Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] _Beta_software voor Gfx LCD's (t6963c)

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.732 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

hier is ff een test prog voor mbm (kwas mn vorrige source kwijt :()

dit maakt van heel wat regels gebruik dus ik heb hem niet hier kunnen testen...

http://members.home.nl/nilwik/project2.exe

btw check mn prog... om erachter te komen wat voorn post dit is ;)

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Nah nou begin ik toch heel erg nieuwsgierig te worden, ik wil weten hoe jullie die progjes schrijven, welke taal het makkelijkst is voor een semi-beginner, en in welk progje dat jullie proggen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 00:11 schreef C.44 het volgende:
Nah nou begin ik toch heel erg nieuwsgierig te worden, ik wil weten hoe jullie die progjes schrijven, welke taal het makkelijkst is voor een semi-beginner, en in welk progje dat jullie proggen ?
nou delphi vind ik zelf niet al te moeilijk voor dit soort progjes, zeg ma als je hulp nodig hebt

• C.44

C.44

Op zaterdag 06 april 2002 00:13 schreef Matty_ het volgende:

[..]

nou delphi vind ik zelf niet al te moeilijk voor dit soort progjes, zeg ma als je hulp nodig hebt
Bij deze heb ik hulp nodig :) contact me even op msn (sebastiaan39@hotmail.com) of op icq (63399987) als je wil :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

f*ck, het display is te traag voor een echte realtime analyzer ;(

/me gaat ff een vertraging oid verzinnen...

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 00:23 schreef Zotty het volgende:
f*ck, het display is te traag voor een echte realtime analyzer ;(

/me gaat ff een vertraging oid verzinnen...
owjeej... zotty is zn lcd, compu en zichzelf weer aant martelen... ;) veel succes ! en pleur es hierzo een niet werkend iets... kwil wel es zien hoe t uit gaan zien :P

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 00:39 schreef Matty_ het volgende:

[..]

owjeej... zotty is zn lcd, compu en zichzelf weer aant martelen... ;) veel succes ! en pleur es hierzo een niet werkend iets... kwil wel es zien hoe t uit gaan zien :P
>:)

vooruit dan maar => analyzer test

ga niet vragen wat wat is, het is puur voor 'intern gebruik' en er zit nog een klein foutje in dat als je mp3 te hard is qua volume, verdwijnt er soms een letter van de tekst.

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 00:46 schreef Zotty het volgende:

[..]

ga niet vragen wat wat is, het is puur voor 'intern gebruik' en er zit nog een klein foutje in dat als je mp3 te hard is qua volume, verdwijnt er soms een letter van de tekst.
errr... zal wel 240*128 zijn he ? nja hierzo lijkt t op een streepjes bouw en nummer rammel getal ding (en ja er verdwijne letter >:)) keep on doing the great work ! ziet er wel koel uit ;)

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Nou hier is mijn eerste test versie van m'n winamp spectrum analyser :) De code werkt nog niet optimaal maargoed, dat komt omdat de winamp api zo brak gedocumenteerd is ;(
Maar ik was net aan het coden en toen trapte ik tegen het draad van m'n schermpie aan waardoor dat ding gelanceerd werd en van m'n bureau af pleurde -> paar draadjes los, en m'n +5v maakte contact met een paar andere pinnetjes :'( Ik hoop niet dat er iets stuk is.. zal het morgen weer ff vast solderen en maar hopen dattie het nog doet ;( Maargoed, daardoor kon ik de laatste versie niet bekijken en zit alles wat ik erin wou hebben er nog niet in..
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/vis_xerlcdtest.zip Gewoon in je winamp plugins dir pleuren en de plugin kiezen bij Visualization :)

-- Edit
ohja, de 'gui' enzo is heel brak want ik heb alleen paint en ik wil eerst de functionaliteit goed hebben :P

vtec just kicked in yo!

• xerix
Op zaterdag 06 april 2002 00:46 schreef Zotty het volgende:

[..]

Grr, moetje niet net jouw plugin online zetten als ik mijn bericht aan het typen ben :D
Ik kan hem nu dus alleen niet bekijken ;(

--Edit

Ohja en Zotty, nadat ik die plugin echt niet aan de praat kreeg (die rare bug) had ik hem maar naar vc++ geport (had nooit verwacht dat ik hem daar kon compilen maar gek genoeg werkte het met een paar kleine aanpassingen :)) in de hoop dat ie het wel zou doen. Nou zelfde resultaat :( Toen heb ik van die module een array gemaakt, zodat ik later verschillende 'soorten' analysers kan toevoegen, en gek genoeg werkte het toen wel :)
En nu heb ik even zitten klooie met vc++ maar dat werkt toch een stuk lekkerder dan bcb vind ik. En je krijgt niet van die dlls van een paar honderd kb ;)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 00:51 schreef xerix het volgende:
Nou hier is mijn eerste test versie van m'n winamp spectrum analyser :) De code werkt nog niet optimaal maargoed, dat komt omdat de winamp api zo brak gedocumenteerd is ;(
Maar ik was net aan het coden en toen trapte ik tegen het draad van m'n schermpie aan waardoor dat ding gelanceerd werd en van m'n bureau af pleurde -> paar draadjes los, en m'n +5v maakte contact met een paar andere pinnetjes :'( Ik hoop niet dat er iets stuk is.. zal het morgen weer ff vast solderen en maar hopen dattie het nog doet ;( Maargoed, daardoor kon ik de laatste versie niet bekijken en zit alles wat ik erin wou hebben er nog niet in..
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/vis_xerlcdtest.zip Gewoon in je winamp plugins dir pleuren en de plugin kiezen bij Visualization :)

-- Edit
ohja, de 'gui' enzo is heel brak want ik heb alleen paint en ik wil eerst de functionaliteit goed hebben :P
auw.. arm lcd, nja t zal hopelijk nog wel werken (die van mij hebbe meer doorstaan >:) alleen die van zotty niet :'( ) voor de rest zie ik op jou plugin test 1 alleen net 1 balkje van de spectrum dinges en de gui, en op test2 alleen de gui en de title (kheb ma een 240*64...)

Verwijderd

Nou hier is mijn eerste test versie van m'n winamp spectrum analyser :)
Kijk, balkjes :) Dat 'verhult' de traagheid van het display wat meer ;)

Netjes xerix, dat gaat de goede kant op :)
Op zaterdag 06 april 2002 00:57 schreef Matty_ het volgende:
..alleen die van zotty niet :'(
plz don't remind me ;(

Voor wie m'n schreeuw destijds gemist heeft; m'n eerste gfx LCD =>

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/clairvoyant/zotty/godverdegodver.jpg

• xerix
Op zaterdag 06 april 2002 00:58 schreef Zotty het volgende:

[..]

Kijk, balkjes :) Dat 'verhult' de traagheid van het display wat meer ;)

Netjes xerix, dat gaat de goede kant op :)
[..]

plz don't remind me ;(

Voor wie m'n schreeuw destijds gemist heeft; m'n eerste gfx LCD =>

[afbeelding]
Watvoor methode gebruik jij dan om die euh 'vubars' te tonen? :)

Woei :o Als ik dat zo zie valt het nog enigszins mee met mijn schermpje ;)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 01:10 schreef xerix het volgende:
Watvoor methode gebruik jij dan om die euh 'vubars' te tonen? :)
Vrij simpel; lees de spectrumdata in, schrijf het naar het scherm, lees nieuwe spectrumdata in en wis de vorige data.

• xerix
Op zaterdag 06 april 2002 01:25 schreef Zotty het volgende:

[..]

Vrij simpel; lees de spectrumdata in, schrijf het naar het scherm, lees nieuwe spectrumdata in en wis de vorige data.
Aha, ik teken/wis alleen alleen de veranderingen. Clear dus niet eerst alles om het daarna weer opnieuw te tekenen.

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 01:32 schreef xerix het volgende:

[..]

Aha, ik teken/wis alleen alleen de veranderingen. Clear dus niet eerst alles om het daarna weer opnieuw te tekenen.
dat doe ik dus ook :) beetje onzinnig om iets wat er al staat opnieuw te tekenen.

Btw, gelijk maar ff de interface van m'n oude plugin gepakt en geupload. Heeft Matty ook wat meer om te zien :P

klopt het trouwens dat een visual plugin geen info kan opvragen over bitrate, tijd, enz ?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:33

-- Edit
Eej hij doet het perfect hier hoor. Echt super. Is het nu niet mogelijk om dit te verwerken in het andere proggie van chronom? Of gaat dat een beetje moeilijk omdat dit een winamp plugin is?

Verwijderd

Zooooooo, stukken beter :Y)

V0.2

[half offtopic]
Iktrouwens niet wat winamp voor spectrumindeling gebruikt, maar wat is dat f*cked up zeg :(

edit:
misschien ook wel leuk voor de mensen die niet zo'n display hebben en toch willen weten voor soort dingen we aan het maken zijn: een foto van een in ontwikkeling zijnde plugin.

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:48
Ziet er goed uit de spectrum analyzers.. vooral die van xerix is duidelijk.

Ik neem aan dat je met characters werkt en niet met graphics ?

Keep up the good work...

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 11:22 schreef martkrui het volgende:
Ziet er goed uit de spectrum analyzers.. vooral die van xerix is duidelijk.

Ik neem aan dat je met characters werkt en niet met graphics ?

Keep up the good work...
Ik werk grafisch. Zelf karakters maken is maar lastig :P

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 15:08
Op zaterdag 06 april 2002 11:24 schreef Zotty het volgende:

[..]

btw, hoe lang moet ik gemiddeld wachten op reactie op mijn mailtjes?

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 11:29 schreef Marcj het volgende:
btw, hoe lang moet ik gemiddeld wachten op reactie op mijn mailtjes?
Soms helaas te lang op het moment. 'k heb al meerdere malen aangegeven dat ik op het moment vrij druk ben en daar komt nog eens bij dat ik soms zo 'intens' met m'n display bezig ben, dat sommige mail niet altijd dezelfde dag nog beantwoord wordt. Daarnaast maak ik ook nog eens een selectie tussen 'prioriteit'. En sorry dat ik het zeg, maar wat je vraagt in je mail is ook zo op internet te vinden en zelfs wel op GoT. En dus wordt het al gauw naar achter geschoven. Niet opzettelijk, maar omdat ik gewoon ook nog wat tijd voor mezelf wil hebben en neem en dan beland het al gauw op een plek waar ik het over het hoofd zie.
Maar ipv te wachten op bericht van mij, kun je ook zelf op zoek gaan. Door te zoeken en te proberen komen we bijna allemaal aan de juiste info.

• Marcj
Hmm, vreemd. Op GoT is er niets over te vinden en met google kwam ik ook niet veel verder :{ Het enige wat ik nodig heb is een snel voorbeeld hoe je text op het scherm krijg

• Martkrui
Op zaterdag 06 april 2002 11:24 schreef Zotty het volgende:

[..]

'k zal er vanavond eens naar kijken.. heb de datasheet al doorgelezen... moet toch lukken...

Met characters zou het updaten toch heel wat sneller moeten gaan... Ik ga het uitzoeken... Vrouw gaat stappen dus ik heb vanavond mooi tijd.. ( ja, af en toe ben ik een nerd ) :9

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 11:45 schreef Marcj het volgende:
Hmm, vreemd. Op GoT is er niets over te vinden en met google kwam ik ook niet veel verder :{ Het enige wat ik nodig heb is een snel voorbeeld hoe je text op het scherm krijg
Relax, binnen een half uur heb je een reply ok ;)
Op zaterdag 06 april 2002 11:45 schreef martkrui het volgende:

[..]

'k zal er vanavond eens naar kijken.. heb de datasheet al doorgelezen... moet toch lukken...

Met characters zou het updaten toch heel wat sneller moeten gaan... Ik ga het uitzoeken... Vrouw gaat stappen dus ik heb vanavond mooi tijd.. ( ja, af en toe ben ik een nerd ) :9
Het is niet zo moeilijk, ben er een tijd geleden ook al ff mee bezig geweest. Kom je er niet uit, zeg het ff.

De reden waarom ik niet met karakters werk is dat op een grafisch display je ook grafisch dingen wil weergeven. Een scoop is bijv. heel lastig met karakter en grafisch vrij makkelijk. Het is maar net wat je wil.

• Martkrui
Op zaterdag 06 april 2002 11:52 schreef Zotty het volgende:

De reden waarom ik niet met karakters werk is dat op een grafisch display je ook grafisch dingen wil weergeven. Een scoop is bijv. heel lastig met karakter en grafisch vrij makkelijk. Het is maar net wat je wil.
Maar een spec.ana. is met heel en halve block chars gemakkelijk en snel te tekenen.
't was maar een idee.. ik ga in ieder geval even uitzoeken hoe ik m'n eigen chars kan maken... misschien dat iemand anders er ook nog iets aan heeft
* Martkrui wil ook eens iets nuttigs doen, en het duurt nog zo lang voor mijn prog demonstrabel is

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 13:05 schreef martkrui het volgende:
Maar een spec.ana. is met heel en halve block chars gemakkelijk en snel te tekenen.
Dat zal ik niet ontkennen :P

Waar ik uiteindelijk naartoe wil, is dat de analyzer bestaat uitbalken van 1 pixel breed ipv zo'n lompe balk en dat is gewoon veel beter grafisch te doen (denk ik). Maarja, alles op z'n tijd :z

• xerix
Zo m'n schermpje doet het gelukkig nog :)
Ik heb net je 2e versie van je plugin bekeken Zotty, ziet er goed uit! Alleen jij hebt dus ook dat probleem wat ik ook had, dat er eigenlijk maar 2 blakjes zijn die helemaal uitslaan en de rest bijna niet. En hij gebruikt constant meer dan 60% cpu ;(
Nou zag ik hier iets over custom characters, ik denk dat als je dat op een slimme manier doet het aanzienlijk sneller zal zijn. Dus als iemand hier iets meer over kan vertellen graag :)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Tnx :)

Het balkjes probleem is dat winamp de data linear aanleverd oid. Zoiets in ieder geval en daardoor lijkt het behoorlijk bagger.

Om custom karakters te maken, moet je gaan werken met het offset register. Dit is een 16 bit register waarbij de bits als volgt zijn;

bit 0 t/m 2
Line scan. Een karakter is 8 pixels, en met deze 3 bit geef je aan welke lijn van het karakter je wilt schrijven

bit 3 t/m 10
Karakter code. Dit is de 'ASCII' waarde van je eigen karakter

bit 11 t/m 15
Offset. Het geheugenadres waar je data staat. Dit is niet rechtstreeks het adres, maar een soort tabel die doorverwijst naar het juiste geheugen.

De combinatie van deze 16 bits bepaald dus waar je in het je karakter opbouwd en hoe. Voor elk karakter moet je 8x dit register vullen om het helemaal op te bouwen.
Voor de tabel met geheugenadressen, moet je in de datasheet kijken.

Verwijderd

Niet lineare analyzer (wel "non-linear" kiezen)

Ziet er echt veeeeeeeel beter uit dan een lineare analyzer *D Afregeling kan nog wel wat aan gebeuren, maar dat komt nog wel.

/me gaat verder met proggen en de analyzer om te draaien hehe

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
Hier met WinXP:

Error:

Plug-in executed ilegal operation. Restart of Winamp is recommend (1) :(

• xerix
Op zaterdag 06 april 2002 14:28 schreef Zotty het volgende:
Niet lineare analyzer (wel "non-linear" kiezen)

Ziet er echt veeeeeeeel beter uit dan een lineare analyzer *D Afregeling kan nog wel wat aan gebeuren, maar dat komt nog wel.

/me gaat verder met proggen en de analyzer om te draaien hehe
Dat is een stuk beter ja :)
Hoe heb jij dat nou opgelost?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

edit:
never mind, is al opgelost ;)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 14:42 schreef xerix het volgende:

[..]

Dat is een stuk beter ja :)
Hoe heb jij dat nou opgelost?
elke spectrumdata waarde heeft een bepaalde frequentie, en daar goochel ik een beetje mee. Moet nog allemaal geijkt worden enz.

Oh ja, het helpt ook wel als je iemand met techische kennis van geluid bij de hand hebt hehe :)

• xerix
Op zaterdag 06 april 2002 14:47 schreef Zotty het volgende:

[..]

elke spectrumdata waarde heeft een bepaalde frequentie, en daar goochel ik een beetje mee. Moet nog allemaal geijkt worden enz.

Oh ja, het helpt ook wel als je iemand met techische kennis van geluid bij de hand hebt hehe :)
Ah op zo'n manier. Is er toevallig ook een soort van overzichtje waar de frequenties van die spectrumdata staan?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 15:03 schreef xerix het volgende:

[..]

Ah op zo'n manier. Is er toevallig ook een soort van overzichtje waar de frequenties van die spectrumdata staan?
Ik moet het nog eiken, maar dit zijn een paar waarden om je een idee te geven;

1 = +- 100 hz
25 = +- 1 khz
150 = +- 6 khz
260 = +- 10 khz
400 = +- 15 khz

Ik zal je een kompleter lijstje mailen zodra het wat precieser is.

edit:
ik heb dus ook geen lijst, het is gewoon een kwestie van proberen

Verwijderd

uit Markus Zehnder z'n winamp plug.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
/*  Tested SPECTRUM ANALYZER data:  

<-90hz = 1
    120hz = 3
    185hz = 5
    250hz = 7
    375hz = 9
    500hz = 13
    750hz = 19
    1000hz = 25
    1500hz = 38
    2250hz = 58
    3000hz = 78
    4500hz = 116
    6000hz = 156
    7500hz = 195
    9000hz = 235
    10500hz = 274
    12000hz = 313
    13500hz = 352
    15000hz = 391
    16500hz = 430
*/

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 15:43 schreef Yarvieh het volgende:
*een lijstje*
Ah tnx Yarvieh !

• Martkrui
Op zaterdag 06 april 2002 13:38 schreef Zotty het volgende:
Om custom karakters te maken, moet je gaan werken met het offset register. Dit is een 16 bit register waarbij de bits als volgt zijn; bla bla bla
okay... daar ging mijn eventuel nuttige bijdrage.. :+

• ajampaniki
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/devian/zotty/lcd/visplugin.jpg

kvindt dat ding wel cewl, alleen vink die analyser er niet uitzien zo ondersteboven. Liever andersom.

• C.44

C.44

Doet er naast Matty nog iemand proggen in Delphi voor dat lcd ?

• ajampaniki
Eej ik heb wel een leuk en vooral practisch idee: op dat open stuk van het winamp gedeelte zou een playlist kunnen komen te staan. Met ongeveer in het midden het op dat moment spelende nummer en erboven een aantal vorige nummers en eronder een aantal volgende nummer. Dit lijkt me vooral nuttig voor de mensen die een standalone mp3 speler willen bouwen of gewoon voor de mensen die bv een afstandbediening willen gebruiken. Kdenk dat dit een stuk nuttiger is dan een spectrum analyser. En die zou er evengoed nog kunnen komen op de plek waar nu dat nogal nutteloze plaatje van die lama staat. Toch maar weer een goed ideetje van me (of had iemand hier al aan gedacht?)

• ajampaniki
Op zaterdag 06 april 2002 14:35 schreef M_DaRK het volgende:
Hier met WinXP:

Error:

Plug-in executed ilegal operation. Restart of Winamp is recommend (1) :(
Dit krijg ik dus ook.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Zoals beloofd wat pic's van mijn Gfx-bouwsel:

http://www.spotlife.com/users2/bartbanaan/webalbum/

Helaas ben ik geen software-guru!

:)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Martkrui
Op zaterdag 06 april 2002 18:39 schreef ajampaniki het volgende:
Eej ik heb wel een leuk en vooral practisch idee: bla bla playlist bla bla
Ik ben bezig met software voor een stand alone player. daar zit dus veel minder graphisch spul in, meer playlist editen enzo...
Maareh.. nog lang niet af..

Met een plugin kan je volgens mij niet veel met een playlist

• ajampaniki
Op zaterdag 06 april 2002 19:19 schreef martkrui het volgende:

[..]

Ik ben bezig met software voor een stand alone player. daar zit dus veel minder graphisch spul in, meer playlist editen enzo...
Maareh.. nog lang niet af..

Met een plugin kan je volgens mij niet veel met een playlist
Kijk daar wachte ik nou op. good going dude.

Kbedoelde het trouwens niet voor de plugin maar voor het losse proggie

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 18:09 schreef ajampaniki het volgende:
[afbeelding]

kvindt dat ding wel cewl, alleen vink die analyser er niet uitzien zo ondersteboven. Liever andersom.
Is wel de bedoeling dat die andersom komt, maar dat wou vanmiddag omde een of andere vage reden niet lukken. Het diplay flipte helemaal, wat ik ook deed. Maar daar wordt aan gewerkt :)
Op zaterdag 06 april 2002 19:06 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Dit krijg ik dus ook.
Welk OS en winamp versie heb je ? En treed het alleen op bij de 2e analyser ? Dat probleem had ik vanochtend maar dat is inmiddels opgelost.

• Martkrui
Aaahh.. eindelijk werkt het... Kan browsen en mp3 starten dmv UI op LCD...

morgen weer verder... :z

Verwijderd

misschien topicje openen in /14? (met iets uitgebreidere probleemstelling)

• ajampaniki
Misschien is er aan gedacht maar toch ff melden: zolang cronografx aanstaat kan ik msn niet afsluiten. Dat jullie het ff weten

Verwijderd

Ik ben zo een beetje de verschillende topics door aant lezen om software voor mn lcd te vinden maar t begint nu wel chaos te worden kwa informatie. Misschien een idtje om in ieder geval de laatste versies van de verschillende programma's op 1 site bij te houden, bijvoorbeeld op LCD site van ChronoM en Zotty

Wat ik nu aan niet-(alleen-)test-programma's voor de t6963c heb gevondenis:

winamp plugin voor 240x 64 door zotty

.bmp op je LCD voor 240x128 door Zotty

winampplugin door Mr.ChronoM

messenger, mbm5 en winamp door Mr. ChronoM

Alle programma's werken onder windows.
Roep t ff als er iets mist :)

en de winamp plugin van Matty ( http://www.h4e.f2s.com/lcd011.exe ) krijg ik niet meer gedownload is dit omdat de andere 2 winamp plugins ondertussen beter/completer zijn geworden? Of was dit gewoon een testprogje?

Verwijderd

Als ik de winampplugin van ChronoM wil installeren krijg ik de foutmelding "kan een benodigd DLL-bestand, MSVBVM60.DLL, niet vinden".

Deze plugin zou het toch gewoon moeten doen onder win98se??
Verder heb ik gewoon IOport en winamp 2.79 geinstalleerd.
Moet ik deze DLL nog handmatig toevoegen? Zo ja weet iemand dan waar ik deze kan downloaden?

Google doet wonderen :+

Toenet mn powerpluggie voor mn lcd verkeerd om in de molex gedaan -> 5v op groundvan printerpoort-> computer uit -> gelukkig niks kapot :)

• C.44

C.44

Even een paar "simpele" vraagjes, hoe kan ik in delphi een pauze inlassen tussen het uitvoeren van 2 opdrachten. En de tweede vraag, hoe kan ik een image naar de lcd schrijven ?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

[quote]
Op zondag 07 april 2002 02:50 schreef bluh het volgende:
www.h4e.f2s.com/lcd011.exe[/quote]
f2s = dood :{

• Martkrui
Op zondag 07 april 2002 04:25 schreef C.44 het volgende:
En de tweede vraag, hoe kan ik een image naar de lcd schrijven ?
Ik weet niet hoe de rest het doet, maar ik laad zelf het image, haal daar de image data uit en stuur de pixel data naar het scherm.
Volgens mij kan je dus niet gewoon je img. dumpen naar het lcd. Je zal zelf de vertaling moeten maken van img data naar lcd data.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Mr. ChronoM: Als ik XP-home afsluit (dat gaat gewoon), en daarna XP-home weer start, dan krijg ik het XP-foutmeldings scherm waarin staat dat het prog 'All 4 Gfx LCD' een fout heeft gegeneerd, is afgesloten en of ik dit naar MS wil verzenden. Suc6 8-)

Verwijderd

Ik ben zo een beetje de verschillende topics door aant lezen om software voor mn lcd te vinden maar t begint nu wel chaos te worden kwa informatie. Misschien een idtje om in ieder geval de laatste versies van de verschillende programma's op 1 site bij te houden, bijvoorbeeld op LCD site van ChronoM en Zotty
Helemaal mee eens :)

Als nu elke programmeur bij een update van z'n software Mr.ChronoM of mij een mailtje stuurt met daarin de link, dan is het ook gelijk up to date.
Op zondag 07 april 2002 04:25 schreef C.44 het volgende:
Even een paar "simpele" vraagjes, hoe kan ik in delphi een pauze inlassen tussen het uitvoeren van 2 opdrachten. En de tweede vraag, hoe kan ik een image naar de lcd schrijven ?
Inlezen zul je zelf een algoritme oid voor moeten schrijven. Van bijv. een bitmap moet je eerst wat info uit de header halen zoals afmetingen, dan de header erafhalen, en dan de data van 8 bit naar 6 bit omzetten. En die 6 bits data kun je dan naar het display sturen.

edit:
Er zitten nog fouten in, maar die treden alleen bij sommige personen op. Behoor je tot die personen, wil je mij dan ff mailen op lcd@schijf.org met je OS en winamp versie. Of als je de oplossing denkt te weten, dat mag natuurlijk ook :)

Voor de betatesters versie 0.3

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 11:00 schreef Zotty het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :)

Als nu elke programmeur bij een update van z'n software Mr.ChronoM of mij een mailtje stuurt met daarin de link, dan is het ook gelijk up to date.
[..]

Inlezen zul je zelf een algoritme oid voor moeten schrijven. Van bijv. een bitmap moet je eerst wat info uit de header halen zoals afmetingen, dan de header erafhalen, en dan de data van 8 bit naar 6 bit omzetten. En die 6 bits data kun je dan naar het display sturen.

En voor de liefhebbers versie 0.3 :z
Ben hier ff een dag niet geweest en weer 2 pagina's bij :D en veel software

die analyzers zijn wel cool, maar alleen jammer dat ik nog geen manier weet om op afstand die plugins te starten, want zo kan ik deze niet gebruiken in PowerLCD, maar goed

Als er nieuwe software is dan wil ik die idd op de site van Zotty en mij posten. Een mailtje met de link.

Dus ff voor de duidelijkheid we gaan geen links op de site zettten als jullie ZELF geen toestemming geven daarvoor.
als je een nieuwe versie post van een programma word de oude verwijdert indien je vraagt van niet
enzovoort
dus beetje duidelijk blijven allemaal en dan kunnen we makelijk de software-pagina up-to-date houden (misschien later ASP met logins ...)

Verwijderd

brak webcam filmpje van v0.3 :+

/me moet toch eens een naam verzinnen oid...

• xerix

Wat ik nu aan niet-(alleen-)test-programma's voor de t6963c heb gevondenis:

winamp plugin voor 240x 64 door zotty

.bmp op je LCD voor 240x128 door Zotty

winampplugin door Mr.ChronoM

messenger, mbm5 en winamp door Mr. ChronoM

Alle programma's werken onder windows.
Roep t ff als er iets mist :)

en de winamp plugin van Matty ( http://www.h4e.f2s.com/lcd011.exe ) krijg ik niet meer gedownload is dit omdat de andere 2 winamp plugins ondertussen beter/completer zijn geworden? Of was dit gewoon een testprogje?
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.221.zip
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.221.zip
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/vis_xerlcdtest.zip <- Komt vanmiddag een newe versie van :P

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
ik neem aan dat het de bedoeling is dat ze op de site komen nu ?
zend dan aub een mail, met je Nickname, email adres voor info en de links en dan zet ik ze erop

Verwijderd

edit:
Het illegal instriction geval wordt veroorzaakt doordat de bitmap in "c:\program files\winamp\plugins" moet staan. Pas ik aan, maar tot die tijd, kun je het dus wel runnen als je handmatig de bmp daar neerzet als dat nog niet het geval is.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zondag 07 april 2002 12:31 schreef Zotty het volgende:
edit:
Het illegal instriction geval wordt veroorzaakt doordat de bitmap in "c:\program files\winamp\plugins" moet staan. Pas ik aan, maar tot die tijd, kun je het dus wel runnen als je handmatig de bmp daar neerzet als dat nog niet het geval is.
Bij mij staat 'ie wel in de 'juiste' directory, maar krijg nu bij het starten ook 'could not load .bmp' :)

• ajampaniki
Op zondag 07 april 2002 12:31 schreef Zotty het volgende:
edit:
dus het kan niet in bv d:\program files\winamp\plugins staan? ff proberen dan maar.

• ajampaniki
Ok hij doet het nu dus maar jezus wat vreet die plugin een cpu usage zeg. Tis gelijk op 100%

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 12:42 schreef Bart_Banaan het volgende:
Bij mij staat 'ie wel in de 'juiste' directory, maar krijg nu bij het starten ook 'could not load .bmp' :)
Van welk programma komt die melding? Het komt namelijk niet van winamp en ook niet van m'n plugin.
Op zondag 07 april 2002 12:47 schreef ajampaniki het volgende:
Ok hij doet het nu dus maar jezus wat vreet die plugin een cpu usage zeg. Tis gelijk op 100%
Vergeet niet, het is nog allemaal in de testfase. Dan kun je niet gelijk alles perfect verwachten. 'k Wil ook wel niks meer posten en het via mail naar testers toesturen. En pas als alles 100% werkt het op GoT zetten...

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:50

Allanon

appearance is overrated

Vergeet niet, het is nog allemaal in de testfase. Dan kun je niet gelijk alles perfect verwachten. 'k Wil ook wel niks meer posten en het via mail naar testers toesturen. En pas als alles 100% werkt het op GoT zetten...
Niet doen hoor, is er leuk en leerzaam om te volgen !!!

<edit>wel goed quoten</edit>

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zondag 07 april 2002 12:53 schreef Zotty het volgende:

[..]

Van welk programma komt die melding? Het komt namelijk niet van winamp en ook niet van m'n plugin.
[..]

Die pop-up verschijnt zodra ik WinAmp start (versie 2.79 - gisteren gedownload)

Pop-up zegt letterlijk: Bitmap file not found
unable to open bitmap
OK

En ga lekker door met software -ook werkt 't nog niet 100%-
hier te plaatsen, ik probeer 't wel, en geef feedback die hopelijk nuttig is..... :)

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 13:36 schreef Bart_Banaan het volgende:
Pop-up zegt letterlijk: Bitmap file not found
unable to open bitmap
OK
Weird...

Pikant detail; ik geef dus nergens op dat het een bitmap is. De plugin opent een standaard stream. Daarnaast staat de foutmeldingstekst ook nergens in m'n source.

Oftewel, ik sta (nou ja, zit ;)) hier met m'n mond vol tanden over de herkomst van die melding....

edit:
deze tekst komt wel voor in m'n general plugin (= Plugin.zip). Heb je wel de visual plugin (= vis_gfxlcd_v03.zip) ?

edit2:
Op zondag 07 april 2002 12:47 schreef ajampaniki het volgende:
Bedenk me net ineens hoe dit komt; de parallell poort is te traag. Kijk maar eens naar een scnanner die via LPT werkt... je systeem ligt plat tijdens het scannen. En dat is precies hetzelfde wat hier gebeurt. Elke 25 ms wordt het display geupdate en dat komt overeen met... ff rekenen.... ruim 0,8 Mbit per seconde voor alleen de analyzer opbouw :D

• xerix
Yay, v0.3 van m'n winamp plugin is af ;)
Nu met
-Scrollende titel
-betere spectrum analyser
-custom grote tijdsweergave
-simple L/R analyser

2do
-code optimalizeren (10-20% cpu usage met de spectrum analyser ;()
-Oscilliscope toevoegen
-nog meer..
-code compleet OO maken ipv half/half

:P
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerT6963cWinampVisPlugin.zip
Op zondag 07 april 2002 12:09 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

ik neem aan dat het de bedoeling is dat ze op de site komen nu ?
zend dan aub een mail, met je Nickname, email adres voor info en de links en dan zet ik ze erop
Ja mag wel op de site. Naar wie moet ik mailen? (adres?)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 14:45 schreef xerix het volgende:

Ja mag wel op de site. Naar wie moet ik mailen? (adres?)
oeps ff vergeten chronomatrix@hotmail.com

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 11:00 schreef Zotty o.a. het volgende:

Kunnen jullie je software er ook als link op zetten zodat je niet het topic door hoeft te zoeken om het te downen? :D

Je (zotty) plugin werkt erg goed alleen staat er linksbovenin de hele tijd een "44" en wordt het aantal KHZ niet weergegeven. Ik draai win98se met winamp 2.79.
edit:
die 44 is dus het aantal khz :) als winamp uitstaat staan er daar twee streepjes die achter kHz moesten staan

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 15:14 schreef bluh het volgende:

[..]

Kunnen jullie je software er ook als link op zetten zodat je niet het topic door hoeft te zoeken om het te downen? :D

Je (zotty) plugin werkt erg goed alleen staat er linksbovenin de hele tijd een "44" en wordt het aantal KHZ niet weergegeven. Ik draai win98se met winamp 2.79.
wat ik net wilde melden was :
progies van mezelf en van xerix zijn op de site toegevoegd
plugin van zotty komt er ook wel op, denk vandaag wel nog

Website nu ook met Software

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 15:14 schreef bluh het volgende:
die 44 is het aantal KHz, maar hoe het linksboven terechtkomt... Misschien dat ik het addresseren nu toch iets teveel opgeschroeft heb >:)
Op zondag 07 april 2002 15:32 schreef Mr.ChronoM het volgende:
plugin van zotty komt er ook wel op, denk vandaag wel nog

Website nu ook met Software
Jaja, en met stereo analyzer 8-) Ziet er stukken gaver uit dan zo'n gecombineerd geval :9

btw, hoe heb je die grote getallen gemaakt xerix? Gewoon grafisch?

• xerix
Op zondag 07 april 2002 16:00 schreef Zotty het volgende:

[..]

die 44 is het aantal KHz, maar hoe het linksboven terechtkomt... Misschien dat ik het addresseren nu toch iets teveel opgeschroeft heb >:)
[..]

Jaja, en met stereo analyzer 8-) Ziet er stukken gaver uit dan zo'n gecombineerd geval :9

btw, hoe heb je die grote getallen gemaakt xerix? Gewoon grafisch?
Yep

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
dat die getallen grafisch zijn is nogal logisch, maar hoe heb je het gewoon.

getal gemaakt
bmp in array
per getal een array
functie op 1 array te drukken ?

heb zo eens een klokje willen maken, maar had geen zin om de arrays te maken :9

• xerix
Op zondag 07 april 2002 16:27 schreef Mr.ChronoM het volgende:
dat die getallen grafisch zijn is nogal logisch, maar hoe heb je het gewoon.

getal gemaakt
bmp in array
per getal een array
functie op 1 array te drukken ?

heb zo eens een klokje willen maken, maar had geen zin om de arrays te maken :9
Elk nummer bestaat gewoon uit een array die uit een bmptje zijn geladen.

vtec just kicked in yo!

• Martkrui
Eigenlijk is het nog niet veel, maar ik wil toch mijn proc hier ook FF laten zien.
http://www.kruissen.com/mp3_controll.zip

't is een heel ander prog dan ik hier tot nu toe gezien heb. Doel is om hiermee uiteindelijk een stand-alone MP3 player te maken.

Als je het programma start zie je de inhoud van c:\
'8' is omhoog
'2' is omlaag
'5' of 'enter' is dir in of mp3 spelen
'esc' is exit

Je kan nu alleen nog maar door je schijf browsen en een mp3 starten. D'r moet nog VEEL meer bij.

0.a.:
*menu
*playlist editor /load /save
*player info screen

Probleem is wel dat de eerste keer dat het prog winamp opstart het prog zelf de focus kwijtraakt en dus geen keyinput meer krijgt.

De vraag is of jullie dit interesant genoeg vinden om hiervan ook af en toe en update te zien of dat jullie meer zitten te wachten op vis. plugins..

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:07 schreef martkrui een leuk verhaaltje
Super! Ik wil namelijk een standalone mp3 bak maken met die lcd.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:07 schreef martkrui het volgende:
De vraag is of jullie dit interesant genoeg vinden om hiervan ook af en toe en update te zien of dat jullie meer zitten te wachten op vis. plugins..
Voor een standalone MP3 speler is dit zeker interresant. Standalone vereist andere mogelijkheden dan een echt visueel 'gadget' displaytje. Kortom blijven posten die updates :)

• ajampaniki
Ja echt wel dat er interesse is. Echt supercewl. Lijkt me wel cewl om dus zonder je toetsenbord alles te kunnen doen, dus met vier knoppies op je comport. Zou je daar ff naar kunnen kijken?

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:07 schreef martkrui het volgende:
Eigenlijk is het nog niet veel, maar ik wil toch mijn proc hier ook FF laten zien.
http://www.kruissen.com/mp3_controll.zip

't is een heel ander prog dan ik hier tot nu toe gezien heb. Doel is om hiermee uiteindelijk een stand-alone MP3 player te maken.

Als je het programma start zie je de inhoud van c:\
'8' is omhoog
'2' is omlaag
'5' of 'enter' is dir in of mp3 spelen
'esc' is exit

Je kan nu alleen nog maar door je schijf browsen en een mp3 starten. D'r moet nog VEEL meer bij.

0.a.:
*menu
*playlist editor /load /save
*player info screen

Probleem is wel dat de eerste keer dat het prog winamp opstart het prog zelf de focus kwijtraakt en dus geen keyinput meer krijgt.

kijk , zoiets moet ik hebben

ik wil dus een stand-alone MP3 bak gaan maken
en dan is goeie sofdware wel vereist :P
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1280029499
alleen klopt die grote van dat lcd niet echt

• xerix
Op zondag 07 april 2002 14:45 schreef xerix het volgende:
-Oscilliscope toevoegen
Nou het scherm is dus te traag voor een beetje knappe oscilliscope :( dus heb maar een stereospectrum analyser toegevoegd :P

http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerT6963cWinampVisPlugin.zip

vtec just kicked in yo!

• Martkrui
Op zondag 07 april 2002 17:56 schreef ajampaniki het volgende:
Ja echt wel dat er interesse is. Echt supercewl. Lijkt me wel cewl om dus zonder je toetsenbord alles te kunnen doen, dus met vier knoppies op je comport. Zou je daar ff naar kunnen kijken?
Het worden knoppies of IR.. misschien wel beiden.. weet ik nog niet.

We hadden hier al ergens een schema voor 4 knoppen, maar ik zal zeikwijf eens vragen hoe hij dat met 8 had gedaan..

Maar ik kijk er naar..

• ajampaniki
Op zondag 07 april 2002 18:28 schreef martkrui het volgende:

[..]

Het worden knoppies of IR.. misschien wel beiden.. weet ik nog niet.

We hadden hier al ergens een schema voor 4 knoppen, maar ik zal zeikwijf eens vragen hoe hij dat met 8 had gedaan..

Maar ik kijk er naar..
Kijk je kan wel winamp besturen met 4 knoppies, maar nu moet je ook nog jouw prog kunnen aansturen met die knoppies.

Is het niet het makkelijkst om 4 knoppies voor je prog te gebruiken en dan 4 voor winamp. Das het mooist denk ik.

• Martkrui
Even over software, updates en de website.

Om het updaten gemakkelijk te maken :
Op de algemene website staat een menu met alle progs. voor ieder prog is dan een pagina met download link, doel, status log enz.
Alleen deze programma specifieke pagina wordt gehost en onderhouden door de makers van de prog.

Zo hoeft de website van ChronoM en Zotty maar 1 keer
aangepast te worden als er een nieuw programma is, en kan
de programmeur zelf de info over de programmas bijwerken..

klinkt dit een beetje logisch ?

edit:

Wooei... nieuwe nick gekregen in +/- 10 sec .. wow..theyre fast

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 18:35 schreef Dr.DNA het volgende:
Even over software, updates en de website.

Om het updaten gemakkelijk te maken :
Op de algemene website staat een menu met alle progs. voor ieder prog is dan een pagina met download link, doel, status log enz.
Alleen deze programma specifieke pagina wordt gehost en onderhouden door de makers van de prog.

Zo hoeft de website van ChronoM en Zotty maar 1 keer
aangepast te worden als er een nieuw programma is, en kan
de programmeur zelf de info over de programmas bijwerken..

klinkt dit een beetje logisch ?

edit:

Wooei... nieuwe nick gekregen in +/- 10 sec .. wow..theyre fast
kan ik een kort antwoord op geven in de zin van : np

maar wat ik eerder op de dag al zei lijkt me ook wel wat:
Ik (of een andere die tijd geeft) maakt een ASP/PHP site met de mogelijkheid om logins te maken. De programmeurs van GoT die dat willen krijgen een login en dan kunnen ze zelf op de site een titel een korte beschrijving en een link naar hun prog posten en zoveel updaten als ze willen

• Martkrui
Op zondag 07 april 2002 19:02 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

kan ik een kort antwoord op geven in de zin van : np
euhmm en dat is No Problem ?
Ik (of een andere die tijd geeft) maakt een ASP/PHP site met de mogelijkheid om logins te maken.
Kan ook... misschien eerst mijn simpele oplossing, en later de mooie..

Verwijderd

Topicstarter
ok, eerst de simpele dan maar

iedereen die dus een prog op de site wil maakt maar een site, als het een beetje kan dezelfde achtergrond kleur en zelfde kleur van de letters met Verdana ?

en je mailt me maar de URL van de site, dan worden de links die er nu staan verwijdert en komt een link naar de site in de plaats

• Martkrui
Op zondag 07 april 2002 19:33 schreef Mr.ChronoM het volgende:
iedereen die dus een prog op de site wil maakt maar een site, als het een beetje kan dezelfde achtergrond kleur en zelfde kleur van de letters met Verdana ?
Ik blijf ook aan de gang... :P maareh..
Misschien kan je een template maken ? Want het lijkt straks toch een deel van je site, en dan ziet het er allemaal hetzelfde uit..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 19:51 schreef Dr.DNA het volgende:

Ik blijf ook aan de gang... :P maareh..
Misschien kan je een template maken ? Want het lijkt straks toch een deel van je site, en dan ziet het er allemaal hetzelfde uit..
Had niet veel zin om er één te maken daarnet :P
maar ok, hier is toch een sjabloon
Sjabloon

• Dus rechtsklikken, doel opslaan als
• je info erin zetten
• ergens op je webspace zetten
• linkje mailen naar chronomatrix@hotmail.com

voila ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb net ff de eerst site door een programmeur verwerkt in de site
wie de eerst verzend, komt dus bovenaan de site te staan ;)

ik sta 2de :P

http://users.skynet.be/bk234359/LCD/Site/index.htm

• xerix
Woeps :o
Kwam er net achter dat het tijdbalkje een beetje ging flippen als je van een shoutcaststream speelt :D Is gefixxed nu.

vtec just kicked in yo!

• ajampaniki
Op zondag 07 april 2002 23:38 schreef xerix het volgende:
Kwam er net achter dat het tijdbalkje een beetje ging flippen als je van een shoutcaststream speelt :D Is gefixxed nu.
Ziet er goed uit man. Is het allen niet misschien beter om die teller wat kleiner te maken en een apart hokje te maken voor de titel en artiest.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 23:38 schreef xerix het volgende:
De grote getallen blijven gaaf, het heeft gewoon wat O+

• xerix
Op zondag 07 april 2002 23:50 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Ziet er goed uit man. Is het allen niet misschien beter om die teller wat kleiner te maken en een apart hokje te maken voor de titel en artiest.
Ik wou het allemaal een beetje winamp style maken (niet helemaal gelukt want een gui ontwerpen met ms paint gaat niet super :o)
En ik vond die grote teller juist wel mooi staan :) Maar misschien verander ik het allemaal wel weer een keer als ik de gui wat beter in ga delen oid.
Op maandag 08 april 2002 00:02 schreef Zotty het volgende:

[..]

De grote getallen blijven gaaf, het heeft gewoon wat O+
:)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 00:25 schreef xerix het volgende:

Ik wou het allemaal een beetje winamp style maken (niet helemaal gelukt want een gui ontwerpen met ms paint gaat niet super :o)
ontwerpwedstrijdje ? :9

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
Dit weekend is er weinig gebeurd aan PowerLCD... :z

Maar willen jullie nog een screenshot van een tabblad, en zo ja... van welke :?

* klik in me sig op PowerLCD voor een ovezicht van de tab bladen

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op maandag 08 april 2002 12:13 schreef M_DaRK het volgende:
Dit weekend is er weinig gebeurd aan PowerLCD... :z

Maar willen jullie nog een screenshot van een tabblad, en zo ja... van welke :?

* klik in me sig op PowerLCD voor een ovezicht van de tab bladen
mbm5! (anders allemaal?)

edit: hier stond chinees :D

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Marcj
Heeft hier iemand anders al wel de status-check aan de praat gekregen? Ik zit nu met het probleem dat soms een aantal bits weg vallen. Dit is duidelijk te zien als je het hele scherm zwart wil maken, dan vallen er kleine witte stukjes tuseen weg. Ligt dit aan de LCD of aan de instellingen van de PC?
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.