemand win en die blijkt dan de NGSTATS niet aan te hebben staan
Ach tis geen wereldramp want je speelt natuurlijk voor de FUN maar toch
Ik sta al maar liefst 4000e in de stats.
Ik stond 277e ooit, maar ik ben een klein beetje gezakt...
Als ik van QuestGamer verlies mis ik al snel 500 plaatsen
(ik ben nummer 7185187).
(ik ben nummer 7185187).
Kwam ook eens kijken en zat er gelijk middenin, was al afgeknald voordat ik mijn eerste stap kon doen zowatOp donderdag 11 april 2002 23:41 schreef Emcee het volgende:
net een lekker potje instagib op deck16 achter de rug, ging aardig gelijk op...
[afbeelding]
kunnen ze van deze server zelf geen ut stats maken dat zou wel leuk zijn
dus...
Het is wel mogelijk. Een vriend van mij heeft een linux dual bak met daarop een CSOp vrijdag 12 april 2002 15:38 schreef P3PP3R het volgende:

Ngworldstats sucken, zeggen absoluut niks.
Doe eerst maar wat aan die stomme lag.Op vrijdag 12 april 2002 15:38 schreef P3PP3R het volgende:

🌞🍃
klopt, maar het is wel een 'drijfveer' om goed te gaan spelenOp vrijdag 12 april 2002 16:19 schreef raptorix het volgende:
Ngworldstats sucken, zeggen absoluut niks.
enig idee wat er met de UT server is hier? ik word er de hele tijd uitgeknikkerd...
en ik ben niet de enige geloof ik.
Als er een keer CTF Instagib gespeeld wordt is -=OebiDoebiPat=- ook van de partij
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
kwas net lekker aan 't spelen, komt er een zooi vreemde gasten binnen. Kan gebeuren. Maar deze waren lame: alles volspammen en lamedoen etc. En dan ook nog een vaag ascii karakter in hun nick waardoor in niet kan kicken
[COCK]Horn[]_Puss[] <-- vooral die. Als ik 'm netjes vraag een normale naam te geven zegt ie dat ie die naam mooi vind, ook al drijg ik met serverban
Wil er eens iemand een potje eccesive CTF gaan doen? het is echt supermakkelijk en altijd leuk voor extreem veel GIBS
vooral fractal of liandri central core met eccesive is LEUK !!
Iemand voor?
En dan gewoon 2 potjes als er een admin bij is ofzo
Iemand voor?
als je ff uitlegt wat eccesive isOp vrijdag 12 april 2002 17:46 schreef Hennie-M het volgende:
Wil er eens iemand een potje eccesive CTF gaan doen? het is echt supermakkelijk en altijd leuk voor extreem veel GIBS
Iemand voor?
Oops dat was ik vergetenOp vrijdag 12 april 2002 18:06 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
als je ff uitlegt wat eccesive is
minigun die 10x zo veel schiet enzo... overdreven veel ammo dus...
Nu ik er over nadenk denk ik dat mensen unreal4ever toch leuker gaan vinden
Ik zal eens een URL opzoeken
http://www.planetquake.com/excessive/UT.shtml
foute url trouwens
tssssssskkkkkk
Dit is trouwens ook wel gaaf 
http://www.planetunreal.com/u4e/
Weirdo wapens zitten erbij joh
(bout site, niet op de server zetten)
Na een half uur wachten op fileplanet heb ik eindelijk dat stomme excessive bestandje binnen
712kb
en hier te downloaden http://www.xs4all.nl/~hennie83/GOT/Excessive100.zip
http://www.planetunreal.com/u4e/
Weirdo wapens zitten erbij joh
(bout site, niet op de server zetten)
Na een half uur wachten op fileplanet heb ik eindelijk dat stomme excessive bestandje binnen
712kb
en hier te downloaden http://www.xs4all.nl/~hennie83/GOT/Excessive100.zip
Ik ga vanavond na 22:00 wel even een potje meeraggen es kijken of ik mijn skills nog heb na 7 maanden
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
KOMT ER NOG IEMAND¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
dus...
Nou dat was wel ff lachen zeg 
Ik heb 1 spelletje bijna gewonnen van Oesterboester alias Dirk-Jan. Had ie 1 frag meer
jammer....
Ik heb 1 spelletje bijna gewonnen van Oesterboester alias Dirk-Jan. Had ie 1 frag meer
ik was er bij, ik wist helemaal niet dat hij oesterboester was, als ik dat had geweten....Op zaterdag 13 april 2002 20:14 schreef KillerB het volgende:
Nou dat was wel ff lachen zeg
Ik heb 1 spelletje bijna gewonnen van Oesterboester alias Dirk-Jan. Had ie 1 frag meerjammer....
Mijn persoonlijke record is #7 Quaterly, ik denk dat het nog NW TDM was... ik speel tegenwoordig te weinig onder m'n echte nickname om hoog te komen, vooral als je op servers speelt met mods, en zonder..Op vrijdag 12 april 2002 15:27 schreef Tielenaar het volgende:
Ik sta al maar liefst 4000e in de stats.
(ik ben nummer 7185187).
http://ut.ngworldstats.com/fcgi-bin/Display?gt=UT&gm=mod&uid=3057997&page=m&view=p
Wanneer staat die server nou op Insta tegenwoordig? Dan zal ik eens kijken of ik ook weer eens wat vaker langskom.. Is er tegenwoordig ook Insta TDM
Ik was er ook bij, was jammer KillerBOp zaterdag 13 april 2002 20:57 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
ik was er bij
Verwijderd
Thanks for the games you guys. I had a lot of fun. I hope you learned something 
Truste ()nwertjes!!
Greetz from tha Insta Master!
Truste ()nwertjes!!

PatserOp zondag 14 april 2002 00:59 schreef YuRoK het volgende:
Truste ()nwertjes!!
Mijn oma is kampioen kantklossen met 1 haak, beat that mfOp zondag 14 april 2002 00:59 schreef YuRoK het volgende:
Truste ()nwertjes!!
Mijn oma ownz jouw oma bigtime!Op zondag 14 april 2002 03:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn oma is kampioen kantklossen met 1 haak, beat that mf
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Die reactie van YuRoK moet je niet TE letterlijk opvatten
Verwijderd
idd maar Raptorix vind zichzelf duidelijk de king. Heb ik niks op tegen maar val mij daar alsjeblieft niet mee lastig
achja, als Raptorix zich de king vind ben jij godOp zondag 14 april 2002 16:30 schreef YuRoK het volgende:
idd maar Raptorix vind zichzelf duidelijk de king. Heb ik niks op tegen maar val mij daar alsjeblieft niet mee lastig
offtopic:
Net iemand op weekendje scouting zei ook dat ie god was en aan het doorstuderen was voor allah
Net iemand op weekendje scouting zei ook dat ie god was en aan het doorstuderen was voor allah
Wat een onzin, misschien had ik je net niet helemaal goed begrepen maar je hoeft je niet gelijk als een klein kind te gaan gedragen, en er zijn echt wel betere spelers als mij op de server, heb van de week nog slaag gehad van maiar dus please, hou dit soort onzin voor je.Op zondag 14 april 2002 16:30 schreef YuRoK het volgende:

Af en toe wordt het hier wel een beetje flame-achtig

Speel gewoon UT en loop verder niet zo te zeiken. En ga ook niet afgeven op spelers die beter dan jij zijn. Beetje lame imho.
Verwijderd
Idd.......Op zondag 14 april 2002 19:19 schreef RexomniuM het volgende:
Af en toe wordt het hier wel een beetje flame-achtig.
Speel gewoon UT en loop verder niet zo te zeiken. En ga ook niet afgeven op spelers die beter dan jij zijn. Beetje lame imho.
Vooral die raptorix & YuroK
00wn me first, moek eerlijk zegguh
Raptor nog gister van me verloruh
en YuroK op GP
Rexonium ook een keer op GP
Leer jij eerst maar eens mijn naam goed schrijven mannetjeOp zondag 14 april 2002 23:24 schreef TheChosen het volgende:
[..]
Idd.......
en YuroK op GP
Maar inderdaad: chosey rules!
Verwijderd
Ik heb nooit een potje DM verloren op tweakers server.Op zondag 14 april 2002 23:24 schreef TheChosen het volgende:
[..]
Idd.......
en YuroK op GP
AS speel ik nooit serieus omdat ik nooit weet wat ik moet doen.CTF wel maar dat is teamverband.
Der is geen Tweakers server alleen een dns recordOp maandag 15 april 2002 00:33 schreef YuRoK het volgende:
[..]
Ik heb nooit een potje DM verloren op tweakers server.
AS en CTF wel maar dat is teamverband.

voor de addicts kun je op irc.tweakers.net #ut-reporter meekijken wat er op de server gebeurt
Had 7 wijn op aapOp zondag 14 april 2002 23:24 schreef TheChosen het volgende:
[..]
Idd.......
en YuroK op GP
Zeker!Op maandag 15 april 2002 01:03 schreef Maiar het volgende:
Zo..ik ben terug uit Ierland..ik ben toch wel gemist he?
Maar nu won ik tenminste ook eens
Ik heb je ondertussen al op mijn ICQ lijst gepompt zoals je misschien al hebt gemerkt...
GamePointOp maandag 15 april 2002 01:06 schreef YuRoK het volgende:
wat is GP?
gister nog van QuestGamer gewonnen @ DM.
dies best goed
dies best goed
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Valt wel mee hoorOp maandag 15 april 2002 12:37 schreef Tampie2000 het volgende:
gister nog van QuestGamer gewonnen @ DM.
dies best goed
Verwijderd
Waarom wordt er de hele tijd over 'ik heb van die gewonnen, en ik van die'.
Daar gaat het toch niet om? Als je met zeven spelers op een server zit, en er zijn 5 n00bs, die je zo neer kan knallen, en je wint daarmee de 'match', heb je dan van iemand gewonnen die wel goed is? Die frags heb je dan gewoon van die 5 andere mensen die niet zo goed zijn..
Ga anders gewoon een 1vs1 spelen, DAN zie je wel wie er beter is
Daar gaat het toch niet om? Als je met zeven spelers op een server zit, en er zijn 5 n00bs, die je zo neer kan knallen, en je wint daarmee de 'match', heb je dan van iemand gewonnen die wel goed is? Die frags heb je dan gewoon van die 5 andere mensen die niet zo goed zijn..
Ga anders gewoon een 1vs1 spelen, DAN zie je wel wie er beter is

Dit topic is gesloten.