Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Helaas heb ik de playlist eruit moeten slopen, omdat dat nog voor veel te veel crashes zorgde. M'n pointer kunsten zijn helaas niet zo geweldig. Maar daar wordt aan gewerkt
Er zit nog 1 bug in bij mijn weten en dat is dat je de plugin niet handmatig kunt stoppen vanuit een van de winamp menus. Winamp gewoon afsluiten gaat wel goed. Weet nog niet waar het aan ligt.
Vind je een bug of kan iets beter volgens jou, mail het me me op lcd @ schijf.org. Het hier posten heeft niemand wat aan en in m'n mail heb ik gelijk alles netjes bij elkaar. Vermeld dan ook even je computer gegevens (OS enz), dat is wel zo handig om te weten tijdens het debuggen.
* Oxi heeft heen lcd opnieuw aangesloten met pinheaders. Nu flikkerd het scherm niet meer als je aa nde draden zit
xerMbmLcdTest
zoiets bedoelde ik eigenlijk. nice work, werkt perfect. Dit is een test programma maar toch ff wat feedback.
-Minimize to trat zou wel handig zijn.
-Per veld in te stellen wat het moet weergeven. Zo staat Sensor 3 bij mij op 255C
-De metertjes doen het niet (staat volgens mij ook niet aan in test programma)
Verder VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
geeneen keer gecrasht.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
nog even een hint voor anderen die diem misschien testen, verwijder eerst zottyOp donderdag 18 april 2002 09:30 schreef Zotty het volgende:
Zoals belooft, m'n nieuwste versie: versie 0.8 beta
en als je natuurlijk al een vorige versie hebt getest, anders doet het soms eens moeilijk over wat instellingen.
anders wel nice work moet ik zeggen
Mooi man! echt geilOp donderdag 18 april 2002 09:30 schreef Zotty een verhaaltje:
Alleen jammer 1 error: Unable to load bitmap
Maar zeer
Verwijderd
Sssssssssst, dat is m'n geheime systeemhack waarmee ik je HD kan leegleechenOp donderdag 18 april 2002 15:16 schreef Mr.ChronoM het volgende:
nog even een hint voor anderen die diem misschien testen, verwijder eerst zottyuit het register voor je het installed.
en als je natuurlijk al een vorige versie hebt getest, anders doet het soms eens moeilijk over wat instellingen.
anders wel nice work moet ik zeggen
Probleempje daar is dat sinds de vorige versie, die een paar mensen persoonlijk gekregen hadden, er wat settings bijgekomen zijn. Bij het starten van de plugin zoekt het naar een key die dan alwel bestaat. Dat er dan een setting mist heeft het niet door, en dan is het afgelopen.
De mensen die dit probleem kunnen hebben, weten als het goed is wat ze moeten doen
De bitmap moet je natuurlijk wel zelf ff intypen als je winamp ergens anders dan standaard hebt geinstalleerdOp donderdag 18 april 2002 17:28 schreef M_DaRK het volgende:
Mooi man! echt geil
Alleen jammer 1 error: Unable to load bitmap
Maar zeer!
Ik heb dat proggy een tijdje terug snel in elkaar geflanst om te kijken hoe dat met mbm5 werkte enz. Maar ik heb de laatste weken weinig tijd gehad dus ben er niet verder mee gegaan. Ook niet met m'n andere proggy's en winamp plugin. Maar misschien dat ik dit weekend het mbm programma wat ga uitbreiden.Op donderdag 18 april 2002 15:05 schreef Oxigun het volgende:
* xerix is hier laat mee.
* xerix heeft heen lcd opnieuw aangesloten met pinheaders. Nu flikkerd het scherm niet meer als je aa nde draden zit
xerMbmLcdTest
zoiets bedoelde ik eigenlijk. nice work, werkt perfect. Dit is een test programma maar toch ff wat feedback.
-Minimize to trat zou wel handig zijn.
-Per veld in te stellen wat het moet weergeven. Zo staat Sensor 3 bij mij op 255C
-De metertjes doen het niet (staat volgens mij ook niet aan in test programma)
Verder VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
geeneen keer gecrasht.
vtec just kicked in yo!
dat zou fijn zijn. het is in ieder geval ee nzeer goed begin. Over 2 weken heb ik een lan+zuip festijn waar dus zeker foto's gemaakt zijn. Ik zal me lcd wel erbij zettenOp donderdag 18 april 2002 20:49 schreef xerix een inspirerend verhaal
Op donderdag 18 april 2002 17:43 schreef Zotty het volgende:
Tnx
[..]
Sssssssssst, dat is m'n geheime systeemhack waarmee ik je HD kan leegleechen![]()
Probleempje daar is dat sinds de vorige versie, die een paar mensen persoonlijk gekregen hadden, er wat settings bijgekomen zijn. Bij het starten van de plugin zoekt het naar een key die dan alwel bestaat. Dat er dan een setting mist heeft het niet door, en dan is het afgelopen.
De mensen die dit probleem kunnen hebben, weten als het goed is wat ze moeten doen
[..]
De bitmap moet je natuurlijk wel zelf ff intypen als je winamp ergens anders dan standaard hebt geinstalleerd
Mijn WinXP is op D:\ installed
Grayscale plaatjes door een img meerdere keren
in het geheugen te zetten. Alleen is ieder plaatje
net iets anders.
Vervolgens met Graph.Home paar keer per seconde
gaan switchen.
Misschien leuk om eens te proberen ?
(ik zal er wel weer geen tijd voor hebben)
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
Tuurlijk kan ditOp vrijdag 19 april 2002 09:59 schreef Dr.DNA het volgende:
FF een idee dat ik had naar aanleiding van een aantal "foto op je lcd" proggies.
Grayscale plaatjes door een img meerdere keren
in het geheugen te zetten. Alleen is ieder plaatje
net iets anders.
Vervolgens met Graph.Home paar keer per seconde
gaan switchen.
Misschien leuk om eens te proberen ?
(ik zal er wel weer geen tijd voor hebben)
Misschien dit weekend wel ff tijd voor
ik heb het ooit eens zitten testen en het is mogelijk
uit vage berekeningen kwam ik (en Zotty) tot de conclusie dat je 8-9 volle "schermen" kan laden ofwel oneindig veel bijna (ben ik niet zeker meer en de controller zal dat wel ergens beperken)
dus als er ff iemand tijd heeft
Verwijderd
Voor de mensen die dit topic verlekkerd zitten door te lezen (waaronder ik) maar nog niet in het gelukkige bezit zijn van een GFX-LCD, er loopt op dit moment een inkoopactie voor de 240*128 in draadje [topic=468007/1/50]
[/enigszins offtopic mode]
De topicstarter wil een 4x20 schermpje. Dat is NIET gfxOp vrijdag 19 april 2002 19:02 schreef mmmuttley het volgende:
[enigszins offtopic]
Voor de mensen die dit topic verlekkerd zitten door te lezen (waaronder ik) maar nog niet in het gelukkige bezit zijn van een GFX-LCD, er loopt op dit moment een inkoopactie voor de 240*128 in draadje [topic=468007/1/50]
[/enigszins offtopic mode]
Verwijderd
Misschien moet je het draadje iets verder doorlezen dan de topic start?Op zaterdag 20 april 2002 11:55 schreef Oxigun het volgende:
De topicstarter wil een 4x20 schermpje. Dat is NIET gfx
ik heb al een gfx schempje dus daar had ik geen zin inOp zaterdag 20 april 2002 11:57 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Misschien moet je het draadje iets verder doorlezen dan de topic start?
Hier alles te vinden
Hij werkt bij mij helemaal niet. Winamp sluit af met een fatale error en heel Windows loopt vast (Win98SE), en dus kan ik ook niet debuggenOp donderdag 18 april 2002 09:30 schreef Zotty het volgende:
Zoals belooft, m'n nieuwste versie: versie 0.8 beta
(Win2k & Winamp 2.79)
MarcJ, Is wel een grappig effect als je de song title laat scrollen in de taskbar. Hij laat alleen zo nu en dan ook stukjes titels zien van andere bands/nummers. Trouwens ook een kick ass progje!!
Verwijderd
Het slechte nieuws is dat ik niet weet waar de bug die de crashes veroorzaakt zit. Heb het inmiddels ook met eigen ogen gezien bij een vriend van me. Het vage is dat het bij mijzelf perfect werkt op de afsluit bug na. Wat ik ook doe, 'k kan het niet thuis reproduceren... Mischien dat het aan de manier van compileren ligt.
Het goede nieuws is dat er weer een paar leuke features bijgekomen zijn, namelijk een oscilliscope en deze plus de lineare analyzer zijn nu ook met een resolutie van 1 pixel te showen
Het is dat ik nu bij m'n vriendin zit, anders had ik ff wat foto's en een filmpje gemaakt..
Kweet niet of het helpt maar versie 0.4 had dit probleem niet. Alleen als ik in winamp "Auto execute visualization plug-in on play" instel gaat i na een tijdje toch raar doen.... De text en layout staat dan een beetje door elkaar.Op zaterdag 20 april 2002 20:09 schreef Zotty het volgende:
Ben ik weer (dit maal bij m'n vriending achter de computer). 'k heb goed en slecht nieuws;
Het slechte nieuws is dat ik niet weet waar de bug die de crashes veroorzaakt zit. Heb het inmiddels ook met eigen ogen gezien bij een vriend van me. Het vage is dat het bij mijzelf perfect werkt op de afsluit bug na. Wat ik ook doe, 'k kan het niet thuis reproduceren... Mischien dat het aan de manier van compileren ligt.
En als je net als ik zo gek geweest bent om je hele cd collectie om te zetten naar mp3
ook bij (win98se (met Litestep als Shell) & winamp 2.78c)Op zaterdag 20 april 2002 19:24 schreef Mr.Wop het volgende:
Ja Zotty rete strak proje maar versie 0.8 crashed m'n winamp zodra ik je plugin activeer.
(Win2k & Winamp 2.79)
MarcJ, Is wel een grappig effect als je de song title laat scrollen in de taskbar. Hij laat alleen zo nu en dan ook stukjes titels zien van andere bands/nummers. Trouwens ook een kick ass progje!!
Tevens kan winamp de dll niet vinden tot ik um wijzig in vis_lcd.dll (en dit vind ik Heeeeel wazig)..
Maar voor de rest 0.4 is retestrak (behalve de eerder genoemde losse pixels die zo nu en dan verschijnen)
Vanuit m'n eigen changelog:
1
2
3
4
5
6
7
8
| -Versie 0.5.0
Change: Vanaf nu is het een echt winamp plug-in
Add: Met de knoppen door de hele playlist scrollen en gewenste liedje afspelen
Fix: Nu de playlist rechtstreeks vanuit winamp gelezen kan worden
wordt een hoop schijfactiviteit vermeden
Change: de achtergrond wordt vanuit winamp.dat gelezen
(dit scheelt snelheid, en een .dll die geladen moet worden)
Change: Van nu heeft dit programma een naam: WoL (Winamp on LCD :P) |
Haal hier de nieuwste versie
Doordat die .dll niet meer mee hoeft genomen te worden is de hele zip nog maar 5kb!
ow ja, To-Do:
-Scrollen van titels
-Misschien een te veranderen equalizer
-Volume in beeld (al weet ik nog niet hoe
-winamp.dat moet gewoon in de plugin map komen te staan (is nu op c:\!)
Ideeen welkom!
Ik heb ook een programma'tje geschreven waarme je een .bmp kan omzetten in een .dat (die m'n prog wel kan lezen). Staat op op de bovenstaande site als ConvertBMP.
Als het af isOp zondag 21 april 2002 20:35 schreef Hendr-X-n het volgende:
Wanneer word PowerLCD ge-released???..
Momenteel is Winamp en MSN al volledig klaar, in het komende weekend ben ik niet thuis dus, eind deze week zal het waarschijnlijk niet lukken ... maar we zullen wel proberen, heb niet zoveel les deze week dat scheelt ook weer
Pff.. gaat best hard... Bij mij niet. Gisteren eenOp maandag 22 april 2002 00:01 schreef Marcj het volgende:
Bij mij is er ook eindelijk een grote update
Vanuit m'n eigen changelog:
printje gemaakt (exp.print) die achterop gaat, maar nu
werkt de hele boel niet meer
Weer eens alles controleren.
Softwarematig gaat het iets beter. Ik ben nu wat aan
het wijzigen zodat het geheel skinnable wordt. Met wat
graphics er omheen ziet het er al een stuk beter uit.
Verder ben ik wat beperkt met verdere uitbreidingen omdat
ik winamp onafhankelijk ben/wil blijven. Ik ga straks ook
een linux port maken.
Ik ga alleen deze week op vakantie, dus ik denk dat het dan 2 weken stil komt te liggen..
Verwijderd
Probleem is dat om de een of ander vage reden via die weg een simpele standaard (VCL) messagebox de boel doet crashen. En laat nou precies de eerste keer dat je m'n plugin start, een messagebox te voorschijn komen die je vertelt dat je moet configgen.... je raad het al.. crash.
2e bug is bij het handmatig stoppen van de plugin. Op het moment dat de quit functie m'n form delete, gaat winamp weer op z'n gat. Winamp gewoon afsluiten geeft geen problemen.
Het zoeken is nu naar de oplossing. Ben er al een paar uur mee bezig geweest, en het probleem is dat het net is alsof bij handmatig starten en stoppen, het form/mssgbox niet gemaakt wordt en toch bestaat het wel
Klopt, is een bekend probleem. Vrij makkelijk op te lossen, maar heb het tot nu toe steeds uitgesteld, omdat het niet de 'stabiliteit' in gevaar brengt. Allemaal kenmerken van een beta versieOp zaterdag 20 april 2002 20:46 schreef Mr.Wop het volgende:
En als je net als ik zo gek geweest bent om je hele cd collectie om te zetten naar mp3en je hebt dus 2300 mp3's wordt 't track nummertje niet correct ge-update. Als winamp bv track 2000 aan het afspeeld en er dus "track : 2000/2300" op het LCD staat zal hij de volgende keer als hij bv track 10 afspeeld 10/230000 op het scherm zetten. of dus eigenlijk de laatste 2 nullen laten staan.
Probeer eens het knopje 'flush names' oid in een van de config schermen van winamp. Dan cached winamp de pluginnamen opnieuw. Misschien dat dat helpt.Op zondag 21 april 2002 12:49 schreef equinoxe het volgende:
ook bij (win98se (met Litestep als Shell) & winamp 2.78c)
Tevens kan winamp de dll niet vinden tot ik um wijzig in vis_lcd.dll (en dit vind ik Heeeeel wazig)..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| -Versie 0.5.1
Fix: Als winamp afspeelde en je plotseling afsloot kreeg ik een
fatale error, is nu gefixed
Add: Liedjes die scrollen als ze niet in het venster passen (alleen
playlist op het moment, bovenaan lijkt me niet echt nuttig)
Change: Andere manier van bitmap opslaan, hierdoor wordt dat
bestand 4x zo klein (wel versie 2.0 van ConvertBMP nodig!)
Fix: Handle van de winamp window wordt nu op een
efficientere manier gevonden |
tnxOp maandag 22 april 2002 11:11 schreef Dezjay het volgende:
Wow marc wordt steeds beter
Verwijderd
Ik kon niet goed solderen, en mij is het ook geluktOp maandag 22 april 2002 11:17 schreef Juggernaut het volgende:
ik ga zo'n schermpje bestellen via die inkoopactie.. maar hoe makkelijk is zo'n scherm aan te sluiten op je printerpoort?
Verwijderd
ik kan wel solderen dus dat zit wel snor.. maar je hebt geen extra onderdelen nodig?Op maandag 22 april 2002 11:18 schreef Marcj het volgende:
Sorry dat ik zo snel programeer
[..]
Ik kon niet goed solderen, en mij is het ook geluktmet een beetje hulp
Als je maar weet hoe het moet heOp maandag 22 april 2002 11:18 schreef Marcj het volgende:
Sorry dat ik zo snel programeer
[..]
Ik kon niet goed solderen, en mij is het ook geluktmet een beetje hulp
Maar ik heb nog steeds het gigantische playlist probleem... boven de 350 begind ie raar te doen..
Ken je nou ook iets in het menu zetten dat ik met een keuze in het menu 4 playlists kan openen..
edit: http://users.skynet.be/bk234359/LCD/Site/index.htm <-- daar staat het ook wel
Staat al op m'n to-do list, maar dat wordt pas veel later. En zelf is m'n playlist maar 300 lang, en ik heb nergens last van. Ik zal ff al m'n liedjes in een playlist zetten (>1200Op maandag 22 april 2002 11:29 schreef Dezjay het volgende:
[..]
Als je maar weet hoe het moet he
Maar ik heb nog steeds het gigantische playlist probleem... boven de 350 begind ie raar te doen..
Ken je nou ook iets in het menu zetten dat ik met een keuze in het menu 4 playlists kan openen..das pas fijn
edit: hmm, bij mij doet ie ut goed, maar ik heb een bug gevonden, vandaar versie 0.5.2:
1
2
3
4
| -Versie 0.5.2
Fix: Als de playlist korter was dan 5 liedjes, liep hij winamp
compleet vast. Is tijdelijk opgelost door geen playlist
weer te geven |
Je moet het weer moeilijk maken heOp maandag 22 april 2002 11:38 schreef Dezjay het volgende:
wacht.. 3 playlist knoppies en een open alle nummers vanaf cdrom station knopje... lijkt me beter
Bijv. bij de playlist opties dat dan ergens staat. playlist options oid
Verwijderd
Lol, dat probleem had ik ookOp maandag 22 april 2002 11:31 schreef Marcj het volgende:
edit: hmm, bij mij doet ie ut goed, maar ik heb een bug gevonden, vandaar versie 0.5.2:
code:
1 2 3 4-Versie 0.5.2 Fix: Als de playlist korter was dan 5 liedjes, liep hij winamp compleet vast. Is tijdelijk opgelost door geen playlist weer te geven
Ik heb al een nettere oplossing, maar dat is voor v0.5.3Op maandag 22 april 2002 12:16 schreef Zotty het volgende:
[..]
Lol, dat probleem had ik ook
Heeft zo'n kabel een hele ander pinout aan de "printer" kant..
Zucht.... diep ademhalen en doorgaan.....
1
2
3
4
5
6
7
8
| -Versie 0.5.3
Fix: Als de playlist korter is dan 5 liedjes worden ze wel in de
playlist weergegeven
Fix: Lengte van artiest en titel veranderd naar 32 (was net een
te veel)
Fix: De 'o' van WoL was lelijk :P
Change: Alle knoppen zijn ook in een bitmap weggeschreven, dus
mooiere knopjes |
WOW neatOp maandag 22 april 2002 22:06 schreef Marcj het volgende:
Zoals beloofd, versie 0.5.3
code:
1 2 3 4 5 6 7 8-Versie 0.5.3 Fix: Als de playlist korter is dan 5 liedjes worden ze wel in de playlist weergegeven Fix: Lengte van artiest en titel veranderd naar 32 (was net een te veel) Fix: De 'o' van WoL was lelijk :P Change: Alle knoppen zijn ook in een bitmap weggeschreven, dus mooiere knopjes
Ken je misschien ook nog iets maken dat je dat ding ken configgen? ik vind dat scrollen erug irritant namelijk wel fijn als je dat ken uit zetten
ow ja erug mooie O
maar er is wel nog steeds vooruitging te zien in PowerLCD. het "System Info"-deel zit nu al in ingebakken en ik werk aan de Clock.
^^System info^^
Ik denk er over mo een publieke beta online te zetten als de Clock erin zit en die ICQ bug eruit is(dag of 2 dus). Dan hebben jullie alvast iets was bruikbaar is. Bij mij werkt alles nu al 2 dagen zonder problemen.
PS : Bedankt Bart_Banaan voor je plexi LCD standje (of hoe je dat noemt) heb het gisteren ontvangen en alles zit al in elkaar
Verwijderd
Als ik het goed begrijp hoef ik dus alleen maar jullie testversie te downloaden en dan doet ie het
Liever lui dan moeOp dinsdag 23 april 2002 10:49 schreef jtiegelaar het volgende:
maar moet eerlijk zeggen dat ik de topic te lang vind om te zoeken, hopelijk willen jullie toch antwoorden.
kijk op de lcd site zie \/ \/ \/
Prog heeft nu wat backgrounds. Na het downloaden eerst even skin.txt aanpassen anders raakt het proggie in de war
8=up 2=dwn 5=0k 6=add dir (in add dir scherm)
Graag testen en reacties... hier of op m'n mail adres.
(dwnload via lcd site)
Dezjay, zou jij ook even willen testen ? Omdat jij al wat ervaring hebt met het proggie van Marcj
Verwijderd
Eerste moet ik toegeven en dat tweede begrijp ik niet helemaal.... zie \/ \/ \/ ??Op dinsdag 23 april 2002 11:33 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
Liever lui dan moe
kijk op de lcd site zie \/ \/ \/
Zie zijn sigOp dinsdag 23 april 2002 11:39 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Eerste moet ik toegeven en dat tweede begrijp ik niet helemaal.... zie \/ \/ \/ ??
Waar kan ik btw jouw prog downloaden Dr.DNA??I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! The LCD site!
Dat moeten pijltjes naar beneden voorstellen want in m'n sig staat de link..... dusOp dinsdag 23 april 2002 11:39 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Eerste moet ik toegeven en dat tweede begrijp ik niet helemaal.... zie \/ \/ \/ ??
Ook op die lcd site... is de site van Mr.ChronoMOp dinsdag 23 april 2002 11:44 schreef Marcj het volgende:
[..]
Zie zijn sig
[..]
Waar kan ik btw jouw prog downloaden Dr.DNA??
en Zotty. Daar kunnen anderen ook links naar hun eigen software opzetten om het zo een beetje bij elkaar te houden
Hij loopt vast en doet niksedit:
Dezjay, zou jij ook even willen testen ? Omdat jij al wat ervaring hebt met het proggie van Marcj
Proggie heeft geen UI op de pc.Op dinsdag 23 april 2002 12:08 schreef Dezjay het volgende:
[..]
Hij loopt vast en doet niks
En eerst even skin.txt aanpassen. De directories moeten goed staan (moeten absolute paden zijn)
Dit zou moeten werken.
Maar in ieder geval bedankt voor het proberen.
Verwijderd
Hiero ook! Absolute paden....Op dinsdag 23 april 2002 12:08 schreef Dezjay het volgende:
Hij loopt vast en doet niks
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
grmbl grmbl... toch hier maar weer wat testen..Op dinsdag 23 april 2002 12:32 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Hiero ook! Absolute paden....
Absolute paden :
# define filelist bg
2.1=C:\download\lcd\mp3_controll\bg1_brdr.bmp
relatief (en dus fout)
# define filelist bg
2.1=bg1_brdr.bmp
In ieder geval bedankt voor testen... ik ga hier proberen wat de fout kan zijn.
Ik heb hem ook ff getest. Hij loopt bij mij ook vast. De skins.txt heb ik aangepast, dus daar ligt het probleem niet.Op dinsdag 23 april 2002 12:12 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
Proggie heeft geen UI op de pc.
En eerst even skin.txt aanpassen. De directories moeten goed staan (moeten absolute paden zijn)
Dit zou moeten werken.
Maar in ieder geval bedankt voor het proberen.
ik gebruik zelf Winamp 2.79 en Windows XP Home Edition
Jullie zien niets op het scherm ?.. vaag..Op dinsdag 23 april 2002 12:39 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook ff getest. Hij loopt bij mij ook vast. De skins.txt heb ik aangepast, dus daar ligt het probleem niet.
ik gebruik zelf Winamp 2.79 en Windows XP Home Edition
Stop maar met testen... ik ga hier eerst de boel controleren.
Sorry dudes...
Je site werkt niet onder mozilla / netscapeOp dinsdag 23 april 2002 12:41 schreef Dr.DNA het volgende:_______________________
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! The LCD site! \
(misschien was het al eens gezegd, dan spijt het me voor de overlast. Erg cool dat je dit allemaal doet by the way!
de betaler vervuilt
msn: martijn_kruissen (at) hotmail.com
Die site is gemaakt door Mr.ChronoM en Zotty. Als je tips hebt om het geschikt te maken voor netscape wil Mr.ChronoM dat vast wel horen.Op dinsdag 23 april 2002 12:49 schreef GA!S het volgende:
[..]
Je site werkt niet onder mozilla / netscape![]()
De eerste publieke beta van PowerLCD dus.
Wat hebben we momenteel:
Winamp
Msn
Systeem info
Clock
de andere dingen werken ook (buiten mail-check) maar nog niet op het LCD
fixed :
denk de ICQ bug eruit te hebben (weet het dus niet zeker)
de LCD engine zit er nu al in en werkt in 4 van de 9 gevallen al met tekst
nog wat kleine aanpassingen in de code en layout
gekende bugs
*Soms doen de headlines raar (still executing previous ...)
*als je de instellingen automatisch laat bij het starten komen er bij MSN de eerst keer niet atlijd gegevens te staan. Deze is heel vaag
Als je nog opmerkingen/bugs/... tegenkomt kan je best mailen naar chronomatrix@hotmail.com en/of naar M_DaRK. Alles wat ik krijg stuur ik toch direct naar M_DaRK door.
Hopelijk hebben jullie er nu al wat een en heeft het geen te grote problemen
de opmerking dat je veel liever de playlist van Winamp wil ipv de equalizer moet ik dus niet maar horen, dat word ooit aangepast, maar zal nog niet voor de volgende versie zijn.
Ik wil wel een debug-sessie doen. Ik heb je al toegevoegd aan mijn MSN-lijst.Op dinsdag 23 april 2002 14:56 schreef Dr.DNA het volgende:
okay, ik heb wat debug info toegevoegd. Is er iemand met een 240*128 scherm en MSN die even een debug-sessie wil doen ?
msn: martijn_kruissen (at) hotmail.com
Ik heb hier nog steeds dat m'n tray-icon blijft staan nadat ik het prog heb afgeslotenOp dinsdag 23 april 2002 15:34 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Tijd voor PowerLCD Beta 2.
De eerste publieke beta van PowerLCD dus.
Komt wel vaker voor, probeer het eens met 'End' ? werkt het dan wel?Op dinsdag 23 april 2002 16:03 schreef Marcj het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds dat m'n tray-icon blijft staan nadat ik het prog heb afgesloten
Okay.. dankzij grooviee17 was de (domme) fout snel gevonden. Niewe zip staat op de site en alles werkt als je het in C:\mp3c zet. (kan je zelf veranderen)Op dinsdag 23 april 2002 15:53 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
Ik wil wel een debug-sessie doen. Ik heb je al toegevoegd aan mijn MSN-lijst.
En gelijk weer een todo actie: Switch Disk
Nee, daarmee sloot ik al afOp dinsdag 23 april 2002 16:12 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor, probeer het eens met 'End' ? werkt het dan wel?
Welk OS draai je ?
en Dr.DNA ik begrijp nu echt niet meer wat ik waar moet zetten ...
alles unzippen in c:\mp3c ? en dan werkt het of niet ?
Welke OS ? IE ? e.d.?Op dinsdag 23 april 2002 16:21 schreef Marcj het volgende:
[..]
Nee, daarmee sloot ik al af
idd, je hebt gelijk. Dan zou het moeten werken.Op dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Mr.ChronoM het volgende:
icon probleem komt dus op de "2 do" list, weer zo'n vaag probleem, het icoon word nogthans verwijdert bij afsluiten (of beter de code staat er)
Welk OS draai je ?
en Dr.DNA ik begrijp nu echt niet meer wat ik waar moet zetten ...
alles unzippen in c:\mp3c ? en dan werkt het of niet ?
Dit topic is gesloten.
![]()