Heb je um nu al binnen via de postOp donderdag 28 maart 2002 12:17 schreef Spice het volgende:
De LCD is 6,4 bij 11,5 cm!
Lekker groot trouwens
Heb je um nu al binnen via de postOp donderdag 28 maart 2002 12:17 schreef Spice het volgende:
De LCD is 6,4 bij 11,5 cm!
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
printplaat is 1cm hogen dan 2 baybussen maar scherm zelf niet.Op donderdag 28 maart 2002 12:33 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Heb je um nu al binnen via de postof heb je um opgehaald
Lekker groot trouwens
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
hardware dingen komen in het topic over die 20€ schermen !Op donderdag 28 maart 2002 14:17 schreef Oxigun het volgende:
[..]
printplaat is 1cm hogen dan 2 baybussen maar scherm zelf niet.
Kan je mij dan de Source mailenOp donderdag 28 maart 2002 15:50 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
hardware dingen komen in het topic over die 20€ schermen !
nog een update over de software, na de CPU load grafiek stop ik waarschijnlijk met proggen aan LCD software.
heb geen zin meer
komt wel een site met alle info over LCD zodat anderen kunnen software maken ofzo
Hmmm je hebbe niet goed gezocht:Op donderdag 28 maart 2002 16:18 schreef Oxigun het volgende:
ik heb dlportio nodig! ik heb dit forum nog een keer gelzen en vind geen link ofzo. verder heb ik al gezocht op google enzo. waar is dat stomme bestandje! of gooi het gewoon bij je programma in de zip. ik em lcd teste!
wat kan jij arogant overkomen man !Op donderdag 28 maart 2002 16:18 schreef Oxigun het volgende:
ik heb dlportio nodig! ik heb dit forum nog een keer gelzen en vind geen link ofzo. verder heb ik al gezocht op google enzo. waar is dat stomme bestandje! of gooi het gewoon bij je programma in de zip. ik em lcd teste!
IddOp donderdag 28 maart 2002 16:24 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
wat kan jij arogant overkomen man !
ja sorry. ik heb eindelijk lcd helemaal in elkaar en dan doet ie het niet =\ en internet was ff heeeeeeel traag (@homo he)..Op donderdag 28 maart 2002 16:24 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
wat kan jij arogant overkomen man !
send me the goods and i'll send you the reviewOp woensdag 27 maart 2002 22:29 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
en ik wil beta testers
Runtime error '429'Op donderdag 28 maart 2002 17:35 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Heb net de versie MET cpu-load grafiek gecompiled en ga em nu mailen
Windows 98se NLOp donderdag 28 maart 2002 17:44 schreef Mr.ChronoM het volgende:
héhé, waarom verbaasd me dat niet ...
OS ?
Winamp version
hij draait wel, geeft de data correct weer allen hij kan iets in register niet queren. en daar blifjt ie steeds om zeuren..Op donderdag 28 maart 2002 17:53 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Zal nog even een ander proggie sturen die hopelijk wel werkt, als het dus werkt bij jou zou ik het probleem moeten kunnen oplossen
dat krijg ik hier dus ook, maar ik heb Win2kOp donderdag 28 maart 2002 18:00 schreef Oxigun het volgende:
[..]
hij draait wel, geeft de data correct weer allen hij kan iets in register niet queren. en daar blifjt ie steeds om zeuren..
als ik het goed begrijp kun je het dus compilen ook naar andere windows versies. ik wi ltoch wel een andere windows installen maar ik heb er geen haast mee want er ligt geeneens een netwerk dus geen internet dus is het niet me hoofd pcOp donderdag 28 maart 2002 18:02 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
dat krijg ik hier dus ook, maar ik heb Win2k
de module om het CPU gebruik te lezen kan alle versies van Windows ondersteunen als je een false en een true waarde juist zet, ik zet hem dus al altijd voor Win2k waar ik mee werk, win98 is anders dus daar ligt het probleem in beide programma's. alleen zou je in het 2de prog geen fout mogen krijgen
bijna iedereen die ik ken draait w98seOp donderdag 28 maart 2002 18:07 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik zou moeten kunnen compilen naar verschillende windows versies ... maar dat lukt blijkbaar niet ...
was eigenlijk vanaf de start al niet echt van het idee om Win9* support te geven, dacht dat die aan het uitsterven waren
dus full load is te simuleren kun je je progje draaienOp donderdag 28 maart 2002 18:13 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ik ben 100% _voor_ win2000
en op windows2000 draait mijn laatste versie nu sinds hij klaar is zonder problemen, alles in orde volgens mij
buiten een cpu-load van 40% door de routine om de grafiek voor cpu-load te tekenen
héhé, full load niet direct nee, maar als ik nog wat aanpassing doe, misschien welOp donderdag 28 maart 2002 19:23 schreef Oxigun het volgende:
[..]
dus full load is te simuleren kun je je progje draaien
wME wil niet installen en w2k kan ik zo snel niet vinden (denk dat we em niet meer hebben)
bedanktOp donderdag 28 maart 2002 20:11 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Winamp proggie zou moeten werken op alle windows versies volgens mij :
ChronoGrafx (Winamp)
ChronoGrafx, het prog waarvan dus de screenshots enzo van te zien waren, dit werkt dus niet op Win98 PC's. Voorlopig word daar ook niet echt iets aan gedaan.
ChronoGrafx
welk programma? staan er een aantal genoemd..Op donderdag 28 maart 2002 22:51 schreef ajampaniki het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat moet die prog doen. Want ik krijg alleen een schermpje met: functionselect, reload winamp info en reload sysinfo. En een klein vakje waar Text1 in staat. Wat moet ik hier mee?
oki, ik snappeOp donderdag 28 maart 2002 23:08 schreef Mr.ChronoM het volgende:
alles wat ik maakt krijgt uiteindelijk een minimize to tray, heb de code staan, maar momenteel nog nie veel zin om het toe te voegen, is redelijk veel code.
komt verwarrend om te ontwikkelen
helpt dat dan die dll opnieuw installeren? Die zet je toch gewoon in dezelfde dir als de .exe?Op donderdag 28 maart 2002 23:08 schreef Mr.ChronoM het volgende:
als het niet werk => OS? // Winamp vesion ? // wat komt er wel/niet op het LCD // DLportio šherinstallen
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
die LCD's zijn dezelfde als wat iedereen nu begint te kopen hier, met uitzondering dat je ze kan kopen met een touchscreen als optie.Op donderdag 28 maart 2002 23:24 schreef Bart_Banaan het volgende:
Check die LCD-display hier :
http://www.ferratec.ch/neuprod/lcdgraphic.html
BB
Ik heb die DLL al 2 keer met de installer meoten herinstalleren, weet niet waarom, maar nu is het al een hele tijd in orde ...Op donderdag 28 maart 2002 23:15 schreef Oxigun het volgende:
helpt dat dan die dll opnieuw installeren? Die zet je toch gewoon in dezelfde dir als de .exe?
Je moet eerst wat beter lezen op dit forum. Als je dat gedaan had, had je waarschijnlijk al geweten dat ze zijn allemaal al uitverkocht zijn.Op donderdag 28 maart 2002 23:21 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik las een te koop advertentie LCD-schermpjes type 24128-14 S1FBLY-H met/voor controller t6369c!
Daar is dit toch voor bedoeld? Nou dan.....!
Reageer even, want de beste man heeft nog enkele stuks te koop, ik heb er nu 2 besteld, maar ik de bestelling vergroten!
Zijn vraag prijs is Euro 20,= excl nederlandse porto! Mijne dus ook!
PHREAK. Zet dit aub ff in de eerste topic. Scheelt een hoop gezooi hiero.Op vrijdag 29 maart 2002 06:56 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
Je moet eerst wat beter lezen op dit forum. Als je dat gedaan had, had je waarschijnlijk al geweten dat ze zijn allemaal al uitverkocht zijn.
En gelukkig was ik er op tijd bij
Verwijderd

alles is mogelijkOp zaterdag 30 maart 2002 15:02 schreef Bart_Banaan het volgende:
Is er voor dit display ook een USB-mogelijkheid, misschien m.b.v. dit kabeltje?
Verwijderd
vertel me dan ook ff of het werktOp zaterdag 30 maart 2002 16:36 schreef Matty_ het volgende:
goh goh... kom je hier es een week niet... bouwen ze hier de koelste software ! vet werk chrono ! kga t drek uitteste op mn 240*64
Maar hoeveel moeite is het om aan te passen naar w98? Eventueel door gewoon functies weg te halen of handmatig in te laten vullen (kan niet voor alles)...Op zaterdag 30 maart 2002 18:42 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
vertel me dan ook ff of het werkt
want momenteel heb ik nog maar weinig reacties gekregen.
Op Win2k werkt het prog, WinXP zal dus ook wel geen probleem zijn.
mijn prog voor Winamp alleen werkt normaal ook op Win98/Me, de volledige versie met system info dus niet.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
neuh is niet mn eigen server... helaas... ik zou wel willenOp zondag 31 maart 2002 01:17 schreef Firecow het volgende:
woei eigen server ?
nee toch ?
300 kb
als je "-1 mails" krijgt, ligt MSN messenger zelf dan aan ? want die -1 betekent gewoon dat MSN niet aanligt, heb ergens een controlle over het hoofd gezien denk ik ...Op zaterdag 30 maart 2002 22:52 schreef martkrui het volgende:
Je proggy met winXP
Zeer tof..
Maar:
Winamp: bij "like a prayer - Mad'house" laat ie allen "Mad'hou" zien.
Ik heb -1 new email. (oulook draait)
MSN on/offline contacts is leeg..
'k weet niet wat bug en wat TBD is..
Maareh.. ga zo door. Heb je een website waar altijd de laatste versie staat ?
Verwijderd
dat krijg ik ook, maar ik denk dat dat komt omdat ik een niet-hotmail.com addres gebruikOp zondag 31 maart 2002 10:33 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
als je "-1 mails" krijgt, ligt MSN messenger zelf dan aan ? want die -1 betekent gewoon dat MSN niet aanligt, heb ergens een controlle over het hoofd gezien denk ik ...
als je nu eens zou zeggen wat het probleem is !Op zondag 31 maart 2002 11:26 schreef I het volgende:
mr crono je software werkt niet bij mij vet vaag
je test progie wel maar winamp en msn progies niet
weet je wat er aan de hand kan zijn?
btw ik draai win xp
hij laat gewoon nix zien maar geeft ook geen fout melding ofzoOp zondag 31 maart 2002 11:58 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
als je nu eens zou zeggen wat het probleem is !
heb je geen andere LCD-proggies draaien ofzo?Op zondag 31 maart 2002 12:00 schreef I het volgende:
[..]
hij laat gewoon nix zien maar geeft ook geen fout melding ofzo
Welke codec gebruik je ? Mijn winXP snapt 't niet. ('k heb DIVX)Op zondag 31 maart 2002 00:58 schreef Matty_ het volgende:
nou, ik heb ff 2 filmpies gemaakt van mn lcd en jay's software (daar stonde nog geen screenshot van...)
http://195.86.15.40/lcd.avi
http://195.86.15.40/lcd2.avi
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
welke codec heb je gebruikt? kan ze niet afspelen (win2k)....Op zondag 31 maart 2002 00:58 schreef Matty_ het volgende:
nou, ik heb ff 2 filmpies gemaakt....
Deed het bij mij ook niet, heb ik ff nimo gepakOp zondag 31 maart 2002 13:27 schreef Zotty het volgende:
[..]
welke codec heb je gebruikt? kan ze niet afspelen (win2k)....
zeker VBOp maandag 01 april 2002 11:41 schreef Oxigun het volgende:
ik heb al door dat als ik een programma wil dat aan mijn 'eisen' of 'wensen' voldoet ik het zelf moet schrijven. Dus ik ga nu een programmeertaal leren
VB of C ofzo. Wat is het makkelijkste om te leren als je lcd apps wilt schrijven?
Is ook erg handig als je het als standalone gebruikt. Dan kan je het met de knoppies besturen.Op maandag 01 april 2002 14:10 schreef Dezjay het volgende:
ChronoM is het niet verstandiger om in dat lege stuk de playlist te laten zien? Lijkt mij minder CPU load en ik vind het zelf ook nuttiger eingelijk
Waarom denk je dat ik zon ding hebOp maandag 01 april 2002 14:12 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Is ook erg handig als je het als standalone gebruikt. Dan kan je het met de knoppies besturen.
Ja maar dan heb je denk ik niks meer aan dat lcd'tjeOp maandag 01 april 2002 14:18 schreef Dezjay het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zon ding hebnou nog een 7"tft lcd en ken ik strax ook DVD/DivX/mp3 in de auto kijken
Ik heb dus nauwelijks ervaring met VB, maar wel veel met C++. Maar kun je me in het kort ff uitleggen hoe ik data naar die LCD moet sturen mbv DLportIO.dll?Op maandag 01 april 2002 11:56 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
zeker VB
• VB is makkelijker te leren als je nog niet kan proggen
• de snelheid waarmee ik mijn progs gemaakt heb is niet direct te evenaren met C++
• ik denk dat je meer hulp kan krijgen met VB dan met C++ in dit forum
nog een opmerking ik ken dus ook wel C++, dus nie zeggen dat ik niet weet waarover ik bezig ben aub
Jawel hoorOp maandag 01 april 2002 14:23 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je denk ik niks meer aan dat lcd'tje
Verwijderd
#include "dlportio.h"Op maandag 01 april 2002 14:41 schreef Marcj het volgende:
[..]
Ik heb dus nauwelijks ervaring met VB, maar wel veel met C++. Maar kun je me in het kort ff uitleggen hoe ik data naar die LCD moet sturen mbv DLportIO.dll?
vtec just kicked in yo!
Maar wat moet er in data staan?? Gewoon text? En hoe gaan de grafische dingen dan???Op maandag 01 april 2002 14:51 schreef Zotty het volgende:
[..]
#include "dlportio.h"
DlPortWritePortUshort(adres, data);
Verwijderd
Zal het zo ff doen. 'k zit hier midden in een verhuizing en check af en toe ff GoT, maar verder niet mail oid. Maar speciaal voor jou zal ik het zo ff opzoekenOp maandag 01 april 2002 15:20 schreef xerix het volgende:
Zotty gebruik jij dat tweakers@schijf.org mailadres? zoja zou je antwoord kunnen geven op mijn mail?
Data is de byte die je wil versturen (= geldt voor adressering, tekst, grafisch, enz). En adres is het adres van de paralelle poort.Op maandag 01 april 2002 15:23 schreef Marcj het volgende:
Maar wat moet er in data staan?? Gewoon text? En hoe gaan de grafische dingen dan???
Verwijderd
heb jke in de bios ook alles goedstaan ?Op maandag 01 april 2002 16:11 schreef the12be het volgende:
Ik heb wat probs met m'n lcd.
als ik m op de pc van m'n ouders aansluit, hoppa werkt het perfect.
op m'n eigen gebeurt er helemaal niks.
ik heb alle instellingen van m'n lpt poort geprobeert, maar niks werkt,":'( .
waar kan dit nu aan liggen.
de lpt poort zelf werkt wel, dat heb ik getest.
het lc-scherm zelf ook.
wat kan ik nu nog doen
please help me ....
cpu in mHz (of gHz?)Op maandag 01 april 2002 13:50 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Is de interesse al verdwenen ofzo ?
ik heb nu
mbm versie
cpu speed
core voltage
fan speed van CPU cooler
3 volt
5 volt
12 vol
cpu temp
nog dingen uit MBM die je erop wil ?
ken niets verzekeren maar denk dat ik morgen een alpha-versie kan posten
wat is goed.Op maandag 01 april 2002 16:27 schreef Zotty het volgende:
[..]
heb jke in de bios ook alles goedstaan ?
SPP en Normal komt in heel veel gevallen overeenOp maandag 01 april 2002 17:20 schreef the12be het volgende:
[..]
wat is goed.
ik d8 dat spp de goeie was, maar die staat er niet tussen.
ik heb de volgende geprobeerd : normal,epp,ecp,epp+ecp.
meer keuze's zijn er niet
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
cpu in MHz heb ik alOp maandag 01 april 2002 16:41 schreef Oxigun het volgende:
cpu in mHz (of gHz?)
chassis temp
+3.3V
-5V
-12V
Of misschien variabele data?
Je kunt een OSD script schrijven voor mbm5.
<Temp x name> <Temp x value>
zo heb je voor alle functies zoiets. Is dat niet te gebruiken?
dit zal natuurlijk wel werken in alle Windows versies ... maar ben net een groot probleem tegen gekomen als je ik mijn testprog start zonder MBM te starten dan krijg ik een oneindige lus van messageboxen. en die komen dan nog wel uit de code van MBM5 shared mem zelfOp maandag 01 april 2002 20:08 schreef Oxigun het volgende:
dat script gedoe is alleen maar om aan te tonen dat je zo de namen kunt verzamelen van de sensoren. Maar goed als het werkt dan werkt het
Werkt deze dan wel in w98??? plz
zo ja, ikke wil beta tester zijn. je hebt me emailadres nog wel
Verwijderd
:9~:9~:9~Op maandag 01 april 2002 21:20 schreef Zotty het volgende:
Wie wil er nou MBM info op z'n display hebben!? Maak er toch gewoon een interactief fotolijstje van
Verwijderd
Je kunt niet alles hebben. Ik vind het zo al een leuk resultaat voor zo'n display, kun je niks van zeggen.Op maandag 01 april 2002 21:25 schreef Oxigun het volgende:
een echte foto heeft iets hogere res en kleurtjesalleen zonder backlight
(zou wat zijn als alle posters en fotos oplichten als het donker is)
Yup ik wel, ik wacht nog op het €20 schermpje, maar denk dat er wel meer belangstelling is.Op maandag 01 april 2002 21:28 schreef Zotty het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Ik vind het zo al een leuk resultaat voor zo'n display, kun je niks van zeggen.
Als er trouwens mensen zijn die dit leuk vinden, dan upload ik het wel ff. Moet je wel zelf de foto's hebben natuurlijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq