Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] _Beta_software voor Gfx LCD's (t6963c)

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.732 views sinds 30-01-2008

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op maandag 01 april 2002 21:31 schreef Allanon het volgende:

[..]

Yup ik wel, ik wacht nog op het €20 schermpje, maar denk dat er wel meer belangstelling is.
nog steeds? ik heb em al een halve week en snort lekker.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Allanon
  • Laatst online: 20:50

Allanon

appearance is overrated

Op maandag 01 april 2002 21:34 schreef Oxigun het volgende:

[..]

nog steeds? ik heb em al een halve week en snort lekker.
PTT kon dit keer niet mijn brievenbus vinden, rekeningen lukt ze altijd maar LCD schermpjes schijnen lastig te zijn.

Keurig geregeld door Zeikwijf BTW, hulde, komt het toch nog goed :)

• Oxi

Oxi

wat ging er dan fout? en hoe weet je dat ze deze keer de brievenbus niet konden vinden??

* Oxi wacht nu nog op ChronoM voor het uber-1337 programmaatje!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog niets van MBM op het scherm en als het er komt dan zal het waarschijnlijk mijn laatste prog zijn die openbaar gemaakt word.

(met uitzondering van mijn snakespel)

foto's van LCD die software draaien uit dit topic of eigen gemaakte software van anderen, vind ik altijd leuk om te zien, dus kom maar op zou ik zeggen.
links naar software niet vergeten als je er zelf maakt natuurlijk

• Oxi

Oxi

ik dacht dat je al bijna klaar was :(
maar goed, mijn fout.

aangezien software errug schaars is vraag ik heirbij om toch de software online te zetten eventueel zonder support :)

• Allanon
  • Laatst online: 20:50

Allanon

appearance is overrated

Op maandag 01 april 2002 21:41 schreef Oxigun het volgende:
wat ging er dan fout? en hoe weet je dat ze deze keer de brievenbus niet konden vinden??

* Allanon wacht nu nog op ChronoM voor het uber-1337 programmaatje!
Tsjah, huisnummer met 2 verschillende cijfers met een streepje ertussen, nu maar in overleg naar mijn ouders laten verschepen die hebben een "gewoon" nummer. En 1 huis i.p.v zo'n "lastig studentenhuis" |:(

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 23:43
Op maandag 01 april 2002 21:28 schreef Zotty het volgende:

[..]

Je kunt niet alles hebben. Ik vind het zo al een leuk resultaat voor zo'n display, kun je niks van zeggen.

Als er trouwens mensen zijn die dit leuk vinden, dan upload ik het wel ff. Moet je wel zelf de foto's hebben natuurlijk :)
Ik zou wel willen weten hoe je die foto erop gekregen heb. Ik vind dat wel geinig, en zou ik zou het zelf ook wel willen doen

Verwijderd

Topicstarter
Mijn MBM5 test prog

voor alle duidelijkheid er komt NIETS op het LCD !

ik wil gewoon weten als je het prog kan runnen en liefst wil ik weten of het werkt in Win98/Me.

wat het doet
• MBM 5 starten (pad haalt hij uit het register)
• heeft de verschillende spanningen (3.3,5,12)
• CPU snelheid
• CPU temp

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het 2 keer posten na elkaar heeft niet iedereen even graag, maar ik zat zo te denken ...

Mijn programmeer-skills zijn niet zo goed om echt programma's te maken die heel veel verschillende functies ondersteunen, met configuratie mogelijkheden en dergelijke. Ik doe het gewoon graag en ik ben beetje gek van LCD's.

Ik vraag me dus eigenlijk af, of er hier in gebruikers zijn die zin hebben in een project(je) zoals het programmeren, van een prog die alle gevraagde functies ondersteund, voor een 240x128 LCD.

wat is dus de bedoeling:
• We maken een overzicht van alle functies die mooi zijn om op een LCD te zetten
• We maken, elk na wat afspreken stukken van het programma onder de vorm van test programma's die dus nog nix op een LCD zetten, gewoon in textvakjes
• We optimaliseren de boel en delen het in, in functies die makkelijk te gebruiken zijn
• We schrijven error handling in die boel
• We maken uiteindelijk met al onze een mooi en groot LCD prog, die wel werkt met instellingen enzo

Interesse ?
Heb je interesse in zoiets ?
Kan je proggen in VB, geen nieuwelingen dus (misschien als beta-testers later)
Heb je een 240x128 LCD, of wil je gewoon helpen met een mooi project ?

mail me dan ff, post het hier.
als het goed gaat, kan mijn software die er tot nu toe is misschien ooit uitgroeien tot iets die echt wel nuttig is en mooi loopt.

(PS: de IO naar LCD's is dus al gemaakt, DUH)
(PS 2: een goede taakverdeling is natuurlijk nodig en 1 iemand die uiteindelijk aan het totaal prog werkt is ie te missen, zo'n dingen heb ik al over gedacht)

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
zo, mijn eerste T6963c proggy is een feit ;)
Je kan hiermee bmp plaatjes inladen en op je T6963c schermpje laten zien. Niet echt nuttig ofzo maar wel grappig voor een keertje :P

http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixbmpT6963c.v0.2a.zip Als je de bcb5 libary files niet hebt
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixbmpT6963c-nolib.v0.2a.zip Als je de bcb5 libary files wel hebt ;)

Alle op/aanmerkingen/ideeen zijn welkom :)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 23:36 schreef xerix het volgende:
Je kan hiermee bmp plaatjes inladen en op je T6963c schermpje laten zien. Niet echt nuttig ofzo maar wel grappig voor een keertje :P

http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixbmpT6963c.v0.2a.zip Als je de bcb5 libary files niet hebt
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixbmpT6963c-nolib.v0.2a.zip Als je de bcb5 libary files wel hebt ;)

je mist clear tekst ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 23:36 schreef xerix het volgende:

het enige wat mijn scherm doet is ... zoek het nederlands worod ... knipperen. het is dus wit en het knipert, neits anders
en het neemt maar 100% CPU tijd !

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef Mr.ChronoM een heel verhaal:
Waar ik dus al een hele tijd aan zit te denken is het maken van een aantal DLL's, voor elke controller 1. Niemand die zich meer zorgen hoeft te maken over de daadwerkelijke aansturing en software is makkelijk aan te passen aan een andere controller. Gewoon een universele interface met de basisfuncties waar iedereen gebruik van kan maken.
De T6963C aansturing heb ik al lang aan het werk, maar dat is bekend gezien het aantal mailtjes in m'n mailbox over dat onderwerp :P
SED1330 aansturing is in de maak en een display met die controller is besteld. Daarnaast zijn er vergaande plannen voor een display met de SED1353 controller (RGB displays).
Uiteindelijk zal het dus neerkomen op in eerste instantie 3 DLL's die iedereen kan gebruiken. En misschien past het ook wel in het idee van Mr.ChronoM.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op maandag 01 april 2002 23:46 schreef Zotty het volgende:
[..]
[quote]

dat lijkt me idd ook wel een heel goed idee, iets in de richting van een DLL waar je gewoon text naar stuurt of andere gegevens en die komen dan op het scherm.

Wat ook leuk zou zijn is natuurlijk dat die dingen geladen worden bij het opstarten ...

Ik start me PC op, en LCD word ge-init met welkom pic/text

• xerix
je mist clear tekst
Oeps :)
Zit er nu ook in ;)

http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.21a.zip
het enige wat mijn scherm doet is ... zoek het nederlands worod ... knipperen. het is dus wit en het knipert, neits anders
en het neemt maar 100% CPU tijd !
???
Ik gebruik nergens in mijn prog 'zoek het nederlands worod' dus ik weetnie waar je scherm dat vandaan haalt. En 100% cpu? wanneer gebruikt ie dat? Continu?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 23:54 schreef xerix het volgende:

[..]

Oeps :)
Zit er nu ook in ;)

http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.21a.zip
[..]

???
Ik gebruik nergens in mijn prog 'zoek het nederlands worod' dus ik weetnie waar je scherm dat vandaan haalt. En 100% cpu? wanneer gebruikt ie dat? Continu?
ik zocht het nederlandse woord voor knipperen ! |:( !!!!

en het gebruikt continue 100% van de CPU en er komt dus NIETS op het LCD

• xerix
ik zocht het nederlandse woord voor knipperen ! !!!!
:o lol sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.
en het gebruikt continue 100% van de CPU en er komt dus NIETS op het LCD
hmm.. dat is heel vreemd, dus je hebt een plaatje geopend, ge'converd' naar z/w en als je dan op F10 drukt krijg je niets op je scherm te zien?
Heb je toevallig niet nog andere programma's op de achtergrond draaien die je schermpje op hetzelfde moment aanspreken?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Oh oh oh, stuur je een paar mensen wat code, krijg je gelijk allemaal kleine progjes ;)

Anyways, hier is het fotoprogje. Niks bijzonders, want het doet niks anders om een filename van een BMP vragen en dat naar het display sturen. Meer was ook niet de bedoeling, sinds het alleen bedoeld was om eens wat anders op je display te zetten. En dit maal netjes en klein, niet meer, niet minder.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 00:01 schreef xerix het volgende:

hmm.. dat is heel vreemd, dus je hebt een plaatje geopend, ge'converd' naar z/w en als je dan op F10 drukt krijg je niets op je scherm te zien?
Heb je toevallig niet nog andere programma's op de achtergrond draaien die je schermpje op hetzelfde moment aanspreken?
ohw jij zit al een heel stuk verder, als ik dus dubbelklik op je prog, dan krijg ik NERGENS iets te zien, alleen in taakbeheer (win2k) kan ik zie dat het wel degelijk "draait" en 100% gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
Zotty's prog doet het wel

als je een bmp met 2 kleuren gebruikt, anders niet

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 00:26 schreef Mr.ChronoM het volgende:
als je een bmp met 2 kleuren gebruikt, anders niet
Zoals ik al zei, niet meer en niet minder :z In die 5 minuten dat het gemaakt is, heb ik geen jpg en gif conversie gemaakt. Daar heb ik fotosjop voor hehe.

• xerix
Oh oh oh, stuur je een paar mensen wat code, krijg je gelijk allemaal kleine progjes
:D ik heb alleen geen gebruik gemaakt van je code ;) alleen een beetje gekeken hoe jij het deed. Ik vond later een Quick C code van '97 oid, en daar heb ik veel informatie uit gehaald om mijn eigen T6963c klasse te schrijven :) Alleen mijn methode om pixels te schrijven is niet zo snel ;(
ohw jij zit al een heel stuk verder, als ik dus dubbelklik op je prog, dan krijg ik NERGENS iets te zien, alleen in taakbeheer (win2k) kan ik zie dat het wel degelijk "draait" en 100% gebruikt
Bij het opstarten wordt het schermpje gelijk geinitializeerd dus waarschijnlijk komt ie daar bij jou, om een of andere vage reden, in een oneindige loop terecht. Alleen hoe dit komt..? Hebben meer mensen mijn progje geprobeerd en doet ie het bij jullie wel gewoon?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
initialeseren doet hij zeker niet ...

er wxord niets gewist, het enige wat ik zie is dat mijn backlight begint te knipperen

• xerix
Ik krijg trouwens met jouw MSN en winamp prog ook niets op mijn scherm.. en met zotty z'n foto2lcd prog ook nix... die andere testproggy's die aan het begin van het topic staan geven wel gewoon beeld.

vtec just kicked in yo!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Mr.ChronoM wat voor lcd is dat ?
waar te koop ?
hoe duur ??

lukt het bij mij denk je ook die winamp en msn shit enzow ?
beetje noob kwa lcd dus vandaar deze vragen.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 00:44 schreef Firecow het volgende:
Mr.ChronoM wat voor lcd is dat ?
waar te koop ?
hoe duur ??

lukt het bij mij denk je ook die winamp en msn shit enzow ?
beetje noob kwa lcd dus vandaar deze vragen.
www.conrad.com => 114€ enkel LCD
een voorgemaakt LCD, volgende week bij mij => 55-65€ + verzendkosten
(voor er gezeik over komt, er zullen wel nog mensen zijn die voor weinig een LCD'tje zullen verkopen, voorgemaakt of niet)

alles programma's die er zijn voor deze LCD's zijn nog in de maak.
aangezien er geen animo is voor 1 groot mooi prog te maken van hier in VB (samen met mij) is er momenteel niemand die kan zeggen wa/of er iets zal werken, maar als je Win2k hebt, kan je volgens mij heel zeker zijn dat je meedere programma's zal kunnen gebruiken, waaronder het mijne

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Op dinsdag 02 april 2002 00:48 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

www.conrad.com => 114€ enkel LCD
een voorgemaakt LCD, volgende week bij mij => 55-65€ + verzendkosten
(voor er gezeik over komt, er zullen wel nog mensen zijn die voor weinig een LCD'tje zullen verkopen, voorgemaakt of niet)

aangezien er geen animo is voor 1 groot mooi prog te maken van hier in VB (samen met mij) is er momenteel niemand die kan zeggen wa/of er iets zal werken, maar als je Win2k hebt, kan je volgens mij heel zeker zijn dat je meedere programma's zal kunnen gebruiken, waaronder het mijne
komt er een inkoopactie dan ??
en hoe kan het dat het bij conrad 114 kost en bij jouw 55-65 ? zitten geen kabels en shit bij zeker?? en bij die van conrad wel ofzo ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• xerix
Als je code in c++ had ik je graag geholpen :)
Maar hoe kan het trouwens dat je prog het niet doet bij mij? Krijg geen beeld bij zowel de msn als de winamp versie :?

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 00:54 schreef Firecow het volgende:

[..]

komt er een inkoopactie dan ??
en hoe kan het dat het bij conrad 114 kost en bij jouw 55-65 ? zitten geen kabels en shit bij zeker?? en bij die van conrad wel ofzo ?
net omgekeerd
vorige week hebben we hier met z'n alleen op GoT voor 20€ zo'n LCD's kunnen kopen die normaal 114€ kosten bij conrad.

ik hd al een LCD van 114€ dus, maar heb er nog zo'n LCD voor 20€ bij gekocht omdat ze aansluitingen enzo toch wel anders waren. ben de boel nu in elkaar aan het steken en dan verkoop ik het gewoon weer, krijgen de mensen die niet kunnen solderen ook nog eens een kans.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 00:57 schreef xerix het volgende:

[..]

Als je code in c++ had ik je graag geholpen :)
Maar hoe kan het trouwens dat je prog het niet doet bij mij? Krijg geen beeld bij zowel de msn als de winamp versie :?
aangezien jij de enige bent zal er toch ergens iets anders moeten zijn bij jou aansluiting/PC dan bij al de rest ...
Kan nix beters verzinnen zo laat/vroeg.

ga slapen nu...

• xerix
aangezien jij de enige bent zal er toch ergens iets anders moeten zijn bij jou aansluiting/PC dan bij al de rest ...
Ik heb em gewoon gebouwd van het schema van Zotty dus dat zou goed moeten zijn. En voor de rest doen al die andere programma's het wel gewoon..
vreemd :?

vtec just kicked in yo!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 15:08
Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Mijn programmeer-skills zijn niet zo goed om echt programma's te maken die heel veel verschillende functies ondersteunen, met configuratie mogelijkheden en dergelijke. Ik doe het gewoon graag en ik ben beetje gek van LCD's.
Ik wil je graag helpen, maar VB ben ik verleerd. Ik heb het al jaren niet meer gebruikt, alleen C++ gebruik ik nu nog regelmatig. Misschien dat ik je daar wel mee kan helpen :)

• Oxi

Oxi

Op maandag 01 april 2002 22:53 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Mijn MBM5 test prog

voor alle duidelijkheid er komt NIETS op het LCD !

ik wil gewoon weten als je het prog kan runnen en liefst wil ik weten of het werkt in Win98/Me.

wat het doet
• MBM 5 starten (pad haalt hij uit het register)
• heeft de verschillende spanningen (3.3,5,12)
• CPU snelheid
• CPU temp
het werkt uitstekend. (het update niet maar dit was alleen als test bedoeld ;) )
misschien nog een optie voor meer fans te monitoren? Is toch wel fijn voor mensen met luchtkoeling (casefans).

• MaNDaRK
  • Laatst online: 02:04
Op dinsdag 02 april 2002 00:48 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[KNIPJE]

Ik wil wel samen met je proggen hoor :) 1 compleet mooi proggramma te maken! Mail me maar als je wilt gaan proggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
;) wist wel dat ik op M_Dark kon rekenen, héhé

jammergenoeg kan ik momenteel alleen C++ werken in die console toestanden. Echt interessant is dat niet om een mooi te configureren prog te maken ;)

• MaNDaRK
Op dinsdag 02 april 2002 09:17 schreef Mr.ChronoM het volgende:

jammergenoeg kan ik momenteel alleen C++ werken in die console toestanden. Echt interessant is dat niet om een mooi te configureren prog te maken ;)
Ik heb nog nooit met C++ gewerkt :(

Maar ik ga eens kijken wat ik in VB kan doen ;) en ik zal nog wel eens vaker aan je kop zeuren van hoe hebbie dit gedaan en hoe hebbie dat gedaan ;)

• Marcj
Op dinsdag 02 april 2002 09:17 schreef Mr.ChronoM het volgende:

Ik kan met Visual C++ wel een mooi venstertje maken hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 09:38 schreef Marcj het volgende:

[..]

Ik kan met Visual C++ wel een mooi venstertje maken hoor ;)
aangezien er zoveel C++'ers zijn hier kunnen jullie zelf software maken :p

maar ik blijf erbij dat C++ zeker niet de ideale taal is voor LCD-software, tot men mij het tegendeel kan bewijzen natuurlijk ;)

• Marcj
Op dinsdag 02 april 2002 10:17 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

aangezien er zoveel C++'ers zijn hier kunnen jullie zelf software maken :p

maar ik blijf erbij dat C++ zeker niet de ideale taal is voor LCD-software, tot men mij het tegendeel kan bewijzen natuurlijk ;)
Als jij me een voorbeeldje kan geven wat voor data ik via de lpt poort moet sturen. (Ja ik weet via dlportio enzo, maar wat voor data?)

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:48

[..]

Is er dan een ideale taal voor LCD software ?
Ikzelf gebruikt C+- (Das slechte C++) en wil ook nog een JAVA prog gaan maken.
Ik denk dat bij LCD software het meest belangerijke is waar je je data vandaan haalt. Dan kan VB (echt microsoft spul) dus wel heel handig zijn....
Maar dat hangt dus weer erg van het doel af.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:54 schreef martkrui het volgende:
Ik denk dat bij LCD software het meest belangerijke is waar je je data vandaan haalt. Dan kan VB (echt microsoft spul) dus wel heel handig zijn....
Maar dat hangt dus weer erg van het doel af.
Hier ben ik het volledig mee eens. Kijkend naar wat ik tot nu toe aan software voor m'n LCD heb geprogrammeerd (en nee, niet alles eindigd hier op GoT :P), is mij 1 ding steeds weer opgevallen; waar de data vandaan komt bepaald is zeer grote mate welke taal het meest geschikt is voor een bepaalde toepassing. Ook de gebruikte compiler maakt verschil.
Een voorbeeld: zelf prog ik in C++ builder 3 en dat bevalt me goed, maar om hiermee een winamp plugin te maken raad ik iedereen af. Het heeft me echt dagen gekost om een bepaald probleem op te lossen wat alleen optrad bij de combinatie winamp - C++ builder. Daar had ik dus beter een andere compiler kunnen nemen.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 10:49 schreef Marcj het volgende:

[..]

Als jij me een voorbeeldje kan geven wat voor data ik via de lpt poort moet sturen. (Ja ik weet via dlportio enzo, maar wat voor data?)
Welke data dat is, is voornamelijk afhankelijk van wat je wil laten zien. De aansturings-data staat allemaal in de datasheet van de controller.

• xerix

[..]

Het is denk ik maar net wat je zelf het best ligt en wat je allemaal wilt maken. Ik ben van plan om (ooit eens :)) een standalone mp3 speler te maken met dit schermpje erin draaiend op linux. Ik heb mijn 'controller' klasse dan ook zo geschreven dat het met 1 aanpassing op linux te gebruiken is. Zoiets is nou weer niet mogelijk met VB.

Btw Zotty, zou jij mijn proggy even kunnen testen. Want ik vind het zo vreemd dat hij het niet doet bij Mr.ChronoM. En ook dat zijn software het ook niet bij mij doet...

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:29 schreef xerix het volgende:
Btw Zotty, zou jij mijn proggy even kunnen testen. Want ik vind het zo vreemd dat hij het niet doet bij Mr.ChronoM. En ook dat zijn software het ook niet bij mij doet...
Tuurlijk wil ik wel ff testen! Maar dat wordt wel vanavond, want op m'n werk staat nog geen display ;)

• Martkrui

[..]

Het is denk ik maar net wat je zelf het best ligt en wat je allemaal wilt maken. Ik ben van plan om (ooit eens :)) een standalone mp3 speler te maken met dit schermpje erin draaiend op linux.
Da's nou precies wat ik ermee wil doen... (en vele anderen geloof ik)
Heb jij info over het aansturen van LPT onder linux ?

edit:

Never mind.. google provided enoug info :)

• Marcj
Op dinsdag 02 april 2002 12:19 schreef Zotty het volgende:

[..]

Welke data dat is, is voornamelijk afhankelijk van wat je wil laten zien. De aansturings-data staat allemaal in de datasheet van de controller.
En staat die online? Ik heb al gezocht naar die controller, maar ik krijg geen datasheets.

• xerix
Op dinsdag 02 april 2002 12:59 schreef Marcj het volgende:

[..]

En staat die online? Ik heb al gezocht naar die controller, maar ik krijg geen datasheets.
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/Datasheet%20T6963c.pdf

vtec just kicked in yo!

• xerix
Heeft iemand trouwens ervaring met het schrijven van plugins voor winamp in borland c++ builder? Ik heb wel eens in visual c++ een plugin gemaakt, dat wil zeggen die standaard plugin van de winamp dev site aangepast. Maar die ranzige vc++ compiler pakt de meest standaard c++ functies niet ;( dus heb weinig zin om die weer te installeren om een winamp plugin te maken :(

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:14 schreef xerix het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met het schrijven van plugins voor winamp in borland c++ builder? Ik heb wel eens in visual c++ een plugin gemaakt, dat wil zeggen die standaard plugin van de winamp dev site aangepast. Maar die ranzige vc++ compiler pakt de meest standaard c++ functies niet ;( dus heb weinig zin om die weer te installeren om een winamp plugin te maken :(
Mijn plugin is volledig in C++ Builder geschreven. Wat wil je weten?

Verwijderd

Versie 0.21a doet niks bij mij, behalve een heleboel CPU tijd in beslag nemen.

Verwijderd

Topicstarter
DataVision LCD GUIDE

staat ook in het andere topic over deze LCD's maar het kan nuttig zijn voor iedereen die hier komt dus post ik het hier ook maar eens

• xerix
Op dinsdag 02 april 2002 19:47 schreef Zotty het volgende:

[..]

Versie 0.21a doet niks bij mij, behalve een heleboel CPU tijd in beslag nemen.
Hmmmm heel vreemd. Hier werkt het gewoon, en we hebben toch echt dezelfde schermpjes. Het vreemde is dat ik met jouw laatste proggy, dat fotogebeuren en met geen enkel proggy van MrChronoM iets op mijn scherm krijg, terwijl jullie niets op het scherm krijgen met mijn prog :? :?
Enig idee waar het em dat in zit? LPT port instellinge in het bios :? Ik heb hem op SPP, op andere modus krijg ik niets te zien op m'n scherm.

vtec just kicked in yo!

• xerix
Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef Zotty het volgende:

[..]

Mijn plugin is volledig in C++ Builder geschreven. Wat wil je weten?
Alles :D
Nee ik heb nog nooit een DLL gemaakt in BCB dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen. In de help is ook niet veel info te vinden en op google zijn ook weinig/geen BCB voorbeeld dll sourcecodes te vinden ;(

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Ff een extra feature toegevoegd :) Het leek mij wel handig om een shortcut op m'n desktop te plaatsen waar je dubbel op kunt klikken en gelijk een bmp kan laten zien.

Dit werkt nu dus ook; "C:\Foto2LCD.exe foto.bmp"

Foto2LCD

Dit werkt dus ook in de startup folder.... oftewl, boot je computer en krijg bij het opstarten gelijk je eigen logo op het scherm >:)
Op dinsdag 02 april 2002 20:33 schreef xerix het volgende:
Alles :D
Nee ik heb nog nooit een DLL gemaakt in BCB dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen. In de help is ook niet veel info te vinden en op google zijn ook weinig/geen BCB voorbeeld dll sourcecodes te vinden ;(
Aha, dus hetzelfde probleem waar ik tegenaan liep destijds :) Heb je ICQ? Dat is een stuk makkelijker uitleggen hehe

• xerix
Op dinsdag 02 april 2002 20:46 schreef Zotty het volgende:

[..]

Aha, dus hetzelfde probleem waar ik tegenaan liep destijds :) Heb je ICQ? Dat is een stuk makkelijker uitleggen hehe
Niet meer. Ik heb wel msn maar dat zal jij wel niet gebruiken? Anders download ik icq wel ff :)

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:53 schreef xerix het volgende:

[..]

Niet meer. Ik heb wel msn maar dat zal jij wel niet gebruiken? Anders download ik icq wel ff :)
Laat ik msn nou net eergisteren erafgeknikkerd hebben omdat ik het een ontzettend bagger programma vond >:)

Ik wil het je ook wel mailen, maar dan heb je er zo weinig uitleg bij.

• xerix
Op dinsdag 02 april 2002 20:56 schreef Zotty het volgende:

[..]

Laat ik msn nou net eergisteren erafgeknikkerd hebben omdat ik het een ontzettend bagger programma vond >:)

Ik wil het je ook wel mailen, maar dan heb je er zo weinig uitleg bij.
Is ook goed, als het niet lukt hoor je het wel ;)
xerix@quicknet.nl

vtec just kicked in yo!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik gebruik Winamp 3.0 (beta 2.5) en op het LCD schermpje blijft "winamp isn't running" staan. Mijn fout, of een }:0?
Ook het andere Winamp programma ChronoLCD%20-%20Winamp meldt
"gelieve een song te starten in winamp".
Enig idee?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• xerix
Op dinsdag 02 april 2002 22:14 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik gebruik Winamp 3.0 (beta 2.5) en op het LCD schermpje blijft "winamp isn't running" staan. Mijn fout, of een }:0?
Ook het andere Winamp programma ChronoLCD%20-%20Winamp meldt
"gelieve een song te starten in winamp".
Enig idee?
Die apps zijn geschreven voor de Winamp 2.x api en werken dus niet met Winamp 3.x
Ik heb trouwens een nieuwe versie van mijn prog online gezet, misschien dat hij het nu doet bij de mensen waar hij eerst niet werkte. Er verschijnen nu met het opstarten eerst een aantal 'debug' venstertjes zodat je kan zien waar het programma blijft hangen.
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.22.zip

--edit

Ok dankzij de 'debug' functie en Mr.ChronoM ben ik er achter gekomen dat sommige schermpjes nooit 'status ok' teruggeven en daarom komt mijn prog in een oneindige loop terecht bij het initializeren...
Waarom dit zo is is me een raadsel omdat de datasheet zegt dat je elke keer voordat je data gaat schrijven naar de controller moet wachten tot de status ok is. Maar als dit niet gebeurd... kan je wachten tot je een ons weegt.
In deze http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.221.zip versie heb ik die check eruit gesloopt en zou het bij iedereen moeten werken :)

vtec just kicked in yo!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 02 april 2002 22:20 schreef xerix het volgende:

[..]

DIk heb trouwens een nieuwe versie van mijn prog online gezet, misschien dat hij het nu doet bij de mensen waar hij eerst niet werkte. Er verschijnen nu met het opstarten eerst een aantal 'debug' venstertjes zodat je kan zien waar het programma blijft hangen.
http://oege.lb.hva.nl/~kluin03/T6963c/xerixBitmapT6963c.v0.22.zip
Helaas, ook deze geeft enige problemen; Na het aanklikken komt er een pop-up "I press ok to initialise the lcd screen" dat doe ik, en dan....... niks meer, sorry :(

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Het programma Xeris bitmap T-6963 was ook niet meer te stoppen!! Ik moest via taskmanager afsluiten, anders bleef het programma draaien op de achtergrond. Dus was niet anders af te sluiten.
suc6
ik ga maffen :z

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 22:20 schreef xerix een heel verhaaal:
Winamp 3 wordt idd nog niet ondersteund. Het probleem hier is dat ik echt de ballen snap van hoe je die ondersteuning in een normale programmeertaal progt, ipv die vage scripting taal van winamp zelf. Ooit zal het wel werken, maar dan moeten ze eerst maar eens die vage zooi eens wat duidelijker maken.

Wat betreft de status uitlezen; niet aan beginnen :Y) Dit is voor zover ik weet nog niemand gelukt. Niet ons grafische LCD programmeurs en niet de HD44780 display programmeurs. Het heeft te maken met hoe windows de parallele poort uitleest.
Bedacht me laatst trouwens wel iets, maar heb het nog niet uitgetest; voor het inlezen van data schijnt gebruik gemaakt te worden van een buffer. Deze buffer heeft een pointer en zolang je die pointer niet verplaatst, krijg je dus ook geen nieuwe waarden binnen en blijft je software eeuwig de busy status krijgen. Als iemand tijd heeft om dit te testen en je krijgt het werkend, willen we natuurlijk wel code zien (althans ik wel :P).

• Martkrui
Op woensdag 03 april 2002 09:38 schreef Zotty het volgende:

[..]

Winamp 3 wordt idd nog niet ondersteund. Het probleem hier is dat ik echt de ballen snap van hoe je die ondersteuning in een normale programmeertaal progt, ipv die vage scripting taal van winamp zelf. Ooit zal het wel werken, maar dan moeten ze eerst maar eens die vage zooi eens wat duidelijker maken.
Hoor ik hier een uitdaging :9
Met winamp 2.x kon ik gewoon niet genoeg via de API, en ik wilde toch gaan kijken naar 3.x ..... misschien dat ik dit weekeinde tijd heb.
Het heeft te maken met hoe windows de parallele poort uitleest.
Bedacht me laatst trouwens wel iets, maar heb het nog niet uitgetest; voor het inlezen van data schijnt gebruik gemaakt te worden van een buffer. Deze buffer heeft een pointer en zolang je die pointer niet verplaatst, krijg je dus ook geen nieuwe waarden binnen en blijft je software eeuwig de busy status krijgen. Als iemand tijd heeft om dit te testen en je krijgt het werkend, willen we natuurlijk wel code zien (althans ik wel :P).
Misschien in combinatie met een extra input lijntje. Ik heb al even gekeken naar JAVA, en daar is het mogelijk om een listener te schrijven die aangeroepen wordt als een bepaalde lpt status veranderd. Misschien moet een of ander lijntje getoggled worden zodat windhoos gaat inlezen. bv door te koppelen met CS oid.

edit:

(copy paste van site)
If you set bit 5 (direction) of the control register to 1 you can read from the bytes present at the data-register. To permanently read from the LPT-port you need to set the bit 0 (strobe) to 1 you get the bit pattern changes on the port

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 15:46 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

alles is mogelijk ;)
maar momenteel zijn we nog niet ver genoeg gekomen om daar al aan te denken.
Lcd's via USB zullen er wel nog komen, maar waneer en hoe dat voor elkaar te krijgen is weet ik niet
zijn er toch al lang joh by crystalfontz kan je dr gewoon een usb adaptor by bestellen

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 21:48
Op woensdag 03 april 2002 10:07 schreef martkrui het volgende:

[..]

Met winamp 2.x kon ik gewoon niet genoeg via de API, en ik wilde toch gaan kijken naar 3.x ..... misschien dat ik dit weekeinde tijd heb.
Kijk dan ook ff of je de playlist in het proggie ken verwerken lijkt mij toch wel belngrijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 10:11 schreef subgrafix3d het volgende:

[..]

zijn er toch al lang joh by crystalfontz kan je dr gewoon een usb adaptor by bestellen
niemand had het hier over bestellen, of ik toch zeker niet ... alles wat ik heb ivm LCD's word zelf gemaakt hoor

• Martkrui
Op woensdag 03 april 2002 10:12 schreef Dezjay het volgende:

[..]

Kijk dan ook ff of je de playlist in het proggie ken verwerken lijkt mij toch wel belngrijk :)
Da's nou precies waar ik problemen mee kreeg met 2.x..

• Martkrui
Is het lezen van de status niet alleen een probleem met NT/2000/XP ? Zou het kunnen liggen aan de driver (NTport oid)
Ik heb wat anderen gezien waar specifiek bij staat dat ze interrupts ondersteunen.
Misschien dat iemand het kan proberen ?

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:07 schreef martkrui het volgende:
>:)
If you set bit 5 (direction) of the control register to 1 you can read from the bytes present at the data-register. To permanently read from the LPT-port you need to set the bit 0 (strobe) to 1 you get the bit pattern changes on the port
Dit verklaard iig de uitkomst van m'n experimenten destijds :)

Verwijderd

Topicstarter
korter gezegt

ooit komt er een mogelijkheid om te busyflags van LCD's te lezen ?

Ik heb net een uurtje gewerkt aan een T.net headline tracker en is klaar in VB.
Later word die dus ook verwerkt in een nieuw LCD-prog

• MaNDaRK
Op woensdag 03 april 2002 11:18 schreef Mr.ChronoM het volgende:
korter gezegt

ooit komt er een mogelijkheid om te busyflags van LCD's te lezen ?

Ik heb net een uurtje gewerkt aan een T.net headline tracker en is klaar in VB.
Later word die dus ook verwerkt in een nieuw LCD-prog
Nieuw LCD prog ;) :? :D

Je hebt trouwens zo mail van me :)

• xerix
Op woensdag 03 april 2002 09:38 schreef Zotty het volgende:

[..]

Wat betreft de status uitlezen; niet aan beginnen :Y) Dit is voor zover ik weet nog niemand gelukt. Niet ons grafische LCD programmeurs en niet de HD44780 display programmeurs. Het heeft te maken met hoe windows de parallele poort uitleest.
Wat ik zo vreemd vind is dat het programma wel gewoon goed werkt op mijn computer met die status check, alleen bij een aantal anderen dus weer niet :(
Ik wacht trouwens nog steeds met smart op je emailtje met info over het schrijven van dll's in bcb :o

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:31 schreef xerix het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds met smart op je emailtje met info over het schrijven van dll's in bcb :o
Crap, bijna vergeten |:(

Zit nog op m'n werk, maar waar je alvast naar kunt zoeken is hoe je een DLL entry point maakt. Dat is de main in een DLL en krijg je standaard in BCB als je een nieuw programma maakt.
Verder moet je werken met minimaal 1 timer, omdat anders je plugin je CPU tijd opzuigt. Dit is wat lastig onder BCB zonder standaard forms, maar goed te doen asl je eenmaal weet hoe en wat. En laat nou juist dingen zoals timers op forms 'gebaseerd' zijn. Forms kun je wel gebruiken, maar vcl heeft een aantal speciale dingen die alleen bij DLLs kloppen. Vage zooi iig.
En waar je ook naar moet kijken is hoe je een define file aanmaakt. BCB heeft als enige compiler de ontzettende irritante optie om underscores te generaten en dat gaat dus niet zomaar werken zonder een extra define file.

• Martkrui
Op woensdag 03 april 2002 16:31 schreef xerix het volgende:

[..]

Wat ik zo vreemd vind is dat het programma wel gewoon goed werkt op mijn computer met die status check, alleen bij een aantal anderen dus weer niet :(
Welk os heb je ?

• xerix
Op woensdag 03 april 2002 17:06 schreef martkrui het volgende:

[..]

Welk os heb je ?
XP en op m'n andere computer met win2k werkt het ook.

vtec just kicked in yo!

• Martkrui
Op woensdag 03 april 2002 17:41 schreef xerix het volgende:

[..]

XP en op m'n andere computer met win2k werkt het ook.
Hmmm.. Jij werkt dus met het uitlezen van de status op xp/2000 ... Gebruik je dlportio of een andere driver ?

Zou je mij ander de code voor het lezen van de status kunnen mailen, of je prog. Wil het nou ook wel eens testen.

• xerix
Op woensdag 03 april 2002 18:36 schreef martkrui het volgende:

[..]

Hmmm.. Jij werkt dus met het uitlezen van de status op xp/2000 ... Gebruik je dlportio of een andere driver ?

Zou je mij ander de code voor het lezen van de status kunnen mailen, of je prog. Wil het nou ook wel eens testen.
DLportIO, en een link naar mijn prog staat meerdere keren vermeld in deze topic. Niet de laatste versie nemen want daar heb ik die statuscheck uitgehaald.

vtec just kicked in yo!

• Marcj
Op woensdag 03 april 2002 16:58 schreef Zotty het volgende:
[..]
offtopic:
ey Zotty, kijk je nog wel eens op je mail die in je prefs staat? Ik heb je gister gemail maar nog geen reactie gekregen ;)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 19:56 schreef Marcj het volgende:
offtopic:
ey Zotty, kijk je nog wel eens op je mail die in je prefs staat? Ik heb je gister gemail maar nog geen reactie gekregen ;)
LOL, ik heb net 5 minuten m'n mail gechecked en je een reply gestuurd :D

En xerix, je moet nog ff geduld hebben, ik ben vandaag nog niet thuis geweest, dus ook niet op m'n computer met m'n DLL zooi. Hopelijk heb je al wat kunnen vinden aan de hand van m'n eerdere post.

anyways, overdag werk ik en 's avonds ben ik aan het verhuizen of zit (of lig :P) ik bij m'n vriendin, vandaar dat het soms even kan duren.

• Martkrui
Op woensdag 03 april 2002 18:46 schreef xerix het volgende:

[..]

DLportIO, en een link naar mijn prog staat meerdere keren vermeld in deze topic. Niet de laatste versie nemen want daar heb ik die statuscheck uitgehaald.
Bij mij ook hetzelfde gedrag... geen programma, geen image..

• Martkrui
pffft...

Winamp3 plugin is geen uitdaging, maar een marteling..
" 218 error(s), 62 warning(s)"...kweet niet of ik daar wel aan wil beginnen.. zuch..

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:50 schreef martkrui het volgende:
pffft...

" 218 error(s), 62 warning(s)"...kweet niet of ik daar wel aan wil beginnen.. zuch..
Blijven ademen :+

Het is nog te experimenteel op het moment, dus ik wacht fijn totdat het klaar is en er meer info over beschikbaar is. Lijkt me een veel beter idee!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 03 april 2002 21:50 schreef martkrui het volgende:
pffft...

En op hun winamp website staat dat het nu nog gemakkelijker en toegangelijker voor programmeurs is geworden. Ja,ja :(
... Ik blijf nog wel even 2.7 gebruiken, en wachten tot 3.0 uit de beta is

• Oxi

Oxi

Ik ga nu heel ongeduldig zijn :)
Wanneer komt de MBM5 prog online? Want winamp alleen is 1337 maar niet [b]1337[/b] :'(
xeris (zoiets?), je fotoprog owns!
en de rest is al oud

* Oxi zijn lcd is NIET doorgefikt bij de recente brand in zn pc!
(waren alleen de draden)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 22:49 schreef Oxigun het volgende:
Wanneer komt de MBM5 prog online? Want winamp alleen is 1337 maar niet [b]1337[/b] :'(
Ok, ok, nu is het ff genoeg geweest met het geheim doen, héhé.

Momenteel is er nog geen MBM5 prog die iets op het LCD zet.
Iedereen nu denken, pfff, flauw, beloofd hij het en komt er niets.

Ik heb dus slecht en (volgens mij) heel goed nieuws.
Er komt een LCD prog die volledig vanaf niets opgebouwd word, die meer mogelijkheden zal hebben dan wat jullie zo even op 1 2 3 kunnen bedenken.
Laat het ons voor nu nog "the smartie of the Gfx LCD's"-noemen. >:)

Dus als jullie nu nog wat geduld kunnen uitoefenen, komt er binnenkort een programma die alles wel in 1 zal hebben, met veel instellings mogelijkheden

Alles gemaakt dooe mezelf en een mede-Got'er(rara wie kan het zijn héhé).

morgen misschien pic met layout van prog

• Oxi

Oxi

Op woensdag 03 april 2002 23:09 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Er komt een LCD prog die volledig vanaf niets opgebouwd word, die meer mogelijkheden zal hebben dan wat jullie zo even op 1 2 3 kunnen bedenken.

Dus als jullie nu nog wat geduld kunnen uitoefenen, komt er binnenkort een programma die alles wel in 1 zal hebben, met veel instellings mogelijkheden

Zotty?

* Oxi wil pronken met zijn zwevend vastgesoldeerde na 2 kortsluitingen nog werkende lcd scherm!

maar goed, dat helpt niet. programmeer lekker verder en stuur maar naar shaolinmonk@home.nl als je iets af hebt. (aub)

• MaNDaRK
Op woensdag 03 april 2002 22:49 schreef Oxigun het volgende:
xeris (zoiets?), je fotoprog owns!
en de rest is al oud

* MaNDaRK zijn lcd is NIET doorgefikt bij de recente brand in zn pc!
(waren alleen de draden)
Je hebt wel veel commentaar voor iemand die niets doet!

Jij wilt toch een mooi prog :? waarom prog je dan niet zelf wat? of help de mensen die er mee bezig zijn! |:( :(

• Oxi

Oxi

Op woensdag 03 april 2002 23:14 schreef M_DaRK het volgende:

[..]

Jij wilt toch een mooi prog :? waarom prog je dan niet zelf wat? of help de mensen die er mee bezig zijn! |:( :(
ik heb geen ervaring met programmeren (tenzij je mirc meeteld >:) ) maar ik ben aan het leren.
* Oxi zit al bijna in de "Hello World!" fase :)

• MaNDaRK
Op woensdag 03 april 2002 23:09 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

:) klinkt goed Mr.ChronoM :P

Ik wens je suc6! en je mede got'er ook ;)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:59 schreef xerix het volgende:
Is ook goed, als het niet lukt hoor je het wel ;)
xerix@quicknet.nl
Check je mail ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 23:13 schreef Oxigun het volgende:

[..]

Zotty?

/me wil pronken met zijn zwevend vastgesoldeerde na 2 kortsluitingen nog werkende lcd scherm!

maar goed, dat helpt niet. programmeer lekker verder en stuur maar naar shaolinmonk@home.nl als je iets af hebt. (aub)
1. ik prog in VB doet zotty dat ?
beetje verbanden leggen jongen ... pff

2. nee ik stuur het niet, jij zal net als anderen een formpje kunnen invullen en dan misschien de kans krijgen om het prog te testen, want niet alle testers zullen een LCD nodig hebben, geluk is nodig dus (*Note ik ben om tekopen*)

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 03 april 2002 23:14 schreef M_DaRK het volgende:

[..]

Ook ik volg die met veel interesse, maar ben ook nog maar een n00b. Ik was net begonnen in C++, toen werd mij weer verteld dat -als ik toch bij de basis begin- beter C# (een 'nieuwe' C++) kon gaan leren.....

Maar ik heb het LCD aan de praat, vind het leuk om er wat mee te (gaan) doen, en bovendien verwacht er deze week nog één te ontvangen, dus ik wil graag als 'proefkonijn' dienen voor de heren programmeurs Mr. ChronoM en Zotty (??).
Ik ben eventueel te mailen op bart.banaan@12move.nl

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Mr. ChronoM : een flesje prima wijn........???

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 23:27 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ook ik volg die met veel interesse, maar ben ook nog maar een n00b. Ik was net begonnen in C++, toen werd mij weer verteld dat -als ik toch bij de basis begin- beter C# (een 'nieuwe' C++) kon gaan leren.....
Ff een kleine tip, om te beginnen is het denk ik wel zo handig om voor een al wat langer bestaande taal te gaan. In jou geval dus C++. Er is gewoon veel meer info en voorbeelden te vinden over C++ dan over C#. En juist de voorbeelden zijn voor de beginnende programmeur heel handig!

Wat wil je trouwens precies gaan schrijven? Vertel vertel >:)

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 03 april 2002 23:32 schreef Zotty het volgende:

[..]

Wat wil je trouwens precies gaan schrijven? Vertel vertel >:)
Waardoor ik eigenlijk bij GoT terecht kwam, zie topic :

[topic=434830]
8-)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 23:31 schreef Bart_Banaan het volgende:
als je toch drank gaat uitdelen ;) ik en zotty hadden aan t begin een of andere pils-zuip-iets op slaging van de gfx-lcd's naar got, nou is da gelukt of niet ;)

en voor de mensen die zeiken over progs... ik ga binnekort weer aan de gang !

• MaNDaRK
Op woensdag 03 april 2002 23:40 schreef Matty_ het volgende:

[..]

als je toch drank gaat uitdelen ;) ik en zotty hadden aan t begin een of andere pils-zuip-iets op slaging van de gfx-lcd's naar got, nou is da gelukt of niet ;)

en voor de mensen die zeiken over progs... ik ga binnekort weer aan de gang !
Is dat voor een 240*64 Grafisch LCD :? of voor groter?
En houw ons op de hoogte ;)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 23:40 schreef Matty_ het volgende:
Het moet er nog steeds eens van komen dat zuipen :) Of nog beter, alle programmeurs een paar dagen op vakantie en feestvieren.... en meer ideeen bedenken natuurlijk hehe 8-)
en voor de mensen die zeiken over progs...
Prachtige woordkeus >:)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 23:42 schreef M_DaRK het volgende:

[..]

Is dat voor een 240*64 Grafisch LCD :? of voor groter?
En houw ons op de hoogte ;)
voor elk biertje wat je sponsert komt er een pixel bij ;)

nou, met een paar beta testers moet het lukken, of dat ik eens ga fokken dat ik van 2 240*64lcd's 1 240*128 kan maken (2 printerpoorten)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 23:31 schreef Bart_Banaan het volgende:
héhé
laat ons dat later eens bespreken >:)
nu proggen héhé
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.