Ervaring met NetMD

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.530 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

YellowCube

Wait...what?

je bedoelt het gebruik van Nero in combinatie met het programma SimpleBurner.
Is inderdaad mogelijk en is heel stabiel, maar ik vind het niet de meest handige manier...
Je maakt in Nero een audio cd-image van mp3'tjes die je op MD wilt hebben. Dan gebruik je Nero ImageDrive en maak je een virtuele cd-drive van de image die je zojuist gemaakt heb. In SimpleBurner verwijs je naar die virtuele drive en tadaaah...je hebt een "cd" met mp3tjes op MD gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door YellowCube op 16-12-2002 11:50 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
tis maar net waar je van houd .. ik gebruik zelf gewoon wincue .. vinnik wel handig .. behalve dat ik geen wincue heb gevonden voor Winamp 3... (draai daarom EN winamp 3 EN Winamp 2 naast elkaar)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 25-09 22:25

4POX

Everybody is wired

whitehouse schreef op 16 december 2002 @ 11:57:
tis maar net waar je van houd .. ik gebruik zelf gewoon wincue .. vinnik wel handig .. behalve dat ik geen wincue heb gevonden voor Winamp 3... (draai daarom EN winamp 3 EN Winamp 2 naast elkaar)
Wat houdt die wincue eigenlijks in . Ik download wel eens mp3 bestanden waar een .cue file bij zit. Maar als ik die cue link in daemon tools dat is het toch niet een audio cd ? (of wel?)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
de .cue ken ik niet .. maar wincue is een soort plugin waarmee je nummers in een cue zet (duh ;) ) en waartussen je dan bijv. 2 sec. pauze kunt instellen (zodat de MD speler weet dat je met een nieuw nummer begint ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
wat staar er in die cue file ? staat er gewoon text in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 12:44
open er eentje dan zie je het zelf wel

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
ik hoef hem niet te openen .. ik heb geen cue file ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
hoef je het ook niet te vrage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
back 2 the topic ;)

• justice strike
ja ik ben dus vanplan om zo'n ding te kopen maar zit nu heel erg te twijfelen tussen de n707 en de n1. vooral de prijs want de n707 kan ik voor 260 krijgen maar de n1 kost memeteen weer 375 (inc verzendkosten) tenminste als ik een beetje betrouwbare winkel kies.

ik weet niet of de slim batterij en de backlight lcd dit wel rechtvaardigen. Overigens welke md is het beste te nemen om een beetje forse koptelefoon aan te sturen. heb nu namelijk een cd speler die te weinig vermogen heeft om een koptelefoon aan te sturen bas gaat namelijk vervormen enzo welke word er aangeraden?

• whitehouse
heb zelf de N505, met daarbij een professionele hoofdtelefoon (Sony) ... mijn N505 heeft er geen problemen mee !!!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

justice_strike schreef op 19 December 2002 @ 01:01:
ja ik ben dus vanplan om zo'n ding te kopen maar zit nu heel erg te twijfelen tussen de n707 en de n1. vooral de prijs want de n707 kan ik voor 260 krijgen maar de n1 kost memeteen weer 375 (inc verzendkosten) tenminste als ik een beetje betrouwbare winkel kies.

ik weet niet of de slim batterij en de backlight lcd dit wel rechtvaardigen. Overigens welke md is het beste te nemen om een beetje forse koptelefoon aan te sturen. heb nu namelijk een cd speler die te weinig vermogen heeft om een koptelefoon aan te sturen bas gaat namelijk vervormen enzo welke word er aangeraden?
Wat dat betreft zijn alle nieuwe portables van sony hetzelfde. Aidix zegt altijd dat je sharp moet hebben voor meer output. :)

#StopBurningStuff

• whitehouse
ik vind persoonlijk dat de sony voldoende output geeft hoor !! heb er geen problemen mee gehad .. zowel voor aansturen van een hoofdtelefoon als het gebruik in een P.A. Installatie

• justice strike
ok maar dan is het nog de vraag of de meerwaarde van n1 de functies van n1 waard zijn (dus platte achterkant, backlid lcd etc..)

• whitehouse
dat hangt er toch van af of JIJ goed bij kas bent, en dan of JIJ een platte MD, en zo'n lcd die 100 euro waard vind ??

ik heb geen last van de batterij-bobbel, en gebruik mijn lcd (N505) praktisch nooit

[ Voor 29% gewijzigd door whitehouse op 19-12-2002 12:26 ]

• justice strike
ok dus die bobbel is dus niet zo irritant als je zou denken. en ik bedoelde eigenlijk meer de lcd op de afstandbediening :)

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

justice_strike schreef op 19 december 2002 @ 12:56:
ok dus die bobbel is dus niet zo irritant als je zou denken.
Dat ligt er vooral aan of je je mdspeler in je broekzak stopt of in het bijgeleverde hoesje met riemclip (ik vind dat persoonlijk een rotding en gebruik het zakje van m'n oude jvc xm-r70). Maar ik heb ook een sony mz-r70 gehad die had ook zo'n bobbel, en ondanks dat die lichter is dan de r909 vind ik m'n r909 toch een stuk relaxter zonder die bobbel! :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
heb hem altijd in me broekzak, kan niet echt zeggen dat de bobbel me stoort .. maar misschien als ik ook die N1 zou hebben dat ik me wel zou storen, je ne sais pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik heb gisteren zojuist die mz-n707 gekocht hij is toch nog behoorlijk klein. kan ook dat ik hem nu gewoon beter vond dan eerst (heeft namelijk een psychologische werking als jeuiteindelijk iets koopt waar je over zit te tobben :|)

even twee minidiscs overgepompt. valt me wel op dat simpleburner niet werkt zonder dat je openmg erop zet... hoop alleen dat die checkin/checkout echt niet voorkomt want dat zou wel vervelend zijn. verder is het wel grappig. ga mischien nog ff kijken hoe alles werkt (dus protocolenzo) kijken of er nog wat kleine probleempjes makkelijk opgelost kunnen worden enzo. en anders opensource software bekijken.

Zowiezo lijkt me het niet dat mg makkelijk te kraken is dus daar zal ik zowieso niet aan beginnen. maar als het algoritme er is dan zal de checkin checkout wel wat makkelijker gaan en dan kijkik of er nog wat te doen valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

justice_strike schreef op 20 December 2002 @ 09:33:
ik heb gisteren zojuist die mz-n707 gekocht hij is toch nog behoorlijk klein. kan ook dat ik hem nu gewoon beter vond dan eerst (heeft namelijk een psychologische werking als jeuiteindelijk iets koopt waar je over zit te tobben :|)

even twee minidiscs overgepompt. valt me wel op dat simpleburner niet werkt zonder dat je openmg erop zet... hoop alleen dat die checkin/checkout echt niet voorkomt want dat zou wel vervelend zijn. verder is het wel grappig. ga mischien nog ff kijken hoe alles werkt (dus protocolenzo) kijken of er nog wat kleine probleempjes makkelijk opgelost kunnen worden enzo. en anders opensource software bekijken.

Zowiezo lijkt me het niet dat mg makkelijk te kraken is dus daar zal ik zowieso niet aan beginnen. maar als het algoritme er is dan zal de checkin checkout wel wat makkelijker gaan en dan kijkik of er nog wat te doen valt :P
Het vage is dat iemand heeft ontdek heeft dat als je een lp2 of een lp4 stream naar dat ding stuurt over een usb kabel dat de gegevens identiek zijn. Dus je muziek wordt op de pc gecomprimeert. Dan weer uitgepakt. Over de usb kabel gepompt en dan door het apparaat weer ingepakt.

Ik verwacht dat er vanzelf een hack komt. Ik ben alleen bang dat die voor linux is. Want er is een groep bezig =met linux software voor die sony dingen

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom werkt iedereen IN VREDESNAAM nog met OpenMG????????????????!

Gebruik gewoon het M3U2SB progie + Simpleburner + Deamon Tools, nooit problemen en die checkin/checkout bullshit van 'OpenOMG'

Huppel naar http://members.xoom.virgilio.it/paolose/ voor M3U2SB
En voor simpleburner: http://www.minidisct.com/...3bfb4abcc68&threadid=5810
En ik neem aan dat iedereen de Deamon Tools wel weet te vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
jammer genoeg zorgt dit natuurlijk voor dezelfde brakke kwaliteit van SP2 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

whitehouse schreef op 20 December 2002 @ 16:14:
jammer genoeg zorgt dit natuurlijk voor dezelfde brakke kwaliteit van SP2 ....
Ingewikkeld is het hè :p
Het is SP (stereo, mono, of type r), LP2 en LP4

[ Voor 6% gewijzigd door _WgV_ op 20-12-2002 23:40 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

Afgelopen week een sony mz-n1s gekocht, fijn apparaatje alleen valt mij de koptelefoon nogal tegen voor een apparaat van €399,-.
Verder het standaard openmg gezever en het feit dat ik die omg bestanden niet in winamp af kan spelen, althans nog niks gevonden waarmee het wel kan.

Even over het SP LP2 LP4 verhaal, ik hoor geen verschil tussen SP en LP2, alleen LP4 vind ik bagger klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 15:07:
Waarom werkt iedereen IN VREDESNAAM nog met OpenMG????????????????!

Gebruik gewoon het M3U2SB progie + Simpleburner + Deamon Tools, nooit problemen en die checkin/checkout bullshit van 'OpenOMG'

Huppel naar http://members.xoom.virgilio.it/paolose/ voor M3U2SB
En voor simpleburner: http://www.minidisct.com/...3bfb4abcc68&threadid=5810
En ik neem aan dat iedereen de Deamon Tools wel weet te vinden.
Is dacht dat het daemon tools heet ?

http://www.daemon-tools.com/

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
ow .. heh.. LP2.. SP2 .. hehe.. dude .. ik snap het allemaal niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whitehouse schreef op 21 December 2002 @ 12:42:
En ik snap het nou ook niet meer! Ik wil gewoon een apparaat, dat niet te klein is, muziek goed afspeelt en compatible is met MP3. Wat moet ik nou nemen? Een Sony NetMD, een mp3 flash-player, of wachten tot er een NetMD walkman van Sharp komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
t blijft lastig .. je ken ook gewoon een kleine mp3 speler halen denk ik (eentje met een flash-card) .. de MD vind ik toch net iets meer geschikt voor (naast MP3) andere audio toepassingen (opnames van cd's e.d.)..

maar dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

whitehouse schreef op 21 december 2002 @ 12:42:
Dan moet je even kijken op www.mdcenter.nl.
En als engels geen probleem is op www.minidiscT.com en www.minidisc.org. :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

marshal schreef op 21 December 2002 @ 01:38:
Even over het SP LP2 LP4 verhaal, ik hoor geen verschil tussen SP en LP2, alleen LP4 vind ik bagger klinken.
Precies! :)
LP2 en SP is goed LP4 alleen voor spraakopnames enzo :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 23:32:
[...]

En ik snap het nou ook niet meer! Ik wil gewoon een apparaat, dat niet te klein is, muziek goed afspeelt en compatible is met MP3. Wat moet ik nou nemen? Een Sony NetMD, een mp3 flash-player, of wachten tot er een NetMD walkman van Sharp komt? :?
Er is al een netMD walkman van sharp die is (en blijft waarschijnlijk) in nederland niet verkrijgbaar.
Maar ik zou toch voor een netMD walkman van sony gaan.
Of misschien als je budget dat toelaat een Ipod ofzo :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal

marshal

Het nadeel van een netmd is dat je er niet rechtstreeks een mp3 op kunt zetten. Je moet altijd eerst converteren naar ATRAC.

Heb zelf ook een Rio 600 maar daar vind ik het nadeel weer van dat je beperkt bent tot de 32(?)Mb die er standaard in zit, dat is ongeveer goed voor een half uur muziek.
Voor mij betekende dat iedere morgen en iedere avond 2 keer dezelfde muziek als ik naar school en naar huis ging.
Met minidisc heb ik veel meer muziek plus dat ik nog schijfjes kan wisselen.
Het formaat van een minidisc vind ik wel een voordeel.

Heb ook nog aan een Ipod zitten denken, maar het nadeel daarvan vond ik de prijs en het feit dat er alleen firewire op zit, thuis heb ik dat wel, maar op andere locaties (school bijvoorbeeld) niet.

[ Voor 16% gewijzigd door marshal op 22-12-2002 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik denk dat ik de eerste stapjes ga zetten om een netmd werkend programma te maken. ik kan jullie alleen niet veel vertellen over hoe ik dat ga realiseren (aangezien ik dat ding net pas heb en nog niets weet erover) maar hou het in de gaten wat openmg durf ik niet te gebruiken na wat ik gelezen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
als je een begin hebt gemaakt, zou het leuk zijn om daarvoor een topic te maken (just like active desktop) .. zou errug fijn zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 14:26

Aidix

Geluidspietlut

_WgV_ schreef op 22 December 2002 @ 20:47:
[...]

Er is al een netMD walkman van sharp die is (en blijft waarschijnlijk) in nederland niet verkrijgbaar.
Maar ik zou toch voor een netMD walkman van sony gaan.
Of misschien als je budget dat toelaat een Ipod ofzo :)
De andere NetMD recorders gebruiken software die OpenMG drivers gebruikt. Al is de software soms wat stabieler, de basis is hetzelfde. Ze zijn er bijv. van Panasonic en Sharp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

VOr een alternatief op OpenMG is er een mailinglist: Netmd-Dev

http://gargoyles.monochro...ailman/listinfo/netmd-dev

http://opennmd.monochromatic.net/

Echt veel goede programmeurs zitten er alleen niet, dus het schiet niet erg op. Er is al teveel n00bstyle geleuter op die list dus als je niet denkt echt een BIJdrage te kunnen leveren blijf er dan a.u.b. weg. Wat ze nodig hebben zijn mensen die goed zijn in cryptografie, want de openMG encryptie moet uit de drivers worden gelicht zodat je zelf audio streams naar de MD speler kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik neem ook niet aan dat het tweakers crew het zo op prijs zal stellen als we zo'n project hier gaan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

justice_strike schreef op 23 december 2002 @ 18:28:
ik neem ook niet aan dat het tweakers crew het zo op prijs zal stellen als we zo'n project hier gaan opzetten.
Ik vind wanneer een bedrijf weigert support te leveren op brakke software dat het moet worden gedoogd om daar iets aan te moeten doen

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Denk dat het een beter idee is om het te vragen aan de crew dan om het maar aan te nemen dat het zomaar kan. Overigens wie hier kan behoorlijk programmeren of heeft wat verstand van cryptgrafie en is bereid aan zo'n project te werken? (ik neem aan dat dat er niet zoveel zijn, jammer genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
ik kan wel mee helpen !!! ik praat PHP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

justice_strike schreef op 24 December 2002 @ 08:48:
Denk dat het een beter idee is om het te vragen aan de crew dan om het maar aan te nemen dat het zomaar kan. Overigens wie hier kan behoorlijk programmeren of heeft wat verstand van cryptgrafie en is bereid aan zo'n project te werken? (ik neem aan dat dat er niet zoveel zijn, jammer genoeg)
Post er anders is iets over in Devschuur, daar zijn genoeg mensen met de skills daarvoor maar of ze er ook zin in hebben?

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Sharp MD-MT200H gekocht... miskoop?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:08:
Net een Sharp MD-MT200H gekocht... miskoop?
Ik denk het zeker niet.
Het is gewoon een goede moderne md-recorder die z'n geld zeker waard is.
Maar waarschijnlijk kun jij dat natuurlijk het beste bepalen of het een miskoop is of niet.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 24 December 2002 @ 22:28:
[...]

Ik denk het zeker niet.
Het is gewoon een goede moderne md-recorder die z'n geld zeker waard is.
Maar waarschijnlijk kun jij dat natuurlijk het beste bepalen of het een miskoop is of niet.
Hij klinkt inderdaad uitstekend en dat NetMD heeft toch nog te maken met kinderziektes... ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
_WgV_ schreef op 24 December 2002 @ 18:38:
[...]

Post er anders is iets over in Devschuur, daar zijn genoeg mensen met de skills daarvoor maar of ze er ook zin in hebben?
nou niet zo zeer dat ik hulp nodig heb. Heb namelijk liever dat ik iets zelf begin en daarna mensen erbij komen dan dat ik vantevoren mensen ga ronselen. Weet namelijk nog steeds niet of het nou mag. al helemaal niet nadat er een rechtzaak gespannen is tegen de auteur van decss. En natuurlijk zijn er ook nog de policies rondom tweakers.net Ga zeker geen website onderhouden voor een project daar heb ik zelf geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal

marshal

Weet er trouwens iemand of er voor de sony mz-n1s ook li-ion batterijen beschikbaar zijn (liefst originele sony batterijen)?
Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bijna iedere Sony-dealer kun je ze bestellen, als ze ze al niet op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

marshal schreef op 25 December 2002 @ 13:46:
Weet er trouwens iemand of er voor de sony mz-n1s ook li-ion batterijen beschikbaar zijn (liefst originele sony batterijen)?
Zo ja, waar?
edit:

laat maar, niet goed gelezen

[ Voor 19% gewijzigd door _WgV_ op 25-12-2002 14:48 ]

#StopBurningStuff

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:58
Kick! :P

Ik heb sinds vandaag een Sony N707 (NetMD) :P , ik ben er trots op! :)

De geluidskwaliteit is toppie. :) (ik ben iemand die discman-geluid was gewend ;))
128kbpsMP3@LP2 is gewoon goed hoor.... :)

maw: een aanrader :)

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:52

MaDLiVe

.-Observer-.

sylvesterrr schreef op 20 February 2003 @ 20:47:
Kick! :P

Ik heb sinds vandaag een Sony N707 (NetMD) :P , ik ben er trots op! :)

De geluidskwaliteit is toppie. :) (ik ben iemand die discman-geluid was gewend ;))
128kbpsMP3@LP2 is gewoon goed hoor.... :)

maw: een aanrader :)
Ga geen klassieke muziekstukken luisteren op deze manier--> hey stilte moment...hey ruis!! (en dat gewoon vanaf een vbr mp3 van goeie kwaliteit).

Dat netmd moeten ze eerst maares upgraden kwa bugs etc.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik vind die 2x 5mW outputs van Sony veel te laag, andere merken spelers kun je nog eens een Sennheiser aan hangen. Hoef ik hierop niet te proberen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Nou ren dan maar snel naar de winkel, want het gaat nog verder omlaag bij Sony :)

2.5mw in de MZ-N510 en jawel zelfs 1.2mw in de MZ-N710.

Goed geluid is je nu eenmaal niet gegund door deze firma :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 20:44
ik heb een n707 en vind t geluid helemaal niet zwak. gewoon goed en meer dan die gare sharp md die ik ervoor had.
sylvesster > 128kb mp3 is echt bah. en helemaal als je dan nog eens naar lp2 gaat zetten.
ik doe 192kbitmp3 > lp2 en dat klinkt zeer acceptabel.

software is idd gewoon zooi. helemaal omdat dat stomme programma die ac3 bestanden gewoon op je hd laat staan! let daar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Ik heb sinds gisteren ook een Sony N707, heb ik uit amerika voor $140, zeker voor deze prijs een leuk apparaat. Ik ben niet super veeleisend qua geluid, denk dat je inderdaad in stille momenten als je goed luistert wat ruis hoort, maar ik vind het niet vervelend. Harstikke makkelijk mp3 tjes overzetten via usb.
Ik moet alleen nog een beter koptelefoontje kopen. Wat zoals altijd zit er een brakke koptelefoon bij.

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

De Sony NETMD n10 is uit. Het jubileum pakket incl. speakers en 5MD' s mag 479 euro gaan opbrengen.

Voordelen volgens sony zeggen tov de vorige generatie:

-De kleinste en lichtste Net MD Walkman van dit moment
-Nieuwe en verbeterde "transfer" snelheid (64x)
-Kleine magnesium behuizing (dunner dan 14 mm)
-LCD-paneel voor 3 regels tekst
-2-weg aansluitmogelijkheid: USB-oplader + USB-poort op de walkman
-Digital Pitch Control (50% tot 100%)
-Docking station voor opladen en overbrengen van muziek van de PC
-De MDLP opneemkwaliteit is verbeterd met de nieuwe ATRAC Type-S DSP
-De 6-band EQ met 7 instelbare stappen per band plus de Virtual Phone Technology? maken -Virtual Surround Listening mogelijk

Belachlijke prijs als je het mij vraagt 479 euro! DE n1 kost tegenwoordig 399. Toch heeft netmd zijn charme wel. Ook al heb ik nu wel een fd100 mp3speler besteld deze speler trekt me wel erg!.

[ Voor 10% gewijzigd door MaDLiVe op 03-03-2003 21:43 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

kvind het belachelijk duur... sorry maar met iets van 1100 piek ga ik niet op straat rondlopen.... mn n505 doet het goed zat, ook al is het puur voor het afspelen

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

KeeZ schreef op 03 March 2003 @ 22:03:
kvind het belachelijk duur... sorry maar met iets van 1100 piek ga ik niet op straat rondlopen.... mn n505 doet het goed zat, ook al is het puur voor het afspelen
Ja, dat gevoel heb ik dus ook. Tevens denk ik dat de meerwaarde van deze md speler tov de andere spelers niet zo heel groot is.

Jammer dat alles met de euro zo duur is geworden. (1gulden lijkt wel gelijk te staan aan 1 euro :D)

Voor mensen die toch twijfelen (daar reken ik mezelf ook bij)--> een review :P

Review uit december 2002

[ Voor 15% gewijzigd door MaDLiVe op 04-03-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28
en is er ondertussen nog wat gekomen van LibNMD of Netmd-Dev? Of is er nog een 'echte' nieuwe generatie netmd's te verwachten (die SP ook op SP op je minidisc zetten), of is netmd een verloren zaak?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Breepee schreef op 04 March 2003 @ 20:35:
en is er ondertussen nog wat gekomen van LibNMD of Netmd-Dev? Of is er nog een 'echte' nieuwe generatie netmd's te verwachten (die SP ook op SP op je minidisc zetten), of is netmd een verloren zaak?
voor zover ik weet is iig sony nog steeds niet verder met haar driver ondersteuning.... Tevens laat ik het allemaal maar bekomen, ik vind het over een optische verbinding allemaal nog goed gaan... Het concept 'walkman' moesten ze gewoon behouden... Geen record functies en dergelijke, maar goed just my 2 cents dus....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe NetMD generatie wordt geleverd met andere software. Op http://news.sel.sony.com/pressrelease/3093 staat :
New software has been incorporated to the lineup that enables music lovers to personalize their mixes in a new way. In addition to the bundled SonicStage™ jukebox software and SonicStage simple burner application, Net MD products now offer consumers advanced software for managing and interacting with their music from MoodLogic Inc. This application offers a flexible and creative way for users to interact with their music.
Hopen dat het waar is. Ben nu in bezit van de MZN-505 en alles gaat perfect. Ik gebruik geen openmg maar dat m3u2sb dingetje. Ik hoop dat die nieuwe software ook bruikbaar is op de oudere generatie netmd. Misschien hebben we er wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 05:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

SonicStage word inderdaad bij de nieuwe NetMD-spelers geleverd. Als je even rondzoekt op het T-Station.Net forum kan je hem wel vinden, alleen is het volgens mij gewoon OpenMG alleen dan in een ander jasje. Geen/weinig nieuwe functies, wel wat stabieler, maar nóg onlogischer dan OpenMG zelf! Geen aanrader dus, ben weer terug gegaan naar OpenMG :O

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

B_O_S_S schreef op 05 March 2003 @ 12:39:
SonicStage word inderdaad bij de nieuwe NetMD-spelers geleverd. Als je even rondzoekt op het T-Station.Net forum kan je hem wel vinden, alleen is het volgens mij gewoon OpenMG alleen dan in een ander jasje. Geen/weinig nieuwe functies, wel wat stabieler, maar nóg onlogischer dan OpenMG zelf! Geen aanrader dus, ben weer terug gegaan naar OpenMG :O
Klopt, ik heb het tijdens mijn n1 ownership ook gebruikt. Het is gewoon precies hetzelfde behalve dan de nog brakkere interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 11:18:
De nieuwe NetMD generatie wordt geleverd met andere software. Op http://news.sel.sony.com/pressrelease/3093 staat :

[...]
stom marketingpraat van sony, verdraait staat er gewoon dat ze dezelfde software leveren met ondersteuning van 1 of ander vage muzieksite... driver updates e.d. en zowieso de erkenning van die klotedrivers van sony daar doen ze geen uitspraken over natuurlijk

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Om maar weer even over het NetMD te hebben...
Ik heb vanmiddag de 505 van Sony gehaald, en nu heb ik 2 CD's omgezet in 132kbps ATRAC3,
naar mijn mening klinkt het niet erg slecht, of is er ook een mogelijkheid om die 2 cd's op een hogere kwaliteit erop te zetten? In MP3 ofzo..??? :?
Want af en toe heb ik wel het idee dat de bass een beetje dof is, correct me if i'm wrong...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Hoe zetten jullie je muziek op je NetMD?
MP3? ATRAC3? :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Heb je de handleiding al gelezen?

NetMD doet alleen maar aan Atrac3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Aidix schreef op 30 May 2003 @ 13:33:
Heb je de handleiding al gelezen?

NetMD doet alleen maar aan Atrac3.
Hoe komt et dan dat ik MP3 erop kan zetten..!?!? :?

Edit: of word het omgezet in een ander formaat??

[ Voor 11% gewijzigd door Game-Freak op 30-05-2003 13:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:58
Game-Freak schreef op 30 mei 2003 @ 13:39:
[...]
Edit: of word het omgezet in een ander formaat??
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif
openmg converteert je mp3-tjes alvorens het je bestanden op md zet...
ik zou gewoon m3USB gebruiken, VEEL handiger! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is eigenlijk vergelijkbaar met het rippen van een cd naar mp3. Alleen heb je daar veel betere software voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 20:44
let op, openmg laat een hoop rommel achter. sjek deze map maar eens als je waarde hegt aan hd space:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sony Corporation\OpenMG Jukebox\Packages\Optimized Files

nog een vraagje: zijn er gewoon standaart usb kabels te verkrijgen voor die netmd? ik wil er nmlk 1 in m'n tas proppen. altijd handig voor onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Vraag gewoon of iemand er eentje over heeft, die netmd dingen gaan ongeveer na 1 jaar stuk dus vast wel een paar mensen die een kabeltje over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Of als dat niet lukt gewoon eens een belletje aan Sony geven...
Kijken wat hun ervan zeggen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

even een algemene tip voor mensen die een net md willen kopen in amirika op de offiele sony site is hij $120 dus dat is nogal een prijs verschil. heb ik ook gedaan

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
icecreamfarmer schreef op 01 juni 2003 @ 19:15:
even een algemene tip voor mensen die een net md willen kopen in amirika op de offiele sony site is hij $120 dus dat is nogal een prijs verschil. heb ik ook gedaan
Ja, hier heb ik ook al naar gekeken, maar er stond bij dat je dan wel een Amerikaanse adapter krijgt, en die passen niet in die van Nederland...

Correct me if i'm wrong...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

zo n adapter kost 15 euro of zo dan is het nog steeds de helft goedkoper en waar kun je m3USB downloaden

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

De MZN505 wordt nu gedumpt, is een model dat niet meer gemaakt wordt.
Er zit bij een amerikaans model geen afstandbediening. De garantie is maar 3 maanden, en ze zitten in een plastic blisterverpakking.

Weet waar je aan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Aidix schreef op 01 juni 2003 @ 21:42:
De MZN505 wordt nu gedumpt, is een model dat niet meer gemaakt wordt.
Er zit bij een amerikaans model geen afstandbediening. De garantie is maar 3 maanden, en ze zitten in een plastic blisterverpakking.

Weet waar je aan begint.
Ach, je zegt dat de meeste na ongeveer een jaar kapot gaan. Dan maakt het niet uit of je drie maanden of een jaar garantie hebt. Ik zal wel één van de zeldzame geluksvogels zijn bij wie de N505 na ruim een jaar intensief gebruik nog perfect werkt.
Op www.minidisco.com worden de lcd afstandsbedieningen ook goedkoper, dus dat scheelt weer.
Ik ben pas in het Sony Style gebouw in New York geweest en heb daar mijn ogen uitgekeken. De serie nieuwe modellen zag er erg mooi uit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

sharkzor schreef op 01 juni 2003 @ 15:34:
nog een vraagje: zijn er gewoon standaart usb kabels te verkrijgen voor die netmd? ik wil er nmlk 1 in m'n tas proppen. altijd handig voor onderweg ;)
Zijn gewoon Mini-USB kabeltjes, zoals hier en hier te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

haas schreef op 01 June 2003 @ 21:57:
[...]

Ach, je zegt dat de meeste na ongeveer een jaar kapot gaan. Dan maakt het niet uit of je drie maanden of een jaar garantie hebt. Ik zal wel één van de zeldzame geluksvogels zijn bij wie de N505 na ruim een jaar intensief gebruik nog perfect werkt.
Op www.minidisco.com worden de lcd afstandsbedieningen ook goedkoper, dus dat scheelt weer.
Ik ben pas in het Sony Style gebouw in New York geweest en heb daar mijn ogen uitgekeken. De serie nieuwe modellen zag er erg mooi uit.
Ja alleen pech voor je dat minidisco.com alleen met FedEx verstuurt en de verzendkosten bijna hoger zijn dan de prijs van de AB.
Als je naar een echt minidisc forum gaat, dan struikel je over de gesneuvelde 505s zoals die van mij of de 707 die ik van iemand heb gehad. Of over de dolgelukkige mensen met een defecte N1, waarvan 1000% vast staat dat de eerste series een slechte pickup hebben die het begeeft vaak al binnen 1 jaar. Dag garantie, dag geld. Coulanceregeling, ben je gek. Gewoon net als de eerste playstations, sorry Sony weet van niets hoor dus betaal maar uit je eigen zak...
Wist je ook al dat die zogenaamd mooie nieuwe modellen in europa worden afgeknepen tot hooguit 2.5mW per kanaal?

Of dan de prachtige N10, die iedereen op tweakers zo graag wilt hebben. Nog liever dan een 910 zo zag ik hier op een poll. Jammergenoeg dachten ze er even niet bij na dat de LiIon batterij in de N10 niet vervangen kan worden anders dan hem naar Sony op te sturen, hetgeen totaal toch wel een €150 kost. En die LiIon in de N10 gaat veel sneller leeg dan de NiMH in de 910, en een LiIon is na ongeveer 100 charge cycles aan vervanging toe.

Sh!t man, ik kan wel een Minidisc nieuws site gaan beginnen...

[ Voor 17% gewijzigd door Aidix op 01-06-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehmz? li-ion kun je vaker opladen dan nimh zonder geheugen effect:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

LiIon heeft helemaal geen geheugeneffect.
MaaRRrrrrRRrr,....
Een LiIon verliest snel zijn capaciteit, je moet ze regelmatig opladen, en na 100x (of 1.5 a 2 jaar oid) holt het erg drastisch achteruit en speelt hij al snel nog maar 60% van de oorspronkelijke tijd.

Mensen wiens MD carriere is begonnen met een MZR30 of 35 kunnen hierover meepraten. De beruchte LIP10 batterij zat daarin, prijs $59.95 .
http://www.batterybase.com/digital_camera/sony/lIP10.htm

LiIon is dus ook reteduur om te vervangen, vooral als hij helemaal zit ingebouwd zoals in de N10, want dan mag je behalve het astronomische LiIon bedrag ook nog eens 40 euro werkloon, 'small parts' en 2x verzendkosten betalen.
De kosten zijn zonder gein meer dan 120 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door Aidix op 02-06-2003 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Aha, Mijn 707 is nu een jaar oud. En dat gekke ding begint al een beetje gek te doen. Heb er nu misschien toch wel spijt van dat ik niet 2 jaar garantie erbij heb gekocht...

Wat deed die 707 precies bij jouw aidix dat hij het niet meer doen.. Zeker iets met de laser. ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Nou die 707 was de magneetkop van defect. Die heb ik eruit gehaald.

Verder hebben ze allebei het volgende:

Lezen schijfjes soms helemaal niet, dan zijn ze ineens zogenaamd 'blank' , of hij zegt "error" of het duurt TE lang voor hij start.
De 505 heeft het veel erger dan de 707.

Ik heb dit alleen met deze spelers, mijn Sharp MDMS722 en Sony MZR70 doen het perfect met die schijfjes. Spelers van de oude stempel dus :)

Ik ben net bij mediamarkt geweest, daar hebben ze ALLE mogelijke MD spelers liggen. Mooi, ik dus ff goed gekeken en geluisterd :)

De nieuwe 510 heeft exact dezelfde drive EN behuizing als de 505. Die gaat dus ook snel stuk. Het geluid is echt zwaar triest, net of er iemand in je oor fluisterd. Hij gaat duidelijk minder hard dan een 505. (255 euro voor de 505, rest ben ik vergeten :X )

De N10 is een erg fragiel geval, hij is erg klein en licht maar oh oh oh dat ding dat gaat dus wel STUK als je hem laat vallen he, zie reports op minidisct.com. Dat is logisch want echt stevig is ie dus niet. Het geluid is iets harder dan de 510, maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Die "virtual acoustic bla" klinkt als de 3d knop van een set PC speakers gecombineerd met een overgecompresste 64kbit WMA. Echt niet om aan te horen.

Van Sharp hadden ze alle nieuwe modellen, de MT290 (199 euro) heb ik getest, de DR470 (279 euro) alleen bekeken daar had ik geen batterij voor.

De MT290 is gewoon de zoveelste incarnatie van een 'standaard sharp met remote'. Hij zit stevig in elkaar, gaat harder dan de N10 en 510. Maar niet zo hard als mijn MDMS722, en dus ook niet zo hard als een MT200 (vorige serie). De bezuiniging is dus ook hier toegeslagen.
De 470 heb ik alleen bekeken, dat ding zit echt mooi in elkaar. Geen uitstekende schroefkopjes of simpel gefelsde randen zoals ze N10, en een stuk goedkoper. Verder geen oordeel over het geluid kunnen vellen.

Ik kan eigenlijk geen van deze apparaten aanraden, behalve de DR470 die ik niet heb getest. Ze zijn gewoon minder als oudere types :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

4POX schreef op 03 June 2003 @ 13:59:
Aha, Mijn 707 is nu een jaar oud. En dat gekke ding begint al een beetje gek te doen. Heb er nu misschien toch wel spijt van dat ik niet 2 jaar garantie erbij heb gekocht...

Wat deed die 707 precies bij jouw aidix dat hij het niet meer doen.. Zeker iets met de laser. ?
Als hij een jaar oud is heb je zoiezo nog een jaar garantie. 2 jaar MOETEN Europese winkels verplicht garantie geven namelijk, sinds 1 januari 2002. Zie dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Tussen 'moeten' en doen zit nog een verschil helaas. Als Sony niet mee werkt komt ie net zo hard weer terug en mag je ff de onderzoekskosten a 60 euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op 03 June 2003 @ 15:16:
Nou die 707 .... minder als oudere types :|
Ja man... een MD is niet om te laten vallen, het is geen bounceball. Maar ik kan dan weer wel begrijpen dat hij tegen een stootje moet kunnen. Mijn MD (de MZ-N707) is BIJNA perfect. enige nadeel is dat er af-en-toe schroefen uit komen zetten. Ze vliegen er als het ware uit. Dat vindt ik een zeer slechte zaak van de manen van Sony en hoop dan ook dat het bij de nieuwere modelen (MZ-E10, MZ-N910, MZ-N10 usw. usw.) voor de rest op en top tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Als mijn 707 er mee op houd, jammer dan. Dan maar investeren in zo'n harddisk mp3 speler met een appeltje erop :D

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de sony MZ-N510S :?

Die gebruikt atrac-s :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 09:02
Ik zat er ook aan ter denken de MZ-N510(S:?) te kopen..
Relatief goedkoop vergeleken met de reast..
Heb 'm gezien voor E 188,-

En voor $149 op http://www.t-station.net/products/sony_mzn510.html

(Koop MD's iig noooit in een winkel, veeeeel duurder :D)

En zie nu de MZ-E510

Afbeeldingslocatie: http://www.mdcenter.nl/produkten/picture/sonymze510.jpg

Die vind ik mooier :) 170,- tot nu toe..
Alleen die heeft volgens mij geen NetMD

Weet er iemand nog goede Minidisc webwinkels?

[ Voor 70% gewijzigd door Bender op 02-09-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou al een beetje goeie NetMD software??? of is er ergens een plugin te vinden voor WMP ofzo, zou echt wel handig zijn, want dat %%^%^programma van sony wat ik heb is echt bagger, dat jukebox ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

well, na al die horrorverhalen ben ik blij dat ik een vrijwel onbeperkte garantie heb op mijn NZ-N1 :D

XenoDaSouljah: volgens mij gebruikt elke Sony MD ATRAC. Is gewoon de codering zoals het op je disc staat...

NeonTetra: OpenMG is crap, OnePlayer schijnt een versie te hebben maar die is net zo crap. Ikzelf gebruik veel een progje van Sony wat CD's omzet...ben uiteraard de naam ff kwijt... Wat ik doe is MP3's met Nero naar een AUDIO CD image branden, deze image loaden met Nero's Drive Image en vervolgens met dat Sony progje de boel uploaden. Gaat veel relaxter en een stuk minder geklooi qua randvoorwaarden van mp3's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
[knip]
Hier ging iets fout met posten, ik post vanavond de tekst

[ Voor 92% gewijzigd door Canaria op 02-09-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog goede Minidisc webwinkels?
Dat zou ik ook wel eens willen weten, aangezien m''n mz-r700 aan vervanging toe is. (nuja niet echt vervanging, maar zou wel netmd willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:43
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 13:31:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten, aangezien m''n mz-r700 aan vervanging toe is. (nuja niet echt vervanging, maar zou wel netmd willen)
www.minidiscworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 11:11:
Ikzelf gebruik veel een progje van Sony wat CD's omzet...ben uiteraard de naam ff kwijt... Wat ik doe is MP3's met Nero naar een AUDIO CD image branden, deze image loaden met Nero's Drive Image en vervolgens met dat Sony progje de boel uploaden. Gaat veel relaxter en een stuk minder geklooi qua randvoorwaarden van mp3's :)
Dat programma heet SimpleBurner en is heel handig.
Ondersteunt ook de CCDB voor titels van de cd, waar je natuurlijk weinig aan hebt bij 'rippen' van een image.
Maar ik gebruik vooral mijn originele cd's om van op te nemen en zelf compilaties te maken. OpenMG gebruik ik zelden, omdat ik toch al mijn mp3's op cd heb. En ik vind het programma onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
ik ben nog steeds zeer tevreden over mn MZ-N707! Hij speelt superlang met 1 penlite batterij, geluid dat eruit komt is naar mijn mening ook prima (MP3s soms niet perfect maar dat blijf je houden volgens mij) en hij zit nog altijd stevig in elkaar.

Het enige nadeeltje aan de behuizing is dat het batterij-klepje een beetje gammel is, maar ook daar heb ik bijna nooit last van. Ik zou graag willen weten hoe de mensen hier op GoT hun minidisc gebruiken. Ik heb de mijne altijd in dat meegeleverde (nepleren?) hoesje zitten in mn binnenzak of broekzak. Ik bedien m uitsluitend met de afstandbediening, ook als ik m thuis ergens heb liggen zit hij altijd in dat hoesje. Ik heb m ook nooit laten vallen oid. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 09:02
Die kende we al,
graag de minder voor de hand liggende, niet op pagina.nl vermelde websites :)

Verwijderd

Triloxigen schreef op 02 September 2003 @ 18:22:
[...]

Die kende we al,
graag de minder voor de hand liggende, niet op pagina.nl vermelde websites :)
mediaran.de

elektronica24.de

en anders ff op mdcenter.nl kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg hanidig dit topic! ik ben er nu wel bijna uit, ik koop een mp3 speler in plaats van een netmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:33:
erg hanidig dit topic! ik ben er nu wel bijna uit, ik koop een mp3 speler in plaats van een netmd
Goeie keuze. netMD is aardig geflopt. Had een succes kunnen worden maar er zitten gewoon teveel nadelen aan vast tov gewone mp3 spelers.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste