Ff een vraagje....
Gaan jullie ook iets doen met netwerk stats?
Verpompte mb's , users connected enz.. ?
Verwijderd
verzonden dataOp zaterdag 13 april 2002 00:59 schreef Darkice het volgende:
Ff een vraagje....
Ik ben (nog) geen ontwikkelaar van lcd software (eigenlijk sowieso geen softwareOp vrijdag 12 april 2002 23:07 schreef jtiegelaar het volgende:
Als iemand tijd/zin en kan maken, graag. Voor Medal of honor en Half-life.... Of loop ik nu iets te veruit op de zaken....
Verwijderd
Hmmmz, moet ik dit nou posten in het hardware of het software topicOp vrijdag 12 april 2002 20:01 schreef as4Raven het volgende:
Volgens zotty zou usb minder CPU usage hebben. Daarnaast heeft USB het voordeel dat ie zelf al +5V heeft, waar je ook nog weer mee kunt dimmen, dus allemaal coole toepassingen, zoals softwarematig backlight aan/uit/dimmen etc.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Pleeeeeeeeeaaaaassssseeeeeeeeeeee...... M_Dark en/of Mr.ChronoMOp zaterdag 13 april 2002 01:43 schreef as4Raven het volgende:
[..]
Ik ben (nog) geen ontwikkelaar van lcd software (eigenlijk sowieso geen software), dus ik zal niks voor je doen, maar als je Mr.ChronoM en M_Dark het heel lief vraagt willen ze misschien wel iets er in maken.
Het progje waar ik het over had was trouwens Qstat
Kan je me dan ff uitleggen WELKE gegevens jullie juist willen ? want ik begrijp het echt niet, ik speel NOOIT games en weet dus niet waarover het gaat. ff een korte uitleg wat het juist doet(MSN of mail kan ook)Op zaterdag 13 april 2002 10:41 schreef jtiegelaar het volgende:
Pleeeeeeeeeaaaaassssseeeeeeeeeeee...... M_Dark en/of Mr.ChronoM
Zie hier mogelijk heden voor een LCD display!!!Op vrijdag 12 april 2002 09:39 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Is misschien wel een goed ID omdat dit nu alleen maar over de software gaat... want voor de hardware is er een ander topic
• PowerLCD is momenteel ff op een laag pitje, want ik heb net een nieuwe autow gekochtdus ben nog ff wat aan het rondscheuren
• 4-regelig infodisplay
• Boordcomputer
• Buitentemperatuurmeter
• Centrale vergrendeling met afstandsbediening
• Elektrisch bedienbare voorportierruiten
• Standard 6 speakers
Sorrymoest ff pronken!
Verwijderd
Ok, wanneer je online games speelt zoals Half-Life of Medale of Honeor (vast wel bekend...) kun je, vaak d.m.v. de TAB-toets, de score zien.Op zaterdag 13 april 2002 11:03 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
Kan je me dan ff uitleggen WELKE gegevens jullie juist willen ? want ik begrijp het echt niet, ik speel NOOIT games en weet dus niet waarover het gaat. ff een korte uitleg wat het juist doet(MSN of mail kan ook)
Simpel en kort: NeeOp vrijdag 12 april 2002 23:07 schreef jtiegelaar het volgende:
Als iemand tijd/zin en kan maken, graag. Voor Medal of honor en Half-life.... Of loop ik nu iets te veruit op de zaken....
waarom post je dit in software EN hardware topic? dit is alleen hardware trouwens.Op zaterdag 13 april 2002 13:35 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik wil dat jullie de eerste zijn om mijn project te zien :
Ik heb gemaakt:
1) Plexiglas bureau standaard voor Gfx-LCD
2) Plexiglas AT-voeding voor Gfx-LCD en voor....
3) Plexiglas (MINI-) behuizing met CD-RW/Hdd/LED's voor
een Nexcom EBC-569 MoBo
Het project staat hier :
http://www.spotlife.com/users2/bartbanaan/webalbum/
Please comment, ik ben best trots (behalve op de kwaliteit van m'n webcam)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Omdat dit project de schuld is van het aanschaffen van het Euro 20,= Gfx LCD scherm,daar begon het mee! En toen de software op dit topic steeds leuker en interessanter werd, moest het natuurlijk mooi worden. Ik volg dit dus vanaf 't begin, en ben een trouwe fan van de heren programmeurs! (Ik verwacht trouwens nog emails met adressen voor de flessen wijn/ bier van de heren!)Op zaterdag 13 april 2002 13:43 schreef Oxigun het volgende:
[..]
waarom post je dit in software EN hardware topic? dit is alleen hardware trouwens.
Dat bedoel ik nou! Jij hebt die fles wijn verdient!Op zaterdag 13 april 2002 14:04 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Back to software ...
ff vertellen dat ik er in geslaagd ben om op een behoorlijk efficiënte manier de interface(bmp's uit txt's) om de x-aantal seconden op het LCD te laden.
korter gezegt, de LCD-engine zoals ik die noem begint al te vorderen.
Nu komt er alleen nog een klote stukje.. in paint alles 9 bmp's pixel per pixel opbouwen
Maar goed verwacht wel dat er binnen een weekje ook iets van info op het LCD zal komt met PowerLCd die bruikbaar is.
C++ boeken gekocht ...Op zaterdag 13 april 2002 14:07 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou! Jij hebt die fles wijn verdient!
Door jullie topic ben ik begonnen met C++ (heb wat boeken gekocht), dus over een jaar of wat begrijp ik ook het bovenstaande, en kan ik hopelijk ook meel*llen![]()
Ach, de basis is er nog (basic op de HAVO), en dus toch beter C# (see-sharp) en VB. Heb trouwens nog MSDN CD's met VB liggen. Voor de liehebber : ik heb bijna alle MSDN CD's voorhanden.Op zaterdag 13 april 2002 14:10 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
C++ boeken gekocht ...
das nu eens volledig tegen mijn principes in
1. C++ ... C# komt er zo aan
2. C++ op zich al, heb het op school en blijf nog altijd bij VB
maar het feit dat je wil leren proggen is natuurlijk wel schitterend, hoe meer mensen die met software bezig zijn hoe verder we zullen komen.
go away youOp zaterdag 13 april 2002 14:24 schreef Marcj het volgende:
ik weet dat ik weg moet Mr.ChronoM
Check je account maar, ICQ helaas nog niet, maar regel ik vandaag!Op zaterdag 13 april 2002 14:34 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
go away you
en Bart_Banaan zat jij niet in m'n MSN ? of ICQ ?
zo niet kan je ff je adres ofzo geven of chronomatrix@hotmail.com toevoegen ?
Ik heb em geprobeerd, maar hij loop steeds vast, zonder dat hij een foutmelding geeft. Hij doet het volgende:Op zondag 14 april 2002 00:20 schreef Marcj het volgende:
Mijn eerste versie van een Winamp progje is klaar! Klik hier om te downloaden
Ik heb al een leuke achtergrond gemaakt, en ook de titel en artiest worden nu weergegeven (tnx to Mr.ChronoM). Als je knopjes aan je LPT hebt gesoldeerd (zoals ik
) werken die ook
Sorry voor de trage server, ik heb maar 128kbit upload
Echt vast? Ik heb hem zelf alleen nog maar onder Win98 kunnen testen, maar hij zou toch gewoon moeten werkenOp zondag 14 april 2002 00:26 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
Ik heb em geprobeerd, maar hij loop steeds vast, zonder dat hij een foutmelding geeft. Hij doet het volgende:
Setup succes...
Intialize succes...
Cleared...
Daarna loop het programma vast.
windows XP, Winamp 2.78
Hij blijft nog steeds vastlopen onder WinXP. Hij geeft nu het volgende weer:Op zondag 14 april 2002 00:55 schreef Marcj het volgende:
[..]
Echt vast? Ik heb hem zelf alleen nog maar onder Win98 kunnen testen, maar hij zou toch gewoon moeten werken
Ik zal wel wat meer output geven zodat je kunt zien waar hij vastloopt.
edit: *updated*
ow ja, sorry voor de command venster, maar ik heb nog geen tijd gehad om een mooie GUI te schrijven
1
2
3
4
5
6
7
| Artist: Anastasia
Title: Life is a road
Time: 00:09/04:45 kbps: 128 Khz: 44
Shuffle:X
Repeat: X
Winamp |
Ik heb van de foutmeldingen ff screenshots gemaakt, die staan hieronder.Op zondag 14 april 2002 09:58 schreef Marcj het volgende:
De output klopt wel, maar waarom hij nou vastloopt is mij een raadsel. Hij doorstaat vrijwel de hele loop. Ik heb hem hier onder Win2k geprobeerd, maar daar geeft ie alleen de error dat DLportIO niet geladen is. Verder werkt hij hier ook perfect.
Wat is die error dan?
Het enige wat na die laatste succes gedaan wordt is Sleep(100), maar dat werkt in WinXP toch net zoals in Win2k of Win98?
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Ik heb wel borland C++ builder(alleen heb ik (nog) geen kennis van C++, dus ik zou het misschien wel kunnen proberen om het te debuggen.Op zondag 14 april 2002 13:04 schreef Marcj het volgende:
Tja, hier kom ik ook niet veel verder mee. Jammer dat je zelf geen VC++ hebt, dan kun je gaan debuggen.
Kun je misschien ook die appcompat.txt ff uploaden? (zie 3e plaatje)
Verwijderd
Tuurlijk wel gewoon in je .map file kijken (moet je 'm wel uiteraard aan laten maken door vc) welke functie er ongeveer op dat offset rondhangt.. goed 't is nog steeds vrij globaal maar je hebt 'n iets beter idee waar je het moet zoeken.Op zondag 14 april 2002 13:04 schreef Marcj het volgende:
Tja, hier kom ik ook niet veel verder mee.
lookin' good. Alleen 1 probleem ... ik heb nix van mp3z op mijn c:\ staan alles op d:\ kan r dus ff niet bij met jou progOp zondag 14 april 2002 15:32 schreef Dr.DNA het volgende:
Ik doe ook mee met het Beta nieuws
mp3_controll beta is geupdate.
Nu met iets van een menu, en een playlist
editor (tenminste een add).
Info op lcd site.
Euhh.. ergens midden in _mainOp zondag 14 april 2002 15:03 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon in je .map file kijken (moet je 'm wel uiteraard aan laten maken door vc) welke functie er ongeveer op dat offset rondhangt.. goed 't is nog steeds vrij globaal maar je hebt 'n iets beter idee waar je het moet zoeken.
Verwijderd
héhéOp zondag 14 april 2002 16:46 schreef Zotty het volgende:
Aaaarg, wat is dit frustrerend zeg ! Net als ik m'n display en computer in een verhuisdoos zitten, komt iedereen met updates en testversies. En nu kan ik het dus niet gelijk uittesten
Typisch een voorbeeld van Murphy's law....
hij werkt weer niet. Het plaatje komt wel op me LCD, maar voor de rest nix hij doet nu het volgende:Op zondag 14 april 2002 16:19 schreef Marcj het volgende:
[..]
Euhh.. ergens midden in _main
Ik heb btw al een playlist afen ik heb nog wat dingen gefixed.
Wil je nu eens kijken of hij wel werkt?
Ja, ik weet dat ik nog een GUI en naam moet schrijven/bedenken, maar dat komt later wel hoor
edit: Mr.ChronoM, ik moet zo weg, ik bekijk de beta vanavond wel
edit2: Oeps, vergeten nieuwe bitmap bij te doen, *updated*
edit3: Aaargh, nog een enorme bug gevonden, *updated*
edit4: Laatste keer voordat ik wegga dat ik hem update hoorweer een paar stomme foutjes
1
2
3
4
5
| Setup succes.. Intialize succes.. Cleared.. Testing: Is Winamp playing? |
Verwijderd
ik ben sinds vandaag me alles los aan het halen en netjes terug aan het solderen met behulp va neen printje en 1x20 pinheader.Op zondag 14 april 2002 16:46 schreef Zotty het volgende:
Aaaarg, wat is dit frustrerend zeg ! Net als ik m'n display en computer in een verhuisdoos zitten, komt iedereen met updates en testversies. En nu kan ik het dus niet gelijk uittesten
Typisch een voorbeeld van Murphy's law....
Ik denk dat daar de fout zit.Op zondag 14 april 2002 16:53 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
hij werkt weer niet. Het plaatje komt wel op me LCD, maar voor de rest nix hij doet nu het volgende:
code:
1 2 3 4 5 Setup succes.. Intialize succes.. Cleared.. Testing: Is Winamp playing?
Daar loopt ie vast, terwijl Winamp toch gewoon speelt. Hetzelfde doet ie als Winamp niet speelt. Ik denk dat er toch nog een foutje in zit.
Daar zat inderdaad de fout. Hij werkt nu gewoon.Op zondag 14 april 2002 18:26 schreef Marcj het volgende:
Ow ja, nog een kleine kanttekening: mijn programma gaat er nu nog van uit dat winamp geïnstalleerd is in c:\program files\winamp\. Ik zal later wel een .ini bij m'n prog maken
[..]
Ik denk dat daar de fout zit.
Mijn LTP-poort staat ook op ECP, maar de snelheid is goed. Als het nieuwe nummer erin wordt gezet, zie je een stukje van de playlist 'meelopen' achter de cursur.Op zondag 14 april 2002 18:42 schreef Marcj het volgende:
Sorry, ik wil je wel helpen hoor, maar ik heb geen ICQ. Ik ga zo eerst ff eten en dan mail ik je denk ik wel een voorbeeldje
En aan de hele source zal je toch niets snappen, omdat ik altijd vergeet commentaar erbij te zetten. Ik begrijp het zelf iig wel
En als de tekst echt traag erin wordt gezet, ligt het vast aan je LPT instellingen. Hier gaat het zo snel dat ik het niet kan zien. Ik heb m'n LPT op ECP staan
Euhm.. ja... ik moet nog met prefs aan de gang. de start dir/schijf moet je natuurlijk in kunnen stellen.. Noted.Op zondag 14 april 2002 15:51 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
lookin' good. Alleen 1 probleem ... ik heb nix van mp3z op mijn c:\ staan alles op d:\ kan r dus ff niet bij met jou prog
Pfff.. dat moet ik ook nog doen. Ik heb een test kabeltje waarbij ik alleen de hoog nodige signalen krijg, maar om wat knoppen aan te sluiten moet ik er nog 4 bij hebben.Op zondag 14 april 2002 18:07 schreef Oxigun het volgende:
[..]
ik ben sinds vandaag me alles los aan het halen en netjes terug aan het solderen met behulp va neen printje en 1x20 pinheader.
lcd-ltp draden zitten vast. das alles tot nu toe. duurt dus niet lang meer
PowerLCD takenOp zondag 14 april 2002 22:18 schreef Marcj het volgende:
Nog een updatesorry Zotty
-Veel meer functies onder de knopjes niet dat jullie daar wat aan hebben
-lcd.ini toegevoegd, waar je kunt neerzetten waar winamp in staat (nodig voor de playlist)
-Betere error-afvanging (is dat een goed woord)
Ik heb er nog steeds geen naam voor
Ik hou het nu wel ff voor gezien, ik ga later wel met een simpele GUI bezig. En morgen ga ik op school wel een mooie naam verzinnen
ziet er echt vet uit man. Handig voor een standalone. Alleen zouden er andere functies moeten zijn voor de knoppies, zoals stop en close onder 1 knop: als winamp niet speelt is het close, en anders stop. en misschien meer knoppies die te gebruiken zijn. Kben trouwens wel benieuwd hoe je die knoppies hebt aangesloten. Kan je dat niet ff online zetten.Op zondag 14 april 2002 22:18 schreef Marcj het volgende:
Nog een updatesorry Zotty
-lcd.ini toegevoegd, waar je kunt neerzetten waar winamp in staat (nodig voor de playlist)
-Betere error-afvanging (is dat een goed woord)
Ik heb er nog steeds geen naam voor
Ik hou het nu wel ff voor gezien, ik ga later wel met een simpele GUI bezig. En morgen ga ik op school wel een mooie naam verzinnen
Hey.. volgens mij ben jij ongeveer hetzelfde aan het bouwen als ikOp zondag 14 april 2002 22:18 schreef Marcj het volgende:
Inderdaad, kan je dit schema niet ff hier postenOp maandag 15 april 2002 11:14 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
ziet er echt vet uit man. Handig voor een standalone. Alleen zouden er andere functies moeten zijn voor de knoppies, zoals stop en close onder 1 knop: als winamp niet speelt is het close, en anders stop. en misschien meer knoppies die te gebruiken zijn. Kben trouwens wel benieuwd hoe je die knoppies hebt aangesloten. Kan je dat niet ff online zetten.
Sorry hoor... maar wat bedoel je in hemels naamOp maandag 15 april 2002 13:20 schreef Oxigun het volgende:
mbm5
Op maandag 15 april 2002 14:20 schreef Oxigun het volgende:
je wilde weten welke data in het lege vak bij Winamp.
Ik geef als suggestie mbm5 data
of equilizerOp maandag 15 april 2002 16:40 schreef Marcj het volgende:
Leeg veld in winamp: Playlist
1) Playlist is veel handiger, equilizer begint op den duur te irriterenOp maandag 15 april 2002 16:41 schreef Oxigun het volgende:
[..]
of equilizer
Dat weet ik zo net nietOp maandag 15 april 2002 16:53 schreef Marcj het volgende:
[..]
1) Playlist is veel handiger, equilizer begint op den duur te irriteren
2) LCD reageert te traag (ghosts)
Denk dat mijn oplossing ook makkelijker te realizeren is
Verwijderd
dlportio is nodig om in nt/2K/xp de lpt poort aan te kunnen sturen. Voor link gebruik google/searchOp maandag 15 april 2002 18:59 schreef jtiegelaar het volgende:
Misschien een overbodige vraag maar wat is dat dlportIO.dll en waar kan ik dat vandaan halen. Is het benodigd om die LCD's aan de gang te krijgen??
Ik heb pas dit weekeinde tijd om een nieuwe kabel te maken en dus knoppen aan te sluiten, maar dan kan je de code van me krijgen hoor...Op maandag 15 april 2002 19:39 schreef Mr.ChronoM het volgende:
knopjes komen er niet in zolang ik er ook maar 1 letter aan moet proggen
1
| <?//Ergens bovenaan#define BASE 0x378int pdata = BASE;int pinput = BASE+1;int pcont = BASE+2;//In het programma//Om de waarde van de input te krijgenint input = int(DlPortReadUchar(pinput));//Kijken of knoppen zijn ingedruktif((input &amp;amp;amp; 0x08) != 0x08){ //Doe iets voor deze knop}if((input &amp;amp;amp; 0x10) != 0x10){ //Doe iets voor deze knop}if((input &amp;amp;amp; 0x20) != 0x20){ //Doe iets voor deze knop}if((input &amp;amp;amp; 0x40) != 0x40){ //Doe iets voor deze knop}if((input &amp;amp;amp; 0x80) == 0x80){ //Doe iets voor deze knop}?> |
dan nog zet IK ze er niet in, ben 100% tegen die (domme) knoppen. er zijn programma's voor die winamp en van die dingen aansturen met knopjes.Op maandag 15 april 2002 21:32 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
Ik heb pas dit weekeinde tijd om een nieuwe kabel te maken en dus knoppen aan te sluiten, maar dan kan je de code van me krijgen hoor...
Daarom ben ik die aan het makenOp maandag 15 april 2002 21:57 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
dan nog zet IK ze er niet in, ben 100% tegen die (domme) knoppen. er zijn programma's voor die winamp en van die dingen aansturen met knopjes.
nog extra dingen op de LPT die al zo belast kan worden met een LCD en nog extra timers om die dingen te controleren, zie het totaalniet zitten, PowerLCD is niet echt een ontwerp voor standalone bakken.
Nietus.. ikke...Op maandag 15 april 2002 22:01 schreef Marcj het volgende:
[..]
Daarom ben ik die aan het maken
Verwijderd
Pfftt. en dat allemaal tussen het verhuizen door...Op dinsdag 16 april 2002 09:36 schreef Zotty het volgende:
Wat op dit moment werkt:
{veel)
Verwijderd
Ach ja, m'n kamer staat nog vol verhuisdozen hehe. Kwestie van prioriteitenOp dinsdag 16 april 2002 10:13 schreef Dr.DNA het volgende:
Pfftt. en dat allemaal tussen het verhuizen door...
Maar klinkt alsof je bijna klaar bent... Kun je 't
voorstellen... heb je staks tijd over
Het ziet er goed uit, maar een vraagje. Kan je er niet voor zorgen dat de titel en de artiest maar 1 keer opnieuw worden geladen? Nu doet ie dat steeds opnieuw, maar als je dat een keer zou doen, zou het een stuk mooier zijn, volgens mij.Op dinsdag 16 april 2002 08:20 schreef Marcj het volgende:
Één bug was al opgelost gisteravond, één optie kan gewoon niet, en ééntje is maar een echt bug (al doet ie ut niet bij mij)
Alle versies ga ik hier neerzetten
Dat doet ie volgens mij alOp dinsdag 16 april 2002 13:07 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit, maar een vraagje. Kan je er niet voor zorgen dat de titel en de artiest maar 1 keer opnieuw worden geladen? Nu doet ie dat steeds opnieuw, maar als je dat een keer zou doen, zou het een stuk mooier zijn, volgens mij.
Ik wil best ideeën uitwisselen. Ik kan nog wel wat hulp gebruikenOp dinsdag 16 april 2002 08:55 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
Nietus.. ikke...![]()
Euhm.. okay... allebij dan...![]()
Misschien eens ideen/tips uitwisselen ?
Of iedeen van anderen wat ze willen zien in zo'n stand alone player.
edit:
je gebruikt php ? Ga je ook een linux versie maken dan ?
Hmm..'k zag bij een vorige post van je PHP staan... maar lijkt idd wel C(++) code.Op dinsdag 16 april 2002 13:36 schreef Marcj het volgende:
[..]
Ik wil best ideeën uitwisselen. Ik kan nog wel wat hulp gebruiken
En ik gebruik alleen C++
Ik heb php-tags gebruikt, omdat je ook bij C++ dan leuke kleurtjes krijgtOp dinsdag 16 april 2002 13:44 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
Hmm..'k zag bij een vorige post van je PHP staan... maar lijkt idd wel C(++) code.
Maar dat gebruik ik dus ook dus da's wel gemakkelijk. En als je vragen hebt hoor ik dat wel... (bv per email)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
nu kan ik ff niet helemaal volgen, wat wil je aanduiden ?Op dinsdag 16 april 2002 22:45 schreef Oxigun het volgende:
zo te zien is de lengte voor artist/title niet veranderd dus zal wel weer 27 karakters zijn. Een titel bestaat maximaal uit 30 karakters (kleine verandering maar)
Dit gaat over tag1, tag2 kan langer aan. Maar de meesten gebruiken nog steeds tag1
Verwijderd
Is 't de equalizer of de spectrum analyzer?Op dinsdag 16 april 2002 21:52 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Zoals gehoopt zijn de equalizer balkje deze avond erin gekomen
Mij lijkt het beter om die stomme lama nou eens definitief weg te halen en daar die equalizer neer te gooien. en dan op het lege stuk een playlist. Is echt veel nuttiger.Op dinsdag 16 april 2002 21:52 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Zoals gehoopt zijn de equalizer balkje deze avond erin gekomen
ff een fototje van de Winamp info in PowerLCD die klaar zou moeten zijn :
[afbeelding]
zijn er nog dingen die op het eerst gezicht moeten veranderen ? of andere suggesties ofzow
edit :
info van de equalizer word enkle geupdate als er ook echt iets verandert is, dus dit zorgt NIET voor torenhoge CPU-loads
updaten gebeurd om de 200-250ms (kan nog wel wat veranderen)
een 'ouwe' tag kan maximaal 30 tekens lang zijn. Je regel is 27 lang. Kleine aanpassing om te zorgen dat er 30 tekens oppassenOp dinsdag 16 april 2002 22:54 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
nu kan ik ff niet helemaal volgen, wat wil je aanduiden ?
Moet ik ergens is groter maken, want dat kan, maar begrijp niet direct waar je geen wil ...
Die playlist is niet zo 1.. 2.. 3.. te doen, dus daar kijken we later wel ff naarOp woensdag 17 april 2002 09:51 schreef Allanon het volgende:
Een playlist is imho ook beter en nuttiger.
Zeker aangezien de equalizer van de winampplugin zo'n 50% CPU power snoept, telt toch mee.
Zotty en as4Raven trouwens nog bedankt voor de hulp bij het aansluiten !!
Je kan winamp toch de playlist laten saven, en die dan uitlezen ?Op woensdag 17 april 2002 10:54 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Die playlist is niet zo 1.. 2.. 3.. te doen, dus daar kijken we later wel ff naar
Source hebben? Is echt niet zo lastig hoorOp woensdag 17 april 2002 10:54 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Die playlist is niet zo 1.. 2.. 3.. te doen, dus daar kijken we later wel ff naar
Maar alvast bedankt voor jullie reacties!
Als je dat ff zou willen doen zou dat heel vriendelijk zijn van je, anders is het idd niet meer voor deze versieOp woensdag 17 april 2002 13:00 schreef Marcj het volgende:
Source hebben? Is echt niet zo lastig hoor
Verwijderd
is eigenlijk al voor een stuk zo in de beta's van PowerLCD, alleen kunnen de posities van de gegevens niet verandert worden, dus je moet echt skinz ROND de gegevens maken.Op woensdag 17 april 2002 18:31 schreef Agony het volgende:
Is het mogelijk om het zo te maken dat we er ook skins voor kunnen maken? Lijkt me wel leuk namelijk.
/me vindt dat er door de programeurs goed werk wordt geleverd
Op woensdag 17 april 2002 21:39 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ziet er mooi uit
Maar in plaats van die slome LAMA zou het leuk zijn als je op die plek een eigen plaatje kan projecteren. Van uit mijn afbeeldingen/webcam/scanner etc.. (zoiets als xerixBitmap to t6963c)![]()
Zal wel heel moeilijk zijn, anders hadden jullie die LAMA ook allang gemold, of niet
Die LAMA is cool en die lama blijft tot jullie je eigen skinz ervor kunnen maken, dan is het gezeik over al die dome kleine dingen gedaan.Op woensdag 17 april 2002 21:39 schreef Bart_Banaan het volgende:
Maar in plaats van die slome LAMA zou het leuk zijn als je op die plek een eigen plaatje kan projecteren. Van uit mijn afbeeldingen/webcam/scanner etc.. (zoiets als xerixBitmap to t6963c)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq