Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
mooie partijtjes ja.Op zaterdag 11 mei 2002 03:01 schreef raptorix het volgende:
GG's BommelMorgen wil ik revanche
(I was there)
15-8 voor Bommel op Deck geloof ik en 15-14 op Morbias. ook voor Bommel.
die is nie slecht!
Verwijderd
btw voor device, als je win xp hebt misschien om sound te fixen:
Too fix the crackly sound you sometimes get in ut, when loading in XP, open advanced preferences (type preferences from console), open audio section, change effectschannels too 8, change latency too 60, restart UT. The problem is caused by windows XP hd prefetching algorithm loading ut modules faster than the sound subsystem can initialise properly - hence it only occuring when ut loads from system cache (2nd run onwards).
Shit, heb ik die mooie partijtjes weer gemistOp zaterdag 11 mei 2002 03:15 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
mooie partijtjes ja.
(I was there)
die is nie slecht!
moet je maar niet zo vroeg naar bed gaanOp zaterdag 11 mei 2002 11:26 schreef MadMax het volgende:
[..]
Shit, heb ik die mooie partijtjes weer gemistVolgende keer beter
't was op de Syncro server trouwens.
Ik heb wel demootjes opgenomen, dus als je heel erg interesse hebt: ICQ# 45646842

ja die was kewlOp zaterdag 11 mei 2002 15:15 schreef Tha_Snail het volgende:
We hebben zonet een groepsfoto gemaakt van enkele fanatieke ut.tweakers.netters, de fotograaf was BurningBunny, en van links naar rechts, [d)(c]M_MSAM, P3PP3R, [GIN][Ex]T[oR], .::|PuCK|::. en * Tha_Snail
[afbeelding]
dus...
Verwijderd
Het was allemaal erg leuk totdat er nieuwe mensen binnenkwamen die niet begrepen wat de bedoeling was en begonnen te schieten
Van links naar rechts:
OBIWAN, Mr J, M_MSAM, PuCK, Freelancer en Tielenaar

Inderdaad Bunny, willen de admins nog een keer 's avonds een grote groepsfoto organiseren?
tsja...dan beginnen ze te tellen: "3", "2", "1"...LOL
hehehe result: total chaos.
wel leuk om te zien hoe fragiel een screenie-vrede is...hoeft maar IETS te gebeuren en in no tiome is het knallen! ge-weldig
lol!Op zaterdag 11 mei 2002 17:41 schreef Emcee het volgende:
jammer dat dit in UT niet kan...
http://www.gamers.nl/nieuws/11891
Weet je het zeker? Ik heb wel eens een bot gehad die op mijn hoofd bleef staan tot ik 'm eraf knalde.
Verwijderd
Toen ik bij Deck halverwege weg ging, stond raptorix nog 4 frags voor.
Well done
Op zaterdag 11 mei 2002 03:15 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
mooie partijtjes ja.
(I was there)
die is nie slecht!
nee als in UT iemand op je hoofd komt krijg je schade en valt ie eraf hoor d8 ikOp zaterdag 11 mei 2002 20:04 schreef Device het volgende:
[..]
lol!
Weet je het zeker? Ik heb wel eens een bot gehad die op mijn hoofd bleef staan tot ik 'm eraf knalde.
Maar vanavond ben ik weer van de partij! Hopelijk hele avond NW. Weer een groepsfoto?
En eh Bommel, niet normaal zeg... Komt ineens uit het niets meespelen en verslaat iedereen (behave Raptorix dus in een 1 on 1...)
Upload die demo's ff Tielenaar/Ruben, iedereen wil ze vast wel zien

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Aha vandaar, ik was namelijk rond 3 uur op ut.tweakers.net maar daar was niemand meerOp zaterdag 11 mei 2002 14:53 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
moet je maar niet zo vroeg naar bed gaan
't was op de Syncro server trouwens.
Ik heb wel demootjes opgenomen, dus als je heel erg interesse hebt: ICQ# 45646842
Wellicht tot ziens.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Insta wordt ook redelijk vaak op deze server gespeeld. Alleen dan zonder ff. Maar als je een van de Admins heeel erg lief aankijkt dan zijn ze niet te beroerd om die ff = 100% ook een keer aan te zettenOp zondag 12 mei 2002 00:00 schreef Duck-Twacy het volgende:
Okay, heb net ff op unreal://ut.tweakers.net gekeken. Zoals jullie (bom(m)el en zo) wel gezien hebben schiet ik nog geen deuk in een pakje boter men vanilla ut. Ik speel de laatste anderhalf jaar alleen insta (heb ook geen sec. fire knop meer). Liefst TDM met ff op 100%. Wordt dat ook gespeeld op deze server? Zo ja dan wil ik wel eens vaker terugkomen. En wanneer, is daar iets van te zeggen?
Wellicht tot ziens.
Ik kan de server trouwens niet vinden onder de server lijst, is er een servernaam?
en is er ergens een levelpack van veel gespeelde levels (zag dat downloaden vrij traag is. geen re-direct)?
mmmisschien.Op zaterdag 11 mei 2002 21:40 schreef QuestGamer het volgende:
LOL was gezellig daar met die groepsfoto's of niet? Heb ik weer wat gemist
Maar vanavond ben ik weer van de partij! Hopelijk hele avond NW. Weer een groepsfoto?
En eh Bommel, niet normaal zeg... Komt ineens uit het niets meespelen en verslaat iedereen (behave Raptorix dus in een 1 on 1...)
Upload die demo's ff Tielenaar/Ruben, iedereen wil ze vast wel zien
zeg je nou dat bommel niet van raptorix wint in een 1 on 1? juist wel! das het maffe.
hij stond 8-4 achter en won met 15-8!!!
ik zal de demo's misschien straks nog wel effe uppen, maar ik heb die deck match pas opgenomen vanaf het moment dat het slecht ging met raptoriX
over die groepsfoto, zie je in face die rare jumper rechts? dat is ik!
als ik adminpass heb welOp zondag 12 mei 2002 01:38 schreef happyman112 het volgende:
just 4 fun:
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Je had toch wel je tanslocator ergens aan de andere kant van het level liggen?Op zondag 12 mei 2002 10:03 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
kom maar onlineOp zondag 12 mei 2002 04:16 schreef DR het volgende:
[..]
Stuur maar

dus...
Achj je was een van de drieOp zondag 12 mei 2002 15:46 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
altijd weer "you killed Tielenaar".
Leuk hoor
Verwijderd
Ik roeleerde vanmiddag gewoon ff op de server.
Kijk en leer ! .... ahum, *kuch*, ahum

NOFI
Dit zegt meer op over het niveau van de medespelers dan over het niveau van mij. (Welke ook niet al te best is)
NOFI
NeeOp zondag 12 mei 2002 20:18 schreef MadMax het volgende:Achj je was een van de drieJe had blijkbaar pech dat QuestGamer geen Ultrakill of Monsterkill maakte
Want dan had hij daar natuurlijk een screenshot van gemaakt.
Ik heb bovenstaande gedaan maar nada. Ik snap er echt niets meer van. Ik heb vandaag format c gedaan en alles opnieuw geinstalleerd maar hij wil nog steeds de cd in de speler hebben als ik UT speel.Op vrijdag 10 mei 2002 20:50 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo: install UT
pleur deze er over heen
daarna deze
deze als 3de
als vierde
als laatste
Dan moet hij perfect werken.
ALs laatste gooi je TO eroverheen.......

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
raptorix trouwens binnekort nog revanche? Waren lachu potjes ging gelijk op
{G}Inst|nct aka Bo[m]mel
Ah daar is hij dan...de man die ook mijn ass te vaak kickt.Op zondag 12 mei 2002 23:19 schreef Inst het volgende:
{G}Inst|nct aka Bo[m]mel
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Hmm, maar de kans dat je 'm binnen deze meervoudige kill nog een keer zou raken was wel heeeeel erg klein!Op zondag 12 mei 2002 22:17 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
NeeWant bij deze ultrakill had ik Tielenaar 2x afgemaakt hahahaha
(kijk maar op het plaatje bovenin de 3 regels)
Jammer van die ene kill tegenOp zondag 12 mei 2002 21:19 schreef Deeper het volgende:
Oh Yeah! GodLike.
Ik roeleerde vanmiddag gewoon ff op de server.![]()
Kijk en leer ! .... ahum, *kuch*, ahum
[afbeelding]
[afbeelding]
NOFI
Dit zegt meer op over het niveau van de medespelers dan over het niveau van mij. (Welke ook niet al te best is)
![]()
NOFI
Instinct? De Instinct?leuke potjes meestal op deze server, ik heb pas sinds paar dagen ontdekt dat hier ook een "ut forumpje" was op tweakers. Zolang ie niet te vaak op instagib staat kom ik zeker nog wel een paar keer spelen
raptorix trouwens binnekort nog revanche? Waren lachu potjes ging gelijk op 1on1 vind ik altijd wel lachu, alleen moest zwaar wennen aan dat de tijd "andersom liep", geen shield controle, maar ja volgende keer beter
{G}Inst|nct aka Bo[m]mel
[i]Dammax here
Ja ho even, dat is het enige wat ik speel kanOp zondag 12 mei 2002 23:19 schreef Inst het volgende:
leuke potjes meestal op deze server, ik heb pas sinds paar dagen ontdekt dat hier ook een "ut forumpje" was op tweakers. Zolang ie niet te vaak op instagib staat kom ik zeker nog wel een paar keer spelen
Verwijderd
jij trouwens ook niet meer actief in het clan gebeuren? Kom anders keer in #F$F idlen is wel lachu af en toe met TeNzz en Dust etc
Roflol. Lo Dammax, ken je me nog van CPL??? Toen was ik samen met °S°Z3uS. Weet je nog? We speelden toen mee met QSROp maandag 13 mei 2002 00:16 schreef MadMax het volgende:
[..]
Instinct? De Instinct?
[i]Dammax here

Is Immune nog steeds inactief of niet?
Verder, over de gibbers, nice clan... Ik volg ze al tijden, PooKie is in real life me neefje namelijk
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
de gewone n00b moet nog wel een kans blijven maken...
De [d)(c] zullen even een CAN OF WHOOPASS open moeten trekken
idd jaOp maandag 13 mei 2002 11:17 schreef Mr._J het volgende:
He!? Dit wordt toch geen Clan-keuvel-hoekje
de gewone n00b moet nog wel een kans blijven maken...
De [d)(c] zullen even een CAN OF WHOOPASS open moeten trekken
kijk maar naar mij ik heb geeneens een clan..
dus ik heb dan niets om over te lullen
dus...
En tegen raptorix hoef ik niet, want die heb ik al gehad
Syncro ownt!!!:x
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Jij 1on1? vanavond dan heOp maandag 13 mei 2002 11:37 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG, wat een n00bs hier!!FPH van 180 in een iDM game....rofl!!
Verwijderd
Geen nood [d)(c] collega! Wij compenseren ruimschoots voor uw TIJDELIJK gemis!Op maandag 13 mei 2002 11:44 schreef Emcee het volgende:
ik speel als een dweil laatste tijd, tijd voor periodieke onthouding hehe

Verwijderd
ROFL?? Insta?Op maandag 13 mei 2002 11:47 schreef JiinX het volgende:
[..]
Jij 1on1? vanavond dan he
Nope, ik ben dt-JiinX en ik speel alleen nw. Maar ik wil het wel eens een keer proberen hoor instaOp maandag 13 mei 2002 11:48 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
ROFL?? Insta?Ben jij btw {PBT}Jinx??
enne.........als je op irc zit. Kom maar een keer naar quakenet.org #littleg. Ik zit daar iedere dag na me werk, dus na 18:00. Ook als ik niet thuis ben staat me irc aan, dus je kan me altijd contacten.
Verwijderd
Hehe, NW is dus iets dat ik nie speel!!Op maandag 13 mei 2002 11:55 schreef JiinX het volgende:
[..]
Nope, ik ben dt-JiinX en ik speel alleen nw. Maar ik wil het wel eens een keer proberen hoor insta
enne.........als je op irc zit. Kom maar een keer naar quakenet.org #littleg. Ik zit daar iedere dag na me werk, dus na 18:00. Ook als ik niet thuis ben staat me irc aan, dus je kan me altijd contacten.
Ik ga je hard 0wnen dan!!

Maar goe, ik zal wel ff langskomen!!
Haha dat wil ik nog wel zien! We doen 1 potje nw en 1 potje insta. En welke map wil je? ik heb wel een server! ping 60Op maandag 13 mei 2002 11:57 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Hehe, NW is dus iets dat ik nie speel!!Maarre had 't ook in die 1e reply over iDM he, dus Insta!!
Ik ga je hard 0wnen dan!!
Wat betekent noops en wie is FPH?Op maandag 13 mei 2002 11:37 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG, wat een n00bs hier!!FPH van 180 in een iDM game....rofl!!
Frags Per HourOp maandag 13 mei 2002 12:37 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Wat betekent noops en wie is FPH?
dus...
Op maandag 13 mei 2002 12:42 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
Frags Per Hour
ff serieus, kennen jullie de NGI insta servers (TDM)? Tot een paar weken (maanden al weer) geleden speelde ik altijd daar, maar ineens was ie dood.
Baal ervan, want er zaten goede spelers (voornamelijk italianen) en het was 1 van de weinige servers met FF op 100%
ja die ken ik zeker het waren italiaanse servers. maar een half jaar geleden ofzo waren ze er ook allemaal ineens dood.Op maandag 13 mei 2002 12:54 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
ff serieus, kennen jullie de NGI insta servers (TDM)? Tot een paar weken (maanden al weer) geleden speelde ik altijd daar, maar ineens was ie dood.
Baal ervan, want er zaten goede spelers (voornamelijk italianen) en het was 1 van de weinige servers met FF op 100%
toen heb ik er sindsdien niet meer opgespeeld. later waren ze wel weer up btw. dus toch maar ff wachten denk ik.
(waren goede servers voor 1on1 btw)
dus...
Heb ik niet laats met jou liggen stoeien op spammy Jolt?Op maandag 13 mei 2002 11:27 schreef JiinX het volgende:
Ik daag de beste die hiero op het forum zit uit voor een 1on1 tdm. Geen insta dus .
En tegen raptorix hoef ik niet, want die heb ik al gehad![]()
Syncro ownt!!!:x
Ikke was CaT
Krijg je op die server ook punten voor ngworldstats? misschien is dit al eerder behandeld dan zeer veel sorry ervoor maar moet het toch ff weten
By tha way wil je natuurlijk weten wie ik ben, ik ben [RE]darkshenballz en ik speel de laatste tijd veel op de tweakers server omdat het gewoon ruleerd
edit: ik krijg me avatar er niet op moet je daarvoor soms een tijdje geregistreerd zijn of een aantal posts hebben ?
Logitech z 560 ownage :)
eeneh ik moet zeggen dat de tweakers server idd wel ok is
niet te druk ook
NGI is semi-doodOp maandag 13 mei 2002 12:58 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
ja die ken ik zeker het waren italiaanse servers. maar een half jaar geleden ofzo waren ze er ook allemaal ineens dood.
toen heb ik er sindsdien niet meer opgespeeld. later waren ze wel weer up btw. dus toch maar ff wachten denk ik.
Gib.it is dood
win.3d.de is dood
schiet lekker op he?
