Op zaterdag 20 april 2002 16:01 schreef Type het volgende:
[..]
spawnkillen is idd lame
maar zolang je niet na kan gaan of iemand dat wel of niet aan het doen is, als Tielenaar zijnde, is het een beetje

dan om je teammaten neer te knallen, toch
Daarom vraag ik me af waarom hij dat toch doet?
Nou ik doet dat dus ook, als ik dus echt met mijn ogen zie dat hij/zij het
veel doet. Van die lui die stiekem ergens in een hoekje gaan staan. Als ik ze dus regelmatig daar zie staan en ik zie dat mensen (van de tegenpartij) beginnen te 'schreeuwen' van 'lame' enzo, dan ga ik er weleens naast staan. Dan zie ik iemand neervallen, kijk ik snel bovenin het scherm (in die rode tekst) wie het was en door
wie. Dan schiet ik hem er niet meteen af als ik het 1 keer zie. Maar zo heb ik er ook weleens 1 minuut naast gestaan en toen was 'de maat vol'
Bij CTF-Face bijvoorbeeld. Heb je van die lui die dan naast de basis op de grond gaan staan. Dicht tegen de muur. Die zitten dus veelal te kijken wie er aan de overkant respawned. En als de andere kant het eenmaal doorheeft dat een bepaalde kerel dus constant respawn-kills maakt, doen ze hetzelfde terug. Dus .... als ik dan zo iemand in CTF-Face
achter de basis zie staan
met een sniper-rifle, en regelmatig springt ie vanachter de basis vandaan om te snipen, die gaat er bij mij geheid 'vanaf'.
Snipen is ok, maar je moet wel weten wanneer en waar. Het gaat bij mij dus om lui die respawn-kills maken of daar naar op zoek zijn. Hupsakee, zo de afgrond in, geen problemen mee.