[UT] ut.tweakers.net -> niemand? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 3.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 05 april 2002 08:57 schreef Xan het volgende:
Wat is Overlord toch een coole map :). Eergister voor het eerst gedaan maar die is dus echt vet :). Wel moeilijk als ej een goede verdedging hebt...
Alleen de laatste gang naar boven is beetje te lang, als je met 2 man rockets/flak gaat spammen in die gang is het in principe geen doorkomen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17
Komt er nog iemand? Ik verveel me :9

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 05 april 2002 09:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Alleen de laatste gang naar boven is beetje te lang, als je met 2 man rockets/flak gaat spammen in die gang is het in principe geen doorkomen aan.
ik krijg bij dat overlord altijd zo een kanons kogel op m'n bek :(

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah, gewoon goed timen! en zo veel mogelijk links/recht gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 21:15

Phobos

je bent een soepkip

Ik had die uitbereiding voor unreal (return to na pali ofzo)(want een vriend zei dat ie ook voor ut was so had ik em van em geleend, maar da was nie) geinstald en geuninstalld maar nou krijg ik bij ut een zooi dll fouten, maar daarna doet ie t wel gewoon. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Vanavond weer ff een potje gespeeld en ik heb voor de gelegenheid eens een demo opgenomen (voor lering ende vermaeck :)).

Ik heb een groot aantal pogingen ondernomen om er een AVI van te maken, maar dat is helaas niet gelukt.

Als je deze demo wilt afspelen moet je:

1. In je unreal tournament/system map plaatsen.
2. UT starten
3. Op tab drukken
4. "demoplay rexomnium" intikken zonder de quotes en op enter drukken.

Hier kan je de demo vandaan halen: hier

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er niet op. Ik ben al 2 min. aan het connecten met 512/128. Gekjes. Is de server offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Op vrijdag 05 april 2002 23:47 schreef RexomniuM het volgende:
Vanavond weer ff een potje gespeeld en ik heb voor de gelegenheid eens een demo opgenomen (voor lering ende vermaeck :)).

Ik heb een groot aantal pogingen ondernomen om er een AVI van te maken, maar dat is helaas niet gelukt.

Als je deze demo wilt afspelen moet je:

1. In je unreal tournament/system map plaatsen.
2. UT starten
3. Op tab drukken
4. "demostart rexomnium" intikken zonder de quotes en op enter drukken.

Hier kan je de demo vandaan halen: hier
Waarom gaat dat niet bij mij :'( Er geburt niets en in de console krijg ik ook de melding unreconised command

ook die .dem openen met unrealtournament.exe gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op vrijdag 05 april 2002 23:52 schreef rubenski het volgende:
Ik kom er niet op. Ik ben al 2 min. aan het connecten met 512/128. Gekjes. Is de server offline?
Vreemd. De server zou gewoon moeten werken. Is een goede .nl hosting.
Op vrijdag 05 april 2002 23:59 schreef Artwido het volgende:

[..]

Waarom gaat dat niet bij mij :'( Er geburt niets en in de console krijg ik ook de melding unreconised command

ook die .dem openen met unrealtournament.exe gaat niet.
Sorrryyy!!! Ik heb "demostart" in plaats van "demoplay" probeer dus eens met "demoplay rexomnium"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die demo gaat mega traag bij mij. Hoort dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 06 april 2002 00:40 schreef Rodecker het volgende:
Die demo gaat mega traag bij mij. Hoort dat? :P
Je kan "demoplay rexomnium?timedemo" misschien gebruiken. Dat is hij op iedere computer even snel.

Maar goed, ik ga slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat nog steeds zwaar in slow motion :(

Naja, truste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Leuk die demo, en goed gespeeld RexomniuM.

Maar kun je alleen jouw camerastandpunten zien RexomniuM?
Of ook die gezien vanuit de anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik denk alleen zijn standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
woei, ben wat laat, maar gisteravond ging DM-Fetid errug goed,

Net nog gewonnen door een Double Kill, maar het was kantje boord. En natuurlijk toen ik screen wou maken liep dat kreng vast en kon ik weer lekker booten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was afgelopen nacht ook aan het spelen.
Rond een uur of kwart over 1 met o.a. DR, EJVos, Kaaskoekje.

We waren bezig met CTF-Coret en ik had net de vlag gepakt voor het derde punt, verbreekt Windows m'n (ISDN) verbinding. |:( :(

Shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, wat voor ISP heb jij? Met Hetnet heb ik altijd gezeik..maar castel freeacces loopt perfect! (huh?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 27-06 21:47
whahaha dit was leuk
Meuk en ik komen ff kijken hoor.
Na 2 potjes was iedereen weg. tss mietjes >:)

Maaru ja hij draait niet echt lekker hoor. Bij 4+ spelers wordt de ping errug hoog. Wel jammer.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik vloog er ook ff uit door eigen fout |:( :(

* OProg is weer eens begonnen met UT na een half multiplayer loos jaar :Y)

Wel weer wennen zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meuk
  • Laatst online: 15-07 21:06
haha idd.... heeft da lannen toch nog nut :D, maar ja die smurfert zal wel n nie zo snelle seepeeuu hebben

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 00:24 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Dat zou ik hier niet te hard zeggen. Er lopen denk ik wel betere spelers rond dan jij.

Beetje haantjesgedrag ook hè? Ik own dit en ik own dat. :{
1 vs 1 Assault? I'm Ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 09:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook hammerlaunches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zondag 07 april 2002 12:45 schreef Makheloth het volgende:

[..]

1 vs 1 Assault? I'm Ready
LOL!! Wat zei ik? Haantjesgedrag!

Trouwens, assault is een teamgame. Geen 1on1.

Maar ik heb niet echt veel zin om mij te bewijzen met UT. Ik vind 1on1 ook helemaal niet leuk. Kom maar een keer op de ut server die in dit topic wordt besproken. Kan je zien wie de beste is.

(Ik zei trouwens niet dat ik de beste ben hoor, ik zei dat er hier betere spelers rondliepen dan jij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het lag niet aan de ISP.

Windows verbreekt bij mij na 1 uur automatisch de verbinding.
Op de 1 of andere manier ziet Windows het on-line spelen van games niet als internet verkeer. :?

Geldt waarschijnlijk alleen als je aan het browsen bent.
Op zaterdag 06 april 2002 16:05 schreef ICBM het volgende:
Lol, wat voor ISP heb jij? Met Hetnet heb ik altijd gezeik..maar castel freeacces loopt perfect! (huh?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Net ff een paar potjes gespeeld, maar wat zijn somige admins zielig zeg.

Alleen de admin wou insta, zet hij insta aan, zeg ik dat ik het lame vind..... Gaat hij weg en laat insta aanstaan. |:( |:(
Daarna doet hij nog ff assault aan omdat hij het leuk vind. Maakt ff een screenie van hemzelf met 120 frags omdat hij de opdrachten weet enzo. Vond hij allemaal onwijs tof terwijl bijna niemand die assault levels kent. Wie was deze lamer???

[edit2]
Had een screenie gemaakt. Volgens mij is het ~UTF~GeniusDex. Hij vind zichzelf onwijs tof, kan UT niet (behalve assault) en is erg lame :( :(
[/edit2]

Erg triest dus. Verde moet de TC aan bij CTF, anders is het ook niet tof...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/screenie.jpg

edit:

Laatste kill bij deze map..... Raptorix springt boven naar de sniper rifle vanaf die kleine armor. Ik maak vanaf de amp plek een combo naarboven omdat ik hem verwacht.... Bam dood....... You've won the match :)
Het was puur geluk, maar wel een vette kill :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
WoW, na een maand geen UT meer gespeeld te hebben ben ik net ook even wezen kijken.. Maar wat een ping had ik zeg. :(
rond de 500~1000, terwijl de rest zo'n 60 had. Bah, dat heb ik weer. :r

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ging lekker MOL :) Tjah ik had wel vermoeden dat je stond te wachten maar ging uit van een headshot :)

Oja wat betreft die instellingen, tjah is al discussie over geweest, instagib spoort zowiezo niet, het is gewoon voor noobs die te dom zijn om enige vorm van weapon/pu skillz op te bouwen/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op zondag 07 april 2002 15:03 schreef raptorix het volgende:
Ging lekker MOL :) Tjah ik had wel vermoeden dat je stond te wachten maar ging uit van een headshot :)

Oja wat betreft die instellingen, tjah is al discussie over geweest, instagib spoort zowiezo niet, het is gewoon voor noobs die te dom zijn om enige vorm van weapon/pu skillz op te bouwen/.
Ben ik het helemaal mee eens :)

Verder gebruik ik de sniper weinig, nooit mee geoefend ofzo, dus beter shock dan :) :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik wou na dat potje NW weer terugzetten, kreeg alleen BSOD toen ik op enter woud rukken bij adminlogin :( Er wouden meer mensen insta, vooral 't potje ervoor. Kweenie of jij er toen bij was? Ik zit nu ff op een slome 300 en ik heb niet echt zin om weer 5 min te wachten met UT laden en starten enzo om insta uit te zetten. Translocater in CTF staat volgens mij gewoon aan btw.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Op donderdag 21 maart 2002 18:53 schreef UT-ROCKS het volgende:
er staat nu na een patch 4.36 rejected by server :(
Misschien is ie vol!? d0h! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Als er nou goeie votemutator op wordt gezet kan ook gewoon gevote worden op gamestyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 22:17
Insta is een zwakheid. Wanneer het niet meer lukt met de normale wapens gaan ze insta spelen. Ik vind zoiets zo zwak, ik speel wel eens insta alleen als iemand mij uitdaagt daarvoor. Al ben ik tegenwoordig niet meer active in mijn clan. Insta is absoluut niet gaaf. En als excuus zeggen: is eerlijk want niemand heeft betere armor en meer ammo of een ander wapen is onzin. Dat heten skills, weapon control en map control. Als je dat niet kunt moet je ook niet zeveren dat insta beter is. Voor de aim hoef je het niet te doen want een van de meest gebruikte wapens is toch de shock rifle of de mini. Daar heb je evengoed aim voor nodig.

Insta is dus gewoon zwak.
My 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 15:47 schreef benchMarc het volgende:
Insta is een zwakheid. Wanneer het niet meer lukt met de normale wapens gaan ze insta spelen. Ik vind zoiets zo zwak, ik speel wel eens insta alleen als iemand mij uitdaagt daarvoor. Al ben ik tegenwoordig niet meer active in mijn clan. Insta is absoluut niet gaaf. En als excuus zeggen: is eerlijk want niemand heeft betere armor en meer ammo of een ander wapen is onzin. Dat heten skills, weapon control en map control. Als je dat niet kunt moet je ook niet zeveren dat insta beter is. Voor de aim hoef je het niet te doen want een van de meest gebruikte wapens is toch de shock rifle of de mini. Daar heb je evengoed aim voor nodig.

My 2 cents.
en jij vind het leuk bij face als je om de 10 sec weg wordt gesnipt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op zondag 07 april 2002 15:47 schreef benchMarc het volgende:

My 2 cents.
Helemaal mee eens :)
Op zondag 07 april 2002 15:49 schreef mast3r het volgende:

[..]

Mensen die snipen op face zijn ook lamers......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Op zondag 07 april 2002 15:49 schreef mast3r het volgende:

[..]

Daar heb je nu teamplay voor. Btw, zo vaak komt het niet voor dat mensen snipen tijdens clanwars. Puur en alleen omdat het tijdverspilling is. Iedereen heeft z'n taken, defend, mid en attack. Iedereen heeft eigen tactieken om indringers buiten te houden of juist zelf binnen te dringen.
Snipen wordt meestal gebruikt uit pure wanhoop wanneer ze de vlag niet meer onder controle hebben en er nog maar 1 oplossing is, dat kereltje een headshot verkopen.
Echter maakt dat ook weinig uit. Wanneer de teamplay goed is heb je een backupper, soms 2. Die kan een flag pick-up doen en verder lopen. Meestal ben je dan toch al dicht bij de basis dus wanneer je respawned krijg je de vlag toch wel te pakken.
De translocator is een tactiek apart. Je kunt daarmee zo van de grond in de sniperroom komen in Face zonder de grond te raken. Bij instagib heb je niet eens een translocator.

Mensen die denken dat de redeemer lame is zijn ook niet goed wijs. Er komt een hoop bij kijken hoe met de redeemer om te gaan, wij hadden eigenlijk meestal de controle over beiden redeemers wanneer we eens een keer met redeemer on deden.
Veel mensen zeggen dat de redeemer lame is omdat je daar makkelijk de hele base mee kunt clearen. Ook onzin, je kunt de redeemer opblazen door em kapot te schieten, dat is een fluitje van een cent. De reedeemer is vaak crap tijdens clanwars.

Ik ga niet alle wapens behandelen ofzo :D Maar insta is gewoon lame. Zie argumentatie in vorige post.
Ik heb net ff op de tweakers server geUT'ed... maar wat een lame zooi, CTF en dan ook nog insta. Gewoon lopen, aimen en klikken, dat kan zelfs een kleuter.

/edit
Oja, bij FFA servers snipen ze je idd de oren van de kop af. Maar daarom moet je verwarring zaaien, gewoon met de trans naar hun snipeplek en dan ff een rocket dumpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instagib is af en toe leuk, maar na 3 potjes gaat dat alweer vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Doet de server het nog, duurt zo lang om te connecten.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds gisteren begonnen, UT,tweakers.net is vet (dat rijmt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

De server is nu down :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:59 schreef -=MOL=- het volgende:
De server is nu down :( :(
Ship happens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InstaGib rulez!

Ik ben meteen vanaf de demo met instagib mode gaan spelen op advies van een vriend. Instagib word meer gespeeld dan normal weapons. En het is leuker omdat iedereen gelijk is aan elkaar. Alleen met goede aim en moving skills kan je winnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 15:03 schreef raptorix het volgende:
Weten we nu wel hoor, dat je het niet leuk vindt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meuk
  • Laatst online: 15-07 21:06
Op zondag 07 april 2002 18:02 schreef YuRoK het volgende:
InstaGib rulez!

Ik ben meteen vanaf de demo met instagib mode gaan spelen op advies van een vriend. Instagib word meer gespeeld dan normal weapons. En het is leuker omdat iedereen gelijk is aan elkaar. Alleen met goede aim en moving skills kan je winnen. :D
ja idd. met instagib leer je in 1 keer raak schieten... en het is gewoon leuk >:)

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Op zondag 07 april 2002 18:02 schreef YuRoK het volgende:
InstaGib rulez!

Dat heb ik gemerkt toen ik tegen je speelde :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op zondag 07 april 2002 18:07 schreef Artcore het volgende:

[..]

Weten we nu wel hoor, dat je het niet leuk vindt :Z
Vrijwel niemand vinden het leuk das beetje probleem, en zo op ze tijd heb ik er ook geen problemen mee, het is alleen een beetje arrogant als 8 man aan het spelen is en 1 admin toevallig instagib wilt omdat ie met een normaal wapen nog geen koe doodschiet dat ie dan server settings aanpast, en dan nog niet eens even de beleefdheid heeft om het spelletje af te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op zondag 07 april 2002 18:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vrijwel niemand vinden het leuk das beetje probleem, en zo op ze tijd heb ik er ook geen problemen mee, het is alleen een beetje arrogant als 8 man aan het spelen is en 1 admin toevallig instagib wilt omdat ie met een normaal wapen nog geen koe doodschiet dat ie dan server settings aanpast, en dan nog niet eens even de beleefdheid heeft om het spelletje af te laten lopen.
Ik zou daarvoor al switchen, had alleen een tiepvaut in de admin servertracvel gemaakt. Ik heb netjes op deck gewacht tot er 30 frags waren. En volgens mij heb ik 't potje daarvoor 3 (inclusief mij) van de 4 spelers om igib horen vragen. En ik ga ff kijken wrom de server down is.

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Op zondag 07 april 2002 18:53 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

Ik zou daarvoor al switchen, had alleen een tiepvaut in de admin servertracvel gemaakt. Ik heb netjes op deck gewacht tot er 30 frags waren. En volgens mij heb ik 't potje daarvoor 3 (inclusief mij) van de 4 spelers om igib horen vragen. En ik ga ff kijken wrom de server down is.
Weet je al meer? Ik wilde net ff fraggen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is op irc het ut tweakers channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op zondag 07 april 2002 19:56 schreef YuRoK het volgende:
Wat is op irc het ut tweakers channel?
irc.tweakers.net
#ut

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primal
  • Laatst online: 01-09 20:14
Nou laat ik dan ook maar mijn zegje doen. En voor iedereen die hierop wil reageren, zij het enigzins boos of wat:

Ik vind UT gewoon leuk om te spelen! Ik hoef geen uitdagingen om te laten zien 'hoe goed' of 'slecht' ik dan wel niet ben. Daar zijn andere spelers voor die vele malen beter zijn dan ik. Bovendien vind ik zowel Instagib als 'normal weapons' beide leuk.

Ten eerste 'benchMarc' zijn het je meningen over Instagib. Dan bouw je een zin in goed Nederlands op met 'Ik vind Instagib voor lamers'. Nou goed, wat jij er allemaal van vindt maakt mij niks uit, het is je eigen mening en dus je recht.
Insta is een zwakheid. Wanneer het niet meer lukt met de normale wapens gaan ze insta spelen. Ik vind zoiets zo zwak
Er kunnen ook totaal andere redenen zijn om Instagib te spelen. Gelukkig (!!!!) zijn we niet allemaal hetzelfde en hebben we allemaal onze eigen interesses. Een reden om Instagib te gaan spelen kan bijvoorbeeld zijn dat iemand het gewoon echt leuk vind. Dat is misschien onbegrijpelijk voor jou misschien niet ruimdenkende geest, maar nogmaals iedereen is anders. Als ik Instagib doe ga ik jou toch ook niet lame noemen, omdat je met 'normal weapons' speelt?!?!? Ik ga toch ook niet roepen dat ik jou een watje vind, omdat je DeathMatch speelt i.p.v. CTF?!?!? Wat is dat nou voor een kinderachtige c.q. bekrompen gedachte?!

Een andere reden is genoemd door YuRoK. Sommige mensen die niet zo goed en snel met de wapens als jou (?!?!?!) zijn vinden het misschien wel prettig als iedereen in-den-beginne gelijk zijn aan elkaar. Daarna komt het inderdaad (net zoals bij 'normal weapons') aan op de skills van de individu (of teams), bekendheid van de map etc. etc.

Nog een andere reden kan zijn dat iemand last van zijn vingers krijgt door het snelle schakelen in 'normal weapons'. En die mensen zijn er ook gewoon.
Maar insta is gewoon lame. Zie argumentatie in vorige post.
Dat zijn GEEN argumenten, dat zijn MENINGEN die je daar ventileert en dat is HEEL wat anders.
Ik heb net ff op de tweakers server geUT'ed... maar wat een lame zooi, CTF en dan ook nog insta. Gewoon lopen, aimen en klikken, dat kan zelfs een kleuter.
Aan je schrijf-gedrag te zien, ben jij dat niveau nog niet ontstegen!!

En btw, er zijn zo wel een paar Instagib servers te vinden waar jij de hele match waarschijnlijk alleen maar op de linker muisknop drukt om te 'respawnen'. Uit mijn (UT) ervaring weet ik zo langzamerhand wel dat de mensen die het hardst roepen, het minst presteren in verhouding tot spelers van hetzelfde niveau die het gewoon accepteren dat er ook spelers zijn die niet zo goed zijn. Dat zijn in mijn ogen de echte relaxte spelers!
"en jij vind het leuk bij face als je om de 10 sec weg wordt gesnipt."
Daar heb je nu teamplay voor. Btw, zo vaak komt het niet voor dat mensen snipen tijdens clanwars
Ik heb ooit eens op een server gespeelt met CTF-Face + normal weapons + NO TRANSLOCATOR. Deze was niet bedoeld voor clanwars, maar voor iedereen die lekker wil spelen. Nou ik kan je verzekeren dat je speel plezier op deze manier ontzettend vergald wordt. Er is gewoon geen tacktiek tegen dit soort dingen. Wat doe je als bijv. Blue team met z'n allen binnen zijn in hun base, ze hebben ammo, health etc. en het Red team heeft van de 6 er 2 binnen?!? Niks dus. Ik kwam halverwege dat potje binnen en kreeg een respawn-kill regen van snippers over me heen. Anyway, dat was ook de laatste keer dat ik op die server gespeeld heb :) .
Voor de aim hoef je het niet te doen want een van de meest gebruikte wapens is toch de shock rifle of de mini. Daar heb je evengoed aim voor nodig.
Agree.

"The fastest code, is the code that is never called."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 20:36 schreef Primal het volgende:
Beetje laf om andere mensen zomaar af te kraken op hun argumenteerloos posten en het dan ook nog zelf doen :{

Gebruik dan ook argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
En btw, er zijn zo wel een paar Instagib servers te vinden waar jij de hele match waarschijnlijk alleen maar op de linker muisknop drukt om te 'respawnen'. Uit mijn (UT) ervaring weet ik zo langzamerhand wel dat de mensen die het hardst roepen, het minst presteren in verhouding tot spelers van hetzelfde niveau die het gewoon accepteren dat er ook spelers zijn die niet zo goed zijn. Dat zijn in mijn ogen de echte relaxte spelers!
Generaliseren kan iedereen. Dus jij wilt zeggen dat ik weinig presteer omdat ik zo hard roep? Als ik echt zo slecht was zat ik niet in een clan die 1e van NL staat.

Ook al speel ik CTF, ik heb ook heel lang DM gespeeld en ook instagib geprobeerd. Maar mensen mogen mij vertellen wat er nu zo goed is aan instagib. Je bent allemaal even sterk, dat is toch geen goed argument? Dat is gewoon uit wanhoop spelen, omdat wanneer je met normale wapens speelt je bang bent dat die kerel net het wapen voor je neus weg heeft gepakt en je zo ermee afmaakt. Ik vind (zo goed? :P) dat Instagib + CTF de foutste combinatie ooit is.
Ook vind ik dat mijn argumenten, ondanks dat het meningen waren, wel terecht zijn. Ik ken genoeg mensen die het hier zeker mee eens zijn. Natuurlijk zullen de instagib spelers zelve het ontkennen. Dat snap ik ook goed.
Ik heb ooit eens op een server gespeelt met CTF-Face + normal weapons + NO TRANSLOCATOR. Deze was niet bedoeld voor clanwars, maar voor iedereen die lekker wil spelen. Nou ik kan je verzekeren dat je speel plezier op deze manier ontzettend vergald wordt. Er is gewoon geen tacktiek tegen dit soort dingen. Wat doe je als bijv. Blue team met z'n allen binnen zijn in hun base, ze hebben ammo, health etc. en het Red team heeft van de 6 er 2 binnen?!? Niks dus. Ik kwam halverwege dat potje binnen en kreeg een respawn-kill regen van snippers over me heen. Anyway, dat was ook de laatste keer dat ik op die server gespeeld heb .
Kan ik me vrij goed voorstellen, no trans is idd vrij klote. Translocaten heeft meer skills in zich dan dat hele instagib gebeuren bij mekaar :D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Op zondag 07 april 2002 20:36 schreef Primal het volgende:

Een andere reden is genoemd door YuRoK. Sommige mensen die niet zo goed en snel met de wapens als jou (?!?!?!) zijn vinden het misschien wel prettig als iedereen in-den-beginne gelijk zijn aan elkaar. Daarna komt het inderdaad (net zoals bij 'normal weapons') aan op de skills van de individu (of teams), bekendheid van de map etc. etc.
Ik geloof dat YuRoK niet echt een beginner is :{
Hij speelt in de clan EOF. Spelen altijd CTF insta en staan 5e op de ranglijst. niet echt een beginner dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl. Toch leuk hoe mensen zich uitlaten over Instagib terwijl ze er geen reet verstand van hebben. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 12:48 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

LOL!! Wat zei ik? Haantjesgedrag!

Trouwens, assault is een teamgame. Geen 1on1.

Maar ik heb niet echt veel zin om mij te bewijzen met UT. Ik vind 1on1 ook helemaal niet leuk. Kom maar een keer op de ut server die in dit topic wordt besproken. Kan je zien wie de beste is.

(Ik zei trouwens niet dat ik de beste ben hoor, ik zei dat er hier betere spelers rondliepen dan jij).
Ik zeg ook niet dat ik de beste ben.. Trouwens Assault kan best met 1 vs 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primal
Beetje laf om andere mensen zomaar af te kraken op hun argumenteerloos posten en het dan ook nog zelf doen
Gebruik dan ook argumenten.
Dit slaat dus werkelijk de plank volledig mis. Jij kunt dus echt NIET begrijpend lezen. Terug naar de basisschool klas 3.

Ten eerste:

'zomaar afkraken' => het is helemaal niet mijn bedoeling om hem af te kraken. Ik geloof best wel dat ie goed is, maar zijn houding t.o.v. andere ideen vond/vind ik erg bekrompen.

Ten tweede:

'zomaar' is het niet, want ik REAGEER op zijn POSTS |:(

Ten derde:

'laf' ?!? LOL @ Kneuter! Man, ik durf hier een discussie aan te gaan!
Generaliseren kan iedereen. Dus jij wilt zeggen dat ik weinig presteer omdat ik zo hard roep? Als ik echt zo slecht was zat ik niet in een clan die 1e van NL staat.
Nogmaals 'benchMarc', ik geloof serieus wel dat je goed bent!! :) (Wat ik trouwens tof vind is dat jij tenminste nog normaal reageert :) ). Maar dat bedoel ik niet, ook jij hebt dus niet goed gelezen! :) Btw, met 'het minst presteren' wil ik helemaal niet aangeven dat ze SLECHT zijn, daarom schreef ik ook
in verhouding tot spelers van hetzelfde niveau
! M.a.w. iets minder hard roepen, en iets meer concentreren op 'the fun of the game' :)

En over het niveau van sommige mensen in een clan kun je ook twisten, want ik heb vaak zat tegen clans gespeeld (dus op een public server), waarbij er toch altijd minstens 1 was waarvan ik dacht 'Nou, als hij erin zit, waarom ik dan niet'. Maar goed, ik wil ook helemaal niet in een clan btw. En hiermee wil ik dus HELEMAAL NIET ZEGGEN DAT BIJ ALLE CLANS ER IEMAND INZIT DIE NIET KAN SPELEN!!!!!!!!!!! :) Duidelijk? :)
Maar mensen mogen mij vertellen wat er nu zo goed is aan instagib. Je bent allemaal even sterk, dat is toch geen goed argument? Dat is gewoon uit wanhoop spelen, omdat wanneer je met normale wapens speelt je bang bent dat die kerel net het wapen voor je neus weg heeft gepakt en je zo ermee afmaakt.
Zoals ik al eerder zei, kan het voor mensen een reden zijn om Instagib te spelen omdat ze het: leuk vinden, misschien niet zo snel met de toetsen kunnen schakelen van wapens etc.
Ik vind (zo goed? ) dat Instagib + CTF de foutste combinatie ooit is.
Hehe, kijk hij heeft het geleerd :) ;)
Translocaten heeft meer skills in zich dan dat hele instagib gebeuren bij mekaar
Toch op de verkeerde servers gespeeld :) ;) *D
Ik geloof dat YuRoK niet echt een beginner is
Hij speelt in de clan EOF .....
Dat wist ik niet, maar ik doelde ook niet op hem persoonlijk, maar op het argument wat hij aanhaalde.
Rofl. Toch leuk hoe mensen zich uitlaten over Instagib terwijl ze er geen reet verstand van hebben.
Daar zou jij je nog wel eens goed in kunnen vergissen!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet heel goed dat NW ook super tof is. Maar het staat los van Instagib. Ik kraak ook NW players niet af. Zelf heb ik in FFF gezeten een hele tijd ook normal weapons gespeeld. Maar na een tijdje begon het mij te vervelen en ben ik me alleen gaan toeleggen Instagib.
En ik weet donders goed dat er betere spelers zijn dan mij. Maar dat zijn alleen instagib only players. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 22:20 schreef Primal het volgende:
Dit slaat dus werkelijk de plank volledig mis. Jij kunt dus echt NIET begrijpend lezen. Terug naar de basisschool klas 3.

Ten eerste:

'zomaar afkraken' => het is helemaal niet mijn bedoeling om hem af te kraken. Ik geloof best wel dat ie goed is, maar zijn houding t.o.v. andere ideen vond/vind ik erg bekrompen.

Ten tweede:

'zomaar' is het niet, want ik REAGEER op zijn POSTS |:(

Ten derde:

'laf' ?!? LOL @ Kneuter! Man, ik durf hier een discussie aan te gaan!
Waarom komen dan nu opeens wel argumenten naar buiten als je erop wordt aangesproken :?

Wil je ook voortaan je getroll en geflaime voor je houden, ik ben daar dus niet van gedient :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Om even mee te stoken..buiten tig andere dingen in UT vind ook ik IG een vervelende mod. Doe dan sniper arena ofzo.
En waar blijft TDM? Vind ik naast RA het leukste van UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI, zojuist een potje gewonnen met Instagib in het level DM-Liandri.

Gebeurt niet vaak :) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Applaus voor Primal.
Hij schrijft nette posts waarbij hij niet zomaar wat roept, maar juist erg op zijn woorden let om niemand op zijn teentjes te trappen.
Ik snap alleen niet waarom hij vervolgens afgezeken wordt dat hij niks onderbouwd. Lees eens wat beter zou ik zeggen.

Als je insta niet leuk vind ga dan niet alle insta spelers afkraken in ongenuanceerde posts, speel het gewoon niet...tenzij het opeens aangezet wordt natuurlijk ;)
Posts waarin zo neergekeken wordt op instagib geven mij eigenlijk alleen het idee dat de persoon in kwestie een tikkeltje gefrustreerd is.
Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn en ik wil ook niemand hier beledigen. Laten we dit topic dan ook leuk houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Op zondag 07 april 2002 21:06 schreef KillerB het volgende:
Ik geloof dat YuRoK niet echt een beginner is :{
Hij speelt in de clan EOF. Spelen altijd CTF insta en staan 5e op de ranglijst. niet echt een beginner dus ;)
Cool EoF, daar heb ik (niet alleen btw ;) )anderhalf jaar terug ofzo ooit nog eens een war tegen gespeeld :) . Ik heb vanavond maar twee potjes DM Insta gespeeld en hijs inderdaad best goed. Beide keren kon ik net niet van hem winnen :{ .. moet ook echt vaker spelen want ben een beetje roestig geworden ;) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 07 april 2002 22:39 schreef Maiar het volgende:
En waar blijft TDM?
Gaat zo moeilijk in de mapvote, dan weet dat ding het verschil tussen normal/team dm niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primal
Applaus voor Primal.
Hij schrijft nette posts waarbij hij niet zomaar wat roept, maar juist erg op zijn woorden let om niemand op zijn teentjes te trappen.
Ik snap alleen niet waarom hij vervolgens afgezeken wordt dat hij niks onderbouwd. Lees eens wat beter zou ik zeggen.
Thanks! :)
Waarom komen dan nu opeens wel argumenten naar buiten als je erop wordt aangesproken
Wil je ook voortaan je getroll en geflaime voor je houden, ik ben daar dus niet van gedient
Hmm, ok dat over die basisschool had ik inderdaad niet moeten zeggen...

Aan de andere kant, ik heb in die 2e post dus NIKS anders gezegd als in de 1e post. Met andere woorden, je hebt die 1e post dus inderdaad NIET goed gelezen en/of begrepen!! Die 'argumenten' stonden ook al in de 1e hoor!

Yurok
Hee, ik bedoel niks persoonlijk :) Ik praat meer in het 'algemeen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo komen er nog eens een keer wat lui op ut.tweakers.net fraggen? :D

Ik verveel me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik w8 op medespelers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik kom zo mebe ook langs :P eerst nog ffies mij met de discussie(s) bemoeien:

TDM: Ik heb in Mapvote alles aangeklikt, maar je moet kiezen tussen DM, TDM en LMS. Kan dus niet

En nu nog die instagib dinge zooi:
Ik speel stukken beter met instagib dan met NW. Ik weet wel hoe je met NW moet spelen, maar ik vind het dus veel fijner om als je spawnt gelijk een redelijk eerlijk gevecht met iemand aan te kunnen gaan. Anders krijg je dat je spawnt en een seconde later uitelkaar gespat van de raketten weer op de grond ligt (ik heb dus een potje NW gehad waar ik niet langer dan 10 secs leeft, daarns insta zelfde map zelfde mensen had ik zowaar 5 frags (50 limit)). 't ligt niet altijd aan de skilzz, maar ook aan de manier waarop je WIL spelen. Je gaat niet iemand verbieden instagib te spelen. De server moeten we delen en dus ook 2 gametypes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ik heb het al een keer gezegd, maar is toen denk ik over het hoofd gezien......

Als je nou om de dag insta/NW draait is er voor niemand een probleem. Maps kunnen nog steeds gekozen worden en de instellingen kunnen altijd nog aangepast worden als er een admin aanwezig is en iedereen wil het verandert zien ofzo.

Ik vind instagib ook niet leuk alhoewel ik wel al meerdere potten van de instagib(koningen) gewonnen heb......

Ik vind dat er voor NW veel meer skills komen kijken, omdat je dus kennis van het level moet hebben ivm de plaatsing van wapens en powerups, verder het wisselen van wapens in verschillende situaties maakt het voor mij veel leuker. Instagib vind ik meer iets voor mensen die het weinig doen en dus de omstandigheden voor iedereen gelijk maken.

Ik heb gesproken. En zoals jullie aan mijn zinsopbouw zullen zien, ik ben niet tegen instagibbers, maar vindt het zelf niet leuk, dat heb ik onderbouwd door mijn visie erop te geven. Ik hoop dat er positieve reacties komen op deze post, maar we zien het vanzelf.

Nu ga ik naar de tweakers ut server om ff wat frags te maken. Zie jullie daar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Als je nou die andere vote erop zet kan je gewoon alles voten, ook gamemodes/pu's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op maandag 08 april 2002 15:14 schreef raptorix het volgende:
Als je nou die andere vote erop zet kan je gewoon alles voten, ook gamemodes/pu's etc.
ik ga me 's verdiepen in mutator schrijven oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe dat :D Dan ga ik me maar eens met school bezig houden. ffs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

GeniusDex, je laat geen goede indruk bij me achter, de vorige keer ging je al assault doen en insta terwijl niemand wou, nou kom ik je om 3 uur tegen op de tweakers server staat er instagib aan. Ik denk GVD, alweer insta. Ik zie dat jij er bent, vraag wanneer NW aangaat, zeg je om 4 uur. Kom ik om 4 uur terug........ Nog steeds instagib, om 10 over nog steeds, terwijl iedereen in de server normal weapons wou.. |:(

Nu is de server dus leeg en staat er insta aan :( jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Op maandag 08 april 2002 15:14 schreef raptorix het volgende:
Als jij Gerco zou contacten met link e.d. zou die er best kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op maandag 08 april 2002 16:11 schreef -=MOL=- het volgende:
GeniusDex, je laat geen goede indruk bij me achter, de vorige keer ging je al assault doen en insta terwijl niemand wou, nou kom ik je om 3 uur tegen op de tweakers server staat er instagib aan. Ik denk GVD, alweer insta. Ik zie dat jij er bent, vraag wanneer NW aangaat, zeg je om 4 uur. Kom ik om 4 uur terug........ Nog steeds instagib, om 10 over nog steeds, terwijl iedereen in de server normal weapons wou.. |:(

Nu is de server dus leeg en staat er insta aan :( jammer hoor.
Ik wou om kwart voor 4 ff de server op NW zetten. Start UT op. Krijg de intro, en als ik naar het hoofdmenu wil crasht UT (tot 5x toe :(). Sowwy, kan er ook nix aan doen. Heb CD ff uitgeleend dus reinstall komt morgen pas. Anders kun je ook ff op irc.tweakers.net #ut vragen of DR oid 'm ff goed wil zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 08 april 2002 17:29 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

Ik wou om kwart voor 4 ff de server op NW zetten. Start UT op. Krijg de intro, en als ik naar het hoofdmenu wil crasht UT (tot 5x toe :(). Sowwy, kan er ook nix aan doen. Heb CD ff uitgeleend dus reinstall komt morgen pas. Anders kun je ook ff op irc.tweakers.net #ut vragen of DR oid 'm ff goed wil zetten ;)
Lullige samenloop van omstandigheden dus.......
Maar kunnen er anders niet 2 servers gedraaid worden? 1 insta en 1 NW. Map vote komt wel goed dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op maandag 08 april 2002 17:57 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Lullige samenloop van omstandigheden dus.......
Maar kunnen er anders niet 2 servers gedraaid worden? 1 insta en 1 NW. Map vote komt wel goed dan!
Zou je met Gerco moeten overleggen. Kgeloof wel dat er iemand anders een insta server aan 't opzetten was, maar ik weet nix zeker daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primal
Als je nou om de dag insta/NW draait is er voor niemand een probleem. Maps kunnen nog steeds gekozen worden en de instellingen kunnen altijd nog aangepast worden als er een admin aanwezig is en iedereen wil het verandert zien ofzo.
Prima idee! :)
Ik vind dat er voor NW veel meer skills komen kijken, omdat je dus kennis van het level moet hebben ivm de plaatsing van wapens en powerups, verder het wisselen van wapens in verschillende situaties maakt het voor mij veel leuker.
Dat vind ik dus persoonlijk wel een goed argument! Ik vind dat je daar inderdaad gedeeltelijk gelijk in hebt.
Instagib vind ik meer iets voor mensen die het weinig doen en dus de omstandigheden voor iedereen gelijk maken.
Ook hier zit wel een (kleine) kern van waarheid in. :) Ik ben zelf op een gegeven moment Instagib gaan spelen, omdat de servers waarop ik altijd NW speelde, steeds meer cheaters (van die lui die onzichtbaar zijn enzo) kwamen. Toen kwam ik dus toevallig op een Instagib server met Low-Gravity en dat vind ik ook heel erg leuk om te doen. Het speelt in ieder geval een stuk rustiger met je handen. Maar nu wissel ik het gewoon af. Af en toe Instagib, af en toe NW.
Ik heb gesproken. En zoals jullie aan mijn zinsopbouw zullen zien, ik ben niet tegen instagibbers, maar vindt het zelf niet leuk, dat heb ik onderbouwd door mijn visie erop te geven.
Tja, ik ben niet om hier mensen te beoordelen (misschien lijkt het erop :? ), maar ik vind dat je een rustige, duidelijke en beargumenteerde mening hebt gegeven. Dat discusseert toch een stuk relaxter? Zo geef je andere mensen ook de gelegenheid om te kijken of ze ook wat zien in jouw (niet persoonlijk maar algemeen) argumenten. Sommige denken misschien dat het om het 'overhalen' gaat. Het gaat mij er alleen om dat ze ook een andere mening (proberen te) begrijpen.
Ik hoop dat er positieve reacties komen op deze post, maar we zien het vanzelf.
Nou, ik dacht toch dat dit een positieve reactie was of niet? :) Een reactie op mijn eerdere en goed beargumenteerde post was toch een heel stuk minder positief, om onduidelijke redenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de server weer down? Uurtje geleden ofzo iig wel :'( Gisteren ook al, draait ie soms alleen smiddags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Server is up. Net gespeeld, maar nu zijn er voornamelijk n00bs bezig ;(

Pas bezig en meteen "Rampage". Zegt meer iets over tegenstander dan over mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Op maandag 08 april 2002 17:57 schreef -=MOL=- het volgende:
2 servers gedraaid worden? 1 insta en 1 NW.
ik zou niet weten of die bak dat nog trekt :o

Ding draait nu(geloof ik)
3x CS server
1x UT server

+nog wat dingen maar dat zijn geen games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17
Op maandag 08 april 2002 22:12 schreef DR het volgende:
3x CS server
1x UT server
Dat lijkt me duidelijk he, pas het aan naar
2x CS server
2x UT server

Is veel eerlijker! En dan kan je 1 NW doen en 1 Instagib :)

Daarnet ff lekker gespeeld trouwens, paar keer gewonnen met Instagib, loosers *D *D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Op maandag 08 april 2002 22:37 schreef QuestGamer het volgende:
Dat lijkt me duidelijk he, pas het aan naar
2x CS server
2x UT server
Vast :D
loosers *D *D
:Z :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good night all!!

EoF won quarterfinals against a1 :D Sweet!!

Insta rulez!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op maandag 08 april 2002 23:49 schreef YuRoK het volgende:
Good night all!!

Insta rulez!!
Welke cup? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op maandag 08 april 2002 22:12 schreef DR het volgende:

[..]

ik zou niet weten of die bak dat nog trekt :o

3x CS server
1x UT server

+nog wat dingen maar dat zijn geen games :+
't was toch 4 CS op de mainserver, en 1 UT op de databeest servert? ;)
Op maandag 08 april 2002 23:49 schreef YuRoK het volgende:
Good night all!!

Insta rulez!!
Welgefelideplopperdeplopperdeplopstaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 08 april 2002 20:20 schreef Primal het volgende:

[..]

Prima idee! :)
[..]

Dat vind ik dus persoonlijk wel een goed argument! Ik vind dat je daar inderdaad gedeeltelijk gelijk in hebt.
[..]

Ook hier zit wel een (kleine) kern van waarheid in. :) Ik ben zelf op een gegeven moment Instagib gaan spelen, omdat de servers waarop ik altijd NW speelde, steeds meer cheaters (van die lui die onzichtbaar zijn enzo) kwamen. Toen kwam ik dus toevallig op een Instagib server met Low-Gravity en dat vind ik ook heel erg leuk om te doen. Het speelt in ieder geval een stuk rustiger met je handen. Maar nu wissel ik het gewoon af. Af en toe Instagib, af en toe NW.
[..]

Tja, ik ben niet om hier mensen te beoordelen (misschien lijkt het erop :? ), maar ik vind dat je een rustige, duidelijke en beargumenteerde mening hebt gegeven. Dat discusseert toch een stuk relaxter? Zo geef je andere mensen ook de gelegenheid om te kijken of ze ook wat zien in jouw (niet persoonlijk maar algemeen) argumenten. Sommige denken misschien dat het om het 'overhalen' gaat. Het gaat mij er alleen om dat ze ook een andere mening (proberen te) begrijpen.
[..]

Nou, ik dacht toch dat dit een positieve reactie was of niet? :) Een reactie op mijn eerdere en goed beargumenteerde post was toch een heel stuk minder positief, om onduidelijke redenen :?
Thnx m8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

is er geen mogelijkheid voor 2 servers??? ;)

dan heb je helemaal geen problemen meer.... :D

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 09 april 2002 09:34 schreef P3PP3R het volgende:
is er geen mogelijkheid voor 2 servers??? ;)

dan heb je helemaal geen problemen meer.... :D
Lees deze pagina en de vorige eens.... Daar heb ik dat dus ook voorgesteld!

Verder een prima idee. Het schijnt dat er 3 CS en 1 UT dedicated server draaien op die bak, dus dat mogen best 2 UT en 1 CS server worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo kom er net vandaan, goeie server

alleen hou ik meer van CTF dan van DM etc.

Waarom is de redeemer uit CTF-Face? Hoort gewoon bij het spel vind ik hoor.

En eventueel zijn relics wel geinig ;)

p.s. wat kunnen jullie lang lullen over wie er beter is in een spelletje ut :?
vervolgens zie ik nauwelijks iemand op die server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 09 april 2002 13:00 schreef OG_outlaw het volgende:
zo kom er net vandaan, goeie server

alleen hou ik meer van CTF dan van DM etc.

Waarom is de redeemer uit CTF-Face? Hoort gewoon bij het spel vind ik hoor.

En eventueel zijn relics wel geinig ;)

p.s. wat kunnen jullie lang lullen over wie er beter is in een spelletje ut :?
vervolgens zie ik nauwelijks iemand op die server :D
De redeemer vind ik persoonlijk een lame wapen. Wel leuk om een monsterkill te maken ofzo, maar verder vind ik de normale wapens wat beter geschikt...

De server staat ongeveer ingesteld zoals dat bij officiele matches ook word gedaan, geen redeemer, wel powerups. Bij CTF de translocator aan enzovoort...

Dat er niemand op de server is komt wel vaker voor. S'avonds en in het weekend is het meestal wat drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje speler schiet em toch zo uit de lucht mbv snipe of combo, maar soms kun je de flagcarrier er leuk mee uitschakelen :)

maar idd soms is het ergerlijk van die kamikazi's die in jouw base hun redeemertje afsteken 8-)

Is het te grote belasting om voor elke gametype een andere port+server te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 02:51 schreef Wacky het volgende:

[..]

Welke cup? :P
Kwartfinale Instagib CTF van clanbase. 1st Devision :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 09 april 2002 13:27 schreef OG_outlaw het volgende:
beetje speler schiet em toch zo uit de lucht mbv snipe of combo, maar soms kun je de flagcarrier er leuk mee uitschakelen :)

maar idd soms is het ergerlijk van die kamikazi's die in jouw base hun redeemertje afsteken 8-)

Is het te grote belasting om voor elke gametype een andere port+server te draaien?
Ik heb 1x in een demo iets gezien op face met de redeemer wat ik wel geinig vond, verder blijft het imo een lame wapen.
Uitleg van de aktie: Speler is rood, pakt de blauwe vlag, loopt naar buiten, pakt de redeemer gaat tegen de blauwe basis aanstaan, schiet de redeemer tegen de muur, hij killt zichzelf en de vlag vliegt naar de andere kant van het level. Daarna komt hij tot leven en pakt de vlag weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Sommige, zoals ik kunnen een paar mappen zoals ctf-eternalcave niet spelen op deze server omdat we dan bevroren zijn.

Reconecten helpt niet.

Is dit te verhelpen? Bij TO heb ik ook zo iets. Dan ben ik bevroren op sommige servers als ik een ladder wil nemen.
Ik ben er achter gekomen dat het een texture probleem is.

Ik gebruik dan niet exact dezelfde textures die de server gebruikt. Een soort version mismatch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk ff in unrealtournament.log in /system/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
jee..ik heb een keer gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op dinsdag 09 april 2002 15:56 schreef Maiar het volgende:
:( :) :( :)

DOH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op dinsdag 09 april 2002 15:56 schreef Maiar het volgende:
Novice Bots :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op dinsdag 09 april 2002 15:57 schreef Wacky het volgende:

[..]

Novice Bots :? :+
Ik heb keer geblinddoekt gespeelt tegen novice bots :)

En nog winnen ook best fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Kan iemand misschien TDM aanzetten op de server? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.