Trouwens je NGI servers zijn er nog steeds, de public NGI:
Favorites[4]=NGI [FUN] Teamplay InstaGib\194.177.125.35\8301\False
Favorites[16]=NGI [PVTN] Teamplay InstaGib\194.177.124.30\8201\False
..en wie weet kom je Kokosnoot aka [UTCG]---Sponge[NL] wel eens tegen
Aangezien alle "goede UT server" threads hier altijd meteen op slot gaan heb ik tegenwoordig nog maar iets van 3 public servers... 2 NGI, en 1 Kint (maar die lui hebben ZULKE irritante voice packs)
Er is een site www.ngi.it. Maar ja, spreek geen ItaliaansOp maandag 13 mei 2002 12:58 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
ja die ken ik zeker het waren italiaanse servers. maar een half jaar geleden ofzo waren ze er ook allemaal ineens dood.
Gaan we proberen.Op maandag 13 mei 2002 14:32 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
NGI is semi-dood
Gib.it is dood
win.3d.de is dood
schiet lekker op he?
Trouwens je NGI servers zijn er nog steeds, de public NGI:
Favorites[4]=NGI [FUN] Teamplay InstaGib\194.177.125.35\8301\False
Favorites[16]=NGI [PVTN] Teamplay InstaGib\194.177.124.30\8201\False
..en wie weet kom je Kokosnoot aka [UTCG]---Sponge[NL] wel eens tegen
Aangezien alle "goede UT server" threads hier altijd meteen op slot gaan heb ik tegenwoordig nog maar iets van 3 public servers... 2 NGI, en 1 Kint (maar die lui hebben ZULKE irritante voice packs)
Speel laatse tijd op Kint (met voice pack).
Do you want to see my bunghole???
Craaaaaaaap
Verwijderd
Ik dacht dat de server ff plat was, maar hij komt ook niet meer up of zo?Op maandag 13 mei 2002 14:32 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
win.3d.de is dood
Damn ik speelde daar altijd 1vs1, bij ctf heb ik een heletijd top 100-50 gestaan Wat daar niet zo moeilijk is
Dat kan best wel, ik zit altijd op jolt deck only. Meestal server 2. Diegene die bovenaan staat dat ben ikOp maandag 13 mei 2002 13:15 schreef Maiar het volgende:
[..]
Heb ik niet laats met jou liggen stoeien op spammy Jolt?
Ikke was CaT
Zal ik zeker weer eens gaan doen! Heb tot een week of drie geleden een lange tijd niet meer gespeeld. 3/4 jaar ongeveer. Vond m'n originele UT cd weer en dacht, laat ik het weer eens proberenOp maandag 13 mei 2002 01:19 schreef Inst het volgende:
Dammax!dacht al dat jij het was alleen had je echt al lang niet meer gezien
grappig dat jij hier ook speelt, dacht het al toen ik je zag spelen maar wist niet zeker dus vroeg het niet. Speel nog wel vaker hier dus kom je nog wel tegen
jij trouwens ook niet meer actief in het clan gebeuren? Kom anders keer in #F$F idlen is wel lachu af en toe met TeNzz en Dust etc
Zie je snel weer!
Tuurlijk ken ik je nog wel!Roflol. Lo Dammax, ken je me nog van CPL??? Toen was ik samen met °S°Z3uS. Weet je nog? We speelden toen mee met QSR
Is Immune nog steeds inactief of niet?
Verder, over de gibbers, nice clan... Ik volg ze al tijden, PooKie is in real life me neefje namelijk

Heh eh daar speel ik ook af en toe, klote ze hebben daar 3 deck only servers, maar op 2 ervan staat redeemer aanOp maandag 13 mei 2002 14:58 schreef JiinX het volgende:
[..]
Dat kan best wel, ik zit altijd op jolt deck only. Meestal server 2. Diegene die bovenaan staat dat ben ik![]()
nee tis andersOp maandag 13 mei 2002 18:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heh eh daar speel ik ook af en toe, klote ze hebben daar 3 deck only servers, maar op 2 ervan staat redeemer aan
Hmm, kwam regelmatig een Duck Twacy tegen op NGI, maar volgens mij was dat een italiaan?Op maandag 13 mei 2002 14:43 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Er is een site www.ngi.it. Maar ja, spreek geen Italiaans
[..]
Gaan we proberen.
Speel laatse tijd op Kint (met voice pack).
Do you want to see my bunghole???
Craaaaaaaap
Ik stond bovenaanOp maandag 13 mei 2002 14:58 schreef JiinX het volgende:
[..]
Dat kan best wel, ik zit altijd op jolt deck only. Meestal server 2. Diegene die bovenaan staat dat ben ik![]()
was wel goed (een van S)
<XT>Maiar right?Op maandag 13 mei 2002 20:18 schreef Maiar het volgende:
[..]
Ik stond bovenaan
was wel goed (een van S)
[X]Sap hierow
Vroeger nog wel es met je gedueled als ik me niet vergis..
binnekort nog es doen?
Nee, het was me...Op maandag 13 mei 2002 19:23 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
Hmm, kwam regelmatig een Duck Twacy tegen op NGI, maar volgens mij was dat een italiaan?
Anders een smerige plagiaat pleger
Hmm, dan moet je zeker [UTCG]---Sponge[NL] kennen, of [UTCGÈNOp maandag 13 mei 2002 20:56 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Nee, het was me...
Anders een smerige plagiaat pleger
L\l`ã?šúR 9
(d)(c)Mr.J ofzoiets was 2e, beetje vage clannaam
Prettig dat ie nu bijna altijd op NW staat trouwens
Sponge komt me wel bekend voor, die andere ontuitspreekbare naam niet, maar dat soort namen onthoud ik nooit.Op maandag 13 mei 2002 22:27 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je zeker [UTCG]---Sponge[NL] kennen, of [UTCGÈN
L\l`ã?šúR 9
Ff denken wie ik daar regelmatig zag. Iets met Phoenix, en iets mer Serfa Stefa? (weet niet precies meer), maar beide tamelijk snelle shooters (en meestal meteen raak)
Was net nog even op een ctf server van NGI, maar zag weinig "bekenden" (is ook al weer ruim een maand geleden).
Verwijderd
Op maandag 13 mei 2002 00:15 schreef MadMax het volgende:
[..]
Hmm, maar de kans dat je 'm binnen deze meervoudige kill nog een keer zou raken was wel heeeeel erg klein!
[..]
Jammer van die ene kill tegen
Zo ff lekker gewonnen daarnet
WAAAAAT d)(c rare naam?!%$#!@%$
ach tja is ook maar officieus hoor, dus sla de clanbase er niet op na...
([d)(c]= duck & cover, maar dat was te lang btw)
XTOp maandag 13 mei 2002 20:51 schreef Sappie het volgende:
[..]
<XT>Maiar right?
[X]Sap hierow
Vroeger nog wel es met je gedueled als ik me niet vergis..
binnekort nog es doen?
Lang geleden..enige clan ooit..ken je dat van unreal of ut?
En we spelen wel een potje hoor...ra lijkt me het leukst..en als het even kan Ebolt
Volgens mij is het ook 3 server met 1tje die no redeemer is.Op maandag 13 mei 2002 19:16 schreef Sappie het volgende:
[..]
nee tis anders4 jolt deck16 only server.. met 1 zonder redeemer
Maar die heeft wel een kut ping vergeleken met die andere!
Daarom vind je mij bijna altijd op 2. Fakenicken ofzo
Verwijderd
(check tijd..ben er vroeg bij)Op maandag 13 mei 2002 22:27 schreef QuestGamer het volgende:
Zo ff lekker gewonnen daarnet
Prettig dat ie nu bijna altijd op NW staat trouwens
Ja Questgamer! was mooi potje

HOEZO BEETJE VAGE NAAM
trouwens wat vindt je van die sukkels die hun Echte naam gebruiken?

Ga jij je ff druk maken om wat voor naam iemand gebruikt bij een spelletje UT.Op dinsdag 14 mei 2002 09:06 schreef Mr._J het volgende:
trouwens wat vindt je van die sukkels die hun Echte naam gebruiken?

prima clan naam nix mis meeOp dinsdag 14 mei 2002 09:06 schreef Mr._J het volgende:
[..]
(check tijd..ben er vroeg bij)

"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)
Deel 2: [topic=494283/1/25]
Deel 1 word gesloten, tenminste als mijn verzoek in schop een modje word gehoord!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ik schrijf de UNESCO aan: dit wordt een world-heritage-site
"site" MUHAHAHahahaha
ons nationaal erfgoed!

Dit topic is gesloten.